Asus Eee Box B204 - 1,6GHz 1GB 160GB
(Stationära datorer)
|
5
|
(0)
|
Inga priser | |
Asus Eee Box B206 - 1,6GHz 1GB 160GB
(Stationära datorer)
|
6
|
(13)
|
Inga priser | |
Asus Eee Box EB1006-B/W-112-5007
(Stationära datorer)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
1 relaterade trådar
* Officiell Tråd - Asus Eee Box * (437 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 10 December 2009 - 19:18
Har iförsig inte fått nått svar på dom andra frågorna jag ställt men prövar denna ändå.
Har ni också problem med att spela upp svt play,tv4 play osv osv i helbild på tvn? jag har min kopplad till en 40" lcd och bilden börjar hacka om jag slår igång helskärmen vilket är ganska jobbigt, då man måste se allt i den lilla fönster bilden.
Har ni också problem med att spela upp svt play,tv4 play osv osv i helbild på tvn? jag har min kopplad till en 40" lcd och bilden börjar hacka om jag slår igång helskärmen vilket är ganska jobbigt, då man måste se allt i den lilla fönster bilden.
Postad 10 December 2009 - 21:07
Jag upplever samma problem med 100/100Mbit lina, så bredbandet kan inte vara begränsningen, utan jag tror att det är prosessorn som inte orkar med "spelaren" däremot så funkar SVTplay men det är precis på gränsen, det får inte vara något anna igång samtidigt för då hackar det. Det skulle var skönt om någon hade någon lösning och det gick att fixa så det inte hackar.
Postad 14 December 2009 - 06:30
Jag upplever samma problem med 100/100Mbit lina, så bredbandet kan inte vara begränsningen, utan jag tror att det är prosessorn som inte orkar med "spelaren" däremot så funkar SVTplay men det är precis på gränsen, det får inte vara något anna igång samtidigt för då hackar det. Det skulle var skönt om någon hade någon lösning och det gick att fixa så det inte hackar.
Prövade mixtra lite med lägre upplösnin och löste det igenom att sänka den något till 1280x720, såg att jag hade inställt på 1366x768.
nu funkar det hyffsat, inte helt jämt men godtagbart för det jag ser.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
* Officiell Tråd - Asus Eee Box *
12 bilder
120 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?