* Officiell Tråd - Iphone 3G *
4925 svar till detta ämne
Postad 31 August 2008 - 13:43
macmic
-
macmic
-
Användare
-
-
215 inlägg
kvinnan är ej objektiv, så enkelt är det
Korrekt, och man får nog anta att ingen annan är det heller, men jag har svårt att se hur bluetest's subjektivitet skulle göra något mer än att försöka göra testet så objektivt som möjligt, de säljer ju tester, så det lär ju ligga i deras intresse att göra ett så korrekt test som möjligt...
Postad 31 August 2008 - 13:54
fastball
-
fastball
-
Användare
-
-
143 inlägg
men macmic, vad är det man kan kollar i testet...?
jag fattar inte,
jag tycker det är skumt att man inte kan se på nått av testerna att mottagningen är dålig....
om jag går 150 meter upp på min gata har jag grymme mottagning....utanför min port suger mottagningen...borde väl få nått j-a utslag på en maskin, kan tyckas
Postad 31 August 2008 - 14:05
macmic
-
macmic
-
Användare
-
-
215 inlägg
men macmic, vad är det man kan kollar i testet...?
jag fattar inte,
jag tycker det är skumt att man inte kan se på nått av testerna att mottagningen är dålig....
Det man kollar i testet är radio-delens förmåga att ta emot och sända signaler, och enbart det. Det du ser i din iPhone är resultatet av flera delar, självklart ser du resultatet av radio-delens såndning/mottagning, men även en massa annat, som exempelvis kodning/avkodning av signalen, dessutom gör du testet i verkligheten, d.v.s. du störs av en massa andra faktorer, byggnader, andra mobiler på samma basstation, lasten i nätet o.s.v. allt detta har man tagit bort i testet, man har en avskärmad bur som man stoppar in en 'basstation' i samtidigt med en enda apparat, iphonen som man ska testa.
Postad 31 August 2008 - 14:08
fastball
-
fastball
-
Användare
-
-
143 inlägg
tack macmic,
..så om jag vill vara lite elak, så är detta test rätt ointressant ?!
för om det i verkligheten blir ett annat resultat vs testbunkern...så faller det väl ?
Postad 31 August 2008 - 14:12
macmic
-
macmic
-
Användare
-
-
215 inlägg
tack macmic,
..så om jag vill vara lite elak, så är detta test rätt ointressant ?!
för om det i verkligheten blir ett annat resultat vs testbunkern...så faller det väl ?
Jo, så kan man se det, men som jag ser det så visar det bara på att det inte är något fel på själva radio-delen, därmed ökar chanserna att det kan lösas med en mjukvaru-uppdatering, fast det kan ju förstås vara något annat i hårdvaran som strular...
Postad 31 August 2008 - 14:32
fastball
-
fastball
-
Användare
-
-
143 inlägg
totte A har lite teorier http://www.idg.se/2....ings#a19.478707har inte sett hans inlägg på nått forum, men något ostrukturerat, påstår han att det är fel på 3g koden...hoppas verkligen det är rätt...men för mig blir det ändå konstigt att testerna inte skulle visa nått utslag... tack för dina svar, macmic
Redigerat av fastball, 31 August 2008 - 15:41.
Postad 31 August 2008 - 16:24
Unregisterede2f66bdc
-
Unregisterede2f66bdc
-
Användare
-
-
231 inlägg
http://www.engadget....nd-of-the-year/Bilderna på SEs X1 och speciellt de bilderna som jämför storleken med iPhone 3G. Nej... är glad att jag inte väntade på den otroligt försenade Xperian!
Postad 31 August 2008 - 20:06
macmic
-
macmic
-
Användare
-
-
215 inlägg
totte A har lite teorier http://www.idg.se/2....ings#a19.478707
har inte sett hans inlägg på nått forum, men något ostrukurerat, påstår han att det är fel på 3g koden...hoppas verkligen det är rätt...men för mig blir det ändå konstigt att testerna inte skulle visa nått utslag...
tack för dina svar iallafall 
Som jag fattar det så påstår Totte att det är fel på algoritmen som ska styra effekten mellan telefonen och basstationerna, när det är flera basstationer inblandade, och så kan det mycket väl vara utan att testet skulle visa det, då de bara har en 'basstation' i sin testkammare. Tack själv, det är bara roligt att snacka med likasinnade
Postad 31 August 2008 - 20:17
halvledaren
-
halvledaren
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
En grej som är lite trist just nu det är att alla hänger på IPHONE i designen med svart och kanske lite vit i Nokias e71
själv är jag lite trött på det svarta köret hela tiden men ok det eju snyggt så länge man inte tar i den då blir det kladdigt iphone kommer iofs..med den röda snyggt ,,
med det IPHONE gjort för hela branchen är otroligt från mms leksaker till verkliga maskiner Nokia va ju först iofs sig med 9110 men dom sumpade det raiset när dom inte flyttade fram tekniken då. IPHONE ha bästa credden för speciellt när allt idag tillverkas från i stort sett från samma mall med chips komponenter bara ..
Jag bifogar bild på kladet från xperia men det värsta är htc egna den ser ut som man tagit i ett smörpaket innan man ringt direkt hahaha och ha det
xperia_x1_hands010.jpg 86.14K
1 Antal nerladdningar
Postad 31 August 2008 - 20:39
Unregisteredae963e03
-
Unregisteredae963e03
-
Användare
-
-
241 inlägg
baksidan är ju enormt lik HTC tyTN II iaf:P Inte så konstigt kanske eftersom att dem är konstruerade på samma sätt.
Postad 01 September 2008 - 07:39
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
http://www.engadget....nd-of-the-year/
Bilderna på SEs X1 och speciellt de bilderna som jämför storleken med iPhone 3G. Nej... är glad att jag inte väntade på den otroligt försenade Xperian!
Den är fortfarande inte försenad. De har sagt 2'a halvåret 2008 hela tiden.
Postad 01 September 2008 - 08:30
fastball
-
fastball
-
Användare
-
-
143 inlägg
idg har en liten video xperia..jag får själv ingen wow känsla...men å andra sidan är den väl inte klar pennan känns igen från min 12 år gamla palmpilot
Postad 01 September 2008 - 13:46
luncano
-
luncano
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Ska snart iväg och eventuellt köpa en iPhone. Undrar bara lite basic grejer. Man kan vell lägga in filmer som man tankat från pirate bay om man konventerar den så man inte måste köpa via apstore lr nåttt sånt?
Postad 01 September 2008 - 14:02
Unregisterede2f66bdc
-
Unregisterede2f66bdc
-
Användare
-
-
231 inlägg
Den är fortfarande inte försenad. De har sagt 2'a halvåret 2008 hela tiden.
Det har först varit tal om lansering under "det andra halvåret 2008" och först lät det mer som i september/oktober 2008. Sedan ändrades det till "fjärde kvartalet 2008"... nu är det flera källor som beskriver "första kvartalet 2009" eller mer precist i februari 2009.  Den hinner säkert försenas ytterligare. Tycker det är så typiskt Sony Ericsson att presentera en ny mobil och inte bara det... tom lägga ut produktfakta på sin egen hemsida... detta nästan ett år före lansering! Tekniken kommer vara gammal vid det laget och det skulle inte förvåna en om Apple släpper nåt nytt och ännu vassare redan nästa sommar!
Redigerat av Unregisterede2f66bdc, 01 September 2008 - 14:37.
Postad 01 September 2008 - 15:04
Wiberg_D
-
Wiberg_D
-
Forumräv
-
-
580 inlägg
Ska snart iväg och eventuellt köpa en iPhone. Undrar bara lite basic grejer. Man kan vell lägga in filmer som man tankat från pirate bay om man konventerar den så man inte måste köpa via apstore lr nåttt sånt?
va för filmer menar du att du tankar ner? för de finns ju alla format där.... konvertera avi filer funkar fint. apstore? appstore köper man inga filmer i iallfall, möjligen itunes i usa och australien men inte här.... _____________________________________________________________________________ Jag undrar en sak som jag inte fick svar på förut: Min ena iphone har nått löst i sig, för när den vibbrerar så låter det som om ett par nycklar ligger på den eller dyligt. Min fråga: tror ni jag kan lämna in den för det, asså reparera? fråga 2: får man en låneiphone sålänge medans den är på ganing? ____________________________________________________________________________ En sak till... ska ni prata andra mobiler får ni göra det i deras forum! orkar inte höra om xperia eller diamond på iphone 3g tråden längre!
Redigerat av Wiberg_D, 01 September 2008 - 15:06.
Postad 01 September 2008 - 15:14
Unregisteredae963e03
-
Unregisteredae963e03
-
Användare
-
-
241 inlägg
Jag undrar en sak som jag inte fick svar på förut:
Min ena iphone har nått löst i sig, för när den vibbrerar så låter det som om ett par nycklar ligger på den eller dyligt. Min fråga: tror ni jag kan lämna in den för det, asså reparera? fråga 2: får man en låneiphone sålänge medans den är på ganing?
Klart du kan lämna in den på service och få den undersökt/lagad. Du kommer inte få en iphone. Telia brukar ha ett par billiga enkla telefoner med grundfunktioner som dem lånar ut medans telen är på service.
Postad 01 September 2008 - 15:54
luncano
-
luncano
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
va för filmer menar du att du tankar ner? för de finns ju alla format där.... konvertera avi filer funkar fint. apstore? appstore köper man inga filmer i iallfall, möjligen itunes i usa och australien men inte här....
Syftade på avi b.la. men oxå xvid.
Postad 01 September 2008 - 15:56
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2854 inlägg
iPhone stöder: Video formats supported: H.264 video, up to 1.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Low-Complexity version of the H.264 Baseline Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; H.264 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Baseline Profile up to Level 3.0 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats
Allt annat får du konvertera.
Postad 01 September 2008 - 16:54
Unregisteredbfb4e732
-
Unregisteredbfb4e732
-
Rookie
-
1 inlägg
Detta program fungerar bra för Xvid & Avi konvertering. 4Leaf iPhone Video Converter Profile : MP4 - iPhone MPEG-4 (480p) Sen ändra i settings på profilen under video : video size = original size (Då blir det perfekt till Iphone 3g skärmen) .
Postad 01 September 2008 - 20:56
macmic
-
macmic
-
Användare
-
-
215 inlägg
Fick hem mitt any-network-sim i dag, funkade lite halvt i ungefär två minuter, kunde ringa ett samtal med mycket låg kvalité, sen dog det fullständigt och får bara 'No service' eller 'Invalid sim' nu...
Så nu står hoppet till rebelsim-kortet som jag tack och lov redan beställt...
T.P. Funkar ditt rebelsim-kort fortfarande bra ?
Postad 01 September 2008 - 21:15
22mc
-
22mc
-
Veteran
-
-
1992 inlägg
Någon som vet något om detta företags annons på blocket ? Finns det redan clone/kopior ute?
Postad 01 September 2008 - 21:25
Lindhardsen
-
Lindhardsen
-
Lärjunge
-
-
374 inlägg
Någon som vet något om detta företags annons på blocket ? Finns det redan clone/kopior ute?
Ash, det där verkar vara en bedrägare som vill lura till sig lite snabba pengar genom att lägga ut Iphones till ett pris du inte kan säga nej till. Annonsen säger jo att det är Iphone(s) han säljer. Om något är för bra för att vara sant, så är det det oftast!
Postad 01 September 2008 - 21:39
dj_komodo
-
dj_komodo
-
Beroende
-
-
1194 inlägg
Japp, bedragare låter väldigt trovärdigt, d första jag märkte i denna persons "seriösa företag" var hotmail adressen. A big no no
Postad 02 September 2008 - 07:04
Wiberg_D
-
Wiberg_D
-
Forumräv
-
-
580 inlägg
har väntat på mitt invisible sheeld nu i 2 v, beställde från zagg.com, nån annan som behövde vänta så länge?
Postad 02 September 2008 - 09:25
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2854 inlägg
har väntat på mitt invisible sheeld nu i 2 v, beställde från zagg.com, nån annan som behövde vänta så länge?
Japp, 3-4 veckor vill jag minnas.
Postad 02 September 2008 - 09:59
Unregisteredae963e03
-
Unregisteredae963e03
-
Användare
-
-
241 inlägg
Någon som har samma problem som mig?
Nu är de nämligen så att det är andra natten irad som jag laddat min tele för att sedan upptäcka att den endast har ca 10-20% batteri.
Idag dog dessutom telen redan efter att jag stängde av alarmet, och då satt den forfarande kvar på laddning.
Känns som de är dags för mig att vallfärda till telia och lämna ifrån mig min sötnos:/
batteri.jpg 12.79K
2 Antal nerladdningar
Postad 02 September 2008 - 10:04
Lindhardsen
-
Lindhardsen
-
Lärjunge
-
-
374 inlägg
Idag dog dessutom telen redan efter att jag stängde av alarmet, och då satt den forfarande kvar på laddning. Känns som de är dags för mig att vallfärda till telia och lämna ifrån mig min sötnos:/
Låter inte bra det Visar telefonen på att den laddar när den är inkopplat?
Postad 02 September 2008 - 10:33
Unregisteredae963e03
-
Unregisteredae963e03
-
Användare
-
-
241 inlägg
Låter inte bra det Visar telefonen på att den laddar när den är inkopplat?
Japp. De är de som är de skumma. När den har dött och man kopplar in den igen så kommer de upp "en plupp" på batteriet, sedan håller dig sig där. Ska låta han ligga inkopplad i USB-n hela dagen och se om de händer något.
Postad 02 September 2008 - 10:49
macmic
-
macmic
-
Användare
-
-
215 inlägg
, och då satt den forfarande kvar på laddning.
Vad laddar du den med ? Alltså, vad stoppar du in USB'n i ? Vet att det finns en del saker med USB som inte ger tillräckligt med kräm för att ladda, men det kanske har funkat förut med den USB som du laddar från ?
Postad 02 September 2008 - 14:21
bekkman
-
bekkman
-
Användare
-
-
104 inlägg
Nu har min iphone ballat ut rejält. Den åkte i backen från ~1m, och nu tappar den täckningen ofta. Problemet löses ofta då jag startar om telefonen men inte alltid, får starta om den 3-5 gg per dag. Även wlan känns segt. Inte äns fullteckning precis vid routern. Vad kan vara felet? någon annan som råkat ut för samma sak?
Postad 02 September 2008 - 16:29
Unregisteredae963e03
-
Unregisteredae963e03
-
Användare
-
-
241 inlägg
Vad laddar du den med ? Alltså, vad stoppar du in USB'n i ? Vet att det finns en del saker med USB som inte ger tillräckligt med kräm för att ladda, men det kanske har funkat förut med den USB som du laddar från ?
Inatt laddade jag den med adaptern till 220v, likadant natten innan. Nu verkar den dock vilka bli laddad via usb:)
Postad 02 September 2008 - 16:54
22mc
-
22mc
-
Veteran
-
-
1992 inlägg
Någon som vet något om detta företags annons på blocket ? Finns det redan clone/kopior ute? Fick följande svar:Hej ..... Tack för ditt intresse för vårt företag produkt ... Ja vi har IPHONES till salu och de är helt nya aldrig öppna innan levereras med alla tillbehör laddare 12 Månader International Garanti fortfarande ursprungliga bolaget rutan och de är olåst ... APPLE iphone 3g 16 GB ..........$ 400 Usd Fraktkostnad ..........$ 50USD Totalt $ 450 USD Om du köper 3-5 enheter kommer du få 1 GRATIS och även fri frakt till din dörr steg. Vi levererar via FedEx 48Hours leverans efter bekräftelse av Betalning ... Vi accepterar betalning via = Money Gram / Western Union Hade vänligheten att komma tillbaka till mig med ditt fullständiga Leveransinformation: s exempel KÖPAREN FULL NAME :....................... KÖPAREN HEM / Besöksadress :................ STATLIGT :..................................... CITY :...................................... POSTNUMMER :................................. Köparlandet :......................... KÖPAREN telefonnummer ................ När vi bekräftar detta kommer jag att komma tillbaka till dig med bolaget revisor Betalningsinformation så att du kan gå vidare och skicka betalningen genom Money Gram eller Western Union och när vi bekräftar betalningen kommer vi att leverera paketet och komma tillbaka till dig med giltigt FedEx Spårning Antal din beställning så komma tillbaka till mig ASAP så att vi kan gå vidare ... Tack UNITED KINGDOM www.electcatctltd.com
Postad 02 September 2008 - 17:05
Unregisteredd2619a18
-
Unregisteredd2619a18
-
Lärjunge
-
-
403 inlägg
Postad 02 September 2008 - 17:36
Linuus
-
Linuus
-
Användare
-
-
194 inlägg
Okej, någon som kan ge lite info?
Hur sugigt är batteriet i iPhonen? Hört att det ska vara rätt kass... Hur ofta måste man ladda vid normal användning?
Vilket abb borde vara mest förmånligt för mig?
Smsar väldigt mkt(typ 500-1000 sms/månad), ringer som en medelsvensson antar jag...
Vill väl kunna utnyttja en iPhone så antar att FastPris på Datatrafiken är ett måste.
Vad säger ni kunniga?
EDIT: Vill nog inte binda mig mer än 18mån
Redigerat av Linuus, 02 September 2008 - 17:38.
Postad 02 September 2008 - 17:45
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2854 inlägg
Hur sugigt är batteriet i iPhonen? Hört att det ska vara rätt kass... Hur ofta måste man ladda vid normal användning?
Vilket abb borde vara mest förmånligt för mig? Smsar väldigt mkt(typ 500-1000 sms/månad), ringer som en medelsvensson antar jag... Vill väl kunna utnyttja en iPhone så antar att FastPris på Datatrafiken är ett måste.
Vad säger ni kunniga?
Batteritiden är ungefär som andra smartphones. Det beror väldigt mycket på hur mycket du använder. Det har gått perioder då jag har laddat var tredje dag och ibland får jag ladda varje dag. Film och surf tar mycket batteri. Apple säger: Talk time: Up to 5 hours on 3G Up to 10 hours on 2G Standby time: Up to 300 hours Internet use: Up to 5 hours on 3G Up to 6 hours on Wi-Fi Video playback: Up to 7 hours Audio playback: Up to 24 hours
Vilket jag tycker är relativt sant.
Postad 02 September 2008 - 17:46
Unregisteredae963e03
-
Unregisteredae963e03
-
Användare
-
-
241 inlägg
Vilket abb borde vara mest förmånligt för mig? Smsar väldigt mkt(typ 500-1000 sms/månad), ringer som en medelsvensson antar jag... Vill väl kunna utnyttja en iPhone så antar att FastPris på Datatrafiken är ett måste.
Vad säger ni kunniga?
Är du under 25 så skaffa Telia Max 25. Fria sms och en månadsavgift på 49kr (plus 199kr för Fastpris data). En 16Gb går iofs loss på 5200kr om du binder dig i 18 månader. Annars kan man skaffa telias tjänst "sms till alla" vilket ger 5000 fria sms till svenska nummer, den tjänsten kostar 100kr i månaden och kan läggas på alla abboneman tror jag. För övrigt så provade jag mitt halebopkort i min iphone idag. Det funkade. Både ringa och smsa... Snacka om negativ jag vart då, jag frågade när jag köpte telen om halebopkortet skulle funka för isf skulle jag köpt loss telen genom pappas abbonemang och sedan kört mitt kontantkort. Men dem påpekade att det inte funkade...
Postad 02 September 2008 - 17:58
Linuus
-
Linuus
-
Användare
-
-
194 inlägg
Är du under 25 så skaffa Telia Max 25. Fria sms och en månadsavgift på 49kr (plus 199kr för Fastpris data). En 16Gb går iofs loss på 5200kr om du binder dig i 18 månader. Annars kan man skaffa telias tjänst "sms till alla" vilket ger 5000 fria sms till svenska nummer, den tjänsten kostar 100kr i månaden och kan läggas på alla abboneman tror jag.
Yes, är under 25 och dessutom student. Men det ger väl ingen rabatt hos telia eller? Annars har man ju 10% eller nåt hos Apple? Spanade på Max 25-abb och det verkar ju faktiskt vettigast, även om 5k är rätt saftigt när man är student.
Postad 02 September 2008 - 18:01
Unregisteredae963e03
-
Unregisteredae963e03
-
Användare
-
-
241 inlägg
Yes, är under 25 och dessutom student. Men det ger väl ingen rabatt hos telia eller? Annars har man ju 10% eller nåt hos Apple?
Spanade på Max 25-abb och det verkar ju faktiskt vettigast, även om 5k är rätt saftigt när man är student.
Ingen rabatt på telen. Jag kör på det abbet. Tycker det var bättre att hosta upp pengarna direkt isf att dra ut på lidandet. Man vet ju aldrig när man har pengar och då är de ju bra att ha de klart & betalt:)
Postad 02 September 2008 - 22:57
shapic
-
shapic
-
Beroende
-
-
1446 inlägg
För övrigt så provade jag mitt halebopkort i min iphone idag. Det funkade. Både ringa och smsa...
Seriöst? Funkade 3g också? Är det ett gammalt halebop-simkort eller ett relativt nytt?
Postad 02 September 2008 - 23:03
Unregisteredae963e03
-
Unregisteredae963e03
-
Användare
-
-
241 inlägg
Seriöst? Funkade 3g också?
Är det ett gammalt halebop-simkort eller ett relativt nytt?
Bilden säger det mesta:) Det är ett ganska nytt. Eller de är ett 3G kort iaf.
IMG_0008.PNG 47.17K
3 Antal nerladdningar
Postad 03 September 2008 - 12:30
Wiberg_D
-
Wiberg_D
-
Forumräv
-
-
580 inlägg
förstår inte meningen med att låsa upp iphone? jag pröjsar 69 öre i minuten till alla som inte har telia då det är gratis till de... för 69 kr i månaden, behövs det vara billigare? då slipper man betala dubbla abbonemang, (jag fick 5 månaders fri abbonemangskostnad också...
Men allt detta har vi gått igenom 40 ggr i denna tråd...
tänkte istället skriva lite om Jailbreak:)
har testat lite och kommit fram till att programen: videorecorder3g, winterboard, bossprefs, quake4iphone är klart mycket användbara program som gör mobilen mycket mer roande att använda:)
nån som vill lägga till lite program?
Redigerat av Wiberg_D, 03 September 2008 - 12:33.
Postad 03 September 2008 - 12:35
Unregisteredae963e03
-
Unregisteredae963e03
-
Användare
-
-
241 inlägg
förstår inte meningen med att låsa upp iphone? jag pröjsar 69 öre i minuten till alla som inte har telia då det är gratis till de... för 69 kr i månaden, behövs det vara billigare? då slipper man betala dubbla abbonemang, (jag fick 5 månaders fri abbonemangskostnad också...
Jag konstaterade bara att de går att använda halebop UTAN att låsa upp iphone. Sen om det är nödvändigt eller ej är upp till var och en. Möjligheter är bra:)
Postad 03 September 2008 - 12:42
Lindhardsen
-
Lindhardsen
-
Lärjunge
-
-
374 inlägg
Men allt detta har vi gått igenom 40 ggr i denna tråd...
Varför tar du upp det på nytt då?  Nu skall pappa Jan förklara lite för dig: Om man som jag har mobiltelefon genom företaget, och företaget har ett ramavtal med Tele2, så kan man välja mellan att ha en Iphone med ett Telia abb, där man betalar 69 öre i minuten, och flera hundra i månaden i abb. Alternativt, så kan man låsa upp iphonen, och köra med Tele2 abb, och då är det helt plötsligt gratis för mig att båda ringa, surfa och skicka SMS. Låter det vettigt,. eller?
Postad 03 September 2008 - 12:58
Wiberg_D
-
Wiberg_D
-
Forumräv
-
-
580 inlägg
Varför tar du upp det på nytt då? 
Nu skall pappa Jan förklara lite för dig: Om man som jag har mobiltelefon genom företaget, och företaget har ett ramavtal med Tele2, så kan man välja mellan att ha en Iphone med ett Telia abb, där man betalar 69 öre i minuten, och flera hundra i månaden i abb. Alternativt, så kan man låsa upp iphonen, och köra med Tele2 abb, och då är det helt plötsligt gratis för mig att båda ringa, surfa och skicka SMS. Låter det vettigt,. eller? 
men du måste fortfarande betala för telia abb ju? men du har rätt på det sättet, men alla har inte den lyxen:P
Postad 03 September 2008 - 12:59
zinned78
-
zinned78
-
Beroende
-
-
1235 inlägg
Låter det vettigt,. eller? 
Nej, jag tycker det låter dåligt  Btw, videorecorder3g anser jag inte vara lika bra som Cycorder som också finns att ladda ner från Cydia.
Postad 03 September 2008 - 13:13
Wiberg_D
-
Wiberg_D
-
Forumräv
-
-
580 inlägg
Nej, jag tycker det låter dåligt 
Btw, videorecorder3g anser jag inte vara lika bra som Cycorder som också finns att ladda ner från Cydia.
cycorder har inge ljud väll? å inte heller möjlighet att lägga upp på youtube?, jag kan ha fel:) kollade precis och hittade "Categories" skönt att rensa lite spel i en mapp:D
Postad 03 September 2008 - 13:30
Lindhardsen
-
Lindhardsen
-
Lärjunge
-
-
374 inlägg
men du måste fortfarande betala för telia abb ju? men du har rätt på det sättet, men alla har inte den lyxen:P
Japp. jag måste betala för Telia abb, men incl abb, så går telefonen på 5500, och den kan alltså itne köpas billigare någon annanstans... Typ... Jag är i alla fall nöjd med Iphonen till det priset. Och Ja, det är en skön lyx
Postad 03 September 2008 - 14:26
Unregistered96c62822
-
Unregistered96c62822
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Var lägger sig programmen som man tankar i appstore genom iTunes? Har synkat det men hittar inte programmen i telefonen om jag inte tankar de från iPhonens appstore.
Postad 03 September 2008 - 14:27
cedricth91
-
cedricth91
-
Amatör
-
-
83 inlägg
va fan är de för fel!!!!!!
serven svara inte!!!!
är telias mobila internet nere lr vad???
Postad 03 September 2008 - 14:37
Lindhardsen
-
Lindhardsen
-
Lärjunge
-
-
374 inlägg
Var lägger sig programmen som man tankar i appstore genom iTunes? Har synkat det men hittar inte programmen i telefonen om jag inte tankar de från iPhonens appstore.
Du har något fel då, oavsett om du synkar via Itunes, eller hämtar direkt i telefonen, så skall programmen komma upp som ikoner i "listan", precis som allt annat.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|