Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finns det några MMA-fans här?

4348 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 27 June 2011 - 07:22

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Marquardt sparkad med omedelbar verkan... Undrar vad han har gjort? Hepatit C? Stafylokocker? HIV? Prepp IGEN?

Postad 27 June 2011 - 10:20

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Marquardt sparkad med omedelbar verkan... Undrar vad han har gjort? Hepatit C? Stafylokocker? HIV? Prepp IGEN?

Är garanterat steroider igen. Varför skulle DW annars vara så arg? Sjukdom skulle inte resulterat i Danas vredesutbrott.

Nate vägde ju 172.6 dagen före så vikten var inget problem heller.

Postad 27 June 2011 - 10:29

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Är garanterat steroider igen. Varför skulle DW annars vara så arg? Sjukdom skulle inte resulterat i Danas vredesutbrott.

Man vet aldrig med den tomten :)

Postad 28 June 2011 - 07:38

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Tror DW även fick panik då det var i princip dagen innan, http://www.natemarqu...011/06/628.html är väl idag det blir då?

Pitts hade ju dem hårdaste reglerna så behöver ju samtidigt inte vara något speciellt(typ roids), men o andra sidan alla andra klarade ju sig så..

Postad 28 June 2011 - 20:25

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Kan han ha mörkat en skada? kan tänka mig att DW skulle bli tokförbannad om en fighter på hans main card gamblar med en sån grej.

Postad 29 June 2011 - 06:47

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Kan han ha mörkat en skada? kan tänka mig att DW skulle bli tokförbannad om en fighter på hans main card gamblar med en sån grej.

Det var förhöjda testosteron-nivåer, Nate hade en lång förklaring om anledningen till detta.

Postad 29 June 2011 - 06:55

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Det var förhöjda testosteron-nivåer, Nate hade en lång förklaring om anledningen till detta.

Japp, samma skit som Sonnen körde. "Buhu, jag hade för låga testonivåer så jag fick en (skum) läkare att intyga att jag behövde testosteron i enorma mängder". Det är inte ofta jag håller med puckot Dana White, men det här äcklar mig. Googla bilder på Marquardt och se om det är en kille som har LÅGA nivåer med testosteron :P Lustigt att så många i UFC verkar behöva TRT! T Silva och Sherk har väl åkt dit för detta också? Han sa en skön grej också som jag skrattade lite åt, det var att hans läkare verkligen insisterade på att gå på lite mer aggressivt och därför börja med injekt istället för piller. HAHA!

Jag har inget emot prepp, men när hycklar så som Marquardt gör så blir jag irriterad. Ta det som en man istället. Jag hoppas slippa Marquardt i rampljuset mer iaf... Det är nästan så man hellre ser Bisping än det här dåren.

Postad 29 June 2011 - 09:22

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Japp, samma skit som Sonnen körde. "Buhu, jag hade för låga testonivåer så jag fick en (skum) läkare att intyga att jag behövde testosteron i enorma mängder". Det är inte ofta jag håller med puckot Dana White, men det här äcklar mig. Googla bilder på Marquardt och se om det är en kille som har LÅGA nivåer med testosteron :P Lustigt att så många i UFC verkar behöva TRT! T Silva och Sherk har väl åkt dit för detta också? Han sa en skön grej också som jag skrattade lite åt, det var att hans läkare verkligen insisterade på att gå på lite mer aggressivt och därför börja med injekt istället för piller. HAHA!

Jag har inget emot prepp, men när hycklar så som Marquardt gör så blir jag irriterad. Ta det som en man istället. Jag hoppas slippa Marquardt i rampljuset mer iaf... Det är nästan så man hellre ser Bisping än det här dåren.

Ja, visst är bortförklaringarna löjliga. Jag stängde av intervjun efter ett tag och läste sherdogs sammanställning istället.

Postad 29 June 2011 - 15:49

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Förmodligen så har de tidigare tagit testo å annat som slagit ut kroppens förmåga att tillverka eget .
Och då kan de gå till läkaren och få utskrivet testo och tydligen få fightas så länge de håller sig inom rätt värden och sagt till i tid

Edit
De kanske borde höja maxvärdet för testo så vi får se lite action :P

Redigerat av moparman, 29 June 2011 - 15:51.

Postad 29 June 2011 - 16:02

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Jag tycker inte dem skulle tagit bort marquart för jag gillar honom, han har ju så svårt emot bra brottare o det är lite synd ):

Postad 30 June 2011 - 06:52

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Förmodligen så har de tidigare tagit testo å annat som slagit ut kroppens förmåga att tillverka eget .
Och då kan de gå till läkaren och få utskrivet testo och tydligen få fightas så länge de håller sig inom rätt värden och sagt till i tid

Edit
De kanske borde höja maxvärdet för testo så vi får se lite action :)

Exakt, hans produktion är väl helt ur slag. Som jag har sagt förr, jag är positivt inställd till prepp - men då ska det vara helt fritt. Kolla bara på Pride där förmodligen alla kurade. I UFC preppar ju snudd på alla också, men där smusslas det så förbannat.
Att komma med massa ursäkter om det som Sonnen och Marquardt gör (om dom mot förmodan har låga nivåer så är det pga fuskandet i övrigt) retar mig oerhört mycket. Ser jag aldrig mer Marquardt i en bur/ring så gör inte det mig något.

Edit: I helgen ska den vidrige engelsmannen David Haye få tänderna utslagna av Wlad Klitschko! Någon mer som kommer sitta med ett leende på läpparna? Nu kan han inte gömma sig längre!

Redigerat av Kamui, 30 June 2011 - 06:53.

Postad 30 June 2011 - 07:28

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Exakt, hans produktion är väl helt ur slag. Som jag har sagt förr, jag är positivt inställd till prepp - men då ska det vara helt fritt. Kolla bara på Pride där förmodligen alla kurade. I UFC preppar ju snudd på alla också, men där smusslas det så förbannat.
Att komma med massa ursäkter om det som Sonnen och Marquardt gör (om dom mot förmodan har låga nivåer så är det pga fuskandet i övrigt) retar mig oerhört mycket. Ser jag aldrig mer Marquardt i en bur/ring så gör inte det mig något.

Edit: I helgen ska den vidrige engelsmannen David Haye få tänderna utslagna av Wlad Klitschko! Någon mer som kommer sitta med ett leende på läpparna? Nu kan han inte gömma sig längre!

Ja bort med tråkmånsen Nate, bra av DW att kasta ut honom. Jag är som jag tidigare sagt emot doping i seriösa sporter och det är vad MMA och UFC försöker etablera sig som. Man måste sätta dit fuskare för att bli allmänt accepterade som en seriös sport.

Haye mot Klitschko låter skoj, ska jag självklart se. Wlad kommer vinna enkelt. Haye var inte så respektfull på presskonferensen.

Ska också bli skoj att se Cruz dominera Faber, det kommer bli en härlig beatdown.

Postad 30 June 2011 - 07:41

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Ja bort med tråkmånsen Nate, bra av DW att kasta ut honom. Jag är som jag tidigare sagt emot doping i seriösa sporter och det är vad MMA och UFC försöker etablera sig som. Man måste sätta dit fuskare för att bli allmänt accepterade som en seriös sport.

Haye mot Klitschko låter skoj, ska jag självklart se. Wlad kommer vinna enkelt. Haye var inte så respektfull på presskonferensen.

Ska också bli skoj att se Cruz dominera Faber, det kommer bli en härlig beatdown.

Finns ett klipp på Sherdog när både Wlad och Vitali kommer och tittar på Hayes öppna träning. Båda sitter med följande miner: :)

Men man vågar väl egentligen inte tro på detta förrän dom står i ringen, Haye är ju extremt feg.

Hoppas du har fel angående Faber, det är en kille som förtjänar alla segrar och som dessutom aldrig är med i en tråkig fight. Träffade honom för två år sen när jag var hos släkten i Kalifornien och han var för jäkla skön och ödmjuk. Dock ännu mindre än väntat! Storleksmässigt som den här tuffingen:

Postad bild

:)

Postad 30 June 2011 - 08:15

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Finns ett klipp på Sherdog när både Wlad och Vitali kommer och tittar på Hayes öppna träning. Båda sitter med följande miner: :)

Men man vågar väl egentligen inte tro på detta förrän dom står i ringen, Haye är ju extremt feg.

Var finns det klippet, hittar inte det?

Postad 30 June 2011 - 08:36

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
http://ironforgesiro...s-open-workout/

Framförallt Vitali är ju cool. Han sa ju i någon intervju att han är oerhört avundsjuk på sin bror just nu :)

Postad 30 June 2011 - 14:42

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Framförallt Vitali är ju cool. Han sa ju i någon intervju att han är oerhört avundsjuk på sin bror just nu :)

espn-experten hade Haye som favorit till segern.

BJ twittrar om Nates doping. Bra åsikter för en gångs skull.

Postad 30 June 2011 - 17:54

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Såg just kongo vs barry..
Var nog de sjukaste jag sett på länge..

Satt just å log för mig själv åt kongos glaskäke :)

Postad 30 June 2011 - 18:09

Metalmartin
  • Metalmartin
  • Lärjunge

• 488 inlägg
  • 0
visst var det lite oväntat:)

Postad 30 June 2011 - 19:22

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Vad tror ni om helgens gala då ?

Gode gud låt Silva leka och plocka isär Leben i 2.5 rond innan han sätter in dödsstöten :)

Faber vs Cruz
För mig känns det lite konstigt att Faber har sämre odds.
Känns som att han kommer att vinna.

Ortiz vs Bader
Fast jag inte är nårr fan av Bader så tycker jaf att detta borde vara en given seger.
Men jag skulle tycka de var skoj om Ortiz dominerade :)

Condit vs Dong Hyun Kim
Här satsar jag på Condit

George Sotiropoulos aka fågelbröstet vinner sin fight

Postad 30 June 2011 - 19:48

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Vad tror ni om helgens gala då ?

Gode gud låt Silva leka och plocka isär Leben i 2.5 rond innan han sätter in dödsstöten :)

Faber vs Cruz
För mig känns det lite konstigt att Faber har sämre odds.
Känns som att han kommer att vinna.

Ortiz vs Bader
Fast jag inte är nårr fan av Bader så tycker jaf att detta borde vara en given seger.
Men jag skulle tycka de var skoj om Ortiz dominerade :)

Condit vs Dong Hyun Kim
Här satsar jag på Condit

George Sotiropoulos aka fågelbröstet vinner sin fight

Det är härligt att höra moparman hålla på Silva! Synd bara att det inte är Anderson :)

Faber är för skön för att förlora, jag ska faktiskt betta lite på honom - oddsen känns inte helt fel.

Ortiz lär ju inte ha någon chans mot Bader, men precis som du så hoppas jag på Tito.

George Sotipopoliptpuias går förhoppningsvis på en nit...

Postad 30 June 2011 - 21:50

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Heheh...Riktigt sååå roligt ska vi inte ha det :)

Faber vs Cruz känn mest osäker för mig.
Känns lite som att Faber kanske är på väg ner å Cruz hungrig och vill upp..
Faber har ju dock inte så många förluster..
Loosa mot Aldo är ju inte direkt nått att skämmas för.
2 förluster mot Mike Brown

Dominick Cruz
1 förlust mot Faber.
Men jag vet för lite om vilka de båda har mött för att ha någon uppfattning om vem som är "bäst"

Postad 01 July 2011 - 08:50

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Men jag vet för lite om vilka de båda har mött för att ha någon uppfattning om vem som är "bäst"

Cruz är "bäst", men allt kan ju hända i MMA. Cruz har mött den absoluta toppen 135 och är en mer eller mindre komplett fighter. Förra matchen var ju lite oroande, då han vann knappt mot Fabers lagkamrat Benavidez. Annars har han kört över alla han har mött, Fabermatchen var länge sedan. Cruz standup är helt sjukt, underbart fotarbete och snabba kombinationer. Faber är helt ok i standup, men hans chans ligger i att ta ner Cruz och trötta ut honom eller alternativt poängbesegra honom. Faber är en bättre grappler och han måste vara starkare än Cruz.

Tyckte oddsen för en Cruz-vinst var helt ok, satsade en slant i kombination med seger för Wlad.

Postad 02 July 2011 - 09:34

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Framförallt Vitali är ju cool. Han sa ju i någon intervju att han är oerhört avundsjuk på sin bror just nu ;)

Går Wlad-Haye matchen på någon kanal i sverige?

Postad 02 July 2011 - 10:04

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Går Wlad-Haye matchen på någon kanal i sverige?

Den går på Kanal 10. Men jag väntar nog tills den finns i HD på WBA, jag vill se Haye få stryk i HD ;) Dessutom är jag lite osäker på om jag ens har Kanal 10, jag har ju bara Comhems analoga grundutbud.

Ok, då har jag tittat på Countdown to UFC 132. Cruz - vilken tönt! Han borde skaffa sig ett liv istället för att gråta i tv om hur orättvist det är att "Urijah har det och det och Urijah gör si och så". Man kan ju undra vem som har bältet egentligen. Vem fan minns vilken min motståndaren haft efter en fight när DU har snackat skit innan?

Inför-programmen inför Klitschko-Haye var också intressanta. Haye har en ruskigt trist attityd. Det blir skoj ikväll!

Redigerat av Kamui, 02 July 2011 - 12:49.

Postad 02 July 2011 - 19:24

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Nån som sitter uppe och ser inatt ?

Eller är det som vanligt bara jag :)

Postad 02 July 2011 - 20:21

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Nån som sitter uppe och ser inatt ?

Eller är det som vanligt bara jag :)

Jag ska försöka se boxningsmatchen, men UFC börjar för sent för mig.

Postad 03 July 2011 - 03:13

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
fasen försov mig...
Kroppen verkar inställd på 0400

Edit
WAAAAAAAAAAAR Silva
Spoiler

Redigerat av moparman, 03 July 2011 - 03:30.

Postad 03 July 2011 - 07:17

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Lyssna på det här: http://www.youtube.c...h?v=ZC9BAawh4aY VIlka ursäkter :) Han blev ju totalt utboxad, och ursäkterna är ju helt otroliga. Bruten tå? :P Jag har brottats med två brutna tår och SÅ farligt är det inte. Killarna i studion sa ju samma sak.

I övrigt tyckte jag dock tönten (Haye) gjorde en heroisk insats, jag trodde ALDRIG han skulle klara sig 12 ronder. Det var starkt gjort, även om taktiken var trist.

Postad 03 July 2011 - 09:13

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Bra boxningsmatch igår. Jag är impad av deras uthållighet. Visst, de slog inte så mycket men ändå.

Kanontrevlig UFC-gala i natt. Den mest underhållande på länge. :)
Många fina knockar och titelmatchen var aldrig tråkig trots att den gick tiden ut.

Postad 03 July 2011 - 09:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Spoiler

Postad 03 July 2011 - 11:06

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Jag tyckte det var kul med Leben! Han är en krigare och Wand är så slut det bara går. Gillade honom i Pride, men i UFC har han sett ut som ett lik.

Tito! Då stod jag fan upp och jublade! Bader gillar jag inte riktigt och Tito diggar jag stenhårt. Så j*vla skoj! Hoppas han lägger av nu efter en så jäkla skön seger.

Jag får lite mobbad nörd-vibbar av Cruz. Urijah gjorde nog mest skada (möjligen) men Cruz slog mest och vann rättvist. Jag ser gärna en tredje där resultet förhoppningsvis blir det motsatta.

Postad 03 July 2011 - 15:55

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Jag tyckte det var kul med Leben! Han är en krigare och Wand är så slut det bara går. Gillade honom i Pride, men i UFC har han sett ut som ett lik.

Tito! Då stod jag fan upp och jublade! Bader gillar jag inte riktigt och Tito diggar jag stenhårt. Så j*vla skoj! Hoppas han lägger av nu efter en så jäkla skön seger.

Jag får lite mobbad nörd-vibbar av Cruz. Urijah gjorde nog mest skada (möjligen) men Cruz slog mest och vann rättvist. Jag ser gärna en tredje där resultet förhoppningsvis blir det motsatta.

Haye tyckte jag inte alls levde upp till vad han utlovade. Tvärtom blev det en dålig och tråkig match enligt mig, med en dominant Wlad. Haye's chanstaktik att bara hoppa in med haymakers var ju riktigt dålig. Han visste att han skulle förlora och chansade bara. Trist match. Löjligt med alla ursäkter. Haye boxades fegt.

Trist att Wand förlorade, men visst är det så att Wand är slut.

Riktigt skoj med Tito, men han hade rejält med tur. Men skoj för mig, eftersom jag hade satsat pengar på Tito. När jag hade skickat mitt spel på Tito som segare ångrade jag mig direkt, men det gick ju bra.

Cruz är grymt bra, han gjorde klart mest skada. Rond 1-3 dominerade Cruz solklart, rond 4 är den enda jag skulle kunna ge till Faber möjligtvis pga nedslagningen. Men efter den tog Cruz över den ronden också. Rond 5 kan jag se att det teoretiskt fanns en möjlighet att ge den til Faber. Jag hade matchen 50-45 eller 49-46. Ser ingen anledningen till en direkt rematch, låt Faber vinna någon match först och låt Cruz möta någon som inte är från Fabers camp.

Kombinationen Cruz/Wlad var ju också ett lyckat spel. Gick bra för mig. UFC-galan tyckte jag var den bästa på länge.

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 03 July 2011 - 15:58.

Postad 03 July 2011 - 15:57

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Men WTF. Bud Light Lime, the only beer(?) gay enough for the octagon...Postad bild

Postad bild

Redigerat av hassesolo, 03 July 2011 - 16:00.

Postad 03 July 2011 - 16:05

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Jag kollade precis på Klitschko-fighten igen, den här gången HBO-sändningen. Det var ingen dålig kontrast jämfört med när jag såg UFC precis innan. Goldie och Rogan är verkligen inget vidare. Rogan är ju så enögd ibland att man baxnar och Goldie vet ju inte ett skit.

Men WTF. Bud Light Lime, the only beer(?) gay enough for the octagon...Postad bild

Postad bild

Ha, den ölen är faktiskt klockren! Mycket trevlig smak :) Men då dricker jag inte sånt där grumligt mörkt piss som många "kännare" verkar gilla!

Postad 03 July 2011 - 16:07

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Passar perfekt med en grön Borat-string. :)

Postad 03 July 2011 - 17:58

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Jag kollade precis på Klitschko-fighten igen, den här gången HBO-sändningen. Det var ingen dålig kontrast jämfört med när jag såg UFC precis innan. Goldie och Rogan är verkligen inget vidare. Rogan är ju så enögd ibland att man baxnar och Goldie vet ju inte ett skit.

Ha, den ölen är faktiskt klockren! Mycket trevlig smak :) Men då dricker jag inte sånt där grumligt mörkt piss som många "kännare" verkar gilla!

Goldie är komedi på högsta nivå, förvirrrade standardklyschor levererade med jämna intervall.

BL Lime, ja den får man prova någon varm sommardag. Sådan öl har sin plats i varmt soligt klimat, till skillnad från stouts och liknande som passar bättre på vintern. Före jag jobbade ett tag i USA skulle jag aldrig kunnat tänka mig att dricka Bud light, men till stark mat i fint klimat passar det bra.

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 03 July 2011 - 18:01.

Postad 04 July 2011 - 07:07

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Igår på konferansen snackade Dana om att det mest troligt var sista gången i i en octagon för Wanderlei Silva ..

”People love him so much because of the way he fights and his style and the type of person he is,” säger White. ”But yeah, (it’s) probably the end of the road for Wanderlei.”

”I think it’s one of those ones where I’d like to sit down and talk to him and kind of Chuck Liddell him into it. I think the guy has nothing left to prove.

”He’s a warrior. People love him all over the world, and I just don’t want to see that happen to him anymore.”

Vad tycker ni om det ?

Tror jag börjar gråta..
Han är ju inte så gammal och jag vill tro att han har många år kvar.
Tycker han förtjänar nån fight till om han själv vill..

Men samtidigt så ligger de kanske lite i vad Dana säger.
En fighter lägger väl inte av i första taget frivilligt.

Vad tycker ni ?

Postad 04 July 2011 - 07:09

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Goldie är komedi på högsta nivå, förvirrrade standardklyschor levererade med jämna intervall.

BL Lime, ja den får man prova någon varm sommardag. Sådan öl har sin plats i varmt soligt klimat, till skillnad från stouts och liknande som passar bättre på vintern. Före jag jobbade ett tag i USA skulle jag aldrig kunnat tänka mig att dricka Bud light, men till stark mat i fint klimat passar det bra.

Exakt, det är sån öl som gäller i varmt klimat - det är nästan det enda jag dricker i USA. Lesnars favorit Coors ( :) ) är inte dum heller.

Såg nån intervju med Sonnen där han menade på att han (Mr Pillow hands himself) hade avslutat Wandy snabbare än Leben. Heh!

Wandy får lägga av nu, hans haka är helt slut.

Postad 04 July 2011 - 07:42

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Igår på konferansen snackade Dana om att det mest troligt var sista gången i i en octagon för Wanderlei Silva ..

”People love him so much because of the way he fights and his style and the type of person he is,” säger White. ”But yeah, (it’s) probably the end of the road for Wanderlei.”

”I think it’s one of those ones where I’d like to sit down and talk to him and kind of Chuck Liddell him into it. I think the guy has nothing left to prove.

”He’s a warrior. People love him all over the world, and I just don’t want to see that happen to him anymore.”

Vad tycker ni om det ?

Tror jag börjar gråta..
Han är ju inte så gammal och jag vill tro att han har många år kvar.
Tycker han förtjänar nån fight till om han själv vill..

Men samtidigt så ligger de kanske lite i vad Dana säger.
En fighter lägger väl inte av i första taget frivilligt.

Vad tycker ni ?

Wand själv säger att han vill fightas i 5 år till och gå 10 till matcher. Han vill inte gå i pension. Bl.a. vill han möta Belfort.

Jag tycker han ska gå i pension.

Postad 04 July 2011 - 07:48

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Wand själv säger att han vill fightas i 5 år till och gå 10 till matcher. Han vill inte gå i pension. Bl.a. vill han möta Belfort.

Jag tycker han ska gå i pension.

Japp, och här kommer en uppmaning till moparman:

Postad bild

Postad 06 July 2011 - 23:11

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0

Hoho ni måste ju följa Sonnen på twitter ..
Han kan verkligen få en att skratta när allt annat känns tugnt ...
Här har ni några gobitar

Axe Murderer, my Ass. I'm more intimidated by Axe Body Spay.

You beat 22 men in a row over in Japan, and can't beat 2 straight in the US... Big difference when the refs not wearing an earpiece.

I don't seek training advice from actors for the same reason I don't seek health advice from strippers

I can finally get back to the most important thing in my life. Defending my Middleweight Championship.

Hey Anderson, stick to what your country does best; like soccer or harboring infectious disease. Oh, and tell Lyoto that I'M CALLING HIM OUT

Postad 07 July 2011 - 06:58

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Sonnen är lustig (jag läser med nöje hans trolltwitter), jag hade gärna haft honom med i sändningarna som kommentator. Men som fighter vete fasen om jag ger mycket för honom. Han har 25-11-1 i record, har inget bjj-försvar och kan bara vinna via domslut. Jag föll faktiskt lite för hypen senast men nu känns det mest "meh". Han möter en motståndare med pajade revben och har själv högre testonivåer än en gorillahanne - ändå förlorar han. Till och med David Haye taggade ju ner efter att ha blivit avslöjad, och han fuskade ju inte ens som Sonnen gör. Jag tycker inte Machida ska möta honom. Visst, han vinner ju säkert men vad ger det Lyoto? En mer relevant fight för Sonnen vore väl en rematch mot Maia eller en fight mot Belcher? Bisping kunde ju vara kul.

Postad 07 July 2011 - 07:42

TCM
  • TCM
  • Forumräv

• 781 inlägg
  • 0
Middleweights Chael Sonnen vs. Brian Stann targeted for UFC 136 in Houston

http://mmajunkie.com...-in-houston.mma

Postad 07 July 2011 - 20:48

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Backstage med Chael Sonnen
Se den om ni vill skratta :)

Eller vill få han spöad ännu mer

http://mmanytt.se/uf...d-chael-sonnen/

Postad 08 July 2011 - 06:53

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Se den om ni vill skratta :D

Han är rolig Sonnen, men länken klickar jag dessvärre inte på - är inget fan av MMAnytt! De skriver ju mest om vilka posters galorna ska ha och sånt som kvittar för mig.

Spöad behöver han inte bli, men titelfight eller fighter mot toppkillar som Lyoto vill jag inte att han ska få :)

Postad 08 July 2011 - 07:30

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Se den om ni vill skratta :)

hehe, hästskämtet är riktigt bra. Ja snart är det dags för Anderson att åka på stryk igen av Sonnen's polare Yushin, det ser både Chael och jag fram emot. Det kan bli problem för Chael att stå i Yushins ringhörna, men det tycker han antagligen bara är skoj. Chael har i alla fall rätt i att det är konstigt att Anderson inte har velat ha en rematch mot Yushin, han var ju väldigt upprörd när han fuskade och blev diskad i den matchen.

Postad 08 July 2011 - 07:44

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

hehe, hästskämtet är riktigt bra. Ja snart är det dags för Anderson att åka på stryk igen av Sonnen's polare Yushin, det ser både Chael och jag fram emot. Det kan bli problem för Chael att stå i Yushins ringhörna, men det tycker han antagligen bara är skoj. Chael har i alla fall rätt i att det är konstigt att Anderson inte har velat ha en rematch mot Yushin, han var ju väldigt upprörd när han fuskade och blev diskad i den matchen.

Tror du verkligen Anderson kommer åka på stryk? :)

Jag är inte orolig iaf. Okami kommer inte ha prepptorsken Sonnens testonivåer. Men det är på tiden att Okami får en titelfight, det blir skönt att se Anderson hämnas "förlusten".

Postad bild

Postad 08 July 2011 - 10:03

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Tror du verkligen Anderson kommer åka på stryk? :)

Jag är inte orolig iaf. Okami kommer inte ha prepptorsken Sonnens testonivåer. Men det är på tiden att Okami får en titelfight, det blir skönt att se Anderson hämnas "förlusten".

Jag hoppas mest att han håller sig till reglerna denna gången, sedan får vi se hur det går. Inga illegala sparkar eller greasning.

Postad bild

Postad 08 July 2011 - 10:38

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Jag hoppas mest att han håller sig till reglerna denna gången, sedan får vi se hur det går. Inga illegala sparkar eller greasning.

Postad bild

Ha, skön bild - men nog har killen groundgame :) Submittar man Lutter och framförallt Hendo är man förbaskat kompetent. Det är många som har bortförklaringar angående Andersons groundgame, folk säger både det ena och det andra om det. Det enda jag vet är att han stryper ut folk som anses som bra markkillar. Hendo skyller folk på att "öh men Hendo var ju nästan knockad där innan". I så fall är det ju bara ännu grymmare, att knocka Hendo är ju till och med en större bedrift än att dra ut honom. Win-win.
Mot Lutter var han dock riktigt jäkla illa ute, så orolig har jag inte varit någon gång i Andersons karriär. Hade Lutter vetat vad löpträning är så hade han nog vunnit fighten. Tack och lov för Nogueira jiu-jitsu och ett riktigt fighterhjärta!

Greasing är för jävligt och borde inte få förekomma. Det borde de vara stenhårda med. Men det är inte ett större problem än TRT som allt fler kör. Att ha en testosteronhalt som är 1000 gånger högre än en vanlig människa, det är inte rättvist. Därför stör Sonnen och Marquardts fuskande mig ännu mer än vad exempelvis GSP:s och Andersons (om dom två är värst) greasing gör.

Är det någon i 185 som förtjänar en titel så är det ju Okami, så skulle han mot all förmodan vinna så kan jag leva med det. Värre vore det ju om Bisping vann :)

Postad 08 July 2011 - 11:16

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Ha, skön bild - men nog har killen groundgame :) Submittar man Lutter och framförallt Hendo är man förbaskat kompetent. Det är många som har bortförklaringar angående Andersons groundgame, folk säger både det ena och det andra om det. Det enda jag vet är att han stryper ut folk som anses som bra markkillar. Hendo skyller folk på att "öh men Hendo var ju nästan knockad där innan". I så fall är det ju bara ännu grymmare, att knocka Hendo är ju till och med en större bedrift än att dra ut honom. Win-win.
Mot Lutter var han dock riktigt jäkla illa ute, så orolig har jag inte varit någon gång i Andersons karriär. Hade Lutter vetat vad löpträning är så hade han nog vunnit fighten. Tack och lov för Nogueira jiu-jitsu och ett riktigt fighterhjärta!

Greasing är för jävligt och borde inte få förekomma. Det borde de vara stenhårda med. Men det är inte ett större problem än TRT som allt fler kör. Att ha en testosteronhalt som är 1000 gånger högre än en vanlig människa, det är inte rättvist. Därför stör Sonnen och Marquardts fuskande mig ännu mer än vad exempelvis GSP:s och Andersons (om dom två är värst) greasing gör.

Är det någon i 185 som förtjänar en titel så är det ju Okami, så skulle han mot all förmodan vinna så kan jag leva med det. Värre vore det ju om Bisping vann :)

Hendo och Lutter var nästan medvetslösa när Anderson submittade dom, precis som du sa.

Nogueira JJ? Dom bröderna kan ju inte ens se skillnad på en buss och en häst, hehe.

Visst är Nate och Sonnen större fuskare, men det betyder ju inte att annat fusk ska tillåtas.

Det är för övrigt en härlig match mellan Takase och Anderson som bilden kommer ifrån, där får man verkligen se Andersons ground game.

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 08 July 2011 - 11:18.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.