Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson - W995 *

658 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 juni 2009 - 11:02

rustylefty
  • rustylefty
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Den leveransen går ju inte att klaga på direkt. Enjoy your life now :) haha

Postad 23 juni 2009 - 12:43

Unregistered39773f2d
  • Unregistered39773f2d
  • Beroende

• 1 210 inlägg
  • 0
Nu när fler börjar få sina lurar vill jag ha fler åsikter om knappsatsen , har endast lyckats att känna på ett dymmyexemplar och då kändes knappsatsen väldigt slapp om man säger så.

Postad 23 juni 2009 - 12:45

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1 693 inlägg
  • 0
Har känt på 2 riktiga, känns helt ok enligt mig.
Dom ser 'värre' ut än vad som upplevs, känns som vanliga knappar, typ w810i även om de inte sticker upp lika mycket.
Men jag upplevde inga som helst problem att slå ett nummer eller skriva ett SMS på de jag testat.

<edit>
Verkar som Onoff inte kommer ha den silverfärgade som lagervara inledningsvis iaf..?
Pratade med kundtjänst på Onoff.se och hon sa att den var beställningsvara, både hos dom och Onoffbutikerna....

Hmm..

Redigerat av mrNoodles, 23 juni 2009 - 13:06.

Postad 23 juni 2009 - 14:26

rustylefty
  • rustylefty
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Sådär ja, nu var det beställt hos Dustin. Blev den silvriga. Aktuell lagerstatus är 1-2 dagar så får se när den dyker upp.

Postad 23 juni 2009 - 15:04

Unregistered39773f2d
  • Unregistered39773f2d
  • Beroende

• 1 210 inlägg
  • 0

Har känt på 2 riktiga, känns helt ok enligt mig.
Dom ser 'värre' ut än vad som upplevs, känns som vanliga knappar, typ w810i även om de inte sticker upp lika mycket.
Men jag upplevde inga som helst problem att slå ett nummer eller skriva ett SMS på de jag testat.

Storleken upplvever jag som bra , men på dummyn så var det som inget motstånd i knapparna , bara slappt när man tryckte på knapparna. Vill inte ha det så utan lite mer tryckmotstånd.

Postad 23 juni 2009 - 15:22

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1 693 inlägg
  • 0
De 2 som jag klämt på kändes som 'vanliga' knappar, även om de ser ut som forna tiders miniräknare i kreditkortsformat. :(

Postad 23 juni 2009 - 17:55

Slayer1
  • Slayer1
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Jag hämtade nyss ut min telefon, måste säga att det gick rekordsnabbt!
10:14 igår la jag beställningen, 10:51 idag kom ett SMS om att jag kunde hämta den.

Nu ligger den och glänser och får vara på laddning tills jag kommer hem ikväll :( SJUKT snygg telefon.

Beställde också min igår morse och sitter nu och testar alla miljarder grejor som man kan göra med den...återkommer med mer info när jag har lärt mig mer. Än så länge så känns den kanon. En stor eloge till Katsching!

Postad 23 juni 2009 - 19:35

destijl
  • destijl
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Jag tycker knappsatsen är bra, schyst att knapparna är lite brett placerade som "på den gamla goda tiden", de är liksom enkla och lätta att trycka ner. I en del recensioner har det stått att knapparna nästan ger för lite motstånd men det upplever inte jag, det är alldeles lagom motstånd och det går galant att skriva sms. Hittills kan jag inte komma på något som är dåligt med den här telefonen.

Gäller DOA även sådana relativt små mekaniska fel? DOA trodde jag bara var Dead On Arrival - alltså att den mer eller mindre skulle vara helt död.
Bra att veta iallafall.

Jag sade bara till killen i kassan att mobilen glappade och att den var köpt för mindre än en vecka sedan. Han kollade på telefonen och sade att "det verkar vara ett DOA-fall". Någon minut senare gick jag som skrivet därifrån med en ny lur. Jag hade kanske tur med bra personal, men Sony Ericsson har som flera skriver DOA på sina varor för alla sorters fabrikationsfel som upptäcks inom en vecka.

Postad 23 juni 2009 - 19:41

destijl
  • destijl
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

I Tre-butiken idag sade de 24:e för den svarta och att silver bör komma imorgon.

Såg nu att den svarta finns tillgänglig på Tres hemsida.

Postad 23 juni 2009 - 22:55

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Nu när fler börjar få sina lurar vill jag ha fler åsikter om knappsatsen , har endast lyckats att känna på ett dymmyexemplar och då kändes knappsatsen väldigt slapp om man säger så.

Jag är väldigt kräsen med knappsatser och hela känslan av knapparna, eftersom jag SMS:ar ganska mycket. Min senaste mobil var en HTC Diamond, och jag har tappat hela grejen med att använda 3 bokstäver per knapp, eftersom jag kört compact-QWERTY nu i ett år.

Jag har trots detta inga problem med knappsatsen på W995, har legat och messat sedan jag fick den i princip. Hur som helst så kan jag tycka att knapparna är i högsta laget lätta att trycka på. Man råkar inte trycka fel, för lätta är de inte att trycka ner, och kan känner dem ändå tydligt när man surfar runt med fingrarna för att hitta nästa knapp.
Visst - de är som sagt lätta att trycka på, särskilt i jämförelse med exempelvis W880 som jag haft tidigare. Jag är dock helt bombsäker på att det är en vanesak, och ingenting jag kan tänka mig att någon kommer att störa sig på.
Mina fingrar är inte överdrivet stora eller små, och jag har inga långa naglar. Det går galant ändå.

Telefonen skriker välbyggdhet och ger känslan av att vara i metall från botten till ytan. Väldigt snabb i navigationen, även om menyer och ikoner är animerade - en effekt jag inte sett på någon annan SE-telefon tidigare - så laggar den aldrig. Jag har stresstestat den lite grann i menyerna, och det enda som tar en 10-dels sekund är att få upp huvudmenyn då man använder ett tema som är animerat. MP3-spelare, kamera, genvägar och annat kickar igång direkt och inga laddtider eller progress-bars så långt ögat kan nå.

Denna luren har god potential att bli den bästa jag ägt, något som W880 tidigare varit.

Postad 23 juni 2009 - 23:28

rustylefty
  • rustylefty
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Låter helt underbart det där med att den är snabb.
Har alltid tyckt SE:s lurar varit lite smålaggiga. Lite speed har jag eftersökt länge.

Nån som har testat GPS:en än? Antar att den kopplar upp sig via 3G/GPRS elr liknande och så får man betala sin operatörs dyra taxa?

Postad 23 juni 2009 - 23:34

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

• 293 inlägg
  • 0
Köpte en på Expert idag, en silver blidde det..
Den kom in idag då jag va där.. så de va bara å slå till.
Är jädrans nöjd, känns perfekt i handen.

Postad 24 juni 2009 - 08:21

FocusST
  • FocusST
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0
svart verkar vara försenad ytterliggare :(

Postad 24 juni 2009 - 08:42

anarkisträven
  • anarkisträven
  • Lärjunge

• 337 inlägg
  • 0

Låter helt underbart det där med att den är snabb.
Har alltid tyckt SE:s lurar varit lite smålaggiga. Lite speed har jag eftersökt länge.

Nån som har testat GPS:en än? Antar att den kopplar upp sig via 3G/GPRS elr liknande och så får man betala sin operatörs dyra taxa?

Mig veterligen finns det inga GPS-appar för mobil med inbyggda kartor så ja, om du vill se din position på en karta krävs det datatrafik.

svart verkar vara försenad ytterliggare :(

Ska det vara så svårt att måla ett skal svart? ;)

Redigerat av anarkisträven, 24 juni 2009 - 08:47.

Postad 24 juni 2009 - 17:50

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Min mobil knakar lite smått i skalen på baksidan. Det sitter inte kloss intill batteriet, och när jag skriver SMS så squeekar det lite. Dock inget jag stör mig på, men jag vill veta om det är så på alla eller om min lucka på baksidan kanske är 0,004 grader felsvetsad :lol:

Postad 24 juni 2009 - 18:13

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Min mobil knakar lite smått i skalen på baksidan. Det sitter inte kloss intill batteriet, och när jag skriver SMS så squeekar det lite. Dock inget jag stör mig på, men jag vill veta om det är så på alla eller om min lucka på baksidan kanske är 0,004 grader felsvetsad :lol:

Jag har en W715 som också knakade lite från 'bakskalet' Jag löste det med att ta bort skalet och böja lite försiktigt på det, typ som du skalar en banan :blush: (håll i båda kortändarna och böj försiktigt) Jag tror att knarren kommer utav att skalet inte går dikt emot telefonens chassi. Min telefon knarrar inte längre efter jag gjorde detta.

Nu knarrar istället navigations knappen när jag trycker på nedåt knappen... :lol:

Postad 24 juni 2009 - 18:37

FocusST
  • FocusST
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0
de svarta verkade inte framskjuten trots allt...
min har blivit skickad 15.54 idag :lol:

talade med katshing och mobilgiganten.
Potten som de blivit tilldelad hade precis räckt till de som förbokat utom 12st som bokat på katshing.
Nästa leverans är den som kommer förste augusti, och än är det inga lagda förbokningar utöver de 12 på katshing (16:00 idag) obs, detta gäller endast svart då det är den absolut populäraste färgen enligt båda återförsäljarna.

Postad 24 juni 2009 - 19:29

Fille84
  • Fille84
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Min klapprar lite längst ner när jag har den utfälld. Någon annan med detta fel? Annars en riktigt stilren mobil. En annan sak, när man ska köra youtube programmet, hur gör man för att få det till att använda wi-fi? När jag ska starta det ber det mig att ange vad jag vill ansluta med. Men där finns inget Wi-fi..

Postad 24 juni 2009 - 21:05

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1 693 inlägg
  • 0

de svarta verkade inte framskjuten trots allt...
min har blivit skickad 15.54 idag :lol:

talade med katshing och mobilgiganten.
Potten som de blivit tilldelad hade precis räckt till de som förbokat utom 12st som bokat på katshing.
Nästa leverans är den som kommer förste augusti, och än är det inga lagda förbokningar utöver de 12 på katshing (16:00 idag) obs, detta gäller endast svart då det är den absolut populäraste färgen enligt båda återförsäljarna.

Var inne på en svart fram tills för nån dag sen.. som skulle haft lite mer orangea detaljer enligt mig, o nåra till :lol:
Så nu är en silver beställd från Noyes.se

Postad 24 juni 2009 - 21:08

Fe4sen
  • Fe4sen
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Var på Telia idag och köpte min telefon idag. Där hade de alla färgerna nu. Känns fin och är allmänt nöjd! Men har en fråga, hur får man bort vibrationerna när man kollar i menyn, när telefonen är i vibratorläge. Går det tro?
Sedan vet någon om det finns något program för att skicka upp bilder till Facebook eller finns det något annat sätt?

Redigerat av Fe4sen, 24 juni 2009 - 22:01.

Postad 24 juni 2009 - 21:35

swebarb
  • swebarb
  • Forumräv

• 585 inlägg
  • 0
Tänkte ta denna men jag tog en w715 istället och är grymt nöjd, tyckte inte riktigt 1500 mer lönade sig, bättre kamera å såna saker man man leva utan.

Postad 24 juni 2009 - 22:45

FocusST
  • FocusST
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0

Var på Telia idag och köpte min telefon idag. Där hade de alla färgerna nu. Känns fin och är allmänt nöjd! Men har en fråga, hur får man bort vibrationerna när man kollar i menyn, när telefonen är i vibratorläge. Går det tro?
Sedan vet någon om det finns något program för att skicka upp bilder till Facebook eller finns det något annat sätt?

Grattis till luren :lol:
Ang vibratorn så tror jag du kan öppna de aktuella temat i sony ericsson themes creator och ta bort vibrationen...har för mig jag gjorde de på min W902.
Ang din fråga om facebook så tror jag inte de finns något riktigt bra sätt ännu.

Postad 24 juni 2009 - 23:14

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Min klapprar lite längst ner när jag har den utfälld. Någon annan med detta fel? Annars en riktigt stilren mobil. En annan sak, när man ska köra youtube programmet, hur gör man för att få det till att använda wi-fi? När jag ska starta det ber det mig att ange vad jag vill ansluta med. Men där finns inget Wi-fi..

Jo, samma här. Men det är luckan på baksidan som gör detta lilla knapper-ljud. Jag fick ett tips av bpl några inlägg högre upp på hur man kan lösa det.
.................
För att få bort vibrationerna i temat så måste man editera temat, ja. Har för mig att det är en vanlig flash-fil som triggrar vibrationen.. så det lär vara ett ganska simpelt actionscript som sköter det där.
Lär finnas en del att googla fram om saken.

I specifikationerna, och bland annat på tre.se så har man gjort reklam om att telefonen har program för både youtube och facebook. Youtube hittar jag under media, men facebook-applikationen verkar ju faktiskt inte finnas. Någon som vet vad som gäller?

EDIT: Batteritiden måste jag redan nu ge en eloge. Jag laddade den i 8h precis när jag fått hem den, och innan batteriet var nere på 10% nu ikväll så har jag lekt med spelen, tagit en hel del bilder, bläddrat runt i samtliga menyer, skickat ett tjugotal SMS samt pratat i ca två timmar i den. Nu laddade jag den ikväll igen vid 17-tiden, och har pratat en massa till + att polarna har fått peta på den. 96% av batteriet återstår, helt fantastiskt.

Redigerat av U-Nas, 24 juni 2009 - 23:17.

Postad 25 juni 2009 - 09:43

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1 693 inlägg
  • 0
Sådärja!
Då är den på väg, med lite tur har man den innan helgen.. annars får man väl 'dränka sorgerna' i kall pilsner på Peace&Love. :lol:

Postad 25 juni 2009 - 09:55

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Vad blev det slutgiltiga då - silver eller svart?

Postad 25 juni 2009 - 10:01

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
Vibrationerna när man navigerar i menyer kan man ta bort om man trycker på:

Meny
Alternativ
Huvudmenylayout
Rutnät

Detta snabbade också upp navigeringen i menyer på min W715.

Postad 25 juni 2009 - 10:08

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1 693 inlägg
  • 0

Vad blev det slutgiltiga då - silver eller svart?

De blev en silver :lol:
Lite av en tvärvändning senaste veckan, hade den svarta haft lite färgglada detaljer, likt de orangea på den silverfärgade så..

Postad 25 juni 2009 - 10:27

Benny buse
  • Benny buse
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Jag ska beställa en den 10 Juli när mitt nu varande abbonemang går ut...
Det är extremt jobbigt att vänta....

Postad 25 juni 2009 - 10:37

SurferRosa
  • SurferRosa
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0

De blev en silver :lol:
Lite av en tvärvändning senaste veckan, hade den svarta haft lite färgglada detaljer, likt de orangea på den silverfärgade så..

Ja, smaken är ju olika. Själv är jag väldigt tacksam att det inte finns något orange på den svarta. SE har ju haft några svarta mobiler med orangea detaljer på och de tillhör de sämre färgkombinationerna SE kommit på imo. Dessutom skulle svart/silver/oreange ge ett rörigt intryck. Den svarta telefonens detaljer är ju de silvriga delarna vilket, enligt mig, är SEs snyggaste telefon sedan ... någonsin? Däremot hade den silvriga (silver/silver) såklart blivit lite tråkig utan orange.

Som sagt, smaken är ju olika men jag är sååå tacksam att det äntligen kommit en telefon som passar mig både i spec och utseende.

Redigerat av SurferRosa, 25 juni 2009 - 10:38.

Postad 25 juni 2009 - 12:48

Fe4sen
  • Fe4sen
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Vibrationerna när man navigerar i menyer kan man ta bort om man trycker på:

Meny
Alternativ
Huvudmenylayout
Rutnät

Detta snabbade också upp navigeringen i menyer på min W715.

Tack! Nu är det bara facebookproblemet kvar. Hittar som sagt inte applikationen, verkar inte finnas på SE hemsida heller.

Postad 25 juni 2009 - 15:16

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

De blev en silver :)

Good choise! Jag är så JÄVLA nöjd med min. Laddade den i någon timme igår för att den skulle hålla under kvällen.. har tagit en ****s massa bilder och lite video med den sedan dess + ringt som vanligt. 71% återstår. Helt kung!
............
Ja, facebook-appen.. vad hände? Det finns ju privatkodade applikationer att ladda ner för facebook, men en SE-build måste ju finnas.

EDIT: Jag gjorde en blogg idag när jag var ute och solade.. la upp lite nytagna bilder där direkt från mobilens blogg-verktyg. För den som vill se bilder från W995:an. http://dattan.blogspot.com/

Redigerat av U-Nas, 25 juni 2009 - 15:26.

Postad 25 juni 2009 - 15:30

Fille84
  • Fille84
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Ja batteriet är grymt bra. Vad är adressen till ur blogg då? :) Någon som listat ut några optimala inställningar för kameran, eller ska man ha allt på som går att ha på auto på auto...

Postad 25 juni 2009 - 15:50

Unregistered39773f2d
  • Unregistered39773f2d
  • Beroende

• 1 210 inlägg
  • 0

Jag ska beställa en den 10 Juli när mitt nu varande abbonemang går ut...
Det är extremt jobbigt att vänta....

Varför vänta när du kan teckna nytt redan nu , det brukar vara möjligt att förlänga när det återstår 3 månader av befintlig bindningstid.

Postad 25 juni 2009 - 16:23

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Ja batteriet är grymt bra. Vad är adressen till ur blogg då? :) Någon som listat ut några optimala inställningar för kameran, eller ska man ha allt på som går att ha på auto på auto...

Adressen är http://dattan.blogspot.com, står den inte i mitt förra inlägg? Blev något fel när jag postade det, men jag ser den där iaf.. ;)
Jag kör allt på auto. Möjligtvis ansiktsavkänningen på, den går ju ändå inte igång om där inte är ett ansikte på bilden. Men om det är det, så är det ju där man vill ha fokus.

Postad 25 juni 2009 - 19:14

Fe4sen
  • Fe4sen
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Good choise! Jag är så JÄVLA nöjd med min. Laddade den i någon timme igår för att den skulle hålla under kvällen.. har tagit en ****s massa bilder och lite video med den sedan dess + ringt som vanligt. 71% återstår. Helt kung!
............
Ja, facebook-appen.. vad hände? Det finns ju privatkodade applikationer att ladda ner för facebook, men en SE-build måste ju finnas.

EDIT: Jag gjorde en blogg idag när jag var ute och solade.. la upp lite nytagna bilder där direkt från mobilens blogg-verktyg. För den som vill se bilder från W995:an. http://dattan.blogspot.com/

Har du några länkartill de privatkodade applikationerna? Lite fulhack har man inte dött av. :) Bara det funkar.

Postad 25 juni 2009 - 19:32

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Har du några länkartill de privatkodade applikationerna? Lite fulhack har man inte dött av. :) Bara det funkar.

Jag såg en polare som laddat upp bilder till facebook direkt från mobilen, bilderna var markerade med en liten mobiltelefon-ikon som ledde mig till denna sidan.

Prova det gärna och säg till om det funkar bra ;) Jag vågar inte vara först ut hehe.

Redigerat av U-Nas, 25 juni 2009 - 19:33.

Postad 25 juni 2009 - 19:51

Rille_lkp
  • Rille_lkp
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
Facebook är en mjukvara som 3 har i sin brandning. Den finns inte i en generisk enhet.

@Fille84:
Gällande de flesta applikationer som t.ex epost och Youtube så kräver de att du har ett datakonto innan de försöker ansluta till internet. Om du har WLAN används sedan det istället med undantag för vissa applikationer (Google Maps). Om du inte planerar att surfa via GPRS/3G kan du bara skapa ett datakonto och ange någon bokstav som namn och APN så kommer telefonen att köra vidare på WLAN.

Postad 25 juni 2009 - 19:53

rustylefty
  • rustylefty
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Yeeey!
Fick min silvriga idag och helt galet vilken lycka! Hade inte räknat med att jag skulle bli så här imponerad som jag blev! Ändå hade jag höga förväntningar på den..

Testat en del funktioner och Wifi funkar riktigt smidigt och enkelt. Blev imponerad över ljudet må jag säga! 2,6" skärm är inte att tacka nej till heller.

Är grymt nöjd såhär långt och den silvriga var även finare än vad jag kunde ana :)

Postad 25 juni 2009 - 20:05

Fille84
  • Fille84
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Facebook är en mjukvara som 3 har i sin brandning. Den finns inte i en generisk enhet.

@Fille84:
Gällande de flesta applikationer som t.ex epost och Youtube så kräver de att du har ett datakonto innan de försöker ansluta till internet. Om du har WLAN används sedan det istället med undantag för vissa applikationer (Google Maps). Om du inte planerar att surfa via GPRS/3G kan du bara skapa ett datakonto och ange någon bokstav som namn och APN så kommer telefonen att köra vidare på WLAN.

Allright, försöker med det. Men ska man inte kunna köra google maps med wifi?

Postad 25 juni 2009 - 20:33

rustylefty
  • rustylefty
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Allright, försöker med det. Men ska man inte kunna köra google maps med wifi?

Hmm alternativt får du först ansluta med Wifi och sedan surfa in på det. Antar att du vill välja att koppla upp via Wifi när du går in på Google Maps via mobilen istället för att det blir uppkopplat med 3G/GPRS? Mobilen borde kunna vara smart nog att välja den bästa linan så att säga.

Postad 25 juni 2009 - 20:41

rustylefty
  • rustylefty
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Finns en ny mjukvara för W995 ute, "R1EA033". Ingen aning vilken som sitter i från början.

Mina tidigare mobiler har jag bara kopplat upp mot en server som har checkat av senaste programvaran. Det borde räcka i sig.
Men nu drar jag in R1EA033 via uppdateringsprogrammet som finnes här
http://www.sonyerics...o...lc=sv&cc=se. Detta är hela firmwaren då den ligger på 90+ MB.

Postad 25 juni 2009 - 20:57

FocusST
  • FocusST
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0
Fick min svarta idag, och är väldigt nöjd med min också!
Dock lite tråkiga teman från start, blir till att ladda ner ett par från Play Now Arena eller kanske göra ett eget.
Förvånansvärt snabb också för att var SE.
Verkar inte vara en sådan genomstressad lur som K700i, K750i, K800i osv var.
Hatten av!

Finns en ny mjukvara för W995 ute, "R1EA033". Ingen aning vilken som sitter i från början.

Mina tidigare mobiler har jag bara kopplat upp mot en server som har checkat av senaste programvaran. Det borde räcka i sig.
Men nu drar jag in R1EA033 via uppdateringsprogrammet som finnes här
http://www.sonyerics...o...lc=sv&cc=se. Detta är hela firmwaren då den ligger på 90+ MB.

I min sitter de R1EA032.
Watch this space...
Kommer komma komplett med FW info i framtiden.

Redigerat av FocusST, 25 juni 2009 - 21:00.

Postad 25 juni 2009 - 21:14

rustylefty
  • rustylefty
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Nice.
Vettefan om det var nån ny det där som jag drog in. 090512 kom den ut enligt mobilen..

Postad 25 juni 2009 - 21:16

Fe4sen
  • Fe4sen
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Jag såg en polare som laddat upp bilder till facebook direkt från mobilen, bilderna var markerade med en liten mobiltelefon-ikon som ledde mig till denna sidan.

Prova det gärna och säg till om det funkar bra :) Jag vågar inte vara först ut hehe.

Nähä, den sidan har ag aldrig sett förr. ;) :(

Tyvärr så funkar det inte med denna funktion i Svedala än, vad jag vet. Hittar iallafall inte Sverige i listan för olika operatörsländer som stöds. Det din kompis troligtvis använder är en liten iphone eller liknande..

Postad 26 juni 2009 - 09:03

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1 693 inlägg
  • 0
Händelser
2009-06-26 00:50 Örebro Sorterad
2009-06-25 19:41 Jönköping Sorterad
2009-06-25 15:38 Motala Posten har tagit emot försändelsen
2009-06-25 10:11 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen

Kom igen nu.. en uppdatering till.. :)
Men visst, den bör komma, Örebro på natten brukar normalt betyda leverans senare samma dag.

Postad 26 juni 2009 - 12:03

anarkisträven
  • anarkisträven
  • Lärjunge

• 337 inlägg
  • 0
Orkade inte vänta på att Webhallen skulle få in den svarta i lager. Avbeställde och beställde från Katshing. Någon timme senare och nu är den släppt för leverans.
Med lite tur kommer den på måndag.

Postad 26 juni 2009 - 12:28

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1 693 inlägg
  • 0
Verkar fastnat i Öjebjooo.. :(
Men, öppnar man en kall pilsner så lär väl statusen uppdateras.. hm ;)

Postad 26 juni 2009 - 12:31

rustylefty
  • rustylefty
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
En kall pilsner brukar lösa de flesta problem, även leveranstid gällande W995!

Postad 26 juni 2009 - 17:02

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1 693 inlägg
  • 0

En kall pilsner brukar lösa de flesta problem, även leveranstid gällande W995!

Inge SMSavisering, men Posten.se sa att paketet fanns för avhämtning på RättPris.. ;)
Så nu ligger den på laddning medans jag själv laddar inför kvällens begivenheter!

Skål

Postad 26 juni 2009 - 18:11

U-Nas
  • U-Nas
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0
Riktigt smarrigt! Grattis till din nya lur ;)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.