Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Apps och spel till iPhone *

1118 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Apple iPhone 3GS 256MB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 8,89 (146) Inga priser
Apple iPhone 3GS 256MB RAM 32GB (Mobiltelefoner) 8 8,7 (87) Inga priser
Apple iPhone 4 512MB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 7,97 (254) Inga priser
Apple iPhone 4 512MB RAM 32GB (Mobiltelefoner) 9 8,59 (86) 790:-
Apple iPhone 4S 512MB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 7 7,73 (150) 690:-
Apple iPhone 5 1GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 7,45 (136) 1 090:-
28 relaterade trådar
Jailbreak iOS Devices (1286 inlägg) 8 år sedan
* Officiell tråd iPhone 4 * (5490 inlägg) 10 år sedan
Råd kring TVkanaler i flera rum (4 inlägg) 10 år sedan
**Officiell tråd - Iphone 5*** (1352 inlägg) 10 år sedan
iPhone 4S (1788 inlägg) 11 år sedan
Hegel H100 kompatibel med Ipad / Iphone? (1 inlägg) 11 år sedan
iPhone iOS 5 (200 inlägg) 12 år sedan
Skal, fodral och skärmskydd till iPhone 4 (150 inlägg) 12 år sedan
Iphone 4s, hållare till bil med 12V OCH 3,5mm kontakt? (6 inlägg) 12 år sedan
* Officiell Tråd - Iphone 3gs * (4188 inlägg) 12 år sedan
iPhone 4 Dockningsstation? (12 inlägg) 13 år sedan
Nya lurar till iPhone 4? (15 inlägg) 13 år sedan
HTC Desire HD eller iPhone4? (158 inlägg) 13 år sedan
Ultimata Androiden? (47 inlägg) 13 år sedan
Iphone4 "kopplar" ej upp på mitt Wi-Fi (8 inlägg) 13 år sedan
Iphone som affärsmobil (23 inlägg) 13 år sedan
Leveransstatus av Iphone 4 (519 inlägg) 13 år sedan
hälp.. Iphone4.. (6 inlägg) 13 år sedan
iPod Touch/iPhone som universalfjärr (7 inlägg) 13 år sedan
Finns det något skäl att tillverka en lur med högre upplösning än Iphone 4? (27 inlägg) 13 år sedan
Telenor prisindikerar iPhone 4 (49 inlägg) 13 år sedan
Lev IPHONE 3GS (446 inlägg) 14 år sedan
Pioneer VSX-1017 med ipod (1 inlägg) 14 år sedan
IPhone eller HTC Hero (7 inlägg) 14 år sedan
iPhone 3GS vs. HTC Hero (189 inlägg) 14 år sedan
Apple Composite AV-kabel (1 inlägg) 14 år sedan
Nackdelar med iPhone? (41 inlägg) 14 år sedan
Streama från dator till Ipod (6 inlägg) 14 år sedan

#201

Postad 29 oktober 2009 - 20:55

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Denna tråd är skälet till varför jag beställt en iphone 3gs idag :)

//Lorryquai

#202

Postad 30 oktober 2009 - 09:24

cpt
  • cpt
  • Användare

  • 162 inlägg
  • 0
Gjorde tyvärr misstaget att köpa Navigon - Norden. Misstag eftersom jag nu istället vill ha Europa-kartor. Har förgäves försökt hitta svar på Navigons hemsida om man kan göra köpa nån slags "upgrade" från Norden till Europa, istället för att behöva punga ut med 700-800 spänn på nytt.

Nån från Navigon här, eller någon annan som vet något om detta?

#203

Postad 30 oktober 2009 - 12:55

discomega
  • discomega
  • Forumräv

  • 715 inlägg
  • 0
Nej det går inte än. Som det är nu får du gräva i plånboken. Sista jag såg på Navigons hemsida var att "they are looking into it".

#204

Postad 30 oktober 2009 - 14:17

cpt
  • cpt
  • Användare

  • 162 inlägg
  • 0

Nej det går inte än. Som det är nu får du gräva i plånboken. Sista jag såg på Navigons hemsida var att "they are looking into it".

OK, tack.
Fantastiskt att de "look into it" för övrigt. Just do it.

#205

Postad 30 oktober 2009 - 22:49

Unregistered28512
  • Unregistered28512
  • Forumräv

  • 629 inlägg
  • 0
Reggade just ett konto i den us istore. Laddade hem flixter och ebay apparna som jag inte hittade i den svenska istore.

Finns det fler us appar som man måste ha?

//Micke

Redigerat av Unregistered28512, 30 oktober 2009 - 22:50.


#206

Postad 31 oktober 2009 - 16:39

Jeesper
  • Jeesper
  • Amatör

  • 62 inlägg
  • 0
Kan man på någotsätt byta namn på apparna istället för att den heter: Alarm Clock FREE så ändrar man till Alarm eller något sådant. Går det på något sätt?

#207

Postad 31 oktober 2009 - 17:05

shapic
  • shapic
  • Beroende

  • 1 446 inlägg
  • 0

Kan man på någotsätt byta namn på apparna istället för att den heter: Alarm Clock FREE så ändrar man till Alarm eller något sådant. Går det på något sätt?


Nej, det kan man inte.

#208

Postad 31 oktober 2009 - 17:21

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 973 inlägg
  • 0

Nej, det kan man inte.


det går alldeles utmärkt att byta namn på apps. 2 saker krävs.
1 jailbreakad lur
2 appet "rename"

#209

Postad 31 oktober 2009 - 17:25

Jeesper
  • Jeesper
  • Amatör

  • 62 inlägg
  • 0
hm okej, aja då får jag överleva! Hur som helst, har SvenskaSpel en app till Iphone. Har googlat lite men det gick ett par rykten för någon månad sen att dem var på G. Någon som vet mer?

#210

Postad 31 oktober 2009 - 18:33

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

  • 2 420 inlägg
  • 0
Dessa program har jag i min Iphone just nu.

WeatherPro = Bästa väder appen och jag har testat massor, stämmer i princip alltid till och med 1 vecka före.
Svenska Almanacka
Navigon Europa = Bästa GPS till iPhone just nu.
PocketDyno+ = Testa antal HK i din bil, funkar sådär.
AcurFuel = räknar ut snitt för brukning på bensinen i motorfordon.
Badkartan = Få fram närmaste badplats på kartan.
Hemmnet = bostäder till salu i närheten.
Google Earth.
Google.
Eniro.se.
Blocket.
Hitta.se.
IDG.se.
Prisjakt.
USA Today.
tv.nu.
BeejivIM = tar rubbet, MSN, ICQ allt.
Skype.
Facebook.
Tweetie.
feX = kopierar bilder och adresser från facebook och lägger de i kontakter i telefonen.
Audiobooks.
Shazam och Midomi.
RadioBox = bästa radio appen, kanaler ifrån hela världen + ALLA som finns i Sverige.
Ambience.
Decibel.
Movies.
Guitarist, pocketguitar, steel guitar, guitar tour, Kanondrum, Fingerpiano. Musik program.
AppBox pro = omvandlare.
iSTAT.
Spend.
aNote = som notes skull varit, bättre alltså.
NASA.
Drink Pro.
VinVin.
Max locator.

Sedan runt 30 olika spel.

Alla dessa aps är bra, kan rekomendera alla.

#211

Postad 03 november 2009 - 13:10

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Sådär nu finns Truecaller i app store, bara att söka upp den. Den blir din för 22kr.

#212

Postad 03 november 2009 - 13:20

crest
  • crest
  • Forumräv

  • 990 inlägg
  • 0
Tack för tipset!
Nu har jag köpt True Caller.
;)

#213

Postad 03 november 2009 - 13:27

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Inte fan funkar ju det här. Raderade mitt hem nummer och ringde men inget namn kom upp.

EDIT: Såg nu när jag läste på app store att den inte kommer funka så i iphone. Kommer bara uppdatera telefonboken typ.

Redigerat av New Player, 03 november 2009 - 13:29.


#214

Postad 03 november 2009 - 13:48

crest
  • crest
  • Forumräv

  • 990 inlägg
  • 0

Inte fan funkar ju det här. Raderade mitt hem nummer och ringde men inget namn kom upp.

EDIT: Såg nu när jag läste på app store att den inte kommer funka så i iphone. Kommer bara uppdatera telefonboken typ.

Den var inte så kul...
Uppdaterar telefonboken som du skrev och sedan använder man appen på att söka nummer och får adresser...
Då kan man lika gärna surfa till eniro eller hitta.se istället.
Ville ju ha den som en nummerpresentatör och provade ringa från min jobbtelefon, men tji fick jag...
Inget hände.
Har för mig att den funkade som nummerpresentatör till Windows Mobile när jag testade den till de lurarna.

Skulle nog ha läst appstore sidan för True Caller ordentligt innan jag kastade bort 22 spänn.

#215

Postad 03 november 2009 - 14:46

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 992 inlägg
  • 0

Den var inte så kul...
Uppdaterar telefonboken som du skrev och sedan använder man appen på att söka nummer och får adresser...
Då kan man lika gärna surfa till eniro eller hitta.se istället.
Ville ju ha den som en nummerpresentatör och provade ringa från min jobbtelefon, men tji fick jag...
Inget hände.
Har för mig att den funkade som nummerpresentatör till Windows Mobile när jag testade den till de lurarna.

Skulle nog ha läst appstore sidan för True Caller ordentligt innan jag kastade bort 22 spänn.


Jag fick också för mig att den skulle funka som en nummerpresentatör men så var det alltså inte..synd för det hade varit en riktigt cool app annars.

#216

Postad 03 november 2009 - 14:52

crest
  • crest
  • Forumräv

  • 990 inlägg
  • 0

Jag fick också för mig att den skulle funka som en nummerpresentatör men så var det alltså inte..synd för det hade varit en riktigt cool app annars.

Den fungerar som nummerpresentatör till Windows Mobile och Symbian, men inte till iPhone!
Då kan man alltså hålla sig till apparna för Eniro och hitta.se och lägga dom här 22kr på någon annan vettigare app istället... för er som inte gjort misstaget ännu och köpt den...



Edit:
Så här skriver de själva på sin hemsida på ett svar på ett klagomål:

We are truly sorry if we have not been clear about how the TrueCaller works for iPhone. Apple just accepted our app and we haven´t been able to update the information on our site about how it works.
For 22 SEK you get a little bit more than the Eniro application, such as the update phonebook feature which other users find very usefull.

The reason why we can´t do the lookup on incoming calls is because Apple has restricted the API from listening to incoming calls. If it was possible to do this, belive me we would have one. I´m sorry for this and we will update our site with more information about how the iPhone client works.

Best regards
Team TrueCaller

Redigerat av crest, 03 november 2009 - 15:30.


#217

Postad 04 november 2009 - 17:20

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Finns det något truecaller liknande till jailbreakade iPhones?

#218

Postad 09 november 2009 - 17:58

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

  • 1 342 inlägg
  • 0
Såg att Amiga-klassikern Ports of Call finns för 28kr, finns en freeversion oxå, men då kan man bara spela i 30min.

TrueCaller vart ju en besvikelse, tur jag inte hann köpa innan jag läste här.

#219

Postad 09 november 2009 - 23:24

shapic
  • shapic
  • Beroende

  • 1 446 inlägg
  • 0
Ett tips till alla som vill kunna streama sitt filmbibliotek till sin iPhone: Köp Air Video. Nu. Direkt. Fantastisk app.

#220

Postad 10 november 2009 - 01:51

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 992 inlägg
  • 0
Testade idag för första gången programmet "Shazam" och jag måste säga att den appen är helt klart min favorit just nu, så jäkla coolt att bara kunna låta den lyssna av en låt och sen få det serverat i ett snyggt fönster med länk till Youtube, fantastisk app som alla borde ha i sin iphone :)

#221

Postad 10 november 2009 - 07:29

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 973 inlägg
  • 0

Testade idag för första gången programmet "Shazam" och jag måste säga att den appen är helt klart min favorit just nu, så jäkla coolt att bara kunna låta den lyssna av en låt och sen få det serverat i ett snyggt fönster med länk till Youtube, fantastisk app som alla borde ha i sin iphone ;)


vänta då tills du upptäcker Midomi. Det äger Shazam alla dar i veckan :) rekas varmt!

Ett tips till alla som vill kunna streama sitt filmbibliotek till sin iPhone: Köp Air Video. Nu. Direkt. Fantastisk app.


Instämmer ;)

#222

Postad 10 november 2009 - 14:19

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 992 inlägg
  • 0

vänta då tills du upptäcker Midomi. Det äger Shazam alla dar i veckan :( rekas varmt!


Ja, Midomi verkar vara en riktigt kul app som ska testas, tack för tipset :(

#223

Postad 10 november 2009 - 15:01

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 992 inlägg
  • 0
Photoshop från Adobe har släppt en app till iphone, dock finns den ännu inte i den svenska appstore.

Photoshop for iphone

Postad bild

#224

Postad 10 november 2009 - 15:32

Unregisteredadf1af89
  • Unregisteredadf1af89
  • Användare

  • 156 inlägg
  • 0
Hej, har någon testat PlugPlayer ?
En app för att kunna streama bilder, musik och video till iPhonen. Finns det någon annan vettig app för liknande?

#225

Postad 10 november 2009 - 15:35

Jeesper
  • Jeesper
  • Amatör

  • 62 inlägg
  • 0
Letar efter ett spel till min Iphone, typ Mariocart, Marioboss och dem gamla klassikerna? Några tips. Hittar inga mariospel mer än ett som inte känns rätt.

#226

Postad 10 november 2009 - 18:14

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 973 inlägg
  • 0

Letar efter ett spel till min Iphone, typ Mariocart, Marioboss och dem gamla klassikerna? Några tips. Hittar inga mariospel mer än ett som inte känns rätt.


Krazy Kart.

annars är NES sNEs emulatorerna som finns ute helt ok. (dessa kräver dock jailbreak)

#227

Postad 10 november 2009 - 19:08

Unregistered55e17f65
  • Unregistered55e17f65
  • Användare

  • 184 inlägg
  • 0

Krazy Kart.

annars är NES sNEs emulatorerna som finns ute helt ok. (dessa kräver dock jailbreak)


testa Shrek racing det är skoj. här en länk till macworld där de har testat och där finns en liten demonstrationsvideo också artikel

#228

Postad 12 november 2009 - 00:29

aspire
  • aspire
  • Amatör

  • 83 inlägg
  • 0
Jag undrar hur man går till väga för att få en FM-radio i iPhonen? Är det möjligt eller är man lämnad till använda någon av Webbradio-appen som finns att tillgå? Jag har idag RadioBox, SR Poddradio och är inte riktigt nöjd med någon av dem. Det jag vill ha är tillgång till alla SR kanaler i realtid, även exrainsatta sändningar såsom elitseriehockeymatcher i sin helhet, allsvenska matcher osv. Med Radiobox så har man ju tillgång till en del av SR-materialet men det känns lite randomutvalt och det är långt ifrån alla sändningar. mobil.sr.se fungerar ju inte i iPhonen och det jag undrar är om det finns något annat som jag ska titta på? Wunderradio har jag förstått är bra, är detta vad jag söker då jag framförallt är ute efter ett komplett utbud av SR:s sändningar? Radio Energy-appen är ju för övrigt suverän när man är ute efter reklamradio med senaste hitsen!

// aspire

Redigerat av aspire, 12 november 2009 - 00:43.


#229

Postad 12 november 2009 - 00:37

plojdo
  • plojdo
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0

Jag undrar hur man går till väga för att få en FM-radio i iPhonen? Är det möjligt eller är man lämnad till använda någon av Webbradio-appsen? Jag har idag RadioBox, SR Poddradio och är inte riktigt nöjd med någon av dom. Det jag vill ha är tillgång till alla SR kanaler i realtid, även exrainsatta sändningar såsom elitseriehockeymatcher i sin helhet, allsvenska matcher osv. Radiobox har man ju tillgång till en del av SR-materialet men det känns lite randomutvalt och det är långt ifrån alla sändningar. mobil.sr.se fungerar ju inte i iPhonen och det jag undrar är om det finns något annat som jag ska titta på? Wunderradio har jag förstått är bra, är detta vad jag söker då jag framförallt är ute efter ett komplett utbud av SR:s sändningar? Radio Energy-appen är ju för övrigt suverän när man är ute efter reklamradio med senaste hitsen!

// aspire

Wunderradio.

#230

Postad 13 november 2009 - 12:35

Unregisteredadf1af89
  • Unregisteredadf1af89
  • Användare

  • 156 inlägg
  • 0

Ett tips till alla som vill kunna streama sitt filmbibliotek till sin iPhone: Köp Air Video. Nu. Direkt. Fantastisk app.

Jag skulle säga att den är bättre än fantastisk! Provade igår och den rockade totalt!

#231

Postad 13 november 2009 - 12:51

discomega
  • discomega
  • Forumräv

  • 715 inlägg
  • 0
har alla mina filmer på en nas för att slippa ha igång datorn jämnt o ständigt. Kan man dela ut en nätverksdisk från datorn (nas) i serverprogramvaran eller är det enbart fasta diskar i datorn som man kan dela ut?

Redigerat av discomega, 13 november 2009 - 12:52.


#232

Postad 13 november 2009 - 12:56

Robban B
  • Robban B
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0

Hej, har någon testat PlugPlayer ?
En app för att kunna streama bilder, musik och video till iPhonen. Finns det någon annan vettig app för liknande?


Prova orb live, ska vara bra. Har laddat ner men inte provat den ännu. Finns även i gratis version.

http://itunes.apple....d290195003?mt=8

#233

Postad 13 november 2009 - 12:57

Unregisteredadf1af89
  • Unregisteredadf1af89
  • Användare

  • 156 inlägg
  • 0

Hej, har någon testat PlugPlayer ?
En app för att kunna streama bilder, musik och video till iPhonen. Finns det någon annan vettig app för liknande?


Jag installerade den och körde mot min NAS som har uPnP och tycker följande:

- Till film: inte mycket att ha om inte alla filmer är i ett format som iPhone har stöd för, men spelar upp dessa u.a.
- Till bilder: fungerar men det tar lång tid, ca 6 sekunder, att växla mellan bilder som är 3 -4 MB stora.
- Till musik: fungerar bra, speciellt om man tar sig tid att skapa egna spellistor. Snabb att starta musiken.
- I övrigt: snabb på att bläddra mellan mappar och lätt att skapa spellistor. Kommer att använda PlugPlyer för att spela upp musik hemma och Air Video för att spela upp video

#234

Postad 13 november 2009 - 13:03

Unregisteredadf1af89
  • Unregisteredadf1af89
  • Användare

  • 156 inlägg
  • 0

har alla mina filmer på en nas för att slippa ha igång datorn jämnt o ständigt. Kan man dela ut en nätverksdisk från datorn (nas) i serverprogramvaran eller är det enbart fasta diskar i datorn som man kan dela ut?

Du kan dela ut en nätverkssökväg från serverprogramvaran.

#235

Postad 13 november 2009 - 13:32

Unregisteredadf1af89
  • Unregisteredadf1af89
  • Användare

  • 156 inlägg
  • 0

Wunderradio.

Eller Fstream och lägga in SR manuellt enligt följande Direktlänkar till streaming (SR)

Jobbigare men billigare...

#236

Postad 13 november 2009 - 15:07

aspire
  • aspire
  • Amatör

  • 83 inlägg
  • 0

Eller Fstream och lägga in SR manuellt enligt följande Direktlänkar till streaming (SR)

Jobbigare men billigare...


Jag har testat detta men inte fått det att fungera. Kan du förklara hur man går till väga för att det ska fungera?

vänligen
aspire

#237

Postad 14 november 2009 - 15:04

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

  • 314 inlägg
  • 0

Finns det något truecaller liknande till jailbreakade iPhones?


Hej. Vi kikar vidare på att vidareutveckla TrueCaller så att den fungerar som våra andra klienter gör, dvs mot inkommande samtal. Vårt mål har alltid varit att utveckla en likadan app till iPhone men pga vissa komplikationer så valde vi att göra en sk "Lite"-version till iPhone först. Intresset av en app till iPhone som gör samma som de övriga operativen är ganska stort. Däremot är det inte många som förstår att det innebär att man måste ha en jailbreakad iPhone.
Men som sagt, vi kikar vidare på det och förhoppningsvis så kan vi utveckla en till jailbreakade iphones. Behöver först kolla så att apple inte "bans us for life" för att vi har appar för jailbreakade iphones.

Tråkigt att TC vart en besvikelse för er, vi hoppades på att kunna leverera en app som gör lite mer än de vanliga nummeruppslagsapparna som att uppdatera telefonboken. Personligen tycker jag att den är riktigt bra och har haft användning för vänners adresser ett antal gånger.
Finns det något ni skulle vilja integrera mer i appen som är inom apples gränser för att göra den bättre?

TrueCaller är upplagd som non-consumable vilket innebär att ni som betalat 22kr alltid kommer kunna ladda hem uppdateringar gratis!

Redigerat av tha_neo, 14 november 2009 - 15:04.


#238

Postad 15 november 2009 - 09:43

menks13
  • menks13
  • Användare

  • 132 inlägg
  • 0
Ni kan ju börja med att sänka priset på den, då den bara kollar upp lite information och kompletterar den. För den är inte värd 22 kr som den är idag.

#239

Postad 15 november 2009 - 11:47

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

  • 314 inlägg
  • 0

Ni kan ju börja med att sänka priset på den, då den bara kollar upp lite information och kompletterar den. För den är inte värd 22 kr som den är idag.


Vad tycker du att den är värd? Lättare att utgå ifrån det.

#240

Postad 15 november 2009 - 11:54

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

  • 1 984 inlägg
  • 0

Vad tycker du att den är värd? Lättare att utgå ifrån det.


7 kronor hade jag kunnat tänka mig att ge för den. Nu har jag köpt den ändå för 22 kr men jag insåg inte att den inte fungerade som trucaller gör på vanliga telefoner. Nu är jag inte så fattig att de 22 kronorna spelar någon roll, men jag måste erkänna att man kände sig lurad efteråt när den bara uppdaterade mina kontakters adresser. dessutom måste ändå adresserna ändras manuellt för att de skall funka att använda direkt till tomtom.

Hade den däremot fungerat med att den hämtar namn när okända människor ringer hade jag lätt pröjsat 50 kr för den.

Känns lite som man inte släppt en trucaller-app utan mer en adressuppdateringsapp och att de flesta som köpte den trodde den fungerar som trucaller gör på övriga telefoner. Jag får väl lära mig att läsa om appen före jag köper den ;) .

#241

Postad 15 november 2009 - 20:55

menks13
  • menks13
  • Användare

  • 132 inlägg
  • 0
Om den fungerat som vi ville att den skulle så hade jag också lätt gett 50 kr för den, men i dagsläget ger jag inte mer än 7 kr för en sån här app.

#242

Postad 15 november 2009 - 21:29

Unregisteredadf1af89
  • Unregisteredadf1af89
  • Användare

  • 156 inlägg
  • 0

Jag har testat detta men inte fått det att fungera. Kan du förklara hur man går till väga för att det ska fungera?

vänligen
aspire

På "Favorites" så lägger jag in ny stream, t.ex.Radio Stockholm mms://wm-live.sr.se/SR-Stockholm-Low:
Sen så ser jag till att "Cellular network" är aktiverat så att den kan ta emot stream även om jag inte har wlan på.

Sen är det bara att lyssna.

Bifogad fil  konf1.jpg   27,08K   0 Antal nerladdningar Bifogad fil  konf2.jpg   43,58K   0 Antal nerladdningar

#243

Postad 15 november 2009 - 22:08

crest
  • crest
  • Forumräv

  • 990 inlägg
  • 0

Tråkigt att TC vart en besvikelse för er, vi hoppades på att kunna leverera en app som gör lite mer än de vanliga nummeruppslagsapparna som att uppdatera telefonboken. Personligen tycker jag att den är riktigt bra och har haft användning för vänners adresser ett antal gånger.
Finns det något ni skulle vilja integrera mer i appen som är inom apples gränser för att göra den bättre?

När det gäller adressuppdateringen i telefonboken så hade det varit bra om även postnumret stått med.
Jag åker till Karibien i morgon och fick surfa in på hitta.se så jag kunde komplettera adressuppgifterna med postnummer vilket behövs när jag ska skicka vykort.
Som TC är nu så visar den inte info om vem som ringer - tack vare Apples restriktioner - samt uppdaterar inte ens telefonboken med kompletta adressuppgifter.

Sen är det irriterande att man inte kan rensa ur historiken när man sökt på ett telenummer i applikationen.

#244

Postad 15 november 2009 - 22:40

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

  • 314 inlägg
  • 0

När det gäller adressuppdateringen i telefonboken så hade det varit bra om även postnumret stått med.
Jag åker till Karibien i morgon och fick surfa in på hitta.se så jag kunde komplettera adressuppgifterna med postnummer vilket behövs när jag ska skicka vykort.
Som TC är nu så visar den inte info om vem som ringer - tack vare Apples restriktioner - samt uppdaterar inte ens telefonboken med kompletta adressuppgifter.

Sen är det irriterande att man inte kan rensa ur historiken när man sökt på ett telenummer i applikationen.


Hej, den ska få med alla uppgifter, även postnummer. Har du något nummer jag kan testa med för att se om vi kan förbättra funktionen (PM?). En rensar-knapp kommer i nästa release som självklart är gratis för er användare.

#245

Postad 15 november 2009 - 22:56

crest
  • crest
  • Forumräv

  • 990 inlägg
  • 0

Hej, den ska få med alla uppgifter, även postnummer. Har du något nummer jag kan testa med för att se om vi kan förbättra funktionen (PM?). En rensar-knapp kommer i nästa release som självklart är gratis för er användare.

Du har ett PM.

#246

Postad 16 november 2009 - 00:28

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 992 inlägg
  • 0
Nån här som jämfört WunderRadio med Radiobox och vilken tycker ni isåfall är den bästa?
Jag har själv radiobox just nu och dom flesta kanalerna funkar ok men ett problem jag haft är att på vissa kanaler så stannar uppspelningen efter ca 10sek efter att jag startat kanalen och på vissa kanaler connectar den inte alls.

Redigerat av Mentos, 16 november 2009 - 00:34.


#247

Postad 16 november 2009 - 09:07

tha_neo
  • tha_neo
  • Lärjunge

  • 314 inlägg
  • 0

Du har ett PM.


Hej, tack för ditt PM. Det visade sig att vår leverantör av telefonnummer saknade postnummer för det numret du angav. Det är mycket möjligt att det saknas postnummer för flera nummer. Jag ska kolla vidare om de kan lösa det på något sätt.

#248

Postad 16 november 2009 - 23:43

Ramboline
  • Ramboline
  • Lärjunge

  • 263 inlägg
  • 0

Nån här som jämfört WunderRadio med Radiobox och vilken tycker ni isåfall är den bästa?
Jag har själv radiobox just nu och dom flesta kanalerna funkar ok men ett problem jag haft är att på vissa kanaler så stannar uppspelningen efter ca 10sek efter att jag startat kanalen och på vissa kanaler connectar den inte alls.


Har haft Wunderradio,avinstallerade den,funka för dårligt tyckte jag.Körer icarradio funkar perfekt,har man dårlig täckning,så kör den på low och bra täckning på high.Du har en gratis och den andra kostar 28 kr.Det som skillad är att den som er gratis kan du inte spara kanalerna på.Har even Radiobox men körer den nästan aldrig.

#249

Postad 17 november 2009 - 10:53

stifflerman
  • stifflerman
  • Lärjunge

  • 324 inlägg
  • 0
Appen heter Tunin.FM iCar Radio, söker man på icarradio hittas inget... men tack för tipset iaf :P

#250

Postad 18 november 2009 - 08:48

discomega
  • discomega
  • Forumräv

  • 715 inlägg
  • 0

Ett tips till alla som vill kunna streama sitt filmbibliotek till sin iPhone: Köp Air Video. Nu. Direkt. Fantastisk app.


Ja, köp! Helst igår! :) Grym app.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-06-09 10:29:57
  • tnorlund
    2024-06-09 08:43:45
  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.