Det är en mycket stor värld man spelar på =)
köpte min för 75 :- så va fan man kan ju lira
Byta bort det sen =)
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 11 February 2010 - 15:56
3a av mig då spelet har massa buggar och känns B men på något sätt gillar jag det =)
Det är en mycket stor värld man spelar på =) köpte min för 75 :- så va fan man kan ju lira Byta bort det sen =) Postad 18 February 2010 - 18:26
Hur är Just Cause 2 jämfört med GTA4 och SR2?
Snyggare och seriösare än SR2, men inte lika snyggt o seriöst som GTA4? Lite intresserad, men så kommer ju Final Fantasy 13. Postad 19 February 2010 - 16:08 Snyggare än båda två. Ettan är snyggare än GTA4 t o m. Och oseriösare än båda typ Postad 21 February 2010 - 16:44
Nine insane grappling hook moves
Lite videos också: Anatomy of a stunt 1 Anatomy of a stunt 2 Lekstuga deluxe... Postad 21 February 2010 - 22:41
Spoiler
Redigerat av Unregisteredbb649a5e, 21 February 2010 - 22:42. Postad 22 February 2010 - 14:57
Förbokade detta på gamestop senast jag var där, ser ut som att det var ett bra val!
Postad 26 February 2010 - 14:19
Skärpning nu, ni vill väl inte spoila upplvelsen med demot när ni är så nära fullversionen
Postad 26 February 2010 - 15:19
Bad company 2 kommer ju då så blir o vänta in fullversionen för mig skulle jag tro.
Postad 04 March 2010 - 14:16
Demot ligger tydligen uppe nu och de få reaktioner jag läst är positiva till allt utom att det har en tidsgräns på 30 minuter.
Postad 04 March 2010 - 16:17
tidsgräns? nooo!
men men, håller på och tankar demot just nu. återkommer med tankar =D edit: oh man oh man oh man. jag vill ha spelet NU! demot gav en absolut bara mersmak. som jag sagt tidigare. goty 2010 edit2: kontrollen börjar sitta nu. har lirat demot i typ 5 timmar eller nåt Redigerat av Unregisteredbb649a5e, 04 March 2010 - 22:32. Postad 04 March 2010 - 22:53
Tyckte det var bättre känsla i bilarna en första spelet samt kändes det bättre, får spela demot mer innan ett köps övervägs, är fortfarande besviken på ettan
Postad 05 March 2010 - 09:46
Spelet känns överlag som ettan evolved, mer att förstöra och leka med. Mitt favoritmoment var när jag hakade fast mig själv i en gasoltub, sköt den och flög upp i luften på den som en raket. Märkte att man skulle hoppa av innan den exploderade lite försent
Men jag lärde mig av det att dubbelgrappling med gasoltub och ond militär oftast ger ett kul resultat. Testade i två omgångar bara och eftersom det fanns mer att göra och välja när man förflyttar sig och strider så känns inlärningstiden lite längre. Har inte guld så jag testade demot på PS3:an istället men jag misstänker att jag kommer köpa det till 360:n då jag gillar de lite fastare avtryckarknapparna och styrspakarna på dess handkontroll. Grafiskt är det svårt att jämföra med ettan då demot har lite för lite djungel, men det är ju en del effekter som är nya. Nåt gigantiskt hopp är det ju inte men ettan är ju fortfarande ganska attraktivt. Postad 05 March 2010 - 09:52
jag skulle nog vilja säga att det är snyggare än ettan. kanske inte jättemycket, men snyggare.
jag brukar roa mig med att ställa mig på random bil, och se till att militären följer efter mig, och sen haka fast deras bilar/motorcyklar i diverse grejer. ibland blir det ganska tråkiga resultat, men ibland blir dom fantastiska. ju snabbare dom kör desto bättre med jag känner att jag måste lugna ner mig med demot lite. jag kommer ha kört slut spelet innan det släppts annars. Postad 08 March 2010 - 21:43
Just jäklar - demot är släppt. Har kanske lite väl höga förväntningar om kalasroligt våld a'la Saints Row 2 med tanke på alla videos
Postad 22 March 2010 - 17:48
Spelat nån timme nu. Eller ja, tittat på när min kompis spelade. Orkade inte själv. Var väl lite småkul...
Postad 22 March 2010 - 18:54
Fick du det idag eller? Har inte fått det än, vore rätt ironiskt om jag inte fick detta
Postad 22 March 2010 - 19:26 Sicken skadeglädje för oss andra dock Postad 22 March 2010 - 22:27 Du kan ju värma upp med att läsa den jag gjorde på ettan, jag är inte helt okritisk Postad 23 March 2010 - 22:21
Nu börjar det rasa in lite reviews.
81,73% på Game Rankings efter 11 recensioner...Sweeeeet! Postad 23 March 2010 - 23:19 Booo... too low. Postad 24 March 2010 - 09:12
kan tänka mig att storyn inte får världens bästa betyg. måste vara det enda som går att klaga på
Postad 25 March 2010 - 01:10
Japp. FAN vad mycket det finns att göra om man vill =P. Lär ta "några" tmimar om man ska fixa alla sidequests. Hela kartan är full med prickar att gå till och kartan är inte liten.
Postad 25 March 2010 - 08:31
äntligen har zoiler kommit in i storheten
ska bli jäkligt kul att läsa din recension. men jag kan inte tänka mig nåt annat än 11/10 i betyg och lovord själv väntar jag på mitt spel som skickades igår. lär inte komma fram förrens nästa vecka ;( Postad 25 March 2010 - 15:24
Mitt ex ligger och väntar på mig hos GameStop! De lovade hålla ett ltd ed åt mig
Postad 25 March 2010 - 16:40 Heh, jag kommer skriva en balanserad recension utan f-nboyinslag Skulle redan kunna berätta hur många crazy händelser/stories som helst men vill spara material till recensionen. Har såklart redan flugit så långt upp som möjligt dock. Och hoppat ut. Men ja.. jäklar vad fordon det finns. Ni som gillade JC kommer älska tvåan. Postad 25 March 2010 - 22:57 Oh, låter nästan som ett måste-spel! Som stort fan av Saints Row så verkar det vara mer tokröj här än i den serien, vilket man knappt trodde var möjligt Postad 26 March 2010 - 00:50 Vadå nästan Jag måste lära mig att inte flyga nära vattnet med jetplanen... två gånger har jag kraschat nu för att jag vill showa off -_- Det är lite synd att de inte lagt in mer djur, finns inte mycket annat än fåglar. Visst är det en trevlig touch med fiskarna under vattnet men tänk vad ballt om man dyker på natten och ser en jäkla haj komma mot en =P. Postad 26 March 2010 - 08:13
Fast co-op är ju det som gör Saints Row till den höjdare det är. Och stripper-boots givetvis. Postad 26 March 2010 - 15:35
Jag hade MÖRDAT för co-op i JC2
Vad kan det vara nu.. 15 timmar spelat... 15% avklarat. Eller nåt. Litet spel. Postad 27 March 2010 - 14:32
Jag ska ge en lite mer omfattande motivering sen i recensionen bara så du vet
Postad 27 March 2010 - 22:44 Ska försöka varva det först åtminstone =P. 21,5 timmar, 24% klart. Räknar med 80-85 timmar för 100%, inte dåligt minsann. Man kan inte göra färdigt "storyn" direkt som man kunde i JC, nu måste man köra faction missions eller andra grejer för att "låsa upp" nya main missions. Postad 29 March 2010 - 07:25
En fråga....
Kan man spela in ca 10 min av spelet sedan uploada till youtube?? alltså till 360 menar jag Detta ska tydligen gå på ps3! Postad 29 March 2010 - 17:05
Köpte faktiskt tvåan igår. Måste erkänna att jag är smått förvirrad... har inte spelat ettan och just nu är jag vilse någonstans och jagas då och då av militärpolisen... känns lite som GTA faktiskt.
Kroken går säkert att använda till mer än jag klurat ut... Som sagt, jag kommer nog in i det men just nu känns det inte särskilt awesome. Postad 29 March 2010 - 19:33
Världens bästa sandboxspel är recenserat, sluta himla med ögonen allihop
Just Cause 2 Går du vilse? Titta på kartan och välj något att markera så du vet vart du ska 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |