Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sony Ericsson W880

589 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony Ericsson W880i (Mobiltelefoner) 1 8,47 (106) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 28 februari 2007 - 14:44

Danne_B
  • Danne_B
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Jag har problem med min nya w880  :)
Mottagningen varierar väldeliga mellan full och ingen alls. Ofta får jag meddelandet "Ingen Nätåtkomst".
Detta händer ideligen så jag har aldrig kontakt med nätet mer än max 10 minuter i sträck.

Har du 3g abb? Om inte disabla default inställningen 3G/GSM under inställningar till bara gsm. "Problemet" försvinner då. Har du 3g kort, är det inga problem

Dessutom är den inbyggda högtalaren helt värdelös. Jag förväntar mig inget HiFi-ljud direkt med det skräller som sjutton redan med volymreglaget på 2/3 av full volym vilket gör användande av högtalartelefon i princip omöjligt. Man hör helt enkelt inte vad som sägs!
Högtalaren på min gamla w810i var helt klart bättre.

Lyssnar man på musik så kan jag hålla med om att högtalaren är lite klen. Om du snackar om högtalare/ljud vid samtal så är denna i min lur perfekt, på maxvolym.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tackar, bugar och bockar :)
Detta löste problemet med mottagningen.

Postad 28 februari 2007 - 19:10

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

• 2 008 inlägg
  • 0
nån som känner till integreringmöjligheter till denna till en saab 9-3-01 (aero) med de stora ljudsystemet!? (as-3)

Redigerat av Mikolino, 28 februari 2007 - 19:35.

Postad 28 februari 2007 - 20:24

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1 509 inlägg
  • 0
:)

Hämtade ut den här mobilen tidigare idag (skickades måndag, framme tisdag. !!! Katshing säger jag bara.) och testade precis Track ID på en rätt obskyr låt.

Till West & DJ Delicious - Same Man (Original Club Mix)

Och den prickade den! Visserligen inte rätt mix men vafan.
Blev lite rädd faktiskt.

Och FRUKTANSVÄRT imponerad!

Enda nackdelen jag hittat med mobilen:
Simkortet.
Behövde en tång för att dra ut den när jag hade satt in den åt fel håll. Får ju ingen grepp på jäveln.

edit:
Lät mobilen höra låten 2 meter från högtalaren.

Redigerat av ColinZeal, 28 februari 2007 - 20:29.

Postad 28 februari 2007 - 22:32

Unregistered15cc4baf
  • Unregistered15cc4baf
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Har haft min i ett och ett halvt dygn nu och jag är riktigt nöjd.

Två saker som är under förväntan.
1. Kameran, visst jag visste att den skulle vara riktig dålig men jag förväntade mig ändå mer (antar att det blir bättre ljusa sommardagar men den här tiden på året lämnar den en hel del att önska (är ljuskänsligheten som är sämst)).
Inte direkt någon dealbreaker - köpte den verkligen inte för kamerans skull - men blev förvånad bara.

2. Går riktigt slött att kopiera filer.

Annars är jag helnöjd med den. Ljudkvalitén är klart över förväntan däremot så har jag inte höga tankar om equalizern som i mitt tycke förstör väldigt mycket. Mega-bass-läget är ett skämt. Drar inte bara upp basen enormt (behöver inte vara dåligt men känns som den är dimensionerad för _urkassa_ hörlurar) och verkligen tar bort all karaktär på allt annat - nog för att mycket bas kan vara trevligt men man behöver inte totalförstöra mellan och högregistrena för det.
Bara efter att leka met equalizern själv så nådde jag betydligt bättre resultat än både "bas" och "mega-bas" lägena så är väl egentligen inte equalizern som är dålig utan de förinställda längena som är riktigt kassa. Går nog visserligen inte att nå samma bas-nivåer som mega-bas men det är IMHO ingen förlust alls...
Förstås min åsikt men mega-bas förstörde musiken helt i mina öron och jag är inte främmande för mycket bas om man säger så. "Bas"-läget är väl inte lika destruktiv men måste säga att jag lyckades bättre själv - och då är jag urkass på equalizers B)

Sen är det bara röst och diskant lägena kvar på equalizern och de är inte riktigt lika dåliga men känns rätt meningslösa, oftast inte det man behöver i öronsnäckor.

Har i princip enbart testat med de medföljande lurarna. Möjligt att equalizern passar bättre till hörlurar av sämre kvalitet men hur många byter ner sig från de medföljande lurarna?

Sen är det återigen min åsikt, andra delar den kanske inte alls men men..

Fastnade lite i ljudet här... Storleken är i alla fall även den underbar :)
Kommer på mig många gånger att tänka "shit - vart har jag lagt mobilen nu då" när jag inte känner nåt i fickan :) Så den där reflexen som i alla fall jag haft tidigare att om man inte känner mobilen i fickan så är något fel fungerar inte riktigt lika bra med den här telefonen :P

Knappsatsen har jag inga problem med, OK knappen är kanske lite liten och kommer ibland åt någon knapp bredvid. Internetknappen har jag inga problem med mer än att jag inte förstås vittsen med den knappen, hade gärna sett att den fyllde någon vettig funktion istället för - var man än är i mobilen - starta webbläsaren...
Går kanske att ändra har inte hunnit kolla det.

Den dedikerade "media"-knappen eller vad den kallas (längst upp på sidan) är inte den lättaste att komma åt, samma med volymknappen men den är betydligt bättre än media-knappen tycker jag.
Går att komma åt media-spelaren på andra och mer smidiga sätt tycker jag.

Största problemet med knappsatsen är IMHO att den är rätt långt ner på spelaren så man får nästan hålla den lite onormalt långt upp i handen för att komma åt de understa knapparna. Men det är nog bara en vanesak. Knapparna i sig tycker jag bara är sköna :D Bara för att de är små så betyder det inte att man måste vara petig när man trycker på dem - är ju stort utrymme mellan dem så det är bara att trycka på som förr (men sen är jag ingen 'snabbskrivare' på sms heller).

Redigerat av Unregistered15cc4baf, 28 februari 2007 - 22:47.

Postad 01 mars 2007 - 08:08

dumonde
  • dumonde
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
När ni laddade mobilen första gången resp laddar den avstängd, har ni då ett litet orange sken som lyser genom två-tre knappar tills laddningen är färdig?

Var batteriet laddad till ca 50% första gången ni laddade?

Har nyss fått min från Inwarehouse och vill vara säker på att jag inte fått ett ex. som någon haft redan.

Postad 01 mars 2007 - 10:50

Micke_L
  • Micke_L
  • Beroende

• 1 199 inlägg
  • 0
Känns som att den enda poängen med att ha en internetknapp är att teleföretagen tjänar en liten peng när man råkar trycka på den oavsiktligt :)
Nån annan som tycker den är användbar?

Postad 01 mars 2007 - 10:59

zsh
  • zsh
  • Forumräv

• 822 inlägg
  • 0

När ni laddade mobilen första gången resp laddar den avstängd, har ni då ett litet orange sken som lyser genom två-tre knappar tills laddningen är färdig?

Jepp

Var batteriet laddad till ca 50% första gången ni laddade?

<{POST_SNAPBACK}>

Kollade inte riktigt noga men det var nog på 1/3 iaf.

Postad 01 mars 2007 - 11:09

dumonde
  • dumonde
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
ok, tack för svaren.
nu kan man börja njuta av mobilen :)

Postad 01 mars 2007 - 12:50

tager
  • tager
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0
Argh, där tog impulsköpsdjävulen tag i min arma själ.

Nu har jag beställt en flame black W880i, min första 3G-lur, och sett till att Comviq skickar ut ett nytt 3G SIM-kort åt mig lagom tills den anländer nästa vecka.

Varför är det så enkelt att köpa saker över internet? WHY?#"!! WHYY#¤#!!

Det ska bli intressant att se hur batteriet gillar att man lyssnar på radio streamat via 3G ~2timmar/dag.

Edit: En nolla blev en åtta.

Redigerat av tager, 01 mars 2007 - 17:49.

Postad 01 mars 2007 - 14:03

SurfárnH
  • SurfárnH
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Är det någon som testat batteritiden? Hur är den jämfört med w810i och w850i??
Ingen som knäppt några kort med w880i som vill lägga upp bilderna så vi får se hur bra/dålig kameran är???

Postad 01 mars 2007 - 14:21

Micke_L
  • Micke_L
  • Beroende

• 1 199 inlägg
  • 0
Letade efter whitepapers på w880 på devloper.sonyericsson.com. Dom har lagt ut på w610 och k810 som inte ens släppts men inte på w880! Jobbiga dom är...

SurfarnH här har du reviews med foton (som säkert redan sett :)) tills vi lagt in bilder i gallerierna:

Mobile review
Gsm arena

Dom såg bättre ut än jag väntat mig, men så har jag skruvat ner förväntningarna en hel del eftersom det inte är en kameramobil.

Redigerat av Micke_L, 01 mars 2007 - 14:34.

Postad 01 mars 2007 - 14:59

zsh
  • zsh
  • Forumräv

• 822 inlägg
  • 0

Är det någon som testat batteritiden? Hur är den jämfört med w810i och w850i??
Ingen som knäppt några kort med w880i som vill lägga upp bilderna så vi får se hur bra/dålig kameran är???

<{POST_SNAPBACK}>

Angående Batteri tiden så har jag laddat min i lördags. Lyssnat lite på musik och snackat en del. Fick ladda den igår kväll. Så lör-onsdag. Värt o nämna är dock att jag väntar på mitt 3g abb så jag kör GSM / GPRS bara.

Redigerat av zsh, 01 mars 2007 - 15:00.

Postad 01 mars 2007 - 15:17

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3 057 inlägg
  • 0

Letade efter whitepapers på w880 på devloper.sonyericsson.com. Dom har lagt ut på w610 och k810 som inte ens släppts men inte på w880! Jobbiga dom är...

SurfarnH här har du reviews med foton (som säkert redan sett :)) tills vi lagt in bilder i gallerierna:

Mobile review
Gsm arena

Dom såg bättre ut än jag väntat mig, men så har jag skruvat ner förväntningarna en hel del eftersom det inte är en kameramobil.

<{POST_SNAPBACK}>

vad är whitepapers?

Postad 01 mars 2007 - 15:34

Micke_L
  • Micke_L
  • Beroende

• 1 199 inlägg
  • 0
Whitepapers innehåller detaljerad teknisk information, tex om du vill veta om telefonen stödjer en viss codec eller hur fort den överför data över USB eller bluetooth osv osv.

Postad 01 mars 2007 - 15:38

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

• 2 709 inlägg
  • 0
var helt inne på denna mobil först, men efter att jag vart på onoff och kollat in den irl så får jag nog tänka om :) knapparna är ju på tok för små, visste att dom skulle vara små, men inte SÅ små, går ju knappt att skriva sms. fast de e väl iofs en vane sak. nää får kanske börja titta på k810 ist !

Postad 01 mars 2007 - 15:52

spaceboy
  • spaceboy
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Nu har jag beställt en flame black W800i, min första 3G-lur, och sett till att Comviq skickar ut ett nytt 3G SIM-kort åt mig lagom tills den anländer nästa vecka.

<{POST_SNAPBACK}>

tager: menar du att du köpt en flame black W880i ?
Vart hitade du denna i så fall? Har bara sett silvervarianten till salu...

Postad 01 mars 2007 - 17:55

tager
  • tager
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Nu har jag beställt en flame black W800i, min första 3G-lur, och sett till att Comviq skickar ut ett nytt 3G SIM-kort åt mig lagom tills den anländer nästa vecka.

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Så klart, blev helt till mig i upphetsningen. Det ska vara W880i..
Och det stämmer, den svarta finns inte att få tag på i sverige förrän kvartal två (av någon bra anledning, säkert marknadsföringsteknisk).

Men när jag surfade runt på ett annat forum upptäckte jag att några i england hade lite problem att få tag på den silverfärgade och då insåg jag hur det låg till.

Surfade in på http://www.mp3-player.de/ (som fått bra recensioner på prisjakt) och mycket riktigt, för €394 så säljer de den svarta modellen.

Inte nog med att det blev billigare än i Sverige, den är snyggare också :rolleyes:

Postad 01 mars 2007 - 18:08

erran
  • erran
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Måste säga att jag är otroligt nöjd med den här telefonen-så smal, så snygg! En ironisk sak var att jag konverterade låtarna till eAAC+ via Nokia (!) PC Suite. Kan dock starkt rekommendera detta, eftersom jag ökade antal låtar från ca 250 till 650, utan att kvalitén blev nämnvärt sämre, nästan bättre t.o.m. :)

Postad 01 mars 2007 - 18:14

Marron
  • Marron
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Så klart, blev helt till mig i upphetsningen. Det ska vara W880i..
Och det stämmer, den svarta finns inte att få tag på i sverige förrän kvartal två (av någon bra anledning, säkert marknadsföringsteknisk).

Men när jag surfade runt på ett annat forum upptäckte jag att några i england hade lite problem att få tag på den silverfärgade och då insåg jag hur det låg till.

Surfade in på http://www.mp3-player.de/ (som fått bra recensioner på prisjakt) och mycket riktigt, för €394 så säljer de den svarta modellen.

Inte nog med att det blev billigare än i Sverige, den är snyggare också :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Oj, när du fått hem den får du säga om allt gått bra och så. Riktigt sugen nu ju =)
Håller med, den svarta är snyggast. Iofs vill jag nog se den i verkligeheten först, funderar på hur den oranga baksidan ser ut.

DU får lägga upp bilder på den när du fått den :P

Postad 01 mars 2007 - 19:03

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0
jaha.. idag beställde jag min W880!!! En arbets polare som kom å flasha med den.. Sablar (Edit: Skrev ett annat ord först) va den är grym alltså!!!! Längtar som bara den!

Redigerat av Majorglenn, 01 mars 2007 - 19:06.

Postad 01 mars 2007 - 20:44

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3 057 inlägg
  • 0

Whitepapers innehåller detaljerad teknisk information, tex om du vill veta om telefonen stödjer en viss codec eller hur fort den överför data över USB eller bluetooth osv osv.

<{POST_SNAPBACK}>

OK, tack.

Postad 01 mars 2007 - 20:50

AIKarro
  • AIKarro
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Nu har jag beställt en flame black W880i, min första 3G-lur, och sett till att Comviq skickar ut ett nytt 3G SIM-kort åt mig lagom tills den anländer nästa vecka.

Det ska bli intressant att se hur batteriet gillar att man lyssnar på radio streamat via 3G ~2timmar/dag.

Edit: En nolla blev en åtta.

<{POST_SNAPBACK}>

Vad hettere.. den är jue ännu billigare på
http://www.unserklei...?agentur=idealo ... 379 EURO!

Men det jag undrar är.. vad var frakten där du beställde den?

Och det är väl ingen skillnad gentemot att köpa en i Sverige?? Förutom att den antagligen är inställd på tyska eller något annat obskyrt språk! :rolleyes: ... vågar inte riktigt beställa en om jag inte vet att den är samma som i Sverige!! :P

Karro

Postad 01 mars 2007 - 21:05

SurfárnH
  • SurfárnH
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0
Batteritiden verkar ju vara GRYM

Postad 01 mars 2007 - 22:06

onliner
  • onliner
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Har varit och köpt en jag med nu =)

Postad 02 mars 2007 - 10:40

tager
  • tager
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Och det är väl ingen skillnad gentemot att köpa en i Sverige?? Förutom att den antagligen är inställd på tyska eller något annat obskyrt språk! :) ... vågar inte riktigt beställa en om jag inte vet att den är samma som i Sverige!! :)

Karro

<{POST_SNAPBACK}>

Vet inte riktigt vad frakten blev, jag valde att betala med VISA (för enkelheten & att det går snabbare än att sätta in pengar på deras bankkonto) och då la just den här butiken på 3% extra.
Men eftersom de fått bra omdömmen på prisjakt, blandannat för att de kan engelska bra och har fin service, så tyckte jag att det helt klart var värt några kronor extra.

Dessutom så har du helt rätt i språket, det kommer INTE finnas svenska på telefonen, och därför inte heller någon svensk T9. Förmodligen finns inte ens åäö.

Så om man inte har för avsikt att uppgradera programvaran i den till en svensk så är den i princip värdelös i sverige. (Uppgraderingen kommer kosta <70kr för mig, vilket inte kändes som någon summa att bråka om i sammanhanget).

Huvudsaken är ju att jag kommer ha en svart, asläcker & allmänt vacker telefon utan att behöva vänta :)

Postad 03 mars 2007 - 11:06

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1 509 inlägg
  • 0
Haft den här i några dar nu och bara älskar den.

En fråga, kan man få internetknappen att starta Opera Mini istället för Telia Surfport?
(Abonnemanget byts från Telia till Comvig den 6:e.)

Postad 04 mars 2007 - 15:35

Unregistered15cc4baf
  • Unregistered15cc4baf
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Går det inte att ändra tiden för det automatiska knapplåset?

Postad 04 mars 2007 - 17:05

comp1337
  • comp1337
  • Användare

• 230 inlägg
  • 0
Vilka funktioner tappar man när man inte har 3? Nämn så många som ni kommer på please;) Tack

Postad 04 mars 2007 - 17:55

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0
Jaga då var man nästan en lycklig ägare till en W880i.
Installerade precis PC_Suite.
Problemet är när jag startar det så får jag vinowsruta som säger att "CAPI_Worker Module" krachar.
Går inte att connecta mobilen till datorn.
Nån som har råkat ut för samma fel ?

Postad 04 mars 2007 - 18:45

tager
  • tager
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0

Vilka funktioner tappar man när man inte har 3? Nämn så många som ni kommer på please;) Tack

<{POST_SNAPBACK}>

Erbjuder de något som ingen annan operatör erbjuder?

Postad 04 mars 2007 - 19:23

ingbert
  • ingbert
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Går inte att ha msn om man inte köper en tre låst mobil. :)

Postad 04 mars 2007 - 19:31

comp1337
  • comp1337
  • Användare

• 230 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Okej, jag uttrycker mig på ett annat sätt :)

Vilka funktioner tappar man när man har Telia refill, jämtemot 3 ?

Postad 04 mars 2007 - 21:25

Micke_L
  • Micke_L
  • Beroende

• 1 199 inlägg
  • 0
ingbert det här måste ju funka utan att mobilen är 3-låst: EQO

Redigerat av Micke_L, 04 mars 2007 - 21:26.

Postad 05 mars 2007 - 08:27

hofwing
  • hofwing
  • Lärjunge

• 407 inlägg
  • 0
EDIT:

Varför läste jag inte igenom tråden innan jag skrev? Ber om ursäkt för det

Redigerat av hofwing, 05 mars 2007 - 08:28.

Postad 05 mars 2007 - 12:48

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0
Får inte telefonen att synca med datorn..
Enda jag får till är filöverföring.
Är det nån inställning i telefonen som måste göras ?

Knapplåset, går det inte att avaktivera den ?

Redigerat av NalliZ, 05 mars 2007 - 12:48.

Postad 05 mars 2007 - 13:31

Qudos
  • Qudos
  • Användare

• 154 inlägg
  • 0
Antar att den fungerar som deras tidigare modeller, då mappas USB-porten till COM-port som man kan hitta under porter i enhetshanteraren.

Detta ska man sen ställa in under Alternativ för Phone monitor i kontrollpanelen.

På de nyare SE-lurarna får man välja funktion när man ansluter telefonen, där får man se upp så att man väljer rätt.

Mvh
Q

Postad 05 mars 2007 - 13:41

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0

Antar att den fungerar som deras tidigare modeller, då mappas USB-porten till COM-port som man kan  hitta under porter i enhetshanteraren.

Detta ska man sen ställa in under Alternativ för Phone monitor i kontrollpanelen.

På de nyare SE-lurarna får man välja funktion när man ansluter telefonen, där får man se upp så att man väljer rätt.

Mvh
Q

<{POST_SNAPBACK}>

När jag väljer fliken för COM port i phone monitorns kontrollpanel så aktiveras nått som heter Dataexekveringsvel och programmet avslutas för att skydda datorn.

Postad 05 mars 2007 - 14:58

ingbert
  • ingbert
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

ingbert det här måste ju funka utan att mobilen är 3-låst: EQO

<{POST_SNAPBACK}>

Det funkar nog men då får man nog betala för trafikavgiften.

Postad 05 mars 2007 - 16:31

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3 057 inlägg
  • 0
Har lagt in fyra bilder på telefonen i mitt galleri.

Postad 05 mars 2007 - 17:07

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0
Lagt in par bilder i mitt galleri också.
Gemfört lite med W800i.

Fortfarande ingen som lyckats att stänga av automatiska knapplåset.???

Redigerat av NalliZ, 05 mars 2007 - 17:11.

Postad 05 mars 2007 - 17:37

nillegrille
  • nillegrille
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Någon som fattat hur man får in albumomslag i walkmanspelaren?? Fungerar ej för mig (har rippat vanlgia skivor genom disc2phone). Vore schysst o ha sin favoritalbumomslag.

BTW en riktigt skön telefon för alla som fudnerar på att köpa :-)

Postad 05 mars 2007 - 18:03

hofwing
  • hofwing
  • Lärjunge

• 407 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Det är väl bara att gå in på inställningar -> allmänt -> säkerhet -> autom. knapplås?

Funkade för mig i alla fall.

Redigerat av hofwing, 05 mars 2007 - 18:04.

Postad 05 mars 2007 - 19:25

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Det är väl bara att gå in på inställningar -> allmänt -> säkerhet -> autom. knapplås?

Funkade för mig i alla fall.

<{POST_SNAPBACK}>

Ah.
Så den låg under säkerhet ...
Man tackar !

Postad 05 mars 2007 - 20:12

Unregistered15cc4baf
  • Unregistered15cc4baf
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Jo att stänga av den är inga problem, men funktionen kan ju vara trevlig men den är ju inställd på för kort tid. Går den inte att ändra?

Går det att komma åt telefonens headset via datorn? Dvs. använda headsetet till datorn när mobilen är ansluten med USB?

Postad 05 mars 2007 - 22:46

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1 509 inlägg
  • 0
Idag har min mobil stängt av sig tre ggr.

Fick den i onsdags och fram till igår så hade det bara hänt en gång. Vad händer?

Mitt abb ska bytas från Telia (sen två år tillbaka) till Comviq inatt.. Kan det ha något med det att göra? (Har stängt av 3G i mobilen då jag enbart kör GSM)

edit:
I övrigt så älskar jag mobilen. Tar upp den flera ggr per dag och fingrar på den och chockas av hur smal den trots allt är.. Detta efter flera dagars användande.
Sen gillar jag "T9 nästa ord" också. Den blir väldigt användbar i framtiden när mobilen lärt sig hur man brukar skriva. Flera olika alarm är också najs som bara den. Kalendern är förbättrad sen min gamla tjock-K750i. Knapparna är ruskigt sköna att trycka på. Upplösningen på skärmen är grym.

Men ikonerna vid profilen? Går det inte att ta bort dom? Skulle gärna ta bort bilen och ersätta med "Zzzz" eller dylikt för det är min "sova" profil.

Well well. Ruskigt nöjd annars.

Redigerat av ColinZeal, 05 mars 2007 - 22:50.

Postad 06 mars 2007 - 00:43

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Går inte att ha msn om man inte köper en tre låst mobil. :)

<{POST_SNAPBACK}>

Går visst det. jag har MSN genom telias abonemang. Finns länk till många chattprogram i surfporten. Bara att logga in som vanligt på MSNs användarnamn och lösenord.

Finns tillomed Lunarstorm om man vill det :) :blink:

Redigerat av King Cobra, 06 mars 2007 - 00:45.

Postad 06 mars 2007 - 09:20

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Någon som vet var det finns lite coola teman till 880? De som följer med är inte direkt fina.

<{POST_SNAPBACK}>

Här finns det!

Postad 06 mars 2007 - 13:54

Fan Boy
  • Fan Boy
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Och det är väl ingen skillnad gentemot att köpa en i Sverige?? Förutom att den antagligen är inställd på tyska eller något annat obskyrt språk! B) ... vågar inte riktigt beställa en om jag inte vet att den är samma som i Sverige!! :unsure:

Karro

<{POST_SNAPBACK}>

Vet inte riktigt vad frakten blev, jag valde att betala med VISA (för enkelheten & att det går snabbare än att sätta in pengar på deras bankkonto) och då la just den här butiken på 3% extra.
Men eftersom de fått bra omdömmen på prisjakt, blandannat för att de kan engelska bra och har fin service, så tyckte jag att det helt klart var värt några kronor extra.

Dessutom så har du helt rätt i språket, det kommer INTE finnas svenska på telefonen, och därför inte heller någon svensk T9. Förmodligen finns inte ens åäö.

Så om man inte har för avsikt att uppgradera programvaran i den till en svensk så är den i princip värdelös i sverige. (Uppgraderingen kommer kosta <70kr för mig, vilket inte kändes som någon summa att bråka om i sammanhanget).

Huvudsaken är ju att jag kommer ha en svart, asläcker & allmänt vacker telefon utan att behöva vänta :(

<{POST_SNAPBACK}>

hur och till vem ska man vända sig till för att få den uppdataterad till svensk programvara då?
och är 70kr något special pris för just dig eller kostar det så mycket överallt?

Postad 06 mars 2007 - 16:37

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0
Sådär.. då har den äntligen kommit... en liten fråga:

Laddar den nu för första gången, avstängd såklart.. knapp 3 å två knappar över den lyser orange!? trycker jag på en knapp så lyser alla vitt fast med svagt orange sken på samma knappar... ska det vara så????

Postad 06 mars 2007 - 16:55

nillegrille
  • nillegrille
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Sådär.. då har den äntligen kommit... en liten fråga:

Laddar den nu för första gången, avstängd såklart.. knapp 3 å två knappar över den lyser orange!? trycker jag på en knapp så lyser alla vitt fast med svagt orange sken på samma knappar... ska det vara så????

<{POST_SNAPBACK}>

Det verkar som om det är så detligegr till. Så är det iaf på min.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.