Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Cinemart.se - erfarenheter av denna butik?

315 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 juli 2009 - 10:48

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Jag måste bara säga att jag är riktigt imponerad av eran service.
Jag beställde Nightmare Before Christmas den 7:e Juli efter 1700, fick boxen den 9:e Juli.
Tyvärr så märkte jag att den boxen var skadad, så jag gjorde en reklamation, dagen efter så hade jag en färdig utskriven fraktsedel som kom med posten.
Skickade iväg godset den 10:e till er och idag den 13:e ser jag att ni har skickat en ny box till mig.
Som sagt om man inte ska vara imponerad av denna snabba hantering vad ska man då vara av.
Ni har en trogen kund framför er ska ni veta.

Hej!

Kul att höra att du är nöjd! Du är varmt välkommen åter! :)

En notis bara;

Vi har nu äntligen fått in en leverans av Band of Brothers på Blu-ray, och de kommer naturligtvis skickas ut till alla som har beställt den redan. Det blev ett fåtal över, och vi vet inte när nästa leverans kommer ske, så skynda er :(

Med vänliga hälsningar
Johnny, Cinemart.se

Postad 15 juli 2009 - 10:20

MarcusS
  • MarcusS
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Hej,

Finns det någon möjlighet att lägga in ett filter på sidan när alla Blu Ray filmer visas så man slipper dom som ännu inte har släppts? Som det är nu så listas ju alla filmer ni har hemma plus kommande, skulle gärna se möjligheten att sortera ut så man slipper se kommande under samma flik. Ganska frustrerande när man ska trycka på köpknappen och man får upp att den släpps om någon månad.

Det här kan ju kanske falla under kategorin dagens I-landsproblem, men iaf... :blink:

/Marcus

Postad 15 juli 2009 - 11:59

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Hej,

Finns det någon möjlighet att lägga in ett filter på sidan när alla Blu Ray filmer visas så man slipper dom som ännu inte har släppts? Som det är nu så listas ju alla filmer ni har hemma plus kommande, skulle gärna se möjligheten att sortera ut så man slipper se kommande under samma flik. Ganska frustrerande när man ska trycka på köpknappen och man får upp att den släpps om någon månad.

Det här kan ju kanske falla under kategorin dagens I-landsproblem, men iaf... :D

/Marcus

Hej Marcus!

Tyvärr finns inte den funktionen på vår nuvarande sajt, men vi arbetar på en ny sajt där alla dessa, egentligen självklara, funktioner ska finnas med redan från början :blink:

Och I-landsproblem kan ju faktiskt vara väldigt frustrerande... :blush:

Mvh Alex, Cinemart.se

Postad 20 juli 2009 - 12:36

Unregistered89a7be48
  • Unregistered89a7be48
  • Veteran

• 2 082 inlägg
  • 0
Hej!
Gjorde min första beställning utav er i helgen och i dag måndag så fick jag ett mail att den var skickad,det är så det ska fungera Tack så mycket.
/Mats

Postad 20 juli 2009 - 16:51

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hej alla!

Veckans film är The Wrestler på DVD och Blu-ray, klicka här!

Vi har även äntligen fått in Band of Brothers på Blu-ray igen. :ph34r:

Hej!
Gjorde min första beställning utav er i helgen och i dag måndag så fick jag ett mail att den var skickad,det är så det ska fungera Tack så mycket.
/Mats

Tack själv! :rolleyes:

Mvh Alex, Cinemart.se

Postad 27 juli 2009 - 10:28

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hej!

Ville bara meddela att veckans film denna vecka blir I Taket Lyser Stjärnorna på Blu-ray och DVD.

Välkomna!

Mvh
Johnny, Cinemart.se

Postad 27 juli 2009 - 23:03

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1 866 inlägg
  • 0
Den har jag faktiskt avvaktat med att köpa i förhoppning om att den kanske trillar in som veckans film hos er någon vecka. Någon gång ska man ju ha tur :)

Redigerat av belzebubb, 27 juli 2009 - 23:11.

Postad 03 augusti 2009 - 10:49

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hej alla!

Veckans film är Push.

Varmt välkomna!

Mvh Alex, Cinemart.se

Postad 10 augusti 2009 - 10:03

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hej!

Veckans film är Outlander på Blu-ray och DVD.

Välkomna!

Mvh
Johnny
Cinemart.se

Postad 10 augusti 2009 - 10:05

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 0

Hej!

Veckans film är Outlander på Blu-ray och DVD.

Välkomna!

Mvh
Johnny
Cinemart.se

Pass efter allt skit man läst om den utgåvan vad gäller både innehåll, ljud och bild...:)

https://www.minhembi...howtopic=239648

Postad 13 augusti 2009 - 20:11

bstrdo
  • bstrdo
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Fel :)

Redigerat av bstrdo, 13 augusti 2009 - 20:56.

Postad 13 augusti 2009 - 20:57

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hej alla!

Som vissa av er kanske har märkt har vårt DVD-utbud minskat drastiskt, vilket beror på att vi från och med idag kommer att fokusera till 100% på Blu-ray!

Det finns ett fåtal DVD-titlar kvar till vrakpriser, så skynda fynda! :)
Tidigare förbokningar av kommande DVD-titlar kommer naturligtvis att levereras, dessa påverkas inte på något sätt.

Varmt välkomna till "nya" helblåa Cinemart! ^_^
Mvh Alex med kolleger

Postad 14 augusti 2009 - 17:16

thomas79
  • thomas79
  • Beroende

• 1 423 inlägg
  • 0
Härligt. Då måste ni väl dra igång en igångkörningskampanj på det snart? Det måste väl firas att ni har tagit steget in i det helblåa...

Edit: När man navigerar er sida och man tar en kategori med många objekt så delas det upp på flera sidor, då står det längst ner sidnummer och visa alla. Jag skulle vilja att de även stod högst upp så att man kan välja visa alla på en gång istället för att behöva scrolla ner.

Redigerat av thomas79, 14 augusti 2009 - 17:20.

Postad 15 augusti 2009 - 11:06

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Härligt. Då måste ni väl dra igång en igångkörningskampanj på det snart? Det måste väl firas att ni har tagit steget in i det helblåa...

Edit: När man navigerar er sida och man tar en kategori med många objekt så delas det upp på flera sidor, då står det längst ner sidnummer och visa alla. Jag skulle vilja att de även stod högst upp så att man kan välja visa alla på en gång istället för att behöva scrolla ner.

Hej thomas79!

Det kanske dyker upp någon kampanj inom en relativt snar framtid, vi jobbar även med lite andra förändringar som vi ännu inte är färdiga med. ;)

Veckans film kommer även att finnas kvar som vanligt, men självklart enbart med Blu-ray.

Ang. din förfrågan så har vi fixat det nu, nu har du samma alternativ (sidnummer, samt "visa alla") även längst upp!

Mvh Alex, Cinemart.se

Postad 15 augusti 2009 - 11:30

thomas79
  • thomas79
  • Beroende

• 1 423 inlägg
  • 0
Gött mos!

Postad 17 augusti 2009 - 09:27

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hej!

Veckans film är Motstånd.

Varmt välkomna! :)
Mvh Alex, Cinemart.se

Postad 22 augusti 2009 - 17:40

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1 866 inlägg
  • 0
Tänkte beställa Ronja rövardotter men ser till min förskräckelse att ni är dyrast på Prisjakt. 50:- dyrare än Discshop. Jag vet att ni kan bättre ;)

Redigerat av belzebubb, 22 augusti 2009 - 17:43.

Postad 23 augusti 2009 - 21:19

thomas79
  • thomas79
  • Beroende

• 1 423 inlägg
  • 0
Är välidgt intresserad av den limiterade utgåvan av snövit som kommer under hösten. Den går redan att boka på discshop, kommer ni på cinemart att ta in den?

Postad 24 augusti 2009 - 10:38

bstrdo
  • bstrdo
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
-

Redigerat av bstrdo, 24 augusti 2009 - 10:39.

Postad 24 augusti 2009 - 10:39

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Tänkte beställa Ronja rövardotter men ser till min förskräckelse att ni är dyrast på Prisjakt. 50:- dyrare än Discshop. Jag vet att ni kan bättre :D

Hej belzebubb!
Verkar som att de dumpat priset på den rejält. Vi har sänkt den till 229kr nu, lägre än så blir tyvärr svårt då vi går under inköpspriset...

Är välidgt intresserad av den limiterade utgåvan av snövit som kommer under hösten. Den går redan att boka på discshop, kommer ni på cinemart att ta in den?

Hej thomas79!
Väntar på mer info om denna just nu, förhoppningsvis kan vi lägga upp den under veckan!

Mvh Alex, Cinemart.se

Postad 31 augusti 2009 - 01:47

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1 866 inlägg
  • 0
Är det omöjligt för er att lägga er lite lägre i pris jämfört mot dom andra stora butikerna? Tänker då främst på nya filmsläpp. Jag tycker det är tråkigt att ni har i princip samma höga pris som Discshop mf på nya filmer. Dom flesta 239-249 kr.

Ni borde väl ha alla förutsättningar att kunna ligga lite lägre i pris än dessa då jag antar att ni helt saknar dom stora utgifter som dessa butiker dras med. Anställda vars löner ska betalas ut, dyra hyror för lokaler osv.

Tyvärr så tycker jag nog att prisbilden har gått åt fel håll den senaste tiden. Vet inte om jag är ensam här om att tycka så.

Postad 31 augusti 2009 - 11:23

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Är det omöjligt för er att lägga er lite lägre i pris jämfört mot dom andra stora butikerna? Tänker då främst på nya filmsläpp. Jag tycker det är tråkigt att ni har i princip samma höga pris som Discshop mf på nya filmer. Dom flesta 239-249 kr.

Ni borde väl ha alla förutsättningar att kunna ligga lite lägre i pris än dessa då jag antar att ni helt saknar dom stora utgifter som dessa butiker dras med. Anställda vars löner ska betalas ut, dyra hyror för lokaler osv.

Tyvärr så tycker jag nog att prisbilden har gått åt fel håll den senaste tiden. Vet inte om jag är ensam här om att tycka så.

Hej belzebubb!

Tyvärr är det svårt att hålla lägre priser än dessa stora. Det är nog snarare tvärtom, att de stora har alla förutsättningar att ligga lägre i pris då de har mycket större volymer. Större volymer = lägre inköpspris, lägre portokostnader och lägre omkostnader överhuvudtaget per försändelse. Vi försöker ligga så bra till vi kan, men det är en väldigt svår balansgång mellan att vara billig(ast) och samtidigt kunna hålla oss flytande. Vi skulle kunna vara billigast på det mesta en period, men vi skulle förmodligen inte bli särskilt långvariga på marknaden isåfall.

Vår största fokus ligger nu på att hålla oss på en bra prisnivå och samtidigt vara bäst, och bli bättre, när det kommer till leveranstid och service. ;)

Mvh Alex, Cinemart.se

Postad 31 augusti 2009 - 17:23

Binks
  • Binks
  • Forumräv

• 739 inlägg
  • 0
Om ni tex skulle kunna lägga ut en film som kommer bli en storsäljare och folk får anmäla sig för att dom är intresserade av den.
Desto fler som anmäler sig, desto billigare blir de.
Så i ett skede så får man då ta ställning till om man ska ha filmen eller icke, innan ni beställer hem ett lass av den.

Kunden får de billigare och ni kan köpa in ett stort parti av filmen om ryktet går att en storfilm kommer bli billig hos just ER om fler bokar upp sig på en.

Vet inte alls hur de låter men de va min halvkonstiga förklaring av iden.

Redigerat av Binks, 31 augusti 2009 - 17:24.

Postad 02 september 2009 - 09:37

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Om ni tex skulle kunna lägga ut en film som kommer bli en storsäljare och folk får anmäla sig för att dom är intresserade av den.
Desto fler som anmäler sig, desto billigare blir de.
Så i ett skede så får man då ta ställning till om man ska ha filmen eller icke, innan ni beställer hem ett lass av den.

Kunden får de billigare och ni kan köpa in ett stort parti av filmen om ryktet går att en storfilm kommer bli billig hos just ER om fler bokar upp sig på en.

Vet inte alls hur de låter men de va min halvkonstiga förklaring av iden.

Hej Binks!
Det är något som vi absolut kan titta närmare på!

Mvh Alex, Cinemart.se

Postad 02 september 2009 - 10:24

henke007
  • henke007
  • Guru

• 5 366 inlägg
  • 0
Hej Cinemart!!

Tänkte bara bolla en grej med Er, en grej som flera tyckte jag gjorde en höna av en fjäder av men som jag själv blev rätt stött av som erfaren internet handlare både inom och utanför gränserna!!

Ni kan läsa mitt huvudinlägg här!!
https://www.minhembi...s...t&p=2553864

Vad tycker ni om detta ser själv att ni tar 229 för den korrekta svenska utgåvan men blir utkonkurrerad på prisjakt av ett företag med falsk produktinfo via hemsidan som inte stämmer med vad kunden får i handen till det mkt billigare priset 149 kr som lockelse.

Samt det tvivelaktiga som står skrivet i köpvillkoren att omslag osv kan skilja sig mot det slut levererade?!!

Postad 02 september 2009 - 22:53

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1 866 inlägg
  • 0

Hej belzebubb!

Tyvärr är det svårt att hålla lägre priser än dessa stora. Det är nog snarare tvärtom, att de stora har alla förutsättningar att ligga lägre i pris då de har mycket större volymer. Större volymer = lägre inköpspris, lägre portokostnader och lägre omkostnader överhuvudtaget per försändelse. Vi försöker ligga så bra till vi kan, men det är en väldigt svår balansgång mellan att vara billig(ast) och samtidigt kunna hålla oss flytande. Vi skulle kunna vara billigast på det mesta en period, men vi skulle förmodligen inte bli särskilt långvariga på marknaden isåfall.

Vår största fokus ligger nu på att hålla oss på en bra prisnivå och samtidigt vara bäst, och bli bättre, när det kommer till leveranstid och service. <_<

Mvh Alex, Cinemart.se

Ja jag förstår vad du menar. Det är nog svårare än vad man som konsument kan tro att hitta en bra balansgång.

Men skulle man inte vid ett fåtal stora filmsläpp lite då och då kunna lägga sig lägre i pris? Eller fungerar det helt enkelt inte alls?

En kommande titel som jag reagerade lite extra på är Prison break: The Final Break. Här ligger ni faktiskt 50 kr dyrare i pris (249:-) jämfört med resten vilket jag anser är tråkigt. Eftersom jag helst gör mina inköp hos er :huh:

I den mån det går hoppas jag att du håller med mig om att man bör undvika dom deprimerande höga 249:- + frakt för en styck film :o

Redigerat av belzebubb, 02 september 2009 - 23:15.

Postad 03 september 2009 - 10:08

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Hej Cinemart!!

Tänkte bara bolla en grej med Er, en grej som flera tyckte jag gjorde en höna av en fjäder av men som jag själv blev rätt stött av som erfaren internet handlare både inom och utanför gränserna!!

Ni kan läsa mitt huvudinlägg här!!
https://www.minhembi...s...t&p=2553864

Vad tycker ni om detta ser själv att ni tar 229 för den korrekta svenska utgåvan men blir utkonkurrerad på prisjakt av ett företag med falsk produktinfo via hemsidan som inte stämmer med vad kunden får i handen till det mkt billigare priset 149 kr som lockelse.

Samt det tvivelaktiga som står skrivet i köpvillkoren att omslag osv kan skilja sig mot det slut levererade?!!

Hej henke007!

Så ska det ju absolut inte gå till. Naturligtvis kan misstag i produktinformationen göras även hos oss, men skulle det inträffa så är det ju vi som har gjort misstaget - inte du som kund. Du ska få det du beställer, så är det ju bara <_<

Om vi har någon importerad produkt så skriver vi alltid ut det i produktbeskrivning samt specifikationer ("Utgåvans ursprungsland" exempelvis).

Detta med att omslag kan skilja sig från det slutlevererade är ju någonting som självklart kan inträffa, men isåfall är det ju minimala skillnader. De enda gångerna det egentligen händer är vid förbokningar där omslagsbilden inte är slutgiltig vid bokningstillfället, men detta upplyser vi om. Jag tror även att de flesta är medvetna om det :huh:

Att butiker får fördelar på Prisjakt med hjälp av inkorrekt information är ju inte bra, men förhoppningsvis korrigerar de informationen snarast.

Ja jag förstår vad du menar. Det är nog svårare än vad man som konsument kan tro att hitta en bra balansgång.
Men skulle man inte vid ett fåtal stora filmsläpp lite då och då kunna lägga sig lägre i pris? Eller fungerar det helt enkelt inte alls?

En kommande titel som jag reagerade lite extra på är Prison break: The Final Break. Här ligger ni faktiskt 50 kr dyrare i pris (249:-) jämfört med resten vilket jag anser är tråkigt. Eftersom jag helst gör mina inköp hos er :o

I den mån det går hoppas jag att du håller med mig om att man bör undvika dom deprimerande höga 249:- + frakt för en styck film <_<

Hej belzebubb!

Det är svårt att hitta en bra balansgång, det är det.

Att ligga lägre i pris vid vissa filmsläpp kommer vi absolut att göra - det kommer att ske en del förändringar inom kort på den fronten! :o

Prison Break: The Final Break hade fel pris hos oss, den ska ligga på 199kr. Korrigerat nu! ;)
Och jag håller med dig till 110%, priset 249kr ska undvikas i så mycket som möjligt. Tyvärr kan vi inte göra så mycket åt det själva, vi får hoppas på att bolagen sänker priserna så snart som möjligt. Minns hur det var med DVD i början...

Mvh Alex, Cinemart.se

Postad 08 september 2009 - 19:31

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Hur ska ni kunna sälja produkter om hemsidan ligger nere i så här många timmar? 5 timmar nu

Postad 08 september 2009 - 22:27

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Hur ska ni kunna sälja produkter om hemsidan ligger nere i så här många timmar? 5 timmar nu

Hej Benkke!

Tyvärr har den servern som sajten låg på totalkraschat. Driftmässigt ska sidan fungera nu, men allting har återställts till en backup daterad gårdagen. Vi tvingas p.g.a. detta att stänga ner för fler beställningar tills vi har gått igenom allting manuellt, eftersom lagerstatus och annan info kan vara helt felaktiga f.n.

Kan ej annat än att beklaga detta innerligt, förhoppningsvis kan vi vara igång igen under morgondagen!

Mvh Alex, Cinemart.se

Postad 11 september 2009 - 15:38

Binks
  • Binks
  • Forumräv

• 739 inlägg
  • 0
Nu har den varit nere i flera dagar?
Jag som sparat under lite pengar för ett filmköp.
Vill ju se vad de är för spännande "veckans film"
Men ser ut som de blir att kolla tradera efter några klipp istället.

Postad 11 september 2009 - 17:59

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1 866 inlägg
  • 0
Jag tror dom gör allt dom kan få att få det att fungera så snabbt som möjligt.

Postad 13 september 2009 - 14:15

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Hej alla!

Serverkraschen var mycket allvarligare än vi först trodde, vilket ledde till en hel del problem. Nu ska äntligen alla problem vara helt lösta, så vi har idag öppnat upp för beställningar igen.

Det kan fortfarande vara en del mindre småproblem här och där, vi arbetar med det. Om någonting inte verkar fungera som det ska, tveka inte att skicka ett mail till oss på [email protected].

Beklagar verkligen att vi har legat nere så länge, förhoppningsvis är det sista gången!

Varmt välkomna tillbaka! :)
Mvh Alex med kolleger

Postad 13 september 2009 - 14:28

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Min order lagd en halvtimme före kraschen finns inte med på "Min sida" Nu har jag fått 3 av 4 levererade men ändå :)

Postad 13 september 2009 - 16:45

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Min order lagd en halvtimme före kraschen finns inte med på "Min sida" Nu har jag fått 3 av 4 levererade men ändå :)

Hej Benkke!

Maila mig på [email protected] med info om din order, vad som saknas, så ska jag ta en närmare titt på det! :)

Tyvärr så var det ett ganska stort glapp mellan backupens tidpunkt samt kraschen, vilket är anledningen till att din order inte syns under din sida. Har någon annan drabbats av liknande så är det naturligtvis bara att kontakta mig så löser vi det!

Mvh Alex, Cinemart.se

Postad 13 september 2009 - 16:48

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Det som saknas är en förbokning så den kan knappast ha skickats men som sagt hela ordern syns inte

Postad 14 september 2009 - 11:45

Binks
  • Binks
  • Forumräv

• 739 inlägg
  • 0
Ingen veckans film?
Eller har ni fullt upp med att få allt annat att fungera?

Postad 14 september 2009 - 13:44

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Ingen veckans film?
Eller har ni fullt upp med att få allt annat att fungera?

Hej Binks!
Tyvärr blir det ingen veckans film, men vi kompenserar detta genom att dra igång en stor kampanj - finnes genom att klicka här!

Varmt välkommen! ;)

Postad 14 september 2009 - 14:07

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
Bra kampanj ni kör just nu ;) , hittade några stycken riktigt prisvärda titlar. Undrar om ni vet när ni får in "3 10 To Yuma" i lager igen?

Postad 14 september 2009 - 14:11

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Air force one verkar ha fått en 9a för litet i priset eller kostar den 9 kr?

Postad 14 september 2009 - 14:17

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Bra kampanj ni kör just nu ;) , hittade några stycken riktigt prisvärda titlar. Undrar om ni vet när ni får in "3 10 To Yuma" i lager igen?

Hej Mentos!

Priserna gäller bara de vi hade i lager vid kampanjstart, och 3:10 to Yuma gick rekordsnabbt så den är tyvärr redan slut. När vi får in den igen vet jag tyvärr inte just nu :D

Med andra ord, kampanjen gäller så långt lagret räcker, så passa på att fynda!

Air force one verkar ha fått en 9a för litet i priset eller kostar den 9 kr?

Hej Benkke!

Det stämmer, den fick en 9a för lite :D

Mvh Alex, Cinemart.se

Postad 14 september 2009 - 14:20

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

Hej Mentos!

Priserna gäller bara de vi hade i lager vid kampanjstart, och 3:10 to Yuma gick rekordsnabbt så den är tyvärr redan slut. När vi får in den igen vet jag tyvärr inte just nu ;)

Med andra ord, kampanjen gäller så långt lagret räcker, så passa på att fynda!

Oj, måste gått riktigt snabbt då eftersom jag förmodar att kampanjen började i eftermiddag.
Har lagt den på bevakning iallafall.

Postad 14 september 2009 - 14:56

jefvul
  • jefvul
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0
La Big Fish i min varukorg, kikade runt efter fler titlar för att sedan, när jag går till betalningen, se att titeln försvunnit ur min varukorg, tagit slut i lager och prishöjts från 69 till 129.
Definitivt en bugg som MÅSTE fixas i mina ögon. Nu sket jag helt i min beställning på tre filmer pga detta eftersom detta var titeln som lockade mest.
Tråkigt som fan och mitt första negativa intryck från Cinemart ;)

Postad 14 september 2009 - 15:06

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1 866 inlägg
  • 0

La Big Fish i min varukorg, kikade runt efter fler titlar för att sedan, när jag går till betalningen, se att titeln försvunnit ur min varukorg, tagit slut i lager och prishöjts från 69 till 129.
Definitivt en bugg som MÅSTE fixas i mina ögon. Nu sket jag helt i min beställning på tre filmer pga detta eftersom detta var titeln som lockade mest.
Tråkigt som fan och mitt första negativa intryck från Cinemart ;)

Det har inte slagit dig att det kanske var som så, att under tiden du kikade runt så var det någon som han beställa filmen och den tog slut? Dom hade säkert bara få ex av den.

Postad 14 september 2009 - 15:08

Cinemart
  • Cinemart
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Tråkigt som fan och mitt första negativa intryck från Cinemart :D

Hej!

Detta berodde på att Big Fish tog slut, de titlar som tar slut tas automatiskt bort ifrån kampanjen då priserna enbart gäller så långt lagret räcker. Tyvärr råkade du ut för att den tog slut precis innan du skulle lägga din order, kan inte annat än beklaga detta! Jag hoppas att du finner något annat som lockar tillräckligt mycket! ;)

Det är ett otroligt stort tryck på kampanjvarorna som ni kanske märker, så det gäller att hugga väldigt fort! :D

Mvh Alex, Cinemart.se

Postad 14 september 2009 - 15:14

jefvul
  • jefvul
  • Användare

• 235 inlägg
  • 0
Men det är väl lite knepigt att man kan ha den i sin varukorg då? Är ju som att någon skulle knycka den från kundvagnen på ICA. Känns ju dumt att man ska behöva lägga en separat order för varje film så fort man lyckats lägga den i varukorgen?
Har man lagt den i varukorgen tycker jag att den ska vara reserverad tills man antingen gått från sidan eller varit inaktiv i typ 15 minuter.

Postad 14 september 2009 - 15:18

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Så här är det nog tyvärr på alla nätbutiker och har alltid varit, men gillade Ica-historien ;)

Postad 14 september 2009 - 17:47

Flash78
  • Flash78
  • Forumräv

• 784 inlägg
  • 0
Cinemart: Har ni slutat med veckans film?

Postad 14 september 2009 - 18:23

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1 866 inlägg
  • 0

Cinemart: Har ni slutat med veckans film?

https://www.minhembi...s...t&p=2571814

Postad 14 september 2009 - 19:24

Binks
  • Binks
  • Forumräv

• 739 inlägg
  • 0

https://www.minhembi...s...t&p=2571814

Man skulle nog kunna säga att dom har 2-3 sidor med "Veckans film"

Postad 14 september 2009 - 19:58

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1 560 inlägg
  • 0
Och så går det när man är långsam :P

Skulle beställa Ice Age 1&2 samt Kill Bill 1&2 när jag hade avslutat förberedelserna för kvällen (barn på G närsom). Såklart var Ice Age filmerna slut :)

Jaja.... kommer väl fler erbjudanden på dem någonstans, tyvärr får nu den nya familjemedlemmen vånda sig igenom T2 istället (det är väl en barnfilm?) ;)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.