Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson P1i *

1847 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 augusti 2007 - 22:50

rackarns
  • rackarns
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hallå där

Var är det för GPS-modul som medföljer telefonen.. och har den Sirf Star III chipet?

Postad 01 augusti 2007 - 23:04

back
  • back
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Drivrutin för Usb till Vista?

Funkar på jobbet med XP men här hemma med Vista så funkar Disc2Phone men kan inte ansluta så man kan synca.

Någon som har denna fil, på skivan är mapparna tomma.

<{POST_SNAPBACK}>

Det funkade fint med att bara stoppa in skivan och installera för mig. Vad får du för felmeddelande?

Hallå där

Var är det för GPS-modul som medföljer telefonen.. och har den Sirf Star III chipet?

<{POST_SNAPBACK}>

Tror det är II bara, har för mig att någon skrev det tidigare i tråden annars finns det säkert att hitta på http://www.wayfinder.com

Postad 01 augusti 2007 - 23:08

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0

Testa Kontrollpanelen -> Alternativ för Phone monitor -> Välj din enhet -> Byt namn..

<{POST_SNAPBACK}>

Hjälpte inte, eller rättare sagt finns inte någon enhet med i phone monitor alls så det är lite svårt att välja och byta namn på någon. :D

Postad 02 augusti 2007 - 00:05

soleros
  • soleros
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Hallå där

<{POST_SNAPBACK}>

Enligt den här sidan http://prylportalen...._MKF108.dbp.asp är det Sirf Star III chipet. :D

Postad 02 augusti 2007 - 00:13

back
  • back
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Hallå där

<{POST_SNAPBACK}>

Enligt den här sidan http://prylportalen...._MKF108.dbp.asp är det Sirf Star III chipet. :D

<{POST_SNAPBACK}>

Det stämmer att det är Sirfstar III ser jag nu, dumt av mig att inte kolla upp det innan.

Postad 02 augusti 2007 - 00:28

Kwano
  • Kwano
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Jag kan ta emot epost från gmail men inte skicka från mobilen. Har följt detta http://mail.google.c...py?answer=13287 men kan ej skicka bara ta emot o läsa.

Postad 02 augusti 2007 - 00:34

otooja
  • otooja
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0
Är det någon som har köpt varianten med "Telia Navigator" istället för Wayfinder? Vad är det för chip i Telias variant? Enligt Dustinhome så är det en modul från Holux, framgår dock ej vilken. Går även den GPS-modulen att använda för exempelvis TomTom eller kopplad mot laptop med Autoroute (eller annat)?

http://www.dustinhom...odID=5010111811

Postad 02 augusti 2007 - 00:38

stenofsweden
  • stenofsweden
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Någon som kör BlackBerry (enterprise versionen) i denna?
Jag har kört BB i både P990i och M600i utan problem, men nu vill programet inte starta i P1?
Står bara och tuggar med meddelandet "tjänsten startar" blinkade...

Har startat om 15ggr (måste göra det för allt annat hänger sig under tiden som "tjänsten startar") har provat att lägga programet både på minneskort och telefon.

Ödmjukast
/S

Ps. bör jag ha fler anslutningsmöjligheter än: Telenor MMS, Telenor WAP, SEMC GPRS och wlan? Fick för mig att man även hade en som hette Internet GPRS?

Postad 02 augusti 2007 - 00:51

stenofsweden
  • stenofsweden
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Sitter och blir sur nu...

Skickar ett sms för att köpa en ringsignal, får svar med länk.
Klickar på länken och webläsaren öppnar, får då meddelandet från telefonen: Information "utropstecken" Inte tillräckligt mycket minne!

Gott om minne i luren, inga app öppna, cache tömd i webläsaren

Någon som känner igen sig?

/S

Postad 02 augusti 2007 - 09:07

Hasse.A
  • Hasse.A
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Idag är det min tur att ha lite roligt!
Ska hämta min P1 i em.

Är lite novis på vissa funktioner som telefonen har och vill därför ha lite hjälp :D
Vill gärna veta hur wlan fungerar och vad jag har för nytta av den funktionen.
Är det något som ni använder ofta?

Ni som har haft se 990i, är kameran betydligt bättre i P1:an?

Mvh

Postad 02 augusti 2007 - 09:25

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0

Jag kan ta emot epost från gmail men inte skicka från mobilen. Har följt detta http://mail.google.c...py?answer=13287 men kan ej skicka bara ta emot o läsa.

<{POST_SNAPBACK}>

Testa att använda din operatörs SMTP istället och se om det fungerar.

Tele2/Comviq - smtpserver.swip.net
Telia - mail1.telia.com eller smtprelay1.telia.com
Telenor - smtp.telenor.se
3 - smtp.tre.se

Ingen autentisering eller något sånt när du lagt in din operatörs SMTP.

Postad 02 augusti 2007 - 09:31

Tajger77
  • Tajger77
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
PSC13-05

http://www.netsupers...uaa4t2037ptbto1

För Er som vill kunna ladda gps via 230v

Postad 02 augusti 2007 - 10:16

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Dustin Home skriver "Integrerat stöd för WLAN och VoIP (Voice over IP) "
Vad är VoIP? Är det integrerade SIP profiler????????????????? Nån som kan se?

Postad 02 augusti 2007 - 10:31

feffe_
  • feffe_
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Kan man använda WLAN till att streama musik (mp3), bilder (jpeg) och film (format?) från sin dator över det interna nätverket över till telefonen?

<{POST_SNAPBACK}>

Det vore intressant och veta. Dvs om det går att mappa upp windows fildelning. Ingen som vet? Kanske finns någon programvara att lägga in?

Postad 02 augusti 2007 - 10:49

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0
VoIP - kolla fring.com

Info som rör Fring från Mobil.se:
http://mobil.mkf.se/...orer576.dbp.asp

Redigerat av Unregistered29985, 02 augusti 2007 - 10:51.

Postad 02 augusti 2007 - 11:06

matokt
  • matokt
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
fortfarande ingen som vet hur man byter låt när musikspelaren är minimerad? kanske finns att ladda ner andra mp3program som har denna funktion att man kan använda jogen för att byta låt?

Postad 02 augusti 2007 - 11:22

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0

Kan man använda WLAN till att streama musik (mp3), bilder (jpeg) och film (format?) från sin dator över det interna nätverket över till telefonen?

Borde teoretiskt fungera via "Online-media" tycker jag..

Postad 02 augusti 2007 - 11:29

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Detta har jag hittat..

SymMB 2.00 for UIQ3 is under way.
Release is planned in September 2007.

<<< Register now to receive Email notification as soon as new software will be available!

SymSMB 2.00 connects mobile phone to computer and turns your mobile into a mobile networked computer without need for extra cables, without need to install PC software and without establishing an account at yet another Web site.

The wireless access provided by SymSMB 2.00 is universal - you could use computer to transfer files to and from phone or you could use phone to manage and move files between phone to computer.

Sen har jag hittat detta program.Dock inte säkert att det funkar att streama musik åsånt.

my-symbian

Postad 02 augusti 2007 - 11:35

glemmy
  • glemmy
  • Lärjunge

• 282 inlägg
  • 0

Det vore intressant och veta. Dvs om det går att mappa upp windows fildelning. Ingen som vet? Kanske finns någon programvara att lägga in?

<{POST_SNAPBACK}>

Lite tidigare i tråden tror jag det nämns ett program.
edit: Det var symMB jag syftade på, så ni behöver nog inte gå tillbaka och leta i tråden :)

Jag har en liten fråga. Har telefonen stöd för m3u-filer? Alltså playlist-filer.
Vore himla trevligt då jag satt upp en edna-server där jag kan streama musik ifrån.
Fungerar helt klockrent och jag kommer åt hela musikarkivet var än det finns internet.

Redigerat av glemmy, 02 augusti 2007 - 11:35.

Postad 02 augusti 2007 - 12:05

feffe_
  • feffe_
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
OT: Märkligt att P1i inte finns med på mobilforum sidan. Dom flesta brukar vä dyka upp där?

Postad 02 augusti 2007 - 12:07

Wizzman
  • Wizzman
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Var på Phonehouse i Kalmar och köpte en P1i igår, men något jag är fundersam över är att det står i manualen att man ska hålla in bakåtknappen för att stänga ett program "Då sparas alla data" står det.
Men gör jag det, så ligger programmet ändå igång när jag kollar i aktivitetshanteraren... Måste man gå in i aktivitetshanteraren å stänga programmen man använt efter varje gång för att de inte ska ligga och dra minne ??

Postad 02 augusti 2007 - 12:26

sassafras
  • sassafras
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Måste man gå in i aktivitetshanteraren å stänga programmen man använt efter varje gång för att de inte ska ligga och dra minne ??

tanken är väl att man inte ska behöva stänga ner program totalt utan alltid ha dom igång i bakgrunden (och nu har man ju faktiskt råd med det tack vare mängden RAM).

är du månne lite P990-skadad :)

Postad 02 augusti 2007 - 12:36

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Heh det var det roligaste jag läst idag :)

Edit
stavfel

Redigerat av moparman, 02 augusti 2007 - 12:43.

Postad 02 augusti 2007 - 12:56

Wizzman
  • Wizzman
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Aha :)
Detta är min första smartphone, innan den hade jag en gammal Nokia 6230, så jag är inte så haj på detta ännu ;-)

Postad 02 augusti 2007 - 12:58

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Heh...Skriv gärna vad du tycker om den..
Alltid roligt att läsa :)

Du bör kunna ha måånga program öppna :rolleyes:

Postad 02 augusti 2007 - 13:07

glemmy
  • glemmy
  • Lärjunge

• 282 inlägg
  • 0
Stämmer det att så länge telefonen har minne ledigt blir den inte segare med många program igång?

Postad 02 augusti 2007 - 13:43

sassafras
  • sassafras
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
^ tvärtom blir den snabbare. det är klart, en massa spel och skit som man inte använder hela tiden bör man ju stänga ner men i princip alla de mest använda funktionerna (telefonboken, sms, mms, browsern, kalendern osv.) är det meningen att du ska kunna ha igång i bakgrunden.

Postad 02 augusti 2007 - 15:06

back
  • back
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Hur tusan kan man se vilken anslutning som används? Är ju rätt väsentligt om telefonen kommunicerar via WLAN eller GPRS när man kör de olika programmen. Prioriteras anslutningarna i någon viss ordning?

Redigerat av back, 02 augusti 2007 - 15:07.

Postad 02 augusti 2007 - 15:15

Guardian74
  • Guardian74
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

Hur tusan kan man se vilken anslutning som används? Är ju rätt väsentligt om telefonen kommunicerar via WLAN eller GPRS när man kör de olika programmen. Prioriteras anslutningarna i någon viss ordning?

<{POST_SNAPBACK}>

Under kontrollpanelen/anslutningar/internetkonton så kan du välja prioriteringar. Välj grupper, sen redigera så kan du lägga upp prioriteringen.

Postad 02 augusti 2007 - 17:18

back
  • back
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Under kontrollpanelen/anslutningar/internetkonton så kan du välja prioriteringar. Välj grupper, sen redigera så kan du lägga upp prioriteringen.

<{POST_SNAPBACK}>

Hittade det nu jag också. Men finns det ingen indikation på vad som används så att man inte laggar ut från WLAN och helt plötsligt börjar GPRS användas?

En annan fråga; hur slår man av det automatisk knapplåset?

Postad 02 augusti 2007 - 17:25

Guardian74
  • Guardian74
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Hittade det nu jag också. Men finns det ingen indikation på vad som används så att man inte laggar ut från WLAN och helt plötsligt börjar GPRS användas?

En annan fråga; hur slår man av det automatisk knapplåset?

<{POST_SNAPBACK}>

Det ända jag vet är om man trycker på den ikonen till höger om WLAN ikonen, då får man upp vilken uppkopplingar man använder för stunden.

Postad 02 augusti 2007 - 17:26

gero2
  • gero2
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Nå, då har jag använt mobil febrilt i några dagar och jag kan bara säga; denna jämfört med Iphone. Herrejösses, finns inte ens på världskarta. Iphone har inte en ###### chans mot P1i. Iphone har EN grej som är bra och det är deras revolutionerade gränssnitt, resten är inget att hurra för. Och jag kan tilläga att jag själv är Mac-ägare, så jag borde gilla Iphonen betydligt mer. Jag befann mig själv i USA då den lanserades och tillsammans med min vän som är bosatt i USA, kan jag meddela, än en gång, att P1i krossar Iphone rent prestanda/krona.

Men tillbaka till P1i. Batteritiden är GRYMT bra. Inte ett "frysningsmoment" hittills för min del då jag har använt den. Jag använde den i tre dagar med alla möjliga tjänster och funktioner igång och först på natten till det fjärde dygnet var jag tvungen att ladda den. Nästan fyra dagar - det är bra. Och sedan, det bästa med den, är att den är så jäkla klockren rent designmässigt.

WLAN fungerar prima, tjänsterna med Telia fungerar också prima och ja, jag har inte alls mycket att klaga på. Synk tillsammans med Mac (nyhet!) gick galant då jag laddade hem pluginet från SE;s hemsida. Eller jo, en liten grej stör jag mig på. Det är när då du skall avsluta ett program, då måste man gå till själva aktivitetshanteraren för att avsluta det. Något jobbigt, men det fungerar. GPS-pucken är bra. Jag laddade hem kartan för Stockholm och under tre timmars körande behövde jag bara betala 7 kr. Bra eller anus?

Aldrig tidigare har jag använt en sådan komplett telefonen redan i detta stadie, precis efter en lansering. Dock verkar största delen som ev. köper denna vara rädda för att återuppleva det hemska från P990i-tiden, men lugn, det kommer inte hända igen. Det är ovanligt få som ge denna beröm. Varför är det så? Det verkar liksom vara så redan innan man köper en telefon från SE; nu ######r skall jag bara leta punkter som är fel.

Fråga på!

Redigerat av gero2, 02 augusti 2007 - 17:36.

Postad 02 augusti 2007 - 18:07

fs01anon
  • fs01anon
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Är grymt sugen på P1an. tänkte kolla vad det är för headset som medföljer, har fått för mig att det är trådlöst, men det har jag nog drömt? funkar radion utan headsetet som antenn, eller måste man ha den inkopplad?
tack

Postad 02 augusti 2007 - 19:37

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
Det är ett vanligt headset med sladd och det måste tyvärr vara inkopplat för att radion skall fungera (När ska tillverkarna lära sig??).

Postad 02 augusti 2007 - 20:06

SeaTHX
  • SeaTHX
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Det är ett vanligt headset med sladd och det måste tyvärr vara inkopplat för att radion skall fungera (När ska tillverkarna lära sig??).

<{POST_SNAPBACK}>

Lite svårt att får bra motagning om man inte ha antenn till radio...och det går inte att lösa det trådlöst. Det är ungefär som att titta på TV utan TV-antenn.

Postad 02 augusti 2007 - 20:26

Ralle1
  • Ralle1
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0
I fall att jag har missförstått, så frågar jag för säkerhets skull.

Jag har trådlöst i bilen (för att kunna svara) + GPS'en, är det så att man kan använda dom samtidigt?

I P990'an går det ju bara att använda en i taget.

När en del skrivit här har det verkat som om man kan använda två trådlösa.

Postad 02 augusti 2007 - 20:40

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0

Lite svårt att får bra motagning om man inte ha antenn till radio...och det går inte att lösa det trådlöst. Det är ungefär som att titta på TV utan TV-antenn.

<{POST_SNAPBACK}>

Den mottagningen som krävs är möjlig att få utan att behöva ha en extern antenn om man inte är på en plats med duktigt radioskugga.

Man har lyckats med tex. E-ten Glofiish M700 så varför skulle det vara en omöjlighet?

Och vem sa någon om en trådlös antenn? :)

Postad 02 augusti 2007 - 20:58

Rille_lkp
  • Rille_lkp
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
Orkade inte läsa hela tråden så sorry on detta redan har tagits upp...

Ni som har problem med WLAN (tappar anslutning, kan inte ansluta), har ni en D-link med WPA? Kan ni isf prova att ställa den till endast WPA2 och se om det funkar bättre?

Postad 02 augusti 2007 - 21:03

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0

Orkade inte läsa hela tråden så sorry on detta redan har tagits upp...

Ni som har problem med WLAN (tappar anslutning, kan inte ansluta), har ni en D-link med WPA? Kan ni isf prova att ställa den till endast WPA2 och se om det funkar bättre?

<{POST_SNAPBACK}>

Testa ställa av Energisparläget i din internetprofil för wlan. För mig fungerar det prima då, kör en DLink 624+ med shared wep key. (kanske inte direkt var svar på din fråga utan lite mer ledande)

Redigerat av Unregistered29985, 02 augusti 2007 - 21:06.

Postad 02 augusti 2007 - 21:04

Belsebub74
  • Belsebub74
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Tjäna! Jag då, var sugen & i köpatagen av en N95, nu är jag sugen på denna & läser då om W960i https://www.prisjakt...kt.php?p=196675
som inte verkar så tråkig heller!

Vill bara veta, internminnet (som håller alla progg på plats & igång, är det nån skillnad på dem? Jämför man mobilerna på SE:s sida så står det internminne typ 160MB på P1i & 8Gb på w960 & det är ju inte riktigt sant, mer än i teorin eller? Visst det är 8Gb internt minne men inte som programunderstöd, har jag fattat fel?)

Annars så är bara skillnaden: Walkmanmobil på w960i och 8Gb minne då som sagt & Gps på p1i typ (ja & några affärsprogram säkert förvisso, men det kan man väl tanka ner i efterhand förmodar jag?) & så självklart designskillnaden, men ändå......

Vad tror ni, skall man orka vänta på w960i eller köpa denna, plugga i ett 4 Gigs kort & köra?

Sat..an rules! :)

Belsebub

Postad 02 augusti 2007 - 21:07

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0
Det ända som skiljer w960 o P1 är ju designen och kontorsprogrammen (Quickoffice ev flera) samt att w960 har 8gb minne. Så jag skulle slå till på P1 med stort minneskort.

Postad 02 augusti 2007 - 21:10

Rille_lkp
  • Rille_lkp
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
@Martin82:
Det är ett annat problem (eller egentligen inget problem, beror på AP:n).

Verkar som en del D-link routrar ger disconnect pga "Received Deauthentication" med vissa wifi-kort med WPA1. Vill kolla om det är det som strular.

Postad 02 augusti 2007 - 21:26

snowman
  • snowman
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

PSC13-05

http://www.netsupers...uaa4t2037ptbto1

För Er som vill kunna ladda gps via 230v

<{POST_SNAPBACK}>

Ett annat alternativ http://www.clasohlso....aspx?id=256936

Postad 02 augusti 2007 - 21:46

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0

@Martin82:

Verkar som en del D-link routrar ger disconnect pga "Received Deauthentication" med vissa wifi-kort med WPA1. Vill kolla om det är det som strular.

<{POST_SNAPBACK}>

Aha, sorry okey!

Jag har ett problem med kalendern. Har ca 4500 poster som jag synkat okej men kan inte kolla på dem i P1:an, riktigt skumt. Ngn som vart med om liknande eller som kanske vill testa synka sina kalenderdata (förutsatt att du har över 2-3000 st) ?

Redigerat av Unregistered29985, 02 augusti 2007 - 21:47.

Postad 02 augusti 2007 - 21:52

Rille_lkp
  • Rille_lkp
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0

@Martin82:

<{POST_SNAPBACK}>

Aha, sorry okey!

Jag har ett problem med kalendern. Har ca 4500 poster som jag synkat okej men kan inte kolla på dem i P1:an, riktigt skumt. Ngn som vart med om liknande eller som kanske vill testa synka sina kalenderdata (förutsatt att du har över 2-3000 st) ?

<{POST_SNAPBACK}>

Kalendern P990 började bråka vid mer än 1000 poster (finns t.o.m i WP). Inte sett nåt för p1 än men chansen är stor att samma sak gäller.

EDIT:
Samma begränsning gäller för P1 enligt spec. Ingen fast gräns men börjar bli segt när man kommer över 1000 för att till slut inte fungera längre.

Redigerat av Rille_lkp, 02 augusti 2007 - 21:59.

Postad 02 augusti 2007 - 21:57

Unregistered29985
  • Unregistered29985
  • Lärjunge

• 324 inlägg
  • 0
Det var ju riktigt dåligt.. :rolleyes:

Verkar som att kalendern har muppat sig nu också för när jag byter dag (månadsvyn) så står den kvar på dagens dag, månad och år. Eller det kanske ska vara så?

Verkar dock fungera att se kalenderposterna via programmet Aquacalendar. Får använda mig av det istället då :)

Redigerat av Unregistered29985, 02 augusti 2007 - 22:28.

Postad 02 augusti 2007 - 22:21

daviden
  • daviden
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Tänkte bara tipsa er som vill köra pushmail via exchange (roadsync-klienten på mobilen).
www.mail2web.com har en helt gratis exchange-tjänst, fungerar väldigt bra - har använt sedan runt 2005 utan problem. Pushar ut mailen utan någon märkbar delay.

Postad 03 augusti 2007 - 12:40

samme
  • samme
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Jag har lite problem med medföljande Activesync programmet (Exchange ActiveSync av DataViz), jag får inte ner undermappar till inboxen?!? Hittar ingenstans under dess inställningar att man vill synca ner dem också.

Under "Mer->Visa mapp" i meddelandefunktionen har jag bara standardmapparna (inkorg, utkorg, skickat etc. etc.)

Någon här som fått det att fungera?

Kan tillägga att när jag provade att konfigurera IMAP fick jag med undermapparna i meddelandefunktionen, men då fick jag andra problem istället..

Redigerat av samme, 03 augusti 2007 - 13:14.

Postad 03 augusti 2007 - 13:54

Unregistered4bf3ef89
  • Unregistered4bf3ef89
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
Någon som vet om man kan lägga in ical/vcal-filer i kalendern på något enkelt sätt utan att använda t.ex. outlook? (kör linux)

Postad 03 augusti 2007 - 15:07

Ralle1
  • Ralle1
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0

Läste tidigare i tråden att man inte kan ansluta annan bluetooth-enhet om GPS:n är ansluten. Innebär detta att man inte kan använda en bilhandsfree-bluetoothlösning (eller vad det heter) samtidigt som man försöker GPS:a sig fram i stan? Det är ju värdelöst i så fall!

<{POST_SNAPBACK}>

Jo man kan använda flera enheter om man avaktiverar "Energisparläge"
Bara dom inte använder samma BT profil vilket inte gps o handsfree/Headset gör

<{POST_SNAPBACK}>

Har du provat det så du vet?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.