Äh, vad har Bloodborne mot Kung Fu Rabbit ![]()
PSN+ (Playstation Plus)
Postad 01 October 2015 - 15:40
Äh, vad har Bloodborne mot Kung Fu Rabbit
En större chans att jag vågar lira ![]()
Postad 04 October 2015 - 09:19
Sweet!
edit/ aha Tim schafer. Spännande.
Redigerat av Demon Slayer, 04 October 2015 - 09:21.
Postad 06 October 2015 - 21:34
Postad 07 October 2015 - 08:32
Är väl tisdagar som gäller numera om jag minns rätt?
Ja det var ju tisdag igår ![]()
Postad 07 October 2015 - 14:13
Du lät så shockad och glad när du skrev det att jag trodde du tänkte att något blivit fel och att man kunde ladda ner det en dag tidigare, därav mitt svar
Postad 07 October 2015 - 14:33
Stämmer bra det.
Du lät så shockad och glad när du skrev det att jag trodde du tänkte att något blivit fel och att man kunde ladda ner det en dag tidigare, därav mitt svar
Haha, du tolkade in mycket i de där prickarna på slutet. ![]()
Postad 07 October 2015 - 15:54
Jag var för tidig så började spela Metroid-klonen istället och det var ju skitkul!
Postad 07 October 2015 - 15:57
Jag var för tidig så började spela Metroid-klonen istället och det var ju skitkul!
Vilket är det?
Postad 07 October 2015 - 16:54
Postad 07 October 2015 - 17:50
Vilket är det?
Xeodrifter. Men det är kort og jag måste tillägga att Metroid 1 är en av min top-5 absoluta favoritspel genom tiderna, brukar spela igenom det en gång vartannat år sirka, även om detta här inte alls är i närheten så är det klara och lite småsköna hyllningar till det. Ta det för vad det är - ett "gratis" minispel på 6 timmar.
Redigerat av Demon Slayer, 07 October 2015 - 17:51.
Postad 08 October 2015 - 07:56
Nä inte i prickarna
med tanke på vilka som är i tråden så tror jag alla vet att tisdagar gäller, vill man påminna om det så borde man väl isf skriva att tisdagar är det som gäller
Jaja, försökte bara hjälpa till för de som bevakar tråden, men men.
Funderar på om jag ska testa Broken Age, har ett par veckor innan jag ska slå till på Drake Coll.
Postad 08 October 2015 - 08:14
Jaja, försökte bara hjälpa till för de som bevakar tråden, men men.
Funderar på om jag ska testa Broken Age, har ett par veckor innan jag ska slå till på Drake Coll.
Tack!
Postad 08 October 2015 - 08:23
Broken age har jag testat lite, rätt kul faktiskt. Påminner ju om gamla peka/klicka...
Men nu ser jag bara fram emot battlefront betan idag
Postad 08 October 2015 - 09:34
Tack!
Så lite så! ![]()
Jag menade absolut inget illa med det sic. skrev ju varför jag skrev som jag gjorde
klart man ska hjälpa till, blev bara feltolkning.
Broken age har jag testat lite, rätt kul faktiskt. Påminner ju om gamla peka/klicka...
Men nu ser jag bara fram emot battlefront betan idag
Ok ![]()
Tänkte också ev köra Battlefront om jag får lite tid under helgen, annars ska jag nog testa Broken Age framöver, tack.
Postad 08 October 2015 - 15:41
Postad 08 October 2015 - 19:20
Skumt - låg inte sökbart hos mig samt ej under Free to Play. Fann det till sist under Digital Only..
Postad 08 October 2015 - 19:36
Upptäckte att jag givetvis inte kan köra Need for speed rivals utan online, frågan är om man skall förnya. Jag spelar nästan aldrig online bortsett från det spelet. Mitt plus abbonemang har givetvis gått ut.
Redigerat av Glidtassen, 08 October 2015 - 19:37.
Postad 11 October 2015 - 13:27
Var det någon som testade Hardware Rivals? Jag tyckte faktiskt det var rätt OK, skönt att slappspela lite. Bara in och kötta sen är man klar.
Postad 17 October 2015 - 11:17
Var det någon som testade Hardware Rivals? Jag tyckte faktiskt det var rätt OK, skönt att slappspela lite. Bara in och kötta sen är man klar.
Spelade lite, kändes lovande
Postad 25 October 2015 - 08:17
Eftersom Sony skjutit upp visningen av listan till mitten av nästa vecka, när spelen engentligen ska komma ut, så ryktas det om ett AAA-spel, de flesta verkar eniga om Battlefield Hardline.Några rykten för novembers spel?
Edit: Jag blandar nog ihop en del datum nu tror jag, skyller på morgontrötthet!
Redigerat av MartinAberg, 25 October 2015 - 08:18.
Postad 25 October 2015 - 13:52
Postad 27 October 2015 - 07:29
Tvekade lite inför att förnya prenumerationen.
Det blev "Evolve" istället för att skaffa en helårsprenumeration på plus. Rabatterna nuförtiden suger, finns sällan några prisvärda erbjudanden på plus. Med tanke på spelutbudet på den förra generationen fanns det fler erbjudanden att välja emellan.
En del spel som jag har blir kanske lidande: Far Cry, om man vill köra online parallellt med ens egna äventyr. Och NFS Rivals som är poänglöst om man inte kör online. Jag kollade lite på det nya Rallyspelet också, kanske kan vara prisvärt?
Postad 27 October 2015 - 15:01
Det blev "Evolve" istället för att skaffa en helårsprenumeration på plus.
Omfg
. Som att spola ner pengarna i toaletten istället tyvärr.
Det var på PC hoppas jag för övrigt? Iom att det är ett onlinespel.
Postad 27 October 2015 - 16:17
Tycker att spelet verkar helt ok, märk väl att det är kraftigt nedsatt i pris.
Men hey guys, jag kan alltid skaffa plus längre fram igen. Men som det ser ut just nu snålar PSN med rabatterna. Jag spelar mest äventyrsspel kanske 1-2 ggr per vecka.
Postad 28 October 2015 - 07:20
Gav upp imorse, fixade ett års abbonemang igen.
Även om man inte är en aktiv online gamer insåg jag emellertid hur mkt som är länkat till online ändå. Jag har spel som jag fixat via pluskontot som jag inte kan spela om jag är är aktiv prenumerant. Antar att jag får sätta tänderna i lite mer online antar jag ![]()
Postad 30 October 2015 - 14:34
Postad 30 October 2015 - 15:24
Ryktas om Walking Dead med, det vore kul för jag har varit nära att köpa det många gånger nu...
Det fick vi ju redan på Xbox One den här månaden =P
Postad 30 October 2015 - 15:25
Det fick vi ju redan på Xbox One den här månaden =P
Har du gått och blivit xboxare nu eller?+??+!11!
Postad 30 October 2015 - 16:39
Ryktas om Walking Dead med, det vore kul för jag har varit nära att köpa det många gånger nu...
Walking Dead Season 2 blev det. Och Magicka 2.
http://www.youtube.com/watch?v=L-sUMmIY1AA
Postad 30 October 2015 - 16:40
Fifan, hoppas games with gold är värdelösa i framtiden och att du får dålig FPS!
Postad 30 October 2015 - 21:05
Jepp. Jag köper inte alla spel längre. Orkar inte
Postad 01 November 2015 - 10:07
Kanske man skulle pröva WD s2. En fråga, kan man hoppa på s2 utan att lira första eller kommer man fatta nada?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
12 bilder
36 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?