Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Hyundai ImageQuest Q320 och 321

2182 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 december 2005 - 16:09

cheGG
  • cheGG
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Här kommer högupplösta bilder på Q320 för er som vill få en bättre överblick.

Bifogad fil(er)

Postad 06 december 2005 - 16:11

cheGG
  • cheGG
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
nästa

Bifogad fil(er)

Postad 06 december 2005 - 16:11

Unregistered1f6a4299
  • Unregistered1f6a4299
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Finns bara ett ord: Kungligt. Jag visste att det var rätt att beställa från Dustin ;)
Dags att börja mäta ut en plats på väggen att placera det redan införskaffade väggfästet på :rolleyes:

Redigerat av Unregistered1f6a4299, 06 december 2005 - 16:15.

Postad 06 december 2005 - 16:12

cheGG
  • cheGG
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
å sista :rolleyes:

Bifogad fil(er)

Postad 06 december 2005 - 16:59

ericdvd
  • ericdvd
  • Forumräv

• 792 inlägg
  • 0
Bra att Dustin är här och tittar lite.

Vad har ni köpt för väggfästen???

vet inte vilken jag ska köpa

Postad 06 december 2005 - 17:09

Jyo
  • Jyo
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Bilderna som nyligen har lagts upp, är dom till 320 eller 321?

Redigerat av Jyo, 06 december 2005 - 17:09.

Postad 06 december 2005 - 17:12

jg83610
  • jg83610
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
Är det fler än jag som noterade på hi-res bilderna att den första bilden hade en vuon-logo i övre högra hörnet medan övriga bilder saknade denna.
Är väl iofs inte det som fäller avgörandet vid ett inköp. Men ju stilrenare desto bättre och denna modell är definitivt en av de snyggare.

Postad 06 december 2005 - 21:04

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

• 940 inlägg
  • 0
Blir nog att slänga iväg en beställning denna veckan innan man ångrar sej :rolleyes:

Postad 06 december 2005 - 21:22

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15 622 inlägg
  • 0

Hej,

Q320 skall skickas till oss från leverantören den 9/12. Sen skall det ta någon dag innan den når oss om allt går som det skall.
Däremot är det inte säkert att vi får alla vi beställt på en gång.. Pratade idag med leverantören som trodde att vi skulle få 20st i första leveransen.. Vi har idag 18st på rest så alla som har bokat ser ut att få i början/mitten av nästa vecka.
Vi kommer få in 20st ytterligare innan nyår.. Sen släpper det nog efter nyår..hoppas jag..

mvh
Anders Lindquist
Inköpare PC&Displays
Dustin AB/Dustin Home AB

<{POST_SNAPBACK}>

Kul att du tittar in Anders, stort tack till dig och Dustin!!!!

Nu ska jag bara prata med Chefen om ett köp genom firman ;)
Synd bara att han brukar gnälla om det där med att ligga ute med moms i ett år :rolleyes:
Får väll säga att jag drar in pengar åt hans j*vla fritids sysslor så något borde man få i genäld.

Postad 06 december 2005 - 22:53

Musiqua
  • Musiqua
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Hep, då kommer väl inte Dustin ha några Q320 på lager när jag ska beställa i slutet på nästa vecka. Dock verkar Datorhandel.com ha 23 ex av Q321 i lager... Vilket är lika många som Webhallen säger finns hos leverantör. Hm.

Postad 06 december 2005 - 23:08

jagjonas
  • jagjonas
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Så då har jag också beställt en Q320 jag också.

Postad 07 december 2005 - 01:10

Nice
  • Nice
  • Amatör

• 67 inlägg
  • 0
Tur att jag beställde en i söndags då så man får den från första leveransen. Det ska verkligen bli spännande att se om denna tv håller vad den verkar lova!

Postad 07 december 2005 - 08:03

ericdvd
  • ericdvd
  • Forumräv

• 792 inlägg
  • 0

Finns bara ett ord: Kungligt. Jag visste att det var rätt att beställa från Dustin  ;)
Dags att börja mäta ut en plats på väggen att placera det redan införskaffade väggfästet på :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

halloj.

vilket väggfäste har du köpt?

Postad 07 december 2005 - 08:36

cheGG
  • cheGG
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Bilderna som nyligen har lagts upp, är dom till 320 eller 321?

<{POST_SNAPBACK}>

Bilderna skall vara på Q320.
Varför den ena har VVUON-logga uppe i kanten å dom andra inte, kan jag tyvärr inte svara på.
Jag har bara fått förklarat för mig att Q320 har high-gloss svart samt aluminium-lister medans Q321 har mattsvart plast. Alltså Q321 är "enklare" medans Q320 är lite mer "exklusiv".

Redigerat av cheGG, 07 december 2005 - 08:37.

Postad 07 december 2005 - 08:46

Anders Lindquist
  • Anders Lindquist
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Hej igen,

Nya glada besked från vår leverantör..

Som det ser ut nu får vi in 40st i början av nästa vecka.. Vi har fått bekräftat att dessa 40 är skickade från tillverkaren till vår leverentör.
Sen ska vi få 40st ytterligare ca 10dgr senare..dessa är ännu ej bekräftade..men om allt går som det skall så har vi totalt ca 80st levererade innan jul iaf..

mvh
Anders

Postad 07 december 2005 - 11:39

zsh
  • zsh
  • Forumräv

• 822 inlägg
  • 0

Hej igen,

Som det ser ut nu får vi in  40st i  början av nästa vecka.. Vi har fått bekräftat att dessa 40 är skickade från tillverkaren till vår leverentör.
Sen ska vi få 40st ytterligare ca 10dgr senare..dessa är ännu ej bekräftade..men om allt går som det skall så har vi totalt ca 80st levererade innan jul iaf..

mvh
Anders

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anders,

Hur många har beställt från dustin för tillfället? Vill ha en tv INNAN jul och man vill inte vara den 21-a eller 41-a när man beställer och får vänta till efter nyår...

tack
zsh

Postad 07 december 2005 - 11:41

noose
  • noose
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Lutar starkt åt denna tv. Läste i tidningen city där den fick 5 av 5 i betyg, delad första plats med en philips för ca 30k. Inte illa för en tv som kostar hälften

Redigerat av noose, 07 december 2005 - 11:42.

Postad 07 december 2005 - 12:32

Anders Lindquist
  • Anders Lindquist
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Hej igen,

Som det ser ut nu får vi in  40st i  början av nästa vecka.. Vi har fått bekräftat att dessa 40 är skickade från tillverkaren till vår leverentör.

mvh
Anders

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anders,

Hur många har beställt från dustin för tillfället? Vill ha en tv INNAN jul och man vill inte vara den 21-a eller 41-a när man beställer och får vänta till efter nyår...

tack
zsh

<{POST_SNAPBACK}>

Hej zsh,

Vi har just nu 21st på rest.. och skall få in 40st i första leveransen i början av nästa vecka. Sen kommer det ju 40st till ca 10dgr senare..
Om man beställer och hamnar inom de första 40 så skall man få leverans innan jul.. såvida inte lastbilen kör av vägen eller nått liknande..
Hamnar man på plats 41 eller senare..är det inte helt säker att man får sin TV innan jul.. Vi har satt 18/12 som den dag vi senast vill skicka produkter för att kunna leverera innan jul.. Kan med lite tur gå även efter det datumet..beror lite på vart man bor samt hur snabba posten är..

mvh
Anders

Postad 07 december 2005 - 14:01

justd
  • justd
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0
Jag har en fråga till Anders och Dustin som gäller huruvida ni kommer ta in Q400:an senare när den kommer? Ska enligt rykte komma efter jul i januari om man får tro tråden här på prisjakt. Vore mycket intressant att titta på den här 40" och se vad den hamnar på för pris jämfört med plasmorna i samma storlek. Har ingen sådan panik vad gäller att skaffa ny TV utan väntar nog lite till och då kan den här bli ett hett alternativ.

Postad 07 december 2005 - 14:04

Unregistered1f6a4299
  • Unregistered1f6a4299
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

halloj.

vilket väggfäste har du köpt?

Köpte enklast möjliga då jag vill ha TV'n platt mot väggen så att jag kan dra ner bioduken framför :rolleyes: Jag köpte Kjell & co's fäste för 99:-.
Det är tillverkat i kraftig metall och ser och känns helt ok, framförallt för de pengarna. Däremot så vet jag ju inte om det funkar bra med Hyundaien ännu, men det ska ju funka med vesa 100*100 så det borde sitta som en smäck. De har flera andra modeller oxå till bra pris, så det ska nopg lösa sig hursomhelst. Jag återkommer med info när TV'n kommit.

Redigerat av Unregistered1f6a4299, 07 december 2005 - 14:06.

Postad 07 december 2005 - 14:04

matli01
  • matli01
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0
Var det i dagens city som den var testad?

EDIT: hittade testet, det var i gårdagens
LÄNK: http://www.city.se/A...-2005-12-06.pdf

Redigerat av matli01, 07 december 2005 - 14:13.

Postad 07 december 2005 - 14:08

Anders Lindquist
  • Anders Lindquist
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Jag har en fråga till Anders och Dustin som gäller huruvida ni kommer ta in Q400:an senare när den kommer? Ska enligt rykte komma efter jul i januari om man får tro tråden här på prisjakt. Vore mycket intressant att titta på den här 40" och se vad den hamnar på för pris jämfört med plasmorna i samma storlek. Har ingen sådan panik vad gäller att skaffa ny TV utan väntar nog lite till och då kan den här bli ett hett alternativ.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej,

Jo..den är mycket intressant den TV:n.. Tyvärr gissar jag att den inte kommer före februari.. Hyundai har blivit lite tagna på sängen av intresset i europa för deras LCD:er eftersom intresset tidigare har varit ganska svalt... Sen är det en generell panelbrist hos de flesta tillvekarna som också bidrar till försening av många TV-apparater just nu..
Har inte fått vare sig pris eller spec på Q400 ännu.. Men jag återkommer med info in Q400-tråden när jag vet mer..

mvh
Anders

Redigerat av Anders Lindquist, 07 december 2005 - 14:10.

Postad 07 december 2005 - 14:29

Unregistered1f6a4299
  • Unregistered1f6a4299
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Förefaller som om City's testredaktion av en slump valt i stort sett samma apparater som M3 och råkar ge samma omdömen, helt omedvetet :)
Grävande journalistik på min ära, hehe

EDIT: *Exakt* samma apparater och omdömen ska det ju vara, om man läser noga så står det ju faktiskt "i samarbete med M3". Konstigt att Hyundai blev vinnare i M3 medan Philips vinner i City :rolleyes:
Kanske M3's läsare förväntas tänka mer själva :o

Redigerat av Unregistered1f6a4299, 07 december 2005 - 14:41.

Postad 07 december 2005 - 14:37

matli01
  • matli01
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0

Förefaller som om City's testredaktion av en slump valt i stort sett samma apparater som M3 och råkar ge samma omdömen, helt omedvetet :rolleyes:
Grävande journalistik på min ära, hehe

<{POST_SNAPBACK}>

hehe, lol
Jag har inte läst M3 testet så ska inte uttala mig, däremot ser jag en del typo i Cityrecensionen (t.ex. så är den ju HD-ready), kan inte heller läsa "i sammarbete med M3" eller liknande någonstans, orkar inte lusläsa iofs.

Webhallen har visst M3 testet (finns längst ner på sidan)
http://www.webhallen...od.php?id=48740

Redigerat av matli01, 07 december 2005 - 15:02.

Postad 07 december 2005 - 16:31

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

• 940 inlägg
  • 0
Skulle vara intressant att veta hur bilden är när man lirar XBOX 360.m Om det blir eftersläpningar eller inte. Det avgör helt klart ett köp då jag främst kommer använda den till att spela på.

Postad 07 december 2005 - 19:03

Jyo
  • Jyo
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
hittade lite info om hyundai pixelgaranti som kan vara inressant. hittade det genom dustin home.
http://www.dustinhom...pixelpolicy.pdf

Vill även tacka Anders Lindquist från dustin home för all värdefull info som han har givit oss här på denna tråd.

Postad 07 december 2005 - 19:16

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0
Det står på citys test att den inte är hd ready? what?

Postad 07 december 2005 - 19:37

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

• 940 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Det stämmer inte. Den är HD-ready :rolleyes:

Postad 07 december 2005 - 20:03

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Det stämmer inte. Den är HD-ready :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Skönt att höra :)

Postad 07 december 2005 - 20:52

DeeSnider
  • DeeSnider
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Ah sweet.

Q321:an verkar finnas på lager hos datorhandel.com. Jag vill hellre ha den. Snyggare med matt svart. Plus...varför ska man ha en USB port på tv:en??

Jag kollar all film och bilder från datorn.

nonsens säger jag.

Postad 07 december 2005 - 21:14

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

• 700 inlägg
  • 0

Ah sweet.

Q321:an verkar finnas på lager hos datorhandel.com. Jag vill hellre ha den. Snyggare med matt svart. Plus...varför ska man ha en USB port på tv:en??

nonsens säger jag.

<{POST_SNAPBACK}>

Vilken färg är q320? inte silver va?

Postad 07 december 2005 - 21:18

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

• 15 622 inlägg
  • 0

Ah sweet.

nonsens säger jag.

<{POST_SNAPBACK}>

Vilken färg är q320? inte silver va?

<{POST_SNAPBACK}>

Svart

Postad 07 december 2005 - 21:35

ivanhansen
  • ivanhansen
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hej Anders och övriga Dustinmedarbetare, samt "kollegor" vid denna intressanta tråd!

Jag har två frågor, en mer allmän och en till Dustin. Först den allmänna:

1) Q320 har ju en inbyggd digitalbox. Efter vad jag har förstått finns det flera olika standarder för digitalboxar. Vilken är det som finns i denna TV? Är det den box som Boxer använder sig av, eller är den kompatibel med någon annan digitaltv-leverantör?

2) Jag har förstått att Dustin lämnar den garanti som tillverkaren själv lämnar. Hur lång är garantin på Q320 och vad har man för möjligheter om TV:n skulle börja krångla efter att garantitiden gått ut?

Precis som många tidigare uttryckt tycker jag att det är trevligt när branchfolket ger sig in i dessa forum. Vår reaktion på detta blir naturligt nog att beställa genom det företag som visat denna vänlighet. Jag tänker inte utgöra något undantag.
Vänligaste hälsningar,

IH

Postad 07 december 2005 - 21:59

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

• 940 inlägg
  • 0

Hej Anders och övriga Dustinmedarbetare, samt "kollegor" vid denna intressanta tråd!

.....

Precis som många tidigare uttryckt tycker jag att det är trevligt när branchfolket ger sig in i dessa forum. Vår reaktion på detta blir naturligt nog att beställa genom det företag som visat denna vänlighet. Jag tänker inte utgöra något undantag.
Vänligaste hälsningar,

IH

<{POST_SNAPBACK}>

Mycket väl skrivet. Håller med till 100%

Postad 07 december 2005 - 22:11

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0

Ah sweet.

nonsens säger jag.

<{POST_SNAPBACK}>

Tvivlar på att dom har den på lager. Ingen annan har ju fått in dom. Dom verkar inte specellt seriösa heller.....

Postad 07 december 2005 - 22:15

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0

1) Q320 har ju en inbyggd digitalbox. Efter vad jag har förstått finns det flera olika standarder för digitalboxar. Vilken är det som finns i denna TV? Är det den box som Boxer använder sig av, eller är den kompatibel med någon annan digitaltv-leverantör?

<{POST_SNAPBACK}>

Den inbyggda digitalmottagaren är en DVB-T, dvs Boxer, fast man kan inte ha något programkort i, man får bara in dom "fria" kanalerna.

Postad 07 december 2005 - 22:43

justd
  • justd
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0
Den här inbyggda digitalmottagaren påverkar det oss som har Kabel TV något eller? Sitter i en HSB-lägenhet och har redan alla kanaler jag behöver fast har funderat på Canal + med tanke på deras HDTV-stöd, hört Canal + ska vara bäst där, men då måste jag alltså köpa en digitalmottagare till som stödjer Canal +? Känns lite dumt och köpa dubbelt liksom...

Postad 08 december 2005 - 05:41

kpeson
  • kpeson
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Detta är ju en mycket intressant Tv. Sitter med fingrarna på beställnings knappen hos Dustin (naturligt vis) ,kanon att Anders (Dustin) angagerar sig i forumet.

Sitter och letar lite info om Hyundai på nätet och hittar lite intressanta uppgifter,verkar vara ett lite splitrat företag.Hittade följande på ett engelskt forum

"Hyundai ImageQuest (which is www.hyundaiq.com) is a different company from the Hyundai Corp
(which is www.hyundai-world.com) that produces the HLT-3290.(HLT-3270)
The main difference being that Hyundai ImageQuest actually manufacturer, while Hyundai Corporation use factorys to OEM product (lower grade panel, lower service levels and to be totally honest lower quality product)."

Hittade samtidigt att det sitter LG/Philips paneler i HLT-3270/90 apparaterna.

Dessa apparater har jag sett på SIBA utan att bli specielt ipmonerad.

Har inte lyckats få fram vem som tillverkar panelerna till Hyundayq Q320/321.

Kanske Anders eller någon hos DUSTIN vet?

Även Hyundai HQL320WR är tillverkad av Hyundaiq och får bra betyg här.

http://www.lcdtvbuyi...tv_review.shtml

Har besluts ångest men det verkar vara en mycket prisvärd TV på pappret ,tråkigt att den inte går att se live innan man beställer....

Postad 08 december 2005 - 09:25

ecscsjo
  • ecscsjo
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0

Hej,

Jo..den är mycket intressant den TV:n.. Tyvärr gissar jag att den inte kommer före februari.. Hyundai har blivit lite tagna på sängen av intresset i europa för deras LCD:er eftersom intresset tidigare har varit ganska svalt... Sen är det en generell panelbrist hos de flesta tillvekarna som också bidrar till försening av många TV-apparater just nu..
Har inte fått vare sig pris eller spec på Q400 ännu.. Men jag återkommer med info in Q400-tråden när jag vet mer..

mvh
Anders

<{POST_SNAPBACK}>

Q261 då?

Postad 08 december 2005 - 10:14

d98jh
  • d98jh
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Hej!
Tänkte bara tipsa alla i Skåne om att GH Data (www.ghdata.se) tydligen ska få in Q320 redan idag för 11 995kr.

Postad 08 december 2005 - 10:35

Unregistereded802403
  • Unregistereded802403
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
Är det någon som vet vem som är generalagent för hyundai i sverige??

Postad 08 december 2005 - 10:42

justd
  • justd
  • Användare

• 175 inlägg
  • 0
Intressant, har vänner nere i Lund, kanske skulle åka ner i helgen och slå två flugor i en smäll. Ska kontakta butiken ifråga och se om det finns visningsexemplar så tidigt så att man kan se TV:n live. Vore kanon om det gick att spana in Q320:an då. d98jh vet du något om butikens personal? Eftersom det verkar vara lite mindre specialanpassad butik antar jag att den har bättre kompetent personal än siba/onoff osv vilket förhoppningsvis innebär att man kan få lite svar på frågorna man har och inte bara några kansken eller nja tillbaka.

Postad 08 december 2005 - 11:33

Anders Lindquist
  • Anders Lindquist
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Hej,

Ett par frågor ovan.. jag kollar och återkommer.. Har inte hunnit läsa tråden på en stund..

Det har gått ut mail från Dustin att leveranstiden på Q320 är 19/12.. Om nån av er har fått ett sånt mail så kan ni bortse från det.. Är fortfarande början av nästa vecka som gäller.. Tyvärr lite dålig kommunikation hos oss (läs mig..) som är orsaken..

mvh
Anders
Dustin AB

Postad 08 december 2005 - 12:23

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2 603 inlägg
  • 0

Är det någon som vet vem som är generalagent för hyundai i sverige??

<{POST_SNAPBACK}>

Det är Hyundai själva.
www.hyundaiq.se
men den sidan är under uppbyggnad.

Postad 08 december 2005 - 13:10

d98jh
  • d98jh
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

Intressant, har vänner nere i Lund, kanske skulle åka ner i helgen och slå två flugor i en smäll. Ska kontakta butiken ifråga och se om det finns visningsexemplar så tidigt så att man kan se TV:n live. Vore kanon om det gick att spana in Q320:an då. d98jh vet du något om butikens personal? Eftersom det verkar vara lite mindre specialanpassad butik antar jag att den har bättre kompetent personal än siba/onoff osv vilket förhoppningsvis innebär att man kan få lite svar på frågorna man har och inte bara några kansken eller nja tillbaka.

<{POST_SNAPBACK}>

Det är ju en datorbutik så de är väl kanske inga specialister på just LCD-TV. Men de lär ju slå Sibas personal (kanske inte så svårt iofs).

Postad 08 december 2005 - 13:19

Anders Lindquist
  • Anders Lindquist
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Detta är ju en mycket intressant Tv. Sitter med fingrarna på beställnings knappen hos Dustin (naturligt vis) ,kanon att Anders (Dustin) angagerar sig i forumet.

Sitter och letar lite info om Hyundai på nätet och hittar lite intressanta uppgifter,verkar vara ett lite splitrat företag.Hittade följande på ett engelskt forum

"Hyundai ImageQuest (which is www.hyundaiq.com) is a different company from the Hyundai Corp
(which is www.hyundai-world.com) that produces the HLT-3290.(HLT-3270)
The main difference being that Hyundai ImageQuest actually manufacturer, while Hyundai Corporation use factorys to OEM product (lower grade panel, lower service levels and to be totally honest lower quality product)."

Hittade samtidigt att det sitter LG/Philips paneler i HLT-3270/90 apparaterna.

Dessa apparater har jag sett på SIBA utan att bli specielt ipmonerad.

Har inte lyckats få fram vem som tillverkar panelerna till Hyundayq Q320/321.

Kanske Anders eller någon hos DUSTIN vet?

Även  Hyundai HQL320WR är tillverkad av Hyundaiq och får bra betyg här.

http://www.lcdtvbuyi...tv_review.shtml

Har besluts ångest men det verkar vara en mycket prisvärd TV på pappret ,tråkigt att den inte går att se live innan man beställer....

<{POST_SNAPBACK}>

Hej,

kpeson - Det är Samsung P-Grade paneler i Q320/321..

mvh
Anders

Postad 08 december 2005 - 13:30

Anders Lindquist
  • Anders Lindquist
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Hej,

mvh
Anders

<{POST_SNAPBACK}>

Q261 då?

<{POST_SNAPBACK}>

Hej igen,

ecscsjo - Q261 kommer troligen i jan/febr..

mvh
Anders

Postad 08 december 2005 - 13:53

Anders Lindquist
  • Anders Lindquist
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Jag har två frågor, en mer allmän och en till Dustin. Först den allmänna:

2) Jag har förstått att Dustin lämnar den garanti som tillverkaren själv lämnar. Hur lång är garantin på Q320 och vad har man för möjligheter om TV:n skulle börja krångla efter att garantitiden gått ut?

Vänligaste hälsningar,

IH

<{POST_SNAPBACK}>

Hej,

Vad det gäller fråga 1 ser jag att du redan fått svar..

Vad det gäller fråga 2 så måste jag erkänna att jag inte är så kunnig på garantiförfaranden.. så jag frågade vår kundserviceavd och fick detta svar:

"Garantitiden är två år, därefter har man (om man handlar som privatperson) ett års ytterligare lagstadgad reklamationsrätt. Skillnaden är att om skärmen går sönder under garantitiden är det bara att lämna in den (om du inte orsakat felet själv, tappat den, hällt kaffe i den etc), om den går sönder efter garantitiden är det du själv som skall bevisa att du inte orsakat felet själv utan att det funnits med från början."

mvh

Anders

Redigerat av Anders Lindquist, 08 december 2005 - 13:54.

Postad 08 december 2005 - 14:45

Musiqua
  • Musiqua
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Så, nu har jag beställt en Q320 på Dustin hem till föräldrarna där jag ska vara under julen. Stort tack till Anders för de löpande uppdateringarna.

Postad 08 december 2005 - 15:09

kpeson
  • kpeson
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Har noterat att Hyundaien endast har en DVI-ingång,och tyvär ingen HDMI-Ingång.
Är detta ett problem?
Kan man koppla in en DVD som har HDMI-utgång till en DVI-ingång (Då naturligtvis utan att få med ljudet.är ändå inte intresserad av att få in ljudet i Tvn,då jag skickar ljudet från DVDn till en förstärkare.

Frågan är alltså om det går att skicka bilsignalen från HDMI-ut till DVI-in..(Någon typ av adepter)???

Det hade ju för framtiden varit bra med fler än 1 digital ingång ,men man kan inte få allt.

Vill än en gång tacka Dustin Anders för sitt angagemang (troligen felstavat).

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.