Någon som fått de utlovade filmerna?
Postad 26 February 2008 - 22:32
Postad 27 February 2008 - 11:04
Igår fick jag mina filmer, fick dock van hellsing istället för children of men vilket inte gjorde mig överlycklig. Men filmerna har kommit iallaflal
Children of Men fanns väl inte ens med bland alternativen? Inte bland de filmerna jag valde ivf...
Toshibas formulär
Postad 27 February 2008 - 17:25
Igår fick jag mina filmer, fick dock van hellsing istället för children of men vilket inte gjorde mig överlycklig. Men filmerna har kommit iallaflal
Children of Men fanns väl inte ens med bland alternativen? Inte bland de filmerna jag valde ivf...
Toshibas formulär
Den fanns antagligen med på en tidigare utgåva av lappen då det är ganska många som valt den men färre som fått den.
Postad 27 February 2008 - 18:29
Det är Full Metal Jacket (gamla versionen) samt Van Helsing, båda oöppnade.
Kan tänka mig att byta båda mot en film om någon är intresserad.
Jag har redan:
Corpse bride
WTC
Fast and The Furious
Swordfish
Full metal Jacket
Dreamgirls
Van Helsing
Hulk
The Prestige
Chronicles Of Riddick
Troja
King Kong
Harry Potter Fenixorden
Superman returns
Apollo 13
Black Rain
Eagles Melbourne Tour
Heart Alive in Seattle
Allt är intressant, skicka pm!
Postad 27 February 2008 - 19:48
Redigerat av Unregisteredd3e6445d, 28 February 2008 - 08:59.
Postad 28 February 2008 - 19:19
Postad 28 February 2008 - 19:44
Oj vad många som får dubbla filmer.... med min tur så får jag väl inga alls... hehe...
Samma här
Postad 29 February 2008 - 18:46
Redigerat av Unregisteredd3e6445d, 02 March 2008 - 23:23.
Postad 01 March 2008 - 16:25
Postad 02 March 2008 - 12:31
Köpte min ep-30 på hihi-klubben i början av februari. Det var ju osäkert om filmerbjudandet gällde då. Men jag chansade och skickade in kupong och kvitto. Sen fick man ju beskedet från hifiklubben att det inte gällde och fick 500 kr presentkort i kompensation. Idag fick jag email från toshiba att mina filmer är på väg
![]()
Nu har man ju hunnit köpa på sig filmerna redan men man får väl sälja eller byta bort dem
Man kanske inte ska ropa hej förrän man är över ån
Någon annan som chansade och fick utdelning
Ja har beställt en E1:a från webhallen och ska testa om det funkar iaf.
Vi får se hur det går.
Postad 03 March 2008 - 13:36
Dock ej Corpse bride,Swordfish,Dreamgirls & Riddick.
skicka ett Pm vid intresse
Redigerat av Bergstream, 04 March 2008 - 17:05.
Postad 03 March 2008 - 22:20
Hör av er!
mvh
John
Postad 03 March 2008 - 22:44
Postad 05 March 2008 - 11:48
Ring 0730 - 52 34 66
Mvh
/Per
Postad 08 March 2008 - 11:46
Efter många om och men har jag nu bara en inplastad Dreamgirls kvar. Har fortfarande inte bytt till mig Serenity eller Swordfish men nu känns det som alla bytt det de ville:)
Så: först till kvarn, helt enkelt. Först att svara i tråden får den hemskickad gratis.
mvh
John
Postad 08 March 2008 - 12:00
Hej igen.
Efter många om och men har jag nu bara en inplastad Dreamgirls kvar. Har fortfarande inte bytt till mig Serenity eller Swordfish men nu känns det som alla bytt det de ville:)
Så: först till kvarn, helt enkelt. Först att svara i tråden får den hemskickad gratis.
mvh
John
Ja tack
Postad 10 March 2008 - 19:58
Troja
Van Helsing
Bourne Identity
Skicka ett PM om du vill byta (och gärna då vad du vill byta med... )
Postad 12 March 2008 - 17:59
Wahlstrom
Postad 12 March 2008 - 18:03
Tröttnade själv idag och mailade Mathias West på Toshiba. Inget svar än så länge. Har väntat sedan mitten av februari.Börjar tröttna nu på att jag inte har fått mina filmer än, ngn som kan lägga ut mailadressen till toshiba?
Wahlstrom
Googla mathias west så hittar du hans adress!
Postad 12 March 2008 - 18:07
Tröttnade själv idag och mailade Mathias West på Toshiba. Inget svar än så länge. Har väntat sedan mitten av februari.Börjar tröttna nu på att jag inte har fått mina filmer än, ngn som kan lägga ut mailadressen till toshiba?
Wahlstrom
Googla mathias west så hittar du hans adress!
Samma här! och de värsta är ju att de finns dom som skickat in efter oss som fått sina filmer före oss !
Postad 12 March 2008 - 23:32
Postad 12 March 2008 - 23:42
Jag sitter på dubletter av Harry Potter And The Goblet Of Fire (UK utgåva så den saknar svensk text) men om någon vill ha den svara i tråden så får ni den hemskickad gratis.
de tackar man ju inte nej till
Postad 12 March 2008 - 23:49
Jag sitter på dubletter av Harry Potter And The Goblet Of Fire (UK utgåva så den saknar svensk text) men om någon vill ha den svara i tråden så får ni den hemskickad gratis.
Inga problem, ge mig din adress så skickar jag filmen imorgon!
Postad 12 March 2008 - 23:55
Inga problem, ge mig din adress så skickar jag filmen imorgon!
Skickade ett PM till dig med min adress
Postad 13 March 2008 - 12:02
Postad 13 March 2008 - 12:36
Nu har jag två ex av Corpse Bride och Hulk, är det någon som vill byta till sig någon av dessa?
Jag har dubletter av Jason Bourne andra delen (tror jag) samt The brave 300.
Dessa är Franska utgåvor, Bourne har dock Svensk text och Engelskt ljud!
The brave 300 har Engelskt ljud och text.
Är du intresserad kan du väl PM:a mig.
/Jackea
Postad 13 March 2008 - 14:07
lägg ett mail till tomtarna på toshiba sverige samtidigt,
[email protected] och [email protected]
Postad 14 March 2008 - 11:33
Tack för adresserna. Jag letade efter dem just.mailadress till tyskarna som skickar ut filmerna: [email protected]
lägg ett mail till tomtarna på toshiba sverige samtidigt,
[email protected] och [email protected]
Börjar bli irriterad eftersom det verkar som det är slumpen som avgör vilka som får filmerna.
Redigerat av Tompa123, 14 March 2008 - 11:34.
Postad 14 March 2008 - 11:36
Postad 14 March 2008 - 14:26
Postad 14 March 2008 - 20:00
mailade med dem och fick besked att våra filmer skulle skickas "ASAP", detta var 21/2, mailade med dem igår igen och då fick jag besked att våra filmer lämnade deras lager precis... när man frågar varför det har tagit sådan tid så skiter de i att svara, hela jaevla toshiba verkar funka som en filial till "en annan del av köping" (inget ont menat till dem i programmet!) Med tanke på hur toshiba sköts här i norden så misstänker jag att märket kommer att decimeras ganska kraftigt hos de nordiska återförsäljarna.
Nej, dom är inte snabba på Toshiba men har man riktigt tur så får man dubletter av alla filmer. Det hände mig så jag fick sammanlagt 10 filmer hemskickade med några dagars mellanrum
Postad 18 March 2008 - 10:29
mailade med dem och fick besked att våra filmer skulle skickas "ASAP", detta var 21/2, mailade med dem igår igen och då fick jag besked att våra filmer lämnade deras lager precis... när man frågar varför det har tagit sådan tid så skiter de i att svara, hela jaevla toshiba verkar funka som en filial till "en annan del av köping" (inget ont menat till dem i programmet!) Med tanke på hur toshiba sköts här i norden så misstänker jag att märket kommer att decimeras ganska kraftigt hos de nordiska återförsäljarna.
Nej, dom är inte snabba på Toshiba men har man riktigt tur så får man dubletter av alla filmer. Det hände mig så jag fick sammanlagt 10 filmer hemskickade med några dagars mellanrum
Nu fick jag ankomstavi:erna på posten, dock så hade ju idioterna på toshiba skickat försändelsen på fel sätt, så nu har jag 1 paket jag måste hämta i tullen och 2 paket på posten... hade bett dem skicka allt i samma paket så att jag och våra kunder skulle slippa ev. tullbekymmer... hoppas jag får ut de här jaevla paketen nu bara... får hoppas det är 15 filmer i varje paket så att det känns värt det efter alla jaevla turer med toshiba...
Postad 18 March 2008 - 13:35
Nu fick jag ankomstavi:erna på posten, dock så hade ju idioterna på toshiba skickat försändelsen på fel sätt, så nu har jag 1 paket jag måste hämta i tullen och 2 paket på posten... hade bett dem skicka allt i samma paket så att jag och våra kunder skulle slippa ev. tullbekymmer... hoppas jag får ut de här jaevla paketen nu bara... får hoppas det är 15 filmer i varje paket så att det känns värt det efter alla jaevla turer med toshiba...
Jag förstår inte riktigt vad du menar, du måste alltså betala tull för dina gratisfilmer??
Postad 18 March 2008 - 14:06
Dessa vill jag byta bort mot andra filmer: Riddick, Troja och World Trade Center
Postad 18 March 2008 - 20:42
Skicka pm.
Äger redan:
Serenity
Van Helsing
The Prestige
Black Rain
Tokyo Drift
Riddick
Swordfish
Troja
samt Hulk förstås...
Postad 19 March 2008 - 10:52
Jag förstår inte riktigt vad du menar, du måste alltså betala tull för dina gratisfilmer??
Nej, slapp det som tur var, men bor man på Åland som står utanför EU's skatteunion så är det alltid problem då det ska skickas hit/bort något, all import/export hit ska ske momsfritt och så ska man betala moms vid import/exporttillfället... och alla vet väl hur tullare kan va om man råkar på någon gniden en som inte fått f***a på ett tag... då ska de ha dokument över att det verkligen är gratis-filmer osv osv... sån tur va så gick det ganska bra nu men av samma anledning så hade jag begärt att de skulle samskicka flera kunders filmer i samma paket så att man i värsta fall bara skulle behöva ta EN diskussion med tullen istället för flera som det kunde ha blivit nu, men det flöt på bra, dock så var det tyvärr bara 5st filmer/paket.
Postad 20 March 2008 - 13:23
När jag mailade till [email protected] fick jag dock svar. De sade att de inte fått min beställning och att jag var välkommen att maila till dom.
Nu har jag fått besked att de kommer att skicka filmerna på onsdag nästa vecka.
Postad 25 March 2008 - 08:33
börjar bli lite smått irriterad.
Bara för att dom förlorade formatkriget så behöver dom ju inte pissa på dom som faktiskt stöttade dom in i de sista,
###### pajasföretag!!
Postad 25 March 2008 - 09:19
Wahlstrom
Redigerat av wahlstrom, 25 March 2008 - 09:19.
Postad 25 March 2008 - 09:38
Har också börjat tröttna, de svarar inte på några av mina mail. Riktigt förbannat dåligt! Jag ska iaf ha mina filmer skiter tom vilka filmer jag får, för mig har det blivit en ren princip sak.
Wahlstrom
Vartifrån köpte du din spelare? jag köpte ifrån komplett,så om jag inte får mina filmer så tänker jag kräva ersättning från dom,eftersom dom sålde spelaren efter att kampanjen med filmerna gått ut,men dom sa att dom hade gjort en deal med toshiba.
håller med dig, har blivit en princip sak nu!!
Postad 25 March 2008 - 10:26
Man måste tydligen ta i ordentligt. Jag fick heller inte något svarsmail --> tills idag.Har också börjat tröttna, de svarar inte på några av mina mail. Riktigt förbannat dåligt! Jag ska iaf ha mina filmer skiter tom vilka filmer jag får, för mig har det blivit en ren princip sak.
Wahlstrom
Jag gillar inte egentligen att citera mail som är skickade privat till mig, men det här är väl en förklaring till varför de inte direkt är så villiga att svara. Kanske lite "lugnande" också:
"all is fine with your order. If there would be issues still, we would have contacted you further".
Detta efter två "förtvivlade, undrande, lite arga" mail från mig. Enligt mailet skall de komma när som helst(skickades 18/3).
Edit:
Jippie!
De kom --> idag. Samma dag som jag skrev detta inlägg. En film beställde jag inte, men de skickade med en lapp med en ursäkt för att vissa filmer var ersatta av andra p g a att de var "slut i lager". Den jag inte beställde är The Corps Bride. Den har jag redan...
Redigerat av Tompa123, 25 March 2008 - 18:25.
Postad 25 March 2008 - 10:43
Jag har följande 2 filmer att byta; "Bourne Supremacy "(sv utgåva) och "300" (dansk utgåva, engelskt text (ej svensk dito). Båda är inplastade.
Jag vill helst ha Riddick och Troja, men har du någon annan rulle jag inte redan har så kan det övervägas.
Ser helst ett byte på lämplig plats i Stockholm, så slipper man hassle med post etc.
Postad 25 March 2008 - 18:59
fick mina fem idag fast jag hade köpt via HIFI-klubben efter utgången av erbjudandet.
Har dock följande som jag nu vill byta (alla inplastade):
Bourne Identity
Corpse Bride
Riddick Pitch Black
Hulken
Postad 25 March 2008 - 18:59
Serenity
Troja
The Prestige
Swordfish
Corpse Bride
Black Rain
Dreamgirls
World Trade Center
Postad 26 March 2008 - 13:21
Av erbjudantet har jag redan
Serenity
Troja
WTC
Dreamgirls
Corpse Bride
Swordfish
Riddick
Hulk
Identity
Postad 27 March 2008 - 13:07
Så ni kan ju ge ett bud har ingen nytta av dom hehe
Dreamgirl
Riddick
Serenity
Swordfish
Troja
Postad 28 March 2008 - 15:40
Antar att det är många som sitter i samma sits, därför skapar jag en ny tråd där vi kan prata om att byta filmer. Finns nog en hel del inplastade dubletter runtom i landet.
Kika in denna nya tråd: https://www.minhembi...howtopic=192967
Postad 28 March 2008 - 21:23
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
73 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?