Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

KILLZONE 2

4458 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ditt betyg på... (172 medlem(mar) har röstat)

Single Player

1. 5 (73 röster [42.44%])

Procent av omröstning: 42.44%

2. 4 (66 röster [38.37%])

Procent av omröstning: 38.37%

3. 3 (22 röster [12.79%])

Procent av omröstning: 12.79%

4. 2 (7 röster [4.07%])

Procent av omröstning: 4.07%

5. 1 (4 röster [2.33%])

Procent av omröstning: 2.33%

Multiplayer

1. 5 (87 röster [50.58%])

Procent av omröstning: 50.58%

2. 4 (40 röster [23.26%])

Procent av omröstning: 23.26%

3. 3 (30 röster [17.44%])

Procent av omröstning: 17.44%

4. 2 (9 röster [5.23%])

Procent av omröstning: 5.23%

5. 1 (6 röster [3.49%])

Procent av omröstning: 3.49%

Rösta Gäster kan inte rösta
Killzone 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.897434 (38) 99:-
1 relaterade trådar

Postad 28 February 2009 - 00:33

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Någon som beställt från blahdvd.com som fått sitt spel än?
Har inte själv hunnit kolla brevlådan idag.

Nope inte än.. får hoppas på måndag då.. tur man köpte ett ex i sverige med :)

//najkks

Postad 28 February 2009 - 00:33

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Heh..skämmit.men tack :-)

Postad 28 February 2009 - 00:48

vix41
  • vix41
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
det var ingen som visste om det gick att byta lag ingame på ett bra sätt ?

Jiff;
Ha ha visste inte att alla (eller dom man är nära kunde höra vad man sa) :) snackar en hel del skit med kompisen, och behöver hela tiden tydligt uppdatera mig om vart jag är ? mycket möjligt att det var jag som blev skjuten ha ha.

Postad 28 February 2009 - 01:33

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0
Jag blir bara tvungen att slänga in en "fan va kul det är att lira med er grabbar" innan jag går och lägger mig :)

Postad 28 February 2009 - 01:51

latsius
  • latsius
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Kunde inte hålla mig ifrån MP, (tänkte ju inte testa förrän jag klarat SP-delen en gång egentligen, med risk för att fastna i MP istället). Riktigt kul! - Lirade inte på MHB-servern, men det kommer säkerligen det med.

Kanske hade tur med servern, men trots 30-talet spelare skötte sig alla utmärkt, inget fjanteri, ingen friendly fire, "normal camping", etc etc. Kändes som jag hamnade bland riktigt vettiga spelare trots public standardserver av normal sort helt enkelt, och det är jag väldigt tacksam för, för upplevelsen var kanon!

Förövrigt tycker jag de har fått till bra miljöer av de kartor jag sett, (tjuvstartade med lite bottar före jag gav mig på riktigt MP), bra blandning av stort och litet, även i samma bana. Lite roligare/annorlunda än t ex BF eller COD som jag är van vid, där det kanske visst finns något hus eller två, men knappast rum på rum på rum som i detta lir. Det borgar för en mycket intensiv spelupplevelse, som dessutom är flexibel på alla sätt och vis.

Summan av kardemumman är att MP verkar ha väldigt mycket att erbjuda, (var dock lite tveksam när jag endast körde med bottar, helt obefogat visade det sig som sagt). MP är intensivt, utmanande, och väldigt actionspäckat. Är nog väldigt svårt att hålla sig vid liv längre stunder i detta spel, särskilt utan lagspel, och det är något som jag gillar. Hursomheslt är jag själv nöjd med att jag iaf hamnade på postiv KDR ikväll, bara hoppas på att det håller i sig. :)

Postad 28 February 2009 - 02:20

nano83
  • nano83
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Det var kul och spela med alla mhb-folk vilken tid ska ni köra imorn? sen skulle jag vilja veta lite mer info om klan och hur man kommer med :)

jag tyckte att det va svårt i början i spelet, tyckte som andra här på tråden att man dog väldigt lätt och man pepprade dem andra med kulor.men man ska ge det tid, nu tycker jag att det är lätt med kontrollen och fienderna dör lätt. gäller bara komma in i spelandet :rolleyes:

Postad 28 February 2009 - 02:23

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Fy faasen va man dör ibland...Från alla håll å kanter..

Jag hade dött..Stod brevid en annan kille,ett fönster brevid..
Pang så dör jag..Respawnar och hamnar på samma ställe,,ser en annan ligger död döende i ett annat fönster.
Återupplivar honom och belöningen blir ett skott i pannan..Var en fiende utklädd :)

Vettetusan hur många ggr såna har dödat mig i ryggen.
Längtar tills ja kan välja samma heheheh

Postad 28 February 2009 - 02:57

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Grymt skojj att lira med er alla!!

Just fan, kom på att ingame music funkar när man spelar online, nice!

Postad 28 February 2009 - 03:14

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
nu har jag nått högsta rank tror jag) har tre stjärnor i alla fall :)
går bättre och bättre för mig,, speciellt nu på slutet,, får 15-20 kills varje match nästan och ibland mer,, bra för att va mig i alla fall :rolleyes: den där saken som gjorde så att det såg ut som man va med andra lageet gjorde susen,, riktigt kul :P

nu blir det vila fram till söndag kväll,, ska på dop den häe helgen och det kan va skönt med en paus faktiskt,, sjukt många timmar sen i onsdags har det blivit :D
det är ju så grymt kul att spela med er när vi är 32 pers,, totalt kaos,, allt skakar och smäller och exploderar och bioljudet går varmt och jag älskar det :D

Postad 28 February 2009 - 03:21

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Så där ja, nu har jag säkert lirat 25h ( killzone.com nere och jag har stängt av PS3:an så jag vet inte säkert ).
Lite tankar:

Riktigt ###### grymt spel! Som väntat. Kanske lite mer intensivt än vad jag hade trott, särskilt på vissa banor...hehe.
Jag måste säga att sniper, I love it! Jag hatar att vara sniper i COD-serien men här älskar jag det!
Låste upp 5x zoom på sniper scopet nu ikväll också, riktigt nice! När jag kör sniper kör jag oftast med C4 som "Second ability", funkar klockrent!
Håller med morlock om att single-shot bössan är skön som ******** ( men det visste vi ju alla från demot/betan, eller hur? ) också, bra tryck i den. Dock så lämpar sig inte den för alla banor.
Men som sagt var, jag kör sniper så ofta det går nu!

Sen håller jag med Frasse om att det är grymt svårt att låsa upp "repair ability" så grymt bra jobbat erlander! Minst 1 sån "kille" behövs garanterat när man kör klanmatcher. Hehe, vi får väl se om fler här orkar låsa upp den, jag kommer nog inte göra det iallafall.

Nasty är riktigt grym med hagelsprakaren måste jag säga!

Jaja, nu kommer jag inte lira på lite drygt 1 vecka, sticker till Åre på söndag, så kör hårt!
Kanske kommer jag in nån timme imorgon, vi får se.

Redigerat av BrittBastard, 28 February 2009 - 03:21.

Postad 28 February 2009 - 03:27

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
har jag också fått sniper nu då när jag har högsta rank? och nån andrahandsvapen har jag inte vad jag har märkt förutom pistol, hur gör man mer än levlar till max för att få allt då-? har det med dom där banden och medalejerna att göra kanske?

Postad 28 February 2009 - 03:27

Unregistered64ab0350
  • Unregistered64ab0350
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Granatregnet kan bli rätt så intensivt ibland, kom f*n inte ur spawnrummet på 10 min vid ett tillfälle för alla bara lobbade sina granater. KAOS!

2 granater räcker, 3 är för mycket.

Postad 28 February 2009 - 03:32

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

har jag också fått sniper nu då när jag har högsta rank? och nån andrahandsvapen har jag inte vad jag har märkt förutom pistol, hur gör man mer än levlar till max för att få allt då-? har det med dom där banden och medalejerna att göra kanske?

Just precis, det är så att du t ex ska få fem kills med "bot" under en match. Gör detta 8 matcher, sen låser du upp en ny ability. Eller för att få 5x zoom med sniperbössan så ska du få 10kills med sniperbössan x 8 matcher.
Kolla morlocks första inlägg, det står säkert där!

EDIT: Gamepsots video review av Killzone 2!

http://www.gamespot....-2-video-review

Redigerat av BrittBastard, 28 February 2009 - 03:36.

Postad 28 February 2009 - 03:54

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

har egentligen ficklampan på hagelbössan nån funktion? hade varit skoj om den typ bländat motståndarna eller nåt :)

tycker den är svårspelad dock, missar man ett skott i närstrid är man rätt körd. dock är ju saboteur-riflet helt klart sämst, ammon tar ju slut på 2 röda..

Jag gillar sabotör, speciellt när man springer med högtalare eller ska döda den utvalda snubben.

Haha det blev ett jeffla liv innan när jag dödade han där som är märkt, de fattade inte hur jag kom förbi allt försvar de hade lagt upp, ******** vad de skrek i sina mickar att det var orättvist. :P

Ska du köra sabotör så kör burst med puffran så träffar du nog mer och ammon räcker längre. :rolleyes:

Postad 28 February 2009 - 06:57

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0
Riktigt kul är SP iaf! Hur många timmar tog det för er som klarat det?

Postad 28 February 2009 - 07:20

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0
Om man fått en clan invite, var godkänner man ?

I övrigt OMG, GOTY, WTF...helt mållös över detta, kan faan inte sova efter att ha lirat MP.

Chokad....

Postad 28 February 2009 - 07:55

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
tog oskulden på mp igår,och alla fräna förkortningar i världen räker inte till för att beskriva upplevelsen :) .att det gick riktigt kasst i början berrode nog på att man glömde bort att strida och bara stod och beundrade alla detaljer som dom har lagt in,helt sjukt spel :rolleyes: ...väntar redan på att det ska bli kväll så man får hoppa in i köttkvarnen igen...

Postad 28 February 2009 - 08:44

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Sandbanan tycker jag är grymt läcker :)

Postad 28 February 2009 - 09:01

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0

Sandbanan tycker jag är grymt läcker :)

Instämmer den var grym, undrar om det var efter den vi lirade en bana som var smal och trång och i tempo som jag absolut inte hängde med i... dog å dog å dog å dog...m.m.
Den var helt galen, tyckte vissa speltyper i cod4 typ shipment var crazy men det är f-n rena semestern jämfört med detta...

Å galet snyggt är det...var flera gånger igår som någon "feg" j-vel klippte mig när jag kollade på vyerna..

Sluta med det!

:rolleyes:

Redigerat av Unregistered4eba3a31, 28 February 2009 - 09:40.

Postad 28 February 2009 - 09:19

Royzon
  • Royzon
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Sandbanan är grym ja, älskar o snipa med standardvapnet på den. får hur mycket kills som helst

Blir o köpa mic idag, lite segt o inte kunna säga tack eller var så god när nån healar en :)

Postad 28 February 2009 - 09:47

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
har låg volym men jag känner igen en röst...brukar höra nån svära hehe....sat*an tror jag personen brukar säga :-) har sån grym abstinens*suckar* hur ska jag klara mig till inatt :-(

Postad 28 February 2009 - 10:01

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Ne har inte lyckats fastna i MP ännu. Trodde det skulle vara mer smyg och inte så hymla stressigt. Känns som att man är död om man står still 1 sekund för länge. Sen tar det sån tid att få poäng också, ibland kan jag sluta på ett tiotal poäng bara på en runda. Då kan man ju lika gärna skita i att spela :) Nu har jag iaf blivit medic och får lite poäng på det viset. Men någon som har lite tips hur man ska överleva och döda folk, speciellt i närstrid, där blir det fullt ös, vilket kanske inte är så bra, men känns ju inte heller som att man har tid att sikta in sig och skjuta några skott i taget? Lite pinsamt att jag kan förlora en duell fast jag började med att skjuta på den andra bakifrån :rolleyes:

Postad 28 February 2009 - 10:20

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3653 inlägg
  • 0

Ne har inte lyckats fastna i MP ännu. Trodde det skulle vara mer smyg och inte så hymla stressigt. Känns som att man är död om man står still 1 sekund för länge. Sen tar det sån tid att få poäng också, ibland kan jag sluta på ett tiotal poäng bara på en runda. Då kan man ju lika gärna skita i att spela :) Nu har jag iaf blivit medic och får lite poäng på det viset. Men någon som har lite tips hur man ska överleva och döda folk, speciellt i närstrid, där blir det fullt ös, vilket kanske inte är så bra, men känns ju inte heller som att man har tid att sikta in sig och skjuta några skott i taget? Lite pinsamt att jag kan förlora en duell fast jag började med att skjuta på den andra bakifrån :rolleyes:

Håller med, just nu tycker jag det är rätt så trist att spela Killzone 2 multiplayer. Rörigt som tusan och man vet inte riktigt vad man ska göra.

Postad 28 February 2009 - 10:33

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Nope inte än.. får hoppas på måndag då.. tur man köpte ett ex i sverige med :rolleyes:

//najkks

Jag fick faktiskt mitt igår från blahdvd :)
Trevligt spel detta helt klart!

Postad 28 February 2009 - 10:44

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0

nu har jag nått högsta rank tror jag) har tre stjärnor i alla fall :)
går bättre och bättre för mig,, speciellt nu på slutet,, får 15-20 kills varje match nästan och ibland mer,, bra för att va mig i alla fall :rolleyes: den där saken som gjorde så att det såg ut som man va med andra lageet gjorde susen,, riktigt kul :P

nu blir det vila fram till söndag kväll,, ska på dop den häe helgen och det kan va skönt med en paus faktiskt,, sjukt många timmar sen i onsdags har det blivit :D
det är ju så grymt kul att spela med er när vi är 32 pers,, totalt kaos,, allt skakar och smäller och exploderar och bioljudet går varmt och jag älskar det :D

Ja fan du dödade mig j*vla många gånger igår när jag precis hade kommit in, varenda gång jag dog så dök ditt namn upp :D då var man inte glad men efter några rundor gick det bättre. ******** va kul det är, så fort jag stängt av vill jag bara starta igen, synd att jag bara har tid på kvällarna men vi syns online ikväll kan jag lova :D

Men en konstig sak, sista rundan jag körde igår så fick jag ett band eller något så jag kunde ha fler granater, men sen när jag gick ut i meny så var det borta och poängen jag fick också, varför blir det så?

Postad 28 February 2009 - 11:11

Henke811
  • Henke811
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0

Ja fan du dödade mig j*vla många gånger igår när jag precis hade kommit in, varenda gång jag dog så dök ditt namn upp :rolleyes: då var man inte glad men efter några rundor gick det bättre. ******** va kul det är, så fort jag stängt av vill jag bara starta igen, synd att jag bara har tid på kvällarna men vi syns online ikväll kan jag lova :)

Men en konstig sak, sista rundan jag körde igår så fick jag ett band eller något så jag kunde ha fler granater, men sen när jag gick ut i meny så var det borta och poängen jag fick också, varför blir det så?

det brukar ta en liten stund innan det uppdateras har ja märkt, brukar komma när man kört en match eller så!

Postad 28 February 2009 - 11:38

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Får man poängen fast man stänger av mitt i en rond? Eller om man får error

Postad 28 February 2009 - 11:41

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Får man poängen fast man stänger av mitt i en rond? Eller om man får error

inte om det avbryts men hoppar du av frivilligt så får du dina poäng

Postad 28 February 2009 - 11:42

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
hatar när spelet stänger av sig när man spelar,, felkod 10002 :) och jag som bara kan spela ett par timmar till innan jag ska iväg på dop

Postad 28 February 2009 - 11:43

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

inte om det avbryts men hoppar du av frivilligt så får du dina poäng

Ok välldigt online vänligt spel alltså. Dock fick jag error nu, och kommer inte in:(

Postad 28 February 2009 - 11:44

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Ja fan du dödade mig j*vla många gånger igår när jag precis hade kommit in, varenda gång jag dog så dök ditt namn upp :P då var man inte glad men efter några rundor gick det bättre. ******** va kul det är, så fort jag stängt av vill jag bara starta igen, synd att jag bara har tid på kvällarna men vi syns online ikväll kan jag lova :rolleyes:

alltid lika kul att göra folk irriterade :D
har hittat minfavoritklass i alla fall,, vet inte va den heter men kul är det och springa omkring med K-pist i alla fall :)

Postad 28 February 2009 - 11:44

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

hatar när spelet stänger av sig när man spelar,, felkod 10002 :) och jag som bara kan spela ett par timmar till innan jag ska iväg på dop

hehe fick inte du heller spela mera :rolleyes:

Postad 28 February 2009 - 11:49

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

hehe fick inte du heller spela mera :)

nej tyvärr inte, vi får hoppas att det funkar ingen om 30 sek när jag ska testa igen :rolleyes:

Postad 28 February 2009 - 12:01

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
När vi lira inatt så blev jag utkastad från PSN 3ggr när man hade typ 30p så surt o komma in me 0 igen och inte få några poäng från den rundan :/

Postad 28 February 2009 - 12:04

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Jag låste upp scout (sniper) under kvällen igår och det var ju hur kul som helst. Dock har det aldrig varit så svårt som nu att skjuta nån som rör sig. Mest kills fick jag iof när jag sprang runt som rambo och sköt från höften (alá hagelbössa) med snipergeväret.

Riktigt skoj med alla "nya" gubbar med som iaf jag aldrig har sett innan spela med oss. Kul att kunna svära åt andra :)

Redigerat av erlander, 28 February 2009 - 12:05.

Postad 28 February 2009 - 12:09

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Jag låste upp scout (sniper) under kvällen igår och det var ju hur kul som helst. Dock har det aldrig varit så svårt som nu att skjuta nån som rör sig. Mest kills fick jag iof när jag sprang runt som rambo och sköt från höften (alá hagelbössa) med snipergeväret.

Riktigt skoj med alla "nya" gubbar med som iaf jag aldrig har sett innan spela med oss. Kul att kunna svära åt andra :)

Haha ja tror de va dig jag hörde säga "Kan du stå still" eller någ liknande innan du döda mig :rolleyes: Jag sprang runt uppe i nåt rum på den där banan me all sand som flyger omkring. Så kom du bakom mig o vänta på att jag skulle lugna ner mig hehe.

Postad 28 February 2009 - 12:17

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0
Men vad är det som händer? Jag vill spela nuuuuu

Postad 28 February 2009 - 12:19

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

det är så långa avstånd om man jämför med cod så det är lite svårt å beräkna hur långt framför man ska sikta
men jag fick in en skön kill på cederboy på sandbanan precis i början rakt över banan när han tvärade i full fart siktade 2 streck framför honom å det plingar till :rolleyes: underbar känsla.
fast riktigt kul att höfta ihjäl folk på 50 meters avstånd oxå

Postad 28 February 2009 - 12:57

soundside
  • soundside
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0
Hej alla.

Några relativt dumma frågor.

Jag vill gärna lira med er på er server men är än så länge rätt kass så måste försöka "levla" lite först.. Har ni några tips på hur jag ska göra för att snabbt komma upp i rank? :P

Som jag förstår det så är det lättast att komma in på servern om jag har någon av er i vännerlistan och gå den vägen.. Någon som lirar mycket som jag kan lägga till eller någon som vill lägga till mig? :P

PS3 id - adwater

/ V

Postad 28 February 2009 - 13:00

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Sorry om jag drog från servern igår gubbar men jag började spela igår och det gick inget vidare.....var tvungen att spela mot lite amatörer istället. Sen verkar ju alla ha rankat upp nästan färdigt så det var inte så kul att möta er med endast standarduppsättning då....

Postad 28 February 2009 - 13:01

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Hej alla.

Några relativt dumma frågor.

Jag vill gärna lira med er på er server men är än så länge rätt kass så måste försöka "levla" lite först.. Har ni några tips på hur jag ska göra för att snabbt komma upp i rank? :D

Som jag förstår det så är det lättast att komma in på servern om jag har någon av er i vännerlistan och gå den vägen.. Någon som lirar mycket som jag kan lägga till eller någon som vill lägga till mig? :D

PS3 id - adwater

/ V

döda massa folk, då levlar du fort :P

har spelet lite mer SP nu,, kan inte säga att jag tycker det är speciellt roligt, snyggt som fan är det men det räcker inte,, typ ingen story alls,, bara massa ta skydd ocskjuta hela tiden,, blir lätt långtråkigt,, tur att MP är det roligaste som finns istället , så kan jag lägga all tid där :P

Redigerat av andreassofus, 28 February 2009 - 13:06.

Postad 28 February 2009 - 13:05

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0
It's alive.. It's Aliiiive!

Postad 28 February 2009 - 13:06

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
tänk på mig som inte ens fått trycka power på PS3an med KZ2 liggandes i den......

Postad 28 February 2009 - 13:36

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0
Har skapat en server nu för de som vill spela med/mot varandra.

MHB 2, lösen är det vanliga, dvs: mhb

:P

Postad 28 February 2009 - 13:41

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Jag är på väg!

edit: Jag hade visst inte dig på min friendlist, men ska försöka hitta gamet i listan.

edit 2: Jag hittade gamet, men jag hade visst inte rätt "ranking" för att komma in :/.

Redigerat av Unregistered5f833d6c, 28 February 2009 - 13:49.

Postad 28 February 2009 - 13:59

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0

Jag kommer inte in eftersom jag ej har rätt rank. det får ni fixa

Postad 28 February 2009 - 13:59

Andreaz
  • Andreaz
  • Användare

• 195 inlägg
  • 0

Jag är på väg!

edit: Jag hade visst inte dig på min friendlist, men ska försöka hitta gamet i listan.

edit 2: Jag hittade gamet, men jag hade visst inte rätt "ranking" för att komma in :/.

nte heller rätt ranking :P

FIXA Einhaerjer

Postad 28 February 2009 - 14:01

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Nu är pappa pinhead på väg. I am pain :P

Ska bara ut å hämta proviant sedan ska jag fanimig ta tag i spelandet.

Postad 28 February 2009 - 14:03

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

• 1086 inlägg
  • 0
Jag har startat servern nu, kom in! MHB NORDIC, lösen; mhb

Adda mig om ni vill lira! PSN; Nastycrew

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 28 February 2009 - 14:24.

Postad 28 February 2009 - 14:04

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Sköna matcher igår grabbar (även fast det gick sisådär för mig, många banor man inte spelat förut). Saknar COD4:as lite mer taktiska spelstil, men det var rätt kul att bara få kötta på för en gångs skull.
Vi syns ikväll!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.