Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dåliga skådespelare som trots allt får roller.

404 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 08 September 2008 - 20:28

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

• 4219 inlägg
  • 0
Den senaste bra rollen av Cage var i Matchstick Men just för att han gjorde lite annorlunda saker. Dock kändes han inte som en annan person utan bara som Nic Cage med tvångssyndrom. Tyvärr har han väl blivit en parodi på sig själv. Fast man kan ju trösta sig med de tidiga filmerna som Wild at Heart, Raising Arizona och Leaving Las Vegas där han var riktigt bra. Dessutom verkar det som om han varit med om någon halvlyckad ansiktslyftning eftersom hans ansikte ser lite väl blankt och spänt ut nuförtiden.

Postad 09 September 2008 - 07:47

JeppeN
  • JeppeN
  • Lärjunge

• 300 inlägg
  • 0
Sam L Jackson är väl ingen dålig skådis?!?!

Ok att han mest spelar "den coola tuffa negern", men han är väl ändå inte dålig.
Hans karisma gör väl iofs mycket av jobbet åt honom, men jag tycker han kan agera också.

I senaste filmen jag t.ex. såg med honom "Black snake moan" (han måste gilla ormar) så spelar han en avdankad halvalkoholiserad musiker.
Till och med lite kristen, fast på ett helt annat sätt än i Pulp Fiction! :)
En annorlunda roll mot de man har vant sig vid men jag tycker han är minst lika sevärd.

Motspelerska är f.ö. en annan som ofta spelar samma sorts roller, men ändå imho är bra: Christina Ricci.
Spelar ofta skruvade trasiga karaktärer, men enligt mig väldigt trovärdigt.

Kan man åtminstone göra en sorts roller på ett trovärdigt sätt så har man väl sitt värde som skådespelare?
Det finns ju många som inte ens klarar av det! ;)

Sen håller jag med om personkemi-aspekten. Jag tål t.ex inte att se Jude Law och undviker i största möjliga mån filmer som han är med i, men vill ändå inte kalla honom dålig.

Postad 09 September 2008 - 12:39

d-_-b
  • d-_-b
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
William Shatner. Sämst.

Edit: Jackie Chan. Också nere i bottenskiktet.

Redigerat av d-_-b, 09 September 2008 - 13:07.

Postad 09 September 2008 - 13:17

Unregistered1483
  • Unregistered1483
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0
Kn inte säga att jag avskyr Selma Hayek, men är det inte konstigt att hon får jämförelsevis stora roller. Ja, hon är snygg, men...?

Postad 09 September 2008 - 14:31

Plywood
  • Plywood
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Den senaste bra rollen av Cage var i Matchstick Men just för att han gjorde lite annorlunda saker. Dock kändes han inte som en annan person utan bara som Nic Cage med tvångssyndrom. Tyvärr har han väl blivit en parodi på sig själv. Fast man kan ju trösta sig med de tidiga filmerna som Wild at Heart, Raising Arizona och Leaving Las Vegas där han var riktigt bra. Dessutom verkar det som om han varit med om någon halvlyckad ansiktslyftning eftersom hans ansikte ser lite väl blankt och spänt ut nuförtiden.

Håller med fullständigt. Gillade matchstick men väldigt mycket och har den på dvd, en favoritfilm. Kunde identifiera mig duktigt med huvudrollen då jag själv lider av en liknande sjukdom. En bra film som påminner en om vad som är viktigt i livet.

Mvh

Redigerat av Plywood, 09 September 2008 - 16:54.

Postad 09 September 2008 - 21:15

scenic
  • scenic
  • Beroende

• 1066 inlägg
  • 0
Mitt tips är stellan skarsgård

Postad 10 September 2008 - 18:59

Unregistered1197
  • Unregistered1197
  • Guru

• 4219 inlägg
  • 0

Inte visste jag att det behövdes talang för att stå och säga "motherfucker" vilket är det enda han gör? Tacka vet jag Morgan Freeman.

Till dig:
http://minimovie.com...c... L. Jackson

Postad 11 September 2008 - 10:47

Unregistered1017
  • Unregistered1017
  • Forumräv

• 664 inlägg
  • 0
Hayden Christensen får min röst här, han är nog en av dom absolut sämsta skådespelartalanger jag sett, och likförbaskat får han roller i storfilmer som starwars, jumper, helt otroligt i mina ögon, han är ju lika karismatisk som en disktrasa ungefär..

Många av dom övriga som redan nämnts i tråden är rätt kassa också men dom flesta av dom gör i mina ögon det som åläggs dom, t.ex Cage i Conair, Dolphan i sina filmer, van Damme, osv. Dom är inte bra skådespelare men.. jag förväntar mig inte riktigt det heller om jag sätter mig för att se en actionrökare :) Kan inte erinra mig att jag sett en actionrulle och tänkt, GODDAMN that dude can ACT!.. snarare tänkt; Fy faan va ball rulle! Dvs tempo, manus, stämning, musik osv är i sådana filmer i mitt tycke oftast minst lika viktigt eller viktigare än huvudrollsinnehavarens prestation osv. Jag menar.. tänk er Liam Neeson stå som tx1000 och säga, Hasta la vista, Baby.. Fy fan vad det rimmar illa :) Liam Neeson kan för övrigt göra bra rollprestationer men.. Ni fattar nog vad jag menar. :)

Redigerat av Unregistered1017, 11 September 2008 - 10:48.

Postad 15 September 2008 - 19:40

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0
Jag har _oerhört_ svårt för Angelina Jolie.. Vet inte ens om jag vågar se Wanted bara för att det är hon som är "lead"

Om jag hade tyckt hon såg bra ut kan man ju ha överseende med skådespelarinsatsen (Megan Fox, Catherine Zeta Jones med flera comes to mind) för då går det ju i alla fall titta på. :) :blink: :P ;)

Redigerat av Unregistereda9666aa5, 15 September 2008 - 19:41.

Postad 15 September 2008 - 21:41

fusione
  • fusione
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0
Den enda film jag någonsin vill se med killen som har huvudrollen i Transformers är en sån där hemma inspelad trilogi på nyheterna där det står killar med maskingevär och hotar med att avrätta honom om dom inte får pengar..
Jag kan tänka mig att betala bra pengar för att få se del 3. "Vi fick inte pengarna, så nu ryker han", i full HD.
Annars vill jag ALDRIG mer se honom, någonsin. Han förstör allt..

Blir upprörd bara jag tänker på hur värdelös han är..

Postad 16 September 2008 - 23:50

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

• 1869 inlägg
  • 0

Den enda film jag någonsin vill se med killen som har huvudrollen i Transformers är en sån där hemma inspelad trilogi på nyheterna där det står killar med maskingevär och hotar med att avrätta honom om dom inte får pengar..
Jag kan tänka mig att betala bra pengar för att få se del 3. "Vi fick inte pengarna, så nu ryker han", i full HD.
Annars vill jag ALDRIG mer se honom, någonsin. Han förstör allt..

Blir upprörd bara jag tänker på hur värdelös han är..

Här har du bevis på hur bra skådis Shia Laboeuf är... ;)

Postad 17 September 2008 - 16:59

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Tjatet om Shia LaBeouf börjar bli lite urvattnat...eller? ;) Han väljer iaf inte dåliga filmer att göra...rätt hyfsad merit-lista...

Redigerat av Unregistered28641812, 17 September 2008 - 16:59.

Postad 17 September 2008 - 17:53

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Shia är bra.

Postad 17 September 2008 - 18:17

fusione
  • fusione
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0

Här har du bevis på hur bra skådis Shia Laboeuf är... ;)

Hahhaahhahahaa! sååå bra! :)

Postad 17 September 2008 - 21:57

DaCriLL
  • DaCriLL
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
snubben som har huvudrollen i rånarna.

Redigerat av DaCriLL, 17 September 2008 - 22:07.

Postad 18 September 2008 - 12:46

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

• 2926 inlägg
  • 0

Hahhaahhahahaa! sååå bra! :)

Gammal :P Men faktiskt rolig, även om jag inte tycker han är så urusel som ni tycker...

Postad 08 October 2008 - 22:21

dealerovski
  • dealerovski
  • Forumräv

• 883 inlägg
  • 0
Jag saknar Pauly Shores filmer. :)

Postad 09 October 2008 - 01:07

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2219 inlägg
  • 0
Shia har extremt mkt talang, hur bra han blir är svårt att säga. Jag tror dock att han kommer att lämna ett större avtryck än Emile Hirsch, som också är lovande. Kolla in filmen Bobby! Den är fylld av storstjärnor men den enda som imponerar är Shia... En då tämligen okänd Shia, innan han slog igenom. A Guide to Recognizing Your Saints är också en av hans bättre insatser.

Jag vill nominera Owen Wilson. Han är alltid dålig men får alltid nya roller.

Postad 09 October 2008 - 01:50

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0

Shia har extremt mkt talang, hur bra han blir är svårt att säga. Jag tror dock att han kommer att lämna ett större avtryck än Emile Hirsch, som också är lovande.

Angående jämförelsen Shia/Emile Hirsch har du verkligen helt rätt. Det är väl ifs självmord att kritisera Emile Hirsch här på forumet efter hyllade Into the Wild men jag klarar verkligen inte av honom, därmed inte sagt att han är en usel skådespelare...

Postad 09 October 2008 - 02:17

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

• 2219 inlägg
  • 0
Sen beror det ju mkt på vilka filmer man sett. Om man bara sett Speed Racer så tycker man nog inte Emile verkar så bra :) Christina Ricci ger dock plåster på såren när man ser den filmen...

Postad 09 October 2008 - 05:44

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Sant som du säger, Speed Racer har jag inget speciellt sug att se faktiskt, dels på grund av Emile och sen verkar ju filmen i övrigt inte heller vara något att hurra över...förutom Ricci då kanske :)
Men min irritation över Emile började i Alpha Dog om jag minns rätt.

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 09 October 2008 - 05:44.

Postad 09 October 2008 - 19:46

Unregisteredd61c0bcd
  • Unregisteredd61c0bcd
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Hugh Grant och Sandra Bullock gör mig bara förbannade... De kan inte finnas mer menlösa skådisar än dessa, de ska inte ens göra Disneyfilmer så slätstrukna är de! Å tänk att de har spelat in en film tillsammans...

Postad 12 October 2008 - 09:07

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1517 inlägg
  • 0
Robert Downey Jr - herreGUDRUN vad han är näst sämst (efter Shia såklat)! Självgod till max och har på senare tid enbart lyckas med att spela knarkare på ett övertygande sätt. Han har verkligen problem att leverera trovärdigt och hans försökt till att vara kvick och rolig känns sååååå krystat.
I Iron Man är han relativt "ok", men inte bra - skulle hellre sett någon annan i rollen. I Kiss Kiss Bang Bang höll jag på att spy pga hans total brist på skådespelartalang. Nej bort med killen - efter att han började knarka på heltid har han förlorat all eventuell talang han haft.

Förvånad över att ingen tagit upp Julia Robert än. Är totalt oförstående hur folk på allvar kan tycka att hon är bra eller snygg (lätt fulast i Hollywood). Bortbortbortbortbort!

Postad 12 October 2008 - 09:20

Machinegunjoe
  • Machinegunjoe
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Robert Downey Jr - herreGUDRUN vad han är näst sämst (efter Shia såklat)! Självgod till max och har på senare tid enbart lyckas med att spela knarkare på ett övertygande sätt. Han har verkligen problem att leverera trovärdigt och hans försökt till att vara kvick och rolig känns sååååå krystat.
I Iron Man är han relativt "ok", men inte bra - skulle hellre sett någon annan i rollen. I Kiss Kiss Bang Bang höll jag på att spy pga hans total brist på skådespelartalang. Nej bort med killen - efter att han började knarka på heltid har han förlorat all eventuell talang han haft.

Förvånad över att ingen tagit upp Julia Robert än. Är totalt oförstående hur folk på allvar kan tycka att hon är bra eller snygg (lätt fulast i Hollywood). Bortbortbortbortbort!

Wow...han är enl mig en av världens bästa skådisar... flåt men din trovärdighet ang bra rollprestationer är noll efter det inlägget. Steven Segal, det är en dålig skådis

Postad 12 October 2008 - 11:27

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1517 inlägg
  • 0

Wow...han är enl mig en av världens bästa skådisar... flåt men din trovärdighet ang bra rollprestationer är noll efter det inlägget. Steven Segal, det är en dålig skådis

Jaha, min åsikt är fel... Skönt att du finns och tillrättaravisar oss sämre vetande :)

Postad 12 October 2008 - 11:50

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
All får tycka som dom vill så klart :)

Blev dock mycket imponerad av Robert Downey i Tropic Thunder, klart bra insats ;) ... För att inte tala om Tom Cruise prestation i samma film.

Postad 12 October 2008 - 16:25

Machinegunjoe
  • Machinegunjoe
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Jaha, min åsikt är fel... Skönt att du finns och tillrättaravisar oss sämre vetande :)

Pallar inte att internet kriga men jag tror du sett för lite filmer av Robert Downey jr om du tycker han är kass. Han anses ändå av de flesta att vara otrolig duktig. Vunnit Golden globe, Oscar nominerad mm. Det är ok att tycka någon skådis inte är så bra men allt är ju i förhållande till vad man pratar om. Om Robert Downey JR är kass vad är isåfall Steven Segal då...?

Postad 12 October 2008 - 17:01

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1517 inlägg
  • 0

Pallar inte att internet kriga men jag tror du sett för lite filmer av Robert Downey jr om du tycker han är kass. Han anses ändå av de flesta att vara otrolig duktig. Vunnit Golden globe, Oscar nominerad mm. Det är ok att tycka någon skådis inte är så bra men allt är ju i förhållande till vad man pratar om. Om Robert Downey JR är kass vad är isåfall Steven Segal då...?

Så det finns ett minimikrav på hur många filmer man ska ha sett för att kunna skapa sig en adekvat uppskattning - vem bestämmer hur många det är isf? Antagligen så har man alltid sett för lite filmer enligt den som har en annan åsikt...
Skillnaden mellan Robert och Steven (som för övrigt också är riktigt usel) är att Steven imho inte är lika pretentiös och han vet vad han klarar av. Lite som att jämföra Uli Lommel och Uwe Boll...

Postad 13 October 2008 - 00:42

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

• 1869 inlägg
  • 0

Så det finns ett minimikrav på hur många filmer man ska ha sett för att kunna skapa sig en adekvat uppskattning - vem bestämmer hur många det är isf? Antagligen så har man alltid sett för lite filmer enligt den som har en annan åsikt...
Skillnaden mellan Robert och Steven (som för övrigt också är riktigt usel) är att Steven imho inte är lika pretentiös och han vet vad han klarar av. Lite som att jämföra Uli Lommel och Uwe Boll...

Kom igen nu, Devil. Han skriver "tror" och naturligtvis finns det ingen exakt gräns - de vet han, du och jag. Att Downey Jr överlag anses som en bra skådis är ju inte direkt att sticka ut hakan.

Om du sedan tycker att Seagal är opretentiös och vet sina begränsningar har jag ett par länkar till dig:

Steven Seagal – Energy Drink Formulator

"I'm not just a martial artist"

Postad 13 October 2008 - 04:59

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1517 inlägg
  • 0

Kom igen nu, Devil. Han skriver "tror" och naturligtvis finns det ingen exakt gräns - de vet han, du och jag. Att Downey Jr överlag anses som en bra skådis är ju inte direkt att sticka ut hakan.

Om du sedan tycker att Seagal är opretentiös och vet sina begränsningar har jag ett par länkar till dig:

Steven Seagal – Energy Drink Formulator

"I'm not just a martial artist"

Jag trodde ärligt talat att tyckande var något personligt och inte någon vedertagen åsikt hos majoriteten... Men tydligen får jag inte ha en egen åsikt när jag inte tycker som "alla" andra. Förlåt att jag inte håller med er, men jag tycker att Robert är en otroligt överskattad skådis och anser att han förstör filmer för min del.

Postad 13 October 2008 - 05:23

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Klart man ska få ha en egen åsikt, min favoritskådis är Steven Seagal. Men jag hatar inte er som inte gillar han! Alla har rätt att tycka som dom vill. :)

Redigerat av Unregistered28641812, 13 October 2008 - 05:23.

Postad 13 October 2008 - 10:45

Machinegunjoe
  • Machinegunjoe
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Grejen är ju den att jag tycker Steven Seagal är bra på sitt sätt, vad skulle Nico vart utan Seagal. Hans svaghet har ju enl mig varit att han alltid spelar samma roll mer eller mindre i alla filmer, det blir säkert lätt så när man fastnar lite i ett o samma fack. En bra skådis har oftast stor mångfald, men man måste ju få chansen till att visa det med. Tror många skådisar som anses vara "dåliga" egentligen kanske inte är så hemska men de har inte fått rätt roller. Sen tycker jag regissörer är mycket att skylla på med. Det finns flera flera exempel där bra skådisar sett dåliga ut pga regin. Sånt som i sin tur kan ha o göra med att regissören kanske har vart kontrakterad att göra 3 filmer o filmbolaget tvingat dom till att göra en film de egentligen inte vill göra därmed blir det ett hastjobb.

Edit: Stavfel

Redigerat av Machinegunjoe, 13 October 2008 - 10:46.

Postad 13 October 2008 - 11:31

dealerovski
  • dealerovski
  • Forumräv

• 883 inlägg
  • 0
Robert De Niro

Postad 13 October 2008 - 18:20

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Robert De Niro

Är han usel? B)

Postad 14 October 2008 - 12:05

Tiny Turtle
  • Tiny Turtle
  • Veteran

• 1869 inlägg
  • 0
Jag kan gilla Nico och Under Belägring, men det är för actiondelen där han levererade - inte att han är en bra skådis. (Kan nån som tycker han är en bra skådis (Chris_?) ge mig ett par bra exempel på filmer att se för hans rolltolkningar?). Seagals problem är att han slarvat bort det han var bra på när han gått upp så mycket i vikt att han inte orkar med att genomföra några fajt-scener och dessutom sluddrar så mycket att han oftare än inte blir dubbad(!) av en röstskådis. Hans arrogans och divalater är rätt allmänt kända vid det här laget vilket inte gör honom direkt större i mina ögon.

DevilGod,
Visst får du tycka som du vill, men när du sticker ut med så extrema åsikter (ja, att Julia Roberts är överlägset fulast i Hollywood är en extrem åsikt) så får du nog vänta dig att få mothugg.

Postad 14 October 2008 - 14:46

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Jag kan gilla Nico och Under Belägring, men det är för actiondelen där han levererade - inte att han är en bra skådis. (Kan nån som tycker han är en bra skådis (Chris_?) ge mig ett par bra exempel på filmer att se för hans rolltolkningar?). Seagals problem är att han slarvat bort det han var bra på när han gått upp så mycket i vikt att han inte orkar med att genomföra några fajt-scener och dessutom sluddrar så mycket att han oftare än inte blir dubbad(!) av en röstskådis. Hans arrogans och divalater är rätt allmänt kända vid det här laget vilket inte gör honom direkt större i mina ögon.

Visst, han kanske inte gör några stora rolltollkningar...Han gör inte som De Niro och går upp i vikt för en roll tex...men han leverar actionfilmer, som många vill se (ja, kanske inte här då)...och på senaste har dom blivit sämre, med dubbningar hit och dit. Vad kan man säga? Han gör filmer om poliser som ska ta hämnd eller så är han EX-Navy Seals, det funkar för mig...Med Seagal som favorit får man iaf ett par filmer per år, istället för att vänta 10 år på en film (ung. fallet med Daniel Day-Lewis). Vet inte om jag svarade på dina frågor, men jag skyddar inte Seagal på nåt sätt...alla får tycka som dom vill.

Postad 17 October 2008 - 05:19

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0

Fast såna som han och Jean-Claude Van Damme får inte roller där de skall vara skådespelare, utan för att de skall se häftiga ut och slå sönder någon på ett fotogeniskt sätt. Jag tycker inte att de räknas som skådisar.

Håller med dig, men Seagal kan ju inte slåss för fem öre längre. Han borde slutat sin karriär efter Under siege; allt han varit med i efter är ju kass.
Tror t.o.m. att jag skulle kunna ge gubben en round kick så att han går i backen idag :unsure:

Postad 17 October 2008 - 05:39

Lukassvensson
  • Lukassvensson
  • Beroende

• 1201 inlägg
  • 0

Klart man ska få ha en egen åsikt, min favoritskådis är Steven Seagal. Men jag hatar inte er som inte gillar han! Alla har rätt att tycka som dom vill. :unsure:

Inget illa ment, men det borde finnas en lag mot att gilla honom.

Postad 17 October 2008 - 13:56

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Inget illa ment, men det borde finnas en lag mot att gilla honom.

Men, då kan ju jag säga att det ska finnas en lag mot att gilla Oscars-vinnare...det funkar inte så, ju....

Postad 18 October 2008 - 05:42

Lukassvensson
  • Lukassvensson
  • Beroende

• 1201 inlägg
  • 0

Men, då kan ju jag säga att det ska finnas en lag mot att gilla Oscars-vinnare...det funkar inte så, ju....

Jag anser Steven Segal vara så extremt dåligt att han borde vara ett undantag. Jag är inte för fascism eller att styra över folks åsikter, men att gilla Steven Segal borde innebära fängelse och någon form av rehabilitering så man sedan kan komma tillbaka till samhället som en vanlig människa och glömma att man någonsin gillade Segal. :(

Postad 18 October 2008 - 14:31

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Jag anser Steven Segal vara så extremt dåligt att han borde vara ett undantag. Jag är inte för fascism eller att styra över folks åsikter, men att gilla Steven Segal borde innebära fängelse och någon form av rehabilitering så man sedan kan komma tillbaka till samhället som en vanlig människa och glömma att man någonsin gillade Segal. :(

Inte för jag tar åt mig, men du menar att alla som gillar Steven är sjuka i huvudet? Rehabilitering brukar innebära hjälp för sjuka....kanske skulle tagga ner lite va?

Redigerat av Unregistered28641812, 18 October 2008 - 14:31.

Postad 19 October 2008 - 02:31

Lukassvensson
  • Lukassvensson
  • Beroende

• 1201 inlägg
  • 0

Inte för jag tar åt mig, men du menar att alla som gillar Steven är sjuka i huvudet? Rehabilitering brukar innebära hjälp för sjuka....kanske skulle tagga ner lite va?

Det var bara ett skämt.

Postad 19 October 2008 - 03:04

passan1
  • passan1
  • Beroende

• 1019 inlägg
  • 0

Det var bara ett skämt.

Att du ens behövde säga det, betyder ju att Seagal fans behöver rehab. :)

Postad 19 October 2008 - 15:56

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Ursäkta att man är trög då...

Postad 19 October 2008 - 17:11

Unregistered665b7df5
  • Unregistered665b7df5
  • Lärjunge

• 445 inlägg
  • 0

En del namn här som enligt mig snarare hamnar på listan över de bättre skådisarna men ska inte börja tjafsa om det - smaken e som bekant som baken...

Däremot förvånar det mig att ingen nämnt MARK WAHLBERG!! Totalkass skådis som ändå varit med i flera påkostade produktioner - en gåta att han blivit så populär i Hollywood! Mannen har ju noll utstrålning och karisma!

MARK WAHLBERG kass ? Vad sägs om leonard dicaprio då?
Tycker faktiskt Mark wahlberg blivit bättre och bättre. I Shooter var han skitbra,även the departed. Många av dessa yngre skådisarna har ju faktiskt utveckalts när det gäller skådespeleriet. Tyckte aldrig om dicaprio han kan man ju bara inte ta som seriös skådis. Men I Blooddiamond gjorde han bra ifrån sig tycker jag.
Van damme är ju kult, kanske inte värdens bästa skådis men i mina ögon gör han bra ifrån sig. gillar hans filmer :)

Postad 19 October 2008 - 18:12

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

• 11286 inlägg
  • 0

Mitt tips är stellan skarsgård

Nej men däremot Alexander Skarsgård.

Postad 19 October 2008 - 21:46

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0

Tror nog att det var meningen som lite skämt...
Han är ju faktiskt ganska kass som skådespelare.

Postad 20 October 2008 - 14:15

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Tror nog att det var meningen som lite skämt...

Jo, var nog så. Men jag tog det som ett hån, mot min smak!

Postad 20 October 2008 - 14:29

Warlokk
  • Warlokk
  • Veteran

• 2160 inlägg
  • 0

Jo, var nog så. Men jag tog det som ett hån, mot min smak!

Du har grymt udda smak skulle jag vilja säga, men det är mer roligt än sjukt tycker jag :)
Måste kännas skönt att inte vara "en i mängden"?!

Postad 20 October 2008 - 16:32

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

Du har grymt udda smak skulle jag vilja säga, men det är mer roligt än sjukt tycker jag :)
Måste kännas skönt att inte vara "en i mängden"?!

Jag gillar all sorts action, filmer i klass med Heat. Och sen lågbudget filmerna.... Men ja, det är skönt att gå min egen väg...inte falla in i ledet, och vara tyst.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.