Trist, sköt om dig!Jahopp, då var skilsmässan ett faktum....
Därav har ni inte sett mig på skjutbanan på länge. Får väl ta upp dödandet när vi flyttat isär.
Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 31 March 2008 - 10:34
Postad 31 March 2008 - 10:44
Jag skrattade länge för att det var så sjukt
Vilka är era roligaste/konstigaste kills??
Redigerat av Numero1, 31 March 2008 - 13:10.
Postad 31 March 2008 - 11:04
Det roligaste/märkligaste jag gjort är när jag skulle fixa "Goodbye"-challengen (fall 10 meter eller mer till din död) på Crash. Springer längst upp på höghuset och hoppar ut där vid stegen. Påvägen ner ser jag en fiende påväg mot huset , som jag skjuter med min ak, landar på densamma och överlever!!?? (jag misslyckades alltså med min challenge, men fick en kill istället.)Vilka är era roligaste/konstigaste kills??
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 31 March 2008 - 11:10.
Postad 31 March 2008 - 11:29
Det roligaste/märkligaste jag gjort är när jag skulle fixa "Goodbye"-challengen (fall 10 meter eller mer till din död) på Crash. Springer längst upp på höghuset och hoppar ut där vid stegen. Påvägen ner ser jag en fiende påväg mot huset , som jag skjuter med min ak, landar på densamma och överlever!!?? (jag misslyckades alltså med min challenge, men fick en kill istället.)Vilka är era roligaste/konstigaste kills??
hahaha!
Men det skulle ju vara ÄNNU coolare om han dött pga. att du landade på han!
Postad 31 March 2008 - 12:27
En annan kul grej var när du och jag bl.a körde S&D på Crossfire. Vi hade precis avancerat förbi bombplats B uppåt, jag ska precis sätta ut en claymore när en FI kommer och springer förbi mig, får syn på dig och börjar skjuta samt backar in i min claymore som jag precis satte ner bakom ryggen på FI. Såg rätt kul ut.hahaha!
Men det skulle ju vara ÄNNU coolare om han dött pga. att du landade på han!![]()
Postad 31 March 2008 - 13:03
hehehe...galet!!!Det roligaste/märkligaste jag gjort är när jag skulle fixa "Goodbye"-challengen (fall 10 meter eller mer till din död) på Crash. Springer längst upp på höghuset och hoppar ut där vid stegen. Påvägen ner ser jag en fiende påväg mot huset , som jag skjuter med min ak, landar på densamma och överlever!!?? (jag misslyckades alltså med min challenge, men fick en kill istället.)Vilka är era roligaste/konstigaste kills??
Morlock: Hade du med svårt att sova i natt?
Jag avskyr omställning av tiden
Min kropp blir inte en timme piggare bara för att klockan ringer en timma tidigare än vanligt
Redigerat av Numero1, 31 March 2008 - 13:04.
Postad 31 March 2008 - 13:19
Var tvungen att fixa de där sista headshotsen med Scorpion så jag kunde gå vidare...Morlock: Hade du med svårt att sova i natt?
Postad 31 March 2008 - 13:39
hehe...usch, det är tugnt att jobba i dagVar tvungen att fixa de där sista headshotsen med Scorpion så jag kunde gå vidare...Morlock: Hade du med svårt att sova i natt?
Postad 31 March 2008 - 13:42
japp....såg att du bodde där.......jobbar ju i stan.....
får ta en öl nån gång! Snacka cod4 taktik.
låter klockrent....
Najs!
Kommer nog finnas där varje lördag from nu
Skicka en signal till mig när du går ut nästa gång.
Obs! Ingen date
Postad 31 March 2008 - 14:04
Ni måste ha undrat.. "-vad fan håller han på med"
Redigerat av Lobello, 31 March 2008 - 14:06.
Postad 31 March 2008 - 14:16
Jag gjorde nog min skönaste grej här om dagen då jag körde S&D med några av er och var nere i tunneln på pipeline och just som jag ska minera en claymore kommer det en snubbe och när jag böjer mig ner för att plantera den så försöker han kniva mig men jag duckar ju omedvetet och sedan backar jag och han dör av min mina
![]()
Jag skrattade länge för att det var så sjuktKände mig som värsta kung fu proffset
Jag har lyckats med bedriften att döda sex personer med hjälp av en och samma exploderande bil.
Det var sådär lagomt populärt eftersom samtliga sex pers var medspelare.
Postad 31 March 2008 - 14:19
hahaha det var inte dåligtJag gjorde nog min skönaste grej här om dagen då jag körde S&D med några av er och var nere i tunneln på pipeline och just som jag ska minera en claymore kommer det en snubbe och när jag böjer mig ner för att plantera den så försöker han kniva mig men jag duckar ju omedvetet och sedan backar jag och han dör av min mina
![]()
Jag skrattade länge för att det var så sjuktKände mig som värsta kung fu proffset
Jag har lyckats med bedriften att döda sex personer med hjälp av en och samma exploderande bil.
Postad 31 March 2008 - 14:21
WOW, Grymt!!
Postad 31 March 2008 - 14:24
hahaha det var inte dåligtJag gjorde nog min skönaste grej här om dagen då jag körde S&D med några av er och var nere i tunneln på pipeline och just som jag ska minera en claymore kommer det en snubbe och när jag böjer mig ner för att plantera den så försöker han kniva mig men jag duckar ju omedvetet och sedan backar jag och han dör av min mina
![]()
blev lite chockad när bilen sprängdes och jag radade upp fina 60 minuspoäng.
tror t om det var stun grenade jag kastade som fick bilen att brinna.
Postad 31 March 2008 - 14:26
![]()
blev lite chockad när bilen sprängdes och jag radade upp fina 60 minuspoäng.![]()
tror t om det var stun grenade jag kastade som fick bilen att brinna.
tur det inte var S&D då hade det blivit -300
Postad 31 March 2008 - 19:49
japp....såg att du bodde där.......jobbar ju i stan.....
får ta en öl nån gång! Snacka cod4 taktik.
låter klockrent....
Najs!
Kommer nog finnas där varje lördag from nu
Skicka en signal till mig när du går ut nästa gång.
Obs! Ingen date
Om du är finne är du säkert blond och inte min typ......
Postad 31 March 2008 - 20:09
Postad 31 March 2008 - 21:31
Shit asså, har lirat igenom Army of Two och mina COD skills har helt blåsts bort
Postad 31 March 2008 - 23:36
men som sagt, kul va de
Postad 01 April 2008 - 07:58
nu har jag äntligen fått spela ett par matcher ihop med ett helt gäng härifrån,, de va kul men jag platsar inte bland er... jag hoppade ur efter två matcher för att inte sabba för er.
men som sagt, kul va de
Trams!
Klart du ska vara med o lira!
Sorry att jag drog tidigare gubbs, var dags för mer pleasuretime
Shit asså, har lirat igenom Army of Two och mina COD skills har helt blåsts bortsensen känns skithög och tryckerpå fel knappar hela tiden
Vad tyckte du om Army of two?
Har du testat det online?
Är sugen på detta spel!
nu har jag äntligen fått spela ett par matcher ihop med ett helt gäng härifrån,, de va kul men jag platsar inte bland er... jag hoppade ur efter två matcher för att inte sabba för er.
men som sagt, kul va de
Trams!
Klart du ska vara med o lira!
Men nästa gång får du ju tagga dig som MHB...Sorry att jag drog tidigare gubbs, var dags för mer pleasuretime
Shit asså, har lirat igenom Army of Two och mina COD skills har helt blåsts bortsensen känns skithög och tryckerpå fel knappar hela tiden
Är sugen på detta spel!
Postad 01 April 2008 - 13:34
verkar som att alla vet exakt var man är.. får ta o träna så att ja blir bättre för nu finns de inte mycket roligt kvar att spela,, domination och headquaters är inte speciellt kul,, blir mest en massa spring fram och tillbaka hela tiden.
Postad 01 April 2008 - 14:01
Det som är bra med dig/ för dig i S&D som nybörjare är att du förmodligen är helt oberäknelig. "Proffsen" vet man var man har på alla banor medans nybörjarna kan vara precis var som helst.jag är gärna med o spelar igen för det var väldigt roligt,, har precis börjat spela S&D.. har precis lärt mig hur de funkar men ofats dör ja av en granat precis i början .
verkar som att alla vet exakt var man är.. får ta o träna så att ja blir bättre för nu finns de inte mycket roligt kvar att spela,, domination och headquaters är inte speciellt kul,, blir mest en massa spring fram och tillbaka hela tiden.
Postad 01 April 2008 - 14:07
haha det är nybörjarna som vidgar vyerna på var man "kan" vara... själv kan jag tycka det är mer obehagligt att vara själv kvar mot en nybörjare än ett proffs.. man vet aldrig var dom kan vara..Det som är bra med dig/ för dig i S&D som nybörjare är att du förmodligen är helt oberäknelig. "Proffsen" vet man var man har på alla banor medans nybörjarna kan vara precis var som helst.jag är gärna med o spelar igen för det var väldigt roligt,, har precis börjat spela S&D.. har precis lärt mig hur de funkar men ofats dör ja av en granat precis i början .
Postad 01 April 2008 - 14:17
vi kom lite i ofas efter att vi blev utsparkade ur spelet.
Jag fick lite flyt på S&D några rundor så jag hängde kvar där.
Men skicka gärna igen!
Postad 01 April 2008 - 16:20
Postad 01 April 2008 - 16:37
Var precis så för mig också efter att ha spelat Army of Two.Shit asså, har lirat igenom Army of Two och mina COD skills har helt blåsts bort
sensen känns skithög och tryckerpå fel knappar hela tiden
Postad 01 April 2008 - 18:20
Är sugen på detta spel!
Det var OK, absolut inte värt att köpa då jag spelade igenom det med en polare på en kväll, ca 4 timmar eller så. Fanns inget slut heller direkt, blev helt paff, spelet bara visade en filmsekvens och sen var det slut.. Riktigt besviken på det, för under de 4 timmarna var det faktiskt kul, om man har någon att lira med då. Co-op läget fungerar bra och det är lite sådär halvroligt så man fnissar mellan varven. Lirade aldrig online lägena, men tycker inte att kontrollerna var sådär jätte bra, så skippade att spela mer.
Postad 01 April 2008 - 18:56
Gillar inte spel som "tar slut" efter så kort tid.. det är därför jag älskar COD4 ! man blir fan aldrig lessVad tyckte du om Army of two?
Är sugen på detta spel!
Det var OK, absolut inte värt att köpa då jag spelade igenom det med en polare på en kväll, ca 4 timmar eller så. Fanns inget slut heller direkt, blev helt paff, spelet bara visade en filmsekvens och sen var det slut.. Riktigt besviken på det, för under de 4 timmarna var det faktiskt kul, om man har någon att lira med då. Co-op läget fungerar bra och det är lite sådär halvroligt så man fnissar mellan varven. Lirade aldrig online lägena, men tycker inte att kontrollerna var sådär jätte bra, så skippade att spela mer.
eller ibland kan man väl bli lite småless när man suttit x antal timmar i sträck..
men nästa gång man startar det så är de som julafton igen!
Postad 02 April 2008 - 11:41
Jag tycker att online delen är viktig oavsett spel, nästan alla spel är ju så korta idag...
Postad 02 April 2008 - 21:17
Usch, ska bli enuck istället och lira COD så fort jag har en ledig stund
Postad 03 April 2008 - 10:49
Tror jag ger mig på AKn. Ska testa lite LMG, men det är inga favoriter...Grattulerar!!
Så vad blir nästa mål?
Postad 03 April 2008 - 11:13
Fixa alla challenges under en vapenkategori. Det finns ett guldvapen i varje kategori.Vad ska man göra för att få en guldbössa?
Har bara fått Deaglen..
Postad 03 April 2008 - 11:51
Kom igen nu, kör med LMG, snälla!
Det är ju bara sååå du?
Postad 03 April 2008 - 15:00
Grattis, jag mötte en med guldsniper idagNuså.
Själv kanske man ska satsa på guld ak.. har iaf m16 och m4 klar..
Postad 03 April 2008 - 16:05
~55.000 kills nu. Målet är ju såklart 100.000Grattis! Då har du förstås gått förbi mig i kills också?
Men du leder i Deaths fortfarande
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 03 April 2008 - 16:08.
Postad 03 April 2008 - 16:20
hur känns det att ha 55.000 liv på ditt samvete?~55.000 kills nu. Målet är ju såklart 100.000Grattis! Då har du förstås gått förbi mig i kills också?
Postad 03 April 2008 - 16:53
~55.000 kills nu. Målet är ju såklart 100.000Grattis! Då har du förstås gått förbi mig i kills också?
Men du leder i Deaths fortfarande
Spoiler
Ja, nåt måste man ju leda i
Postad 03 April 2008 - 17:53
Inte ska vi väl hoppas på att morlock går och blir en günter.......
Skulle vara skojj att se hur livsfarlig han blir med LMG när han spelat in sig på en sån...
Postad 03 April 2008 - 17:58
man kan aldrig bli lika livsfarlig med en LMG som en SMGInte ska vi väl hoppas på att morlock går och blir en günter.......
Skulle vara skojj att se hur livsfarlig han blir med LMG när han spelat in sig på en sån...![]()
![]()
Redigerat av Lobello, 03 April 2008 - 17:58.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
5 bilder
350 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?