Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finns det några MMA-fans här?

4348 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 January 2009 - 17:33

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Vars tippar du ?

Postad 22 January 2009 - 18:17

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Ser att man kan tippa Affliction på Unibet. Så, vad har ni för tips? :)

Arlovski, Andrei - Emelianenko, F 3,50 - 1,25

Barnett, J - Yvel, G 1,12 - 5,50

Belfort, V - Lindland, M 2,50 - 1,45

Buentello, P - Sidellnikov, K 1,60 - 2,20

Nogueira, Antonio Rogerio - Matyushenko, V 1,90 - 1,80

Redigerat av bananplanta, 22 January 2009 - 18:22.

Postad 22 January 2009 - 19:51

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Vars tippar du ?

Betsson. Lade budet så att jag inte deppar ihop totalt om Fedor torskar på lördag. 1800:- från betsson skulle kunna få mig igenom eländet.

Redigerat av Unregistered8147b14e, 22 January 2009 - 19:54.

Postad 22 January 2009 - 20:00

caj
  • caj
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0

Om Fedor får stryk på lördag... då kommer 1800 bli lite plåster på såren. :)

Haha, tycker jag var rätt så smart faktist, blir lite små sugen å spela sj :( , men vill nog se fighten i live tv i sådant fall. När på lördag och vart sänds den?

Postad 22 January 2009 - 20:20

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Mmm..Skulle lätt tippa själv om man bara kunde se live..
Går inte på TV4 sport iaf

Postad 25 January 2009 - 11:21

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Spoiler

Postad 25 January 2009 - 12:19

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Spoiler

Postad 25 January 2009 - 19:43

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
skulle va skönt å se han i UFC så man slipper höra den ständiga klagan över att han aldrig möter nå 'bra' motstånd.ska se affliction ikväll+cola+chips.ahhhh.

Postad 26 January 2009 - 02:09

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Håller med dig Birkanoff...

Spoiler

Postad 26 January 2009 - 11:18

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Spoiler

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 26 January 2009 - 12:26.

Postad 26 January 2009 - 13:17

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Dom 2 jag drömmer om ska mötas om nätterna är Fedor och Lesnar..

Om jag får se Fedor krossa han skulle jag kunna dö lycklig ;)

Postad 26 January 2009 - 13:24

Dalcar
  • Dalcar
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Samma här men håller på Lesnar ;)

Postad 26 January 2009 - 13:43

F.A
  • F.A
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0

Nyss kollade jag igenom highlights med Fedor. Fyfan, det är nästan så att jag vill svälja skiten jag fått ur mig om honom. Skäms!

Absolut grym fighter...

Ja, fy f*n vad han är grym.
Jag tycker nog han är bland dom bästa all time.
Är det någon som vet hur gammal han är?

Redigerat av F.A, 26 January 2009 - 14:57.

Postad 26 January 2009 - 13:51

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
:lol: ;) B)

Edit
ska se alla Fedors matcher ikväll :-)

Edit
Har ni sett Ulimate fighting doku serien som finns ?
Funderar på att börja se den..En kompis har börjat med år ett och tycker det är rätt intressant

Redigerat av moparman, 26 January 2009 - 17:21.

Postad 26 January 2009 - 14:57

F.A
  • F.A
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
Passa på att kolla in hans bror Alexander också, snygga tatueringar!

Postad 26 January 2009 - 16:14

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Fedor är 32 år ung. ;)

Postad bild

Postad bild

Redigerat av Unregistered8147b14e, 26 January 2009 - 16:39.

Postad 26 January 2009 - 17:33

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0
Jaha, så var Affliction över...ingen impa på mej speciellt förutom Vitor Belfort, han är tillbaks. ;)
Jag är fortfarande inte övertygad om att Fedor är bäst i världen, han har en höger som skjuter krut och att han fick The Pitbull att sova var mer Pitbulls förtkänst...han vart för killerhappy när han fick in frontkicken på Fedor.
Fedor är grym och är bäst på att kapitalisera på motståndarens svaghet och misstag vilket han även gjorde med Andrei.
Visst är Fedor en grym fighter och en grymt ödmjuk människa och det beundrar jag honom för men som sagt bäst vette tusan.
Jag behöver se honom möta fler motståndare inann jag säger han är bäst.
/ peace

Postad 26 January 2009 - 19:15

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

/ peace

Själv anser jag att han har blivit testad i 9 års tid och vid varje prov har han vunnit och aldrig blivit stoppad! (förutom när han blev stoppad av domaren I Kohsakamatchen då.)

Fast det är klart... Varje person som precis upptäckt fedor behöver ju "ännu en match" för att se hans storhet. ;)

Postad 26 January 2009 - 19:33

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

29 vinster och 1 förlust pga en icke tillåten armbåge ;)

Hur många matcher måste han bevisa sig då ;)

Vad jag vet finns det väl ingen som har sånt track-record?

Postad 26 January 2009 - 19:39

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0

Själv anser jag att han har blivit testad i 9 års tid och vid varje prov har han vunnit och aldrig blivit stoppad! (förutom när han blev stoppad av domaren I Kohsakamatchen då.)

Fast det är klart... Varje person som precis upptäckt fedor behöver ju "ännu en match" för att se hans storhet. ;)

29 vinster och 1 förlust pga en icke tillåten armbåge ;)

Hur många matcher måste han bevisa sig då :P

Vad jag vet finns det väl ingen som har sånt track-record?

Jag har sett honom i Pride mm och där fick dom sparka och stampa på den som ligger vilket jag tycker är osportsligt.
Har följt UFC sen det startade och är med i detta med MMA, så är det...

Redigerat av Lion_Paw, 26 January 2009 - 19:40.

Postad 27 January 2009 - 03:27

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Edit
Har ni sett Ulimate fighting doku serien som finns ?
Funderar på att börja se den..En kompis har börjat med år ett och tycker det är rätt intressant

Det ska du definitivt göra. Många av de stora namnen inom MMA idag har kommit ur den serien.

Postad 27 January 2009 - 07:42

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Jag har sett honom i Pride mm och där fick dom sparka och stampa på den som ligger vilket jag tycker är osportsligt.
Har följt UFC sen det startade och är med i detta med MMA, så är det...

Jag förstår inte riktigt vad du menar, men jag antar att du menar att UFC är det som gäller för MMA.

Eftersom du har följt UFC från början så vet du väl att soccerkicks och stampningar var tillåtna i UFC, dessutom fick man ju dra motståndaren i håret och skrev-slag var tillåtna.

Fedor har slagit 5 UFC-mästare och flera gånger slagit dom som har varit 2:a till 5:a på världsrankingen. Vid första matchen mot Nog var Nog rankad 1:a. Det Fedor har kritiserats för de sista 2 åren har varit att han inte fightats mot dom bästa, men det argumentet håller inte längre efter att han har spöat Sylvia och Arlovski (den ene rankad 3:a vid tillfället och den andra rankad 2:a, se Sherdog). Nu har han hamnat i en organisation som har mycket bättre tungviktsklass än UFC och kan som nästa match möta Barnett som många tror är den enda som kan slå Fedor. Efter Barnett vet jag inte riktigt vad som händer för Fedor, om det finns några intressanta matchups i Affliction kvar. Men jag tror att Affliction har en klausul i kontraktet med Fedor om att Affliction är den enda organisationen som Fedor får fightas för i USA, dvs om han skall fightas i UFC måste showen promotas av både UFC och Affliction.

Man skall inte tro allt Dana White säger. Om Fedor skulle signa med UFC i framtiden, vilket jag inte tror, skulle Dana White direkt säga att Fedor är historiens överlägset bästa MMA fighter pound for pound. Han skulle antagligen glömma bort Anderson Silva, BJ Penn och dom andra.

Angående UFC förhandlar UFC med både Overeem och Semmy Schilt. Schilt tror jag inte så mycket på, men Overeem kan lyckas väldigt bra i UFCs tungviktsklass.

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 27 January 2009 - 07:45.

Postad 27 January 2009 - 09:47

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Vad är det för trassel mellan Fedor och Dana White ?

Kommer dom inte sams om pengar eller vad handlar det om ?

Postad 27 January 2009 - 12:15

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0

Jag förstår inte riktigt vad du menar, men jag antar att du menar att UFC är det som gäller för MMA.

Eftersom du har följt UFC från början så vet du väl att soccerkicks och stampningar var tillåtna i UFC, dessutom fick man ju dra motståndaren i håret och skrev-slag var tillåtna.

Fedor har slagit 5 UFC-mästare och flera gånger slagit dom som har varit 2:a till 5:a på världsrankingen. Vid första matchen mot Nog var Nog rankad 1:a. Det Fedor har kritiserats för de sista 2 åren har varit att han inte fightats mot dom bästa, men det argumentet håller inte längre efter att han har spöat Sylvia och Arlovski (den ene rankad 3:a vid tillfället och den andra rankad 2:a, se Sherdog). Nu har han hamnat i en organisation som har mycket bättre tungviktsklass än UFC och kan som nästa match möta Barnett som många tror är den enda som kan slå Fedor. Efter Barnett vet jag inte riktigt vad som händer för Fedor, om det finns några intressanta matchups i Affliction kvar. Men jag tror att Affliction har en klausul i kontraktet med Fedor om att Affliction är den enda organisationen som Fedor får fightas för i USA, dvs om han skall fightas i UFC måste showen promotas av både UFC och Affliction.

Man skall inte tro allt Dana White säger. Om Fedor skulle signa med UFC i framtiden, vilket jag inte tror, skulle Dana White direkt säga att Fedor är historiens överlägset bästa MMA fighter pound for pound. Han skulle antagligen glömma bort Anderson Silva, BJ Penn och dom andra.

Angående UFC förhandlar UFC med både Overeem och Semmy Schilt. Schilt tror jag inte så mycket på, men Overeem kan lyckas väldigt bra i UFCs tungviktsklass.

Ok, jag ska förklara mej. Jag såg UFC 1 när den kom 1993 och vart väl impad men tyckte fortfarande det var osportsligt. Jag har alltid gillat våld på tv och film, börja titta på Bruce Lee filmer redan vid 7 års ålder.
Har även tränat kamsport i många år (tae-kwon-do). Likaså när jag börja se Pride, älskade det men tyckte det va osportsligt. Idag anser jag att UFC är den renaste organisationen som finns. Boom

Postad 27 January 2009 - 20:46

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Vad är det för trassel mellan Fedor och Dana White ?

Kommer dom inte sams om pengar eller vad handlar det om ?

Det finns många versioner av vad som inte klaffar i förhandlingarna, men många uppgifter tyder på att följande scenario är närmast sanningen:

Dana (och zuffa, ufc) vill ha fullständiga rättigheter över sina fighters, men Fedor och hans manager Finklestein vill ha möjligheten för Fedor att tävla i den Ryska "nationalsporten" Combatsambo, som fedor har varit världsmästare i länge, men förlorade senast titeln.

Dana har kommenterat förhandlingarna med fedors managers och sagt nått i stil med "crazy russians".

Postad 28 January 2009 - 00:40

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ok..Tack för svaret :-)

Sett alla Fedors matcher fram till Antonio Rodrigo Nogueira N1, PRIDE ...Vilken fight...Vilken fight :)

Fedor mot Semmy var kul också..Vilken jätte...Fedor ser ju nästan ut som en dvärg brevid semmy :)

Postad 28 January 2009 - 09:44

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Då har du sett Fedor mot Heath Herring också, en av mina favoritmatcher. Måste vara en av dom grymmaste och mest brutala GnP matcherna, man tycker synd om Heath.

Snart dags för GSP att spöa BJ Penn. Dokumentärerna inför matchen är bra, GSPs träning ser tuff ut. BJ drog sig nästan ur serien efter avsnitt 1 pga hur han framställdes, lat, tillbakalutad och att han inte är särskilt fokuserad. Det stämmer nog inte, jag tror han kommer komma i bra form. Men jag kan aldrig tänka mig att BJ kommer orka 5 ronder mot GSP, han satsar nog på TKO i rond 1-2. GSP kommer säkert ta ner BJ till marken och använda sin styrka och brottning till att trötta ut BJ på samma sätt som han körde över Matt Serra. Frågan är om BJ kan försvara sig mot eventuella takedowns när försöken kommer.

Ser även fram emot battle of Brazil där jag hoppas att Lyoto vinner igen. 2 obesegrade brassar gör ju matchen extra intressant.

Postad 28 January 2009 - 09:51

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Yepp det var en riktigt bra fight :-)
Men Herring exploderade en kort stund mot slutet..Det var imponerande

Men att Nog klarade all stryk han fick är ju ett mysterium..
Såg även Fedors enda förlust om man nu kan kalla det för de..

Men dom första matcherna fram till han börjar i Pride är ju i överlag väldigt tråkiga.
Mest brottning...

Inte sett en enda fight med GSP än men av vad jag hört ska han va riktigt grym :)

Jag har börjat se UFC från första avsnittet å framåt..Är på 11 nu.
Tank Abbott är cool :-)

Sen har ja sett senaste 2 afflication å sista 2 UFC..
Så jag har en del att ta igen....Men väldigt intressant att se från början å få se allt från början..Mycket lättare att hänga me i alla namn

Redigerat av moparman, 28 January 2009 - 09:52.

Postad 28 January 2009 - 18:45

TriNitro
  • TriNitro
  • Användare

• 153 inlägg
  • 0

Visst är Fedor en grym fighter och en grymt ödmjuk människa och det beundrar jag honom för men som sagt bäst vette tusan.
/ peace

Kanske har missat detta tidigare i tråden men vilken fighter anser du vara bäst i världen? Vore intressant att veta :)

edit: Du måste väl iaf ha Fedor som Nr1 HW?

Redigerat av TriNitro, 28 January 2009 - 18:47.

Postad 28 January 2009 - 23:14

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Jag har börjat se UFC från första avsnittet å framåt..Är på 11 nu.
Tank Abbott är cool :-)

Sen har ja sett senaste 2 afflication å sista 2 UFC..
Så jag har en del att ta igen....Men väldigt intressant att se från början å få se allt från början..Mycket lättare att hänga me i alla namn

Funderar själv på att ta en tillbakablick på UFC, Fast jag uppskattar inte avsaknaden av regler i tidiga UFC, Sanktioneringen och regelverket av NSAC är det bästa som hänt MMA!

När du ändå kikar på tidiga UFC-galor så kan du titta på de tidiga Pride-galorna oxå och följa ikoner som Kazushi Sakuraba , Rickson Gracie med flera. Det är oxå väldigt kul att ha sett t.ex. Andersson Silva's karriär i Pride innan Nordamerikanerna fick upp ögonen för honom, för att inte nämna wanderlei, rampage, hendo, shogun med flera, när de var på topp!

Sakuraba var vad som fick mig att fastna för Mixed martialarts, före det så hade jag sett någon enstaka UFC-gala men gillade inte brutaliteten och avsaknaden av regelverk och sanktionering.

Postad 29 January 2009 - 00:40

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

• 860 inlägg
  • 0

Funderar själv på att ta en tillbakablick på UFC, Fast jag uppskattar inte avsaknaden av regler i tidiga UFC, Sanktioneringen och regelverket av NSAC är det bästa som hänt MMA!

När du ändå kikar på tidiga UFC-galor så kan du titta på de tidiga Pride-galorna oxå och följa ikoner som Kazushi Sakuraba , Rickson Gracie med flera. Det är oxå väldigt kul att ha sett t.ex. Andersson Silva's karriär i Pride innan Nordamerikanerna fick upp ögonen för honom, för att inte nämna wanderlei, rampage, hendo, shogun med flera, när de var på topp!

Sakuraba var vad som fick mig att fastna för Mixed martialarts, före det så hade jag sett någon enstaka UFC-gala men gillade inte brutaliteten och avsaknaden av regelverk och sanktionering.

Jorå, jag har följt Pride också. :)

Kanske har missat detta tidigare i tråden men vilken fighter anser du vara bäst i världen? Vore intressant att veta :)

edit: Du måste väl iaf ha Fedor som Nr1 HW?

Jo, jag håller han som n1 i hw men bäst i världen står mellan GSP och BJ Penn, jag bestämmer mej efter UFC 94 som går i helgen. :)

Postad 29 January 2009 - 09:10

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tycker också att det är lite väl brutalt i början av UFC.

Men jag kan ändå inte komma ifrån att jag inte gillar ronder på nåra ynka minuter.
Sen gillar jag inte riktigt viktklasser heller.
Sen är det rätt trist att nu är alla stöpta i samma form..

Var grymt kul att för se tex Gracie mot en motståndare som väger dubbelt så mycket och är tränad i nå helt annat utan tidsbegränsning...Tror att vet man om att man blir "räddad" inom 2 minuter så ska de mycket till innan man ger upp..

Men jag förstår ju å andra sidan varför reglarna är som dom är idag.

Såg Tank mot Frye inatt..Vilken fight.
Tank dominerade totalt men
Spoiler

Postad 29 January 2009 - 16:36

caj
  • caj
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
På tal om Frye, hans match mot Takayama är ju en klassiker, fin teknik från båda kämparna :)

Frye vs Takayama

Redigerat av caj, 29 January 2009 - 16:37.

Postad 29 January 2009 - 19:43

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

På tal om Frye, hans match mot Takayama är ju en klassiker, fin teknik från båda kämparna :)

Frye vs Takayama

Varning! Takayama efter den matchen är inte snygg, kolla inte på bilden om du är känslig!

:)

Redigerat av Unregistered8147b14e, 29 January 2009 - 19:45.

Postad 30 January 2009 - 00:43

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Sett 3 avsnitt av Ulimate fighting doku serien och gillar den skarpt..Vist lite svammlit ibland som att bära stockar å dyligt men klart sevärt...Kul att se att dom verkligen ger allt när det är fight.

Skandal att det gått iaf 8 år och det inte gått på svensk tv vad jag vet iaf.
Skönt att det för en gångs skull är den som presterar som får vara kvar å inte den som är bäst på intriger

Postad 30 January 2009 - 08:18

Unregistered41753
  • Unregistered41753
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0

Sett 3 avsnitt av Ulimate fighting doku serien och gillar den skarpt..Vist lite svammlit ibland som att bära stockar å dyligt men klart sevärt...Kul att se att dom verkligen ger allt när det är fight.

Skandal att det gått iaf 8 år och det inte gått på svensk tv vad jag vet iaf.
Skönt att det för en gångs skull är den som presterar som får vara kvar å inte den som är bäst på intriger

Jag har sett ett par säsonger på TV4 Sport i a f... Gillar serien starkt.

Postad 30 January 2009 - 14:18

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Tänkte jag skulle lägga ut mina bets för UFC 94:

GSP vs Penn - Om GSP kan klara den tidiga stormen från Penn så har han övertaget. Väldigt svår denna så därför gick jag efter hjärtat.

Machida vs Silva - Ännu en svår fight men tror att Machida är så pass unik i sin fighting att Silva inte är riktigt förberedd för honom.

Bonnar vs Jones - Har inte sett Jones innan så därför kör jag på filmstjärnan Bonnar :) Dock så har jag hört att Bonnar ska ha vissa svårigheter med sitt knä.

Diaz vs Guida - Tror att Guida kommer mala ner Diaz med sin standup och kondition, och om det nu går till marken kunna kontrollera Diaz med sin wrestling.

Parisyan vs Kim - Med tanke på dominansen från Parisyan i weltherweight-klassen innan så tror jag på honom. Dock ett litet frågetecken på hjärta, har läst lite om att han kanske skulle dra sig ur denna fighten.

Fitch vs Gono

Gamburyan vs Tavares

Postad 30 January 2009 - 14:40

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Så sjukt pumpad inför denna fighten. Har ni kollat Primetime-episoderna?

Postad 30 January 2009 - 18:18

F.A
  • F.A
  • Lärjunge

• 252 inlägg
  • 0
Sitter o tittar på youtube: "Fedor - The Baddest Man on the Planet - Part" jag vet inte hur många delar.
Propaganda - javisst men jag blir ändå imponerad.

Postad 31 January 2009 - 17:17

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Någon som vet om man kan se fighten inatt streamad över internet?

Har för mig att jag läst om det tidigare men var vettetusan.

Vet ni av nått PM mig iaf ni inte vill skriva i tråden :D

Postad 31 January 2009 - 22:12

TCM
  • TCM
  • Forumräv

• 781 inlägg
  • 0

Någon som vet om man kan se fighten inatt streamad över internet?

Har för mig att jag läst om det tidigare men var vettetusan.

Vet ni av nått PM mig iaf ni inte vill skriva i tråden :)

http://anytime.tv4.s.../?treeId=909193

Postad 31 January 2009 - 22:41

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tackar så mycket :-)

Faaasen att det var så sent...Börjar jobba 0700 imorrn :)

Postad 01 February 2009 - 07:36

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
GSP vs Penn
Spoiler

Postad 02 February 2009 - 01:35

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Såja nu har jag sett UFC 94

Spoiler

Såg gammal fight igår men en som kommer att stanna i mitt minne väldigt länge..
klart bästa fight jag sett utan tvekan..Där kan man snacka om hjärta..

Forrest Griffin vs. Stephan Bonnar
Cox Pavilion in Las Vegas, Nevada on April 9, 2005

Har ni inte sett den så gör det snarast..

Postad 02 February 2009 - 10:48

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Spoiler

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 02 February 2009 - 12:29.

Postad 17 February 2009 - 21:49

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
http://www.dreamoffi...=1234769916.jpg

Dream 7 lightweight GP om två veckor, det kommer bli sjukt kul! antar att vingarna på postern skall symbolisera "featherweight" eller nått :P

Postad bild

Confirmed Feather Weight Grandprix Participants
Chase Beebe[1]
Abel Cullum[2]
Bibiano Fernandes
Daiki Hata[3]
Masakazu Imanari
Micah Miller[4]
Akiyo Nishiura
Takafumi Otsuka[5]
Hiroyuki Takaya
Hideo Tokoro
Joe Warren[6]
Kim Jong Won
Atsushi Yamamoto

Hideo Tokoooroooo! :P http://www.youtube.c...h?v=zA7-paGJYuE

Redigerat av Unregistered8147b14e, 17 February 2009 - 23:38.

Postad 18 February 2009 - 14:20

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Dags för UFC igen, gala 95 :)

Några åsiktier/synpunkter om de kommande matcherna så här några dagar innan???

Kul med svenskt i ringen igen, hoppas på en dominant seger för Per..

Postad 18 February 2009 - 18:02

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Dream7 blir toppen. Tror att Imanari tar hem hela turneringen i slutändan. Dominansen av Nippon top team har varit enorm det senaste året, enda missräkningen för det teamet är Aokis finalförlust mot Hansen. Dags för lite leglocks av Imanari, hoppas han får ta hand om något stort namn i första matchen kanske Chase Beebe eller vaktmästaren.

UFC95 är väl inget jättespännande. Tror Sanchez blir svårslagen i UFCs lightweight-klass och han vinner säkert denna match.
Marquart vinner.
Maia vinner
Koschek vinner
Tycker det bara är mismatches, inga jämna matcher förutom main event där Stevenson har en hygglig chans.

Postad 18 February 2009 - 18:28

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

UFC95 är väl inget jättespännande. Tror Sanchez blir svårslagen i UFCs lightweight-klass och han vinner säkert denna match.
Marquart vinner.
Maia vinner
Koschek vinner
Tycker det bara är mismatches, inga jämna matcher förutom main event där Stevenson har en hygglig chans.

Håller med om att det inte är några direkt spännande fighters som ska upp, men det vette rackarns om det inte är lika bra..har blivit sååå besviken på de "stora" namnen i deras senast fighter, inte alla med de flesta..nästan alltid det bästa är någon utav förmatcherna..

Kan se ut som mismatches på pappret men jag är inte riktigt lika övertygad som du.. :)
Jag ska klura ut vad jag tror så lägger jag upp det sen...

Postad 18 February 2009 - 22:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hoppas verkligen att Koschek får ordentligt med spö.. :)
Tål inte ens att se han...

Större pucko får man ju leta efter....Helst när man sett han i ufc såpan..

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.