Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Fifa 11

544 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
FIFA 11 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.411764 (16) 779:-
1 relaterade trådar

Postad 16 October 2010 - 10:00

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Du kan andas ut. Klart jag stannar. Tror vi kan få till ett bra lag så småningom. Avancerat upp till 89 med min spelare nu. Ska vi försöka få till lite lagspel ikväll?

Postad 16 October 2010 - 14:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Du kan andas ut. Klart jag stannar. Tror vi kan få till ett bra lag så småningom. Avancerat upp till 89 med min spelare nu. Ska vi försöka få till lite lagspel ikväll?

Visst, om man kan kalla det för lagspel när vi bara är två :D

Nåja, vi har en stabil grund nu iaf om du kör back och jag anfall. Sen behöver vi bara fylla på med resterande Minhembioare :blink:

Postad 16 October 2010 - 17:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Egentligen har vi säkert ett rätt bra lag om bara alla kan spela. Pinhead har 89, jag 91, lucke 84 och danlar 85. Sen kommer aguhi med 78 on his way up. Bara där har vi 5 spelare med 80+ stats.

Vi behöver bara 6 till. Paganmoon har lvlat upp sin gubbe nu till...? Greverif är på 72 och busy =/. Viking ska köpa spelet men gör det aldrig. Vilka mer? Fiddey spelar men vill träna mer...? Maxxan och l2ickard...

Vi kommer leka sen när vi har fullt lag mot nybörjare som kör med datorn :blink:

Postad 17 October 2010 - 11:10

geirydp
  • geirydp
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

Egentligen har vi säkert ett rätt bra lag om bara alla kan spela. Pinhead har 89, jag 91, lucke 84 och danlar 85. Sen kommer aguhi med 78 on his way up. Bara där har vi 5 spelare med 80+ stats.

Vi behöver bara 6 till. Paganmoon har lvlat upp sin gubbe nu till...? Greverif är på 72 och busy =/. Viking ska köpa spelet men gör det aldrig. Vilka mer? Fiddey spelar men vill träna mer...? Maxxan och l2ickard...

Vi kommer leka sen när vi har fullt lag mot nybörjare som kör med datorn :lol:

Köpte det i fredags och har kört en gubbe i ett par dar nu :blink: Men jag provar gärna att lira med er.

Hur funkar det egentligen? Gissningsvis är dom flesta forwards med egenskaper därefter. Men i onlinematcher sen blir dessa mitt och def...känns som rätt malplacerade spelare på dessa positionen då. :D Eller?

Postad 17 October 2010 - 14:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Hur funkar det egentligen? Gissningsvis är dom flesta forwards med egenskaper därefter. Men i onlinematcher sen blir dessa mitt och def...känns som rätt malplacerade spelare på dessa positionen då. :) Eller?

Spelar ingen roll, det fina är att du kan ändra din pro när som helst och han anpassas därefter. Jag kan göra om min OCM till en centerback ocoh få 99 i tacklingar t.ex.

Det som avgör är vad du tagit för bedrifter.

Eller om du menar i random spel när man inte ändrar sin gubbe innan och bara går in i matcher så är det normala att man spelar 8 spelare =P. De flesta vill inte spela back med sina offensiva typer. Men ibland blir man 10-11 och då är det säkert en del malplacerade.

Postad 17 October 2010 - 16:10

geirydp
  • geirydp
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0

Spelar ingen roll, det fina är att du kan ändra din pro när som helst och han anpassas därefter. Jag kan göra om min OCM till en centerback ocoh få 99 i tacklingar t.ex.

Okej, men då måste du veta INNAN matchen vilken position du kommer ha? Alltså ändra i offline-menyn och "hoppas" att du valt en position som sen kommer vara tillgänglig i onlinematchen? :)

Postad 17 October 2010 - 17:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Okej, men då måste du veta INNAN matchen vilken position du kommer ha? Alltså ändra i offline-menyn och "hoppas" att du valt en position som sen kommer vara tillgänglig i onlinematchen? :)

Det gäller bara att vara snabb, det är ett race när du väl kommer till valet. Alla trycker nedåt på D-korset som galningar, jag lyckas 9 gånger av 10 att få den plats jag vill så det stör mig inte :(

Backarna och MV kan ju ta det lugnt, de får alltid sin plats. Allt från mittfält och uppåt är lyckat om du har en mitt eller anfallare. Annars är det bara att dra sig ur och prova igen.

Postad 17 October 2010 - 17:47

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
När ska EA Fuckin Sports sluta med dessa förbannade scriptade matcher?! Karriärlaget är fullt av sådana. Aptrist!!

Postad 17 October 2010 - 17:56

Unregistered035dce0b
  • Unregistered035dce0b
  • Forumräv

• 549 inlägg
  • 0

Vi kommer leka sen när vi har fullt lag mot nybörjare som kör med datorn :)

Hehe ja kommer köpa spelet men nu dök det upp 14dagars jobb ja kommer åka på sen kommer ja va ledig rätt mycket efter det så ja BLIR med om ja fortfarande får när ja kommer hem den 30e oktober.

Postad 17 October 2010 - 18:44

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Gick online för första gången och spelade en lagmatch tillsammans med 21 andra spelare.
Måste man vara snabb och välja forward positionerna? Alla verkar vara så målkåta. Jag fick en ledig mittfältarplats men varje gång man skulle slå inlägg stod fyra man offside!

Spelade även en man mot man match och vann med 2-1 trodde jag. Snubben drog direkt efter mitt 2-1 mål. Försvinner statistiken från en match då den andre drar? Dåligt i sådana fall.

Vart förresten kan jag se min onlinestatistik? Jag har letat i menyerna men hittar ingen stat.

Postad 17 October 2010 - 19:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Gick online för första gången och spelade en lagmatch tillsammans med 21 andra spelare.
Måste man vara snabb och välja forward positionerna? Alla verkar vara så målkåta. Jag fick en ledig mittfältarplats men varje gång man skulle slå inlägg stod fyra man offside!

Läs några inlägg upp så pratar jag om det lite. Och att de står offside är inte konstigt, alla 22 kan inte spela fotboll =P. Och de flesta är väldigt målkåta så till den grad att det kan bli komiskt. Jag var med om en match där 8-9 spelare kom fria med målvakten, det blev såklart inte mål.. en stor klump av idioter som ville göra mål och sprang offside, tog bollen av varandra och ramlade över varandra :)

Spelade även en man mot man match och vann med 2-1 trodde jag. Snubben drog direkt efter mitt 2-1 mål. Försvinner statistiken från en match då den andre drar? Dåligt i sådana fall.

Du får en 3-0 seger och poäng (om det sker efter 5 minuter av matchen gått).

Vart förresten kan jag se min onlinestatistik? Jag har letat i menyerna men hittar ingen stat.

Finns om du trycker på högeranalogen i onlinelobbyn.

Men för min Pro-spelare hittar jag ingen statistik, annat än vad jag gjort i Vikings FC. Någon som vet var den är?

Postad 17 October 2010 - 20:03

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Alright, vi är 13 st med i laget, varav TRE har spelat en stor majoritet av matcherna. Efter oss kommer 3 st på 2, 4 & 5 matcher. Var är ni andra?!

Ser oxå att inte en match spelats sedan den 13:e.

All statistik ni pratar om har jag dålig koll på.

Postad 17 October 2010 - 20:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Alright, vi är 13 st med i laget, varav TRE har spelat en stor majoritet av matcherna. Efter oss kommer 3 st på 2, 4 & 5 matcher. Var är ni andra?!

Flyttar, jobbar, passar ungar, hoppar fallskärm. Vad tror de att vi betalar dem för??

All statistik ni pratar om har jag dålig koll på.

Klubbstatistiken står ju iaf i klubbmenyn så att säga, under truppen. Vet du vem har gjort flest poäng, jag har lite dålig koll :) .

Postad 17 October 2010 - 21:15

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Ja den skitstatistiken ser man ju jämt. Tänkte mer på online-gobben :)

Vi får väl frysa lönerna tills spelarna behagar dyka upp :(

Redigerat av Unregisteredee312c77, 17 October 2010 - 21:16.

Postad 17 October 2010 - 23:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Det här känns som försäsongen, alla tränar upp sig och vi "köper in" laget =P.

Postad 17 October 2010 - 23:26

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
När man lirar online undrar jag vara alla idioter kommer ifrån?! Det är som att spela med aliens som landat mitt på en fotbollsplan & för första gången ser en fotboll. Finns ingen logik i någonting. Alla springer i klunga efter den klotformade tingesten. Har de väl fått tag i bollen skjuts den antingen iväg i ren panik eller så försöker de springa runt med den själv i hopp om en biljett tillbaka till rymden.

I en match av tio kan man få uppleva något som kan kallas fotboll. Har gått så långt att man blir förvånad när folk faktiskt passar bollen. Ibland kan jag t.o.m. i rent uppfostrande syfte skicka PM med "pass the &¤# ball your &¤&¤ idiot!" Nog enda språk de fattar. Men så sitter man där & hoppas att nästa match kan bli något. Nope, ännu mer aliens & samma trams i 2x45.

Jag VILL ha igång vårt MHB-lag NUUUUUU!!

Postad 18 October 2010 - 08:31

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Spelar gärna någon kväll tillsammans med er. Men jag måste först spela upp en spelare i Be a Pro om jag förstått det rätt?
Spelar det någon roll vilken position jag väljer för framtida spel, jag förmodar att forward positionerna är uppbokade. Jag spelar gärna på mittfältet.

Redigerat av Evelon, 18 October 2010 - 08:56.

Postad 18 October 2010 - 09:27

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Gôtt å höra!

Du kan enkelt byta position på din be a pro-spelare inför varje match om du så vill. Det finns olika bedrifter som du kan klara av genom att spela tex försvarare eller anfallare. Jag fixar in dig i laget. Kolla efter en inbjudan senare idag.

Postad 18 October 2010 - 12:14

mackan_15
  • mackan_15
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Hej

Jag är också gärna med och lirar när jag kan, börjar bli trött på att spela oorganiserade matcher online.

skickade en förfrågan i natt psn: snabbeskabbe

Postad 18 October 2010 - 13:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

När man lirar online undrar jag vara alla idioter kommer ifrån?! Det är som att spela med aliens som landat mitt på en fotbollsplan & för första gången ser en fotboll. Finns ingen logik i någonting. Alla springer i klunga efter den klotformade tingesten. Har de väl fått tag i bollen skjuts den antingen iväg i ren panik eller så försöker de springa runt med den själv i hopp om en biljett tillbaka till rymden.

I en match av tio kan man få uppleva något som kan kallas fotboll. Har gått så långt att man blir förvånad när folk faktiskt passar bollen. Ibland kan jag t.o.m. i rent uppfostrande syfte skicka PM med "pass the &¤# ball your &¤&¤ idiot!" Nog enda språk de fattar. Men så sitter man där & hoppas att nästa match kan bli något. Nope, ännu mer aliens & samma trams i 2x45.

Jag VILL ha igång vårt MHB-lag NUUUUUU!!

Hahaha, huvudet på spiken :( . Spelade tre matcher igår innan jag fick nog, gjorde två mål - fick bollen ca 5 gånger på de matcherna sammanlagt utan att överdriva. Mitt betyg blev runt svag sjua eftersom... jag kan inte göra någonting mer än att ta bra löpningar och hoppas på att jag får bollen. Ska jag hämta bollen i försvaret när jag är anfallare?

Skrattretande hur själviska vissa är. Det gick så långt att när jag inte fick bollen en tredje gång i bra position på kanten av en självisk jävel så vände jag helt om, rusade mot honom i högsta fart, och fällde den jäveln för att få bollen :)

Gott med två nya rekryter :)

Postad 18 October 2010 - 14:58

geirydp
  • geirydp
  • Användare

• 168 inlägg
  • 0
Lirar Team Play för första gången igår. gick in med inställningen att hålla min position osv...vart rätt ensamt där på min kant *lol*.
Min 6-årige grabbs lag har mer organisation än det spektakel jag var med om. Lirade tre matcher, samma visa. Men det blev bättre i andra halvleken i varje match...då hade vi sett ca 4 utvisningar i varje lag och spelet öppnade sig en aning... :)

Postad 18 October 2010 - 15:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Det är därför det vore bra att komma igång med laget och få lite mer organiserat spel (hoppas jag).

Postad 18 October 2010 - 15:04

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Det kan alltså bara bli bättre när lag Vikings FC tar hand om spelet :)
Jag håller på och möblera om i lägenheten så jag är inte säker på att hinna få ordning på allt tills i afton. Men Zoiler kan i alla fall se till så att ni kommer in i laget.

Postad 18 October 2010 - 15:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Yepp, jag fixar in dem som skickat förfrågningar.

Postad 18 October 2010 - 20:37

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1984 inlägg
  • 0
Ingen sugen på en match nu?

Postad 18 October 2010 - 20:55

Danne
  • Danne
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Lirade min första match som anfallare och fick göra 2 mål och en ass samt matchens lirare för första gången:) Men mitt lag var överlägset och vann med 7-2 eller nåt så inte så konstigt då.
Spelade en match på cenntralt mittfält samt en som mittback också. Alla positioner är riktigt roliga! Framförallt om en del vill spela fotboll och försöker hålla position litegrann. Jag är inte speciellt bra men lever på att försöka hålla bra position och spela enkelt.

Men hur lirar man match med laget då? Är det nån som måste starta match och de andra hoppa in eller?

Postad 18 October 2010 - 21:16

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Om du inte redan är med i laget måste du skicka en förfrågan, som jag självklart godkänner. Sen är det "bara" att få ihop spelare till match där någon alltid är kapten o sköter inställningar osv.

Postad 19 October 2010 - 10:52

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1984 inlägg
  • 0
Hur gör ni för att "träna upp" er pro?

Kör ni mot datorn på world class eller vad gör ni? Min gubbe är kvar på 74 typ.

Postad 19 October 2010 - 10:58

Unregistered035dce0b
  • Unregistered035dce0b
  • Forumräv

• 549 inlägg
  • 0
Ändrade planer,slutade på jobbet borta å tog jobb hemma igen enbart för Viking FCs skull:) Blåste in å köpte ett spel nu,Nu ska ja träna litte ja ä på varje kväll efter 1900 då jänta somnat.

Postad 19 October 2010 - 11:18

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0

Enkla svaret är att spela en massa matcher, såväl online som i karriärläget. Försök att "sikta in dig" på vissa bedrifter. Ta några i taget. Vissa får man på köpet medan man spelar medan andra kräver lite tur eller att du nöter tills de sitter.

Annars kan du ... *host*... spela onlinematch mot en polare & där se till så att vissa bedrifter klaras av. :D

själv har jag mest diverse assistbedrifter att klara av & det är inte3det lättaste. Speciellt inte om man mest lirar som back i onlinematcherna.

Postad 19 October 2010 - 11:39

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Bra där viking75. Är ju lite riktig fotboll på burken i afton men efter & kanske före finns det allt tid till lite boll.

Vi är i nuläget 16 pers i klubben.

Postad 19 October 2010 - 11:40

Unregistered035dce0b
  • Unregistered035dce0b
  • Forumräv

• 549 inlägg
  • 0
Kanoners,,verkar inte vara som på nhl att man höjer attributen själv utan det gör per auto man klarar dom har ja rätt i det?

Postad 19 October 2010 - 12:48

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Stämmer. Har du väl klarat en bedrift ökar den egenskap per automatik. Således kan din spelare har lite olika totala summor beroende på vilken position du lirar på.

Postad 19 October 2010 - 14:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Kör ni mot datorn på world class eller vad gör ni? Min gubbe är kvar på 74 typ.

Jag kör mot ett Accrington som jag editerat (1 back i taktiken, målvakten har 1 på allt). Först kör man på semi-pro för att få de lättare bedrifterna och sedan växlar man upp till världsklass för de svårare (alternativt kör online men det går inte lika snabbt). 4 minuters matcher och sen har du snart en het gubbe.

Edit: Snabbmatch är det jag väljer då alltså. Med laget min pro är med i.

Bra Viking, du ska inte låta småsaker som jobb gå före det virtuella fotbollslaget :D

Redigerat av Zoiler, 19 October 2010 - 14:25.

Postad 19 October 2010 - 14:48

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

• 1984 inlägg
  • 0
Finns det på någon hemsida alla bedrifter så man kan skriva ut och ha som checklista?

Postad 19 October 2010 - 14:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Finns det på någon hemsida alla bedrifter så man kan skriva ut och ha som checklista?

Behövs inte, du kan trycka start när som helst under matcherna och gå in under bedrifter. Där de checkas av automatiskt.

Redigerat av Zoiler, 19 October 2010 - 14:52.

Postad 19 October 2010 - 18:38

Unregistered035dce0b
  • Unregistered035dce0b
  • Forumräv

• 549 inlägg
  • 0
Sur ja blir,,,kan göra allt med xbox dosan utom finterna de verka inte funka med den.

Postad 19 October 2010 - 18:57

Unregistered035dce0b
  • Unregistered035dce0b
  • Forumräv

• 549 inlägg
  • 0
Äh ja skiter i finterna körde en match med ps3 dosan nu å de vart ju bara tok det.Uppe i 78 nu allfall.

Redigerat av Unregistered035dce0b, 19 October 2010 - 18:59.

Postad 19 October 2010 - 18:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Vad, fungerar inte finterna?

Postad 19 October 2010 - 19:54

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Ssch, du pratar tydligen med en gammal XBox-spelare. De har inte alltid haft det så lätt :D

Postad 19 October 2010 - 20:21

Unregistered035dce0b
  • Unregistered035dce0b
  • Forumräv

• 549 inlägg
  • 0

Ssch, du pratar tydligen med en gammal XBox-spelare. De har inte alltid haft det så lätt ;)

Hörrödudu!!:D Nu fick ja även dom å funka dosan behövde startas om bara.Haft ps1 ps2 å ps3 nu men xbox dosor som gäller,har väldigt stora händer.Börja bli hyffsat varm i kläderna allfall.

Postad 21 October 2010 - 21:28

Thomassouth
  • Thomassouth
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
HJÄLP MIG!!

Jag kan ju för fan inte göra mål :rolleyes: Har spelat lite FIFA 10 innan men nu i FIFA 11 är det fanemig omöjligt. Har ni några särskilda tricks för att komma upp i banan? Eller tricks över huvudtaget för att få in bollen ? Ställer ni om till "extremoffensiv" osv?
Det är fan hopplöst, har spelat fem online-matcher och får stryk hela tiden, dosan sitter snart i tvn..

SNÄLLA!! :)

Postad 21 October 2010 - 21:43

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
FIFA 11 kräver grymt mkt tålamod. Inlärningskurvan som det så fint heter är brantare än någonsin när det gäller fotbollsspel. Gäller att ta det lugnt, bygga upp spelet & ta vara på de få chanser man får. Passningsspelet är väl det som tar mest tid att lära sig.

Postad 21 October 2010 - 21:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

FIFA 11 kräver grymt mkt tålamod. Inlärningskurvan som det så fint heter är brantare än någonsin när det gäller fotbollsspel. Gäller att ta det lugnt, bygga upp spelet & ta vara på de få chanser man får. Passningsspelet är väl det som tar mest tid att lära sig.

Tycker det är de små grejerna som är svårast att lära sig, speciellt online då. Hur man gör sin gubbe med små rörelser, gissar vart man ska vända sig etc. Passningsspelet är förstås också bra att kunna, men där hjälper ju assist + bra passningsstats ganska mycket :rolleyes:

Skott är ju också något som tar tid att få kläm på.

Postad 22 October 2010 - 09:43

Paganmoon
  • Paganmoon
  • Beroende

• 1111 inlägg
  • 0
Har det blivit nått onlinespel på sistonne? har inte kunnat spela alls på hela veckan, ska försöka få till nått idag eller i helgen iallafall med pro:n.

/P

Postad 22 October 2010 - 09:53

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Inte blivit mkt till spel för min del heller. Klubbens senaste match var den 18:e. Så det är hög tid att vi får igång matcherna igen. Jag kommer in å lirar ikväll.

Postad 22 October 2010 - 10:01

snutstrut
  • snutstrut
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
ni som kan...
Jag har tidigare bara spela PES i MÅÅÅÅNga år. Har då bara kört säsonger utan onlinespel. Kan inte hitta något sånt läge på Fifa 11. Ligger allt sånt på onlinespel? Om jag cashar in min kod, är denna tidsbegränsad? Såg att man skulle kunna köra vissa ligor, mot betalning. Blä för sånt!
Tacksam för svar!

Postad 22 October 2010 - 10:18

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Jag lirade PES fram till förra året då jag köpte båda spelen. I år blev det enbart FIFA.

I FIFA har du karriärläget där du kan välja att lira som spelare, coach eller både och. Detta sker offline.
Koden är till för att göra just dit spel unikt framförallt när du lirar online. Koden är inte tidsbegränsad. Däremot måste man köpa en ny kod ifall du skulle köpa ett begagnat spel där koden redan är använd.

Redigerat av Unregisteredee312c77, 22 October 2010 - 20:37.

Postad 22 October 2010 - 20:22

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0
Det går att spela ligor offline utan karriärläge, ja.

Postad 23 October 2010 - 09:01

Unregistered035dce0b
  • Unregistered035dce0b
  • Forumräv

• 549 inlägg
  • 0
Jag är med ikväll om de blir match!! Gått hyffsat gör mycket mål å ass men går väll sådär med skills jobben men ligger på 78 allfall å det känns som de räcker gubben skjuter som en häst allafall:) Spelat Offensiv mittfälltare hela tiden som playmaker.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.