Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Play.com

258 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 28 June 2010 - 17:53

Jocke87
  • Jocke87
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Lägger min första beställning nu.
Är det klokt att beställa filmer en och en? En adresserad till mig, en till flickvännen (samma adress). Kanske minskar risken för tull om man handlar över 300kr ?

Postad 28 June 2010 - 17:55

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Blir ingen tull och dom skickar allt en och en ändå. Köper du 20 filmer får du 20 paket

Postad 28 June 2010 - 17:59

Jocke87
  • Jocke87
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Tack för snabbt svar! Här ska handlas!
Tänkte på en sak. De har filmer med svensk text som är billigare än vad dom är här i sverige. Och fraktfritt. Sjukt gött iaf!

Postad 28 June 2010 - 23:29

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Tycker själv play.com är dyrare än ex. zavvi.com.

Postad 09 July 2010 - 21:49

Jocke87
  • Jocke87
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Fick betala 118kr extra för tull & moms på boxen jag beställde. The bourne collection bluray.
Inget på Gladiator steelbook bluray.
Ringde posten på arlanda och frågade varför jag hade fått betala 118kr när det inte får vara några handelsavgifter inom EU. Som svar fick jag att min box var skickad ifrån jersey och det klassas som skatteparadis likt monaco & gibraltar då är dom tvugna att ta ut tull+moms.

OK, så boxen skickades från jersey och filmen från UK.

Tjänade iaf 50spänn på boxen och 150kr på filmen jämfört med om jag köpt dem i sverige. 12.99€ för Gladiator steelbook with artcards 2disc. nu kostar den 23.99€ :) sicken tur =)=)

peace

Postad 10 July 2010 - 20:38

Unregistered1894
  • Unregistered1894
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0
Ny på blu-ray men UK har samma region som oss på blu-ray filmerna?

Postad 10 July 2010 - 20:48

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Ja, hela Europa utom Ryssland har region B

Postad 11 July 2010 - 19:38

Silverman
  • Silverman
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Tycker det är lite fult av vissa här inne lovar Jocke87 att tullen inte kommer ta paket från Play. Särskilt när det är allmänt känt att Play är baserat i Jersey och det redan på förra sidan i den här tråden står om att tullen tagit paket. Nu är det kanske inte tull utan främst moms man får betala avgift för men i alla fall.

Postad 04 August 2010 - 06:59

Binks
  • Binks
  • Forumräv

• 739 inlägg
  • 0
De SKA inte vara tull från Play.com.

Tänkte bara ta upp en sak om deras 2 for £18 kampanj och eftersom vi inte får köpa för pund där så blir de 2 for 23,98 Euro.

När man lägger 2 filmer i korgen så kommer priset bli (om dom inte ändrat nu) 25,98 Euro.
Då är de bara leta på ett formulär på deras sida där man klagar på tekniskt fel eller fel på deras sida och ta upp att priset blev mer än vad som stod så kommer dom skicka tillbaks 2 euro.

Själv fick jag tillbaks 2,50 Euro för de fanns en banner som de stod 2 for 23,49 Euro nånstans.

Postad 04 August 2010 - 07:08

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
eftersom dom skickar utanför eu, så jorå, visst kan man få tull. att försöka övertyga andra om att det inte går att få tull, när väldigt många har fått tull, känns ganska korkat.

Postad 04 August 2010 - 07:09

defiant
  • defiant
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0

De SKA inte vara tull från Play.com.

Du har fel.

http://www.play.com/...?page=playterms

36.If your delivery address is outside of Jersey, you may be subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Any such additional charges for customs clearance must be borne by you. You should note that customs policies vary widely from country to country; Play.com advises each customer to contact their local customs office for further information.

Redigerat av defiant, 04 August 2010 - 07:09.

Postad 04 August 2010 - 07:27

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0
Väldigt många är väl att ta i kanske...

Postad 11 August 2010 - 00:37

Unregistered1894
  • Unregistered1894
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0
Är det inte tull när man kommer över ett visst belopp? Eller har jag fått det om bakfoten?

Postad 11 August 2010 - 06:28

defiant
  • defiant
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0
Tror det beror på att paket med ett litet värde har låg prio eller att man har tur. Som regel är momsen den stora kostnaden. Momsen är 25%, på DVD och CD tullavgiften är 3%

När du beställer en vara från ett land utanför EU räknas det som privatimport och det betyder att du måste betala tullavgift, moms och andra avgifter. Det gäller nya och begagnade varor som du beställt av en privatperson eller ett företag, varor inropade på nätauktion, varor du köpt via postorder och varor du vunnit på Internet.

Internethandel, från ett land utanför EU

Redigerat av defiant, 11 August 2010 - 06:34.

Postad 11 August 2010 - 07:31

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

Är det inte tull när man kommer över ett visst belopp? Eller har jag fått det om bakfoten?

tullverkets svar när jag mailade dom för ett tag sen.

Du behöver inte betala något om de sammanlagda avgifterna (tull + moms) för hela försändelsen understiger 100 kronor.

Postad 15 August 2010 - 21:34

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0
Jag blir inte klok på deras "2 for 25.98 euro" erbjudande på blu-ray filmer, om man kikar på den sidan så kan man i vänstra kolumnen läsa att det kostar 23.98 euro medans överst på sidan står det 25.98 euro.

Vilket är det som gäller egentligen?

Postad 24 August 2010 - 10:47

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0
Ingen som vet vad det är som gäller med ovan nämnda deal? Har mailat & frågat dom men inte fått nåt svar..

Förövrigt tycker jag deras leveranstid var riktigt bra på min senaste beställning, tog 4 dagar.

Postad 25 August 2010 - 16:47

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

• 1923 inlägg
  • 0
Nu har jag varit i kontakt med Play ang. Alien ägget för att se hur det kommer att bli med tull med tanke på storleken på den samt att visa verkar åka på det.

Deras svar var att de i dagsläge inte visste hur den skulle komma till dem. Om de fick in några tidigare än tänkt till deras lager i UK så skickades dessa från just UK, men om de inte skulle ske så skickas de utanför EU för att få dem till kunderna så snabbt som möjligt. Detta var vanligare när det gällde nyare boxar osv. att de skickades från bl.a. US annars skickas mycket från deras lager i UK.

Postad 05 November 2010 - 14:40

Metalmartin
  • Metalmartin
  • Lärjunge

• 488 inlägg
  • 0
Fick ett paket från Jersey i veckan med ett trevligt tillägg (Nej inte tull ) det verkar som dom betalt moms till mig och det är ju bra:)

Martin

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  play.JPG   702.61K   1 Antal nerladdningar

Postad 05 November 2010 - 17:04

Unregistered948c54a3
  • Unregistered948c54a3
  • Lärjunge

• 334 inlägg
  • 0
Fick en DVD version av Pacific idag när jag beställt bluray versionen. Snacka om att man blir trött när de ska svara på mail inom "72 timmar" och inte går att nå via telefon, alla nummer jag har försökt bara tutar som upptaget.

Någon som vet hur man når dem snabbare?

Postad 07 November 2010 - 17:29

Grizzly
  • Grizzly
  • Amatör

• 86 inlägg
  • 0
Jag har aldrig haft några problem med att handla från Play, men jag måste säga det gör mig rätt irriterad att man inte kan handla i pund istället för euro. T.ex. deras 2 för X erbjudande. 2 för £18 = circa 190 kronor, medan samma erbjudande i euro är 2 för €26 vilket blir ungefär 240 kronor! Tidigare var priserna mer eller mindre samma, men nu när det blir sådan enorm skillnad tar det emot att beställa bara för att man vet att om man fick betala i pund skulle man tjäna rätt mycket.

Postad 07 November 2010 - 17:37

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Sant, de höjde €-priserna med ungefär 1 € per vara för ett tag sedan. En viss skillnad ska det och har alltid varit då du kan se det som en extra fraktavgift men nu börjar det bli väl mycket. På The hut kan man handla i pund med en extra frakt på €0,99, känns mycket mera lockande och Amazon har fraktfritt men en extra moms som blir nåt liknande

Postad 09 November 2010 - 13:57

Unregistered948c54a3
  • Unregistered948c54a3
  • Lärjunge

• 334 inlägg
  • 0

Fick en DVD version av Pacific idag när jag beställt bluray versionen. Snacka om att man blir trött när de ska svara på mail inom "72 timmar" och inte går att nå via telefon, alla nummer jag har försökt bara tutar som upptaget.

Någon som vet hur man når dem snabbare?

Skapade en "return order", fick detta mail. Kapat det som var specifikt för mig, men hur kan man skicka ett mail som detta? Se om ni kan hitta adressen jag ska skicka till, jag kan det då inte.

In order to return your order to us, please follow the guidelines below:
Please print out a copy of this Returns Authorisation email;
Detach the section at the foot of the page and attach it to the outside of the returned package as an address label - this will assist the Returns Team in dealing with your return request;
Please box/package the item securely;
Include the remainder of this email and the original invoice with your returned item.
If you do not have access to a printer, please include a covering note and your personal Returns Authorisation number located at the top of this email.

Please return the item to us at the address below (Please retain your proof of postage for future reference)
Your return will be processed as soon as possible after receipt into our returns department.
Please ensure all items are returned complete with all accessories included in the box as any incomplete returns will not be processed and will be subject to our ‘quarantine’ procedure.
Please accept our sincerest apologies for any inconvenience this returns process may have caused you and thank you for your continuing patience and valued custom.
Kind Regards,
Play.Com

Redigerat av Unregistered948c54a3, 09 November 2010 - 13:58.

Postad 19 November 2010 - 18:15

Jerran
  • Jerran
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Beställde just The Lord Of The Rings: The Motion Picture Trilogy - Special Extended DVD Edition och Terminator Salvation: T-600 Limited Edition Packaging. Kostade tillsammans ca 500 :-. Det är ju två relativt stora och tunga paket, så det känns som att det är tullrisk på den beställningen. Men hur mycket kan tullen ligga på då? Är inte så sugen på att punga upp för mycket pengar för dom heller. Eller kan man på något sätt se vart ifrån de sänder paketen?

Redigerat av Jerran, 19 November 2010 - 18:17.

Postad 19 November 2010 - 18:48

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
moms 25%, sen har jag för mig att det är nån avgift på 6%, men det kanske är nånting jag lyckats koka upp i knoppen själv. räkna med minst 25% påslag iallafall.

Postad 19 November 2010 - 19:13

Unregistered1d36b31d
  • Unregistered1d36b31d
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0

Beställde just The Lord Of The Rings: The Motion Picture Trilogy - Special Extended DVD Edition och Terminator Salvation: T-600 Limited Edition Packaging. Kostade tillsammans ca 500 :-. Det är ju två relativt stora och tunga paket, så det känns som att det är tullrisk på den beställningen. Men hur mycket kan tullen ligga på då? Är inte så sugen på att punga upp för mycket pengar för dom heller. Eller kan man på något sätt se vart ifrån de sänder paketen?

Ingen tullavgift inom EU.
När det gäller moms så brukade de iaf förr betala in UK VAT på varor för £18 och mer.

Postad 19 November 2010 - 19:35

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
mycket (allt?) skickas från jersey och det ingår inte i eu. så ibland händer det att folk åker på tullavgift på beställningar från play.

Postad 19 November 2010 - 20:20

Unregistered1d36b31d
  • Unregistered1d36b31d
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0

mycket (allt?) skickas från jersey och det ingår inte i eu. så ibland händer det att folk åker på tullavgift på beställningar från play.

Nej! Ingen tull från Jersey!

Postad 19 November 2010 - 21:04

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

alltså, det är sjukt ###### irriterande att gå igenom det här hur många ggr som helst. läs igenom tråden. gärna ett par ggr. DET ÄR TULL FRÅN JERSEY! såvida dom inte har ändrat det bara nyligen, då ber jag om ursäkt.

annars är det ju bara att läsa detta inlägg t.ex.

så, om det nu inte har ändrats, och ni tänker fortsätta hävda att det visst inte är tull från dom, så får ni väldigt gärna förklara varför väldigt många ändå råkar på det.

Postad 19 November 2010 - 21:19

defiant
  • defiant
  • Forumräv

• 636 inlägg
  • 0

Du har fel.

http://www.play.com/...?page=playterms

36.If your delivery address is outside of Jersey, you may be subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country. Any such additional charges for customs clearance must be borne by you. You should note that customs policies vary widely from country to country; Play.com advises each customer to contact their local customs office for further information.

Postad 20 November 2010 - 16:31

Unregistered1d36b31d
  • Unregistered1d36b31d
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0

alltså, det är sjukt ###### irriterande att gå igenom det här hur många ggr som helst. läs igenom tråden. gärna ett par ggr. DET ÄR TULL FRÅN JERSEY! såvida dom inte har ändrat det bara nyligen, då ber jag om ursäkt.

annars är det ju bara att läsa detta inlägg t.ex.

så, om det nu inte har ändrats, och ni tänker fortsätta hävda att det visst inte är tull från dom, så får ni väldigt gärna förklara varför väldigt många ändå råkar på det.

Det var väl då fan.

Det är ingen tullavgift från Jersey

Man har aldrig behövt betala tullavgift från Jersey.

http://www.tullverke...9280001044.html

Har aldrig behövt betala moms heller för den delen.
Men har iofs bara handlat 500+ filmer. Har väl haft tur.

Sen kan man fråga sig vad VAT prepaid betyder enligt fotot ovan.
Somliga klarar inte att hålla isär på tullavgift och moms.

Redigerat av Unregistered1d36b31d, 20 November 2010 - 16:33.

Postad 20 November 2010 - 16:45

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Jersey, är ett självstyrande område (Bailiwick / Balliage) som lyder direkt under den brittiska kronan, kronbesittning (Crown Dependency) och ingår inte i EU eller det Förenade konungariket Storbritannien och Nordirland.

så hur mycket du än vill berätta för oss att det inte är tullavgift inom eu (det vet vi redan) så spelar det ingen roll då det gäller länder utanför eu. för vet du vad? DOM INGÅR INTE I EU!

Redigerat av Unregisteredbb649a5e, 20 November 2010 - 16:45.

Postad 20 November 2010 - 16:54

Unregistered1d36b31d
  • Unregistered1d36b31d
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0

Jersey, är ett självstyrande område (Bailiwick / Balliage) som lyder direkt under den brittiska kronan, kronbesittning (Crown Dependency) och ingår inte i EU eller det Förenade konungariket Storbritannien och Nordirland.

så hur mycket du än vill berätta för oss att det inte är tullavgift inom eu (det vet vi redan) så spelar det ingen roll då det gäller länder utanför eu. för vet du vad? DOM INGÅR INTE I EU!

Orkar du inte ens bemöda dig med att läsa länken till tullverket?
Eller kan du inte läsa innantill?

Eller menar du att tullverket har fel?

Här kommer en version speciellt för dig:

Vissa områden och länder har nämligen särskilda avtal med EU. Till exempel finns det särskilda skatteområden inom EU. De engelska kanalöarna (till exempel Jersey) och Åland är exempel på områden som ingår i EU:s tullområde men inte i EU:s skatteområde. Detta innebär att vid köp från dessa områden ska varan deklareras till Tullverket. Varan blir tullfri men momsen måste betalas i Sverige.

Redigerat av Unregistered1d36b31d, 20 November 2010 - 16:56.

Postad 20 November 2010 - 17:06

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
nepp jag läste inte. jag läste inte mer än till eu och struntade i resten. så jag får be om ursäkt, det var fel av mig.

Postad 20 November 2010 - 17:11

Unregistered1d36b31d
  • Unregistered1d36b31d
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0
Det är lugnt, nu tar vi en bira.

Postad 06 January 2011 - 22:51

Unregistered76725b1e
  • Unregistered76725b1e
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0
Förmodligen en dum fråga men vad är det som skiljer på filmerna som man beställer från play.com och tex cdon.com? Är det samma svenska textning osv?

Postad 07 January 2011 - 15:44

DB9
  • DB9
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0

Förmodligen en dum fråga men vad är det som skiljer på filmerna som man beställer från play.com och tex cdon.com? Är det samma svenska textning osv?

Eh, Play är en Brittisk butik med filmer för den marknaden, det betyder att vissa Blu-ray och de flesta DVD INTE har Svensk text. Dock brukar de vara bra på att skriva ut vilka språk en film har.

Postad 08 January 2011 - 00:12

Silverman
  • Silverman
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Då det var mitt inlägg som föranledde Silverdoggs lilla bråk så får jag väl förklara mig lite tydligare. Jag vet att det inte var tull jag fick betala utan moms. Drog avgifter över en kam och det var väl lite slarvigt.

Tror dock att vi kan vara överens om en sak: beställer man från Play.com får man vara beredd på att pynta upp extra pengar om ens försändelse granskas i Sverige.

Postad 08 January 2011 - 20:54

Unregistered76725b1e
  • Unregistered76725b1e
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0

Eh, Play är en Brittisk butik med filmer för den marknaden, det betyder att vissa Blu-ray och de flesta DVD INTE har Svensk text. Dock brukar de vara bra på att skriva ut vilka språk en film har.

Ehhhhhhhhhhhhhhhh din lilla råtta... Jag förstår att det är en utländsk butik som inte har Sverige som marknad. Min fråga var ifall den svenska textningen är "standard" textning, precis som den som ligger på de bluray filmer man köper i Sverige, eller om det är någon b översättning. Min andra fråga var om det är någon skillnad på filmerna i form av formaten eller dylikt gentemot de filmer man köper i Sverige.

Sluta upp med den där ###### översittar attityden!

Postad 08 January 2011 - 21:02

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Dom som har svensk text är samma skiva som säljs i Sverige. Det vore rätt onödigt att ha svensk text på något som inte säljs i Sverige. Trots allt är det rätt få engelska utgåvor som är textad på svenska, 20-25% ?

Postad 12 February 2011 - 09:27

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Är det någon annan som märkt en prissänkning i € hos Play?
Jag testade mot Amazon med deras fria frakt och Play var en cent billigare med samma varor och samma pris i Pund.
Konkurrensen fungerar, åtminstone i UK

Postad 15 March 2011 - 01:07

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
sitter här och försker beställa en bluraybox från play.com vilket verkar va omöjligt
jag har handlat där förr så mina uppgifter finns där, dock så funkar det inte att bekräfta köpet, står att jag ska skriva in mitt personliga lösenord som jag har till min internetbank?
givetvis vet jag inte det, loggar in på internetbanken och byter lösenord precis som jag blir tillsagd

bekräftar mitt lsenordsbyte och går tillbaka till play och knappar in, samma sak då, lösenordet är fel, trycker fel 3 gånger och helt plötsligt är lösenordet spärrat.

går in på internetbanken och gör samma sak igen, när det är färdigt startar jag om datorn vilket inte heller hjälper
har testat 5 ggr nu med samma resultat, har fått 5 mail där det står att jag ska verifiera lösenordet eller nåt sånt.

går jag in på "my account" på play och kollar så ligger ju boxen där och det står "order placed" men har inte fått nåt bekräftelsemail, och inga pengar är dragna från kontot (tar det en stund kanske?)
det ska inte vara så här svårt att beställa en film

någon som har råkat ut för samma sak och vet hur man ska göra?

har jag beställt boxen eller inte?

mycket tacksam för svar
/Andreas

Postad 08 June 2011 - 15:46

Unregistered1f5de008
  • Unregistered1f5de008
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0
Jag tillhörde skaran som tänkte 'bullshit' om moms från play.com. Jag har handlat där i över 10 år sen dom hette play247 och aldrig åkt på moms men nu var det kört. Fick moms 82:- på alienboxen för 36,5 euro plus avgifter 100:- som var ännu värre. Värt att nämna att jag fick hem 7 paket från play.com denna veckan och bara alienboxen belades med moms och avgifter, och den var inte det dyraste paketet. Skulle gissa att dels tar dom bara paket som har lite högre värde, men dom har inte tid att kolla alla.

Vissa områden och länder har nämligen särskilda avtal med EU. Till exempel finns det särskilda skatteområden inom EU. De engelska kanalöarna (till exempel Jersey) och Åland är exempel på områden som ingår i EU:s tullområde men inte i EU:s skatteområde. Detta innebär att vid köp från dessa områden ska varan deklareras till Tullverket. Varan blir tullfri men momsen måste betalas i Sverige.

Postad 21 August 2011 - 03:41

Metalmartin
  • Metalmartin
  • Lärjunge

• 488 inlägg
  • 0
Play.com nya förbättrade hemsida...... har jag fått ett bryt på:o

Tydligen har funktionen sök på språk tagits bort, eller är jag bara blind.?
just den sökningen har jag hittat mängder med guldkorn genom åren

mvh martin

Postad 21 August 2011 - 05:34

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Den fanns bara på DVD och inte blu-ray men vad värre är Play har blivit lika dåliga som alla andra engelska butiker att sätta ut subs överhuvudtaget

Postad 21 August 2011 - 18:54

Metalmartin
  • Metalmartin
  • Lärjunge

• 488 inlägg
  • 0

Den fanns bara på DVD och inte blu-ray men vad värre är Play har blivit lika dåliga som alla andra engelska butiker att sätta ut subs överhuvudtaget

Ska kanske förtydliga lite, orginal språks sökningen saknar jag.

Postad 17 August 2012 - 21:16

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0
Nån som returnerat produkter till Play och kan förklara var man hittar adressen att skicka till? Har kollat överallt på Plays hemsida men kan inte hitta den..
Fick två trasiga steelbooks från dom i går som jag tänkte returnera, har följt anvisningarna på hemsidan där man först går in på order history och därefter följer de olika stegen. Printade också ut "return authorisation" papperna som ska följa med i paketet. Stod ingen returadress på dessa papper heller..

Nån som vet?

Postad 17 August 2012 - 21:18

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Det brukar väl komma ett mail med adressen

Postad 17 August 2012 - 21:24

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3993 inlägg
  • 0
Ja, jag fick mail direkt etter att jag fullföljt alla stegen i retur processen men det står ingen post adress i mailen..den enda adressen jag hittar är den som står på köpbekräftelse lappen man brukar få i paketet,

Play, Po Box 192, Jersey, JE4 8RP

Men frågan är om denna gäller för returer?

Postad 17 August 2012 - 21:28

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Det tror jag inte, det var väl 2009 jag returnerade sist och det var på fastlandet om jag minns rätt
Play returns Middlesex nånting

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.