![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
9 år sedan |
![]() |
9 år sedan |
![]() |
13 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
Postad 29 november 2010 - 17:56
Postad 29 november 2010 - 17:58
Får inte upp min vänlista när jag försöker ge bort en bil, what gives? Det är väl PSN-vännerna man ger dom till? Så det inte är något dumt som GT5s interna vänlista?
Jag blev bara vän med det kontot sen var det bara att ge den till mitt main konto. Vilken bil fick du?
Redigerat av New Player, 29 november 2010 - 18:00.
Postad 29 november 2010 - 18:04

Postad 29 november 2010 - 18:10
Redigerat av New Player, 29 november 2010 - 18:21.
Postad 29 november 2010 - 18:20
Fuskade lite.
Spoiler
Gjorde du en ny användare och ett nytt psnlogin?
Postad 29 november 2010 - 18:25
Gjorde du en ny användare och ett nytt psnlogin?
Japp
Hoppas det hjälper.
Redigerat av New Player, 29 november 2010 - 18:31.
Postad 29 november 2010 - 18:39
Hoppas det hjälper
Tack så mycket. Fick det att fungera.
Dock .. blir det ju drygt att skapa emailadresser ifall man ska hålla på länge och leta.

Postad 29 november 2010 - 18:40

Men jag kan inte ge bort den till min main-account av någon anledning. Friendslistan (med en vän) kommer aldrig upp. När jag väl körde med min main-account sen så kunde jag ge bort en bil till ful-accounten. Och ta emot då. Men jag kunde fortfarande inte skicka den. Trots att den inte är favorite eller "vald" som primärbil.
Weird!
Men herregud så skön bil!
LOVE!
Redigerat av ColinZeal, 29 november 2010 - 18:41.
Postad 29 november 2010 - 18:56
Postad 29 november 2010 - 19:00
Får det inte heller att fungera. Den bara laddar men inget händer.Ferrari 330 ' 67 var SJUKT skön att köra. Vilken dröm!
![]()
Men jag kan inte ge bort den till min main-account av någon anledning. Friendslistan (med en vän) kommer aldrig upp. När jag väl körde med min main-account sen så kunde jag ge bort en bil till ful-accounten. Och ta emot då. Men jag kunde fortfarande inte skicka den. Trots att den inte är favorite eller "vald" som primärbil.
Weird!
Men herregud så skön bil!
LOVE!
Postad 29 november 2010 - 19:10
Dum fråga men lyckas inte hitta var man lägger till vänner. Någon som kan förklara?
Har du inga PSN vänner?
Postad 29 november 2010 - 19:13
Har du inga PSN vänner?
Har aldrig kört nå spel online än.
Men man lägger inte till vännerna inne i gt5?
Postad 29 november 2010 - 19:37
Jag blev ju av med min mustang så jag skulle gärna vilja ha en sån där bil.
Postad 29 november 2010 - 19:53
Kan vem som helst fixa ett sånt där konto och få en bil? Hur gör jag då?
Jag blev ju av med min mustang så jag skulle gärna vilja ha en sån där bil.
Fuskade lite.
Spoiler

Postad 29 november 2010 - 20:32
Redigerat av Lindholm R, 29 november 2010 - 20:34.
Postad 29 november 2010 - 21:25
Tack så mycket. Fick det att fungera.
Dock .. blir det ju drygt att skapa emailadresser ifall man ska hålla på länge och leta.
http://www.throwawaymail.com/ funkar finemang
Har skapat 6 konton hittils men bara fått skräpbilar so far. Verkar finnas många bilar i GT5 producerade '67... :/
EDIT: fick ferrari 330 nu på det sjunde kontot jag skapade

EDIT2: Jaha, trodde man skulle kunna sälja den för en massa pengar men det gick ju inte o sälja den överhuvud taget.
Redigerat av Unregistered69f7f285, 29 november 2010 - 21:38.
Postad 29 november 2010 - 21:55
har bara lyckats ta silver där, men håller på att kämpa nu med min R8 med 900kh och utan bromslinje
den är ju så otroligt smal den banan och så fort man hamnar lite utangför med ena hjulet så snurrar man, hur ska man lyckas köra ca 7 min på den banan utan misstag?
Postad 29 november 2010 - 22:00
Man gör som jag. Dvs, man blir kär i Det Gröna ****t och nöter och nöter den tills man kan den baklänges.den är ju så otroligt smal den banan och så fort man hamnar lite utangför med ena hjulet så snurrar man, hur ska man lyckas köra ca 7 min på den banan utan misstag?
För den har ALLT. Kvar på teknik, hårnålar, svepande kurvor, uppförsbackar, nerförsbackar, smala partier och snabba partier.
Den Gröna Drömmen som jag vill kalla den för. Jag hade nöjt mig med GT5 om den bara haft den banan.

Postad 29 november 2010 - 22:08
Men fasen vad svårt vissa saker är, andra rejset på Top Gear banan, när man ska köra Lotus Elise.
Har nött i några timmar men lyckas inte bättre än 5:a, funderar på att slå på all hjälp och hoppas det går bättre.
Måste säga att det som gör GT5 så bra är just banorna, finns ju så fantastiskt fina banor att sladda runt på.
Perfekt doserade kurvor osv.
Postad 29 november 2010 - 22:13
Man gör som jag. Dvs, man blir kär i Det Gröna ****t och nöter och nöter den tills man kan den baklänges.
För den har ALLT. Kvar på teknik, hårnålar, svepande kurvor, uppförsbackar, nerförsbackar, smala partier och snabba partier.
Den Gröna Drömmen som jag vill kalla den för. Jag hade nöjt mig med GT5 om den bara haft den banan.
menmitt minne och lokalsinne är inte så bra så jag kan omöjligt komma ihåg alla kurvor

Postad 29 november 2010 - 22:20
Va? Du följer vägen.menmitt minne och lokalsinne är inte så bra

Men ja, det tar några varv innan man lär sig banan. Jag har lärt mig partier av banan så allt sitter inte ihop ännu. Men en vacker dag så... Och vilken dag det kommer bli!

Postad 29 november 2010 - 22:21
Postad 29 november 2010 - 22:25
Va? Du följer vägen.
Men ja, det tar några varv innan man lär sig banan. Jag har lärt mig partier av banan så allt sitter inte ihop ännu. Men en vacker dag så... Och vilken dag det kommer bli!
haha lokalsinne knaske inte va rätt ord

men jag tänker inte sätta på racelinjen i alla fall hur frestande det än är
får fortsätta i morgon istället, ingen ide att köra mer nu när man är sur och grinig efter typ 10 misslyckade försök.
Postad 29 november 2010 - 22:27
Racelinje på, du lär dig banan snabbare. Och spelet är mer njutbar snabbare.men jag tänker inte sätta på racelinjen i alla fall hur frestande det än är
får fortsätta i morgon istället, ingen ide att köra mer nu när man är sur och grinig efter typ 10 misslyckade försök.

Postad 29 november 2010 - 22:34
Postad 29 november 2010 - 22:42
http://www.throwawaymail.com/ funkar finemang
Har skapat 6 konton hittils men bara fått skräpbilar so far. Verkar finnas många bilar i GT5 producerade '67... :/
EDIT: fick ferrari 330 nu på det sjunde kontot jag skapade
EDIT2: Jaha, trodde man skulle kunna sälja den för en massa pengar men det gick ju inte o sälja den överhuvud taget.
Annars räcker det ju med att skapa en användare och om man inte får den bil man vill ha så raderar man bara save-filen och börjar om. Spar en del tid jämfört med att skapa nya användare hela tiden.
Postad 29 november 2010 - 22:43
Ferrari F10 om man är född 2010?Undrar vad mer för roliga bilar man kan få om man skriver ett annat födelseår. Man kan nog få vilken bil som helst med lite tur säkert.

Postad 29 november 2010 - 22:55

En sak jag tycker är lite tråkigt är att motståndarbilarna ALDRIG gör något misstag, inte en inbromsning blir ju fel. Hade varit betydligt roligare om man kunnat ligga bakom och hetsa motståndarna till misstag men det går ju tyvärr inte...
Postad 29 november 2010 - 23:09
Det är sjukt vad fort några timmar kan gå framför TVn! Sambon tycker ju allt att man är lite tråkig men jag förstår inte alls vad hon menar
![]()
En sak jag tycker är lite tråkigt är att motståndarbilarna ALDRIG gör något misstag, inte en inbromsning blir ju fel. Hade varit betydligt roligare om man kunnat ligga bakom och hetsa motståndarna till misstag men det går ju tyvärr inte...
Konstigt, jag har sett (dock en enda gång) att en motståndarbil köra in i en framförvarande bil när den bromsade in vid en kurva. Då körde den framförvarande bilen ut på gräset och snurrade runt.
Så jag skulle säga att mostståndarbilarna visst gör misstag, men inte så ofta som man kanske skulle vilja.
Postad 29 november 2010 - 23:13
Är level 15 nu och plöjt ner ett antal timmar ute på asfalten :-)
Men fasen vad svårt vissa saker är, andra rejset på Top Gear banan, när man ska köra Lotus Elise.
Har nött i några timmar men lyckas inte bättre än 5:a, funderar på att slå på all hjälp och hoppas det går bättre.
Måste säga att det som gör GT5 så bra är just banorna, finns ju så fantastiskt fina banor att sladda runt på.
Perfekt doserade kurvor osv.
satt också ett bra tag o svor över ´lotusen..hade missat att det gick att slå på hjälpmedel. grymt mycket bättre gick det o köra då efter det..slipper den sladdande bilen mm
Postad 29 november 2010 - 23:50
Får tacka för tipset, på första försöket fick jag en Lamborghini Miura Bertone och nästa försök fick jag Ferrari 330 P4, så två trevliga bilar extra till garagetFuskade lite.
Spoiler

Postad 30 november 2010 - 06:43
den mest frustrerande banan i de här spelet är utan tvekan Nurburgring nordschleife
har bara lyckats ta silver där, men håller på att kämpa nu med min R8 med 900kh och utan bromslinje
den är ju så otroligt smal den banan och så fort man hamnar lite utangför med ena hjulet så snurrar man, hur ska man lyckas köra ca 7 min på den banan utan misstag?
Man lär sig banan och kör inte med en så effektstark bil, den banan handlar om teknik och inte effekt...
Postad 30 november 2010 - 07:29
Fick en mycket mycket bättre tid med en Lupo än med den gamla Mercan i Special Events iafden mest frustrerande banan i de här spelet är utan tvekan Nurburgring nordschleife
Postad 30 november 2010 - 07:31
Hehe visste inte att man kunde slå på hjälpmedeln, lyckades till slut ändå igår efter typ nån timme.satt också ett bra tag o svor över ´lotusen..hade missat att det gick att slå på hjälpmedel. grymt mycket bättre gick det o köra då efter det..slipper den sladdande bilen mm
Första handkontrollen råkade av någon konstig anledning gå sönder

Några fler som har kokat över när man precis inte klarar den sista tusen delen?
Något annat som var frusterande var med Nascar när man ska lyckas komma på 13.000 för att få guld, lyckades jag få 13.001

Postad 30 november 2010 - 08:21
Ja det är nästan skrämmande hur frustrerad man kan bli av att missa de där sista tusendelarna. Just därför nöjer jag mig till en början med brons, eller kanske silver, och går sedan tillbaka och försöker sätta bättre tider när jag känner för det. Det blir roligare så.Hehe visste inte att man kunde slå på hjälpmedeln, lyckades till slut ändå igår efter typ nån timme.
Första handkontrollen råkade av någon konstig anledning gå söndertur att man har ett par stycken i reserv.
Några fler som har kokat över när man precis inte klarar den sista tusen delen?
Något annat som var frusterande var med Nascar när man ska lyckas komma på 13.000 för att få guld, lyckades jag få 13.001liten lätt suck man drog då, fast skammen som ger sig så två försök senare blev det iaf 12.96*
Jag minns att jag prickade rätt tid exakt på tusendelen i något mission i GT4. Det godkändes inte. Då var man inte glad!

Postad 30 november 2010 - 08:34
För mig är det något med just bilspel som kan få mig att tända igång på alla 8Ja det är nästan skrämmande hur frustrerad man kan bli av att missa de där sista tusendelarna. Just därför nöjer jag mig till en början med brons, eller kanske silver, och går sedan tillbaka och försöker sätta bättre tider när jag känner för det. Det blir roligare så.
Jag minns att jag prickade rätt tid exakt på tusendelen i något mission i GT4. Det godkändes inte. Då var man inte glad!

Men jag ska nog börja som du säger att sattsa på typ brons/silver i början för att sedan försöka ta guld när man har vilat/laddat upp

Postad 30 november 2010 - 08:53
Fuskade lite.
Spoiler
Detta kommer ju generera till flera miljoner nya skräp PSN användare & mail konton.. undrar vad Sony kommer tycka om det.
Postad 30 november 2010 - 09:20
Blir lite irriterad på att det är så lätt att missa med kopplingen med g25,bara man är en bråkdel fel så blir det ju neutral och sen är det svårt att få i växeln igen ?
När jag lägger i tvåan från ettan så missar jag nästan alltid känns det som och precis som du skriver så är det ett jäkla skit att få i en växel igen

Har inte använt den manuella på ett tag nu, skiter i den för stunden faktiskt.
Postad 30 november 2010 - 09:25
Postad 30 november 2010 - 09:26
2. hur fungerar invite systemet ?
3. hur mycket får man välja, kan man begränsa vilka bilar som får var med i racet ?
4. får man välja banor själv ?
Postad 30 november 2010 - 09:51
Postad 30 november 2010 - 10:05
Här är ett sätt man kan få Jaguar XJ13. Du måste ha ett facebook konto.
GTPlanet Jaguar XJ13
Verka funka, jag fick ett par koder iaf, ska prova att redeema när jag sätter mig framför PS3an nästa gång..
Postad 30 november 2010 - 12:04
Japp GULD på alla licenser 60 pokaler på 2 dagar det är riktigt sjukt.
Postad 30 november 2010 - 12:23

Maseratin kan jag använda i de race som kräver en italiensk bil så det verkar vara en bra investering hoppas jag. Lamborghini har ett specialrace med ser jag..
Redigerat av Silverschnitzel, 30 november 2010 - 12:24.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar