Postad 16 October 2010 - 10:00
Postad 16 October 2010 - 14:13
Visst, om man kan kalla det för lagspel när vi bara är tvåDu kan andas ut. Klart jag stannar. Tror vi kan få till ett bra lag så småningom. Avancerat upp till 89 med min spelare nu. Ska vi försöka få till lite lagspel ikväll?
Nåja, vi har en stabil grund nu iaf om du kör back och jag anfall. Sen behöver vi bara fylla på med resterande Minhembioare
Postad 16 October 2010 - 17:36
Vi behöver bara 6 till. Paganmoon har lvlat upp sin gubbe nu till...? Greverif är på 72 och busy =/. Viking ska köpa spelet men gör det aldrig. Vilka mer? Fiddey spelar men vill träna mer...? Maxxan och l2ickard...
Vi kommer leka sen när vi har fullt lag mot nybörjare som kör med datorn
Postad 17 October 2010 - 11:10
Egentligen har vi säkert ett rätt bra lag om bara alla kan spela. Pinhead har 89, jag 91, lucke 84 och danlar 85. Sen kommer aguhi med 78 on his way up. Bara där har vi 5 spelare med 80+ stats.
Vi behöver bara 6 till. Paganmoon har lvlat upp sin gubbe nu till...? Greverif är på 72 och busy =/. Viking ska köpa spelet men gör det aldrig. Vilka mer? Fiddey spelar men vill träna mer...? Maxxan och l2ickard...
Köpte det i fredags och har kört en gubbe i ett par dar nu
Hur funkar det egentligen? Gissningsvis är dom flesta forwards med egenskaper därefter. Men i onlinematcher sen blir dessa mitt och def...känns som rätt malplacerade spelare på dessa positionen då.
Postad 17 October 2010 - 14:53
Spelar ingen roll, det fina är att du kan ändra din pro när som helst och han anpassas därefter. Jag kan göra om min OCM till en centerback ocoh få 99 i tacklingar t.ex.Hur funkar det egentligen? Gissningsvis är dom flesta forwards med egenskaper därefter. Men i onlinematcher sen blir dessa mitt och def...känns som rätt malplacerade spelare på dessa positionen då.
Eller?
Det som avgör är vad du tagit för bedrifter.
Eller om du menar i random spel när man inte ändrar sin gubbe innan och bara går in i matcher så är det normala att man spelar 8 spelare =P. De flesta vill inte spela back med sina offensiva typer. Men ibland blir man 10-11 och då är det säkert en del malplacerade.
Postad 17 October 2010 - 16:10
Spelar ingen roll, det fina är att du kan ändra din pro när som helst och han anpassas därefter. Jag kan göra om min OCM till en centerback ocoh få 99 i tacklingar t.ex.
Okej, men då måste du veta INNAN matchen vilken position du kommer ha? Alltså ändra i offline-menyn och "hoppas" att du valt en position som sen kommer vara tillgänglig i onlinematchen?
Postad 17 October 2010 - 17:24
Det gäller bara att vara snabb, det är ett race när du väl kommer till valet. Alla trycker nedåt på D-korset som galningar, jag lyckas 9 gånger av 10 att få den plats jag vill så det stör mig inteOkej, men då måste du veta INNAN matchen vilken position du kommer ha? Alltså ändra i offline-menyn och "hoppas" att du valt en position som sen kommer vara tillgänglig i onlinematchen?
Backarna och MV kan ju ta det lugnt, de får alltid sin plats. Allt från mittfält och uppåt är lyckat om du har en mitt eller anfallare. Annars är det bara att dra sig ur och prova igen.
Postad 17 October 2010 - 17:47
Postad 17 October 2010 - 17:56
Hehe ja kommer köpa spelet men nu dök det upp 14dagars jobb ja kommer åka på sen kommer ja va ledig rätt mycket efter det så ja BLIR med om ja fortfarande får när ja kommer hem den 30e oktober.Egentligen har vi säkert ett rätt bra lag om bara alla kan spela. Pinhead har 89, jag 91, lucke 84 och danlar 85. Sen kommer aguhi med 78 on his way up. Bara där har vi 5 spelare med 80+ stats.
Postad 17 October 2010 - 18:44
Måste man vara snabb och välja forward positionerna? Alla verkar vara så målkåta. Jag fick en ledig mittfältarplats men varje gång man skulle slå inlägg stod fyra man offside!
Spelade även en man mot man match och vann med 2-1 trodde jag. Snubben drog direkt efter mitt 2-1 mål. Försvinner statistiken från en match då den andre drar? Dåligt i sådana fall.
Vart förresten kan jag se min onlinestatistik? Jag har letat i menyerna men hittar ingen stat.
Postad 17 October 2010 - 19:38
Läs några inlägg upp så pratar jag om det lite. Och att de står offside är inte konstigt, alla 22 kan inte spela fotboll =P. Och de flesta är väldigt målkåta så till den grad att det kan bli komiskt. Jag var med om en match där 8-9 spelare kom fria med målvakten, det blev såklart inte mål.. en stor klump av idioter som ville göra mål och sprang offside, tog bollen av varandra och ramlade över varandraGick online för första gången och spelade en lagmatch tillsammans med 21 andra spelare.
Måste man vara snabb och välja forward positionerna? Alla verkar vara så målkåta. Jag fick en ledig mittfältarplats men varje gång man skulle slå inlägg stod fyra man offside!
Du får en 3-0 seger och poäng (om det sker efter 5 minuter av matchen gått).Spelade även en man mot man match och vann med 2-1 trodde jag. Snubben drog direkt efter mitt 2-1 mål. Försvinner statistiken från en match då den andre drar? Dåligt i sådana fall.
Finns om du trycker på högeranalogen i onlinelobbyn.Vart förresten kan jag se min onlinestatistik? Jag har letat i menyerna men hittar ingen stat.
Men för min Pro-spelare hittar jag ingen statistik, annat än vad jag gjort i Vikings FC. Någon som vet var den är?
Postad 17 October 2010 - 20:03
Ser oxå att inte en match spelats sedan den 13:e.
All statistik ni pratar om har jag dålig koll på.
Postad 17 October 2010 - 20:59
Flyttar, jobbar, passar ungar, hoppar fallskärm. Vad tror de att vi betalar dem för??Alright, vi är 13 st med i laget, varav TRE har spelat en stor majoritet av matcherna. Efter oss kommer 3 st på 2, 4 & 5 matcher. Var är ni andra?!
Klubbstatistiken står ju iaf i klubbmenyn så att säga, under truppen. Vet du vem har gjort flest poäng, jag har lite dålig kollAll statistik ni pratar om har jag dålig koll på.
Postad 17 October 2010 - 21:15
Vi får väl frysa lönerna tills spelarna behagar dyka upp
Redigerat av Unregisteredee312c77, 17 October 2010 - 21:16.
Postad 17 October 2010 - 23:10
Postad 17 October 2010 - 23:26
I en match av tio kan man få uppleva något som kan kallas fotboll. Har gått så långt att man blir förvånad när folk faktiskt passar bollen. Ibland kan jag t.o.m. i rent uppfostrande syfte skicka PM med "pass the &¤# ball your &¤&¤ idiot!" Nog enda språk de fattar. Men så sitter man där & hoppas att nästa match kan bli något. Nope, ännu mer aliens & samma trams i 2x45.
Jag VILL ha igång vårt MHB-lag NUUUUUU!!
Postad 18 October 2010 - 08:31
Spelar det någon roll vilken position jag väljer för framtida spel, jag förmodar att forward positionerna är uppbokade. Jag spelar gärna på mittfältet.
Redigerat av Evelon, 18 October 2010 - 08:56.
Postad 18 October 2010 - 09:27
Du kan enkelt byta position på din be a pro-spelare inför varje match om du så vill. Det finns olika bedrifter som du kan klara av genom att spela tex försvarare eller anfallare. Jag fixar in dig i laget. Kolla efter en inbjudan senare idag.
Postad 18 October 2010 - 12:14
Jag är också gärna med och lirar när jag kan, börjar bli trött på att spela oorganiserade matcher online.
skickade en förfrågan i natt psn: snabbeskabbe
Postad 18 October 2010 - 13:13
Hahaha, huvudet på spikenNär man lirar online undrar jag vara alla idioter kommer ifrån?! Det är som att spela med aliens som landat mitt på en fotbollsplan & för första gången ser en fotboll. Finns ingen logik i någonting. Alla springer i klunga efter den klotformade tingesten. Har de väl fått tag i bollen skjuts den antingen iväg i ren panik eller så försöker de springa runt med den själv i hopp om en biljett tillbaka till rymden.
I en match av tio kan man få uppleva något som kan kallas fotboll. Har gått så långt att man blir förvånad när folk faktiskt passar bollen. Ibland kan jag t.o.m. i rent uppfostrande syfte skicka PM med "pass the &¤# ball your &¤&¤ idiot!" Nog enda språk de fattar. Men så sitter man där & hoppas att nästa match kan bli något. Nope, ännu mer aliens & samma trams i 2x45.
Jag VILL ha igång vårt MHB-lag NUUUUUU!!
Skrattretande hur själviska vissa är. Det gick så långt att när jag inte fick bollen en tredje gång i bra position på kanten av en självisk jävel så vände jag helt om, rusade mot honom i högsta fart, och fällde den jäveln för att få bollen
Gott med två nya rekryter
Postad 18 October 2010 - 14:58
Min 6-årige grabbs lag har mer organisation än det spektakel jag var med om. Lirade tre matcher, samma visa. Men det blev bättre i andra halvleken i varje match...då hade vi sett ca 4 utvisningar i varje lag och spelet öppnade sig en aning...
Postad 18 October 2010 - 15:04
Postad 18 October 2010 - 15:04
Jag håller på och möblera om i lägenheten så jag är inte säker på att hinna få ordning på allt tills i afton. Men Zoiler kan i alla fall se till så att ni kommer in i laget.
Postad 18 October 2010 - 20:55
Spelade en match på cenntralt mittfält samt en som mittback också. Alla positioner är riktigt roliga! Framförallt om en del vill spela fotboll och försöker hålla position litegrann. Jag är inte speciellt bra men lever på att försöka hålla bra position och spela enkelt.
Men hur lirar man match med laget då? Är det nån som måste starta match och de andra hoppa in eller?
Postad 18 October 2010 - 21:16
Postad 19 October 2010 - 10:52
Kör ni mot datorn på world class eller vad gör ni? Min gubbe är kvar på 74 typ.
Postad 19 October 2010 - 10:58
Postad 19 October 2010 - 11:18
Hur gör ni för att "träna upp" er pro?
Enkla svaret är att spela en massa matcher, såväl online som i karriärläget. Försök att "sikta in dig" på vissa bedrifter. Ta några i taget. Vissa får man på köpet medan man spelar medan andra kräver lite tur eller att du nöter tills de sitter.
Annars kan du ... *host*... spela onlinematch mot en polare & där se till så att vissa bedrifter klaras av.
själv har jag mest diverse assistbedrifter att klara av & det är inte3det lättaste. Speciellt inte om man mest lirar som back i onlinematcherna.
Postad 19 October 2010 - 11:39
Vi är i nuläget 16 pers i klubben.
Postad 19 October 2010 - 11:40
Postad 19 October 2010 - 12:48
Postad 19 October 2010 - 14:24
Jag kör mot ett Accrington som jag editerat (1 back i taktiken, målvakten har 1 på allt). Först kör man på semi-pro för att få de lättare bedrifterna och sedan växlar man upp till världsklass för de svårare (alternativt kör online men det går inte lika snabbt). 4 minuters matcher och sen har du snart en het gubbe.Hur gör ni för att "träna upp" er pro?
Kör ni mot datorn på world class eller vad gör ni? Min gubbe är kvar på 74 typ.
Edit: Snabbmatch är det jag väljer då alltså. Med laget min pro är med i.
Bra Viking, du ska inte låta småsaker som jobb gå före det virtuella fotbollslaget
Redigerat av Zoiler, 19 October 2010 - 14:25.
Postad 19 October 2010 - 14:48
Postad 19 October 2010 - 14:52
Behövs inte, du kan trycka start när som helst under matcherna och gå in under bedrifter. Där de checkas av automatiskt.Finns det på någon hemsida alla bedrifter så man kan skriva ut och ha som checklista?
Redigerat av Zoiler, 19 October 2010 - 14:52.
Postad 19 October 2010 - 18:38
Postad 19 October 2010 - 18:57
Redigerat av Unregistered035dce0b, 19 October 2010 - 18:59.
Postad 19 October 2010 - 19:54
Postad 19 October 2010 - 20:21
Hörrödudu!!Ssch, du pratar tydligen med en gammal XBox-spelare. De har inte alltid haft det så lätt
Postad 21 October 2010 - 21:28
Jag kan ju för fan inte göra mål
Det är fan hopplöst, har spelat fem online-matcher och får stryk hela tiden, dosan sitter snart i tvn..
SNÄLLA!!
Postad 21 October 2010 - 21:43
Postad 21 October 2010 - 21:56
Tycker det är de små grejerna som är svårast att lära sig, speciellt online då. Hur man gör sin gubbe med små rörelser, gissar vart man ska vända sig etc. Passningsspelet är förstås också bra att kunna, men där hjälper ju assist + bra passningsstats ganska mycketFIFA 11 kräver grymt mkt tålamod. Inlärningskurvan som det så fint heter är brantare än någonsin när det gäller fotbollsspel. Gäller att ta det lugnt, bygga upp spelet & ta vara på de få chanser man får. Passningsspelet är väl det som tar mest tid att lära sig.
Skott är ju också något som tar tid att få kläm på.
Postad 22 October 2010 - 09:43
/P
Postad 22 October 2010 - 09:53
Postad 22 October 2010 - 10:01
Jag har tidigare bara spela PES i MÅÅÅÅNga år. Har då bara kört säsonger utan onlinespel. Kan inte hitta något sånt läge på Fifa 11. Ligger allt sånt på onlinespel? Om jag cashar in min kod, är denna tidsbegränsad? Såg att man skulle kunna köra vissa ligor, mot betalning. Blä för sånt!
Tacksam för svar!
Postad 22 October 2010 - 10:18
I FIFA har du karriärläget där du kan välja att lira som spelare, coach eller både och. Detta sker offline.
Koden är till för att göra just dit spel unikt framförallt när du lirar online. Koden är inte tidsbegränsad. Däremot måste man köpa en ny kod ifall du skulle köpa ett begagnat spel där koden redan är använd.
Redigerat av Unregisteredee312c77, 22 October 2010 - 20:37.
Postad 23 October 2010 - 09:01
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
FIFA 11
24 bilder
25 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?