Efter några bira så fick man fråga några gånger och blev halt idiotförklarad ungefär när ma raggar på nån flickstackare på krogen
Projektor shoot out i Göteborg, 27:e November!
Postad 29 November 2004 - 11:26
Efter några bira så fick man fråga några gånger och blev halt idiotförklarad ungefär när ma raggar på nån flickstackare på krogen
Postad 29 November 2004 - 11:28
Hade någon dykt upp med en lcd/dlp så hade kanske lusten för att mecka till 1292:an bättre ökat också? Det var väl anatgligen bara "ringarna" till den som behövde justeras om eftersom inte linserna räkte till för att nån focus övht längst ut i kanterna. Jag var jättesugen på att mecka med 1292:an, men kunde ju inte menyuppbyggnaden på den alls, så jag gjorde inte mycket nytta där
Postad 29 November 2004 - 11:33
Det är ju inte så konstigt att det blev flopp när det enbart 1 person säger att han kommer ta med en DLP. Den andra säger "eventuellt", (vilket alltid räknas som ett nej, om man inte tar tag i det innan och får en bekräftelse). En till person säger också kanske, men meddelar att han inte kommer.
Lite mer planering och bekräftning innan kanske vore en idé också!
Postad 29 November 2004 - 11:36
Lina smaskar med popcornen:
Postad 29 November 2004 - 11:39
Postad 29 November 2004 - 11:43

Han kanske inte skulle ätit oliverna med pirri pirri i
Eller nja det skulle nog ingen gjort
De får en vuxen man gråta....
Postad 29 November 2004 - 11:50

Moi på lullan, samt ett par herrar som jag naturligtvis inte kommer ihåg vilka var dessa ?
Lyckman och hagge bakom
Mvh
Postad 29 November 2004 - 11:52

Lyckman på plats till höger..
Postad 29 November 2004 - 11:56

Men han fastnade iallafall
Postad 29 November 2004 - 15:03
men ärligt talat det var väl skönt att det inte kom någon digitalproj(det är ju så jobbigt för huvudet)
fick ni något kört med nins scaler under kvällen?
Postad 29 November 2004 - 15:08
Juppz, från en 900kr DVD spelare via komposite!fick ni något kört med nins scaler under kvällen?
Skulle tagit med mig min SDI moddade spelare.
Postad 29 November 2004 - 18:10
jag såg Lyckman men visste ju inte vem det var så jag fick inte hälsat på honom..ALLA där var ju nya ansikten för mig så jag hade dålig koll på vem som var vem
Nin: UNder de förhållandena så fick ju scalern visa vad den klarar..Den får ju jobba med sämsta tänkbara signal...OCH på Lyckmans söndertittade version av Fäbojäntan på VCD också eller
Postad 29 November 2004 - 18:32
Jag är dock helt övertygad att CRT´er spöar DLP´er i en shootout. I alla fall min för 15000:-
/Jonas
Postad 30 November 2004 - 12:30
Hade oxå sett fram emot resultatet!
SKÄMS!
Postad 30 November 2004 - 13:57
Mummel skulle vilja snacka med dig , det gjorde jag antagligen hehe
Vet inte vem du var ?
som sagt nästa gång så fixar vi namnlappar för det är vid alias vi känner varandra
Mvh
Postad 30 November 2004 - 14:14
The Hulk: Japp det var jag som hade Seekern där:)..
Trodde att du visste vem jag var eftersom du tackade mig(trodde det var ang MArquee prylarna
Japp namnlappar hade nog varit en bra idé. Kände att det var många där som man glömde namnen på och vad de hette på forumet. Säkert även många man inte fick hälsat på
Redigerat av mr huhta, 30 November 2004 - 14:29.
Postad 30 November 2004 - 14:27
-Nån gång måste var den första
Jaja vi får göra et nytt försök nästa gång men då är det en betydligt kortare inbjudningslista kan jag lova.
Mvh
Postad 30 November 2004 - 14:32
Postad 30 November 2004 - 14:35
Men poletten faller snart ner..
-Taxi vad god dröj.
funderar på vuilket filmtema vi skall köra på premiären vi har inte ens kollat en hel film än.
Kan ni fatta, inte med det som står.
över 6 mån har vi hållt på... Hm
Postad 30 November 2004 - 14:37
Postad 01 December 2004 - 05:51
Finns nog en liten fegis, i oss alla, vissa med mindre, andra med större.
Kanske är det den svenska tigern som spökar.
Skämt åsido, ni verkar ju haft riktigt trevligt i alla fall.
Själv kör jag med den gammla hedliga Braun Tuben även känt av vissa, som bildrör, detta gammla gasdrivna helvet'e är så fan mycket bättre än dom nya modärniteterna som LCD och DLPää pröjar, Blaa Dlpää projen kan orsaka elleipsi huvudvärk samt kraftiga kräckningar vid långvarig kontakt.
Så att köpa denna, på s.k öppet köp är rekomenderat,av läkare som forskat i ämmnet.
Länge leve Braun tuben !!!
Redigerat av Unregistered31b0023d, 01 December 2004 - 05:52.
Postad 01 December 2004 - 14:00
Sonyn hade behövt lite bättre focus i kanterna men 808an såg riktigt bra ut enligt mig.
Jag är helt säker på att den spöat vilket digitalt motstånd som helst som ställts upp där.
mr huhta jag kan bekräfta att du var där förresten
Redigerat av Unregistered47746e95, 01 December 2004 - 14:01.
Postad 01 December 2004 - 14:04
Postad 03 December 2004 - 15:42
Var jäkligt skoj att få träffa alla nördar här.
Skönt att veta att man inte är ensam. =)
Tror också att 808:an hade piskat allt motstånd trots att fokus inte var perfekt. Sonyn var ett jevvla monster som knäckte mig i två bitar. Trodde jag skulle få pli på den men tji. Såg rätt nice ut med HDTV ändå dock. =)
...och ja. Det inlägget jag skrev där var riktigt surt. Editerade om det ett par gånger för att inte bli avstängd. =)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
363 bilder

350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?