Vilken skön känsla det kommer vara att se snön, vinden susa fram igenom en på 3d
Killzone 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(18)
|
99:- | |
Killzone 3 - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Killzone 3 - Helghast Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
4
|
(4)
|
Inga priser |
Kommer du köpa Killzone 3? (82 inlägg)
|
15 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 04 September 2010 - 12:45
Vilken skön känsla det kommer vara att se snön, vinden susa fram igenom en på 3d
Postad 04 September 2010 - 14:03
Svårt se hur pass mycket snabbare den nya kontrollen är i känslighet? såg inte alltför överdrivet mycket snabbare ut iaf = positivtGameplay från PAX.
http://www.youtube.c...h?v=FgjC6EAPXKU
Kass vinkel mot skärmen där. Man ser iaf att jetpacksen är pickups och inget man kan spawna med!
http://www.youtube.c...h?v=cLf6vSYg5BQ
Verkar vara lite rekyl på STA52. 8st i en squad numera.
Fördel höra vad fler säger när man kan vara 8 i squaden men en spawnpunkt försvinner istället för om man är 2x4
Postad 04 September 2010 - 15:02
Postad 05 September 2010 - 21:31
Today, on behalf of Guerrilla Games, we are happy to announce the official release date of Killzone 3 in North America is February 22nd, 2011!
Postad 06 September 2010 - 07:17
Kanske ni redan visste men exakt datum 22 feb USA.
Hmm ja, ska bli intressant att se vad det blir i EU. Lär ju inte vara en hel vecka efter eftersom det då är mars.
1-2 dagar senare kanske? Det är ju endast februari som är bekräftat för EU, eller iallafall Sverige.
Postad 06 September 2010 - 09:31
Postad 06 September 2010 - 15:33
http://www.youtube.c...h?v=jUQbKnNLQGk
och denna http://www.youtube.c...h?v=rTzrVgoHct4
Redigerat av Zdaarlight, 06 September 2010 - 16:07.
Postad 13 September 2010 - 09:26
Postad 13 September 2010 - 14:41
detta ser mkt bra ut
Postad 14 September 2010 - 18:59
haha som ni brukar säga "epic"
2560 x1572
concept1.jpg 2.02MB
1 Antal nerladdningar
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 14 September 2010 - 19:00.
Postad 15 September 2010 - 19:53
morlock
Nice bild som fan =) är det bara jag som ser ett ansikte högst upp till höger (i röken) ser iaf mycket coolt ut
Postad 15 September 2010 - 22:44
Nice bild som fan =) är det bara jag som ser ett ansikte högst upp till höger (i röken) ser iaf mycket coolt ut
Ser det nu när du sa det, hjärnan funkar så på oss människor. Gör ansikten av allt
Postad 16 September 2010 - 08:01
Postad 17 September 2010 - 14:08
Postad 07 October 2010 - 18:20
Killzone 3 Beta Starts on October 25th: Here’s Your Chance to Get In! Posted by Victor Zuylen // Editor, Killzone Community
Yes, the Killzone 3 Public Beta Trial really is coming! Just like its predecessor, the multiplayer mode for Killzone 3 will be put through rigorous testing at the hands of the toughest, most demanding critics in existence: you, the fans. The Trial starts on October 25th and access is limited, so please read the following instructions carefully if you want to know how to secure a spot in the Public Beta:
* Be(come) a Plus subscriber
With the exception of a handful of key media partners and selected PAX feedback participants, access to the Killzone 3 Public Beta Trial is limited to PlayStation Plus subscribers. If you’re not enjoying the many benefits of Plus membership yet, now’s the time to sign up!
* Download the theme
On October 19th, an exclusive Killzone 3 XMB Theme will appear in the Plus section of the PlayStation Store. The first 10,000 Plus subscribers to download this theme (5,000 SCEA Plus subscribers and 10,000 SCEE Plus subscribers) will receive access to the Public Beta Trial.
* Check your email
After you’ve downloaded the Killzone 3 XMB Theme, you will receive an email on Oct. 25th containing the Public Beta Trial promotion code and further instructions through the address you registered as your PSN Sign-In ID. Make sure you’ve set your notification preferences to accept emails from SCE, or we won’t be able to contact you.
Those of you who make it into the Public Beta Trial are expected to provide honest gameplay feedback, report bugs and glitches, and help test our network code in real-world scenarios. In short, we’re counting on you to help us improve Killzone 3! In return you’ll get a good taste of the multiplayer mode, including its brand-new Operations game type, party system, and jetpack and exoskeleton vehicles.
And if that doesn’t convince you to take a shot at the Public Beta Trial, maybe this new trailer will: http://www.viddler.c...og/videos/1291/
14 oktober gäller för nedladdningen av temat för oss i EU, för PSN+-medlemmar dvs.
EDIT: På EU-bloggen, en fin liten trailer också. http://blog.eu.plays...ance-to-get-in/
MOVE och 3D är INTE med i denna beta.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 October 2010 - 18:38.
Postad 07 October 2010 - 18:41
Postad 07 October 2010 - 18:42
Ser ut som jag slipper signa upp enligt beta-forat. Låter till och med som "vår" beta startar lite tidigare...med andra ord så är det dax för morlan att bli plusmedlem eller du har ditt på det torra som officiell betatestare
För önska er andra PSN+ lycka till med att bli bland de 10K första som laddar hem temat då...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 October 2010 - 18:43.
Postad 07 October 2010 - 18:46
Ser ut som jag slipper signa upp enligt beta-forat. Låter till och med som "vår" beta startar lite tidigare...
För önska er andra PSN+ lycka till med att bli bland de 10K första som laddar hem temat då...
jä*la glidare
Postad 07 October 2010 - 18:57
Postad 07 October 2010 - 19:47
“But Guerrilla,” I hear you mumble as you attempt to tear your eyes away from the trailer. “I’m not a PlayStation Plus subscriber. Isn’t there any other way to get into the Public Beta Trial?”
There is another way, but it’s going to require a bit of luck. It just so happens we still have 300 promotion codes lying around – 150 codes for SCEA territories, and 150 codes for SCEE territories. Next week, we’ll be organizing a giveaway in which 150 individuals from each territory will receive a promotion code that grants them access to the Public Beta Trial. So keep an eye on Killzone.com, @killzonedotcom on Twitter and the official Killzone Page on Facebook for full details of this giveaway!
In the meantime, well... Why not let us know in the comments why you feel you deserve a place in the Public Beta Trial? Best comment gets to cut to the front of the line!
http://www.killzone....ublic-beta.html
Postad 08 October 2010 - 08:21
Ska ge det ett försök, men eftersom man arbetar till 16:00 och inte är hemma förrän kanske 16:30 så känns det som rätt små chanser. PSN brukar väl uppdateras innan 16:30, eller så brukar jag inte "hänga på låset" direkt jag kommit hem, men jag minns det som att den brukar alltid vara uppdaterad då jag kommit hem.För önska er andra PSN+ lycka till med att bli bland de 10K första som laddar hem temat då...
Postad 08 October 2010 - 10:08
1+ på den!Ser ut som jag slipper signa upp enligt beta-forat. Låter till och med som "vår" beta startar lite tidigare...
Postad 08 October 2010 - 10:18
Ska ge det ett försök, men eftersom man arbetar till 16:00 och inte är hemma förrän kanske 16:30 så känns det som rätt små chanser. PSN brukar väl uppdateras innan 16:30, eller så brukar jag inte "hänga på låset" direkt jag kommit hem, men jag minns det som att den brukar alltid vara uppdaterad då jag kommit hem.
i onsdags så uppdaterades psn inte fören kl 19:00 och det uppdateras sällan före 16:00
Postad 08 October 2010 - 10:30
Till veckan.1+ på den!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 October 2010 - 10:30.
Postad 11 October 2010 - 19:20
MohahahahahahaDear Beta Tester,
The follow-up to one of the most critically acclaimed first-person shooters of 2009, Killzone®3, picks up where Killzone®2 left off – delivering new weapons and enemies, larger set pieces and environments, more varied missions and a whole new level of intense cinematic action. In the Beta you will get a taste of the multiplayer mode, including the all-new ‘Operations’ game type, party system and jetpack and exoskeleton vehicles.
Postad 12 October 2010 - 06:14
Nu vet jag vad jag ska testa under dagen...Min F5-knapp börjar uppföra sig märkligt....
Postad 12 October 2010 - 09:06
Kan bara säga att spelet kommer bli hur bra som hellst, hoppas de är fler som kommer in i betan här på forumet.
Postad 12 October 2010 - 09:07
Bara att hoppas på att man blir en av de där 10.000. Troligt.
Sitter antagligen massa finniga tonåringar hemma och "spammar F5" ( d v s kollar PSS var 5 sek ) hela dagen imorgon. Själv kommer man nog inte hem förrän 17-tiden.
Redigerat av BrittBastard, 12 October 2010 - 09:11.
Postad 12 October 2010 - 09:26
Lycka till, skulle vara kul om man fick ihop några stycken här från MHB.Tack för omdömet joe! Låter riktigt grymt!
Bara att hoppas på att man blir en av de där 10.000. Troligt.
Sitter antagligen massa finniga tonåringar hemma och "spammar F5" ( d v s kollar PSS var 5 sek ) hela dagen imorgon. Själv kommer man nog inte hem förrän 17-tiden.
Postad 12 October 2010 - 10:28
Postad 12 October 2010 - 11:26
var det inte den 14:de som temat skulle släppas dvs i övermorgon? köpte psn plus häromdagen så jag tänker iaf fara in o ut på ps store på torsdag (?)
PSS uppdateras numera på onsdagar. Alltså imorgon den 13:e.
Postad 12 October 2010 - 11:51
Postad 12 October 2010 - 14:56
14 oktober gäller för nedladdningen av temat för oss i EU, för PSN+-medlemmar dvs.
PSS uppdateras numera på onsdagar. Alltså imorgon den 13:e.
vågar inte chansa så jag får väl helt enkelt börja spamma ps store imorgon då
Visst borde det räcka med att gå in o ut i store´n så man iaf slipper logga in o ur på psn? (snurrigt förklarat men hoppas ni förstår)
Postad 12 October 2010 - 15:06
![]()
vågar inte chansa så jag får väl helt enkelt börja spamma ps store imorgon då![]()
Visst borde det räcka med att gå in o ut i store´n så man iaf slipper logga in o ur på psn? (snurrigt förklarat men hoppas ni förstår)
smartast är att sitta å söka gång på gång då de uppdateras en bra stund innan det dyker upp i storen
Postad 12 October 2010 - 15:16
Postad 13 October 2010 - 12:50
http://www.thesixtha...ry-8pm-tonight/
Postad 13 October 2010 - 12:58
EDIT: Det DistantHoller skriver stämmer, KZ3-temat släpps 21.00 här i Sverige.
Står även på Playstation EU bloggen.
We have been discussing which time is best for everyone and we can now confirm that it will go live in the EU PlayStation Store at 8pm in the UK and 9pm CET on 13 October, and 6am in Sydney, Australia on 14 October.
Redigerat av BrittBastard, 13 October 2010 - 13:04.
Postad 13 October 2010 - 14:57
Ptja, vad ska man säga. Det är grymt snyggt, som väntat. Effekterna är riktigt riktigt bra, speciellt explosionerna. Såg en video av MoH SP och i jämförelse är granaterna i det spelet kinapuffar jämte dem i KZ3.Morlock och inzane: vad tycker ni so far?
Ljudet har fått sig en overhaul, nu kan man faktiskt höra fiendera springa omkring väldigt tydligt. Det är mer fokus på ljud i närheten än allt samtidigt, GG kallar det för HDR ljud och är väl något i stil med vad DICE jobbar med i BF-serien.
Kontrollen är väldigt annorlunda motför KZ2 och därmed själva gunplayet. Alla vapen känns annorlunda. Körde upp sensen på max direkt precis som jag spelar på i MW2 och BF-serien, inga problem. Fortfarande lite tyngd kvar från KZ2 men mycket mer "cod"-spel känns det som. Mer fokus på att använda siktet denna gång och istället för crouch+hip+burst från KZ2. Lite synd tycker jag då jag verkligen gillade spelstilen som kontrollen i KZ2 medgav, men detta fungera absolut och tror de flesta kommer gilla detta. Kul är det iaf.
Mycket nytt annars på hur klasserna fungerar och annat men det tänker jag inte gå in på.
En annan sak, det är förmodligen den bästa ljudkvalitet jag upplevt i ett spel på headsetet, spelade mycket med inzane igår och det var en fröjd att kunna snacka med klar och tydlig röst utan avbrott och brus som störde!
Postad 13 October 2010 - 15:04
Kontrollen är väldigt annorlunda motför KZ2 och därmed själva gunplayet. Alla vapen känns annorlunda. Körde upp sensen på max direkt precis som jag spelar på i MW2 och BF-serien, inga problem. Fortfarande lite tyngd kvar från KZ2 men mycket mer "cod"-spel känns det som. Mer fokus på att använda siktet denna gång och istället för crouch+hip+burst från KZ2. Lite synd tycker jag då jag verkligen gillade spelstilen som kontrollen i KZ2 medgav, men detta fungera absolut och tror de flesta kommer gilla detta. Kul är det iaf.
Mycket nytt annars på hur klasserna fungerar och annat men det tänker jag inte gå in på.
Låter bra, som väntat.
Lite tråkigt det där med kontrollen, håller med dig angående KZ2-kontrollen, att KZ3-kontrollen är mer COD-likt men det var också väntat plus att jag tror att spelet i sig kommer sälja bättre och hålla längre för den stora massan.
Inte alltid det är en fröjd, beror ju kanske på vem man spelar med. Tur att det inte var mig du lirade med. Hahaha!En annan sak, det är förmodligen den bästa ljudkvalitet jag upplevt i ett spel på headsetet, spelade mycket med inzane igår och det var en fröjd att kunna snacka med klar och tydlig röst utan avbrott och brus som störde!
Då är det ju kanske bara bra med lite brus och avbrott ibland. Skämt åsido, låter riktigt nice!
Postad 13 October 2010 - 15:13
Jamen dig mutar man ju direkt, gör inte alla det?Inte alltid det är en fröjd, beror ju kanske på vem man spelar med. Tur att det inte var mig du lirade med. Hahaha!
Då är det ju kanske bara bra med lite brus och avbrott ibland. Skämt åsido, låter riktigt nice!
Postad 13 October 2010 - 16:46
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Kommer du köpa Killzone 3?
8 bilder

41 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?