Att Leben 300 är en kul liten maskin kan jag skriva under på. Den står förnärvarande på avbytar bänken då jag kör med en Ayre just nu.
Tack för att du tittade förbi mitt album och jag skall försöka förnya det då det är ganska inaktuellt.
Mvh JAS
Kommentarer till Tvåkanals setup av Jas 74
Startad av
Jas 74
, mar 17 2008 20:57
211 svar till detta ämne
Postad 15 november 2014 - 10:48 Att Leben 300 är en kul liten maskin kan jag skriva under på. Den står förnärvarande på avbytar bänken då jag kör med en Ayre just nu. Tack för att du tittade förbi mitt album och jag skall försöka förnya det då det är ganska inaktuellt. Mvh JAS Postad 15 november 2014 - 23:06 Detta galleriet har jag varit inne i flera gånger. Riktigt fint! Postad 23 januari 2015 - 05:36 Hahaha. Nej, det där var fem kronor i burken Hoppas att allt är som det ska och hur gick det med den kommande jycken? Skulle va trevligt med lite info. Du kan skicka ett pm om du vill. Här är det mest hifi och dammråttor. Ha det bra så länge! Mvh Per Postad 25 februari 2015 - 18:26 Postad 18 oktober 2015 - 08:58 Tack för din kommentar i mitt album, och jag kan bara säga mums om ditt. Jag har inte hört Cornwall III, antar att de är aningen stora för butiker att ha hemma, men är så sugen på ett par. Tjejen tyckte mina Heresy är för stora, så Cornwall är som det ser ut helt uteslutet tyvärr. En sak jag tänkt på nu när jag hamnat i denna typ av högtalare, JBL och Klipsch, är att det är rätt tråkigt ljud i "vanliga" högtalare. Live-känslan och det goa ljudet, med vinyl och rör är motsatsen till det traditionella idag. Jag gillar som du förstår ditt album. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |