Netflix!
3878 svar till detta ämne
Postad 29 januari 2014 - 00:00
B8
-
B8
-
Guru
-
-
4 536 inlägg
Verkar bara vara ett litet urval på ps3.
Mm Netflix har verkligen inte lyckats helt med sin PS3-app, men urvalet är dock exakt detsamma som på datorn. Själv tycker jag dock det är rätt smidigt att använda datorn till svenska netflix och ps3:an till amerikanska. Slipper man byta region och jiddra med datorn hela tiden.
Postad 29 januari 2014 - 09:14
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4 329 inlägg
Sen har ungarna förstört Netflix. Vist. Nu har ja fixat profiler men alla barnfilmer verkar ligga kvar i evigheter.
Tyvärr, enda sättet att lösa det är att att skapa en ny profil åt dig själv och använda den. En mer avancerad variant är att avsluta kontot, starta upp det igen och be kundtjänst att ta bort din historik. Men det verkar lite overkill.
Postad 29 januari 2014 - 09:47
Jonas_GBG2
-
Jonas_GBG2
-
Lärjunge
-
-
312 inlägg
Jag bara markerade "inte intresserad" på några barnfilmer. Efter samma problem ni beskrivit och sedan var det löst.
Nu använder jag olika profiler.
Postad 29 januari 2014 - 10:04
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Mm Netflix har verkligen inte lyckats helt med sin PS3-app, men urvalet är dock exakt detsamma som på datorn.
Själv tycker jag dock det är rätt smidigt att använda datorn till svenska netflix och ps3:an till amerikanska. Slipper man byta region och jiddra med datorn hela tiden. 
sjävlklart. Formulerade mig nog lite fel. Jag förstår att alla filmer finns med även på ps3 versionen. Det jag menade var dock att går jag in på datorn på väljer en kategori så dyker det inte upp samma filmer där som på ps3. utan samma film kanske ligger någon helt annanstans på ps3 versionen. Märkte det häromdagen när jag kollade igenom filmerna på datorn att jag såg massor filmer jag inte sett på ps3 innan, trots att jag bläddrar bland filmerna där nästan varje dag. Det verkar kanske som att filmerna inte flyttas runt lika mycket på datorn. Kanske bara är inbildning
Postad 29 januari 2014 - 10:12
mr.keyser
-
mr.keyser
-
Beroende
-
-
1 266 inlägg
Jag brukar ta en tur på Netflix via datorn varje vecka och lägga till intressanta saker i "Min lista".
Att försöka hitta något via Appen på TVn är hopplöst, det är mest tur om man hittar något intressant den vägen.
Postad 29 januari 2014 - 10:44
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
Tyvärr, enda sättet att lösa det är att att skapa en ny profil åt dig själv och använda den. En mer avancerad variant är att avsluta kontot, starta upp det igen och be kundtjänst att ta bort din historik. Men det verkar lite overkill.
Du kan ju ha 5 profiler. Skaffa en ny för dig och en för barnen och överge den gamla. Sedan kan man därtill sätta åldersgräns och "Kids only" på barnens profil.
Postad 29 januari 2014 - 10:48
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
Mm Netflix har verkligen inte lyckats helt med sin PS3-app, men urvalet är dock exakt detsamma som på datorn. Själv tycker jag dock det är rätt smidigt att använda datorn till svenska netflix och ps3:an till amerikanska. Slipper man byta region och jiddra med datorn hela tiden. 
Apple TV gör det ännu enklare US på ATVn och SE på iPad. När barnen vill se på svenska slår de bara på Air Play. Således både US och SE via samma enhet.
Postad 29 januari 2014 - 11:05
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4 329 inlägg
Du kan ju ha 5 profiler. Skaffa en ny för dig och en för barnen och överge den gamla. Sedan kan man därtill sätta åldersgräns och "Kids only" på barnens profil.
Jag slutade använda kids only för barnen för jag störde mig på hur irriterande dåligt uppbyggt det var. Mina barn är 11 och 9 år, de vet vad de vill se men gränsnittet är så irriterande dåligt på kids only att var enklare att ge dem en egen profil och lära dem att lägga till filmer och serier de är intresserade av i min lista. Nu är har netflix optimerat deras profil efter vad de ser och det fungerar betydligt bättre än kids only. Visst de kan komma åt alla filmer men vi har haft en dialog om vad de får se och det fungerar bra.
Postad 29 januari 2014 - 11:07
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
Jag slutade använda kids only för barnen för jag störde mig på hur irriterande dåligt uppbyggt det var. Mina barn är 11 och 9 år, de vet vad de vill se men gränsnittet är så irriterande dåligt på kids only att var enklare att ge dem en egen profil och lära dem att lägga till filmer och serier de är intresserade av i min lista. Nu är har netflix optimerat deras profil efter vad de ser och det fungerar betydligt bättre än kids only. Visst de kan komma åt alla filmer men vi har haft en dialog om vad de får se och det fungerar bra.
Jag använder den profilen till småbarnen. Skolbarnen har var sin egen profil med en högre åldersgräns satt.
Postad 30 januari 2014 - 23:09
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Efter att ha haft NetFlix i några år är det en sak som slår mig med NetFlix, det finns väldigt många filmer tillgängliga men många av dem är riktigt usla. Vilket osökt väcker frågan, är det så att den största delen av de filmer som görs är riktigt dåliga och att ett stort innehåll automatiskt blir många dåliga filmer, eller är det så att NetFlix av kostnadsskäl måste fylla ut med "budgetfilmer"?
Postad 30 januari 2014 - 23:31
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1 509 inlägg
Efter att ha haft NetFlix i några år är det en sak som slår mig med NetFlix, det finns väldigt många filmer tillgängliga men många av dem är riktigt usla. Vilket osökt väcker frågan, är det så att den största delen av de filmer som görs är riktigt dåliga och att ett stort innehåll automatiskt blir många dåliga filmer, eller är det så att NetFlix av kostnadsskäl måste fylla ut med "budgetfilmer"?
Du låter ganska ung men, videobutikerna på 80-talet, dom var fyllda med riktiga skräprullar. Så Netflix är bara videobutikerna fast 30 år senare. Och bättre då man t ex inte hade den sociala möjligheten i samma utsträckningen att få fram tusen personers snittbetyg som man har nu.
Postad 31 januari 2014 - 00:11
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Du låter ganska ung men, videobutikerna på 80-talet, dom var fyllda med riktiga skräprullar. Så Netflix är bara videobutikerna fast 30 år senare. Och bättre då man t ex inte hade den sociala möjligheten i samma utsträckningen att få fram tusen personers snittbetyg som man har nu.

Jag anser mig själv vara ung fortfarande men omgivningen tvivlar, vad är din definition av "ung"?  Fast i videobutiken betalade du fortfarande per film, även om du så klart fick äldre/sämre filmer billigare. NetFlix är väl mer som en all-you-can-eat buffe i jämförelse. Men min fundering var väl kanske främst i vilken mån bra filmer finns men inte hos NetFlix eller om dom inte finns alls. Notera att med bra filmer så menar jag inte nya filmer, utan mer filmer som känns mer som ett proffsjobb med en hyfsad budget snarare än amatörfilmer som kanske är bra sett till vad dom kostat men...
Postad 31 januari 2014 - 00:54
ColinZeal
-
ColinZeal
-
Veteran
-
-
1 509 inlägg
Har man inte försökt välja en bra rulle i 80-tals videobutiker så är man ung.  Och jo, det finns massor med riktigt bra filmer på Netflix, och dom fyller på med fler hela tiden. Pulp Fiction, Seven, Kiss Kiss Bang Bang, Forrest Gump... Bara några av mina favoriter. Gäller att betygssätta filmerna så får man tillgång till fler filmer (sägs det?)
Postad 31 januari 2014 - 09:02
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
Har man inte försökt välja en bra rulle i 80-tals videobutiker så är man ung. Och jo, det finns massor med riktigt bra filmer på Netflix, och dom fyller på med fler hela tiden. Pulp Fiction, Seven, Kiss Kiss Bang Bang, Forrest Gump... Bara några av mina favoriter. Gäller att betygssätta filmerna så får man tillgång till fler filmer (sägs det?)
Att det finns mycket skräp beror på att Netflix, såsom även vanliga tv-kanaler, tecknar avtal med filmbolagen som innefattar hela kataloger med filmer/serier. En TV-kanal kan välja fritt vad de vill visa, medan en streamingtjänst kan ge oss kunder den servicen att de lägger ut rubbet och sedan är det upp till oss att välja vad vi vill se. Själv har jag dock inga problem att hitta bra filmer/serier på Netflix US och numera är detta sällan ett problem på SE heller.
Postad 31 januari 2014 - 09:20
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4 002 inlägg
Efter att ha haft NetFlix i några år är det en sak som slår mig med NetFlix, det finns väldigt många filmer tillgängliga men många av dem är riktigt usla.
Det är helt enkelt verkligheten. Samma gäller utbudet du hittar på filmkanalerna (Cmore, Viasat, Silver, TV4Film) och även våra reguljära kanaler. Även om SVT, Tv4 osv filtrerar ut det värsta så finns det bottennapp även där.
Postad 31 januari 2014 - 10:49
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
tycker själv att jag hittar en del riktigt bra filmer på netflix. Men det är ofta gamla filmer. nyare storfilmer existerar väl inte ens ?, det är lite synd, men man kan nog inte begära mer för 79kr/mån
Postad 31 januari 2014 - 10:56
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
tycker själv att jag hittar en del riktigt bra filmer på netflix. Men det är ofta gamla filmer. nyare storfilmer existerar väl inte ens ?, det är lite synd, men man kan nog inte begära mer för 79kr/mån
Nyare storfilmer finns det en hel del av på Netflix US.
Postad 31 januari 2014 - 11:08
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Nyare storfilmer finns det en hel del av på Netflix US.
aha, har aldrig satt mig in i hur man byter till US men man kanske skulle göra det då om det inte är för krångligt
Postad 31 januari 2014 - 11:51
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
aha, har aldrig satt mig in i hur man byter till US men man kanske skulle göra det då om det inte är för krångligt 
Då bjuder jag återigen på denna gratistjänst: https://unlocator.com/
Postad 31 januari 2014 - 12:49
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4 329 inlägg
Tycker jag man skall göra, finns gott om bra serier och filmer på både US, UK och Canada framförallt. Nya filmer hittar man ofta på Mexico också.
Postad 31 januari 2014 - 13:22
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Då bjuder jag återigen på denna gratistjänst: https://unlocator.com/
tackar för det  ska kika och se om jag förstår
Postad 31 januari 2014 - 13:29
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Verkar som om flera misstolkade min fråga. Att det finns mkt bra på NetFlix är ingen tvekan om, det var mer om den stora mängden mindre bra material beror på att NetFlix snålar med inköpen, eller att en stor del av det som produceras faktiskt är av ganska dålig kvalité.
Postad 31 januari 2014 - 14:53
alienrebel
-
alienrebel
-
Veteran
-
-
1 551 inlägg
Jo visst är det så att en stor del av allt som görs är dålig kvalité.
Postad 31 januari 2014 - 16:44
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4 329 inlägg
Verkar som om flera misstolkade min fråga. Att det finns mkt bra på NetFlix är ingen tvekan om, det var mer om den stora mängden mindre bra material beror på att NetFlix snålar med inköpen, eller att en stor del av det som produceras faktiskt är av ganska dålig kvalité.
Svaret kanske inte är så enkelt som antingen eller. Men ja merparten av filmer som produceras är nog av ganska dålig kvalité och billiga att köpa in.
Postad 01 februari 2014 - 17:48
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4 026 inlägg
Har läst och ser att ni har mycket problem med ljud och HD på era PS3 osv.
Själv har jag kopplad mig till USA och använder Chromecast och har ändrat i routern och får super bild och ljudkvalité.
Rekommenderar varmt att ni skall göra oxå.
Postad 01 februari 2014 - 18:03
Unregisterede1e57c04
-
Unregisterede1e57c04
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
ursäkta om det kommit upp förut. Orkar inte läsa igenom 49 sidor.
Mina frågor gäller mest US Netflix som jag kör mest på ps3 o lite laptop(kör svenska på ps4)
1: Gul undertext, går det att få vit? irriterande
2 Kan man inte lägga filmer i Min Lista? hittar ingen knapp.
Postad 01 februari 2014 - 18:54
Enator
-
Enator
-
Guru
-
-
4 026 inlägg
1: Gul undertext, går det att få vit? irriterande
Ditt konto > Undertextutseende
Postad 01 februari 2014 - 19:04
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1 590 inlägg
ursäkta om det kommit upp förut. Orkar inte läsa igenom 49 sidor. Mina frågor gäller mest US Netflix som jag kör mest på ps3 o lite laptop(kör svenska på ps4)
1: Gul undertext, går det att få vit? irriterande 2 Kan man inte lägga filmer i Min Lista? hittar ingen knapp.
2. Hittade detta svaret, antagligen är det nåt problem pga att det är olika utbud mellan de olika regionerna samt att samma titel ofta har olika utgåvor i olika regioner. Men jag tycker det borde gå för dem att fixa om man har olika profiler så att om man har en profil utan någon lista så borde man kunna skapa en lista för vilken region man vill. Det vore ju en bra lösning för oss som "reser mycket" Currently, My List won't be displayed in your Netflix experience if you're traveling outside of the region where you created your Netflix account. Don't worry--everything you've added to My List will be waiting for you when you return home.So if you have a Canadian Netflix account and you're accessing the US Netflix, then you are "traveling" outside of your country and My List will be hidden from you.
Redigerat av Christopher_A, 01 februari 2014 - 19:11.
Postad 01 februari 2014 - 20:08
Unregisterede1e57c04
-
Unregisterede1e57c04
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
tack ska ni ha. Synd på listan. Är ju så mycket man vill se på amerikanska. Man får väl skriva en lista.
Postad 01 februari 2014 - 20:58
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1 590 inlägg
om du går till http://instantwatcher.com/ så kan du lägga till filmer på din instant queue. det är ungefär samma sak men syns endast när du är inloggad på US netflix, om den nu inte har försvunnit
Postad 02 februari 2014 - 15:37
CBR
-
CBR
-
Användare
-
-
237 inlägg
Någon med kort från Handelsbanken som lyckats att registera sig? Jag har försökt ett tag men netflix vägrar acceptera mitt kort trots att det fungerar överallt annars. Har läst att fler verkar ha problem med just shb och netflix. Känns lite surt att inte kunna skaffa ett konto.
Postad 03 februari 2014 - 07:24
Unregistered1aa3c9f9
-
Unregistered1aa3c9f9
-
Forumräv
-
-
796 inlägg
Någon med kort från Handelsbanken som lyckats att registera sig? Jag har försökt ett tag men netflix vägrar acceptera mitt kort trots att det fungerar överallt annars. Har läst att fler verkar ha problem med just shb och netflix. Känns lite surt att inte kunna skaffa ett konto.
Jag har lyckats utan problem för ett bra tag sedan, men mina svärföräldrar hade problem för en tid sedan. Det visade sig att de fyllde i siffrorna fel. Något i stil med att de fyllde i med mellanrum men att det bara fungerar utan, eller tvärtom.
Postad 03 februari 2014 - 13:07
Mange36
-
Mange36
-
Veteran
-
-
1 864 inlägg
Även Swedbanks kort har strulat sista tiden. Det går att registrera kortet hos Netflix och pengar dras för aktuell månad. När det är dags att dra 79kr för månaden efter får jag ett mejl om att det är problem med mitt kort. Det har hänt tre månader i rad nu.
Om kort både från Handelsbanken och Swedbank är problematiska ligger kanske feler hos Netflix, om inte bankerna använder samma tjänst.
Postad 04 februari 2014 - 16:19
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4 329 inlägg
Netflix stora vinnaren bland tv-tjänsterna på nätet: http://www.metro.se/nyheter/netflix-stora-vinnaren-bland-tv-tjansterna-pa-natet/EVHnbc!CMsk0GUzY7Nc/ Viaplay omsprunget och HBO skall vi inte prata om.
Postad 04 februari 2014 - 16:26
Benkke
-
Benkke
-
Mega-Guru
-
-
7 289 inlägg
Netflix fungerar ju, inget att förundras över
Postad 04 februari 2014 - 16:55
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Dock tycker jag Netflix har en hel del kvar att jobba med.
Spola eller hoppa med 15 sek vore väl inte illa.
Få upp filmerna i tv/komedi på en sida och kunna scrolla neråt.. Inte de sjuka systemet de har idag.
Sen att de kanske lägger upp kommande titlar så man kan lägga de i en lista.
Att man får meddelande när nya avsnitt dykt upp i sina serier.
Varför inte ett Netflix community där man kan snacka film/serier.. Kanske kunna lägga in allt man sett i egna listor å betygsätta /recensera...
Kanske kunna se kompisar listor eller att man kan göra listor åt kompisar..
Känns som att de skulle gå att göra en hel del runt om också.
Postad 05 februari 2014 - 08:37
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
Spola eller hoppa med 15 sek vore väl inte illa. Få upp filmerna i tv/komedi på en sida och kunna scrolla neråt.. Inte de sjuka systemet de har idag.
Sen att de kanske lägger upp kommande titlar så man kan lägga de i en lista.
Att man får meddelande när nya avsnitt dykt upp i sina serier.
Spola och scrolla kan du göra om du använder webläsaren, men här låter det som om du syftar på någon app till annan enhet utan att du talar om vad du syftar på. Nya avsnitt läggs inte till, däremot nya säsonger, varvid ikonen till serier får en banner "Nya avsnitt". Därtill brukar de maila ut samt ange på Facebook när nya avsnitt läggs till. För att inte tala om alla externa bloggar mm som listar nyinlagda serier.
Redigerat av agpath, 05 februari 2014 - 08:38.
Postad 05 februari 2014 - 09:14
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1 590 inlägg
det går att spola fram och bak med bild utan problem i netflix även på min PS3, PS4, Boxee, iPad och ATV
Redigerat av Christopher_A, 05 februari 2014 - 09:14.
Postad 05 februari 2014 - 10:16
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
det går att spola fram och bak med bild utan problem i netflix även på min PS3, PS4, Boxee, iPad och ATV
Det stämmer. Dock är det i webläsare ett litet fönster som visar bilden när man flyttar markören vilket gör det väldigt lätt att hitta rätt. ATVn spolar utan bild vilket gör det svårt att veta var man är.
Postad 05 februari 2014 - 21:36
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Ah ok..
Använder bara app till plattan å mobilen å där går de inte att spola.
Jo jag vet att de dyker upp på facebook ibland iaf.
Nog är de bra men de känns iaf som att de finns mer att slipa på :-)
Är på de stora hela sjukt nöjd med Netflix
Postad 05 februari 2014 - 21:44
Benkke
-
Benkke
-
Mega-Guru
-
-
7 289 inlägg
Spola och spola, det går ju att dra med fingret till önskad tidpunkt och 10 sekunder bak-knappen finns
Postad 10 februari 2014 - 18:58
Unregisteredbb11a81e
-
Unregisteredbb11a81e
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Hej, tänkte kolla ifall det är någon som har lyckats att få dd5.1 ljud på filmer som har stödet via xbox 360. Jag har pillar och pulat men får bara 2.0. slänger jag in en dvd eller ett spel med 5.1 så talar förstärkaren direkt om att det, men i netflix fall så är det bara 2.0. kan det vara så att de inte har 5.1 via xbox appen?
Postad 10 februari 2014 - 19:16
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4 329 inlägg
Hej, tänkte kolla ifall det är någon som har lyckats att få dd5.1 ljud på filmer som har stödet via xbox 360. Jag har pillar och pulat men får bara 2.0. slänger jag in en dvd eller ett spel med 5.1 så talar förstärkaren direkt om att det, men i netflix fall så är det bara 2.0. kan det vara så att de inte har 5.1 via xbox appen?
Ja har filmen 5.1 så har jag fått ut det via appen
Postad 11 februari 2014 - 22:49
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8 074 inlägg
Spola och spola, det går ju att dra med fingret till önskad tidpunkt och 10 sekunder bak-knappen finns
Stort Finger + Liten Skärm = Uselt att spola  Blir typ att man automatiskt går 15-30min av misstag
Postad 23 februari 2014 - 21:30
lappen71
-
lappen71
-
Veteran
-
-
2 053 inlägg
Någon som vet hur man markerar ett avsnitt eller säsong som sedd på en AppleTV?
Testade detta men det fungerar inte.
http://www.ilounge.c...-from-apple-tv/
Postad 23 februari 2014 - 21:34
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1 954 inlägg
Någon som vet hur man markerar ett avsnitt eller säsong som sedd på en AppleTV? Testade detta men det fungerar inte. http://www.ilounge.c...-from-apple-tv/
Har det inte tillkommit "bockar" framför avsnitten man sett? /Fredrik
Postad 23 februari 2014 - 22:32
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3 992 inlägg
Jo, det har tillkommit bockar på sedda avsnitt, smart funktion. Jag tror det tillkom i senaste uppdateringen för ATV.
Redigerat av Mentos, 23 februari 2014 - 22:33.
Postad 24 februari 2014 - 10:25
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
Jo, det har tillkommit bockar på sedda avsnitt, smart funktion. Jag tror det tillkom i senaste uppdateringen för ATV.
Bockar har tillkommit nyligen, men redan innan dess så hade staplar som visat hur långt man sett tillkommit på ATV.
Postad 25 februari 2014 - 10:10
Stringfellow
-
Stringfellow
-
Forumräv
-
-
625 inlägg
Varför är undertexterna gula nu för tiden på ATV?
Postad 25 februari 2014 - 10:14
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
Varför är undertexterna gula nu för tiden på ATV?
Default är gult, men du kan ändra till vilken färg eller stil som du vill. Finns mer om det tidigare i tråden.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
TV-Program
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny projektor
thhmo
2025-05-11 11:17:07
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|