Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Så du har köpt en Squeezebox?

206 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 December 2011 - 00:13

erpan85
  • erpan85
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Jag har inte plockat bort dom! Förhoppningsvis är det något tillfälligt, men jag ska dubbelkolla.

Okej, vore som sagt trevligt om det går att fixa så slipper man köpa en ny programvara för att göra sina rippningar med...:)
Var precis in och kollade igen och det är fortfarande något fel med bilderna, kan det vara något med sidan där bilderna låg som gör att det inte fungerar ?

Tack på förhand!:)

Vänliga hälsningar

Erik

Postad 13 December 2011 - 06:05

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Det har varit lite strul med den servern, får lite mer info senare idag hoppas jag :)

Postad 15 December 2011 - 14:08

erpan85
  • erpan85
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0

Det har varit lite strul med den servern, får lite mer info senare idag hoppas jag :)

Ok, hur gick det fick du veta vad det var som gör att bilderna inte dyker upp?:)

Postad 28 December 2011 - 22:41

Unregistered840eae0f
  • Unregistered840eae0f
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Bah.. jag har tappat inställningarna för albumbilderna och de visas numera inte på min WD TV. Jag saknar bilderna i guiden också för när jag ställde in efter den fungerade allt klockrent.

Postad 01 June 2012 - 00:49

weezzle
  • weezzle
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Ett problem har dykt upp för mig!
Har kört med en äldre version av EAC och den finns kvar i en äldre dator utan nätag. När alla bilder på inställningar tagits bort installerade jag senaste ver. av EAC i den nya datorn W7. Dom flesta av dom äldre .flac filerna fungerar i SE Neo med ICS men inga av dom nya rippade med EAC V1.0beta 3 funkar! Detta gäller standardspelaren i mobilen! "Artist okänd" är gemensamt för dom som inte funkar! Dock fungerar alla flac filer med appen andLess!
Någon som har en ide om var felet kan ligga?

Postad 24 July 2012 - 21:23

-SH-
  • -SH-
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0
Guiden är i behov av uppdatering, tror dock inte att jag har kompetensen för det. Kan dock bidra med en uppdaterad version av kommandoradsinställningarna till FLAC:

-8 -A tukey(0.25) -A gauss(0.1875) -b 4096 -V -T "ARTIST=%artist%" -T "TITLE=%title%" -T "ALBUM=%albumtitle%" -T "DATE=%year%" -T "TRACKNUMBER=%tracknr%" -T "GENRE=%genre%" %source% --sector-align

Postad 24 February 2013 - 16:21

-SH-
  • -SH-
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0

Men nu idag när jag skulle fortsätta så går det inte. Jag får ett fel meddelande när testet är utfört "Fel vid skapande av fil" har provad 3 olika skivor nu men fortfarande samma fel. Testade att starta om servern där jag gör detta men inte heller det hjälpte. Gick också igenom alla inställningar igen och allt stämde.

Någon som har nått tips på vad som kan vara för fel?

Länge sedan ditt inlägg gjordes men jag undrar om du löste ditt problem. Fick själv samma meddelande för första gången idag när jag skulle rippa en skiva.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.