Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

5060 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (175 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (44 röster [25.14%])

Procent av omröstning: 25.14%

2. 4 (65 röster [37.14%])

Procent av omröstning: 37.14%

3. 3 (51 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

4. 2 (9 röster [5.14%])

Procent av omröstning: 5.14%

5. 1 (6 röster [3.43%])

Procent av omröstning: 3.43%

Multiplayer

1. 5 (130 röster [74.29%])

Procent av omröstning: 74.29%

2. 4 (36 röster [20.57%])

Procent av omröstning: 20.57%

3. 3 (2 röster [1.14%])

Procent av omröstning: 1.14%

4. 2 (4 röster [2.29%])

Procent av omröstning: 2.29%

5. 1 (3 röster [1.71%])

Procent av omröstning: 1.71%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 9.088234 (33) 50:-
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9.357142 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6.999998 (6) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.333332 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 22 April 2010 - 09:13

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
Återstår att se när uppdateringen når PS3, skall vi gissa till sommaren...

Postad 22 April 2010 - 09:52

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Hoppas de dröjer längre då detta påverkar några av mina favoritvapen negativt :D

I min bok får de hellre fixa de viktiga sakerna som att ja kan ha mer än mina 1000 uniqe dog tags som är glitchat till max nu :)

Postad 22 April 2010 - 11:58

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Hoppas de dröjer längre då detta påverkar några av mina favoritvapen negativt :)

Kör du med M60 eller hagelbössorna :D

Postad 22 April 2010 - 12:26

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Kör fan mest ump45an egentligen men ja har runt 1800 kills med M60in :)

Postad 22 April 2010 - 17:02

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
Ok så alla vapen är i stort sett lika statsmässigt sen då ;) tre motionsensors är ju bra iaf

360 får tydligen skins-download imorgon och ps3 o pc senare Källa
Edit: imorgon var det ju inte... artikeln är skriven den 20 så tomorrow är ju 21. alltså igår ;) :P

Redigerat av D-J, 22 April 2010 - 17:06.

Postad 23 April 2010 - 06:53

Herr_Nilo
  • Herr_Nilo
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Vi gjorde ett tappert försök igår Andi & Mad, men något stod inte rätt till med servrarna igår..
Eller det kanske var mig de var fel på. Hamnade i fel lag flera ggr om och spelet flöt inte för 5 öre när jag skulle squada med er.

Så jag fick helt enkelt spela på egen hand igår, känndes inte alls kul ;)

Tråkigt med fredag idag, haha.
Vi hörs till helgen, game on.

Postad 23 April 2010 - 07:38

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Vi gjorde ett tappert försök igår Andi & Mad, men något stod inte rätt till med servrarna igår..
Eller det kanske var mig de var fel på. Hamnade i fel lag flera ggr om och spelet flöt inte för 5 öre när jag skulle squada med er.

Så jag fick helt enkelt spela på egen hand igår, känndes inte alls kul :P

NÄ servers var inte speciellt roliga igår, droppen var sista gamet igår (Voldoo och free hörde! ;) ) körde medic med SPAS och med magnumbullets. satte 3st hagelbursts från 3 meters håll rätt i magen på killen men inte fan dog han... värsta var när man fick se han i killcam springa runt vidare med 100% health. Not fair! not fair!!! ;)

Postad 23 April 2010 - 07:48

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Det som känns lagom skoj är ju att mina total dogtags minskar dag för dag nu..
Hade i förrgår 1411 total dogtags efter att ha klippt phille några gånger..
Sen efter sista matchen sjönk det ner till 1405 :S
Igår sprang ja runt o kniva lite på slutet och innan ja stängde av kolla ja läget.
Då hade ja 1403 total dogtags. Fan de kanske ska ta o fixa buggen så ja inte kan ha mer än 1000 uniqe tags nu ;)

Postad 23 April 2010 - 08:07

Unregisteredb7938401
  • Unregisteredb7938401
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Tja!
Är det nån mer som har problem med mortar när man tex sitter i en buske eller nått, brukar få den rakt över mig och få epic fail. Det händer mig rätt ofta... trots att man har klart sikte i kikaren på målet.
Sen måste jag fråga om det finns nån svensk server eller nått liknande, är alltid lika kul när det dyker upp svenskar man kan lira med:D

Postad 23 April 2010 - 08:16

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Fredagkväll: Game on. Ladda handkontrollen. BF:BC2 spelet som gör dig osocial.

Det som känns lagom skoj är ju att mina total dogtags minskar dag för dag nu..
Hade i förrgår 1411 total dogtags efter att ha klippt phille några gånger..
Sen efter sista matchen sjönk det ner till 1405 :S
Igår sprang ja runt o kniva lite på slutet och innan ja stängde av kolla ja läget.
Då hade ja 1403 total dogtags. Fan de kanske ska ta o fixa buggen så ja inte kan ha mer än 1000 uniqe tags nu ;)

Det som känns riktigt bra med det här är att du slutar jaga mig med kniven! ;)

Tja!
Är det nån mer som har problem med mortar när man tex sitter i en buske eller nått, brukar få den rakt över mig och få epic fail. Det händer mig rätt ofta... trots att man har klart sikte i kikaren på målet.
Sen måste jag fråga om det finns nån svensk server eller nått liknande, är alltid lika kul när det dyker upp svenskar man kan lira med:D

Man måste akta sig med mortarn, minsta lilla ivägen och du sätter den där du sitter. Men hör ju förvisso när den kommer så man sätter ju igång och springa om man misstänker att man satt den i fel buske så att säga.

Postad 23 April 2010 - 08:56

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
angående mortarn:
Ibland tjuter det när man har satt ut den, nästan som när man får en målsökande mot sig när man sitter i en tank, fast annorlunda. Vad betyder det ljudet? Det händer mycket sporadiskt och har hänt både när jag har satt den långt borta och när man sätter den i busken man sitter i.

Någon som vet?

Postad 23 April 2010 - 09:01

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Thomasson: Fast dig har ja ju högt upp på min lista så ja räknar kallt med att de bara skulle fyllas på om ja tog dig lite mer ;)

Postad 23 April 2010 - 09:12

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Thomasson: Fast dig har ja ju högt upp på min lista så ja räknar kallt med att de bara skulle fyllas på om ja tog dig lite mer ;)

Ja du är allt en riktig kompis! Nu har jag börjat köra med m16a2 igen, vapnet är alldeles för roligt för att låta bli.

angående mortarn:
Ibland tjuter det när man har satt ut den, nästan som när man får en målsökande mot sig när man sitter i en tank, fast annorlunda. Vad betyder det ljudet? Det händer mycket sporadiskt och har hänt både när jag har satt den långt borta och när man sätter den i busken man sitter i.

Någon som vet?

Jag tror det har att göra med att den talar om för dig att nu kan du släppa knappen, när du kör hardcore så ser du inte den där lilla stapeln utan då talar ljudet om när du satt den.

Detta behöver naturligtvis inte stämma, men jag har uppfattat det som så i af.

Postad 23 April 2010 - 09:19

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
hehe visst är ja ;)
Fast vi spelar ju peppar peppar 97% av tiden på samma server i samma squad iaf

Postad 23 April 2010 - 09:46

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

hehe visst är ja ;)
Fast vi spelar ju peppar peppar 97% av tiden på samma server i samma squad iaf

Medvetet val från min sida, orkar inte passa ryggen från fantomer som kan smyga obemärkt förbi 11st för att sätta kniven i killen längst bak för att sedan vända på klacken och kniva resten av laget för den sköna stämningens skull.

Postad 23 April 2010 - 10:20

Herr_Nilo
  • Herr_Nilo
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Medvetet val från min sida, orkar inte passa ryggen från fantomer som kan smyga obemärkt förbi 11st för att sätta kniven i killen längst bak för att sedan vända på klacken och kniva resten av laget för den sköna stämningens skull.

Skönt att höra att det inte bara är jag som är rädd för Andi ;)
Förhoppningsvis har jag inte samma problem nu till helgen som jag hade igår när jag skulle squada med er.

Om så är fallet flyger nog handkontrollen ut från balkongen ;)

Postad 23 April 2010 - 10:43

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Skönt att höra att det inte bara är jag som är rädd för Andi ;)
Förhoppningsvis har jag inte samma problem nu till helgen som jag hade igår när jag skulle squada med er.

Om så är fallet flyger nog handkontrollen ut från balkongen :P

min HK joinar din ut genom rutan med om det blir samma som igår kväll! ska vi kasta ihopa? ;)

Postad 23 April 2010 - 12:27

Herr_Nilo
  • Herr_Nilo
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

min HK joinar din ut genom rutan med om det blir samma som igår kväll! ska vi kasta ihopa? ;)

Ju fler vi är desto roligare blir det ;)
Med lite tur kanske vi kan träffa min elaka granne :P

Anyway, helgen ska tillägnas åt att få demolition trophyn också. Den går så seeegt.

Postad 23 April 2010 - 12:56

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Ja du är allt en riktig kompis! Nu har jag börjat köra med m16a2 igen, vapnet är alldeles för roligt för att låta bli.

Nej kom igen nu... man plattar ett vapen sen tar man nästa. Är väll ingen sport i att springa runt med samma vapen hela tiden. Hur går det med SMG:erna förresten ;)

Sjukt störda servrar igår förresten, blev så trött det där sista gången när jag försökte joina med andi & co men det var ju lögn i h*vette. Så jag drog och lirade med dom andra istället

Postad 23 April 2010 - 13:13

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Nej kom igen nu... man plattar ett vapen sen tar man nästa. Är väll ingen sport i att springa runt med samma vapen hela tiden. Hur går det med SMG:erna förresten ;)

Sjukt störda servrar igår förresten, blev så trött det där sista gången när jag försökte joina med andi & co men det var ju lögn i h*vette. Så jag drog och lirade med dom andra istället

SMG = Nemesis

Äh jag kan bli så trött ibland att jag måste köra, såg att jag tog över 300kills under de rundor igår jag använde M16A2.

Men jag håller på att platta Saigan, M24an och M60in.

Lite roligt är ju att man har platinum på vapnen när man är i själva spelet, men går man på den officiella sidan så har jag inte det på några utav de vapnen som jag har plattat.

Lite väl mkt sådana små egenheter, jag har t ex 3st olika totaler på antal knivningar. En total i spelet, en på officiella statssidan och en på den inofficiella.

Postad 23 April 2010 - 13:50

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

SMG = Nemesis

Äh jag kan bli så trött ibland att jag måste köra, såg att jag tog över 300kills under de rundor igår jag använde M16A2.

Men jag håller på att platta Saigan, M24an och M60in.

Lite roligt är ju att man har platinum på vapnen när man är i själva spelet, men går man på den officiella sidan så har jag inte det på några utav de vapnen som jag har plattat.

Lite väl mkt sådana små egenheter, jag har t ex 3st olika totaler på antal knivningar. En total i spelet, en på officiella statssidan och en på den inofficiella.

Har också ibland funderat på om man skulle plocka fram M60 och äga skiten ur allt och alla, men det känns som det är mer respekt all ha plattat alla vapen. Och det finns fortfarande gott om vapen som är roliga att spela med så M60 får ligga på hyllan ett tag till.
Borde förresten börja snippra lite mera har ju inte plattat någon sniper bössa än. Är ju dock lite jobbigt då min spelstil bygger på "fullt ös medvetslös", så har inte tålamod att sitta och trycka i en buske på andra sidan banan ;)

och den officiella stats sidan är helstörd dom listar tex en 100 kills/guld stjärna på pistol istället för 50 som det ska vara. Där om någon stans borde ju stjärnor osv vara matchade mot spelet tycker man.

Postad 23 April 2010 - 13:55

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Har också ibland funderat på om man skulle plocka fram M60 och äga skiten ur allt och alla, men det känns som det är mer respekt all ha plattat alla vapen. Och det finns fortfarande gott om vapen som är roliga att spela med så M60 får ligga på hyllan ett tag till.
Borde förresten börja snippra lite mera har ju inte plattat någon sniper bössa än. Är ju dock lite jobbigt då min spelstil bygger på "fullt ös medvetslös", så har inte tålamod att sitta och trycka i en buske på andra sidan banan ;)

och den officiella stats sidan är helstörd dom listar tex en 100 kills/guld stjärna på pistol istället för 50 som det ska vara. Där om någon stans borde ju stjärnor osv vara matchade mot spelet tycker man.

Alltså man plockar ju inte flest kills på långt avstånd som jag brukar skjuta på, men mest poäng brukar det bli. Lätt när varje kill ger mellan 300 och 500 poäng varje gång. Relativt nära med 12x och m24 så går det ju väldigt fort att plocka många offer.

Din spelstil är ju allt annat än lugnt måste jag ju säga, men när vi lirar ihop så blir det en bra kompromiss. Vi brukar ju ligga rätt lika till när rundan är över.

Fast jag har fortfarande inte tvättat bort min recon stämpel trots att den ligger rätt i lä när man jämför med assault.

Postad 23 April 2010 - 14:13

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Fast jag har fortfarande inte tvättat bort min recon stämpel trots att den ligger rätt i lä när man jämför med assault.

Är ju för att man blir så vansinnig när du väl plockar fram den och sätter dig två mil ifrån där allt händer. På den där banan med ön tex häromdan när jag hoppar ner längst bak med min pp2000 och fullständigt rensar hela ön flera gånger om. När vi sedan går vidare till nästa bas kollar jag poängen men lik förbannat är man ju några hundra efter men dock tre ggr så mycket som den som ligger trea ;)
Så jag har kommit fram till att det är dice (och deras sjukliga marksmansystems) fel att du blir mobbad ;)

Postad 23 April 2010 - 14:21

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
map pack 3 på G

Postad 23 April 2010 - 14:26

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Är ju för att man blir så vansinnig när du väl plockar fram den och sätter dig två mil ifrån där allt händer. På den där banan med ön tex häromdan när jag hoppar ner längst bak med min pp2000 och fullständigt rensar hela ön flera gånger om. När vi sedan går vidare till nästa bas kollar jag poängen men lik förbannat är man ju några hundra efter men dock tre ggr så mycket som den som ligger trea ;)
Så jag har kommit fram till att det är dice (och deras sjukliga marksmansystems) fel att du blir mobbad :P

Igår var jag ju irriterad på laget vi mötte, speciellt på killen som lyckades plocka nemesis på mig på mina 13deaths och 52kills på Nelson bay. Tog tillbaka den 2 gånger på ö-banan.

Men jag håller med om att jag drar fram recon på vissa banor, men oftast bara när man ska köra lite counter-snipe. Av någon anledning gillar jag inte när jag blir skjuten av en wookie.

Men vi lär väl mötas ikväll, helst i samma squad då jag har någon jag kan lita på som håller rent runt mig ;)

Postad 23 April 2010 - 15:00

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

map pack 3 på G

vilken dynga, är väll ingen som spelar squad rush eller squad deathmatch. Men är väll troligen skit som redan ligger på skivan. Undrar när dom tänker slänga upp ett riktigt map pack med spellägen som folk faktiskt spelar. Ett best of pack hade varit grymt med de bästa banorna från tidigare bf spel

Postad 25 April 2010 - 08:52

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
Conquest på Port Valdez bör väl komma, ´den finns ju med på deras promotion sida!

Rush på Panama canal kan nog också vara fräckt!

Postad 25 April 2010 - 08:58

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

Conquest på Port Valdez bör väl komma, ´den finns ju med på deras promotion sida!

Rush på Panama canal kan nog också vara fräckt!

Frågan är om de utökar Panama Canal då eftersom den känns ganska liten för rush. Finns ju en del kringliggande byggnader som kanske går att använda.

Helt klart är att det går att konvertera en bana från conquest till rush åtminstone, Laguna Presa var grym som conquest och är minst lika grym som rush, och då gillar jag conquest mer än rush.
Conquest på Arica var jag starkt emot i början men har helt ändrat uppfattning, skitskoj. Dock känns den fortfarande aningen för liten.

Nelson Bay vill jag se som conquest, vore ganska annorlunda. Min hatbana som rush annars, hoppar oftast ut från servern när den kommer. :)

Postad 25 April 2010 - 23:58

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Halloj! Vore roligt om några MHBare som inte har mig på listan addar mig.
h0gb3rg1 är mitt PSN

Spelar ju för övrigt MW2 men mer och mer BFBC2.

Cheers

Postad 26 April 2010 - 06:37

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0
jag skickade en invite igår :(

Det var inte så roligt att hamna i fel lag igår.
Enda nöjet var min första guld Bling ;)

Laketown

Postad 26 April 2010 - 08:50

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

jag skickade en invite igår :(

Det var inte så roligt att hamna i fel lag igår.
Enda nöjet var min första guld Bling ;)

Laketown

Är ju bara att byta lag

Redigerat av vvv, 26 April 2010 - 11:18.

Postad 26 April 2010 - 09:06

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Kan man inte bara byta lag då? :(

Postad 26 April 2010 - 09:32

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

Kan man inte bara byta lag då? ;)

jag försökte, men hamnade i samma :(
men som sagt, det gav guld utdelning :)

Postad 26 April 2010 - 09:52

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

jag försökte, men hamnade i samma :(
men som sagt, det gav guld utdelning ;)

Tjena! Vems guldtag tog du? Jag la förövrigt till dig när jag såg din förfrågan.

Väl mött på slagfältet.

Postad 26 April 2010 - 10:42

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

Tjena! Vems guldtag tog du? Jag la förövrigt till dig när jag såg din förfrågan.

Väl mött på slagfältet.

jag vill minnas att det stod ditt namn på den :(

Postad 26 April 2010 - 11:27

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Jag vill minnas att det går att ta join session på folk även om squaden skulle vara full så man i alla fall hamnar i samma lag. Funkar ju så med inviten och har för mig att jag tagit join session också.

Och vad gäller tagsen så är det level 45 som gäller för guldtags, så thomasson kan det nog inte varit :(

Postad 26 April 2010 - 11:38

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Jag tog också min första guldtag igår. Vill minnas att det var lvl 41 på gossen/tösen som blidde av med halsbandet...

Är det inte lvl 0-20 brons, 21-40 silver, 41-50 guld?!

Postad 26 April 2010 - 11:49

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Jag tog också min första guldtag igår. Vill minnas att det var lvl 41 på gossen/tösen som blidde av med halsbandet...

Är det inte lvl 0-20 brons, 21-40 silver, 41-50 guld?!

är i så fall ytterligare skumma saker för jag har tagit folk 41-44 utan att fått guld, men detta spelet är ju ganska magiskt så det mesta kan ju hända :(

Postad 26 April 2010 - 12:23

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Jag kan ha fel. Jag får kolla upp det när jag kommer hem. Då har jag en anledning att sätta mig framför PS3:an även idag, till min höggravida sambos "stora glädje"...

Postad 26 April 2010 - 12:23

Herr_Nilo
  • Herr_Nilo
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

är i så fall ytterligare skumma saker för jag har tagit folk 41-44 utan att fått guld, men detta spelet är ju ganska magiskt så det mesta kan ju hända :(

Det finns en hel del som behöver åtgärdas ;)

Men förhoppningvis blir det bättre och bättre med tiden.

Postad 26 April 2010 - 12:50

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

Jag vill minnas att det går att ta join session på folk även om squaden skulle vara full så man i alla fall hamnar i samma lag. Funkar ju så med inviten och har för mig att jag tagit join session också.

Och vad gäller tagsen så är det level 45 som gäller för guldtags, så thomasson kan det nog inte varit :(

Jo det går, ibland.
Har flera gånger hamnat i motståndarlaget när jag testat, ibland så kommer man inte in i spelet överhuvudtaget.

Det var guld och jag är 99% säker att det var thomasson.

Postad 26 April 2010 - 13:01

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Jahopp de är väl bäst o kolla upp de ikväll genom sätta kniven i min kära vapendragare..

Postad 26 April 2010 - 13:13

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Jahopp de är väl bäst o kolla upp de ikväll genom sätta kniven i min kära vapendragare..

Jag går fasen inte online ikväll om det är så. :(

För övrigt så var det en riktigt klantigt av mig att åka på en knivning där också, längst bak i baracken på lighthouse (val paraiso) hade matat mig igenom hela vägen runt och säkert sprungit över minst 8-9st så jag var ju direkt inte förvånad att man var jagad. Men jag stog och sköt på en kille som höll på att disarma B ;) . Spelade även utan squad så jag förstår inte varför jag stod kvar och sköt egentligen, borde ha sprungit vidare.

Men det var en snygg knivning laketown.

Jag skulle fasen vilja ha svart på vitt någonstans där allt står, skulle även vilja veta vad skill level egentligen är till för och exakt hur den fungerar. Än så länge är ju allt spekulation.

Min sjönk förövrigt igår från 200 till 199, då dog jag väldigt lite igår, hade flera xx-0 rundor och resterande var mellan 4.5 och 6 i kd där merparten låg i den övre regionen.

Har jobbat mig från 1.8 till 1.96 nu i k/d och då har jag ändå en bra bit över 10000 kills, så det har varit riktigt hett nu de sista 20timmarna.

Postad 26 April 2010 - 13:18

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

• 256 inlägg
  • 0

En av de snyggaste hittills ;)

Jag var en av de du sprang över på vägen, hade ingen squad heller, så jag spawnade snett bakom baracken, blev förvånad över att du var kvar där, och ännu mer att jag lyckades smyga in från sidan :(

Postad 26 April 2010 - 15:17

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Jo det går, ibland.
Har flera gånger hamnat i motståndarlaget när jag testat, ibland så kommer man inte in i spelet överhuvudtaget.

Det var guld och jag är 99% säker att det var thomasson.

Tycker mig känna igen det. Brukar ofta hamna i motståndalaget när man joinar och vara
ensam MHB:are i andra laget är så där roligt.... :(
Har nog även hamnat i motståndarlaget när man har svarat på invites, vilket känns lite småintressant.... ;)

Postad 26 April 2010 - 16:43

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Jag går fasen inte online ikväll om det är så. :(

För övrigt så var det en riktigt klantigt av mig att åka på en knivning där också, längst bak i baracken på lighthouse (val paraiso) hade matat mig igenom hela vägen runt och säkert sprungit över minst 8-9st så jag var ju direkt inte förvånad att man var jagad. Men jag stog och sköt på en kille som höll på att disarma B ;) . Spelade även utan squad så jag förstår inte varför jag stod kvar och sköt egentligen, borde ha sprungit vidare.

Jag skulle fasen vilja ha svart på vitt någonstans där allt står, skulle även vilja veta vad skill level egentligen är till för och exakt hur den fungerar. Än så länge är ju allt spekulation.

Min sjönk förövrigt igår från 200 till 199, då dog jag väldigt lite igår, hade flera xx-0 rundor och resterande var mellan 4.5 och 6 i kd där merparten låg i den övre regionen.

Har jobbat mig från 1.8 till 1.96 nu i k/d och då har jag ändå en bra bit över 10000 kills, så det har varit riktigt hett nu de sista 20timmarna.

Vi får väll ta och gömma oss på någon random server, eller får vi helt enkelt bara skjuta ihjäl alla nötter som springer som galningar efter oss.

Har ju talat om flera ggr hur skill level funkar i stora drag men vill du sätta dig in i systemet så kolla här (man dör av tristess efter några minuter ;) )

Men jag tycker det blir inga poäng av den där k/d :)

Postad 26 April 2010 - 19:23

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Vi får väll ta och gömma oss på någon random server, eller får vi helt enkelt bara skjuta ihjäl alla nötter som springer som galningar efter oss.

Har ju talat om flera ggr hur skill level funkar i stora drag men vill du sätta dig in i systemet så kolla här (man dör av tristess efter några minuter :) )

Men jag tycker det blir inga poäng av den där k/d :)

Japp, det blir ns2000 så det tar tvärstopp direkt tror jag. Sedan har jag förstått det du säger och jag tycker det verkar vettigt. Vad jag tycker är konstigt är att det inte står något på de officiella sidorna om hur det är tänkt att fungera.

Tex varför finns skill level när man uppenbart inte vinner något på det, förutom att det ser bra ut?

Postad 26 April 2010 - 20:07

Kocho
  • Kocho
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
slängde in två c4 i fönstret på en bombplats ni hade plantat på (andi och mad) och fick totalt 710 poäng :) det var höjdpunkten idag. Den servern laggade dock otroligt mycket så jag lämnade innan matchen var klar

Postad 26 April 2010 - 21:02

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Kollade precis upp personen som gav mig en gulddtag igår. Level 40 har han.

Postad 26 April 2010 - 23:35

phnoll
  • phnoll
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Är det någon som saknar mig på stridsfältet eller är det bara jag som känner denna tomhet och saknad? :) Blev så desperat att jag rent av Betalade för att lira BFBC2 på PC!!!

:)

Jäkligt stressit och komplicerat att gå över plattformsmässigt men fan, knivningarna drog igång dirr! Mkt enklare på PC än PS3, så här efteråt.. Om jag säger så här, kniven träffar personen i fråga och personen i fråga DÖR!

:)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.