Denon AVR-3808
(Förstärkare)
|
1
|
(26)
|
Inga priser |
Postad 01 April 2008 - 06:12
Tjohoo! Har också fått proforman:)
Trodde först inte det men såg efter lite spaning att det hade lagts i skräppostmappen...
jäkla G-mail, höll på att bli sur ett tag.
Nu skall det lånas hem högtalare!!!
Jag kan ju lika gärna fått min proforma för ett par veckor sedan om det hamnat i min junkmail, har nämligen oxå gmail. Fast jag fick ju mitt ordergodkännande i min inkorg. Jag avaktar idag och ser om jag får nåt mail. Annars så får jag väl höra av mig till dom. Vilken mail ska man skicka till och kan man skriva på engelska till dom?
Postad 01 April 2008 - 07:14
Tillbaka igen ..
Fick Mail från HiFi Regler .... se nedan:
Hello Patrik,
we received the Denon 3808 today. We received all items for your customers. I wrote every customer the proforma invoice.
I am very glad that i can tell you this ;-))))
Mit freundlichen Grüßen
Ihr HIFI-REGLER Team
Bara Så att ni vet..
Postad 01 April 2008 - 09:25
Postad 01 April 2008 - 14:53
Vilket alltså betyder att alla i vårt gruppköp borde ha fått mail nu. "New Player", du får nog leta i skräppostmappen eller ännu bättre, kontakta Hifi Regler.
Hmmm, jag har inte fått något mail än, jag väntar fortfarande på en svart, är på andra gruppköpet.
mvh
Postad 01 April 2008 - 15:19
Vilket alltså betyder att alla i vårt gruppköp borde ha fått mail nu. "New Player", du får nog leta i skräppostmappen eller ännu bättre, kontakta Hifi Regler.
Hmmm, jag har inte fått något mail än, jag väntar fortfarande på en svart, är på andra gruppköpet.
mvh
Jag fick ett nytt mail av dom idag och det hamnade i min skräp post, så kolla där. Är den tömd så måste du maila dom och begära ett nytt.
Postad 03 April 2008 - 20:53
Någon annan som fått samma (subject: "HIFI-REGLER: Versandbenachrichtigung") och vet om det står något annat av intresse där (orkar inte köra genom översättningsmotor)?
Postad 03 April 2008 - 22:25
Postad 04 April 2008 - 11:30
Redigerat av Eclipse_tobbe, 04 April 2008 - 11:39.
Postad 04 April 2008 - 11:34
Jag har oxå fått mitt mail nu
Nu gäller det bara att hitta några trevliga högtalare...
Postad 04 April 2008 - 11:37
Postad 04 April 2008 - 13:56
Jobbigt att man är bortrest den närmaste veckan bara.
Postad 04 April 2008 - 14:07
Så även min. Går det få något sändnummer av hifi-regler så man kan spåra paketet?
Jobbigt att man är bortrest den närmaste veckan bara.
Jag fick ett sänd-id eller kolli-id eller nåt i mitt mejl, men jag vet inte vilken speditör Hifi-Regler använder. Det är inte ett posten kolli-id iaf
EDIT: det var nog inget kolli-id, det står "Rechnung Nr". Jag såg bara att det inte var customerID och inte orderID, då trodde jag att det var kolli-ID.
Redigerat av distortion2, 04 April 2008 - 14:10.
Postad 07 April 2008 - 15:46
Postad 07 April 2008 - 15:57
Postad 07 April 2008 - 16:43
Måste ge Hifi-regler en eloge som märkt paketet med röd tejp med "Vorsicht Glas". Vet inte om det betyder nåt för fraktbolagen men det är ju ett försök i alla fall. Hoppas alla har tur denna gång och slipper transportskador...
Och den luktar SÅ gott! Finns det nåt bättre än ny elektronik?!
Däremot tänker jag faktiskt vänta med att koppla in den tills jag kan koppla allt på samma gång och har kabel till allting. Den som spar han har...
Postad 07 April 2008 - 22:33
Postad 08 April 2008 - 00:24
Postad 08 April 2008 - 10:54
Jag hittar ingen information om det någonstans. Jag vill ju veta om dom har kotor i Uppsala.
Tack på förhand.
/Niklas
Postad 08 April 2008 - 12:07
Hej. Är det nån vänlig själ som skulle vilja lägga ut nummret till Dachser?
Jag hittar ingen information om det någonstans. Jag vill ju veta om dom har kotor i Uppsala.
Tack på förhand.
/Niklas
Hur sökte du egentligen? Första träffen på företag på hitta.se gav numret 08-50074400 för Dachser Sweden AB
Postad 08 April 2008 - 12:23
Dachser Hemsida
Svaret är nej
Postad 08 April 2008 - 13:05
Levererades inom korrekt tid från fraktfirman. Hel, välinslagen och fin pall med stärkaren på. Varning för glas satt också på min låda. Inga fraktskador här inte.
Testade att koppla in fronthögtalarna samt dvdspelaren och spelade upp lite SACD. Fungerade kanon. Ska bli skoj när man väl får tid att leka med den och ställa in allt enligt konstens alla regler. Förhoppningsvis blir man ännu mer nöjd med ljudet då...
Postad 08 April 2008 - 13:15
Citera(evil_nike @ Apr 8 2008, 10:54 )
Hej. Är det nån vänlig själ som skulle vilja lägga ut nummret till Dachser?
Tack på förhand.
/Niklas
Hur sökte du egentligen? Första träffen på företag på hitta.se gav numret 08-50074400 för Dachser Sweden AB
Shit va skumt, jag sökte som en galning på Eniro tidigare idag men då fick jag inte en träff...!
Jaja nu funkar det iaf, och tack för infon.
/Niklas
Postad 08 April 2008 - 13:54
Förstärkare äntligen på plats i vardagsrummet.
![]()
Levererades inom korrekt tid från fraktfirman. Hel, välinslagen och fin pall med stärkaren på. Varning för glas satt också på min låda. Inga fraktskador här inte.![]()
Testade att koppla in fronthögtalarna samt dvdspelaren och spelade upp lite SACD. Fungerade kanon. Ska bli skoj när man väl får tid att leka med den och ställa in allt enligt konstens alla regler. Förhoppningsvis blir man ännu mer nöjd med ljudet då...
Skööönt. Det var tydligen box delivery som hade hand om leveransen hit till uppsala. Min kommer om en halvtimme om leverantören är punktlig
Redigerat av JocPoc, 08 April 2008 - 13:56.
Postad 08 April 2008 - 23:42
Nu står den i bänken och spelar in sig, det kommer den nog att få göra dygnet runt i en vecka eller något sådant.
Har uppdaterat den och kört en omgång med audysseyn...
Måste bara säga att min H/K AVR 3000 kändes något lätt när den lyftes bort. byggkvalliten är underbar skall tilläggas.
Fjärren är lite skum men det är väll bara en vanesak.
Postad 09 April 2008 - 09:44
Finns det ngt sätt att ta reda på vilken av alla firmor som ska leverera till mej?
Postad 09 April 2008 - 10:38
Hinner tyvärr inte leka så mycket med den just nu, men den som väntar på något gott...
Postad 09 April 2008 - 13:08
Skööönt. Det var tydligen box delivery som hade hand om leveransen hit till uppsala. Min kommer om en halvtimme om leverantören är punktlig Julafton deluxe.
Skumt. Jag ska få min levererad av dachser och bor i uppsala.
Nu börjar man bli lite orolig här... Är det ngn mer än jag som inte hört ett knyst från budfirman ännu?
Finns det ngt sätt att ta reda på vilken av alla firmor som ska leverera till mej?
Jag hade inte heller hört något och skulle inte göra det förän i morgon då dom skulle komma till mig. Men jag ringde dom och bytte levtid till nästa vecka.
tur att det var dachser som skulle leverera den annars hade jag blivit reält ställd.
Men ring dachser först å kolla.
/Niklas
Redigerat av evil_nike, 09 April 2008 - 13:09.
Postad 09 April 2008 - 13:17
Hade tydligen blivit ngt strul med mitt nummer så de tänkte precis skicka brev istället.
Nu kommer den iaf på Fredag
// Matte
Postad 09 April 2008 - 14:18
Skumt. Jag ska få min levererad av dachser och bor i uppsala.
Ja det verkar ju väldigt skumt. Det kanske beror på vart nånstans man bor i uppsala. Bor du i centrum eller nära?
Postad 10 April 2008 - 18:51
Stort tack till Buckets och Torim som har gjort allt jobb.
Postad 10 April 2008 - 21:26
Vill också tacka Buckets och Torim för allt!
Postad 11 April 2008 - 20:41
Tack Torim och Buckets
Postad 11 April 2008 - 21:45
Jag fick oxå min idag och den var hel och ren och väl inpackad ;-)
Ett stort tack Buckets och Torim för allt!
// Matte
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1
Trasig kanal på denon avr-3808
53 bilder
37 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?