Comhem lanserar HDTV först till hösten
1011 svar till detta ämne
Postad 09 October 2006 - 19:29
Calle
-
Calle
-
Lärjunge
-
-
477 inlägg
Ojdå. Synd att man inte säljer konsulttjänster till deras IT-avdelning. 4 dygn, dvs 96 timmar - för att installera en ny web. Jag har aldrig varit med om maken, en natts downtime är mycket nog.
Har dom stängt av sajten helt i mellantiden? Just nu går den inte ens att komma åt. Det är ju listigt, ännu ett led i att ge telefonsupporten lite extra att göra och att ge kunderna en kväll i telefonluren. Jag saknar ord.
Undrar om dom uppdaterar den digitala kanallistan samtidigt, så det inte längre står att TV5 kommer digitalt inom kort? Nån som vill sätta en slant?
Ville man ha ett exempel på hur en monopolsituation gör det sämre för kunderna så finns knappast ett bättre exempel.
Postad 09 October 2006 - 19:45
Unregistered891a0113
-
Unregistered891a0113
-
Forumräv
-
-
890 inlägg
Man kommer åt sidan. Dock går det ganska trögt som Comhem mycket riktigt skrev till oss kunder.
HDTV-länken på första sidan går ej att klicka sig in på. Går man in via tv och boxar kan man komma åt pressmeddelandet som har legat och skvalpat sedan maj månad.
/Mats K
Postad 09 October 2006 - 20:13
Unregistered1103
-
Unregistered1103
-
Guru
-
-
5967 inlägg
Jag tror att comhem är så säkra på marknaden att det inte behöver
anstränga sig..
Jag har skickat ett mail med anledning av att vår bostadsrättsförening
som har 1000 hushåll skall ha möte.. jag skrev att comhems vara
eller inte vara.. skall debatteras..
De har inte ens besvarat mailet..
skickat till deras marknads och informationschef..
Tror att ett välformulerat brev till deras utländska ägare
skulle göra susen .. ett o annat huvud skulle nog rulla
om man berättar hur de skiter i sina kunder..
Sådant biter på aktieägare, som inte vill förlora
sina pengar..
Mailadress till ägarna finns i tidigare inlägg..
MaVeRiC
Postad 10 October 2006 - 21:40
Marcus80
-
Marcus80
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Det är lustigt att man på com hem är så fantastiskt dåliga på att kommunicera med sina kunder. Frågar man supporten bygger det bara på standardsvar... Lika kvalificerade svar som man finner på FAQ! Problemet är väl att dom har för stor del av marknaden som det är och således också vågar bete sig hur man vill gentemot sina kunder....
Postad 10 October 2006 - 21:45
Unregistered1103
-
Unregistered1103
-
Guru
-
-
5967 inlägg
Idag fick jag svar ...
Bla säger man att man är i full gång med förhandlingar med 3an och 5an
och att det kommer att lösa sig inom kort.
Man kommer att ha någon form av tvillingkort " i framtiden "
HDTV frågade jag inte om... då det finns svar om det i denna tråden.
MaVeRiC
Postad 11 October 2006 - 08:37
Marcus80
-
Marcus80
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Man har varit i full gång med 3:an, 5:an och ztv i över ett år nu (3:an endast i ett halvt år)...
Känn dig grundlurad...
Postad 11 October 2006 - 08:42
Unregistered891a0113
-
Unregistered891a0113
-
Forumräv
-
-
890 inlägg
Nu verkar Comhem ha uppdaterat sin hemsida........skillnad? Tja, känns som det kvittar. Det är HDTV många av hos vill ha. Något som buffeln Comhem inte tycks ta hänsyn till. Comhem skulle platsa alldeles utmärkt i gamla Sovjetunionens planhushållning.
Hoppas ni ursäktar att jag för tillfället inte är särskilt positiv till Comhem. Just nu spyr jag på företaget som lovade oss HDTV första kvartalet 2006, då man även skulle få tillgång till ett snabbare internet.
Inget har hänt och företaget ger blanka fan i att informera. Blääääääh
/Mats K
Postad 11 October 2006 - 10:25
Calle
-
Calle
-
Lärjunge
-
-
477 inlägg
Den är ju likadan som förut? Undrar om dom uppdaterar den digitala kanallistan samtidigt, så det inte längre står att TV5 kommer digitalt inom kort? Nån som vill sätta en slant?
<{POST_SNAPBACK}>
Synd att ingen satsade mot mig. Levande web? Hur svårt är det att lägga ut en korrekt icke vilseledande version? Skitsak, visst, men det visar vilken nivå dom tycker sig behöva ha i sin marknadsinformation. (Det är länken Kanalplatser i mitten av sidan som jag retat upp mig på ett tag - det står att TV3 finns digitalt och att TV5 "kommer inom kort", informationen är uppenbart fel och måste vara nåt år gammal vid det här laget)
Postad 11 October 2006 - 10:29
Unregistered891a0113
-
Unregistered891a0113
-
Forumräv
-
-
890 inlägg
Jag har alldeles nyss pratat med Comhem ang HD-boxen. Uppgifter finns ej inlagda om pris eller så just nu. Enligt uppgift kommer detta att ske vilken dag som helst och från den dagen kan man äntligen beställa denna efterlängtade HD-box
/Mats K
Postad 11 October 2006 - 10:31
Calle
-
Calle
-
Lärjunge
-
-
477 inlägg
"Vilken dag som helst", jojo...
Undrar om dom har information om vilka dator-kort som stödjer deras HDTV - om man kan ta in HDTV-sändningarna med FloppyDTV tex.
Postad 11 October 2006 - 10:47
Unregistered98bc0901
-
Unregistered98bc0901
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Nu verkar det närma sig. – Intresset och engagemanget finns överallt. Jag klappar just nu på vår digitalbox för hdtv som snart är godkänd. Vi räknar med att före jul ha ett utbud på fyra-fem hdtvkanaler, säger Christofer Peilitz, programansvarig för tv hos Com hem.Källa: http://sydsvenskan.s...ticle188757.ece
Postad 11 October 2006 - 11:21
mrjaydee
-
mrjaydee
-
Användare
-
-
118 inlägg
Undrar om dom har information om vilka dator-kort som stödjer deras HDTV - om man kan ta in HDTV-sändningarna med FloppyDTV tex.
<{POST_SNAPBACK}>
Själv skulle jag bli förvånad om de stödjer något annat sätt att ta in deras HDTV-sändning än via den box de håller på att testa.
Postad 11 October 2006 - 11:27
Calle
-
Calle
-
Lärjunge
-
-
477 inlägg
Så då är det bara att lägga ner HTPC-tankarna? Stödjer och stödjer förresten.. så länge det funkar.. frågan är väl om det kommer att göra det.
Postad 11 October 2006 - 13:01
random111
-
random111
-
Forumräv
-
-
922 inlägg
Deras box lär ha HDMI utgång, så om man skaffar ett videokort med HDMI ingång så kan man få in signalen i datorn.
Postad 11 October 2006 - 13:47
Stefan Bäckman
-
Stefan Bäckman
-
Forumräv
-
-
976 inlägg
Deras box lär ha HDMI utgång, så om man skaffar ett videokort med HDMI ingång så kan man få in signalen i datorn.
<{POST_SNAPBACK}>
Inte då, mycket troligt kommer boxen att kräva en HDMI/HDCP kompatibel mottagare (skärm) och då går det inte att ta in signalen i datorn! Och vad jag vet finns det väl inget kort som kan ta emot signal via HDMI till datorer. /Bäckman
Postad 11 October 2006 - 14:03
random111
-
random111
-
Forumräv
-
-
922 inlägg
<{POST_SNAPBACK}> Inte då, mycket troligt kommer boxen att kräva en HDMI/HDCP kompatibel mottagare (skärm) och då går det inte att ta in signalen i datorn! Och vad jag vet finns det väl inget kort som kan ta emot signal via HDMI till datorer.
/Bäckman
<{POST_SNAPBACK}>
Det kommer snart.... https://www.minhembio.com/nyheter/667
Postad 11 October 2006 - 14:15
Stefan Bäckman
-
Stefan Bäckman
-
Forumräv
-
-
976 inlägg
<{POST_SNAPBACK}> Inte då, mycket troligt kommer boxen att kräva en HDMI/HDCP kompatibel mottagare (skärm) och då går det inte att ta in signalen i datorn! Och vad jag vet finns det väl inget kort som kan ta emot signal via HDMI till datorer.
/Bäckman
<{POST_SNAPBACK}> Det kommer snart.... https://www.minhembio.com/nyheter/667
<{POST_SNAPBACK}>
Du har fortfarande problemet med HDCP! /Bäckman
Postad 11 October 2006 - 16:48
random111
-
random111
-
Forumräv
-
-
922 inlägg
Alla HDMI anslutningar är HDCP kompatibla. Däremot behöver inte en DVI anslutning vara HDCP kompatibel.
Postad 12 October 2006 - 07:39
mrjaydee
-
mrjaydee
-
Användare
-
-
118 inlägg
Den är ju likadan som förut?
Nu när jag tittar så har de tagit bort länken till pressmeddelandet ang HDTV, hm...kan det betyda att en lansering är här inom kort?
Postad 12 October 2006 - 08:33
Unregistered1103
-
Unregistered1103
-
Guru
-
-
5967 inlägg
Den är ju likadan som förut? Nu när jag tittar så har de tagit bort länken till pressmeddelandet ang HDTV, hm...kan det betyda att en lansering är här inom kort? 
<{POST_SNAPBACK}>
Ledsen att behöva göra dig besviken... Hit är det flyttat ..MaVeRiC
Postad 12 October 2006 - 08:56
shampo
-
shampo
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
Den är ju likadan som förut? Nu när jag tittar så har de tagit bort länken till pressmeddelandet ang HDTV, hm...kan det betyda att en lansering är här inom kort? 
<{POST_SNAPBACK}>
Ledsen att behöva göra dig besviken...
Hit är det flyttat ..
MaVeRiC 
<{POST_SNAPBACK}>
Fast där har den ju lega hela tiden ju oxå ju  Så det kanske är ett tecken ändå
Postad 12 October 2006 - 09:22
mrjaydee
-
mrjaydee
-
Användare
-
-
118 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Ledsen att behöva göra dig besviken...
Hit är det flyttat ..
MaVeRiC 
<{POST_SNAPBACK}>
Nja, flyttat och flyttat det har legat där en tid. Det är faktiskt dit man kommer om man anger URL'en www.comhem.se/hdtv
Postad 12 October 2006 - 15:14
Unregisterede6970ea2
-
Unregisterede6970ea2
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
Nu är det innan jul som gäller enligt Prylportalen. frågan är bara vilken Jul ?
Redigerat av Unregisterede6970ea2, 12 October 2006 - 15:14.
Postad 12 October 2006 - 15:24
Unregistered891a0113
-
Unregistered891a0113
-
Forumräv
-
-
890 inlägg
Jo, hösten är också innan jul. Jag är lite orolig eftersom det hela tiden är tror hit och tror dit. Comhem låter som en vedervärdig religiös sekt. Först kommer fakta, därefter kommer mer fakta. Tro kan dra dit pepparn växer.
Även om Comhem "tror" hit och dit så verkar det ändå vara lite mer substans i det hela jämfört med tidigare.
/Mats K
Redigerat av Unregistered891a0113, 12 October 2006 - 15:26.
Postad 12 October 2006 - 15:58
Stefan Bäckman
-
Stefan Bäckman
-
Forumräv
-
-
976 inlägg
Alla HDMI anslutningar är HDCP kompatibla. Däremot behöver inte en DVI anslutning vara HDCP kompatibel.
<{POST_SNAPBACK}>
Jo helt rätt, det innebär ju att en HDMI mottagare måste också följa det som sändaren bestämmer. Dvs kräver sändaren en HDCP mottagare så kommer det troligen inte att sändas till ett capture card i en dator. Om det kommer att fungera kommer troligen de stora drakarna skicka sina advokater illa kvickt. Tyvärr... /Bäckman
Postad 12 October 2006 - 19:17
random111
-
random111
-
Forumräv
-
-
922 inlägg
<{POST_SNAPBACK}> Jo helt rätt, det innebär ju att en HDMI mottagare måste också följa det som sändaren bestämmer. Dvs kräver sändaren en HDCP mottagare så kommer det troligen inte att sändas till ett capture card i en dator. Om det kommer att fungera kommer troligen de stora drakarna skicka sina advokater illa kvickt. Tyvärr...
/Bäckman
<{POST_SNAPBACK}>
Sant. Jag kollade upp capture kortets spec. Den accepterar inte kopieringsskyddat material.
Postad 12 October 2006 - 21:47
ruhe
-
ruhe
-
Forumräv
-
-
659 inlägg
<{POST_SNAPBACK}>
Det var precis det här jag var rädd för skulle hända. När man väl bommade deadline:en till Fotbolls-VM i juni gled man ett halvår i planerna. Nu antyder han december genom att skriva innan jul. Sedan kommer "i början på året", sedan "till våren", o s v.
Postad 13 October 2006 - 08:15
dantheman13
-
dantheman13
-
Amatör
-
-
81 inlägg
<{POST_SNAPBACK}> Det var precis det här jag var rädd för skulle hända. När man väl bommade deadline:en till Fotbolls-VM i juni gled man ett halvår i planerna. Nu antyder han december genom att skriva innan jul. Sedan kommer "i början på året", sedan "till våren", o s v.
<{POST_SNAPBACK}>
Det där låter precis som årets "säsong" det där...
Postad 16 October 2006 - 05:39
Unregistered891a0113
-
Unregistered891a0113
-
Forumräv
-
-
890 inlägg
Fick i går veta att Comhem ska ha möte 27/10 med återförsäljare för att presentera sin HDTV-satsning. Finns alltså en stor möjlighet att man kör i gång HDTV i december.
Med tanke på förseningar och allt klabb som har varit kommer jag att vänta med mitt jubel till den dag jag sitter därhemma och tittar på ett program/en film i högupplöst.
/Mats K
Postad 17 October 2006 - 12:33
Unregistered1103
-
Unregistered1103
-
Guru
-
-
5967 inlägg
Eftersom att det finns många comhemmare i denna tråden länkar jag till ett inlägg jag gjorde i en annan nystartad tråd som tar upp 3an och 5an digitalt.. LÄNKEN MaVeRiC
Postad 19 October 2006 - 11:48
mrjaydee
-
mrjaydee
-
Användare
-
-
118 inlägg
Fick i går veta att Comhem ska ha möte 27/10 med återförsäljare för att presentera sin HDTV-satsning. Finns alltså en stor möjlighet att man kör i gång HDTV i december. Med tanke på förseningar och allt klabb som har varit kommer jag att vänta med mitt jubel till den dag jag sitter därhemma och tittar på ett program/en film i högupplöst.
/Mats K
<{POST_SNAPBACK}>
Jag som ville se SVT HD nu i helgen...
Postad 26 October 2006 - 16:07
_hetfield_
-
_hetfield_
-
Användare
-
-
135 inlägg
<{POST_SNAPBACK}> Det var precis det här jag var rädd för skulle hända. När man väl bommade deadline:en till Fotbolls-VM i juni gled man ett halvår i planerna. Nu antyder han december genom att skriva innan jul. Sedan kommer "i början på året", sedan "till våren", o s v.
<{POST_SNAPBACK}>
osv osv till nästa fotbolls-vm
Postad 27 October 2006 - 09:25
mrjaydee
-
mrjaydee
-
Användare
-
-
118 inlägg
Fick i går veta att Comhem ska ha möte 27/10 med återförsäljare för att presentera sin HDTV-satsning. Finns alltså en stor möjlighet att man kör i gång HDTV i december. Med tanke på förseningar och allt klabb som har varit kommer jag att vänta med mitt jubel till den dag jag sitter därhemma och tittar på ett program/en film i högupplöst.
/Mats K
<{POST_SNAPBACK}>
Men kommer comhem gå ut med info till oss kunder på sin hemsida också?
Postad 27 October 2006 - 13:39
_hetfield_
-
_hetfield_
-
Användare
-
-
135 inlägg
Jag har refreshat deras hemsida hela dagen utan resultat.
Får hoppas det kommer med lite rolig info snart ... otålig
Postad 27 October 2006 - 15:44
linusgirdland
-
linusgirdland
-
Rookie
-
6 inlägg
Jag fick faktiskt in en HD-kanel på Comhem redan förran hösten (här i Göteborg). Kanalen hette HD1 och sände typiska testsänmdingar i HD och ett och annat sport-evenemang. Handbolls har jag för mig bland annat att jag såg.
Det sändes i MPEG2 i 1920x1080i och jag tog emot det med ett TwinHan DVB-C CI. Kanalen kom upp när jag scannade efter kanaler och den hette "No name".
Tyvärr funkade det bara i drygt en månad, sedan slutade det fungera. Sedan dess har jag inte lyckats hitta någon HD-kanal när jag scannar efter kanaler.
/Linus
Postad 27 October 2006 - 16:56
avellan
-
avellan
-
Användare
-
-
107 inlägg
Förmodligen har de gömt kanalerna så de inte dyker upp i listorna tills lanseringen.
Postad 27 October 2006 - 17:04
Unregistered1103
-
Unregistered1103
-
Guru
-
-
5967 inlägg
Om jag inte minns fel så skrev Punky att det skulle vara ett infomöte för återförsäljare
ang HDTV idag den 27e
Deras hemsida ligger nere...
Vänta o se så kommer det nog något nu ..
Punky.. kom igen .. lite sladder tack
MaVeRiC
Postad 27 October 2006 - 17:08
Unregistered891a0113
-
Unregistered891a0113
-
Forumräv
-
-
890 inlägg
Jag fick veta detta för ett par veckor sedan. Blir inte förvånad om det skjuts på framtiden. Det finns ingen info om HDTV på deras urkassa hemsida. Om man lanserar en ny hemsida bör man ha den klar innan den läggs ut. Känns oseriöst.
/Mats K
Redigerat av Unregistered891a0113, 27 October 2006 - 17:13.
Postad 28 October 2006 - 07:09
_hetfield_
-
_hetfield_
-
Användare
-
-
135 inlägg
Anledningen till att comhems hemsida behövde lite uppdateringar var ju inte så oväntat. Make till sämre sida får man leta efter, känns onekligen oseriöst. Fungerar inte att söka och känns allmänt ostabil och buggig. Söker man t.ex HDTV så får man 6 träffar. http://www.comhem.se...ry=hdtv&x=0&y=0Allvarligt, lever vi i stenåldern eller? Ja just det, klicka på någon av länkarna ... oopps, sidan fanns inte ...
Postad 28 October 2006 - 08:56
mrjaydee
-
mrjaydee
-
Användare
-
-
118 inlägg
Anledningen till att comhems hemsida behövde lite uppdateringar var ju inte så oväntat. Make till sämre sida får man leta efter, känns onekligen oseriöst. Fungerar inte att söka och känns allmänt ostabil och buggig.
Söker man t.ex HDTV så får man 6 träffar. http://www.comhem.se...ry=hdtv&x=0&y=0
Allvarligt, lever vi i stenåldern eller? Ja just det, klicka på någon av länkarna ... oopps, sidan fanns inte ...

<{POST_SNAPBACK}>
Suck, har de inte hört talas om content management???
Postad 28 October 2006 - 09:39
Unregisteredcf88adec
-
Unregisteredcf88adec
-
Amatör
-
-
68 inlägg
Kan inte boxer lansera marksänd HD så man för en gång skull kan ha ett alternativ till comhem och deras ###### monopol, skulle vara så grymt skönt att få dissa comhem!
Postad 28 October 2006 - 12:28
avellan
-
avellan
-
Användare
-
-
107 inlägg
Boxer skulle nog inte ha nåt emot det om de fick lediga frekvenser.
Postad 28 October 2006 - 14:20
Unregistered1197
-
Unregistered1197
-
Guru
-
-
4219 inlägg
Skulle föredra om de fixar till bilden på vanlig digital-TV innan de lanserar HDTV. Maken till pixelmojja får man leta efter.
Postad 28 October 2006 - 17:37
Phunky
-
Phunky
-
Forumräv
-
-
675 inlägg
Om jag inte minns fel så skrev Punky att det skulle vara ett infomöte för återförsäljare ang HDTV idag den 27e
Deras hemsida ligger nere...
Vänta o se så kommer det nog något nu ..
Punky.. kom igen .. lite sladder tack
MaVeRiC 
<{POST_SNAPBACK}>
Det var inte jag som nämnde ovan. Även om jag sagt oktober som trolig laseringsmånad tidigare så är jag nästan 100% att det är lanseringsklart senast i början av dec, annars hade inte comhem samlat återförsäljarna till informationsmöte ang just HDTV nyligen. djalpha: comhem har inget monopol, så länge man som kund har ett alternativ finns inget monopol. Nästintill alla kan välja mellan comhem, DTV via adsl och sedan via boxer. Lär dig betydelsen av ett ord innan du använder det tack. djalpha: Ser mörkt ut för boxer gällande HDTV iom EU som vill stämma hit och dit. De har för lite frekvenser just nu så de inte ens kan skicka ut alla canal+ kanaler. Hur skall de kunna lansera HDTV och dessutom samsas med andra leverantörer som vill in i marknätet? Där är den stora fördelen för comhem iom att de äger sitt nät och slipper konkurrera i samma kabel med andra.
Redigerat av Phunky, 28 October 2006 - 17:43.
Postad 30 October 2006 - 10:01
mrjaydee
-
mrjaydee
-
Användare
-
-
118 inlägg
Det var MatsK som skrev om Comhem's möte med återförsäljarna: Fick i går veta att Comhem ska ha möte 27/10 med återförsäljare för att presentera sin HDTV-satsning. Finns alltså en stor möjlighet att man kör i gång HDTV i december. Med tanke på förseningar och allt klabb som har varit kommer jag att vänta med mitt jubel till den dag jag sitter därhemma och tittar på ett program/en film i högupplöst.
/Mats K
MatsK, har du något nytt skvaller om det?
Redigerat av mrjaydee, 30 October 2006 - 10:42.
Postad 30 October 2006 - 11:01
Calle
-
Calle
-
Lärjunge
-
-
477 inlägg
Inte för att det har med saken att göra.... men dom är ju verkligen makalösa. Nån som försökt följa nån nyhetslänk? Tex den om att dom har lanserat en ny webb...
Sidan kunde inte hittas.
Tänk så frustrerade vi kommer att bli när nyheten "ComHem lanserar HDTV" dyker upp och man inte kan klicka på länken för att hitta informationen....
Postad 30 October 2006 - 11:43
Unregistered1103
-
Unregistered1103
-
Guru
-
-
5967 inlägg
Jag drog iväg detta mailet till dem ... Vill ni göra likadant så skickar ni till [email protected]som sitter centralt och tar emot o svarar på klagomål. MaVeRiC Hej fick svar från dig i annat ärende .. så jag tänkte det är nog du som skall ha detta mailet. Det finns inga andra att vända sig till och när man tex skall ändra adress får man skicka många mail innan det händer något på kundtjänst. Tog mer än 2 månader. Er hemsida ? Vad är det katten släpat in ? Detta var nog något av det värsta jag sett ! Nu får ni skärpa er. Den är så dålig att den förra framstår som proffsig. Man släpper inte ut en halvfärdig hemsida och tar bort den aktuella förrän det man är klar. Den ser ut som om det var min lille son som gjort den.
Ta detta till er, för kommentarerna om hemsidan är inte nådiga, skall ni veta. Det finns bra aktörer på marknaden som ni kan anlita för att få hjälp. Dumt och göra hemsidor själv, när man inte kan.
Redigerat av Unregistered1103, 30 October 2006 - 11:45.
Postad 30 October 2006 - 12:00
bigbadboogie
-
bigbadboogie
-
Forumräv
-
-
819 inlägg
Jo nog har det varit mkt snack och lite bingo från ComHem's sida. Minns en artikel i DI där de sade att de skulle haft HDTV ute för över ett år sedan. Givetvis lovade andra aktörer något liknande men det märktes att de inte visste riktigt vad de pratade om på det man läste i artikeln. Hittade en artikel från våren 2005 - lite kul att sätta det i prespektive till att det nu är vinter 2006  2005-02-02 Det högupplösta tv-formatet HDTV kommer till Sverige redan till hösten. Canal Digital kommer att dra igång en ny kanal och Wallenbergkontrollerade Comhem kommer att erbjuda super-tv-formatet till alla sina kabelkunder.
SuperTv - fniss Länk till artikeln i DagensIndustri - KLICKA HÄRMvh Boogieman
Redigerat av bigbadboogie, 30 October 2006 - 12:03.
Postad 30 October 2006 - 13:33
Unregistered891a0113
-
Unregistered891a0113
-
Forumräv
-
-
890 inlägg
MatsK, har du något nytt skvaller om det?  <{POST_SNAPBACK}> [/quote] Tyvärr har jag inte snappat upp något nytt så här långt. Det känns som att Comhems HDTV är en myt och allt annat än verklighetsförankrat. Dock har jag lagt märke till att Comhem tagit bort testkanalerna. /Mats K
Postad 30 October 2006 - 14:15
mrjaydee
-
mrjaydee
-
Användare
-
-
118 inlägg
[quote name='MatsK' date='Oct 30 2006, 13:33 '] MatsK, har du något nytt skvaller om det?  <{POST_SNAPBACK}> [/quote] Tyvärr har jag inte snappat upp något nytt så här långt. Det känns som att Comhems HDTV är en myt och allt annat än verklighetsförankrat. Dock har jag lagt märke till att Comhem tagit bort testkanalerna. /Mats K <{POST_SNAPBACK}> [/quote] Då väljar jag att tolka det som att de har testat färdigt.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|