Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Red Dead Redemption

573 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 21 maj 2010 - 13:16

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0

Fick veta att RDR kostade 100 miljoner dollar, 800 miljoner svenska kronor att tillverka!
Det skulle betyda att de behöver sälja över 3 miljoner kopior för att ens börja tjäna pengar på det, säger Gamereactor.

Var på Gamestop och tänka byta in Dragon Age och Mini Ninjas. Visade sig att om jag byter in de 2 spelen, får jag RDR Limited Ed för 350 spänn! Klock!

Intressanta siffror, har du nån länk? Vore intressant att läsa. 3 miljoner kopior borde de nog kunna komma över med råge, även om det väl inte blir några MW2-siffror kanske. :)

Men angående Gamestop så ger de väl inte speciellt mycket för spel om det inte är väldigt populära. Eller var det före idag du menade? För de har ju haft en "2 soel + 99 kr"-kampanj, men sånt gäller ju bara förhandsbokning.

Postad 21 maj 2010 - 13:52

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0
100M låter inte så illa ändå , kanske lite väl mycket men inte alls omöjligt :)

Postad 21 maj 2010 - 14:07

Unregistered03303df7
  • Unregistered03303df7
  • Forumräv

• 640 inlägg
  • 0
Jag verkar inte fått nått i posten idag...jäkla brevbärare :angry:

Postad 21 maj 2010 - 15:22

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

• 1 086 inlägg
  • 0
3 miljoner låter lite, borde väl vara tvungna sälja mer innan de går med vinst ?
Får de så mycket som 266kr per sålt spel?

Postad 21 maj 2010 - 15:33

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0

3 miljoner låter lite, borde väl vara tvungna sälja mer innan de går med vinst ?
Får de så mycket som 266kr per sålt spel?

Hmm, ja det låter lite med tre miljoner vid närmare eftertanke. Nu har jag också letat upp Gamereactors nyhet och den säger fem miljoner exemplar.

Redigerat av jayreso, 21 maj 2010 - 15:33.

Postad 21 maj 2010 - 15:58

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0

Alltså hösten 2009. :angry:

Anybody got a spare time-machine? :rolleyes:

Gick in på Mediamarkt, helt slutsålt på en timme tydligen. Knallade över till Elgiganten, de hade inte ens fått in spelet (förvånad? nej, Elgiganten ju.....)

Drog till Gamestop och fick med mig deras sista Limited Edition ;) Har dock inte tid att spela ikväll, får bli framåt natten

Postad 21 maj 2010 - 17:15

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0

får bli framåt natten

När ska jag ge upp väntandet? :angry:

Postad 21 maj 2010 - 17:23

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1 170 inlägg
  • 0

källa ?

jag har också hört att det är så för GTA4 men kan du verifiera att det är samma för RDR?

http://www.youtube.c...h?v=XR2X6Wng2Tg

ser suddigare ut

Postad 21 maj 2010 - 18:00

pewi78
  • pewi78
  • Forumräv

• 730 inlägg
  • 0
har sett det både på ps3 och xbox idag..... och xboxen är betyligt skarpare:)
å ******** så bra det är:)

Postad 21 maj 2010 - 18:04

Unregistered2a53b113
  • Unregistered2a53b113
  • Användare

• 162 inlägg
  • 0
nån som vet hur det fungerar med soundtracket som skulle medfölja??
Fick en kod till (som jag inte använt ännu) men som jag fattade det så var den till ett kommande DLC???
Ha Limited Edition som beställdes från GAME.SE.. tyvärr var alla kortlekar slut så det blev jag utan :angry:

Postad 21 maj 2010 - 18:28

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

• 1 812 inlägg
  • 0
Helgen är räddad! :angry: Har testat spelet lite nu och tycker det verkar riktigt bra. Tyckte aldrig om GTA4 riktigt, men detta passar mig mer.

Postad 21 maj 2010 - 18:32

salllle
  • salllle
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Har suttit o läst om de här spelet nu på det här forumet o blev bara tvungen att
springa iväg o köpa de och wow va ja fastnade. Spelet e tungt, grafiken bra o de blir sitta me de här hela långa
sköna helgen. Tur att tjejen pluggar

Postad 21 maj 2010 - 18:37

Sonnerphors
  • Sonnerphors
  • Lärjunge

• 380 inlägg
  • 0
Soundtracket får man ladda ner härifrån
http://rockstargames...dtrackdownload/
Skriv in koden från papperslappen som låg i fodralet samt din epost.

Måste säga att Soundtracket är Riktigt Riktigt bra!

Redigerat av Sonnerphors, 21 maj 2010 - 18:38.

Postad 21 maj 2010 - 18:57

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 694 inlägg
  • 0
Någon som har problem att ladda ner updaten, min uppkoppling disconnectar precis innan den ska uppdatera och sen går det inte ladda ner updaten.

Postad 21 maj 2010 - 19:03

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0

Soundtracket får man ladda ner härifrån
http://rockstargames...dtrackdownload/
Skriv in koden från papperslappen som låg i fodralet samt din epost.

Måste säga att Soundtracket är Riktigt Riktigt bra!

Tja, det är väl inte Morriconeklass på det kanske, men klart godkänt måste jag säga.

Postad 21 maj 2010 - 22:23

thomast
  • thomast
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Yippie! Jag kan inte spela public online. Jag får bara "connection issues with other players" och kickas.

Postad 21 maj 2010 - 23:04

lenko
  • lenko
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0
Rätt skoj att av mina 15st som var online på min friendslist så spelade 12st RDR. :angry:

Vi får nästan göra en event-tråd som ps3orna har gjort. Någon frivillig?

Postad 21 maj 2010 - 23:42

helben
  • helben
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Jag tycker det är lite segt när man råkar bli av med sin häst när man är ute o utforskar lite. För då måste man springa typ 5 mil för att hitta lite civilisation igen :rolleyes: . Annars är det helt underbart när man sitter på hästen o kollar ut över allt :angry:

Postad 21 maj 2010 - 23:58

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

• 1 141 inlägg
  • 0

Jag tycker det är lite segt när man råkar bli av med sin häst när man är ute o utforskar lite. För då måste man springa typ 5 mil för att hitta lite civilisation igen :rolleyes: . Annars är det helt underbart när man sitter på hästen o kollar ut över allt :angry:

Det är väl bara att vissla ?
uppåt med plattan så kommer hästen.

Postad 22 maj 2010 - 00:02

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0

När ska jag ge upp väntandet? :angry:

Du kan ju börja med att gå online! :rolleyes:

Postad 22 maj 2010 - 00:03

helben
  • helben
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Jo men ja råkade ramla ner för en klippa :rolleyes: och då kommer den konstigt nog inte när man visslar :angry:

Postad 22 maj 2010 - 02:13

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Rätt skoj att av mina 15st som var online på min friendslist så spelade 12st RDR. :rolleyes:

Har också spelat hela kvällen nu, och det ser riktigt lovande ut enligt mig ;)
Men jag håller verkligen med dig om att vi borde fixa event. Spelade lite free roam, men var tyvärr ensam och då var det väldigt segt. Kändes inte som man hade mycket att göra, eller så viste jag helt enkelt inte vad man skulle göra :angry:
Tror däremot att det skulle vara grymt kul att spela det med andra, så en event tråd hade ju inte vart fel!

Postad 22 maj 2010 - 09:05

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0
Fasen vad jag saknar radiostationerna från GTA. :angry:

Dessutom, har nån kommit på hur man gör vid hästskokastning? Det stod något om man ville ha precision skulle man inte röra armen så långt bakåt, men tar jag inte full sats kommer jag inte ens fram till pinnen...
Dessutom 2, när man ska rädda nån från hängning; har nån lyckats fixa det? Lyckas aldrig sikta på repet förrän alla banditer runt om är döda och då är det för sent.
Dessutom 3, hur j-a dumma är inte pokerspelarna? Försökte använda nån sorts logik när jag spelade med dem men de kan utan tvekan göra av hela sin stack på ren skräp. 'There ain't no such thing as a bluff-call'.

Postad 22 maj 2010 - 10:17

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0

Fasen vad jag saknar radiostationerna från GTA. :rolleyes:

Dessutom, har nån kommit på hur man gör vid hästskokastning? Det stod något om man ville ha precision skulle man inte röra armen så långt bakåt, men tar jag inte full sats kommer jag inte ens fram till pinnen...
Dessutom 2, när man ska rädda nån från hängning; har nån lyckats fixa det? Lyckas aldrig sikta på repet förrän alla banditer runt om är döda och då är det för sent.
Dessutom 3, hur j-a dumma är inte pokerspelarna? Försökte använda nån sorts logik när jag spelade med dem men de kan utan tvekan göra av hela sin stack på ren skräp. 'There ain't no such thing as a bluff-call'.

Ha! Jag lyckades vinna i poker utan att ens kunna reglerna, så bra är motståndarna! ;)

Ja, det där med att sikta var man vill är inte lätt i varesig GTA IV eller RDR (vilka är de Rockstarspel jag spelat på konsol). Tycker faktiskt de är rätt svaga spel sett till shooter-delen. För mig slutade en hängning med att jag sköt honom som var och hämtade mig först, för jag siktade fel, siktet låste på honom istället för på banditerna. Har testat expert, men det är sjukt svårt att se var jag siktar tycker jag, behövs ett bättre hårkors än den markör (lilla vita prick) som det är nu. Jag ser den ju knappt!

Annars ett mycket bra spel! Känns som att denna miljö gör sig bättre för Rockstar, men det kan ju vara jag som helt enkelt tyckte det var skönt med lite variation? Världen i GTA IV kändes så död på nåt sätt, men här känns den levande med alla djur och buskar som rör sig när man går igenom dem. Jag har ägnat mer tid åt att jaga än att utföra uppdrag. :angry:

edit: nu när jag tänker efter så var det nog den relativa ödsligheten i GTA som gjorde att det kändes dött, om man jämför med myllret av folk och bilar i NY på riktigt menar jag. Då gör sig RDR mycket bättre i det avseendet.

Redigerat av jayreso, 22 maj 2010 - 11:46.

Postad 22 maj 2010 - 10:19

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12 561 inlägg
  • 0

Rätt skoj att av mina 15st som var online på min friendslist så spelade 12st RDR. :angry:

Gör det du :rolleyes:

Postad 22 maj 2010 - 10:26

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0
För den oinvigde, vad är ett "event" och hur funkar det?

edit: aha, nu har jag läst på lite i PS3-tråden. Har inte vågat mig in till det forumet tidigare. :angry:

Redigerat av jayreso, 22 maj 2010 - 10:32.

Postad 22 maj 2010 - 10:31

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2 705 inlägg
  • 0
Jag förhandsbokade spelet hos webhallen för 3-4 mån sen och trodde att jag skulle få hem den i fredags men nej, det blir kanske på tis för att måndag är röddag.

Och jag bor i sthlm, 5min från wehallen Sundbyberg. Ska aldrig förhandsboka spel igen, bättre att man går o köper direkt istället.

Postad 22 maj 2010 - 10:42

lenko
  • lenko
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0
Igår natt såg jag igenom the good, the bad and the ugly (rek. verkligen för uppladdning) och nu jäklar har jag western i ådrorna! :rolleyes:
Går det att skjuta av repet under en hängning?! Gah då kmr jag.. !

jayreso:
Vi bestämmer en tid eller så hör man sig bara omkring om några är sugna på att hoppa in i ett Free Roam tillsammans. Jag har inte själv testat Free Roam ännu, men eftersom man med upp till 15 spelar (+ sig själv) har tillgång till hela världen och vad den har att erbjuda (jakt, upptäcka saker, ganghideouts osv.) så kan det bli en riktig lekstuga.

humming:
Då kan man alltså tjäna sig en rejäl hacka på att gambla. :angry:

Men jag vill inte ta på mig ansvaret för eventsen, det får någon annan vänlig själ göra! ;)

Postad 22 maj 2010 - 10:49

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1 170 inlägg
  • 0
någon som vet hur dlc'n funkar?
är det så att man låser upp sakerna i spelet, eller får man det direkt.

jag känner inte direkt något sug över att få fördelar från start som gör spelet lättare....whats the point?

Postad 22 maj 2010 - 11:06

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0

någon som vet hur dlc'n funkar?
är det så att man låser upp sakerna i spelet, eller får man det direkt.

jag känner inte direkt något sug över att få fördelar från start som gör spelet lättare....whats the point?

Guldvapnen får du direkt. Personligen tycker jag de ser bedrövliga ut, tar bort stämningen när man ser dem på nära håll. Som tur är verkar de vapen man sedan köper inte vara i guld, vilket glädjer mig. Hästen får du också från början, men du behöver inte använda den om du inte vill. Den utstyrsel man låser upp är dock det bästa, för du måste utföra en rad uppdrag i spelet för att låsa upp den och det tycker jag verkar riktigt kul. Du låser upp alla på en gång med din kod.

Postad 22 maj 2010 - 11:28

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1 170 inlägg
  • 0

Guldvapnen får du direkt. Personligen tycker jag de ser bedrövliga ut, tar bort stämningen när man ser dem på nära håll. Som tur är verkar de vapen man sedan köper inte vara i guld, vilket glädjer mig. Hästen får du också från början, men du behöver inte använda den om du inte vill. Den utstyrsel man låser upp är dock det bästa, för du måste utföra en rad uppdrag i spelet för att låsa upp den och det tycker jag verkar riktigt kul. Du låser upp alla på en gång med din kod.

jag fattar inte poängen med denna typ av Dlc.
hej du! vad sägs om den bästa hästen i spelet från start? det låter väl kul!

jag vill ju spela mig till bättre saker.
spel idag är ändå så ###### lätta utan att jag behöver "fuska".
någon som behöver unlimited limited edition kod :angry: skicka ett pm.

Postad 22 maj 2010 - 12:12

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0

humming:
Då kan man alltså tjäna sig en rejäl hacka på att gambla. :angry:

Inte än, för mig iallafall... Man spelar i turneringsform mot 4 stycken andra. Du vinner din insats + de andras insatser när du är siste man. Det tar ungefär en natt (speltid) att spela en turnering. När det är heads-up är han du möter så j-a tight att du får mjölka blinds från honom tills han försöker 'bluffa' och du tar hela stacken.
Exempel från en hand igår; satt med Ess och Kung, motståndaren höjde med potten. Det är ett tecken på att AI:n är commitad. Har han väl gett sig in i potten pre-flop släpper han ALDRIG (däremot så har han inga problem att folda om du satsar 1 dollar i en 100 dollars pott efter floppen) så jag gick All-In och visst så gjorde han call med typ tre-åtta.

Redigerat av Unregistered6810b893, 22 maj 2010 - 12:12.

Postad 22 maj 2010 - 12:18

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0
Hur får man den där bästa hästen??? Jag har ju skrivit in koden och fått mina guldiga vapen. Min polare fick sin war horse när vi körde free roam.. men inte jag?

Postad 22 maj 2010 - 13:13

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

• 1 141 inlägg
  • 0

Hur får man den där bästa hästen??? Jag har ju skrivit in koden och fått mina guldiga vapen. Min polare fick sin war horse när vi körde free roam.. men inte jag?

Tryck på "Back Button". Välj sedan hästen i menyn.

Hur får jag tag på Deadly Assassin dräkten. Jag har matat in koden men kan inte sätta på mig den, ser ut som om jag måste göra massa uppdrag för att få den.

Postad 22 maj 2010 - 13:51

sczcz
  • sczcz
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Tryck på "Back Button". Välj sedan hästen i menyn.

Hur får jag tag på Deadly Assassin dräkten. Jag har matat in koden men kan inte sätta på mig den, ser ut som om jag måste göra massa uppdrag för att få den.

Det stämmer, du måste göra alla uppdragen för att få tillgång till den.

Postad 22 maj 2010 - 14:26

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

• 1 141 inlägg
  • 0
oki doki, då är jag med.
Koden medförde alltså att jag fick chans på uppdragen tidigare.

Postad 22 maj 2010 - 14:54

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2 231 inlägg
  • 0

Fasen vad jag saknar radiostationerna från GTA. :angry:

Frige någon vid hängning var riktigt enkelt. Sikta och sedan använda Red-Eye så går ju allt i slowmotion så är det bara att sikta lungt på repet och skjuta av!

Postad 22 maj 2010 - 16:46

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8 074 inlägg
  • 0
Öppnat Nuevo Paraiso nu

Gillar spelet grovt. Rätt enkelt egentligen men sjukt underhållande. De har verkligen fått in the Loonewolf feeling i spelet. Man tänker till gamla filmer hela tiden.

Samma som GTA IV fast ändå helt annan upplevelse, detta spelet har jag drömt om. Allt är inte perfekt men fan vad träffar nära.

Kul med allt litet i världen. Har Hunter att döda 2 Cougars med kniv, någon som vet var man hittar dem lättast?

Postad 22 maj 2010 - 17:17

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0
Förmodligen en dum fråga, men hur aktiverar man Dead Eye? Har kollat manualen, men den säger ju bara att det finns, inte hur man gör det, värdelöst. Får man lära sig det i nåt uppdrag? Jag har spelat ett antal timmar ~5 och ännu inte använt den funktionen. Kan ju iofs bero på att jag mest jagar djur och inte kommit så långt än.

edit: givetvis hittar jag det nu, bara för att jag skriver frågan här. :angry: Men det står ju inget om hur man gör under rubriken Dead Eye, vilket känns konstigt.

Redigerat av jayreso, 22 maj 2010 - 17:22.

Postad 22 maj 2010 - 17:20

sczcz
  • sczcz
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Förmodligen en dum fråga, men hur aktiverar man Dead Eye? Har kollat manualen, men den säger ju bara att det finns, inte hur man gör det, värdelöst. Får man lära sig det i nåt uppdrag? Jag har spelat ett antal timmar ~5 och ännu inte använt den funktionen. Kan ju iofs bero på att jag mest jagar djur och inte kommit så långt än.

Håll nere LT samtidigt som du trycker på RS-knappen (R3?).

Postad 22 maj 2010 - 23:46

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

• 1 812 inlägg
  • 0

Jag fick War Horse efter att jag blivit level 3 i free roam. Vet inte riktigt vad som styr det. Skönt att slippa åsnan iaf :)

Postad 23 maj 2010 - 00:29

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Hur är spelet jämfört med GTAIV?
Tyckte GTA föll på alla quest som var likadana, springa runt som en bitch och hämta quest osv. Följer man en rak story eller det är som i andra sandlåde-spel, att man skaffar sig kontakter? Inte för att det är fel, bara att det sög i GTAIV.

Spelet verkar lite roligt, men är rädd att det bara är GTAIV i cowboy-kostym. Funderar om man ska skaffa sig detta eller Skate 3. :)

Postad 23 maj 2010 - 00:40

lenko
  • lenko
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0

Hur är spelet jämfört med GTAIV?
Tyckte GTA föll på alla quest som var likadana, springa runt som en bitch och hämta quest osv. Följer man en rak story eller det är som i andra sandlåde-spel, att man skaffar sig kontakter? Inte för att det är fel, bara att det sög i GTAIV.

Spelet verkar lite roligt, men är rädd att det bara är GTAIV i cowboy-kostym. Funderar om man ska skaffa sig detta eller Skate 3. :)

Ja det är GTA IV i cowboy-kostym+100x putsat och såklart annat upplägg, story och värld. Men att välja mellan skate 3 och RDR är som att välja mellan Himmlen eller(helv.ete. Beror helt på vilken genre du föredrag.

Redigerat av lenko, 23 maj 2010 - 00:41.

Postad 23 maj 2010 - 00:41

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2 753 inlägg
  • 0

Jag fick War Horse efter att jag blivit level 3 i free roam. Vet inte riktigt vad som styr det. Skönt att slippa åsnan iaf :D

Jag är level 12 och har inte fått den än :)

Postad 23 maj 2010 - 00:49

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

• 1 812 inlägg
  • 0

Hur är spelet jämfört med GTAIV? Tyckte GTA föll på alla quest som var likadana, springa runt som en bitch och hämta quest osv.

Jag tycker att detta känns mycket friare. Även om du inte följer någon mission, så kommer du kunna jobba på olika "skills". Exempelvis döda 5 kaniner för att få bättre vapenskill. Tycker även att det fungera bättre att hjälpa folk utanför missions. Hittills har det varit väldigt mycket variation. Skulle vilja kalla spelet en lyckad blandning av Fable 2 och GTA4, sett till miljöer och spelstil.

Senaste GTA4 som jag spelade seriöst var San Andreas, men jag tröttnade pga att vapen försvann när man dog, missions var linjära etc. Red Dead Redemption är bättre på alla sätt och vis. Framför allt gillar jag att det går att spela i ett lugnt tempo och fortfarande göra nytta. Inte alla spel man kan tjäna pengar på att plocka blommor :)

Jag gillar Skate, men hade lätt köpt RDR istället för Skate 3.

Postad 23 maj 2010 - 00:52

Walkir
  • Walkir
  • Veteran

• 1 812 inlägg
  • 0

Jag är level 12 och har inte fått den än :)

Ojdå... Skjut din åsna och vissla efter hästen :D Du har ju inte direkt något att förlora. Körde Private Free Room här och War Horse kom när jag visslade.

Postad 23 maj 2010 - 08:41

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0
Ingen på min friendslista spelar detta sent en lördagskväll. :)

Har de ett liv utanför spelandet eller? :D

Postad 23 maj 2010 - 09:25

lenko
  • lenko
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0

Ingen på min friendslista spelar detta sent en lördagskväll. :)

Har de ett liv utanför spelandet eller? :D

20+ grader, behöver jag säga mer? :D

Postad 23 maj 2010 - 10:56

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

Ja det är GTA IV i cowboy-kostym+100x putsat och såklart annat upplägg, story och värld. Men att välja mellan skate 3 och RDR är som att välja mellan Himmlen eller(helv.ete. Beror helt på vilken genre du föredrag.

Eftersom både Skate 3 och RDR verkar som bra spel så skulle jag inte använda den liknelsen, snarare som att välja mellan äpplen eller päron, beror på vad du tycker mer om.

20+ grader, behöver jag säga mer? :)

Igår kväll, efter kl 20 t.ex. lär det inte ha varit 20+, om ni har inte har väldigt ovanligt väder hemma i sverige.

Postad 23 maj 2010 - 11:12

lenko
  • lenko
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0

Eftersom både Skate 3 och RDR verkar som bra spel så skulle jag inte använda den liknelsen, snarare som att välja mellan äpplen eller päron, beror på vad du tycker mer om.

Igår kväll, efter kl 20 t.ex. lär det inte ha varit 20+, om ni har inte har väldigt ovanligt väder hemma i sverige.

Tänkte mer att sommaren är här och då sitter majoriteten inte lika mkt vid konsolen, varesig det är dag eller kväll.
Eller vad det bara jag som satt med en kall i handen och njöt av första varma kvällen? :)

Enda nackdelen med att släppa ett spel den här tiden på året. :/

Redigerat av lenko, 23 maj 2010 - 11:13.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.