Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

MAG: Massive Action Game

707 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
MAG: Massive Action Game (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,25 (3) Inga priser
MAG: Massive Action Game (inkl. Headset) (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
MAG: Massive Action Game - Special Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
MAG: Massive Action Game - Collector's Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 01 oktober 2009 - 13:03

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Vad menar du med "hardcore"? Mindre action och mer taktik? Mer hårda ord mot noobs? Mer nedlagd tid ger mer tillbaka? Längre matcher?

Jag är egentligen mest nyfiken på vad du menar när du skriver hardcore... :-)

Nu ska inte jag tala/skriva för morlock men jag tror att det han menar är precis det du skriver, lite mer taktik, action är det nog fn lika mkt men det krävs en hel del taktik också för att laget ska vinna. Mer än att skjuta och döda fi.
Dessutom är det lite svårare att bli riktigt duktig i MAG, det kräver mer skillz av spelaren. Man kommer snabbare in i COD, det är mer lättillgängligt. På både gott och ont.

Postad 01 oktober 2009 - 13:09

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Inte för att vara ett asshole, men kan ni sluta prata om MAG. Jag blir så sugen på spela det, men jag kommer bara bli våldsam mot min lägenhet då jag avskyr konsollkontroll i FPS :)

Postad 01 oktober 2009 - 13:21

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1 521 inlägg
  • 0

Inte för att vara ett asshole, men kan ni sluta prata om MAG. Jag blir så sugen på spela det, men jag kommer bara bli våldsam mot min lägenhet då jag avskyr konsollkontroll i FPS :)

Tips.. sluta läs MAG tråden om du inte vill läsa om MAG??

Postad 01 oktober 2009 - 13:29

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Vad menar du med "hardcore"? Mindre action och mer taktik? Mer hårda ord mot noobs? Mer nedlagd tid ger mer tillbaka? Längre matcher?

Det kräver mer av spelaren i engagemang, tid och tålamod. Inte lika mycket pick'up'n'play som andra spel.

Postad 01 oktober 2009 - 13:33

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Det kräver mer av spelaren i engagemang, tid och tålamod. Inte lika mycket pick'up'n'play som andra spel.

Annars var ju "mera hårda ord mot noobs" ett bra alternativ också. Hahaha!

Lite OT men: frasse fick sina fiskar varma när han sprang omkring med nååbtuben på COD igår.

Postad 01 oktober 2009 - 13:38

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Lite OT men: frasse fick sina fiskar varma när han sprang omkring med nååbtuben på COD igår.

Lite OT men jag käkade Quesadilla kyckling idag till lunch. Mums.

Postad 01 oktober 2009 - 13:47

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0

Lite OT men jag käkade Quesadilla kyckling idag till lunch. Mums.

Apropå "varma fiskar" eller?!??!??!?

Vi lämnar nog det här nu. :)
Ledsen för OT, my bad.

Redigerat av BrittBastard, 01 oktober 2009 - 13:55.

Postad 01 oktober 2009 - 13:48

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
lite OT?

Har kyckling nått överhuvudtaget med MAG att göra? :)

Skulle säga helt OT, men whatever, jag kökade nyss en bussola och nu mår jag illa...

Hatar MAG, ändå sitter jag och väntar på att servern ska öppna....

Postad 06 oktober 2009 - 11:47

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
förlängda öppettider på servrarna idag "Tuesday 6th October: 16:00 - 21:00 BST" bör väll bli 17-22 svensk tid

Postad 12 oktober 2009 - 12:49

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Fick ett infall igår och förbokade på dvd.co.uk, och idag kom det en betakod i mejlen. Funderar lite på det här med de tre fraktionerna. Är det så att de har olika vapen/tillbehör/egenskaper, eller är det bara ett klurigt sätt att dela in spelarna i olika lag?

Såg att ni andra här har spelat Valor, men jag har mest funderat på Raven...

Postad 12 oktober 2009 - 13:20

Unregistered38bbb728
  • Unregistered38bbb728
  • Forumräv

• 628 inlägg
  • 0
är det möjligt att komma över Beta nycklar fortfarande?

och i så fall hur?

Postad 12 oktober 2009 - 13:33

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

är det möjligt att komma över Beta nycklar fortfarande?

och i så fall hur?

Jag beställde från dvd.co.uk (motsvarande 380 kr). Likande erbjudanden finns på andra ställen. Antal betanycklar de har är begränsat, men jag som beställde igår fick en i alla fall. Sen går det ju att avboka beställning ifall man ångrade sig.

Postad 12 oktober 2009 - 15:05

aguhi
  • aguhi
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0
Har det startat en ny betaperiod nu? Den slutade ju för någon dag sedan eller?

Postad 12 oktober 2009 - 16:13

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Jag beställde från dvd.co.uk (motsvarande 380 kr). Likande erbjudanden finns på andra ställen. Antal betanycklar de har är begränsat, men jag som beställde igår fick en i alla fall. Sen går det ju att avboka beställning ifall man ångrade sig.

Testade detta och hoppas på att få en kodusling. Billigt var där ju med

Postad 13 oktober 2009 - 20:23

najs
  • najs
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Jag har en beta nyckel, men hur laddar jag hem betan?

Jag hitta hur. PS store -> redeem code

Redigerat av najs, 13 oktober 2009 - 20:42.

Postad 22 oktober 2009 - 20:31

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
MAG Update 1.3 Up

http://blog.us.plays...a-update-v1-30/

Some of the patch highlights are:

* Framerate improvements in all environments
* Vote/ Kick implemented
* Art and lighting updates to all levels
* Art updates to weapons, vehicles and objects
* Animation improvement and updates
* Client patching improvements
* Design tuning on all environments (attacker/defender, out of bounds, sightlines, routing…)
* Tuned all skills (skill point expense, skill trees, skill effects)
* Tuning pass on experience rewarded for all actions (resuscitate, heal other, destroy turret, destroy motor pool….)
* Tuning pass on player & leadership experience progressions
* Full audio tuning pass
* Bunker, APC, and Spawn camera adjustments
* Lowered initial spawn times for attackers and defenders for all gametypes
* Update Major/Minor victory and loss percentages and conditions for all gametypes
* Updated Domination gametype scoring values
* Improved weapon feel and hit feedback

Update is up now, servers go live at 10:00 AM PST like usual.

---...

Hyffsad uppdatering, ska nog köra lite tror jag,. :)

EDIT: Långsam uppdatering är LÅNGSAM! 100Mb på 20 minuter... (av 2,6Gb)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 22 oktober 2009 - 23:10.

Postad 23 oktober 2009 - 06:46

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
Ja, det var en uppdatering som heter duga. Iallafall på pappret.
Ska nog också in och prova lite, kanske ikväll.
Om man hinner, får väl kanske ägna kvällen åt att uppdatera som det verkar. :)

Postad 02 november 2009 - 19:40

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Gamla klienten;
Postad bild

Efter uppdateringen;
Postad bild

Postad 02 november 2009 - 20:33

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Jag hoppas att många av er andra kommer att köpa detta när det kommer. Har man inte bra folk att spela med är det inget vidare.

Postad 10 november 2009 - 09:57

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
MAG Beta 4 Starts...Now!

Hello everyone,

My name is Jeremy Dunham (PSN ID: zpr_DunhamSmash), Zipper Interactive’s new Senior Community Manager, and I wanted to share some news regarding our latest MAG beta program that we’re kicking off right now. Starting today, we’ve officially moved into our next Beta phase – Beta 4. We’ve made more than 6,000 changes from our last phase to Beta 4, not the least of which include an increased level cap from 40 to 60, a retooled skill tree and experience curve, and an improved ranking system – all based on the feedback from our diligent testing crew.

We’ve also introduced two new major features to Beta 4. We’ve implemented the oft-asked about “proximity chat” feature that allows you to hear enemies communicating as you get closer, or trash talk them yourself as you punch ‘em full of lead. We’ve also introduced Shadow War bonuses. Depending on which PMCs are leading in the number of contracts owned, the entire PMC will earn different bonuses based on gametype. Leading in Sabotage adds experience points, leading in Acquisition increases leadership aura distance, and leading in Domination decreases tactical strike cooldown time.

Other new additions to Beta 4 include improvements to character hit detection and reactions, skill tuning that sees many of the existing skills amped up, refined Leadership abilities and experience points, and numerous other changes that our eagle-eyed testers have spotted over the last cycle.

Observera att även om Zipper har sagt att bara de med betanycklar från pre-orders skulle få delta i fas 4 av betan, så verkar det fungera även för de med de ursprungliga betanycklarna.

Postad 10 november 2009 - 10:23

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
De där betanycklarna man får med vid köp, håller de över en längre period eller stängs de ned efter ett tag?

Postad 10 november 2009 - 11:26

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

De där betanycklarna man får med vid köp, håller de över en längre period eller stängs de ned efter ett tag?

Vad jag har sett, så kommer betan att avslutas 20:e november.

Postad 10 november 2009 - 13:47

Unregisteredb92a947c
  • Unregisteredb92a947c
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Hur verkar MAG vara random, är det svårt?

Själv så hoppar jag över den betan och kör Battlefield BC2 betan nu den 19:e istället.

Postad 10 november 2009 - 14:58

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Hur verkar MAG vara random, är det svårt?

Själv så hoppar jag över den betan och kör Battlefield BC2 betan nu den 19:e istället.

Jag gillar upplägget med stora banor, många spelare, uppdelningen i mindre grupper och flera olika delmål, och att vissa spelare får befälsuppgifter. Det finns flera element i spelet som uppmuntrar till samarbete, och som brottarkungen skrev, så blir även själva upplevelsen mycket bättre om man samarbetar. Tycker också att man både får känslan av att "bara" vara en liten del av något större och att man faktiskt kan göra saker som påverkar hela laget (även om man inte är befäl).

Det var rätt brutalt att i betan bli inslängd i 64vs.64 matcher utan någon som helst introduktion. Väldigt förvirrande i början, och jag har fortfarande långt kvar tills att jag känner att jag hittar på banorna... Och då har jag hittills nästintill bara spelat på 6 av de 21 banorna som finns (om man räknar varje plutons bana separat, och inte räknar med träningsbanorna).

Postad 10 november 2009 - 22:15

Unregisteredb92a947c
  • Unregisteredb92a947c
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Verkar intressant. Hoppas vi kan få ihop ett bra gäng härifrån. Bokat i alla fall.

Postad 24 november 2009 - 11:37

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
http://twitter.com/PSM3_Magazine

Want a MAG beta code? We've got 1000 to give away. Mail [email protected] with the subject 'MAG BETA' to get one! One code per person.

Edit: Betan ska fortsätta till 4 december.

Redigerat av random111, 24 november 2009 - 11:43.

Postad 24 november 2009 - 11:56

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Suveränt! Jag har en betacode i min brevlåda, så nu kan jag lira både MAG och BFBC2 betorna, kvällarna och sena nätter är räddade!

psn: thomasson ifall att någon är intresserad

Postad 24 november 2009 - 16:42

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1 298 inlägg
  • 0
Segt det är att komma igång! Först en mega download som tog evigheter och sen ska man vänta ytterliggare för att komma in i nån match! Har köat i 20 min nu! ;)

Är det samma köande för er andra?

Redigerat av ROCA, 24 november 2009 - 16:44.

Postad 24 november 2009 - 16:51

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Suveränt! Jag har en betacode i min brevlåda, så nu kan jag lira både MAG och BFBC2 betorna, kvällarna och sena nätter är räddade!

psn: thomasson ifall att någon är intresserad

MAG Beta v1.46

Jag körde först Raven, sedan S.V.E.R. och sedan Valor. Gillade S.V.E.R. bäst, så det blir nog det igen för denna fas av betan.

Ett tips, använd de 4 första skill points till "Medical Kit" och "Resuscitation". Dels gynnar det ditt lag mycket, dels får man mycket poäng för att läka och återuppliva sina medsoldater. Ett av de snabbaste sätten att levla upp.

Postad 24 november 2009 - 17:17

Unregisteredb92a947c
  • Unregisteredb92a947c
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Kunde inte låta bli denna beta så jag fixade också en kod. Valde S.V.E.R. ska in och träna nu, verkar kunna bli rörigt i början ;)

Postad 24 november 2009 - 18:34

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1 141 inlägg
  • 0
Tankade ner betan, tog väl bara 2½ timme, lagom irriterad drar man igång spelet och hoppas att det var värt väntan, tyvärr inte.

Spelade väl i 10 minuter totalt innan jag stängde ner det, knapparna är helt keff, och campers finns det gott om...

Glad att jag inte har betalt för det iaf kan jag säga.

Mitt tips till er som är nyfikna, spara er bandbredd och tid till något bra istället.

Postad 24 november 2009 - 18:39

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Spelade väl i 10 minuter totalt innan jag stängde ner det, knapparna är helt keff, och campers finns det gott om...

Brukar också rata spelen efter 10min. ;)

MAG har en väldigt brant inlärningskurva tycker jag.

Postad 24 november 2009 - 20:04

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Kunde inte låta bli denna beta så jag fixade också en kod. Valde S.V.E.R. ska in och träna nu, verkar kunna bli rörigt i början ;)

Det lär bli väldigt rörigt. Dels många nya som inte vad de ska göra eller vart de ska gå... plus att det inte finns några som har levlat upp till squadledare ännu.

Här finns en bra guide, Newbies Guide for MAG. Den är skriven för en äldre version av betan, men det mesta stämmer nog fortfarande.

Postad 24 november 2009 - 20:46

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1 141 inlägg
  • 0

Brukar också rata spelen efter 10min. ;)

MAG har en väldigt brant inlärningskurva tycker jag.

Jag var inte imponerad av spelet iaf, samma snubbe campade sönder mig 3ggr, sen fick jag ett HS på honom, för att sen bli dödad av hans polare som täckte honom....

Kul spel! ;)

Postad 24 november 2009 - 23:20

Unregisteredb92a947c
  • Unregisteredb92a947c
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Tack Random, precis vad jag behöver. Var med i ett snabbt spel och hittade inte hur man duckade, har för mig att jag provade trekant. Tyckte det var viktigt så jag provsköt inte ens geväret :( utan sprang efter gänget och tryckte alla knappar utom avtryckren - sköt ingen, dog inte och förstod inte vad dom gjorde B) Jag får försöka nu igen då fotbollen är över.

Postad 25 november 2009 - 09:20

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Jag har spelat det här någon timme nu när man fick sig en betakod.

Tycker det är rätt trevligt än så länge. Måste säga att det inte riktigt känns lika polished och ordentligt som BF:BC2-betan dock.

Gillar sättet man levlar upp och köper vapen för skillpoints osv. Lite smådrygt dock med så lite ammo. Får ju alltid slut förr eller senare, men å andra sidan har jag tack vare det lyckats få in ett par pistolfrags också :(

Förstår inte riktigt varför folk pratar om förvirring och inlärningskurva. Jag har visserligen bara kört "sabotage" (tror jag?) och där har det varit väääldigt basic.
"Försvara" eller "Attackera" A-punkten eller B-punkten. Däremot tror jag inte att jag fått några direkta order eller något från ett befäl än. Om jag fått det så har jag missat det och kanske det är det förvirrande/svåra?
Annars är det ju bara run n' gun.

Postad 25 november 2009 - 12:39

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Förstår inte riktigt varför folk pratar om förvirring och inlärningskurva. Jag har visserligen bara kört "sabotage" (tror jag?) och där har det varit väääldigt basic.
"Försvara" eller "Attackera" A-punkten eller B-punkten. Däremot tror jag inte att jag fått några direkta order eller något från ett befäl än. Om jag fått det så har jag missat det och kanske det är det förvirrande/svåra?
Annars är det ju bara run n' gun.

Under fas 2 och 3 av beta kördes nästan enbart "Acquisition 64vs64", som har betydligt större kartor och betydligt fler delmål. Där är det svårt att vinna som anfallare utan koll på läget och utan squadledare. Så jag tror att "förvirring och inlärningskurva" kommer från oss som började då.

Börjar man däremot med "Sabotage 32vs32" så blir det mycket lättare. Först A/B punkten och sedan C punkten. Däremot håller jag inte med om att det bara är run n' gun. Att samordna attacker (via mic) och att använda t.ex. rök- och gasgranater på rätt sätt gör en stor skillnad.

I det slutgilltiga spelet kommer det även att finns en 16vs16 (om jag minns rätt...) träningsmod, och de olika 32vs32, 64vs64 och 128vs128 speltyperna kommer nog att gradvis låsas upp. Så inlärningskurvan bör bli mycket lättare än för de som tidigare i betan slänges rakt in "Acquisition 64vs64".

Postad 25 november 2009 - 13:03

Unregisteredb92a947c
  • Unregisteredb92a947c
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Dom flesta nya spel är väl mer eller mindre förvirrande i början om man nu inte har en medfödd instruktionsbok någonstans. Tyckte detta var upplagt ganska bra så menydetaljerna lärde man sig snabbt. Snyggt gränssnitt tycker jag att det var också. Det blir ganska svårt att lyda order, spana efter fiender och inte tappa bort sin grupp men man vänjer väl sig. Jag tyckte det grafiskt så ganska bra ut men man kan ju alltid hoppas på bättre. Inget som förstörde spelupplevelsen i alla fall.

"Run and Gun" var det några jänkare som gjorde igår med kommentarer som "I don't fucking believe it ..." och "whatta fuck ..." då en krypskytt tog dom. Spelet är inte som COD även om många verkar tro det och springer till en punkt i flock. Det gick konstigt nog bra för mig igår så detta spel passar tydligen min spelstil bättre (kan ju vara en tillfällighet). Hur som helst så känns det mer realistiskt på något sätt och det gör det roligt trots att det är långsammare tempo (eller borde vara). Det stora problemet är nog att få bra befäl då många inte tycks fatta att det är gruppens förmåga som ska anpassas till striden och inte den egna.

Verkar kunna bli ett kul klanspel om bra befäl om man nu får ihop folk.

Postad 25 november 2009 - 14:10

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Beror väl lite på hur man ser det.

Jag tycker att Sabotage definitivt är run n' gun. Det enda man gör är ju att attackera/försvara.
Visst, rökgranater kan vara viktiga som fanken, men i det stora hela handlar det om vem som sänker motståndaren mest. Jag säger inte det på ett negativt sätt och jag hoppas jag får chansen att prova på de här lite "svårare" spelvarianterna vid något tillfälle.

Jag kan ju ha missat något, men jag har aldrig fått några order förutom "attack" eller "defend". Inte ens specifikt A eller B.
Brukar försöka hålla mig nära min squad och sänka så många som möjligt och jag brukar i slutet få en del "mission achivement exp" eller vad man ska kalla det. Så jag antar att jag gör rätt? Heh.

Och att samordna attacker tror jag är väääääldigt krångligt om man inte är i en klan. Även om 50% av gänget verkligen är med på det så, åtminstone på kartorna jag spelat, måste man flankera övertagningspunkten från helst ett par håll samtidigt som man har en rätt ordentlig styrka som forcerar sig in.

Än så länge har jag haft rätt roligt, men skulle vela ha mer delmål. Gärna saker som mindre grupper kan ta sig an och ändå hjälpa den större striden på något vis.

Ni som började vid de tidigare beta-stadierna, fick ni fortsätta på nästa stadie med samma kod eller hur funkade det?

Postad 25 november 2009 - 14:33

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Beror väl lite på hur man ser det.

Jag tycker att Sabotage definitivt är run n' gun. Det enda man gör är ju att attackera/försvara.
Visst, rökgranater kan vara viktiga som fanken, men i det stora hela handlar det om vem som sänker motståndaren mest. Jag säger inte det på ett negativt sätt och jag hoppas jag får chansen att prova på de här lite "svårare" spelvarianterna vid något tillfälle.

Jag kan ju ha missat något, men jag har aldrig fått några order förutom "attack" eller "defend". Inte ens specifikt A eller B.
Brukar försöka hålla mig nära min squad och sänka så många som möjligt och jag brukar i slutet få en del "mission achivement exp" eller vad man ska kalla det. Så jag antar att jag gör rätt? Heh.

Man måste upp till level 15 för att kunna bli squadledare. Misstänker att det inte var speciellt många som kom upp så långt igår. Så du hade antagligen ingen squadledare i squaden. Squadledaren "tekniska roll" i Sabotage är dock begränsad till att ange mål A, B eller C.

Och att samordna attacker tror jag är väääääldigt krångligt om man inte är i en klan. Även om 50% av gänget verkligen är med på det så, åtminstone på kartorna jag spelat, måste man flankera övertagningspunkten från helst ett par håll samtidigt som man har en rätt ordentlig styrka som forcerar sig in.

Om du med "krångligt" menar att det kan vara svårt att få alla att lyssna så förstår jag vad du menar. Jag har dock varit med otaliga gånger då squadledaren via mic har lyckats samordna attacker utan att de övriga ingick i hans klan.

Än så länge har jag haft rätt roligt, men skulle vela ha mer delmål. Gärna saker som mindre grupper kan ta sig an och ändå hjälpa den större striden på något vis.

Exakt så är det på de större speltyperna, Acquisition och Domination.

Ni som började vid de tidigare beta-stadierna, fick ni fortsätta på nästa stadie med samma kod eller hur funkade det?

Samma kod hela tiden. Eller snarare, nästa stadie har kommit som en SW uppgradering när man har startat spelet. Detta ska dock vara det sista stadiet av betan...

Postad 27 november 2009 - 01:16

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0
Har spelat betan i någon dag nu och måste säga att spelet är så grymt kul.

Taktik på hög nivå, intensivt och kontrollerna sitter som ett smäck.

Garanterat köp när det kommer.

Ni måste testa detta spelet!

Postad 01 december 2009 - 16:34

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0
Nytt sedan jag sist skrev är att de har släppt en uppdatering som gör att skuggorna är väldigt realistiska.

Detta är dock störande då inget annat spel har lika realistiska skuggor och ibland vill man höja kontrasten när man står i skuggan.

Står man i solen och siktar in mot djungeln där det är skugga är det svårt att se fienden sitter man däremot i djungeln så har man ett visst övertag.

Som sagt måste kollas in detta spel.

Postad 01 december 2009 - 17:03

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Står man i solen och siktar in mot djungeln där det är skugga är det svårt att se fienden sitter man däremot i djungeln så har man ett visst övertag.

Det låter som verkligheten ju :P

Postad 21 december 2009 - 19:28

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
MAG Open Beta från 4:e till 10:e januari!

Postad 21 december 2009 - 19:36

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
Så vi som redan har betan kan börja köra den nya från och med imorgon. Hoppas de där 2,5GB går lite snabbare denna gång då....

EDIT: MAG har gått guld.

Boxart US.
Postad bild

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 21 december 2009 - 19:49.

Postad 21 december 2009 - 20:04

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3 073 inlägg
  • 0
Ingen som har betanyckel över? kan vara skoj att testa detta :)

Postad 21 december 2009 - 20:13

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Så vi som redan har betan kan börja köra den nya från och med imorgon. Hoppas de där 2,5GB går lite snabbare denna gång då....

Intressant att det står "(1.8 GB – 2.3 GB depending on your region)". Gissningsvis, 1.8 GB = 64-player och 256 player speltyperna, 2.3 GB = även 128-player speltypen. Undrar vilken vi får i EU?

Ingen som har betanyckel över? kan vara skoj att testa detta :)

Behövs inte. Detta är en öppen beta. Alla kommer att kunna ladda ner den från PSN storen.

Redigerat av random111, 21 december 2009 - 20:14.

Postad 21 december 2009 - 20:15

brottarkungen
  • brottarkungen
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Någon som har koll på om dom fixat spawnbuggen (räknaren går till noll och börjar om utan att man får spawna).

Postad 21 december 2009 - 20:16

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Intressant att det står "(1.8 GB – 2.3 GB depending on your region)". Gissningsvis, 1.8 GB = 64-player och 256 player speltyperna, 2.3 GB = även 128-player speltypen. Undrar vilken vi får i EU?

Är nog snarare språkpaket, text och röster på div språk. EU = 2,3 och US = 1,8 gissningsvis.

Någon som har koll på om dom fixat spawnbuggen (räknaren går till noll och börjar om utan att man får spawna).

Det är en bugg det då? Tänkte att det har att göra med att man spawnar i vågor inom squaden.

Postad 21 december 2009 - 20:19

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Är nog snarare språkpaket, text och röster på div språk. EU = 2,3 och US = 1,8 gissningsvis.

Så är det nog. Var på väg att ändra mitt inlägg, men hann inte...

Redigerat av random111, 21 december 2009 - 20:21.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.