Kanske redan är postat:
(vinn replika-gevär)
Gäller endast i USA.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 27 February 2009 - 13:39
Det här med att närstrider är slumpartade håller inte jag med om alls... Så länge det är 1mot1 och man siktar på huvet så kommer man vinna den även om man bara höftskjuter. Tar ett tag att få in siktet så man siktar på huvet varje gång, men för mig sitter det bra sen guldvapen samlingen i cod. En match igår hade jag 10+ hs för jag fick en ribbon av ca 25 kills, å dom var inte slumpmässiga. Men visst finns det slumpmässiga hs men det gör det även i cod.
Postad 27 February 2009 - 13:39
Tycker att det är otroligt roligt att köra med alla här på MHB!
Ska snart in och njuta igen "Döda varandra"-killsen kommer rätt ofta som någon ovan nämnde, borde faktiskt fixas. Fear my rocket launcher! Fått massa triples Postad 27 February 2009 - 14:08 Inte konstigt att ni hunnit levla så mycket, verkar ju spela dygnet runt. En annan har knappt hunnit börja så kryllar det av generaler... Postad 27 February 2009 - 14:11
Mm...Tycker ni max borde få spela max 3 timmar mellan 2300-0200 varje kväll
Ses ikväll efter 2200 nångång.. Schysst att jag fått en massa vänner me :-) Postad 27 February 2009 - 14:38
Någon som beställt från blahdvd.com som fått sitt spel än?
Har inte själv hunnit kolla brevlådan idag. Postad 27 February 2009 - 14:41 Sen är de ju så att om man väl blivit skadad så får man inte tillbaka allt liv, vid nästa drabbning så dör man således lättare. (Om man inte fått ett healthpack från en medic) Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 February 2009 - 14:42. Postad 27 February 2009 - 14:41
Base camp isa, vilket skit bana. Man har ju inte tid för något på den banan. Inte mkt skill direkt
edit: hmm banan hette visst inte base camp isa, my wrong, men tråkig e den iaf Redigerat av Unregistered24235, 28 February 2009 - 00:52. Postad 27 February 2009 - 14:43 Skitviktigt att ha en tactician i laget och köra squads så man kan motarbeta "base camps"... Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 February 2009 - 14:43. Postad 27 February 2009 - 14:47 Mm det e det säkert:P Men vad alrdrig någon som la ut smoke:( Postad 27 February 2009 - 14:52
Vad använder ni för sensitivity? Själv har jag sänkt ett snäpp och kör x 4/y 4. Känns bäst än så länge.
Iallafall tur att kontrollen känns tightare i MP än i SP. SP kontrollen i MP hade jag aldrig rett ut. Postad 27 February 2009 - 14:58 Detta undrar jag också.. Jag kör iaf med alt.2 kontrollen, med pushdown-sikte och toggle-crouch. Tycker det är svårt att sikta dock. Man lär sig ju alltid bättre ju mer man tränar men kanske finns det en inställning som de flesta anser bättre än original? Sedan undrar jag ännu en gång (eftersom folk verkar ha missat mitt inlägg på förra sidan Postad 27 February 2009 - 15:00
Du glömde skriva vad du har på x/y-axeln Har man för högt så känns det helt insane men jag misstänker ändå att många kör ganska högt. Postad 27 February 2009 - 15:06
Jasså..Det viste jag inte..Trode man fick tillbaka allt bara man höll sig undan.. Förklarar ju varför så många tycker att dom tål 1 skott så är dom död :-) Postad 27 February 2009 - 16:05
Nu var det lite roligare. Bra mycket bättre att köra lösenskyddad server med MHB. Nu blir det mera ordnat å roligt!
Men det är fortfarande lite chansningar om man träffar eller ej. Postad 27 February 2009 - 16:36
Gav inte upp och kom en bit efter några (aka många) timmar.
Ger det en 4:a i MP, eller 4,5. Grunden är stark och allt funkar bra tycker jag. Skönt system utan några uppenbara brister. Men precis som SP är där inget som känns nytt. Mycket lånat, inget fel med det dock. Tycker CoD 4 är fortfarande bästa MP FPS spelet. Saknar något som skiljer spelet från övriga, inte totalt men en del kanske. Pratar ingen revolution men att göra något starkt bättre. MP är helt enkelt inte unikt mot något annat, inte mer taktik än innan osv. Kanske är att begära mycket men man har ändå haft över 5 år på sig. Aja, att det är ett megaspel är det inget tvivel om. Köra Radac Academy med 32 spelar är sjukt, den destruktiva miljön höjer verkligen allt. Fy fan va uppföljaren kommer ha press på sig. Postad 27 February 2009 - 17:03
Vill bara snabbt be om ursäkt till de som spelade mot mig nyss. Har aldrig varit överlevare förut, så jag trodde det var så man gjorde. Förstod inte att man skulle hålla sig bortom sitt spawn. PUSS!
Postad 27 February 2009 - 17:10
Kör man assasin så kan man inte gömma sig på sin spawn, måste vara i det gröna området för att countern ska starta. Postad 27 February 2009 - 17:49
Genast lite roligare nu när jag kan återuppliva folk
Hehe fint där i slutet, typ 10 mot mig. Jämna lag Redigerat av Unregistered24235, 27 February 2009 - 18:07. Postad 27 February 2009 - 18:01
Hittade en trevlig handledning (på engelska tyvärr)
http://boardsus.play...ge.uid=41379782 Måste läsa den så jag fattar vad jag ska göra (det börjar bli rörigt). Postad 27 February 2009 - 18:07
första gången jag lira på MHB servern nu i eftermiddag, och det var skoj
dock vet jag inte om det är PS3ans hantering av bluetooth headset eller bara känsligheten på headseten som gör att den plockar upp allt ljud, det ekar på många håll när man får "mission completed" osv.. har dock beställt ett logitech vantage usb headset så jag ska slippa mitt gamla bt headset. PSN: Serapim Postad 27 February 2009 - 18:16
Kul att lira
Kan berätta om en ännu skämmigare sak, när jag lirade på någon random server igår. Det var Assassination och jag skulle skydda en i mitt lag. Det kommer många fiender mot oss så jag plockar upp en handgranat för att kasta men dör innan jag hinner kasta den. Jag bara ber att *snälla, du som är target, akta dig från mitt lik!!* men lik förbannat dog han av min granat :E. Jag skämdes så mkt så att jag resten av tiden tog egna vägar så jag skulle slippa se någon i ögonen. Hur många får föresten vara med i en KZ2-klan, alltså vad är maxantal? Och hur många är med i MHB-klanen för närvarande? Det vore kul att få vara med Fyfan vad mkt småfrågor jag ställer, irriterar mig nästan på mig själv så ni får ursäkta. Men det är ju en del saker man undrar så det är väl lika bra att slänga ur sig vad man har i tankarna. Nä nu ska jag ta och sätta mig på toaletten en stund istället, med KZ2-manual som läsmaterial. Postad 27 February 2009 - 18:22
Jag hade nog satsat på ett usb headset istället, vet iof inte hur original ps3 headsetet är..men det jag har plockar som sagt upp allt bakgrundsljud..och det går inte att muta. logitech vantage hette det jag beställt. Postad 27 February 2009 - 18:26
Blir en helkväll på mhb servern för mig, hoppas jag ser många av er där
Postad 27 February 2009 - 18:52
Spelade tidigare idag innan alla hoppade ut
psn: Celts84 tänkte bara hör om det finns någon möjlighet att byta lag under omgångarna eller om man måste hoppa ut för att sedan hoppa in och välja nytt lag igen ? tidigare blev det ju bara 1 spelare kvar i andra laget och vi var kanske 7-8 st, inte så jätte roligt för någon. Fr0ggeh Jag använder mig av ett jabra bluetooth lur som jag ändå tycker fungerar bra med bra ljud tror jag men kompisen jag spelar med tycker det låter bra. Nackdelen kan ju vara att det kanske blir rundgång om alla sitter med högt ljud på stereon och lirar och det ljudet då kommer med allt för mycket när man skall prata. Kompisen använder sig av playstations egna headset och den tycker jag också låter bra. Postad 27 February 2009 - 19:08
Jag måste va helt rudis el nått, för jag kan inte finna vart jag ska ställa in att huka sig räcker med ett knapptryck. Jag har givetvis valt att för att siktet ska visas så måste jag hålla inne knappen. Det finns ju inte så många val under controll settings.
Postad 27 February 2009 - 19:13
den finns ju bredvid den andra knappen om du går in i multiplayer och byter hade ja för mej...
// Voldoo Postad 27 February 2009 - 19:18
Ok, det ska jag kolla. Tackar! Postad 27 February 2009 - 19:26
Jag visste inte heller om det där med mindre liv för varje skottsalva till återhämtning men j*vligt bra att veta om det... Sir Woren : Knappen är ovanför eller under den knappen som man taggar i för siktet Angående headset så kan man ställa ner känsligheten i tillbehörsmenyn på PS3´an. man kan prova ha någon låt på eller nåt annat som låter hyffsat lika högt när man spelar och ställa ner känsligheten tills micken bara aktiveras när du pratar... Får se hur mycket game det blir för mig idag ; gumman har bokat tv´n ikväll men ska försöka komma in framåt 2300 MVH SWE-666 Redigerat av D-J, 27 February 2009 - 19:27. Postad 27 February 2009 - 19:29
Kan rekommendera det officiella headsetet, det verkar inte plocka upp något skräpljud alls - trots max mickänslighet.
Postad 27 February 2009 - 19:49
O detta inlägg gör dig bättre än dem? Postad 27 February 2009 - 19:52
Det är en match igång nu, den heter mhb nordic lösenordet är mhb. Det är just nu nasty, l2ickard och kane_and_abel.
Postad 27 February 2009 - 19:52
+1 Kör också med sonys egna, funkar prima. Plus att man kan få status på batteri etc på tvn med ett enkelt knapptryck. Postad 27 February 2009 - 20:15
Åh, är riktigt sugen. Var in på Elgiganten efter jobbet idag och skulle inhandla det, men så hade dom sålt slut dom igår och får inte in förens slutet av nästa vecka! Och jag som hade sett fram mot att lira i helgen! :/
Postad 27 February 2009 - 20:19 Hahaha det var jag som var själv mot er. I slutet var det bara du celts84 och en till. Det roligaste var ju att jag hörde ju er när ni pratade med varandra, när jag var i närheten. Var riktigt roligt att lyssna på er. Det var ju inte så svårt att gömma sig när ni berättade för mig vart ni var på väg Nu kan jag tyvärr inte spela Redigerat av Unregistered24235, 27 February 2009 - 20:21. Postad 27 February 2009 - 20:22
jag har också sonys officiella och ett annat plus är att den är lätt att mute´a, det är ju inte alltid man vill svara i telefonen inför hela laget Gud vad jag längtar tills man låser upp scouten, synd att det är den sista att låsa upp men den som väntar på något gott... Postad 27 February 2009 - 20:30 Hehe japp skit bra med mute, speciellt när hunden kör igång med sin pip-leksak, eller om tjejen ropar. Jag har precis fått medic, nu kan man iaf få lite poäng utan att döda någon, för det lyckas jag inte med så ofta:P Så fusk med alla som har turrents och osynlig m.m Är det 1 poäng man får för att återuppliva folk, man kanske kan få mer om man blir högre lvl? Postad 27 February 2009 - 20:30
är lite vilse i menyerna... var går man in för att skriva in klan namnet..???
Postad 27 February 2009 - 20:44
Det kan du inte förrän du kommit upp i level så du kan skapa en klan. Annars är det en inbjudan som gäller. Postad 27 February 2009 - 20:50
La till några av er som friends. Ska försöka skaffa en mic imorgon. Hur hittar man den här MHB servern?
PSN: Sandinsson Postad 27 February 2009 - 20:52
Enklast är att kolla på dina vänner i killzone menyn å klicka på nån som är inne på MHB Nordic ...
Postad 27 February 2009 - 21:00
yes, jag har kommit upp i level för att "skapa" klan... och sen vad gör jag då? Postad 27 February 2009 - 21:36
märkte att det kommit en 16mb uppdatering nu när jag gick in precis, någon som vet vad som är patchat / ändrat?
Postad 27 February 2009 - 22:09 Läste att de skulle fixa nån exploit som inkluderade bottar online och rankning. Postad 27 February 2009 - 22:46
Äntligen, fick spelet i tisdags från Game som så många andra. Men jag har haft häcken full då jag har hållit i en kurs ute hos kund hela veckan. Men nu när barnen och frugan äntligen lagt sig så kan jag till slut resa till Helghan. Önska mig lycka till
Redigerat av edtjope, 27 February 2009 - 22:47. Postad 27 February 2009 - 23:50
har egentligen ficklampan på hagelbössan nån funktion? hade varit skoj om den typ bländat motståndarna eller nåt
tycker den är svårspelad dock, missar man ett skott i närstrid är man rätt körd. dock är ju saboteur-riflet helt klart sämst, ammon tar ju slut på 2 röda.. Postad 28 February 2009 - 00:19
För sent för att scrolla...
hur fixar jag inställning så det blir mer som COD? (lite mindre känslig dvs) har för mig att morlock eller nån postade en bra avvägning på inställningen? //najkks Redigerat av Unregisterededb978dd, 28 February 2009 - 00:24. Postad 28 February 2009 - 00:30
Hur helar man andra när man fått medic ?
Valde medic men när ja går uti en fallen soldat kommer de inte fram att ja ska trycka nå Postad 28 February 2009 - 00:33 du väljer healing saken med vänsterpilen 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |