Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nya Pioneer receivrar

351 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 oktober 2007 - 16:30

Aeropwr
  • Aeropwr
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Upp med lite bilder på era LX 70:s vill dregla lite :) , skall köpa en sådan inom en snar framtid :) .

Och Lars K är verkligen en legend.. han har byggt många fina byggen! tävlade själv i billjud 97-98 mkt kul. (blev SM 3:a i klassen U25)

Redigerat av Aeropwr, 22 oktober 2007 - 16:32.

Postad 23 oktober 2007 - 09:41

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Hej. Kan någon vara snäll och bekräfta att denna stärkare är pianolackad. Fick för mig för ett tag sedan att den inte var det.

Tack på förhand.

/Niklas

Postad 24 oktober 2007 - 18:29

Unregistered163eb4a3
  • Unregistered163eb4a3
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Som jag tidigare nämnt så är jag lite småsugen på LX70:n för att komplettera min Pioneer-anläggning...
Men jag har ju redan nätverksuppkoppling genom blurayen....
Då slog det mig en sak att det kanske inte är så långt borta att det kommer recievrar med internet-uppkoppling....så man kan strema direkt från nätet...
Någon som hört något eller kan/vill spekulera i ämnet....helst då en Pioneer naturligtvis.... :(

Postad 26 oktober 2007 - 20:14

Unregisteredcb365a13
  • Unregisteredcb365a13
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0

Som jag tidigare nämnt så är jag lite småsugen på LX70:n för att komplettera min Pioneer-anläggning...
Då slog det mig en sak att det kanske inte är så långt borta att det kommer recievrar med internet-uppkoppling....så man kan strema direkt från nätet...
Någon som hört något eller kan/vill spekulera i ämnet....helst då en Pioneer naturligtvis.... :P

Denon 4308! Har jag för mig har denna möjlighet

Postad 26 oktober 2007 - 21:02

KungWaz
  • KungWaz
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Jag är ute efter en svart (helst pianolackad), förstärkare som har både plus för estetik samt för teknik. LX70 verkar vara det närmsta jag kommer, men den har ju som sagt lite brister, då den bara har 1 HDMI ut.

Så frågan kvarstår, hur är egentligen konvertering från HDMI till Komponent på en sådan här maskin, någon som vet? :P

MVH Ardbeg

Du kan ju alltid skaffa en HDMI-switch;
Switch
eller en HDMI-splitter;
Splitter

Då slipper du problemet med att hitta en stärkare som har det.

Redigerat av KungWaz, 26 oktober 2007 - 21:03.

Postad 28 oktober 2007 - 16:28

ArdbegSWE
  • ArdbegSWE
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Jag är ute efter en svart (helst pianolackad), förstärkare som har både plus för estetik samt för teknik. LX70 verkar vara det närmsta jag kommer, men den har ju som sagt lite brister, då den bara har 1 HDMI ut.

Så frågan kvarstår, hur är egentligen konvertering från HDMI till Komponent på en sådan här maskin, någon som vet? :)

MVH Ardbeg

Du kan ju alltid skaffa en HDMI-switch;
Switch
eller en HDMI-splitter;
Splitter

Då slipper du problemet med att hitta en stärkare som har det.

Njae, det funkar ju, men då sitter jag här igen med en massa switchar hit och dit, sladdar åt alla håll. Hade ju tänkt mig att kunna sköta allt från förstärkaren för en gångs skull. Skulle framför allt vara skönt att kunna släppa lös flickvännen själv utan en massa samtal om hur hon ska göra för att få bild och ljud här eller där. ;)

Har dock börjat fundera lite på Marantz SR8002, som kostar 14000:- och som har dubbla HDMI 1.3a ut. :P

/Ard

Edit: Priset var visst 14000:- och inte 13000:-

Redigerat av ArdbegSWE, 28 oktober 2007 - 16:31.

Postad 31 oktober 2007 - 20:46

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0
Oxe och Lars.K några recensioner ännu ?

Är sugen men skulle vilja ha lite input först...

:)

Postad 05 november 2007 - 14:14

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Taget från smartson, test av LX50:

Det testaren är mindre nöjd med är att uteffekten är en smula låg. 5X44 watt vid 8 ohm eller 5x78 watt vid 4 ohm är inte speciellt imponerande.

Man blir ju lite rädd att det är lika missvisande specar på LX70. Jag vet att man inte ska kolla på specarna, men kom igen, 5x44 är ju löjligt lite. Kanske är max 7x90w i 8 ohm på LX70 i så fall.Bara en fundering.

Det kanske inte är samma innanmäte alls men det skillde inte så värst mycket i vikt har jag för mig.

Är iaf sugen på denna stärkare, kan inte ni som har den skriva lite om vad ni tycker om den så här långt. Är det nått tryck i den...?
Jag har aldrig äkt en Pioneer men har fått för mig att det ska vara bra bioljud i dom.

Niklas

Postad 05 november 2007 - 16:30

Unregistered36431
  • Unregistered36431
  • Forumräv

• 647 inlägg
  • 0

Någon som hört något eller kan/vill spekulera i ämnet....helst då en Pioneer naturligtvis.... :wub:

Visst är det så att du kan streama från en pc eller köra internet radio via lan porten på LX70

Från sidan 97 i VSX-LX manualen:
Funktioner hos Home Media Gallery
Denna receiver är försedd med en LAN-terminal och en
USB-terminal och du kan njuta av följande funktioner om
du ansluter dina komponenter till dessa terminaler.
• Spela upp musik som du sparat i din PC1
Du kan spela en stor mängd musik sparad i din PC
med denna enhet.
Se Spela upp med Home Media Gallery på
sidan 100 och Spela upp ljudfiler lagrade på en
komponent i nätverket på sidan 102.
• Lyssna till Internet-radiostationer
Du kan välja och lyssna till din favorit Internet
radiostation från listan över Internet radiostationer
skapade, redigerade och styrda av vTuner databasen
en service exklusivt för användning med Pioneer
produkter. Du kan också lyssna till Internetradiostationer
styrda av Neutral THX.
Se Spela upp med Home Media Gallery på
sidan 100 och Lyssna till Internet-radiostationer och
Lyssna på Neural Music Direct på sidan 103.

Manualen finns att ladda ner här : VSX-LX70

//Niklas

Postad 06 november 2007 - 17:27

THXcht
  • THXcht
  • Veteran

• 2 339 inlägg
  • 0
Tänkte köpa min LX70 idag, fanns tyvärr inte i lager i butiken så de beställer hem den. Tyvärr var det så trist att Pioneer inte har den i lager heller så det blir till att vänta till v 47 då den skulle finnas i lager igen.

Postad 06 november 2007 - 19:53

Unregistered36431
  • Unregistered36431
  • Forumräv

• 647 inlägg
  • 0

Tänkte köpa min LX70 idag, fanns tyvärr inte i lager i butiken så de beställer hem den. Tyvärr var det så trist att Pioneer inte har den i lager heller så det blir till att vänta till v 47 då den skulle finnas i lager igen.

Surt, jag beställde en LX60 i torsdags ( 1/11), får ta och ringa min kontakt och se om han fick tag på någon.

//Niklas

Postad 12 november 2007 - 16:21

Unregistered36431
  • Unregistered36431
  • Forumräv

• 647 inlägg
  • 0

Ser att du har fått låna hem en LX70, hur är den imot VSX-2014i? Ett lyft? Likvärdig?
Skriv några rader vad du tycker om den.

//Niklas

Postad 12 november 2007 - 18:08

THXcht
  • THXcht
  • Veteran

• 2 339 inlägg
  • 0
Har inte hunnit testa så mycket än men så fort jag har någonting att skriva så kommer det att ske här.

Postad 13 november 2007 - 09:07

The Blackening
  • The Blackening
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0
Är det ingen av er alla som skaffat en LX60/70 som hunnit testa och kan ge en recension...?
Är speciellt sugen på hur den presterar i 2-kanal... :)

Postad 13 november 2007 - 18:52

THXcht
  • THXcht
  • Veteran

• 2 339 inlägg
  • 0
Jag lånade hem ett ex över helgen och av det som jag testade så lät den ruggigt bra. Jag testade den bara via blu-ray och dts-hd ma och det var mer detaljerad och bättre placerad ljudbild. Förhoppningsvis så dyker min egen upp snart så då kommer det att testas mer och skrivas mer jag lovar.
2-kanals testade jag inte alls.

Postad 16 november 2007 - 00:31

The Blackening
  • The Blackening
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0
Låter bra det...man är ju inte bara lite sugen...
Ser verkligen fram emot att få höra mer intryck efter att du fått hem ditt eget ex; hade varit väldigt intressant att höra hur den presterar i 2-kanal också... :)

Postad 23 november 2007 - 11:27

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
pioneer VSX LX70 Where is the 180 watts per channel - AVForums

Är det någonting som ni som har den märkt av?

/Niklas

Postad 27 november 2007 - 21:16

THXcht
  • THXcht
  • Veteran

• 2 339 inlägg
  • 0
Då har man fått hem sitt exemplar av en LX70. Nu blir det att spela in den ordentligt och lusläsa manualen, sen blir det att kolla på film på alvar. Så fort jag har något kul att skriva om den (förutom att den är skitsnygg) så kommer det att bli ett par rader här.

Postad 28 november 2007 - 01:11

The Blackening
  • The Blackening
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Då har man fått hem sitt exemplar av en LX70. Nu blir det att spela in den ordentligt och lusläsa manualen, sen blir det att kolla på film på alvar. Så fort jag har något kul att skriva om den (förutom att den är skitsnygg) så kommer det att bli ett par rader här.

Låter bra det... :)
Då avvaktar jag med tillförsikt... ;)

Postad 28 november 2007 - 08:11

Unregistered0a3e2b6b
  • Unregistered0a3e2b6b
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Även jag har igång en VSX-LX70 ihop med en BDP-LX70A.
Jämför den inte med AX5 eller AX10 när det gäller kvalité, allt verkar plast, men den kan åstadkomma mycket mer naturligtvis.
Tex. blir det otroligt mycket bättre med uppskalning från min gamla DVD-7000.
Återkommer även jag när jag har testat mer!

Postad 01 december 2007 - 22:58

Unregistered36431
  • Unregistered36431
  • Forumräv

• 647 inlägg
  • 0
Tomten kom lite tidigare i år :)
Bifogad fil  lx60.jpg   65,83K   0 Antal nerladdningar

Imorgon bitti blir det en vända in till stan och inhandla nya frontar + center så man kan börja titta på film igen...... Har inte sett en ända film sen jag sålde mitt gamla system i augusti i år.

//Niklas

Postad 02 december 2007 - 09:26

Unregistered9bbe6a96
  • Unregistered9bbe6a96
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Men......... Kartongen är inte så kul att titta på!

Ge oss riktiga bilder det där är liksom mobbing :)

/Peter

Postad 02 december 2007 - 09:46

Unregistered9bbe6a96
  • Unregistered9bbe6a96
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0
Hej!

Är det någon som kan kolla om det surrar eller brummar från nätdelen på LX50.60.70?.
jag har haft VSX1014 och 1016 som surrar/brummar.Det är liksom iriterande om man är kännslig för biljud.
Jag liksom undrar om Pioneer löst det.

/Peter

Postad 02 december 2007 - 10:20

THXcht
  • THXcht
  • Veteran

• 2 339 inlägg
  • 0
Inget surr över huvud taget och det var det inte från min 2014 heller, och jag har aldrig hört någon annan klaga på det så är du säker på att det inte är något som du kopplat in som skapat detta ljud?

Postad 02 december 2007 - 19:59

Unregistered9bbe6a96
  • Unregistered9bbe6a96
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0

Inget surr över huvud taget och det var det inte från min 2014 heller, och jag har aldrig hört någon annan klaga på det så är du säker på att det inte är något som du kopplat in som skapat detta ljud?

Nej!
Biljudet fanns ej på den Yamaha recivern som jag hadde och kollade mot så felkopplat var det inte . Läste om en som böt ut en AX2 två ggr för nätdelen brummade/ surrade så helt ovanligt är det inte. Men det var bra att höra att din ej surrar så då är det bara att bestämma sig vilken man ska köpa..

/Peter

Postad 02 december 2007 - 20:22

Unregistered36431
  • Unregistered36431
  • Forumräv

• 647 inlägg
  • 0

Nej!
Biljudet fanns ej på den Yamaha recivern som jag hadde och kollade mot så felkopplat var det inte . Läste om en som böt ut en AX2 två ggr för nätdelen brummade/ surrade så helt ovanligt är det inte. Men det var bra att höra att din ej surrar så då är det bara att bestämma sig vilken man ska köpa..

/Peter

Kan det vara att du har dvd spelaren stående uppe på stärkaren, eller kablar vilket oxå kan ge ett ljud som förstärkaren avger.
Visst kommer det bilder, har inte haft tid bara att plåta då jag nyss kopplade in mitt nya front system och väntar på en ny dvd spelare + lite kablar ( supra hdmi ).

//Niklas

Postad 02 december 2007 - 22:56

Drakkir
  • Drakkir
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Tjena
Kan nog behöva lite hjälp. Har precis skaffat en lx60. Men får inte den att funka som jag vill. Har både plasma och projektor och hade tänkt att lx60:an skulle fungera som bildväxlare....
Har kopplat så här: DVD- hdmi, DVD/HDD-inspelare - komponent, Xbox360 - komponent. Reciver till tv - hdmi. Reciver till projektor - komponent.
Från DVD:n får jag bild på tv:n, men inte projektorn. Fån DVD/HDD-inspelaren får jag bild på både tv och projektor. Från xboxen får jag bild på projektorn men inte tv:n.
Tycker det är konstigt att DVD/HDD-inspelaren kan skicka signal till både tv och projektorn men att inte xboxen klarar det.
Är det så oxå att man inte kan skicka en 720p via hdmi till recivern och att den sen skickar 720p vidare genom komponent?

Postad 03 december 2007 - 22:48

memis
  • memis
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Rätta mig om jag har fel, men jag tror inte att någon reciever kan skicka ut en signal via komponent som kommit in via HDMI. Jag har fått för mig att HDCP-kopieringsskyddet syftar till att sätta stopp för omvandling av digitala HD-signaler till analoga med hög upplösning... Tips: skicka både HDMI och komponent från digitalboxen till recievern, dvs dra två kablar från boxen och välj utgång beroende på om du ska se på proj eller tv.

Att xboxens komponent inte går ut genom HDMI verkar däremot mer mysko.

Postad 04 december 2007 - 16:51

Drakkir
  • Drakkir
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Att hdmi inte funkar vidare till komponent har jag klurat ut*L*
Så det köper jag. Har funderat på att skicka DVD singnalen via komponent, den som idag går via hdmi.
En del av hela tanken var att minska ner kabelhärvan så jag är inte så sugen på att dra dubbla kablar.
Får klura lite till på problemet med xboxen...

Postad 04 december 2007 - 17:17

Unregistered36431
  • Unregistered36431
  • Forumräv

• 647 inlägg
  • 0

Att hdmi inte funkar vidare till komponent har jag klurat ut*L*
Så det köper jag. Har funderat på att skicka DVD singnalen via komponent, den som idag går via hdmi.
En del av hela tanken var att minska ner kabelhärvan så jag är inte så sugen på att dra dubbla kablar.
Får klura lite till på problemet med xboxen...

En hdmi splitter? då får du 1 kort kabel till splittern sen vidare till projektorn och tvn.

//Niklas

Postad 04 december 2007 - 17:30

Drakkir
  • Drakkir
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
mm
men tanken var ju så få kablar som möjlig och enkel hantering

Postad 04 december 2007 - 19:00

Unregisteredb6d74234
  • Unregisteredb6d74234
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Men......... Kartongen är inte så kul att titta på!

Ge oss riktiga bilder det där är liksom mobbing ;)

/Peter

Finns bild på den i mitt galleri, (inte den bästa bilden, men ändå.. :-) )

Postad 04 december 2007 - 19:09

Unregisteredb6d74234
  • Unregisteredb6d74234
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Förresten ngn som fått OSD att funka för tex kunna se volymnivån via hdmi?

Eller fått subben att spela om man kör 2kanal.

För er som fråga ang uppfattning.. Har inte tillräkligt med lyssningstid för att avgöra hur pass bra den är, men det är helt klart att den är betydligt bättre än min yamaha rxv 620, klarare ljud och bättre surroundkänsla.

Postad 05 december 2007 - 08:24

Unregistered0a3e2b6b
  • Unregistered0a3e2b6b
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Är det någon som har LX70 eller LX60, som har fått med iPod docka och sladden för anslutning, som det står på sidan 52 i manualen!

Det kanske alla förstärkare med HDMI-växling kan, men jag tycker det är bra att man kan justera varje ingång, t.ex. en componentingång, vilken upplösning den skall ha, ljus, kontrast, så att det ut på HDMI, ser likadant ut som det övriga som kommer ut där!

Postad 05 december 2007 - 11:42

Forsyth
  • Forsyth
  • Veteran

• 1 649 inlägg
  • 0

Är det någon som har LX70 eller LX60, som har fått med iPod docka och sladden för anslutning, som det står på sidan 52 i manualen!

Det kanske alla förstärkare med HDMI-växling kan, men jag tycker det är bra att man kan justera varje ingång, t.ex. en componentingång, vilken upplösning den skall ha, ljus, kontrast, så att det ut på HDMI, ser likadant ut som det övriga som kommer ut där!

Hejsan!

Jag såg samma info där, men jag tror att det enbart är en dålig översättning för jag fick inget sådant med min LX70.

/Micke

Postad 05 december 2007 - 14:03

THXcht
  • THXcht
  • Veteran

• 2 339 inlägg
  • 0
Det ska inte följa med någon sådan till dessa recievers, kostar runt 1000kr att köpa till.

Postad 06 december 2007 - 10:38

Anton
  • Anton
  • Forumräv

• 876 inlägg
  • 0
Någon som jämnfört LX70 mot t.ex marantz 7002/8002
Ska lyssna på båda nästa vecka men fick rekomendationen att ta 7002 då ljudkvalite var betydligt högre till musik.

Någon som testat ordentligt?

Postad 07 december 2007 - 21:18

Unregisteredd0ceac43
  • Unregisteredd0ceac43
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Japp, nu är den beställd och inväntas komma nästa vecka...kan knappt vänta...VSX-LX 70 byter ut trotjänaren
VSA-E08, guld mot piano lack...:-)) (ja, det är riktigt gamla bilder i mitt galleri...)

Postad 09 december 2007 - 01:08

Unregisteredd0ceac43
  • Unregisteredd0ceac43
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
By the way, tidningen Hemmabio nr.1 2008(kommer ut 29/1,2008) har test av dessa tungviktare;Denon AVR-4308.Pioneer VSX-LX70 och Yamaha RX-V3800.

Postad 09 december 2007 - 10:22

THXcht
  • THXcht
  • Veteran

• 2 339 inlägg
  • 0
Det blir nog trevlig läsning.

Postad 11 december 2007 - 13:51

dipp0
  • dipp0
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Kan någon vara bussig att lägga upp några bilder på gränssnittet (OSD)?!

Postad 11 december 2007 - 22:07

Unregistered0a3e2b6b
  • Unregistered0a3e2b6b
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Enligt Pioneer skall det medfölja en sladd, enligt sidan 52 i manualen för iPod, dock inte dockan!

De första leveranserna hade blivit fel, men det skall vara tillrättat nu!

Har kollat, det fungerar inte med Apples original docka, men med Pioneers docka, fungerar fjärrkontrollfunktionerna och iPoden får laddning! Det följer med 6 olika utbytbara plastbitar för de olika iPod modellerna.

Postad 12 december 2007 - 16:57

Unregistered36431
  • Unregistered36431
  • Forumräv

• 647 inlägg
  • 0

Enligt Pioneer skall det medfölja en sladd, enligt sidan 52 i manualen för iPod, dock inte dockan!

Har kollat, det fungerar inte med Apples original docka, men med Pioneers docka, fungerar fjärrkontrollfunktionerna och iPoden får laddning! Det följer med 6 olika utbytbara plastbitar för de olika iPod modellerna.

Då det är samma manual för LX60 & LX70 så kunde inte jag hitta någon info om att det skall följa med en kabel för ipod inkopplingen då jag har en LX60.
Ladda ner manualen från http://www.service.p...X-LX6070-SW.pdf
själv så ser du att det inte stämmer.

//Niklas

Postad 14 december 2007 - 22:32

Unregistered65a0fb25
  • Unregistered65a0fb25
  • Lärjunge

• 319 inlägg
  • 0

Då det är samma manual för LX60 & LX70 så kunde inte jag hitta någon info om att det skall följa med en kabel för ipod inkopplingen då jag har en LX60.

//Niklas

Fick min LX60 idag. Det ligger en lös lapp i förpackningen där det står att en kabel (ej docka) ska ingå och om det inte gör det är det fel på leveransen och man ska kontakta Pioneer. Jag fick dock med min kabel precis som det ska vara!

Postad 15 december 2007 - 14:48

Unregistered36431
  • Unregistered36431
  • Forumräv

• 647 inlägg
  • 0

//Niklas

Fick min LX60 idag. Det ligger en lös lapp i förpackningen där det står att en kabel (ej docka) ska ingå och om det inte gör det är det fel på leveransen och man ska kontakta Pioneer. Jag fick dock med min kabel precis som det ska vara!

Sedär ja, dock har jag ingen lapp i min låda eller varken bland manualerna, blir väl till att ringa till Pioneer på måndag och be dem skicka en till mig.

Då det bara är kabeln som följer med så är min fråga om det går att koppla in den direkt till ipoden eller är Pioneers egna docka som mellan del ett måste?

//Niklas

Postad 16 december 2007 - 18:10

Unregistered0a3e2b6b
  • Unregistered0a3e2b6b
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Som du ser av det övre, så fungerade inte Apples docka för mig iallafall, har generation 3, av iPod.

Har nu gjort de c:a 25 inställningar man kan göra med (Audio Parameters) i detta fall, för analogt 2-kanals ljud från iPod.

Det sista man kan göra är (EFFECT) där har man allt samlat som man ställt in och så kan man minska eller öka effekten av alltihop.

Postad 26 december 2007 - 22:08

Unregistered65a0fb25
  • Unregistered65a0fb25
  • Lärjunge

• 319 inlägg
  • 0
Nej, självklart går det att koppla kabeln direkt till iPoden. Vad hade det varit för mening att skicka med den annars?

Postad 27 december 2007 - 20:45

Unregistered163eb4a3
  • Unregistered163eb4a3
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Fått ett bra erbjudande på en VSX-LX60.....

Gör jag bort mig om jag byter från min RXV2600 till en VSX-LX60...????
Har varken sett eller hört den....

Tacksam för åsikter..... :)

Postad 28 december 2007 - 17:40

Unregistered163eb4a3
  • Unregistered163eb4a3
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Beställt och klart....hoppas jag inte gjorde bort mig...... :)

P.s
Nån som vill köpa en RXV2600....??? ;)
D.s

Redigerat av Unregistered163eb4a3, 28 december 2007 - 17:41.

Postad 30 december 2007 - 10:47

motif
  • motif
  • Lärjunge

• 461 inlägg
  • 0
Hur står sig denna LX 60/70 mot en Harman Kardon AVR 645:a som jag i dagsläget använder ?
jag är sugen på byta ut mot Pioneer men då vill man ju få ngt bättre också.

Någon som provat sin iPhone till Pioneer förstärkaren ?
jag streamar dock all min musik till en Apple TV via HDMI men vore kul att docka sin iPhone också om det går.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.