Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

KontainerGruppköp från Kina - Låst!

345 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 december 2004 - 11:09

Unregistered24c8b9de
  • Unregistered24c8b9de
  • Beroende

• 1 450 inlägg
  • 0
Har anmält intresse för en Jungson AV-899C. Efter lite inläsning här på forumet verkar det som att den brusar en del. Funderar därför på om man skulle ta något annat.

Verkar som att Seeker AI-70 kunde vara ett intressant allternativ men hittar den inte i prislistan. Inget som TimAudio för eller?

Annars kanske Cayin DP12EX är ett allternativ. Någon som vet om den skulle vara ett bättre allternativ än 899'an?

Alla dessa svåra vägval i livet!! :D

Postad 20 december 2004 - 11:29

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
Jodå den finns med i den "uppdaterade" listan och priset är VÄLDIGT bra :D .
PM:a mig så har du snart priset på den :huh: .
JimmyAX1: Fick svar på mitt mail men han hade självklart missat att ge priset på dem :D , fick svar på andra frågor iofs och mailade ÄN en gång prisförfrågan på dem :P .

Postad 22 december 2004 - 12:22

larsjohan77
  • larsjohan77
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Nu har jag efter idogt surfande på kinesiska hemsidor (Verkar som om de har modem till servrarna där. Lååångsamt går det!) kommit fram till ett gäng intressanta produkter som skulle vara kul att veta priset på. Postar dem här på inrådan av Mr H.

Jungson:
BD No 1 +stands
BD No 2 + stands

Korsun:
K9
K7
K-DM200

Aurum Cantus:
Leisure 2 MkII "high gloss paint finish" , piano paint + stands

Xindak:
BC-01 1m
FS-1 1.5m

E&T:
Spider racks 3 layer pure aluminum

Zell:
ZD200-MkII

Elite:
Excellence 1 MkII + stands

Bifogad fil(er)

Postad 22 december 2004 - 16:04

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Välkommen hit larsjohan77, det var några trevliga prylar du hittat :)
Särskilt kablarna som jag har själv :)

Postad 22 december 2004 - 22:36

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
Spider Racken har han inte :D .
De andra frågorna är ivägskickade...Tog även JimmyAX1:s fråga igen :ph34r: ..

Postad 23 december 2004 - 00:44

larsjohan77
  • larsjohan77
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Martin.M: Tack! Det känns bra med ett välkomnande. Angående kablarna så har jag läst mycket gott om dem. Hur är ditt par?

mr huhta: Tackar! Det finns (till synes) fina prylar om man letar runt lite. Väntar med spänning på svar.

Hur är statusen i gruppköpet annars? Hur många är med? Vet alla redan vad de ska ha? Eftersom det mesta av grejerna man hittar på sidorna är helt oprövade, åtminstone här i väst, blir det lite gambling. Det är ju inte roligt att köpa samma som alla andra :D

Postad 23 december 2004 - 00:50

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0

Martin.M: Tack! Det känns bra med ett välkomnande. Angående kablarna så har jag läst mycket gott om dem. Hur är ditt par?

Nu blev det kanske lite Off Topic, men angående FS-1
fortsätt gärna i denna tråden med frågor och undringar.

https://www.minhembi...showtopic=68258

Postad 24 december 2004 - 10:29

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
Glada nyheter :) .. Han kan leverera ShengYa, men bara vissa modeller..Vilka det var specade han inte.. Har dock frågat ang SV-388 och Sp-991 eftersom de var de enda jag kom på som jag hade fått frågor om.

Postad 24 december 2004 - 13:53

Joakim
  • Joakim
  • Mästare

• 3 956 inlägg
  • 0

Hur är statusen i gruppköpet annars? Hur många är med? Vet alla redan vad de ska ha?

Jag undrar detsamma. Det har varit fattigt med information på senaste (förutom när det gäller frågor kring priser på produkter, där mr huhta har gjort ett bra jobb att ta reda på det), en uppdatering skulle uppskattas. Planer, tankar, fungeringar, allt är av intresse (framförallt från gruppledaren/arna).

Redigerat av Joakim, 24 december 2004 - 13:55.

Postad 24 december 2004 - 23:51

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
Allt som allt så har jag fått säkert runt 150-170Pm om prislistor och folk som säger sig vara intresserade..Säg då att det i slutänden kanske blir30-50 pers som verkligen är med :) . Frakten blir då 40-70$ per person vilket är billigt fast man bara köper sig nått tungt slutsteg :lol: . Nu får vi väl se vad folk är intresserade av att beställa övht och försöka hitta nått rättvist/enkelt system för att dela upp frakten om nu en delning rätt av inte skulle kännas rättvist.
Efter nyår så börjar jag ta in de riktiga beställningarna och kanske kan vi få oss en egen forumdel där vi endast behandlar det som har med vårat köp att göra och de som är med på köpet diskuterar, denna tråden skall ju givetvis också vara kvar, men det blir enklare att handha allt när det endast handlar om just vårat köp och allt med vilka produkter som skall köpas är avklarat.
Lägger in ett test på diva 6.1 som många har haft intresse av Stereo Times

Ett litet citat från testet :(

Before the cable swap, I would have valued the Diva 6.1's at around $3000 or so. With the new cables, I can favorably compare them to speakers that I have heard costing around $5k or more. All this performance with a total outlay of under $2000, for both the speakers and cables! Amazing!

Vi drar igång detta köp på allvar efter Nyår, så köp inte massor med alkohol och smällare <_<
GOD JUL

Postad 25 december 2004 - 00:32

Unregistered992
  • Unregistered992
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0

Before the cable swap, I would have valued the Diva 6.1's at around $3000 or so. With the new cables, I can favorably compare them to speakers that I have heard costing around $5k or more. All this performance with a total outlay of under $2000, for both the speakers and cables! Amazing!

heh låter ju trevligt :)

Postad 25 december 2004 - 00:34

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
Skärpning har du inget vettigare för dig än att hänga på ett forum på julen :( :)
Ang. testet..Han öser faktiskt lovord över högtalarna och anser dem vara ett kap och finishen på dem är bland det bästa han har sett. Sen att vi bara betalar en bråkdel av priset :lol: .

Redigerat av mr huhta, 25 december 2004 - 00:36.

Postad 25 december 2004 - 00:43

Unregistered992
  • Unregistered992
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0

Skärpning har du inget vettigare för dig än att hänga på ett forum på julen ;)  :(

OT: haha Julen är ju över <_<
nu när "alla" sover finns det inte mycket kvar att göra :lol:

Hoppas många är med så det blir billig frakt :)

EDIT: Vet dock inte vilken färg jag ska ha. Finns ju inte i svart. Den jag först Vilja ha var ju lite brunaktig så det känns svårt att välja

Redigerat av Unregistered992, 25 december 2004 - 00:46.

Postad 25 december 2004 - 03:20

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
LOL i-landsproblem

Postad 28 december 2004 - 11:43

Unregistered24c8b9de
  • Unregistered24c8b9de
  • Beroende

• 1 450 inlägg
  • 0
Har en polare som också vill ha en Seeker AI-70.

Undrar också om Swans R3 går att köpa separat? Lite sugen på deras 6.1, men har nog inte råd just nu. Tänkte att man kör på sitt gamla frontsystem (Paradigm) och uppdaterar vid ett senare tillfälle.

Postad 28 december 2004 - 12:31

Unregisteredcd8e0182
  • Unregisteredcd8e0182
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
vart ifrån kan man köpa Seeker Ai 70 och vad ligger priset på den?
har letat som en tok dom närmaste dagarna utan att hitta något :D

Postad 28 december 2004 - 12:46

Unregistered24c8b9de
  • Unregistered24c8b9de
  • Beroende

• 1 450 inlägg
  • 0
PM'a mr huhta så får du en prislista, (antar jag :D :)

Postad 28 december 2004 - 17:52

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
lewisX:Alldeles rätt ;)

Postad 29 december 2004 - 07:25

hajomer
  • hajomer
  • Lärjunge

• 288 inlägg
  • 0
Tittade efter och såg att dollarn står i 6,66 så det ser ut att kunna bli bra priser på det som köps. Har man tur så går den ner lite till lagom till att det ska betalas. ;)

Redigerat av hajomer, 29 december 2004 - 07:25.

Postad 29 december 2004 - 12:01

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
Nu lite mer deppig info ;) .
Har fått ett mail från tim efter att ha frågat om lite priser utan att fått svar på dem.
Vet inte riktigt vad han vill ha fram.

Kenneth,
sorry for late response!
but everything pending cause no order yet, so we can't goes further more. and for container shipping, I don't know if it's practical cause I don't know destination customs need CE documents when you make customs clearance.

at this moment, you can make a small group order by shipping via LCL (less container loading), shipping price is also very low, by this way, let us to know if we can develope a new way of shipping to save shipping cost greatly.

best regards!
Tim

Så han vill att vi skall beställa innan vi kan få priser? CE- papper bryr sig väl inte tullen om i sverige..Dom vill väl bara ha sin Tull/moms och sen är dom glada?
Vad är LCL? Har skickat frågorna till Tim också och frågat hur vi går vidare?

Postad 29 december 2004 - 14:05

Unregistered24c8b9de
  • Unregistered24c8b9de
  • Beroende

• 1 450 inlägg
  • 0
Citat från Aumex Cargo:

Less Container Loading (LCL) 

This service is dedicated to those shippment whose space is insuffcient to fill a 20 ft container. Shipments are individually crated and consolidated on freight carries bound for intended destination.
L.C.L. loads are appropriate for sending smaller shipments, samples, oder refills, gifts and personal items

Sen är frågan hur mycket det kostar. Här finns en tariff för frakt från Bali till olika destinationer i världen. Dock fattar jag inte riktigt hur mycket (utrymme/varor?) man betalar för. Dessutom står det "The above rates not include fumigation".

Förvirrad :unsure: :D

Edit: länk

Redigerat av Unregistered24c8b9de, 29 december 2004 - 14:08.

Postad 29 december 2004 - 15:08

kalenen
  • kalenen
  • Forumräv

• 555 inlägg
  • 0

Så han vill att vi skall beställa innan vi kan få priser?

Antagligen vill han ha en liten uppfattning om hur stor denna order kommer
att bli, för att sen därefter kunna se hur mycket han kan fila på priserna :D

-EDIT-

Vi kanske ska samla ihop en lista ifrån dem som är mer eller mindre säkra på vad som ska inhandlas.
Bara så att Tim vet på ett ungefär.

Redigerat av kalenen, 29 december 2004 - 15:12.

Postad 29 december 2004 - 16:44

Lyckman
  • Lyckman
  • Beroende

• 1 141 inlägg
  • 0

Citat från Aumex Cargo:

Less Container Loading (LCL) 

This service is dedicated to those shippment whose space is insuffcient to fill a 20 ft container. Shipments are individually crated and consolidated on freight carries bound for intended destination.
L.C.L. loads are appropriate for sending smaller shipments, samples, oder refills, gifts and personal items

Sen är frågan hur mycket det kostar. Här finns en tariff för frakt från Bali till olika destinationer i världen. Dock fattar jag inte riktigt hur mycket (utrymme/varor?) man betalar för. Dessutom står det "The above rates not include fumigation".

Förvirrad :unsure: :D

Edit: länk

Surfade lite runt detta och hamnade tillslut hos aseco (i GBG) som jag ringde upp. De har båtar som går från Shanghai varje Onsdag med destination Göteborg. Av Aseco kunde man endast köpa FCL (Full container load). Vill man skeppa LCL så blir det till att vända sig till en speditör, och jag fick tipset Wilson & Co (även de har kontor i GBG). Ringde dem och de skulle återkomma i morgon med priser för LCL.

// Lyckman

Postad 29 december 2004 - 17:38

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
Nice work Lyckman :D .
OK, då drar vi igång detta lite tidigare..

ALLA som vet vad de vill ha och är seriöst intresserade av detta gruppköp PM:ar mig vad de vill ha

Så börjar vi göra i ordning en beställningslista. Slutdatum för beställningar sätter vi till den 25:e Januari(löningsdag).
Det är bra ifall ni som redan har bestämt er kommer in med PM så fort ni kan så att vi kan skicka iväg ett mail till TIM för att visa ungerfärlig omfattning av köpet.

Postad 29 december 2004 - 19:29

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
Vi har även en egen "forumdel" för oss som skall beställa. Denna hittar du under "köp&sälj-gruppköp".

Postad 29 december 2004 - 20:34

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
LYCKMAN: Din Pm-box är full :unsure: ..

jag har fått tömma min 3gånger sedan jag startade denna tråden <_<. Den är nytömd nu. Så att jag kan ta emot alla beställningar ;) :D

Postad 29 december 2004 - 22:58

lrey
  • lrey
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0
en fråga är detta för avancerat för en nybörjare ?

Postad 30 december 2004 - 01:33

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
NEj..Alla har vi nån gång varit nybörjare..Menar du nybörjare på import eller hemmabio..Import delen sköter vi(jag & lyckman). Hemmabio delen är väl kul att få starta med nått riktigt bra för en liten budget..Räkna med ca 1/3 av svenska priser för motsvarande produkter..Skiljer självklart både upp och ner från produkt till produkt.

Postad 30 december 2004 - 10:17

Lyckman
  • Lyckman
  • Beroende

• 1 141 inlägg
  • 0
Mailboxen upprensad. :unsure: HD som är så billigt idag. Max 200 meddelanden?? *fnys* :D

Har postat ny info i "vårt" forum beträffande priser för fraktalternativ (LCL) med Wilson & Co.

// Lyckman

Postad 30 december 2004 - 12:16

Unregistered1d385da2
  • Unregistered1d385da2
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Kommer inte in på forum delen "gruppköp", är det något speciellt lösenord som krävs för att komma in där?

Postad 30 december 2004 - 12:44

hajomer
  • hajomer
  • Lärjunge

• 288 inlägg
  • 0
Ja det är det!
Skicka ett PM till Mr Huhta med din preliminära beställning så skickar han lösenordet till dig.

Postad 30 december 2004 - 15:08

MR_Jimmy
  • MR_Jimmy
  • Forumräv

• 682 inlägg
  • 0
Kan man få en prislista på något sätt?

Postad 30 december 2004 - 18:19

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
Ja, det finns en möjlighet :( ..Om man läser några av inläggen på sidan..Så kanske man hittar ett elelr flera där det står att man kan PM:a mig för en prislista :D :P :( ..
Prislista är PM:ad till dig :) .

Postad 30 december 2004 - 21:13

dimme
  • dimme
  • Beroende

• 1 189 inlägg
  • 0

Ja, det finns en möjlighet :( ..Om man läser några av inläggen på sidan..Så kanske man hittar ett elelr flera där det står att man kan PM:a mig för en prislista :lol:  :D  :P ..

Mrhuhta.

Kan du skicka en prislista till mig också? :(

Postad 30 december 2004 - 22:19

tommypeters
  • tommypeters
  • Veteran

• 2 279 inlägg
  • 0

Ja, det finns en möjlighet :P ..Om man läser några av inläggen på sidan..Så kanske man hittar ett elelr flera där det står att man kan PM:a mig för en prislista :D  :lol:  :D ..

Mrhuhta.

Kan du skicka en prislista till mig också? :(

Testa att PM:a honom... :(

Postad 03 januari 2005 - 10:50

Unregistered0e8dfc21
  • Unregistered0e8dfc21
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Hej Mr Hutta.

Är intresserad av ett par stativ till mina högtalare närmare 22-F2-700 , Jag undrar om det går att beställa hos den försäljare...För det finns inte med på prislistan. Sedan undrar jag om fraktkostnad verkligen kommer att hamna runt 40-70$. Hos Coem så kostar det 113$ och eftersom det vägde hela 25kg så springar kostnad iväg om man ska frakta med flyg...

Förresten är det nån här som kan rekommendera ett bra coaxial signal kabel från xindak eller andra märke...Är ute efter en sån kabel till min dvd. Tack

Postad 03 januari 2005 - 17:39

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
22-F2-700? Vad är det för märke? Kolla på timaudio.com om det finns med på sidan. Fraktkostnaden beror på hur många det blir som är med..Det är redan ganska många, så 40-70$ är absolut inte orealistiskt. Jag kan kika lite senare under dagen hur många det är som är med för tillfället.

Postad 03 januari 2005 - 19:43

Joakim
  • Joakim
  • Mästare

• 3 956 inlägg
  • 0

22-F2-700? Vad är det för märke? Kolla på timaudio.com om det finns med på sidan.

Det är E&T som ligger bakom det stativet. Det finns inte med på TimAudio's sida, men jag är tämligen säker på att han kan få tag på det.

Jag är också intresserad av två högtalarstativ från E&T;
D400
och
22-D40

mr huhta, vill du vara så vänlig att kolla om Tim kan sälja dessa, och till vilket pris? Det skulle uppskattas.

Postad 03 januari 2005 - 20:11

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
Will be done :rolleyes: Skall maila så snart dom släpper mig från jobbet (02.00) :D :P
E&T är väl dom som har "spider racken". Spider rack kunde han ju inte leverera när jag mailade och frågade. Jag skall självklart maila ändå :D

Postad 04 januari 2005 - 10:17

Unregistered0e8dfc21
  • Unregistered0e8dfc21
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
har nån här som har länken till rosevoix hemsida...Håller på med research av denna digitalkabel (Rosevoix | oil filled coaxial cable for DAC | 1.5M | 0.5kg | US$40)

Postad 05 januari 2005 - 15:38

Unregistered87090f36
  • Unregistered87090f36
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Hej!
Är ny i "tråden" men är väldigt intresserad av att delta med beställning.
Är sugen på Diva Swans 6.1 och center C3. Har inte hittat C3 på TimAudio men den kanske finns att tillgå ändå! Lite funderingar om C3... vilken modell är det som vi kan köpa? Är det den som finns på bild på http://www.theaudioi...sider/SWC3.html eller är det den som syns på http://www.swanspeak...view.asp?id=169
På ena är diskanten upphöjd som på 6.1, på den andra bilden är det elementet inne i själva lådan.... Om det finns valbarhet i finish så önskar jag den som syns på http://www.stereotim...peak121701.shtm

Andra funderingar: kan man förutsätta att det är god kvalitet på elementen, eller får man en "helt annan högtalare" om man skulle köpa i Europa?
Om det (olyckligtvis) skulle visa sig att element är skadade, hur fungerar garanti, reparationer etc?
Jag bor i Östersund, och har ingen större lust att bila 200 mil tor för att hämta. Är det någon som mot nöjaktig ersättning kan ombesörja bussgodstransport?

Allt för nu men jag återkommer! // Fredrik

Postad 05 januari 2005 - 21:05

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
Det skall vara den med upphöjd diskant. Men man kan nog köpa den andra också ifall man skulel vilja.
Ang: europesikt kvalitet. Det är SAMMA högtalare så de håller samma kvalitet.
Garantier är nått du så gott som ger upp vid ett köp som detta och riskerna är något du får leva med till detta priset :rolleyes: . De är för dyra att skicka ner och för dyrt för handlaren att skicka nån ersättningsprodukt. Dock så brukar dom inte vara helt ovilliga att försöka lösa det, men det är något man får ta vid eventuell händelse. Kanske skickar de endast ett element eller liknande. Som sagt vill man göra ett helt riskfritt köp så är det att handla hos din lokala handlare som gäller.
Tyvärr så gåller det att ta sig ner till kontainern själv som gäller eller att du får nån "godsfirma" att hämta dina prylar på plats, men då måste du meddela mig vilken firma det är så att jag lämnar ut dina prylar(vilket jag inte gör om jag inte vet att de skall komma på förhand).
Detta är pga det är så mycket STORA prylar som skall handlas och jag har ingen möjlighet eller lust att hålla på och bära och lasta ur/i och fram och tillbaka med flera hunratals kilo högtalare. Jag skall ju till att börja med fixa mitt egna köp av några hundra kilo till mig själv.
Skulle vi ha lovat alla att vi fixar med bussgods så skulle detta ha gjort att jag och Lyckman med några få till hade stått där med en hel kontainer att lasta ur själva.
Tyvärr tror jag att många då hade valt att köpa sig fria(genom att få sakerna fraktade hem) istället för att hjälpa till vid kontainern.
ÄR man tillräkligt intresserad och skall ha mycket saker så lär det ju löna sig för de flesta ändå.

Postad 05 januari 2005 - 21:22

Unregistered87090f36
  • Unregistered87090f36
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Tack för svar!
Låter bra med att det är samma högtalare! Lite mindre bra det där med garantier!https://www.minhembi...ges/1/icon7.gif
Förstår dilemmat att ni inte har möjlighet att ombesörja transport för samtliga leveranser som skall vidare inom landet, förstår oxå att ni har fullt upp med era egna beställningar! Är under alla omständigheter glad att detta köp blir av, mycket bra initiativ!!! Är fortfarande mycket intresserad av att delta i gruppköpet, och om någon skulle kunna tänka sig att mot skälig ersättning ombesörja vidare transport är jag med! Detta kan kanske vara ett alternativ, de som tar sig an detta skall då naturligvis ha ersättning som gör att de känner sig nöjda och är beredda att ta på sig det extra-arbetet! Så är det någon som vill del-finansiera sitt köp på det viset??
Passar samtidigt på att slänga ut en trevare om det finns någon i Östersund eller Norrland som skall passa på att köpa... hur tar ni er ner? Intresserade av en gemensam lösning? För egen del är det Swan 6.1 samt C3, eventuellt i kombination med R3 som är aktuellt... // Fredrik

Redigerat av Unregistered87090f36, 05 januari 2005 - 21:26.

Postad 05 januari 2005 - 21:34

Unregistered1c5b3749
  • Unregistered1c5b3749
  • Lärjunge

• 379 inlägg
  • 0
Om denna firma http://www.riskok.se kan fylla några containers med småmotorcycklar från Kina borde väl både en och två contaners med högtalare och slutsteg gå åt.

Denna firma samlar in beställningar, och sedan ordnar de transporter ut i landet för rimliga kostnader och tar en liten del i egen ficka men fortfarande väldigt billiga grejer för köparna. En bra affärside för den driftige! men en förutsättning att bo vid hamnarna.

Redigerat av Unregistered1c5b3749, 06 januari 2005 - 00:37.

Postad 06 januari 2005 - 22:25

Unregistered55e17f65
  • Unregistered55e17f65
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0
tjenare

jag är lite sugen på att vara med i köpet och har precis fått upp ögonen för de ursnygga swans diva 2.1 stativarna, finns det fler stativare att välja på månne? och framförallt fins det några tester att läsa? jag har redan sett testet på 6.1 orna

/daniel

Postad 07 januari 2005 - 18:04

larsjohan77
  • larsjohan77
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Jag skrev till Tim och frågade om stativare runt $400+frakt. Jag fick detta som svar

"Then I would recommend following stuffs:

swan D3.1 U$658 including shipping
swan M1.2 U$686 including shipping"

Jag antar att det är den billigare versionen av D3.1 han vill sälja till mig. Lite märklig prissättning om man jämför med gruppköpets prislista där båda kostar $278. $400 för frakten verkar dyrt tycker jag.

Postad 07 januari 2005 - 19:11

Gargo
  • Gargo
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
Edit

Redigerat av Gargo, 07 januari 2005 - 19:13.

Postad 07 januari 2005 - 19:17

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
Anledningen till detta gruppköp är just att frakten på tunga saker är väldigt dyrt..Dock 400$ för ett par stativare är lite mycket kanske, men vi har även fått lite "gruppköps rabbatt" på vissa av priserna(vilka kommer jag inte ihåg)

Postad 08 januari 2005 - 19:10

Mr Doj
  • Mr Doj
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Hej.
Jag är intreserad av jungson av 1000c, är det någon som har lyssnat på någon.
Är även intreserad av en tuner jungson SY-R1, nån som har pris på den.

Postad 09 januari 2005 - 03:35

mr huhta
  • mr huhta
  • Veteran

• 2 218 inlägg
  • 0
Jag tror inte nån har importerat en Jungson 1000 än så det är nog inte många här som ahr lyssnat på den :D .
ANg. Priser...Prova att läsa tråden så kanske du hittar den info som behövs ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.