Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation 5 - Officiella tråden (spel, hårdvara, mm)

3771 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#201

Postad 24 november 2018 - 15:11

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
De kommer att fortsätta envisas med 30 fps. Det är ett tvångsmässigt beteende.

#202

Postad 24 november 2018 - 15:27

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 952 inlägg
  • 0

De kommer att fortsätta envisas med 30 fps. Det är ett tvångsmässigt beteende.

 

:lol: 



#203

Postad 24 november 2018 - 18:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0
Jag fick "nästan ingen empati" på mitt senaste personlighets-test, jag undrar vad du skulle scora  :lol: Jag menar såklart för hans egen skull och joda, man kan absolut bry sig om andra utan egen vinning, det går väldigt fint.

 

 

För hans egen skull? Det kommer ju inte spela någon roll för honom om det är som du trodde eller inte i slutändan. Han lär få skit för det på något sätt i vilket fall, spelar ingen roll hur han menade det.

 

En sak som kan vara värt att tänka på är att du använder ord som givetvis och såklart en del, som i det här fallet, men du har fått spendera hela diskussionen med att förklara och förtydliga vad du menar. Folk missförstår inte dig med meningen och det har heller inget med empati eller förmågan att bry sig om andra att göra med, det är bara onödigt att uttrycka dig så.

 

Om pressen frågar PS5-teamet i en exklusiv intervju:
-klarar den 4k60?

 

Dom kan ju inte svara nej, oavsett hur dum frågan är.

 

 

De behöver inte bara svara ja heller. De skulle ge ett utvecklat PR-svar. In some games etc etc.



#204

Postad 24 november 2018 - 19:38

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 855 inlägg
  • 0
Det är ju bara att svara 100% sanningsenligt: "Ja, det gör den"

Eller för att spetsa till det: "Ja, 4K120 med" :)

#205

Postad 24 november 2018 - 23:01

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 715 inlägg
  • 0

För hans egen skull? Det kommer ju inte spela någon roll för honom om det är som du trodde eller inte i slutändan. Han lär få skit för det på något sätt i vilket fall, spelar ingen roll hur han menade det.

 

En sak som kan vara värt att tänka på är att du använder ord som givetvis och såklart en del, som i det här fallet, men du har fått spendera hela diskussionen med att förklara och förtydliga vad du menar. Folk missförstår inte dig med meningen och det har heller inget med empati eller förmågan att bry sig om andra att göra med, det är bara onödigt att uttrycka dig så.

 

Eh, nej det spelar ju ingen roll om man gillar eller inte gillar att barn svälter eller hoppas eller skiter i om folk överlever en olycka heller eftersom ingenting fysiskt förändras men det är ju inte så känslor fungerar. Jag hoppades för hans egen skull att han inte menade att den drar dagens spel i 4k60, hur kan du komma och säga vad jag ska känna när jag läser reddit?

 

En sak som du kan tänka på är att du ofta missförstår helheten och klipper ut korta meningar och fortsätter älta saker tils det dras ut i det absurda så folk bra tröttnar istället för att spendera en minut på att se saker från andras synvinkel som är annorlunda än din. I det här fallet var det ditt sätt att se saker på som gjorde att du var blockerad för att fatta att jag tänke på kvaliteten på hans kommentar, du säger ju nu tillslut att "jaha det var så - men det är ju onödigt och fel att känna på det sättet" och det är också brist på empati två gånger bara där.

 

Jag säger inte att jag skriver perfekt svenska (vilket jag inte trodde var ett krav och som inte har kommenterats på de 16 år jag befunnit mig på detta forum, jag är Norsk btw) men du tog ju en mening helt ut från ett inlägg där det både före och efter det du klippt ut - beskrivs att kvaliteten är dynamisk, til trots för detta så diskuterar du som att jag tror att man menar dagens grafik på ps5 som kommer i framtiden...det är faktiskt slarvigt läst av dig.

 

Dessutom är du benhård på att "det finns ingen sådan baslinje" vilket är så fel. Du ser den inte, men det betyder inte att den inte finns. Den finns för det släpps inga nya AAA-spel med mono ljud och pong-grafik om vi ska dra det til det absurda med en gång, men enkelt sagt ligger baslinjen där folk fortfarande köper spelen, eller en kombination av det och yrkesstoltheten til utvecklarhusen. Altså med undermålig grafik så säljs inte spelen så ja då finns det en baslinje. Jag skriver också att denna höjjs.


Redigerat av Demon Slayer, 25 november 2018 - 00:02.


#206

Postad 25 november 2018 - 00:44

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 033 inlägg
  • 0
Är inte säker på vad ni vill komma fram till med diskussionen, men fler spel kommer ju utan tvekan att ha 60fps som standard på PS5, och många av de övriga troligtvis ”high framerate läge” värt namnet med. Inte som nu, med mycket sämre grafik och instalbil framerate som t om upplevs som sämre än 30fps.

Sen är ju native 4K med 60 fps mycket mer krävande än vad många verkar tro, speciellt om man vill använda bra AA, 16x AF osv.

Det som troligtvis kommer att bli flaskhalsen när de har bättre CPU, är minnesbandbredden. Om Navi inte är ett mindre mirakel, så kommer åtminstone HMB2 eller GDDR6 att behövas. AMDs GPUer har länge krävt hög minnesbandbredd för att prestera bra, och det är ännu viktigare med en APU där bandbredden delas mellan GPU och CPU.

#207

Postad 25 november 2018 - 01:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Griffin  :)

 

Jag har inte sagt till dig vad du ska känna utan det jag menade med onödigt var att indikera att jag inte har nån empati eller skriva saker som att jodå man kan bry sig om andra utan egen vinning som att jag inte skulle förstå det själv. Man får ju skilja på person och argument.

 

Men om jag inte förstår vad du menar och jag inte får något som jag tycker är tydligt svar så blir det ju som ett ältande för att jag måste fortsätta skriva och fråga.

 

Eh, nej det spelar ju ingen roll om man gillar eller inte gillar att barn svälter eller hoppas eller skiter i om folk överlever en olycka heller eftersom ingenting fysiskt förändras men det är ju inte så känslor fungerar

 

 

Att hoppas på att någon överlever en olycka förstår jag. Att hoppas på att en redditanvändare menar på ett visst sätt för dennes egen skull, det förstår jag fortfarande inte och det är vad som fick mig att anta helt annorlunda. Tror du han kommer bli utsatt för hot efter detta eller varför hoppas du för hans egen skull? Jag tror inte detta kommer påverka honom annat än eventuellt några inlägg om att han ljög eller hade fel så jag ser inte behovet av att "bry sig om" honom på det sättet. Det innebär inte att jag inte kan känna empati för människor och det vore riktigt märkligt om det är den slutsatsen du drar.

 

Är inte säker på vad ni vill komma fram till med diskussionen

 

 

Ingenting, hela diskussionen känns väldigt abstrakt och filosofisk tbh  :) . Jag försöker nu bara på sluttampen förklara varför jag antog något annat än vad han menade och han tycker jag är en känslokall nörd  :D



#208

Postad 25 november 2018 - 01:42

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 715 inlägg
  • 0

Du skrev:

"Varför du hoppas han menar det är vad jag fortfarande inte förstår om det inte har något med dina personliga förhoppningar på prestandan att göra för annars använder man inte ordet"

 

Detta kan ju inte annat än att betyda att man inte kan hoppas om man inte själv har något att vinna.

 

Jag menar att - jo man kan hoppas på att någon inte gör bort sig utan att det ska betyda någonting mer än just det.

 

Att inte förstå det tycker jag visar brist på empati, men notera att jag satte det i samband med att jag också uppvisar brist på empati (tydligen) då jag fick låg score på detta i ett test på en anställningsintervju, och det är att bjuda på sig själv och en ganska intim informasjon att gå ut med imho just för att mildra och "skojja til" stämningen för att det inte skulle vara elakt, men det var det kanske iallafall och det bevisar väl då att denna testen kansje stämmer då :huh:



#209

Postad 25 november 2018 - 09:08

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 855 inlägg
  • 0
Spelar ju ingen roll om man har brist på empati, det är ju andras problem. ;)

Redigerat av pacman, 26 november 2018 - 06:15.


#210

Postad 25 november 2018 - 18:18

Zero
  • Zero
  • Beroende

  • 1 269 inlägg
  • 0

Det jag hoppas mest på när nästa generation börjar är att både Sony och Microsoft släpper flera versioner av maskinerna så att man får en "vanlig" och "pro" version att välja på från början. Den värre gärna med ssd och utan skivläsare som val, hostar gärna upp en betydligt högra slant för att få detta, utan skivläsare borde de ju iofs kunna sänka priset till och med..



#211

Postad 25 november 2018 - 18:45

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Tror på en basmodell eller två men med samma prestanda. Dom vill säkert att man uppgraderar som denna generation för att få maximal vinst.

Jag uppgraderade Xbox One 3 ggr och så har jag haft 3st PlayStation 4. Det hade ju inte hänt om dom släppte dom samtidigt.

Redigerat av New Player, 25 november 2018 - 18:47.


#212

Postad 26 november 2018 - 06:11

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 855 inlägg
  • 0
Har väldigt svårt att tro att iaf Sony skulle röra till det med mer än 1 modell vid launch. Tror de vill sätta en enhetlig baseline.

Möjligen en modell utan skivspelare och en med. Inte för att spelaren sparar massor med pengar men inbillar mig att en PSN download genererar mer pengar för Sony än en skiva i butik. Dvs det skulle vara en bra modell för att få ner ingångspriset för PS5.

Mer krävande kunder har ju dessutom alltid möjlighet att stoppa in en SSD i efterhand.

Redigerat av pacman, 26 november 2018 - 06:16.


#213

Postad 26 november 2018 - 06:27

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 952 inlägg
  • 0

Spelar ju ingen roll om man har brist på empati, det är ju andras problem. ;)

 

 

Hahaha, så sant  :ph34r:  :lol:



#214

Postad 26 november 2018 - 11:32

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 033 inlägg
  • 0

Möjligen en modell utan skivspelare och en med.

 

Ja, men det är nog ingen bra idé att köpa den utan isåfall. Installation från skiva är fortfarande snabbare än PSN.

 

RDR2 från skiva tog över 2 timmar för mig, men det är raketfart jämfört med PSN, där en uppdatering på 500MB kan ta 10-15 minuter att ladda ner ibland. Som en jämförelse tar ett 50GB-spel runt 12-13 minuter att ladda ner från Steam (500Mbit fiber, kommer upp i 540 på datorn).

 

För min brorsa som har en PS4 Slim är det ännu värre. Där tog en 500MB uppdatering 45 minuter, och han har 100Mbit fiber (kommer upp i 120 på datorn).


Redigerat av Ageve, 26 november 2018 - 11:39.


#215

Postad 26 november 2018 - 12:42

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0
RDR2 från PSN tog en bit under en timme för mig...

#216

Postad 26 november 2018 - 13:06

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 939 inlägg
  • 0
1 Gbit?

#217

Postad 26 november 2018 - 15:18

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 033 inlägg
  • 0

Om "en bit under en timme" är 45 minuter, så blir det strax under 300 Mbit/s (98GB på PS4).

 

Det har väl hänt vid något tillfälle på PSN, men ofta ligger det väldigt mycket lägre som sagt.



#218

Postad 26 november 2018 - 17:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Möjligen en modell utan skivspelare och en med. Inte för att spelaren sparar massor med pengar

 

Vet inte om du läst, men det går ett liknande rykte fast med Xbox One. Där säger man dock att målet är att spara 100 dollar tack vare att skivspelaren försvinner, vilket jag också tyckte lät mycket.

 

https://www.resetera...-in-2019.81404/

 

Du skrev:

"Varför du hoppas han menar det är vad jag fortfarande inte förstår om det inte har något med dina personliga förhoppningar på prestandan att göra för annars använder man inte ordet"

 

Detta kan ju inte annat än att betyda att man inte kan hoppas om man inte själv har något att vinna.

 

 

Jag ska bara förklara hur jag resonerade då när jag kom fram till att en tolkning var mer sannolik än en annan. Ordet hoppas används ju till situationer där man inte känner till utfallet. Man hoppas att personen överlever bilkraschen för personens välbefinnande. Det förändrar ju inte verkligheten i vilket fall, men för den som hoppas så finns det fortfarande två scenarion som kan hända - personen överlever eller överlever inte - det är okänt för den som hoppas vid det tillfället. Det man hoppas på kan teoretiskt alltså inträffa.

 

Men att i det har fallet hoppas att han menar på ett visst sätt så att han inte ska göra bort sig förändrar ju inte den teoretiska utgången, därför att oavsett hur han nu menade det så har han ju inte förklarat det för andra. Om han menade det på ett sätt eller ett annat är det ingen som får reda på, utan han har sagt en sak som folk kommer att tolka på sitt sätt (många kommer missuppfatta eftersom budskapet är svårtolkat). Därför har han enligt mig redan gjort bort sig oavsett hur han menade pga ett otydligt uttalande. Såvida han inte förklarat nu i efterhand, men då behöver man ju inte hoppas längre för då är det ju fakta.

 

Det du hoppas på kommer ju inte att få honom att göra bort sig mindre, för även om han menade som du säger så är det ingen som vet om det utan han själv. Han kan förklara efteråt ja, men skadan är ju då redan skedd för t.ex. eventuella folk som köper den och trodde han menade något annat. Däremot kan man ju hoppas för hans skull på att konsolen faktiskt fixar 4k60 i alla spel hur osannolikt det än är, för då kommer han ses som en insider istället för att folk missuppfattar honom som lär hända nu. Det är ju diskussionen här i tråden redan ett bevis på.

 

Så resonerar jag om användningen av det ordet i alla fall. Hoppas det är tydligare och det får bli min slutkläm  :)



#219

Postad 26 november 2018 - 17:57

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 715 inlägg
  • 0
Jag förstår hur du resonerar och säger inte att det är fel, bara att man måste vara öppen för att andra resonerar annorlunda utan att det automatisk är fel by default, det får bli min slutkläm.

#220

Postad 26 november 2018 - 21:10

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 855 inlägg
  • 0
Zoiler: De säger att den ska kosta $200. Det är vad jag förväntar mig att bas-konsolerna kostar nästa höst ändå så priset i sig känns inte märkligt.

#221

Postad 26 november 2018 - 22:14

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 715 inlägg
  • 0

Det känns lite "farligt" att gå bara för nedladning av den grund att dom tar ut högre priser även om det fysisk finns på rabatt lite här och där så kan den digitala versjonen fortfarande vara dyr. Det spelar inte så stor roll om man är 1 person, mend i en familj kan det bli lite många onödiga pengar.



#222

Postad 27 november 2018 - 01:55

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0

Om "en bit under en timme" är 45 minuter, så blir det strax under 300 Mbit/s (98GB på PS4).

Det har väl hänt vid något tillfälle på PSN, men ofta ligger det väldigt mycket lägre som sagt.

Lite långsammare än så var det, men jag var nog nära max på min uppkoppling.
Är det verkligen så stort? Har inte kollat själv.

#223

Postad 27 november 2018 - 10:40

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 033 inlägg
  • 0

Är det verkligen så stort? Har inte kollat själv.

 

Japp.


Redigerat av Ageve, 27 november 2018 - 10:41.


#224

Postad 27 november 2018 - 11:05

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Vet inte hur ni mäter hastigheterna, men om man utgår ifrån att Sonys servrar har hög belastning (vilket de förmodligen hade när RDR2 släpptes) så är det ju inte särskilt konstigt om nedladdningarna från PSN tar tid.



#225

Postad 27 november 2018 - 12:47

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 033 inlägg
  • 0
Jag går bara efter tiden det tar att ladda ner. Problemet är säkert överbelastning, därav de stora variationerna.

Den inbyggda testen i PS4 stämmer sällan.

#226

Postad 27 november 2018 - 20:03

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 855 inlägg
  • 0
PS5, PS4 redesign eller fake? Välj själv.
https://rozetked.me/...y-playstation-5

(fake förstås men gott hantverk)

Redigerat av pacman, 27 november 2018 - 22:08.


#227

Postad 27 november 2018 - 20:16

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 855 inlägg
  • 0
Offtopic: Skön Gran Turismo "demo"...8K/120Hz (0.05 Hz på en PS4? :)) på totalt 440 tums Cledis displayer.
https://www.gtplanet...industry-event/

Bifogad fil  181114crystal_03.jpg   170,81K   0 Antal nerladdningar
One day...

Redigerat av pacman, 27 november 2018 - 21:44.


#228

Postad 06 december 2018 - 04:01

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 855 inlägg
  • 1
Är senaste Navi-ryktena korrekta så bådar det gott för PS5:
https://www.minhembi...28694&p=4534403

(att PS5 grafikdel typ är en nedklockad "RX3080"/Navi 10 är ett väldigt troligt scenario)

Vill själv gärna tro på ryktet iaf, ligger exakt i linje med vad jag tror/hoppas om Navi.

Redigerat av pacman, 06 december 2018 - 04:17.


#229

Postad 06 december 2018 - 18:28

Zero
  • Zero
  • Beroende

  • 1 269 inlägg
  • 0

https://www.youtube.com/watch?v=auKR8ii1Mxk

 

Verkar hagla rykten om nästa xbox, om dessa rykten stämmer så verkar PS5 och Xbox Scarlett dela samma Apu även nästa generation. Ryktas om att den släpps 2020 och kommer vara 3 olika versioner från start, en skivlös streaming version som blir billig, en som är likvärdig PS5 och sen en Xbox X Two. Spännande om Microsoft kör på detta och ska bli intressant och se om Sony kontrar med nåt likvärdigt.



#230

Postad 06 december 2018 - 19:34

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0

Verkar hagla rykten om nästa xbox, om dessa rykten stämmer så verkar PS5 och Xbox Scarlett dela samma Apu även nästa generation. Ryktas om att den släpps 2020 och kommer vara 3 olika versioner från start, en skivlös streaming version som blir billig, en som är likvärdig PS5 och sen en Xbox X Two. Spännande om Microsoft kör på detta och ska bli intressant och se om Sony kontrar med nåt likvärdigt.

 

Helt fantastiskt om Xbox X Two släpps samtidigt som vanliga Xbox Two. Jag kommer till 100% sikta in mig på Xbox X Two om så blir fallet. Hoppas att PS5 Pro lanseras samtidigt som vanliga PS5 i så fall. Jag är grymt taggad på nästa generation!



#231

Postad 06 december 2018 - 19:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 1

Ja förhoppningen är att de släpper Xbox X2 på en gång, så kan jag slänga pengarna mot dem.



#232

Postad 06 december 2018 - 21:34

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 855 inlägg
  • 0
Jajja, håller er till Scarlet-tråden. ;)

#233

Postad 06 december 2018 - 21:42

Bonzichrille
  • Bonzichrille
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0

Är senaste Navi-ryktena korrekta så bådar det gott för PS5:
https://www.minhembi...28694&p=4534403

(att PS5 grafikdel typ är en nedklockad "RX3080"/Navi 10 är ett väldigt troligt scenario)

Vill själv gärna tro på ryktet iaf, ligger exakt i linje med vad jag tror/hoppas om Navi.

 

Är på inget sett en expert men om man tänker tillbaka de senaste 15åren har det funnits nm-produktioner som varit "guld" och de som varit rätt blasse. Inte gett så mycket. Kanske 7nm från TMSC verkligen är en guld shrinkage som möjliggör en grym PS5, 1080ti prestanda inom 150W+30W som kyls rätt lätt. Det vore coolt. 

 

Kul om AMD verkligen gör en super-comeback och verkligen utmanar Intel iochmed att de använder 7nm samtidigt som Intel har svårigheter med sin egen 10nm. Exciting times. 


Redigerat av Bonzichrille, 07 december 2018 - 01:36.


#234

Postad 06 december 2018 - 22:16

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 855 inlägg
  • 0
Det är "bara" för AMD att ta fram en arkitektur som matchar vad Nvidia hade för flera år sen (Maxwell) och sen ordnar nod-krympningar resten, vips så har de prestanda i GTX1080-klassen utan att energi, kretsyta eller minnesbehov rinner iväg...

#235

Postad 11 december 2018 - 11:35

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 033 inlägg
  • 0
Ja, RX580 som är typ en högre klockad variant av GPUn i XB1X, har en TDP på 185W. Tror inte det finns exakta siffror för XB1X, men den borde ligga runt 140-150W (för enbart GPUn då).

Den AMD-GPU som når 1080-prestanda idag (Vega 64) har en TDP på 295W som sagt. Det krävs en extrem förbättring med Navi. Om AMD lyckas kommer det att vända upp och ner på grafikkortsmarknaden, men jag är skeptisk.

#236

Postad 11 december 2018 - 15:01

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 855 inlägg
  • 0
Vega är ett under i ineffektivitet på alla fronter (inte ens Vega på 7 mm verkar imponera) men kunde nvidia göra ett kepler->maxwell hopp så är det ju inte omöjligt att amd mäktar med nått liknande. Men ja, "bara" betyder inte bara. :)

Redigerat av pacman, 11 december 2018 - 15:02.


#237

Postad 20 december 2018 - 15:49

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 855 inlägg
  • 0

Antingen trollar Sony eller så har de dragit igång PS5:ans reklamkampanj. :)

 

DuvNT-hWsAA4iLx.jpg

DuvNUUFWoAUMoNo.jpg

 

Eller PS4 = 5 år


Redigerat av pacman, 20 december 2018 - 15:56.


#238

Postad 20 december 2018 - 16:33

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 416 inlägg
  • 0

Hmmm, fattar inte, vaddå PS5 ?  :unsure:



#239

Postad 20 december 2018 - 16:39

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 952 inlägg
  • 0
Förstår inte heller ... :0

#240

Postad 20 december 2018 - 16:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Ser ni inte skillnad på S:en?



#241

Postad 20 december 2018 - 16:50

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 952 inlägg
  • 0

Ahhhhh...  :ph34r:  :blush:  :P



#242

Postad 20 december 2018 - 17:25

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 416 inlägg
  • 0

Ser ni inte skillnad på S:en?

Det var ....liiite.... långsökt



#243

Postad 20 december 2018 - 17:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Nja, alla andra bokstäver är ju likadana, bara det som skiljer sig, är ju en femma  :)



#244

Postad 20 december 2018 - 18:15

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 855 inlägg
  • 0

Det var ....liiite.... långsökt

Eftersom? Tror du de bara råkade byta typsnitt för en bokstav?

(finns dock en annan, tråkigare, förklaring)

Redigerat av pacman, 20 december 2018 - 18:18.


#245

Postad 20 december 2018 - 22:30

JSan
  • JSan
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0
5 dagar till psn mellandagsrea? 😊

#246

Postad 20 december 2018 - 22:34

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 033 inlägg
  • 0

Eller så har de slut på S.



#247

Postad 21 december 2018 - 06:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Fem "holidays" med PS4.



#248

Postad 23 december 2018 - 17:02

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Gubbs... jag vill inte spoilera något, men det finns visst risk att Sonys nya konsol inte kommer att komma under 2018...

#249

Postad 23 december 2018 - 17:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 000 inlägg
  • 0

Analytikern sitter och biter på naglarna nu och hoppas på ett släpp strax före nyår.



#250

Postad 24 december 2018 - 01:15

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

  • 3 066 inlägg
  • 0

Gubbs... jag vill inte spoilera något, men det finns visst risk att Sonys nya konsol inte kommer att komma under 2018...


Pessimist 😁



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Kurben
    2024-05-10 10:24:33
  • Kurben
    2024-05-10 10:17:34
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.