Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

PSN fungerar ej!

1626 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 april 2011 - 19:38

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18 233 inlägg
  • 0
det var någonstans jag läste ett rykte (kan det ha varit här tom) där det stog att man är orolig över att psn inte kommer att komma upp förrän fredag. that suxx! själv så arbetar jag 34 timmar fredag, lördag och söndag och har dessutom en lång tenta på fem timmar på fredag. det innebär ju fasen att det blir måndag för mig! aaah!

Postad 25 april 2011 - 19:45

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0
Jag förstår inte riktigt all uppståndelse? Dom har blivit hackade och dom tar beslutet att stänga ner nätverket för säkerhetsskull, under tiden lär de jobba som **** för att få igång det. Cased closed.

Och som Aber sa; Vi hade i alla fall tur med vädret! :)

Jesus ser dig,
G

Postad 25 april 2011 - 19:53

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1 059 inlägg
  • 0
Stop drinking the Sony Kool-Aid, Christian!

Det var någon som råkade stänga av hela server-parken, men Sony såg chansen och bestämde sig för att uppgradera hela skiten och skylla nertiden på hackare.

Aber har delvis rätt, visst hade vi tur med vädret, men vi hade otur med alla andra som också hade tur med vädret. Därmed blir det skitmycket folk ute.

:)

Redigerat av OWC, 25 april 2011 - 19:54.

Postad 25 april 2011 - 22:35

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Ok, I've seen a bunch of speculation of why people think PSN is down, and I thought I should just post what the community knows in comparison to what Sony is telling everyone. The truth is, there was a new CFW (custom firmware) released known as Rebug (http://rebug.me). It essentially turns a retail console into a dev console (not fully, but gives you a lot of the same options that usually dev's only have access to). Anyway, this new CFW was quickly figured out to give CFW users access to the PSN network again via the dev networks. With a little manipulation of the URL's through a proxy server you could get your hacked console back online. Not that big of a deal, right? Well, it also turns out that some people over at NGU found out that you could provide fake CC# info and the authenticity of the information was never checked as you were on Sony's private developer PSN network (essentially a network that Sony trusted). What happened next was extreme piracy of PSN content. Sony realizing the issue here shut down the network. Now, before you go freaking out about the latest information posted about Kotaku, no ones personal information was accessible via this hack. Not to say they couldn't get it, but no one is admitting to it being available. Anyway, that's the real reason for the PSN downtime. Sony is now rebuilding all of it's PSN servers to be more secure and (hopefully) make sure the CFW users cannot get online anymore.

Edit: To those of you saying that this is speculation, you are correct. But, it is speculation based on a lot of facts and the outcome seems to make the most sense.
1. Rebug was released on 3/31/11.
2. First guides of how to use the dev network to get back on COD games on 4/3/11. 3. Word of "shady" sites finding a way to pirate PSN content via the dev networks on 4/7/11 (basing this on posts I had to delete on the website). 4. PSN goes down on 4/20/11

Now, you can believe Sony's PR team which has kept you completely in the dark, or you can see the list of events above and come to your own conclusion. Now, this isn't the first time Sony has fought back against the PS3 modders from getting on PSN. A couple of months ago we had a utility called f*ckPSN that changed the necessary header information that was being sent to Sony to allow modified consoles back online. We were able to use it for about a month. Then came the new TOS, the mass e-mail to PS3 customers, and software update 3.56 and 3.60. So, once again, yes this is all speculation, but it is speculation based on previous actions and known facts.

Ytterligare en fullt rimlig förklaring baserat på vad som hörts tidigare.

Källa

Postad 25 april 2011 - 23:00

Greedy
  • Greedy
  • Forumräv

• 744 inlägg
  • 0

Ytterligare en fullt rimlig förklaring baserat på vad som hörts tidigare.

Källa

Om nu detta är sant så visst... Det är ju tydligen så att i slutänden, trots alla fina ord om revolution, fri information o,s,v, Att det endast handlar om att folk vill kunna kopiera spel. Personligen tycker jag hela detta tjafs om homebrew, linux å allt vad de påstår det handlar om, bara är bull. Alla vet att i slutänden så är folk ute efter möjligheten att fixa gratis spel. Problemet idag är att allt ska vara gratis då det är det enda dessa whinande kids lärt sig.

Alltid detta tjafs om att Sony är giriga m.m. Jaha? Vad jag vet så driver man ett företag för att göra vinst. Inte så märkligt. Detta är samma idioter som envisas med att kopierade filmer, musik m.m. skulle vara någon j'ävl a rättighet?!? Visst jag tankar själv diverse saker men jag gör mig samtidigt inga illusioner om att det skulle vara min rättighet att göra så. Självklart förstår jag att någon förlorar pengar på mitt handlande.

Postad 25 april 2011 - 23:05

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
Suck, återigen handlar det alltså som finniga ungjä*lar som inte kan hålla tassarna i styr.

Postad 26 april 2011 - 04:17

Unregisteredb92a947c
  • Unregisteredb92a947c
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0
Jag skulle tro att problem med Prolexic är en mer trolig förklaring. Varför stänga av hela PSN för att säkra ett privat PSN nätverk för utvecklare? Mathieulh är för övrigt skitsur (rolig läsning) nu då Rebugsnyltarna och dess skapare förstört hans och andra hackares möjlighet att vara på detta nätverk via sina egna ihopknåpade debugmaskiner (sedan månader tillbaka så denna brist är inget nytt för SONY). Självklar passar SONY på att täppa till detta och lappar troligen ihop övriga hål. Hoppas dom också tar bort det vansinniga i att skicka kontokortinformation vid varje inlogging.

En liten beskrivning av Prolexic:

DDoS or Distributed Denial of Service is currently the world’s most costly cyber crime, able to cripple a network for a period of time by using multiple computers that have been infected to send out bogus traffic to a specified target. To mitigate this massive network threat, IP-Converge has partnered with Prolexic Technologies, the world’s pioneer in DDoS Mitigation services.

Prolexic routes traffic via three primary methods (although due to clients individual needs, set-ups are often customized and/or combined):

DNS Redirection / Proxy Our original delivery method and still the quickest method to deploy Prolexic's solution, IPs on Prolexic's intrusion prevention network (IPN) are provided to the customer. Through a DNS change, all customer traffic is routed to Prolexic's IPN, where it is cleansed. Once traffic is filtered of malicious content, it is proxied back to the customer's infrastructure. Proxy is a simple configuration and provides the additional benefit of content caching.

BGP Routing / GRE Tunneling Clean Pipe Virtual Transport can be easily implemented over a dedicated GRE tunnel. Prolexic will announce the customer's subnet and tunnel traffic to its location via Generic Route Encapsulation (GRE) tunnels. GRE tunneling provides a customer several advantages, including total control over when traffic is filtered. Traffic re-routes can be performed quickly using BGP, the standard routing protocol in use today to support complex routing policies.

Direct Circuit Imagine having a dedicated circuit that can withstand a 10+ Gbps SYN flood or TCP connection flood. With dedicated circuits, customers will have the defenses required to survive such attacks without notice. Clean Pipe Virtual Transport?circuits can be implemented like a standard BGP4-enabled Internet circuit. Connections can be made directly within Prolexic’s points-of-presence, or via a Prolexic partnered low-cost dedicated circuit directly to Prolexic’s IPN.

Leveraging on these unique filtering techniques, high-speed bandwidth and peering, advanced routing, and other patent-pending devices, Prolexic has created the most powerful DDoS detection and protection system in the world.

Verkar troligt att det är den första tjänsten som spökade (DNS Redirection / Proxy). Passar bra på dom olika felmedelande som man fick, allt från dns till inloggningsproblem. Omdirigeringen till inloggningsservrarna fungerade helt enkelt inte fullt ut. För att få det att fungera måste PSN ändras och en del protokoll så en ny firmware direkt är troligen att vänta sig då PSN dyker upp igen.

Spekulation naturligtvis.

Suck, återigen handlar det alltså som gnidna gubbjä*lar som inte kan hålla nätet i trim :D

Postad 26 april 2011 - 06:43

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
Fråga er själva varför inte MS eller Nintendo blir utsatta för sånt här?
Varför Sony? Jag tror vi alla vet svaret. MS och Nintendo jagar inte folk som hackar deras konsoller, snor deras datorer och försöker stämma dem.

Postad 26 april 2011 - 07:18

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0
Är Sony de enda som vågar ställa sig emot dom?

Rätt skall väl vara rätt? :D

Postad 26 april 2011 - 07:46

Unregistered1552
  • Unregistered1552
  • Beroende

• 1 156 inlägg
  • 0
Blir lite förundrad när folk verkligen lägger ned så helhjärtat mycket tid på att fundera och spekulera i vad som kan ha hänt.

PSN är nere.
Det har hänt!

Nu vet ni vet.

Sen är detta ingen j*vla Xbox/Wii vs PS3. Så j*vla trött på alla förbannade jämförelser. Håll dig till ditt så håller vi oss till vårt.

Postad 26 april 2011 - 07:49

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Blir lite förundrad när folk verkligen lägger ned så helhjärtat mycket tid på att fundera och spekulera i vad som kan ha hänt.

PSN är nere.
Det har hänt!

Nu vet ni vet.

Sen är detta ingen j*vla Xbox/Wii vs PS3. Så j*vla trött på alla förbannade jämförelser. Håll dig till ditt så håller vi oss till vårt.

Fast det är väl inte jätte konstigt att man bryr sig då det påverkar en själv. Och då känns det logiskt att bry sig och vill veta vad som hänt.

Men detta är ju upp till var och en :D

Postad 26 april 2011 - 07:53

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
PSN är nere, det är fint väder. Jag bryr mig inte.

Postad 26 april 2011 - 08:14

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 0
Det finns nog en särskild plats i ****t (hällvätet censur) för datorvirustöntar, PSN-sabbare och skräppostutskickare. Drängar och pigor i ett svält och pestdrabbat medeltida nordeuropa skulle kanske vara lämpligt. De kan ju försöka skapa ett datorvirus där! :D

Redigerat av hassesolo, 26 april 2011 - 08:15.

Postad 26 april 2011 - 08:26

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Är Sony de enda som vågar ställa sig emot dom?

Rätt skall väl vara rätt? :D

Det är ungefär som att kriga mot terrorister. Det går inte att vinna genom krig. Det skapar bara större motstånd och fler terrorister :D
Sony bör lägga tiden på att fixa säkerheten istället. De har varit lata. Det är väl det de håller på att fixa nu så de slipper problem i framtiden.

Redigerat av Unregistereddc471864, 26 april 2011 - 08:26.

Postad 26 april 2011 - 08:35

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Det är ungefär som att kriga mot terrorister. Det går inte att vinna genom krig. Det skapar bara större motstånd och fler terrorister :D
Sony bör lägga tiden på att fixa säkerheten istället. De har varit lata. Det är väl det de håller på att fixa nu så de slipper problem i framtiden.

Jo, det har du väl rätt i :D

Det är väl det de håller på att fixa nu så de slipper problem i framtiden.
Det hoppas jag verkligen!

Postad 26 april 2011 - 10:17

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 829 inlägg
  • 0

Varför Sony? Jag tror vi alla vet svaret. MS och Nintendo jagar inte folk som hackar deras konsoller, snor deras datorer och försöker stämma dem.

Så Sony snor våra datorer???
Verkar inte som att vissa har alla hästar hemma!

Postad 26 april 2011 - 10:20

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Så Sony snor våra datorer???
Verkar inte som att vissa har alla hästar hemma!

Sony har plockat vissa hackares datorer från deras hem ja. De har snott Graf's datorer 2 gånger nu och det enda han gör är att utveckla Other OS stödet för PS3.

Redigerat av Unregistereddc471864, 26 april 2011 - 10:21.

Postad 26 april 2011 - 10:37

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1 298 inlägg
  • 0

MS bannar konsoller och Nintendo stämde skiten ur tillverkarna av R4.
Anledningen tlll att man gör sånt är att skydda sin produkt, oavsett om det är Sony, Nintendo eller MS.

Postad 26 april 2011 - 11:09

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

MS bannar konsoller och Nintendo stämde skiten ur tillverkarna av R4.
Anledningen tlll att man gör sånt är att skydda sin produkt, oavsett om det är Sony, Nintendo eller MS.

Viss skillnad dock. MS eller Nintendo har aldrig gett sig på sina kunder. Det går inte riktigt att jämföra.

Postad 26 april 2011 - 11:37

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2 097 inlägg
  • 0

Klyscha. Det beror helt på hur man definerar seger. Om det seger är lika med noll upprorsmakare så har väl aldrig några krig vunnits någonstans.

Viss skillnad dock. MS eller Nintendo har aldrig gett sig på sina kunder. Det går inte riktigt att jämföra.

MS bannar folk som sagt.

Postad 26 april 2011 - 11:43

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Sony plockar inga datorer.......det får de inte göra......polisen kan beslagta datorer hemma hos folk på grund av brottsmisstanke.....det är en väldig skillnad radiozo......ärligt talat så tycker jag dina inlägg börjar bli mer och mer löjeväckande.....

Postad 26 april 2011 - 11:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Sony plockar inga datorer.......det får de inte göra......polisen kan beslagta datorer hemma hos folk på grund av brottsmisstanke.....det är en väldig skillnad radiozo......ärligt talat så tycker jag dina inlägg börjar bli mer och mer löjeväckande.....

Spelar ingen roll vad du tycker. MS och Nintendo är inte drabbade av sånna här problem av en anledning.

Postad 26 april 2011 - 11:58

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0
PSN får gärna ligga nere 1-2 veckor för mig, bara dom lyckas med säkerheten så att detta inte händer igen.

Det är fint väder just nu kommer nog vara det hela veckan :D om det nu skulle börja regna så får jag köra igenom singleplayer
kampanjerna på alla Cod spelen, BF2:BC & KZ3 :D

Postad 26 april 2011 - 12:08

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3 086 inlägg
  • 0
Jasså

http://www.geek.com/...llion-20110310/

http://level7.nu/tex...d.php?id=196159

Postad 26 april 2011 - 12:10

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

PSN får gärna ligga nere 1-2 veckor för mig, bara dom lyckas med säkerheten så att detta inte händer igen.

Det är fint väder just nu kommer nog vara det hela veckan :D om det nu skulle börja regna så får jag köra igenom singleplayer
kampanjerna på alla Cod spelen, BF2:BC & KZ3 :D

samma här, har knappt körs singelplayer alls.
CIV tjänar inte på online spelande så jag fortsätter spela det tills PSN är uppe iggen. Då kanske jag får BO nytändning?? Hoppas att det funkar bättre då.

Ni som har 10mbit eller SÄMRE uppkoppling. Hur funkar BO för er??
(Funderar skarpt på att downsizea från 100)

btw inget nytt om när det skall vara uppe igen?

Postad 26 april 2011 - 12:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Man kan ju alltid prova på att gå "ut", grafiken är jäkligt nice faktiskt, likaså dialogmöjligheterna/valen (även om gameplay ibland lämnar en del att önska).

Postad 26 april 2011 - 12:25

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0

CIV tjänar inte på online spelande så jag fortsätter spela det tills PSN är uppe iggen. Då kanske jag får BO nytändning?? Hoppas att det funkar bättre då.

Duger gott med 2mbit ner, och 1mbit upp för onlinespel... spelade mycket bf2 med det, och teamspeak igång, och hade 20ms i ping till battltefield gotlands servrarna... inga problem... va ett tag sen jag hade 2/1 spelen kanske tar mer bandbredd idag, har annnan hastighet nu, hart haft det ett bra tag...

Redigerat av Garrett, 26 april 2011 - 12:33.

Postad 26 april 2011 - 12:29

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 749 inlägg
  • 0

Ja sitter med adsl (24) o spelar helt utan problem på BO! Sen kanske ja inte e lika känslig som vissa andra MHB:are inte för att nämna några namn men host host ekaa, polly host host!! :D

Vid vidare komentarer ska vi nog ta det i BO tråden så vi inte får skäll av The moderators... :D

Redigerat av FederalMano, 26 april 2011 - 12:31.

Postad 26 april 2011 - 12:33

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0

Man kan ju alltid prova på att gå "ut", grafiken är jäkligt nice faktiskt, likaså dialogmöjligheterna/valen (även om gameplay ibland lämnar en del att önska).

Japp det har du rätt i Grafiken är ruskigt bra ute, sedan att det är en fri värld gör saken inte sämmre
slipper springa till checkpoints mm :D

Postad 26 april 2011 - 12:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Japp det har du rätt i Grafiken är ruskigt bra ute, sedan att det är en fri värld gör saken inte sämmre
slipper springa till checkpoints mm :D

Checkpoints.. jo men det sparar ju inte alls av vad jag förstått. Tänkte prova att gå upp på taket (såg mina händer när jag gjorde det för övrigt..) och hoppa ned för att se hur långt man kan överleva men sen tänkte jag.. har jag sparat? Och det är då jag kommer på att ingen sparfunktion finns. Så helt klart, en hel del nackdelar. Skulle inte fått fullpott av mig iaf.

Postad 26 april 2011 - 12:57

Unregisteredae48d9f2
  • Unregisteredae48d9f2
  • Användare

• 153 inlägg
  • 0

Spelar ingen roll vad du tycker. MS och Nintendo är inte drabbade av sånna här problem av en anledning.

Längsta downtiden för xbox live är 14 dagar..
Sen som någon skrev så är det ju förmodligen inte någon som har hackat deras servrar utan att någon har släppt custom firmware som gjorde att man kunde ta piratkopieringen till en extrem nivå. Just sayin'

Postad 26 april 2011 - 13:00

Unregisteredb92a947c
  • Unregisteredb92a947c
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Ha, ha. Ja det provade jag, full HD, 3D och move - helt gratis. Hade tänkte spela en del online då sambon tog barnen till svärmor förra veckan men fick upp parabolen på taket och trädgården fixad istället.

Postad 26 april 2011 - 13:57

Unregistered7657e1f7
  • Unregistered7657e1f7
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
Tjena,
Jag kastar mig in här lite från sidan, men..

Är det någon som har hört hur länge PSN kan väntas vara nere.
På deras Twitter-kanal står bara att de jobbar med att försöka lösa problemet.
Så har det stått ganska länge nu..

Tur att det va så fint väder i helgen, annars kunde det här ju varit lite irriterande..

Postad 26 april 2011 - 14:06

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 829 inlägg
  • 0

Skojar du nu?
Så du menar att Microsoft inte bannar sina användare eller gör nånting mot piratkopiering tex???

Blir så trött när det stinker Fanboys, försök att vara lite objektiv så kanske du tas på allvar!

Redigerat av JohnnyMann, 26 april 2011 - 14:09.

Postad 26 april 2011 - 14:18

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2 097 inlägg
  • 0

Tjena,
Jag kastar mig in här lite från sidan, men..

Är det någon som har hört hur länge PSN kan väntas vara nere.
På deras Twitter-kanal står bara att de jobbar med att försöka lösa problemet.
Så har det stått ganska länge nu..

Tur att det va så fint väder i helgen, annars kunde det här ju varit lite irriterande..

Läs tråden.

Postad 26 april 2011 - 14:40

Ausir
  • Ausir
  • Lärjunge

• 330 inlägg
  • 0

Jasså

http://www.geek.com/...llion-20110310/

http://level7.nu/tex...d.php?id=196159

OT, som det mesta i den här tråden.

Om man applicerar tänket hos de flesta piratpartister och 80/90-talister (grov generalisering =P ) så har de ju inte snott någonting... Jag hade en diskussion med en vän en gång som bestämt hävdade att det inte var stöld då man inte tar något, man "bara" undlåter att betala för en tjänst eller något imateriellt.

Postad 26 april 2011 - 14:57

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Skojar du nu?
Så du menar att Microsoft inte bannar sina användare eller gör nånting mot piratkopiering tex???

Blir så trött när det stinker Fanboys, försök att vara lite objektiv så kanske du tas på allvar!

Banna är inte riktigt samma sak som att dra dem inför rätta och stämma dem eller? Undrar vem som är fanboyen egentligen :D

Redigerat av Unregistereddc471864, 26 april 2011 - 14:59.

Postad 26 april 2011 - 15:09

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 749 inlägg
  • 0

Banna är inte riktigt samma sak som att dra dem inför rätta och stämma dem eller? Undrar vem som är fanboyen egentligen :D

Tror du att alla i den här tråden som gäller psn bryr sig om MS eller Nintendo..... Svaret e nej om du inte förstod det! Att skylla på Sony för att nån hackar ett nätverk som drabbar 70 miljoner användare e rätt så dumt tycker jag, då det drabbar tredje part värst! Tror inte heller de spelar nån roll va de har för säkerhet emot sånt här för förr eller senare knäcker de allt ändå!

Postad 26 april 2011 - 15:18

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Ja sitter med adsl (24) o spelar helt utan problem på BO! Sen kanske ja inte e lika känslig som vissa andra MHB:are inte för att nämna några namn men host host ekaa, polly host host!! :D

Vid vidare komentarer ska vi nog ta det i BO tråden så vi inte får skäll av The moderators... :D

Haha, lägg ner nu din kvickskåpare ;)

Förstår inte ALLS vad du menar :D

Redigerat av Hampuz, 26 april 2011 - 15:19.

Postad 26 april 2011 - 15:21

Vapo
  • Vapo
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Banna är inte riktigt samma sak som att dra dem inför rätta och stämma dem eller?

Så PSN är nere till ca 69 miljoner användares stora förtret - för att Sony har dragit vem inför rätta?

Nä, skjut Ica-stig också för att "han" tar snattare. Jä*la vinstdrivande matkedja som kapitaliserar på vår hunger!

(Nej jag har inte rökt på, men flummade bara ut lite ändå)
:D

Postad 26 april 2011 - 15:37

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1 676 inlägg
  • 0

PSN är nere, det är fint väder. Jag bryr mig inte.

Känner exakt likadant.

Jesus ser dig,
G

Postad 26 april 2011 - 15:43

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 0

Känner exakt likadant.

Jesus ser dig,
G

Vem är där Jesus du babblar om? Din granne eller? Verkar lite OT i alla fall... :D
Hoppas att PSN kommer igång snart...

Postad 26 april 2011 - 18:36

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 749 inlägg
  • 0

Haha, lägg ner nu din kvickskåpare :D

Förstår inte ALLS vad du menar :D

Hehe kunde inte låta bli.... :D Meee so sorry!!!

Postad 26 april 2011 - 18:55

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Hehe kunde inte låta bli.... :D Meee so sorry!!!

Förstår jag :D

Redigerat av Hampuz, 26 april 2011 - 18:56.

Postad 26 april 2011 - 18:59

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Folk måste ha tråkigt

Gunnar Arvidsson ser dig

Postad 26 april 2011 - 19:16

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0
Njut av livet utan PSN medans ni kan, för snart sitter vi där igen :D

I see dead people....

Redigerat av HaDo, 26 april 2011 - 19:17.

Postad 26 april 2011 - 19:19

Unregisteredcab460d8
  • Unregisteredcab460d8
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0

Njut av livet utan PSN medans ni kan, för snart sitter vi där igen :D

I see dead people....

Got zombies?

Postad 26 april 2011 - 19:40

swebarb
  • swebarb
  • Forumräv

• 585 inlägg
  • 0

Jo visserligen men microsoft bannar fortfarande chippade konsoller..

Postad 26 april 2011 - 19:50

FocusST
  • FocusST
  • Lärjunge

• 311 inlägg
  • 0
Officiellt mail incoming

http://www.facebook....156526554410085

Sony PlayStation Danmark
"SCEE vil om kort tid sende en email ud til samtlige PSN-brugere. PSN blev udsat for et angreb fra en udefrakommende hacker-milits og SCEE har selv taget PSN ned, før mere skade blev gjort. Da vi sender emails ud til mere end 77.000.000 brugere, vil der muligvis gå et stykke tid, før alle modtager den."

Redigerat av FocusST, 26 april 2011 - 19:51.

Postad 26 april 2011 - 19:57

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0
Och för oss som inte förstår danska

""SCEE kommer inom kort att skicka ett mail till alla PSN-användare. PSN utsattes för en attack av en extern hackare milis och SCEE själva har tagit PSN ner innan mer skadan var redan skedd. När vi skickar ut e-post till mer än 77.000.000 användare kan det dröja innan alla får det. "

//Google translate :D

Redigerat av Hampuz, 26 april 2011 - 19:57.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.