Team Tactical-turnering i COD4
Postad 03 June 2008 - 07:40
Postad 03 June 2008 - 08:54
Jag kan tidigare. Men vi kan väl sikta på 22.30 ikväll. Vi skall nog hinna med en TDM innan matchen. Vilka skall vi i Lag 6 möta?
Då försöker vi köra på det.
Tror det var Rickards lag som var nästa omgång. Men kan inte dom så kan vi väl möta nåt annat tillgängligt lag vi inte redan mött?
Vore ju som sagt bra om det blev några matcher innan fotbolls-em.
Helt OK. Man spelar bättre med lite alkhol i kroppen, då försvinner omdömmet och man bryr sig inte lika mycket om de stackare man dödar om och om och om igen...
Med betoning på LITE alkohol,ja
Postad 03 June 2008 - 09:04
Kan man hoppa in i ngt lag eller finns det lag standby? Spelar mest free-for-all i vanliga fall...
nickname i cod4 ---> theKILLERofFOOLS
Postad 03 June 2008 - 09:14
Hepp,
Kan man hoppa in i ngt lag eller finns det lag standby? Spelar mest free-for-all i vanliga fall...
nickname i cod4 ---> theKILLERofFOOLS
Tyvärr är nog alla lag fulla men du kan ju vara reserv. Spela lite andra spelformer så länge för vi kör mest lagmatcher så försök köra det mycket så du får in det spelsättet oxå.
Postad 03 June 2008 - 09:24
/thekilleroffools
Postad 03 June 2008 - 09:31
Fotbolls-EM är något som man inte missar. Skall försöka se alla matcher och därför hade det varit bra om jens kommer hem nångång så att vi får lite matcher i oss
Jens skulle väl komma på onskväll? Då kan vi värma lite med honom så han kan sikta rätt på våra matcher sen.
Jag kan spela hela torsdag samt fredag kväll från ca 20, lördag kan jag inte alls samt söndag går säkert bra att trycka in en match eller 2. Tycker också det skulle vara bra att bli av med några fler matcher innan helgens slut. Är precis på väg att klicka på prestige knappen men måste hålla med den ett tag, då jag har hittat ett vapen jag gillar bättre än mp5an men det måste man låsa upp. Vilken lvl låser man upp ak74-u på?
Postad 03 June 2008 - 09:48
175 headshots med mp44.. tar lite tid men vad gör man inte för en gyllene ak74a...
Postad 03 June 2008 - 09:54
28 var det, då måste jag vänta på att gå i prestige, hinner inte till lvl 28 på en kväll.Ak74:an får man på level 28 eller 29........
Postad 03 June 2008 - 09:54
Då försöker vi köra på det.
Tror det var Rickards lag som var nästa omgång. Men kan inte dom så kan vi väl möta nåt annat tillgängligt lag vi inte redan mött?
Vore ju som sagt bra om det blev några matcher innan fotbolls-em.
Vi kanske kan försöka få igång en match ikväll.... jag kan iaf så länge vi kör igång SENAST 22:00... helst tidigare...!!
Postad 03 June 2008 - 09:58
När man gjort 100 headshots med MP44an börjar man gilla den, och när man är klar med den älskar man den.175 headshots med mp44.. tar lite tid men vad gör man inte för en gyllene ak74a...
När man inte spelat med den på ett tag och kör med den igen har man glömt hur bänglig den är innan man spelat in sig på den.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 03 June 2008 - 10:09.
Postad 03 June 2008 - 10:10
Kan tänka mig att den bössan är suverän med "steady aim"? Har dock aldrig spelat med den och man ser aldrig någon spela med den heller.När man gjort 100 headshots med MP44an börjar man gilla den, och när man är klar med den älskar man den.
![]()
När man inte spelat med den på ett tag och kör med den igen har man glömt hur bänglig den är innan man spelat in sig på den.
Postad 03 June 2008 - 10:13
28 var det, då måste jag vänta på att gå i prestige, hinner inte till lvl 28 på en kväll.
Jag känner också att det börjar bli dags att gå prestige snart.. Jag använder i stort sett bara MP5 och M4 nu, men jag kommer sakna dead silence.
Postad 03 June 2008 - 11:11
Favvovapnen är machine guns men då behöver man oftast "grip" till vilket gör att perk 1 försvinner = clyamores för min del. Vill helst ha några claymores utplacerade för att täcka ryggen
![]()
175 headshots med mp44.. tar lite tid men vad gör man inte för en gyllene ak74a...
Att säga att man gillar machinegun är snudd till förbjudet i denna tråd, samt så är det väl ändå AK47 som man får i guld?
Och snälla, säg att du inte är en sån som hänger på Cagematch och tjatar om headshots...
Personligen har jag inte brytt mig ett dyft om guldvapen, känns ju helt meningslöst innan man fått sitt guldkors (snart!
Postad 03 June 2008 - 11:36
Vi kanske kan försöka få igång en match ikväll.... jag kan iaf så länge vi kör igång SENAST 22:00... helst tidigare...!!
Jag jobbar i eftermiddag och slutar 2200. Sen tar det 20-30 innan jag är hemma.
Postad 03 June 2008 - 11:39
Att säga att man gillar machinegun är snudd till förbjudet i denna tråd..
Jaha... hrmm..*host..host* då är det ju tur att..ehhh... man inte gillar LMG's då...!!
Postad 03 June 2008 - 11:41
har tid att levla massa för att få tillbaka alla perks som behövs. Kul...kul.
edit. felstavning.
Redigerat av Unregistered855fa694, 03 June 2008 - 11:42.
Postad 03 June 2008 - 12:09
Lag 1 kan säkert ställa upp annars då vi inte är lika känsliga på tiderna...Jag jobbar i eftermiddag och slutar 2200. Sen tar det 20-30 innan jag är hemma.
Postad 03 June 2008 - 12:13
Riktigt surt att jag kan gå guldkors nu,men att göra det vore självmord i turneringen eftersom jag inte
har tid att levla massa för att få tillbaka alla perks som behövs. Kul...kul.
edit. felstavning.
Är du inte guldkors än Hyvo.......
Postad 03 June 2008 - 12:19
Att säga att man gillar machinegun är snudd till förbjudet i denna tråd, samt så är det väl ändå AK47 som man får i guld?
Och snälla, säg att du inte är en sån som hänger på Cagematch och tjatar om headshots...
Personligen har jag inte brytt mig ett dyft om guldvapen, känns ju helt meningslöst innan man fått sitt guldkors (snart!), om man nu tvunget vill springa omkring med ett guldvapen så är det ju bara att skjuta en "wanna do headshots"-snubbe och ta hans, finns ju mängder av dom...
Ahh.. upptäcker att jag är en newbie på allt annat än "free-for-all". Vet inte ens vad cagematch är
Näää ak och claymores.. då är jag nöjd. Kommer hellre tvåa med 22 kills och 4 deaths än vinner med mp5an med 25 kills och 28 deaths...
thekilleroffools... jaja inte bästa namnet men bättre än dfksfl34324
Postad 03 June 2008 - 12:25
Kör ni bara turneringar eller? Vore kul att bara komma in och spela lite...
Postad 03 June 2008 - 12:27
https://www.minhembi...howtopic=165264hej!
Postad 03 June 2008 - 12:29
hej!
Vi kör inte bara turneringar, dock håller vi på med en ny som tar rätt lång tid, men om du kollar in https://www.minhembi...howtopic=165264 så hittar du en lång lista över folk som spelar. Bara och lägga till folk så brukar inbjudningarna komma. Tips är att kolla mot slutet av tråden för att se vilka som är mest aktiva och sedan lägga till dem.
Edit: Morlock är snabb som vanligt, men låter denna stå endå så kanske han slipper lägga till hela listan.
BTW, kul TT spel igår morlock, dock vart jag väldigt trött på sabotage matchen på ambush. Kändes som den håll på i all evighet.
Redigerat av frass3, 03 June 2008 - 12:32.
Postad 03 June 2008 - 12:36
Vi kör inte bara turneringar, dock håller vi på med en ny som tar rätt lång tid, men om du kollar in https://www.minhembi...howtopic=165264 så hittar du en lång lista över folk som spelar. Bara och lägga till folk så brukar inbjudningarna komma. Tips är att kolla mot slutet av tråden för att se vilka som är mest aktiva och sedan lägga till dem.
Edit: Morlock är snabb som vanligt, men låter denna stå endå så kanske han slipper lägga till hela listan.
BTW, kul TT spel igår morlock, dock vart jag väldigt trött på sabotage matchen på ambush. Kändes som den håll på i all evighet.
Will do too.. tack för den. Passade på att beställa ett headset också... Funkar ju utan headset om man bara vill "free-for-all":a och kniva några fransmän medan man fnissar gällt. Tänkte även kolla om man kan få hyfsat ljud i headsets också eftersom jag köpte ny tv igår och ljudet är "burkigt" som faen.. funderar på att koppla in ps3an i den 10 år gamla tjock-tvn i stället.
Inget speciellt förutom 10 olika symboler där det ultimata är ett guldkors. Ett bra sätt att visa att man inte har något liv.Ahh.. upptäcker att jag är en newbie på allt annat än "free-for-all". Vet inte ens vad cagematch är
Händer det ngt speciellt när man "varvat" (prestige) det så man får guldkors bredvid namnet? Jag hann "varva" det två gånger innan jag bytte nick och fick börja om...
Känns som man kan nå de siffrorna oavsett vilket vapen man kör med.Näää ak och claymores.. då är jag nöjd. Kommer hellre tvåa med 22 kills och 4 deaths ...
Håller med, heter själv 'morlock'... inte det bästa men bättre än n00bkiller127.thekilleroffools... jaja inte bästa namnet men bättre än dfksfl34324
Postad 03 June 2008 - 12:42
Jo det blev lite drygt. Känns som vi hade kunnat haft lite bättre taktik eller fokus på den matchen. Men annars är det alltid kul att spela TT.Edit: Morlock är snabb som vanligt, men låter denna stå endå så kanske han slipper lägga till hela listan.
Postad 03 June 2008 - 12:44
Inget speciellt förutom 10 olika symboler där det ultimata är ett guldkors. Ett bra sätt att visa att man inte har något liv.
Känns som man kan nå de siffrorna oavsett vilket vapen man kör med.
Visst kan man det, menade egentligen att jag är är lite mer försiktig om mina liv. Har svårt att förstå att en person kan "vinna" då han även dött flest gånger. 25-0 ska det vara
Postad 03 June 2008 - 12:46
Visst kan man det, menade egentligen att jag är är lite mer försiktig om mina liv. Har svårt att förstå att en person kan "vinna" då han även dött flest gånger. 25-0 ska det vara
Har fått 25-1 fem-sex gånger... Ska dock testa de andra alternativen (än free for all)..
Får man de siffrorna i en ffa match har man bunkrat in sig ordentligt och tagit fram det stora campartältet
Postad 03 June 2008 - 12:52
Får man de siffrorna i en ffa match har man bunkrat in sig ordentligt och tagit fram det stora campartältet
hehe.. + rejält med flyt. Har mina favvo-platser på de olika banorna. Är dock ingen "sniper" som bara ligger och trycker. Blir alltid lika förbannad när man blir träffad av en sådan att man offrar ett par liv bara för att smyga upp bakom och kniva lite... inget liv? Nä just det
Postad 03 June 2008 - 13:01
Tycker vi skramlar till ett Trianga kök, fjällräven tält och lite torr-proviant åt våran camparkompis.hehe.. + rejält med flyt. Har mina favvo-platser på de olika banorna. Är dock ingen "sniper" som bara ligger och trycker. Blir alltid lika förbannad när man blir träffad av en sådan att man offrar ett par liv bara för att smyga upp bakom och kniva lite... inget liv? Nä just det
Och du Primare kanske kan hålla honom sällskap, ni kan ju dra en Yatzy eller nått, ihopkurade i ett hörn
Redigerat av Unregistereda1381774, 03 June 2008 - 13:04.
Postad 03 June 2008 - 13:01
Postad 03 June 2008 - 13:04
Tycker vi skramlar till ett Trianga kök, fjällräven tält och lite torr-proviant åt våran camparkompis.
Coolt... är det camouflagetält hade det varit guld. Proviant behövs inte då jag har fullt upp med att samordna flygunderstöd och helikoptrar *hybrisventilerar kraftigt*
Postad 03 June 2008 - 13:08
Har själv dött snart 45.000 gånger så jag är nog inte så försiktig med mina liv.Visst kan man det, menade egentligen att jag är är lite mer försiktig om mina liv.
"målskillnad" skulle vara en bättre metod kan man tycka ibland, eller begränsat med spawns.Har svårt att förstå att en person kan "vinna" då han även dött flest gånger. 25-0 ska det vara
Anyhow, alla vidare diskussion tas i DENNA TRÅD!.
Postad 03 June 2008 - 13:11
Akerren, Hippo kan vi ikväll?
Om så, vilket lag känner sig manade?
Redigerat av Unregistereda1381774, 03 June 2008 - 13:11.
Postad 03 June 2008 - 13:15
Sorry...
Ni har inte fått stryk av Lag 6 än va? Vi kanske kan ställa upp?
Postad 03 June 2008 - 13:32
LAG 1!Sorry...
Vi har knappt fått spela något...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 03 June 2008 - 13:32.
Postad 03 June 2008 - 13:48
Det är iofs inte många lag som fått stryk av er...Ni har inte fått stryk av Lag 6 än va? Vi kanske kan ställa upp?
Så det klart att ni kan få spöa oss. Frågan är bara om vi orkar spela så många matcher...
Redigerat av Unregistereda1381774, 03 June 2008 - 13:49.
Postad 03 June 2008 - 13:54
HahahaDet är iofs inte många lag som fått stryk av er...
Så det klart att ni kan få spöa oss. Frågan är bara om vi orkar spela så många matcher...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 03 June 2008 - 13:59.
Postad 03 June 2008 - 14:09
Det är iofs inte många lag som fått stryk av er...
Mjo, hälften av alla vi mött......
Edit:
Skall vi köra då doro? Vi kan kl 22.30. Jag är iaf online från 20.30 typ så vi kan ju höras då å kolla läget. Hyvonen kunde inte förens kl 22.30. Kanske för sent för er (mig med men men)?
Redigerat av Unregistered8c00bd99, 03 June 2008 - 14:20.
Postad 03 June 2008 - 14:25
Redigerat av Unregistereda1381774, 03 June 2008 - 14:28.
Postad 03 June 2008 - 14:41
För mig funkar det, jag brukar lira från 21-22 fram till 00-01
jag kommer nog gå online runt 19 så ja kan nog vara med på spel ikväll om de blir ngt å akerren är säkert online han me så vi kommer väl få fullt lag iallafall.
Postad 03 June 2008 - 15:34
jag kommer nog gå online runt 19 så ja kan nog vara med på spel ikväll om de blir ngt å akerren är säkert online han me så vi kommer väl få fullt lag iallafall.
Ja det är väl klart att jag är inne ikväll å en match blir hur bra som
Postad 03 June 2008 - 18:15
Ahh.. upptäcker att jag är en newbie på allt annat än "free-for-all". Vet inte ens vad cagematch är
Händer det ngt speciellt när man "varvat" (prestige) det så man får guldkors bredvid namnet? Jag hann "varva" det två gånger innan jag bytte nick och fick börja om...
Näää ak och claymores.. då är jag nöjd. Kommer hellre tvåa med 22 kills och 4 deaths än vinner med mp5an med 25 kills och 28 deaths...
thekilleroffools... jaja inte bästa namnet men bättre än dfksfl34324
Inget ont om AK47, men det är ingen machinegun...
Väldigt få BRA spelare som använder LMG, mest för att det tar en evighet att ladda om och att man blir väldigt seg och långsam och dels för att det är så dålig precision på dom, LMG är för nybörjare, sen växer man ifrån dem...
Postad 03 June 2008 - 18:21
[/quote]
Beror dina resultat på intensivt campande eller på bra spel?
Postad 03 June 2008 - 18:26
"POSTER IS AN A$$ WHO HA$ LINKED TO MY PICTURE!!"????????????????????
Redigerat av Dr. Death, 03 June 2008 - 18:34.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
185 filmer
5 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?