Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsungs SlimFit 32" CRT HDTV

1156 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Samsung WS-32Z308P (TV) 2 4,69 (15) Inga priser
Samsung WS-32Z409PQ (TV) 1 (0) Inga priser
Samsung WS-32Z409TQ (TV) 1 7 (1) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 06 juli 2005 - 22:02

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0

Nja det är ju åtminstone 720 i wide aspect ratio så 1X720 är ju en kraftig överdrift enligt mig.

1024 är väl egentligen inte ok men bättre iaf.

<{POST_SNAPBACK}>

Det är möjligt att du har rätt där, får läsa på lite mer i ämnet. Kollade igenom denna tråden lite snabbt bara. Vilken bild visar hdtv

Ska genast in och läsa lite mer om det hela :)

Hittade lite intressant läsning på Digital connection

The Definition argument

The most common Digital TV's today are based on the Cathode Ray Tube technology.  This is true with both Direct View and Rear Projection sets.  Some purists will argue that the many of today's sets should not be defined as HDTV because the CRT's used cannot define all of the picture elements (pixels) required to display 1920x1080 resolution.  While this is true for most with the exception of 9" CRT based sets, this specification alone should not be the the reason to shun these sets.  While it is true that higher pixel count provides better picture on larger sets, there are variety of smaller TVs that do not require the full 1080 lines to provide incredible picture quality.  These high-fidelity TV's often cost quite a bit more than the sets that use the standard 7" CRT or direct view sets.  If the digital TV that you plan to purchase is bigger than 55", a comparison to a 9" CRT based TV before purchase is highly recommended.

Som en liten sammanfattning på det där... som jag tidigare sagt blir bilden självklart bättre än en vanlig tv-sändning. Men fortfarande kan inte alla pixlar visas och borde därför enligt mig inte få klassas som riktig hdtv.
Om man sitter med en 9" feting barco eller liknande... då kan man njuta av formatet i sin helhet!

Finns för övrigt mycket intressant att läsa på den sidan ;)

Nu ska jag försöka ta en paus från denna tråden igen om det går... så får ni kriga vidare.

Redigerat av Martin.M, 06 juli 2005 - 22:13.

Postad 06 juli 2005 - 23:27

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0
Sake är att jag inte prisar nåt hur dålig den än är, jag ändrar mitt betyg om den är dålig såklart. Sen mäter man en CRT via sin dot pitch inte via pixlar och denna klarar inte HDTV upplösning då den har för hög dot pitch. Men Sony har tv apparater som har så låg dot pitch att de klarar 720p native men de säljs endast i USA och kostar ett par tusen mer. Men som det står i forumet som de länkade till som för övrig är amerikanskt och inte engelskt så tycker många att Samsungs tv spöar Sonys i HDTV fast den inte ritar upp den i mer än 480P i USA och 576 här i Sverige.

Postad 07 juli 2005 - 09:31

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Sake är att jag inte prisar nåt hur dålig den än är, jag ändrar mitt betyg om den är dålig såklart. Sen mäter man en CRT via sin dot pitch inte via pixlar och denna klarar inte HDTV upplösning då den har för hög dot pitch. Men Sony har tv apparater som har så låg dot pitch att de klarar 720p native men de säljs endast i USA och kostar ett par tusen mer. Men som det står i forumet som de länkade till som för övrig är amerikanskt och inte engelskt så tycker många att Samsungs tv spöar Sonys i HDTV fast den inte ritar upp den i mer än 480P i USA och 576 här i Sverige.

<{POST_SNAPBACK}>

Men i och med att den klarar 576P så borde den alltså klara 1080i utan problem då om man kör nåt i 1080i så behöver den ju inte klara 1080 linjer native utan bara hälften eller är jag ute och cyklar? Det är väl 1080p som är det riktiga HDTV formatet där hela bilden ritas upp på en gång inte som interlaced där den ritas upp halva åt gången eller hur?

Postad 07 juli 2005 - 10:13

alex6699
  • alex6699
  • Lärjunge

• 346 inlägg
  • 0
Denna tv klarar 1080i som är en hd-upplösning så då tycker jag att man ska vara nöjd o glad. Oftast är det ju bättre bild på 1080i än 720p. Sedan har ju aldrig Samsung sagt att den kan ta 720p. De har vad jag vet heller inte sagt att den är HD-ready. De har sagt att den kan ta emot och sända hd-upplösningen 1080i.
Sen finns det ju en del som säger att den inte kan det alls. Men i detta fallet litar jag mer på tillverkaren

Postad 07 juli 2005 - 10:20

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Denna tv klarar 1080i som är en hd-upplösning så då tycker jag att man ska vara nöjd o glad. Oftast är det ju bättre bild på 1080i än 720p. Sedan har ju aldrig Samsung sagt att den kan ta 720p. De har vad jag vet heller inte sagt att den är HD-ready. De har sagt att den kan ta emot och sända hd-upplösningen 1080i.
Sen finns det ju en del som säger att den inte kan det alls. Men i detta fallet litar jag mer på tillverkaren

<{POST_SNAPBACK}>

USA modellen klarar 720P..;) Taskigt att inte vi får den..:) Men det är nog för att deras inte klarar PAL upplösning.

Postad 07 juli 2005 - 10:22

alex6699
  • alex6699
  • Lärjunge

• 346 inlägg
  • 0
Fast kollar man tester så brukar 1080i ge en bättre bild än 720p. Så jag vet inte om det gör så himla mycket

Postad 07 juli 2005 - 10:22

alex6699
  • alex6699
  • Lärjunge

• 346 inlägg
  • 0
Ska ev åka förbi Braskens idag och se om de har nåt exemplar inne för visning

Postad 07 juli 2005 - 10:28

matså
  • matså
  • Beroende

• 1 034 inlägg
  • 0
Undras hur bra den är mot en Philips och Panasonics bästa crt?

Postad 07 juli 2005 - 10:31

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Fast kollar man tester så brukar 1080i ge en bättre bild än 720p. Så jag vet inte om det gör så himla mycket

<{POST_SNAPBACK}>

Det är bara det att Sverige antagligen kommer att köra HDTV i 720P då enligt SVTs tekniker är mycket bättre än 1080i. Och de försöker få hela EU att göra det samma.

Redigerat av Redfaction, 07 juli 2005 - 10:31.

Postad 07 juli 2005 - 15:20

Penti
  • Penti
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Men i och med att den klarar 576P så borde den alltså klara 1080i utan problem då om man kör nåt i 1080i så behöver den ju inte klara 1080 linjer native utan bara hälften eller är jag ute och cyklar? Det är väl 1080p som är det riktiga HDTV formatet där hela bilden ritas upp på en gång inte som interlaced där den ritas upp halva åt gången eller hur?

<{POST_SNAPBACK}>

Båda är riktiga hdtvformat, 1080p finns det väl inget som är, men 720p och 1080i sänds friskt i andra länder.
Skillnaden mellan 1080i och p ska ju egentligen bara vara hur bilden ritas upp, man behöver fortfarande 1080 linjer, men det är 50 halvbilder med 540 linjer vardera istället för 25 helbilder (med linjedubblare blir det ju i princip 25 helbilder igen), en CRT som kan visa 1080p (t ex en 16:9 CRT monitor) måste ju köra med dubbelt så hög horizontal scanning frekvens som 1080i därför inte CRT-tvs kör det (skulle iofs gå med 25Hz på skärmen :) Men det säger sig självt varför man inte kör det), men alla nya CRT projektorer jag sett specs på så klarar de 1080p eller över, cathode ray tube tekniken har mycket kvar att ge =) Hoppas det kommer värre CRT-TVs nu, LCDs går ju att få billigt, men de är ju inte schyssta istället.

Redigerat av Penti, 07 juli 2005 - 15:22.

Postad 07 juli 2005 - 15:53

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0
Blir lite orolig nu, igår när jag mailade med Fyndbörsen så svarade han hela tiden och sa att de skulle få den då, men nu svarar han inte ens.

Postad 07 juli 2005 - 21:57

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0
Nån som haft problem med Fyndbörsen?

Postad 07 juli 2005 - 22:15

Unregistered639c6a9b
  • Unregistered639c6a9b
  • Användare

• 197 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Beställde från itservice men har fått besked att prel. lev. är nästa vecka :D

Postad 07 juli 2005 - 22:23

MaxFLAK
  • MaxFLAK
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
Också riktigt sugen på en sådan här. Men väntar ett par månader och ser vad alla ni tycker om den. Har ändå ingen större funktion nu på sommaren:)

Verkar vara lite blandade intryck på det amerikanska forumet som någon länkade till.
Hoppas Siba eller någon sån kedja tar in den så att man kan åka in och titta på den live innan man beställer.

Postad 08 juli 2005 - 01:06

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Beställde från itservice men har fått besked att prel. lev. är nästa vecka  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Vafan

Redigerat av Martin.M, 08 juli 2005 - 13:29.

Postad 08 juli 2005 - 02:16

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Också riktigt sugen på en sådan här. Men väntar ett par månader och ser vad alla ni tycker om den. Har ändå ingen större funktion nu på sommaren:)

Verkar vara lite blandade intryck på det amerikanska forumet som någon länkade till.
Hoppas Siba eller någon sån kedja tar in den så att man kan åka in och titta på den live innan man beställer.

<{POST_SNAPBACK}>

Det är ju nu man kan ha nytta av den, då det är påtok för varmt att vara ute.

Postad 08 juli 2005 - 05:06

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2 495 inlägg
  • 0

Blir lite orolig nu, igår när jag mailade med Fyndbörsen så svarade han hela tiden och sa att de skulle få den då, men nu svarar han inte ens.

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Beställde från itservice men har fått besked att prel. lev. är nästa vecka :D

<{POST_SNAPBACK}>

Har inte heller fåt min från technistore, och de svarar inte heller på mail.
Är väl samsung som har svårt att få ut dom till butikerna.
Finns väl inte ens en produktsida för den på samsungs hemsida?

Postad 08 juli 2005 - 09:13

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Har inte heller fåt min från technistore, och de svarar inte heller på mail.
Är väl samsung som har svårt att få ut dom till butikerna.
Finns väl inte ens en produktsida för den på samsungs hemsida?

<{POST_SNAPBACK}>

Svenska produktsidor är alltid sega med uppdatering, och jo Samsung är det ju som sölar då de sa att den skulle lanseras i slutet av Juni, men Hasse på Fyndbörsen ringde till mig och sa att när det är en nylansering så kan det ta en vecka ibland en månad längre än vad pressmeddelandet säger. Han hade blivit lovad idag eller på måndag men han skulle kolla upp det närmare och återkomma..

Technistore har ju ínget eget lager så det kan nog ta lite längre tid för dem.

Redigerat av Martin.M, 08 juli 2005 - 13:30.

Postad 08 juli 2005 - 09:22

kevinergo
  • kevinergo
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
Samsung verkar ju ha en tendens att vara lite för optimistiska när det gäller leveransbesked på nya produkter. Se bara pressmeddelandet för den nya HD plasman.

Postad 08 juli 2005 - 09:53

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2 495 inlägg
  • 0

Svenska produktsidor är alltid sega med uppdatering, och jo Samsung är det ju som sölar då de sa att den skulle lanseras i slutet av Juni, men Hasse på Fyndbörsen ringde till mig och sa att när det är en nylansering så kan det ta en vecka ibland en månad längre än vad pressmeddelandet säger. Han hade blivit lovad idag eller på måndag men han skulle kolla upp det närmare och återkomma..

Technistore har ju ínget eget lager så det kan nog ta lite längre tid för dem.

Precis, har fått info från Technistore, blir i nästa vecka.

Redigerat av Martin.M, 08 juli 2005 - 10:10.

Postad 08 juli 2005 - 10:22

• 0
Har oxå beställt denna tv. Jag tycker den verkar helt ok till priset. Beställde från technistore....hoppas jag får den nästa vecka.

Var inne på att köpa LCD tv 32".....men jag sparar lite pengar nu och kan slänga på lite sjysst surround ljud till... :D

Postad 08 juli 2005 - 13:11

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Precis, har fått info från Technistore, blir i nästa vecka.

<{POST_SNAPBACK}>

Fick nyss ett samtal från Hasse på Fyndbörsen och han sa att ingen svensk handlare får någon tv förrens de släpper dem från det Tyska storlagret och det sker när det finns svensk bruksanvisning till dem och det sker tidigast inom 2 veckor.

Redigerat av Martin.M, 08 juli 2005 - 13:27.

Postad 08 juli 2005 - 13:22

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

• 2 495 inlägg
  • 0

Fick nyss ett samtal från Hasse på Fyndbörsen och han sa att ingen svensk handlare får någon tv förrens de släpper dem från det Tyska storlagret och det sker när det finns svensk bruksanvisning till dem och det sker tidigast inom 2 veckor.

<{POST_SNAPBACK}>

Vad skumt, får höra av mig till technistore igen nästa vecka om inget mer händer. Enligt dom så skulle det komma nästa vecka (de hade ringt runt massa enligt dom själva=

Redigerat av Martin.M, 08 juli 2005 - 13:27.

Postad 08 juli 2005 - 13:28

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Försök att rensa lite i quotarna ibland, annars blir inläggen så extremt långa och jobbiga att läsa :D

Postad 08 juli 2005 - 13:45

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Vad skumt, får höra av mig till technistore igen nästa vecka om inget mer händer. Enligt dom så skulle det komma nästa vecka (de hade ringt runt massa enligt dom själva=

<{POST_SNAPBACK}>

Hasse hade precis pratat med leverantörs ansvarig på lagret.

Postad 08 juli 2005 - 22:59

MaxFLAK
  • MaxFLAK
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
Får la vänta ett par veckor till på recension då :D

Några tips på hur man ska lösa placeringen av centern när man har en sån här TV. Kan ju inte lägga centern på denna. Hade gärna sluppit borra i väggen.

Postad 08 juli 2005 - 23:31

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Några tips på hur man ska lösa placeringen av centern när man har en sån här TV. Kan ju inte lägga centern på denna.  Hade gärna sluppit borra i väggen.

<{POST_SNAPBACK}>

Om den är lika stor som tex audio pros vector så borde den kunna stå ovanpå centern eller blir det vingligt? Den är ju inte så djup.

Postad 09 juli 2005 - 12:18

MaxFLAK
  • MaxFLAK
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0

Några tips på hur man ska lösa placeringen av centern när man har en sån här TV. Kan ju inte lägga centern på denna.  Hade gärna sluppit borra i väggen.

<{POST_SNAPBACK}>

Om den är lika stor som tex audio pros vector så borde den kunna stå ovanpå centern eller blir det vingligt? Den är ju inte så djup.

<{POST_SNAPBACK}>

Om man ser på bilden tycker jag att det ser lite vanskligt ut att lägga en center på den. Men är väl bara att åka in nånstans där dom har den nu när det snart kommer och ta en titt själv.

Postad 09 juli 2005 - 12:42

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0
[quote name='MaxFLAK' date='Jul 9 2005, 12:18 '][quote=Redfaction,Jul 9 2005, 00:31
Om man ser på bilden tycker jag att det ser lite vanskligt ut att lägga en center på den. Men är väl bara att åka in nånstans där dom har den nu när det snart kommer och ta en titt själv.

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote]

Man borde kunna ställa tvn på centern tänkte jag då.

Bara att bygga upp med lekablock under också isåfall.

Redigerat av Redfaction, 09 juli 2005 - 13:02.

Postad 09 juli 2005 - 14:21

MaxFLAK
  • MaxFLAK
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
[quote name='Redfaction' date='Jul 9 2005, 13:42 ']
[quote name='MaxFLAK' date='Jul 9 2005, 12:18 '][quote=Redfaction,Jul 9 2005, 00:31

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote]

Man borde kunna ställa tvn på centern tänkte jag då.

Bara att bygga upp med lekablock under också isåfall.

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote]
Jaha du menar så. Ja det är sant, det skulle kanske funka. Bara inte TVn kommer för högt uppp men får väl köpa en låg TV-bänk isåfall.

Postad 09 juli 2005 - 15:54

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

[Jaha du menar så. Ja det är sant, det skulle kanske funka. Bara inte TVn kommer för högt uppp men får väl köpa en låg TV-bänk isåfall.

<{POST_SNAPBACK}>

Men ögonen ska vara i linje med nederkant av bildytan om man tittar rakt fram för bästa känsla har jag läst.

Postad 09 juli 2005 - 16:20

MaxFLAK
  • MaxFLAK
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0

[Jaha du menar så. Ja det är sant, det skulle kanske funka. Bara inte TVn kommer för högt uppp men får väl köpa en låg TV-bänk isåfall.

<{POST_SNAPBACK}>

Men ögonen ska vara i linje med nederkant av bildytan om man tittar rakt fram för bästa känsla har jag läst.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja isånafall låter det ganska rimligt att höja TVn en bit. Så ser det verkligen inte ut med min nuvarande TV och TV-bänk. Men båda dessa ska ju bytas så får lösa det då.

Om bara TV fan kunde börja komma in nu så man får lite synpunkter och bilder på PAL modellen också.

Postad 09 juli 2005 - 22:39

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0
Högre upplösning på den så, amn kan inte jämföre med ntsc då de ser ut som skit ändå om man jämför med PAL.

Postad 10 juli 2005 - 09:23

Mackan2
  • Mackan2
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

Högre upplösning på den så, amn kan inte jämföre med ntsc då de ser ut som skit ändå om man jämför med PAL.

<{POST_SNAPBACK}>

Va? 1080 på båda?

Postad 10 juli 2005 - 10:21

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Va? 1080 på båda?

<{POST_SNAPBACK}>

NTSC har 480p upplösning medans PAL har 576p.

USA versionen klarar 720P och den Europeiska 1080i.

Postad 10 juli 2005 - 14:10

Mackan2
  • Mackan2
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Va? 1080 på båda?

<{POST_SNAPBACK}>

NTSC har 480p upplösning medans PAL har 576p.

USA versionen klarar 720P och den Europeiska 1080i.

<{POST_SNAPBACK}>

OK... du menar så...
Fast både NTSC och PAL klarar 1080i, och enl. samsung klarar den inte 720p.

Postad 10 juli 2005 - 16:16

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

OK... du menar så...
Fast både NTSC och PAL klarar 1080i, och enl. samsung klarar den inte 720p.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag sa aldrig att inte 720p skulle funka i USA det som skiljer USA och europa åt när det gäller HDTV kommer vara att USA kör 60hz och Europa 50hz det kommer inte vara NTSC och PAL när det gäller HDTV.

Postad 11 juli 2005 - 08:28

MaxFLAK
  • MaxFLAK
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
Ny vecka nu, fortsätter cirukusen om när appareterna ska börja droppa in hos folk:)

Postad 11 juli 2005 - 09:05

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Ny vecka nu, fortsätter cirukusen om när appareterna ska börja droppa in hos folk:)

<{POST_SNAPBACK}>

Japp underbart eller hur..:D

Postad 11 juli 2005 - 11:43

Poka64
  • Poka64
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
En fråga, hur i hela fridens namn kan man sätta ett omdöme på en tv som man inte har fått hem??????

Redigerat av Poka64, 11 juli 2005 - 11:43.

Postad 11 juli 2005 - 11:52

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

En fråga, hur i hela fridens namn kan man sätta ett omdöme på en tv som man inte har fått hem??????

<{POST_SNAPBACK}>

Ja du märker ju om jag har fel när jag fått hem den..:D Eftersom den med all säkerhet spöar skiten ur den tv jag har nu så får den ju hög poäng av mig.

Postad 11 juli 2005 - 12:26

Unregistered639c6a9b
  • Unregistered639c6a9b
  • Användare

• 197 inlägg
  • 0
Hmm, min flickvän sade precis att jag hade fått hem tv'n idag(avi'n)! Måtte hon bara ha rätt! i så fall blir det till att hämta den på mitt utlämningsställe när jag slutar jobbet!!

edit: Förmodligen är det mina dvds :D Tydligen så var det inte något kollinummer utan bara en röd lapp med ett fyrsiffrigt nummer. Brukar det vara såna från cdon.com?

Redigerat av Unregistered639c6a9b, 11 juli 2005 - 12:36.

Postad 11 juli 2005 - 14:55

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Hmm, min flickvän sade precis att jag hade fått hem tv'n idag(avi'n)! Måtte hon bara ha rätt! i så fall blir det till att hämta den på mitt utlämningsställe när jag slutar jobbet!!

edit: Förmodligen är det mina dvds :D Tydligen så var det inte något kollinummer utan bara en röd lapp med ett fyrsiffrigt nummer. Brukar det vara såna från cdon.com?

<{POST_SNAPBACK}>

Eftersom inga tv apparater släpps till Sverige utan svensk bruksanvisning.

Postad 11 juli 2005 - 16:35

Mackan2
  • Mackan2
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Ja du märker ju om jag har fel när jag fått hem den..:D Eftersom den med all säkerhet spöar skiten ur den tv jag har nu så får den ju hög poäng av mig.

<{POST_SNAPBACK}>

ööööö, ok, då vet vi hur vi ska värdera ditt betyg...

Postad 11 juli 2005 - 22:43

MaxFLAK
  • MaxFLAK
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0
Ja ganska löjligt att betygsätta TVn innan man sett och testat den. Förstör ju funktionen lite.

Postad 11 juli 2005 - 22:46

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Ja ganska löjligt att betygsätta TVn innan man sett och testat den. Förstör ju funktionen lite.

<{POST_SNAPBACK}>

Varför då, jag betygsätter ju saker efter vad jag har upplevt från liknande produkter innan eller hur? Eftersom jag inte har upplevt nån så ny tv så måste den ju spöa de jag sett in action..:D Annars skickar jag tillbaka den och köper en bättre..:lol:

Postad 11 juli 2005 - 23:32

Poka64
  • Poka64
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Varför då, jag betygsätter ju saker efter vad jag har upplevt från liknande produkter innan eller hur? Eftersom jag inte har upplevt nån så ny tv så måste den ju spöa de jag sett in action..:D Annars skickar jag tillbaka den och köper en bättre..:lol:

<{POST_SNAPBACK}>

hela grejen med att sätta ett omdöme är ju att omdömet är om den tvn, inte vad man förväntar sig eller vad man har sett på andra TVn, MaxFLAK har helt rätt.

Postad 12 juli 2005 - 09:30

MaxFLAK
  • MaxFLAK
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0

Varför då, jag betygsätter ju saker efter vad jag har upplevt från liknande produkter innan eller hur? Eftersom jag inte har upplevt nån så ny tv så måste den ju spöa de jag sett in action..:P Annars skickar jag tillbaka den och köper en bättre..:)

<{POST_SNAPBACK}>

Så kan man ju inte betygsätta. Isånafall kan ju en skit DVD krossa en DVD från -97 men inte fan är det en 10-poängare för det.

Men men, jag blir bara glad om TVn förtjänar ett så högt betyg.

Postad 12 juli 2005 - 14:12

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Så kan man ju inte betygsätta. Isånafall kan ju en skit DVD krossa en DVD från -97 men inte fan är det en 10-poängare för det.

Men men, jag blir bara glad om TVn förtjänar ett så högt betyg.

<{POST_SNAPBACK}>

Jaja jag ger mig har tagit bort betygen från de saker jag väntar på..:P Måste vara värmen som gör att jag bara gör saker och säger saker...

Postad 12 juli 2005 - 22:31

MaxFLAK
  • MaxFLAK
  • Användare

• 141 inlägg
  • 0

Jaja jag ger mig har tagit bort betygen från de saker jag väntar på..:P  Måste vara värmen som gör att jag bara gör saker och säger saker...

<{POST_SNAPBACK}>

fint, så får den ett rättvist betyg sen istället:) om den bara kunde komma snart?!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.