Måste ju säga att det var enkelt att göra betalningen via internetbanken

Redigerat av cs_gve, 05 maj 2008 - 12:10.
7 relaterade trådar
Postad 05 maj 2008 - 12:09 Måste ju säga att det var enkelt att göra betalningen via internetbanken ![]() Redigerat av cs_gve, 05 maj 2008 - 12:10. Postad 11 maj 2008 - 18:13 ![]() Postad 12 maj 2008 - 17:38
Där hade vi ordet jag satt och letade efter, tyckte väll att det fanns något bättre ord ![]() Postad 16 maj 2008 - 14:49 Projjen då. Grymt ljustryck i bilden, riktigt fina färger, tex hudfärger. Ljudnivån väldigt låg, låter som rd-jt92. 102 tums wide duk är ju schhysst att få med ![]() BigScreen är ju lite roliga. Mycket av den texten i början på recensionen är lik texten för deras recension för RD-JT92. Står för bn315: "Alla tidigare testade LG-projektorer har knappt höjt på våra ögonbryn, i alla fall inte på ett positivt sätt. Men ÄNTLIGEN har LG kommit ikapp... " Antigen så har de bytt personal, glömt eller hittat på testet av RD-JT92. Det var dvs på grund av att de tyckte att RD-JT92 var så pass bra som jag köpte den för tre år sen. Kanske de kan ge ett svar? Postad 13 juni 2008 - 13:15 Har börjat få upp ögonen nu för att fixa TV till min LG, hur ska jag koppla det hela? Tar BN315 emot RGB signaler om jag kör på Scart > RGB (komponent)? S-video går ju såklart men man vill ju ha så bra bild som möjligt. Har dessutom en reciver med komponent in-/utgång ifall det är till någon hjälp. Det är alltså bara bild jag behöver hjälp med... Jag vet nog att ni andra sitter och kikar på EM redan ![]() Postad 17 juni 2008 - 18:21
Jag har HD-boxen från ComHem och kör 720p över komponent från den. Bilden är verkligen beroende av kvaliteten på sändningen. Bra sändningar på Canal+ HD kan vara riktigt bra medan andra sändningar är sådär. Det som förvånat mig är kvaliteten överlag på DVD, har en Marantz DV 6600. Jag tycker inte att bilden är så hemskt mycket bättre än den var med min LG JT 92. Bilden är inte riktigt skarp utan det känns som om det är lite flimmer i bilden, som gör den suddig. Till saken hör att jag har en helt OK duk, Euroscreen ONE och HDMI från Supra så jag tycker att bilden borde imponera mer. Kanske det krävs Blu-Ray för att utnyttja projektorns potential? Postad 22 juli 2008 - 00:09 Detta med 4-8gb 720p pirat-realeaser som körs via datorns DVI->HDMI, då jag inte har en riktig Blu-ray spelare än. För övrigt är jag nöjd med min LG BN315, kunde dock varit tystare men kör man i ECO-mode är det rätt ok. Postad 28 juni 2009 - 22:10 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |