Min syn är -12 - -13 något sånt, så jag har råtaskig syn. Ögonlaser? Nej, för dålig syn måste operera in en ny lins ffs.Jag förstår inte varför de har så stort? Ser de dåligt?
Grand Theft Auto V (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(44)
|
283:- |
GTA V (1313 inlägg)
|
11 mån sedan |
Postad 17 September 2013 - 22:54
Postad 17 September 2013 - 23:00
Postad 17 September 2013 - 23:13
För er som inre förstår hur dålig syn jag har så skriver jag att jag inte ser ett ansikte på en meters håll. Allt är ett blurr. Kan inte ens urskilja ögon.
Postad 17 September 2013 - 23:22
Postad 17 September 2013 - 23:42
Vad har du för problem? Jag köpte mitt i söndags, laddade ner och installerade det under måndagen och det låstes upp kl 01:00 på tisdagsmorgonen, har inte haft ngra problem alls.
Inga problem men i varenda forum jag sett gnäller folk över korrupta nerladdningar, sega nerladdningstider och att de inte kunde spela de första timmarna. Det är inte acceptabelt.
Postad 18 September 2013 - 03:10
Inga problem men i varenda forum jag sett gnäller folk över korrupta nerladdningar, sega nerladdningstider och att de inte kunde spela de första timmarna. Det är inte acceptabelt.
Alltid så på forum på internet! De flesta har en tendens att klaga eller överdriva... De som klagar är ju en sådan liten procent av spelvärlden
Postad 18 September 2013 - 03:24
Alltid så på forum på internet! De flesta har en tendens att klaga eller överdriva... De som klagar är ju en sådan liten procent av spelvärlden
Ja precis, nätet ger ju en så oerhört skev bild av verkligheten oavsett vad som pratas om. Vem vet hur många hundratusentals nedladdningar av GTA V som PSN har skickat över utan ngn som helst problem, och om det blir problem så samlas ju folk på olika forum för att söka svar eller gnälla.
Postad 18 September 2013 - 06:04
Minhembio crew är nu officiellt!
http://rsg.ms/1f3lh3r
Det finns ett med lite fler medlemmar http://socialclub.ro...w/mhb_all-stars
Postad 18 September 2013 - 07:40
Postad 18 September 2013 - 08:12
Postad 18 September 2013 - 08:19
Hur är världen, är allt öppet från början, så att man kan spela det som ett riktigt sandlådespel, eller är det som fyran där man måste spela längre än vad jag orkar hålla intresset uppe för att komma till de intressanta delarna?
Hela kartan är öppen från början. Alla tre karaktärerna är dock inte "upplåsta" från början.
Redigerat av Unregistereddc471864, 18 September 2013 - 08:20.
Postad 18 September 2013 - 09:07
Främsta anledning till köp är för mig att lira lite online med brorsan nämligen.
Så har man inte att spela innan ghosts på ps4 :-)
Postad 18 September 2013 - 09:15
1a oktober ska online aktiverasKan man inte lira online ännu?
Främsta anledning till köp är för mig att lira lite online med brorsan nämligen.
Så har man inte att spela innan ghosts på ps4 :-)
Postad 18 September 2013 - 09:21
Eller vad för man online är det menat?
Postad 18 September 2013 - 09:24
Kan någon insatt person tala om lite snabbt hur onlinedelen funkar. Vet att man kan bilda gäng och göra lite uppdrag vad jag förstått det som. Även ha en egen värld där man kan bjuda in kompisar. Men om man gör ett uppdrag och sen ger sig spela. Fortsätter man på samma ställe sen eller hur funkar det?
Eller vad för man online är det menat?
Bra frågor. Vi får väl se hur det funkar när det släpps. Den här videon kanske hjälper dig ngt.
http://www.youtube.c...h?v=_TasXKoctsA
Redigerat av Unregistereddc471864, 18 September 2013 - 09:25.
Postad 18 September 2013 - 12:30
Det finns ett med lite fler medlemmar http://socialclub.ro...w/mhb_all-stars
Ah tack då får det bli att joina det.
Postad 18 September 2013 - 13:11
men om båda skall spela online så måste väll ett online pass köpas till den andra personen.
Postad 18 September 2013 - 19:29
Dock står den och tuggar med 999mb kvar att installera, har provat att börja om men med samma resultat
Postad 18 September 2013 - 19:59
Jag lyckas inte logga in i den just nu, hade hoppats på att få kika lite i den nu när TVn är upptagen med annat...
Postad 18 September 2013 - 20:32
http://socialclub.rockstargames.com
Där man kan gå med i crews mm.
Ok så om jag vill spela online med er så måste jag regga mig där?
Postad 18 September 2013 - 20:52
Ok så om jag vill spela online med er så måste jag regga mig där?
nej
Postad 18 September 2013 - 21:08
Och... Någon som har problem med att flygplanens motorer lägger av? De mindre planet har jag flugit 2 ggr. Båda gångerna har jag kraschat för att motorerna börjar ryka och lägger av. Ingen polis eller så efter mig så de skjuter inte sönder planet...
Postad 18 September 2013 - 21:23
Går det att fälla upp flygplanens hjul?
Och... Någon som har problem med att flygplanens motorer lägger av? De mindre planet har jag flugit 2 ggr. Båda gångerna har jag kraschat för att motorerna börjar ryka och lägger av. Ingen polis eller så efter mig så de skjuter inte sönder planet...
Läste någonstans att man ska kunna göra detta med R3. Har inte testat själv dock och nu inser jag varför planet var så bångstyrigt när jag testade det
Någon motor har inte dött för mig heller. Lyckades bara klippa en brovajer när jag skulle fixa challengen för att flyga under en bro. Det gick sådär....
Postad 18 September 2013 - 21:26
Ok så vad går det ut på då?
Det är typ som Elite på CoD. Man går med i ett crew och kan därmed samla XP till detta och utmana andra crews.
Tror jag iaf...
Postad 18 September 2013 - 22:01
Postad 19 September 2013 - 06:10
Det är typ som Elite på CoD. Man går med i ett crew och kan därmed samla XP till detta och utmana andra crews.
Tror jag iaf...
Ok. Var aldrig med i elite heller så jag vet inte
Får regga mig och se
Postad 19 September 2013 - 06:46
Gäller PS3-versionen.
Postad 19 September 2013 - 07:03
Går det att ha 2 olika profiler på spelet? Så att jag och grabben kan spela på egna gubbar?
Gäller PS3-versionen.
Regga en till användare på PS3:an. Då kan ni logga in som olika användare.
Postad 19 September 2013 - 08:17
Postad 19 September 2013 - 09:46
Så jag snodde ett plan istället.
Postad 19 September 2013 - 15:18
Postad 19 September 2013 - 15:30
Postad 19 September 2013 - 15:35
Vadå för flyglektion? Var gör man det? Tyckte även jag läste båt om nån skjutskola eller skjutbana eller nåt? Har inte hittat något av detta
Liten bit in i spelet så låser man upp flyglektioner nere på flygplatsen.
Skjutbanorna finns i Ammu-nation.
Postad 19 September 2013 - 17:04
Postad 19 September 2013 - 17:19
Jag är jagad av massa poliser nu efter att ha börjat ett uppdrag. Tre stjärnor och jag blir inte av med dom . Jag kör ju nån långsam bil från en insatsstyrka och kommer inte ifrån polisbilarna och helikoptern. Några tips?
Postad 19 September 2013 - 17:19
Jag har inte hitta nåt flygplan än. Vill prova flygningen! Nån som har tips på vart man ska åka eller vad man ska göra? Jag vill helst flyga i lugn och ro, alltså inte krascha en lastbil genom grindarna på nån flygplats och få fyra stjärnor och helikoptrar efter mig.Va faen, jag spelar väl inte MS Flight Simulator? Att landa kan vara knepigt så här i början =P
Postad 19 September 2013 - 17:23
körde den igår och fastnade lite jag med. Då började jag använda Franklins special-grej (klicka vänster+höger spak samtidigt vid bilkörnong). Den var mer användbar än jag först trodde. Håll också koll på radarn var poliserna är och undvik dom. När du får det lite lugnare så dra gärna in i nån gränd och göm dig tills det är över.Oki tack. Var precis och skjöt också
Jag är jagad av massa poliser nu efter att ha börjat ett uppdrag. Tre stjärnor och jag blir inte av med dom . Jag kör ju nån långsam bil från en insatsstyrka och kommer inte ifrån polisbilarna och helikoptern. Några tips?
Spelets tips säger att man fortare smiter undan polisen genom att bland annat byta flyktbil men det tyckte jag inte gjorde minsta skillnad. Så fort man hamnar innanför polisernas område så ser dom en ändå.
Redigerat av SejLax, 19 September 2013 - 17:26.
Postad 19 September 2013 - 17:24
Postad 19 September 2013 - 17:27
Postad 19 September 2013 - 17:29
Postad 19 September 2013 - 17:36
Postad 19 September 2013 - 18:40
en annan grej . Har försökt att klättra upp på höghusen men har inte lyckats än. Jag ville se utsikten över staden. Går inte det? Tycker inte man kan göra så mycket faktiskt i stan, kan nästan inte gå in i några affärer eller klättra på husen och liknande saker. Åker/går mest omkring och gör ingenting. Då tappar jag tålamodet och börjar slå folk istället
Postad 19 September 2013 - 20:47
Ett av Trevors uppdrag i början gick ut på att flyga, så gjorde jag iaf. Sen kan man flyga som man vill efter det. Jag äger flygplatsen nu.
Om man köper flygplatsen, får dom andra två karaktärerna ta plan därifrån utan problem då?
Postad 19 September 2013 - 21:37
Fast innan jag kan köpa en fallskärm eller nåt ser jag ingen större användning för det går ju inte att landa vart som helst. Men iofs, helikopter skulle finnas också.
Postad 20 September 2013 - 06:55
har du provat att trycka in L3 och R3 samtidigt?Oki tack. Var precis och skjöt också
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
GTA V
3 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?