Battlefield 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
5
|
(26)
|
199:- | |
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(12)
|
Inga priser | |
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden (40 inlägg)
|
14 år sedan |
Postad 05 December 2011 - 12:32
Postad 05 December 2011 - 12:49
Postad 05 December 2011 - 12:50
Satt faktiskt och tänkte på det på cykeln till jobbet imorse. (Det är där jag oftast tänker...) Jag har defekt färgseende och har skitsvårt att se skillnad på squadmates och fiender.
Jag gillar när speltillverkare lägger ner lite tid på att fixa alternativa färger, som Magnus Lorentzon t.ex. gjort på Hextacy (mycket bra spel till Android).
Postad 05 December 2011 - 12:58
Den tiden är väll bara för pc patchen, står ju egentligen inget om när B2K kommer till ps3. Maintenance fönstret ligger ju där för alla platformar så hade det varit upp till dice/ea så hade det nog kommit där. Men nu ligger det antagligen på sony när det släpps.Battlefield 3 will be getting a massive update coming in two days (Tuesday) at 8 am GMT (3 am EST). The total size of the patch comes in at 2gb. The reason for the file size being so large is that the patch carries a large part of the Back to Karkand expansion pack (due out on the 6th for those with PS3.
....
Postad 05 December 2011 - 13:15
Ser det nu, skumläste bara snabbt. my bad, helt rätt. får hoppas det kommer ut innan man kommer hem från jobb iafDen tiden är väll bara för pc patchen, står ju egentligen inget om när B2K kommer till ps3. Maintenance fönstret ligger ju där för alla platformar så hade det varit upp till dice/ea så hade det nog kommit där. Men nu ligger det antagligen på sony när det släpps.
Postad 05 December 2011 - 13:20
Postad 05 December 2011 - 13:23
It's gonna WAKE us UP! ^^Fan va ja längtar till Wake Island
JA, still facked upÄr det fortfarande något lurt med kontrollen på PS3? Har inte lirat på skitlänge så jag har ingen koll
han syftar på den konstiga inputlagg/sega accelerationen som vissa har med sina TV apparater.Vad skulle vara lurt med den menar du?
Postad 05 December 2011 - 13:27
solution #2 sluta supa, snusa, röka och ingen köpmat på 3 månader boom! problem solved!Köp ny tv, problem solved? ^^
Postad 05 December 2011 - 13:36
Hört att en del som har detta problemet säger att det blir mer spelbart om man sänker sensen. Lider inte av det själv så har inte testat, beror ju kanske på hur hårt drabbad man är.Är det fortfarande något lurt med kontrollen på PS3? Har inte lirat på skitlänge så jag har ingen koll
Postad 05 December 2011 - 13:41
på min SONY 46W4500 LCD är det sjuk skillnad jämfört mot när jag kör mot projjen.Hört att en del som har detta problemet säger att det blir mer spelbart om man sänker sensen. Lider inte av det själv så har inte testat, beror ju kanske på hur hårt drabbad man är.
Postad 05 December 2011 - 14:38
Postad 05 December 2011 - 14:45
Postad 05 December 2011 - 14:58
Händer ibland men för min del är det jag som råkar komma åt knappen i alla fall. Och det är som sagt när det är stressigt, blir att man flyttar hela handen lite och vips kommer man åt den där rackarns knappenNågot som ofta händer mig när jag spelar är att när jag ska ladda om vapnet precis efter jag avfyrat det så väljer min gubbe att kniva i luften istället. Det är även ett problem som hände i BFBC2. Jag har tre kontroller jag spelar med och samma problem där. Kniv och omladdningsknappen är på två helt olika platser så det finns inte en chans att jag kan trycka fel. Är jag verkligen den enda som stött på det här problemet? Det sker endast när det är som stressigast och PRECIS efter avfyrat skott när jag manuellt väljer att ladda om. Grymt irriterande.
Redigerat av vvv, 05 December 2011 - 14:59.
Postad 05 December 2011 - 15:33
Postad 05 December 2011 - 15:38
Något som ofta händer mig när jag spelar är att när jag ska ladda om vapnet precis efter jag avfyrat det så väljer min gubbe att kniva i luften istället. Det är även ett problem som hände i BFBC2. Jag har tre kontroller jag spelar med och samma problem där. Kniv och omladdningsknappen är på två helt olika platser så det finns inte en chans att jag kan trycka fel. Är jag verkligen den enda som stött på det här problemet? Det sker endast när det är som stressigast och PRECIS efter avfyrat skott när jag manuellt väljer att ladda om. Grymt irriterande.
Jag brukar råka ut för det när jag ska växla mellan raketgevär (främst javelin) och automatvapnet.. Lite jobbit att försöka döda någon när man är 10 meter ifrån en fiende som står och riktar sitt vapen emot sig. I BFBC2 kunde folk ha humorn att gå med på en knivduell, men det har nog ladrig hänt mig i BF3.. :-(
När jag tänker på det.. det e inte så att det händer om man försöker ladda om när man håller på att ladda om? =)
Redigerat av novaland, 05 December 2011 - 15:40.
Postad 05 December 2011 - 15:50
om man gick in för o backstabba någon i knivduell. Två som står o danser runt runt runt runt runt till någon
random kommer förbi o skjuter den andre ^^
Postad 05 December 2011 - 16:57
Köp ny tv, problem solved? ^^
Har en Panna G30, en av dom bättre när det gäller snabba spel(?), och jag får ruggig inputlag i bf3, ospelbart enligt mig.
Andra spel, såsom Cod funkar skitbra, inte spelat på nån bättre TV gällande Cod... låter skrytsamt, men TVn är riktigt bra till fps spel annars... förutom härliga bf3 då...
Så här har jag det: http://www.youtube.com/watch?v=naNUeDtWv5k
Bara i bf3 då... men andra spel reagerar TVn riktigt snabbt, inget inputlag eller nånting...
Fel video egentligen, men rätt roligt att han skrivit "whithout inputlag" med, hä hä
Redigerat av Garrett, 05 December 2011 - 17:06.
Postad 05 December 2011 - 17:54
Sånt där får mig uppriktigt att tycka synd om er som valt att köra detta på konsoll, ser ju helt ospelbart ut.Har en Panna G30, en av dom bättre när det gäller snabba spel(?), och jag får ruggig inputlag i bf3, ospelbart enligt mig.
Andra spel, såsom Cod funkar skitbra, inte spelat på nån bättre TV gällande Cod... låter skrytsamt, men TVn är riktigt bra till fps spel annars... förutom härliga bf3 då...
Redigerat av masse70, 05 December 2011 - 17:56.
Postad 05 December 2011 - 18:43
sänkte själv sensen rejält och nu funkar styrningen riktigt bra.tror att den höga sensen förstör styrningen så att folk tror att dom har värsta inputtlagget.Hört att en del som har detta problemet säger att det blir mer spelbart om man sänker sensen. Lider inte av det själv så har inte testat, beror ju kanske på hur hårt drabbad man är.
Postad 05 December 2011 - 19:01
Sånt där får mig uppriktigt att tycka synd om er som valt att köra detta på konsoll, ser ju helt ospelbart ut.
Kör på PC med iofs... men vill lira ps3 också ibland... men blir ju nästan åksjuk när det är så...
Postad 06 December 2011 - 04:43
Vi har gjort så att vi lagt till alla som ansökt om att få vara med i plutonen..
Synd. Men bra att veta!
Postad 06 December 2011 - 07:35
Synd. Men bra att veta!
Utveckla gärna varför det är synd? Det lär ju inte vara många som söker efter minhembio-platoon som inte är aktiva/passiva forumister, eller är det en till klubb för inbördes beundran?
Postad 06 December 2011 - 08:01
Köpte nya TV, problem not solved. Svårt att tro att det har något med TVn att göra.Köp ny tv, problem solved? ^^
Testat att ändra sens åt alla håll men det är totalt ospelbart för mig.Hört att en del som har detta problemet säger att det blir mer spelbart om man sänker sensen. Lider inte av det själv så har inte testat, beror ju kanske på hur hårt drabbad man är.
Postad 06 December 2011 - 08:05
Precis sådär är det för mig. Att felet ligger i TVn har jag svårt att köpa. Inhandlade en sprojlans ny TV lagom till releasen av BF3. Jag har aldrig någonsin haft problem med input lag på något spel förutom BF3Har en Panna G30, en av dom bättre när det gäller snabba spel(?), och jag får ruggig inputlag i bf3, ospelbart enligt mig.
Så här har jag det: http://www.youtube.com/watch?v=naNUeDtWv5k
Bara i bf3 då... men andra spel reagerar TVn riktigt snabbt, inget inputlag eller nånting...
Fel video egentligen, men rätt roligt att han skrivit "whithout inputlag" med, hä hä
Redigerat av Morot, 06 December 2011 - 08:23.
Postad 06 December 2011 - 08:35
Mer än kanske första halvtimman i betan efter att ha dagligen spelat BFBC2 i 20 månader..
Skulle påstå att de är en vanesak.
Postad 06 December 2011 - 08:42
Good for you. Jag lirade som fan i en vecka och försökte "vänja" mig vid det men till slut så sa jag fakk it och sket i spelet. Får plocka upp BFBC2 igen =)Kalla mig dum i huvet men ja ser inte problemet i filmen ovan. Tror ja har typ likadant hos mig o de är inget ja stört mig på.
Mer än kanske första halvtimman i betan efter att ha dagligen spelat BFBC2 i 20 månader..
Skulle påstå att de är en vanesak.
Postad 06 December 2011 - 09:03
Redigerat av Pansarhund, 06 December 2011 - 09:04.
Postad 06 December 2011 - 09:05
jiey!http://www.ea.com/1/...ducer-live-chat
VOIP jobbas tydligen hårt på nu...
Jag kanske är kräsen men det borde ha funkat från början kan jag tycka..
Jag ska med testa att sänka. Jag kör på 8 och det är rätt "fladdrigt"sänkte själv sensen rejält och nu funkar styrningen riktigt bra.tror att den höga sensen förstör styrningen så att folk tror att dom har värsta inputtlagget.
Postad 06 December 2011 - 09:28
Postad 06 December 2011 - 09:33
Jag vill gärna gå med i MHB gruppen.
Vet inte vad ni behöver, men jag heter "Nanneson" på Ps3an.
Jag kör mest Engineer, önskar såklart en bättre puffra, är på level 14 nu. Vilken anses vara bästa vapnet för denna klass?
Kan jag låsa upp vapen i CoOp som jag kan spela med i multiplayer med, i så fall bör jag kanske spela CoOp?
Tack för svar och hjälp.
Postad 06 December 2011 - 09:41
Nope, allt ligger nere. Serveruppdateringar etc enligt BF3 @ twitter.Någon som laddat ner nya kartorna idag? Tänkte hem och testa snart.
Postad 06 December 2011 - 10:02
Jag har till och med kört igång black op på dessa apparater, min grabb har det spelet (ursäktar hans dåliga smak) där finns inte problemet heller, hittills så är det bara BF3 som spökar.
Nu måste jagsvälja problemet då jag har riktigt svårt att se något när man kör 576p, men jag hoppas de får till något bättre.
Postad 06 December 2011 - 10:09
Hmm se där. Då ligger alltså inte problemet i TVn som många säger utan något är skevt med spelet. Som jag har förståt det så är det bara PS3versionen som lider utav detta? Jag fattar inte att det inte har kommit en fix för dettaSådär har jag på alla mina apparater, problemet försvinner om jag kör 576p, gäller också på alla mina bildvisare. För mig så är det ett hinder, jag blir inte effektiv om inte gubben rör sig direkt, i 576p så uppför sig spelet precis som bc2 gör i 720p.
Jag har till och med kört igång black op på dessa apparater, min grabb har det spelet (ursäktar hans dåliga smak) där finns inte problemet heller, hittills så är det bara BF3 som spökar.
Nu måste jagsvälja problemet då jag har riktigt svårt att se något när man kör 576p, men jag hoppas de får till något bättre.
Redigerat av Morot, 06 December 2011 - 10:12.
Postad 06 December 2011 - 10:20
Hmm se där. Då ligger alltså inte problemet i TVn som många säger utan något är skevt med spelet. Som jag har förståt det så är det bara PS3versionen som lider utav detta? Jag fattar inte att det inte har kommit en fix för detta
Apparater som jag provat med är
Pioneer kuro KRP-500A
Sony 40w2000
Samsung P2770H
Alla uppvisar exakt samma problem för mig.
Postad 06 December 2011 - 10:35
Samsung PS51D8005 kör jag med. Men jag får väl lyda tipset som jag fick här, köp ny TVApparater som jag provat med är
Pioneer kuro KRP-500A
Sony 40w2000
Samsung P2770H
Alla uppvisar exakt samma problem för mig.
Postad 06 December 2011 - 11:01
Nu ligger battlelogen nere ett tag till men annars är det bara att gå in på Minhembio plutonen i battlelog och ansöka så lägger vi till dig.Någon som laddat ner nya kartorna idag? Tänkte hem och testa snart.
Jag vill gärna gå med i MHB gruppen.
Vet inte vad ni behöver, men jag heter "Nanneson" på Ps3an.
Jag kör mest Engineer, önskar såklart en bättre puffra, är på level 14 nu. Vilken anses vara bästa vapnet för denna klass?
Kan jag låsa upp vapen i CoOp som jag kan spela med i multiplayer med, i så fall bör jag kanske spela CoOp?
Tack för svar och hjälp.
Känns svårt att ge något konkret råd vad gäller vapen beror ju lite på vad man gillar. G36c kör jag med den har lite kick och ganska hög rate of fire. Men en del gillar scar-h som gör mer skada men har i gengäld 20 skott i maget mindre rate of fire och mer kick. Så handlar om tycke och smak är bara att testa sig fram tills man hittar något man gillar.
Postad 06 December 2011 - 11:20
Frågan är om det kan stämma.. Måste prova i varje fall.
Samsung PS51D8005 kör jag med. Men jag får väl lyda tipset som jag fick här, köp ny TV
Tänker inte köpa en ny tv
Postad 06 December 2011 - 11:28
Va?! Kan det så enkelt? Det ska testasNu blev det lite spännande, pratade med en polare ur klanen och han frågade om jag menade när man gubben höger och vänster, så jag visade han videon härifrån. Då svarade han att sådär var det för han också, tills dess att han började köra med USBsladden i.
Postad 06 December 2011 - 11:32
Nu blev det lite spännande, pratade med en polare ur klanen och han frågade om jag menade när man gubben höger och vänster, så jag visade han videon härifrån. Då svarade han att sådär var det för han också, tills dess att han började köra med USBsladden i.
Tänker inte köpa en ny tv
Menar han att man ska köra med USB-sladden mellan kontrollen och PS3:an eller att sladden bara måste sitta fast i en port och t.ex. ladda en annan kontroll?
Postad 06 December 2011 - 11:35
Menar han att man ska köra med USB-sladden mellan kontrollen och PS3:an eller att sladden bara måste sitta fast i en port och t.ex. ladda en annan kontroll?
Man ska ha den kontroller man använder kopplad med sladd till ps3ans port/ar.
Låter konstigt, men jag är fasen beredd att prova allt. Finner det enormt irriterande som det är nu.
Redigerat av Ola Thomasson, 06 December 2011 - 11:36.
Postad 06 December 2011 - 11:36
Måste vara att man har sladden direkt kopplad till PS3 och kontrollen. Något annat är helt ologiskt.Menar han att man ska köra med USB-sladden mellan kontrollen och PS3:an eller att sladden bara måste sitta fast i en port och t.ex. ladda en annan kontroll?
Postad 06 December 2011 - 12:16
Seriöst, är så trött på serverbrowsern. igår fick jag upp 1 server 1!!! gjorde refresh och bytade filter men same shit, varför är det så ******** random? 1 gång under en lördagskväll fick jag upp 21 sidor med servrar och det var samma filter som sist. sällan man får mer än 3-5 sidor med servrar och såklart är dom alla fulla.. hoppas kommande patch harBack to Karkand kommer kl 12:00 GMT, så 13:00 här då.
-fixed serverbroswerproblem for PS3,XBOX360
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden
14 bilder
53 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?