Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

5060 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (175 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (44 röster [25.14%])

Procent av omröstning: 25.14%

2. 4 (65 röster [37.14%])

Procent av omröstning: 37.14%

3. 3 (51 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

4. 2 (9 röster [5.14%])

Procent av omröstning: 5.14%

5. 1 (6 röster [3.43%])

Procent av omröstning: 3.43%

Multiplayer

1. 5 (130 röster [74.29%])

Procent av omröstning: 74.29%

2. 4 (36 röster [20.57%])

Procent av omröstning: 20.57%

3. 3 (2 röster [1.14%])

Procent av omröstning: 1.14%

4. 2 (4 röster [2.29%])

Procent av omröstning: 2.29%

5. 1 (3 röster [1.71%])

Procent av omröstning: 1.71%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 9.088234 (33) 50:-
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9.357142 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6.999998 (6) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.333332 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 27 April 2010 - 12:21

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Funderar på att köpa triggers / silikon knappar till min Dualshock. Någon som testat något av tillbehören till BC2? Är mest intresserad över silikon knapparna, hoppas dom ska hjälpa mitt aim en bit.

http://www.play.com/...S3/Product.html

http://www.play.com/...ws.html?cpage=2

Postad 27 April 2010 - 13:06

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Funderar på att köpa triggers / silikon knappar till min Dualshock. Någon som testat något av tillbehören till BC2? Är mest intresserad över silikon knapparna, hoppas dom ska hjälpa mitt aim en bit.

http://www.play.com/...S3/Product.html

http://www.play.com/...ws.html?cpage=2

real triggers använder jag alltid och det funkar kanon, kan inte äns föreställa mig hur jag skulle kunna flyga helikopter utan dom. Sen att man råkar trycka iväg en granat eller kniva i luften som man nog inte hade råkat ut för annars får man ta, händer inte särskilt ofta.

Silicon grejerna har jag inte testat men har inga problem med att jag glider av spakar så ser ingen anledning med dom.
Det som däremot kan påverka aimen är om man har en gammal sliten kontroll, blir så mycket bättre känsla med en ny fräsch.

Postad 27 April 2010 - 13:13

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

real triggers använder jag alltid och det funkar kanon, kan inte äns föreställa mig hur jag skulle kunna flyga helikopter utan dom. Sen att man råkar trycka iväg en granat eller kniva i luften som man nog inte hade råkat ut för annars får man ta, händer inte särskilt ofta.

Silicon grejerna har jag inte testat men har inga problem med att jag glider av spakar så ser ingen anledning med dom.
Det som däremot kan påverka aimen är om man har en gammal sliten kontroll, blir så mycket bättre känsla med en ny fräsch.

Det jag framförallt vill åt är en ökad höjd på de analoga spakarna. Har för mig att jag sett något tillbehör som nästan dubblar den ursprungliga höjden vilket då skulle föra med sig betydligt ökad precision. Kan inte hitta dom nu och har aldrig testat något liknande själv, är dock oerhört intresserad i hela fenomenet. Att kunna få till mjukare rörelser och framförallt att kunna justera siktet bara en mm är något jag jag har problem med.

EDIT:

Testade lite olika sökord och hittade vad jag letade efter, FPS Freek analog stick extender heter produkten.

En kortare recension
http://www.wired.com...9/10/fps-freek/

Kortade tråd på EA's BFBC2 forum
http://forum.ea.com/...ist/425566.page

Tycks inte vara en "natt och dag", mindre förbättringar i precisionen. Dock är dom så pass billiga att jag nog testar bara för att.

Redigerat av Smith, 27 April 2010 - 13:24.

Postad 27 April 2010 - 15:03

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Jag måste också prova real triggers känner jag, jag har länge stört mig på att dosan är så pass hal som den är också, lite mer ruffad yta hade inte skadat. Funderar på att tejpa lite tejp som man normalt har på hockeyklubbor för lite extra grepp.

Sedan undrar jag vem som stalkar mig på statssidan, Last Update: 2010-04-27 05:06 kan ju säga att jag låg och sov då.

:)

Börjar få en god hög med hatbrev nu faktiskt också.

//Ola

Redigerat av Ola Thomasson, 27 April 2010 - 15:04.

Postad 27 April 2010 - 16:30

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Jag måste också prova real triggers känner jag, jag har länge stört mig på att dosan är så pass hal som den är också, lite mer ruffad yta hade inte skadat. Funderar på att tejpa lite tejp som man normalt har på hockeyklubbor för lite extra grepp.

Sedan undrar jag vem som stalkar mig på statssidan, Last Update: 2010-04-27 05:06 kan ju säga att jag låg och sov då.

:)

Börjar få en god hög med hatbrev nu faktiskt också.

//Ola

Ja real triggers kan jag varmt rekommendera till alla fordon. Kör du med hockey tejp lär den ju inte glida ur händerna i alla fall :)

Det var inte jag denna gången jag lovar, skulle nog mer tippa på någon av dina nya beundrare.

har också börjat få lite roliga meddelanden är nästan så man måste koppla in tangentbord så man kan svara riktigt :)

Postad 27 April 2010 - 18:07

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Är det någon som saknar mig på stridsfältet eller är det bara jag som känner denna tomhet och saknad? :) Blev så desperat att jag rent av Betalade för att lira BFBC2 på PC!!!

:lol:

Jäkligt stressit och komplicerat att gå över plattformsmässigt men fan, knivningarna drog igång dirr! Mkt enklare på PC än PS3, så här efteråt.. Om jag säger så här, kniven träffar personen i fråga och personen i fråga DÖR!

:D

Jag saknar dig!

Postad 27 April 2010 - 18:39

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

Är det någon som saknar mig på stridsfältet eller är det bara jag som känner denna tomhet och saknad? :) Blev så desperat att jag rent av Betalade för att lira BFBC2 på PC!!!

:lol:

Jäkligt stressit och komplicerat att gå över plattformsmässigt men fan, knivningarna drog igång dirr! Mkt enklare på PC än PS3, så här efteråt.. Om jag säger så här, kniven träffar personen i fråga och personen i fråga DÖR!

:D

Jo jag undrade vart du tog vägen, PS3-problem igen?

Postad 27 April 2010 - 19:26

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Någon som har tips på en bra YouTube kanal för grundläggande rörelsemönster och enklare strategier? Hittade en kanal med en del filmer (som jag nu har glömt) som gjorde en hel del för mitt spelande. Oftast mindre detaljer om hur man bör tänka på olika banor och hur man generellt bör röra sig utifrån sin klass / roll.

Postad 28 April 2010 - 08:21

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
Ny statistik sida med ens Dogtags.
(För den som är intresserad av sådant...)

Dock så kan man inte se antalet gånger som man har knivat samma person samt vilken "valör" denne har.

http://bfbc2dogtags.com/

Postad 28 April 2010 - 10:32

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Någon som har tips på en bra YouTube kanal för grundläggande rörelsemönster och enklare strategier? Hittade en kanal med en del filmer (som jag nu har glömt) som gjorde en hel del för mitt spelande. Oftast mindre detaljer om hur man bör tänka på olika banor och hur man generellt bör röra sig utifrån sin klass / roll.

Lär dig banorna, vet vart fienden kommer ifrån. Se upp för minor :)

Det viktigaste är, utgå alltid ifrån att någon redan vet vart du är och vill kniva dig.

Redigerat av Ola Thomasson, 28 April 2010 - 10:33.

Postad 28 April 2010 - 10:43

Herr_Nilo
  • Herr_Nilo
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Det viktigaste är, utgå alltid ifrån att någon redan vet vart du är och vill kniva dig.

Haha var det bästa tipset jag någonsin fått.
Problemet är att jag lyckas springa in i knivar jämt och ständigt ändå.

Men å andra sidan är man inte bushmeister som sitter och trycker någonstans :)

Postad 28 April 2010 - 10:51

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Haha var det bästa tipset jag någonsin fått.
Problemet är att jag lyckas springa in i knivar jämt och ständigt ändå.

Men å andra sidan är man inte bushmeister som sitter och trycker någonstans :)

Jag delar ju tydligen ut guldtaggar så folk jagar mig som bara fasen nu för tiden.

Postad 28 April 2010 - 11:45

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Jag delar ju tydligen ut guldtaggar så folk jagar mig som bara fasen nu för tiden.

Misstänker att JAG också delar ut sådana . Folk som kommer och dummspringer har ökat markant på sista tiden :)

Postad 28 April 2010 - 11:53

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Misstänker att JAG också delar ut sådana . Folk som kommer och dummspringer har ökat markant på sista tiden :D

Vi får väl byta taggar med varandra :)

Blir SPASen, LW kit och kniven framöver :lol:

Postad 28 April 2010 - 13:57

Herr_Nilo
  • Herr_Nilo
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Ni har det inte lätt, ni som rankar högt.

Småsoldaterna blir som tokiga när de ser er.
Borde bli många lätta kills :)

Postad 28 April 2010 - 14:44

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Ni har det inte lätt, ni som rankar högt.

Småsoldaterna blir som tokiga när de ser er.
Borde bli många lätta kills :)

Jag blev överlycklig igår när jag hittade en level 50, det djävliga var att hoppade över till vårat lag för hans teammate spelade hos oss....

Där stod man med LW kit och ingen rolig att kniva... .

Postad 28 April 2010 - 16:30

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Tja de börjar ta sig för mig nu enligt sidan vvv url`a:

Unique dogtags: 1,204
Synd som fan de inte specar hur många av varje person man har.
För i spelet börjar mina försvinna som ja tog i början eftersom man max kan ha 1000st unika där.
Först in först ut verkar det som. Får ta ett uppdaterat kort på min top 10 lista så ni kan känna er hedrade medans ni är
kvar på den ^_^

Postad 28 April 2010 - 20:18

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Tja de börjar ta sig för mig nu enligt sidan vvv url`a:

Unique dogtags: 1,204
Synd som fan de inte specar hur många av varje person man har.
För i spelet börjar mina försvinna som ja tog i början eftersom man max kan ha 1000st unika där.
Först in först ut verkar det som. Får ta ett uppdaterat kort på min top 10 lista så ni kan känna er hedrade medans ni är
kvar på den ^_^

Hopppas att man inte är kvar på den...
En av få listor som man inte vill toppa :P

Postad 29 April 2010 - 07:52

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
http://bfbcs.com/stats_ps3/

Hittade en grej som inte jag hade sett förut iaf. Bajonett till M1an.
Någon som har ytterligare info?

Bifogad fil(er)

Redigerat av Unregistered7da62804, 29 April 2010 - 07:53.

Postad 29 April 2010 - 07:59

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Mja du toppar den inte iaf ^_^

Postad bild

Postad 29 April 2010 - 08:07

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
nice spel igår!
Tror vi var 10st i samma lag ett tag, måste nästa va rekord!

enda nackdelen var en evigt medic skjutande Dragon Puffer som mejade ner en samt risken att alltid få en Carl-gustav i huvudet av Matrixen - som var i det andra laget.

Postad 29 April 2010 - 08:30

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Mja du toppar den inte iaf :P

Postad bild

Då var man markerad igen då, men jag förstår det är prestige att ta mig ^_^

Blev onödigt mycket knivad igår, men jag körde medic så det är ju till att vara i gluggen då. 304kills blev det igår med M60n, 3 goldstars. Siktar på att platta den ikväll.

//thomasson

Postad 29 April 2010 - 08:30

Herr_Nilo
  • Herr_Nilo
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Haha! Voldoo, han kan konsten att ränna rakt in i kniven.
Jag får väl trösta pojkstackarn i afton

Postad 29 April 2010 - 08:36

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Man slapp pall plats i alla fall, men det är illa nog att behöva vara med på listan :P

Postad 29 April 2010 - 08:53

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

nice spel igår!

Vad jag tycker är skrämmande är att trots att vi var så många så förlorade vi mot random folk. Det ska inte kunna hända, men det krävs ju att man ser till att göra sitt jobb också.

Sitta och trycka någonstans fungerar liksom inte, det var ett fåtal som var och sprang mitt i smeten medans resten tog en kaffe latte eller rökte buling.

Nä skärpning för fasen, det går att få bra K/D ändå det är rätt enkelt, skjut fler bara ^_^

Postad 29 April 2010 - 08:54

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Thomasson: De va mest för o visa att du har guld tag numer ^_^

Postad 29 April 2010 - 09:06

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Vad jag tycker är skrämmande är att trots att vi var så många så förlorade vi mot random folk. Det ska inte kunna hända, men det krävs ju att man ser till att göra sitt jobb också.

Förstår fortfarande inte hur de kunde ta de första lådorna på Laguna Presa så snabbt! B brukar vara svår att ta, de tog den på typ 2minuter.
Men det var nog för att du Thomasson inte satt i din "vanliga" buske utanför B och mejade folk... ^_^

Redigerat av nedman, 29 April 2010 - 09:12.

Postad 29 April 2010 - 09:40

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Förstår fortfarande inte hur de kunde ta de första lådorna på Laguna Presa så snabbt! B brukar vara svår att ta, de tog den på typ 2minuter.
Men det var nog för att du Thomasson inte satt i din "vanliga" buske utanför B och mejade folk... :P

Förmodligen var det så, fast jag har 3st ställen runt B som jag skjuter ned folk ifrån ^_^ och 2 runt A. Brukar ta stopp när jag sitter där men igår var jag runt med M60n, men vi var ju ett par till i laget :P

Men det måste skärpas till, det ska ju innebära lite respekt när det står MHB på nästan alla i ett lag. Som attacker ska vi fasen inte ha några problem, men det blir lätt problem om folk håller sig på avstånd... Avstånd är ok om man träffar det man skjuter och använder spotknappen på men missar man så är det två saker man kan göra det är att byta kit eller gå närmare..

Finns ju vissa spelare som verkligen kör in huvudet i väggen och gör en enorm nytta och vissa borde fortsätta med MW2 eller vad nu det sniperspelet heter.

Postad 29 April 2010 - 09:44

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Mjo de är rätt trist o offra sitt liv för o planta o så har de desarmerat innan man ens hinner spawna igen.

Postad 29 April 2010 - 10:09

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Förmodligen var det så, fast jag har 3st ställen runt B som jag skjuter ned folk ifrån ^_^ och 2 runt A. Brukar ta stopp när jag sitter där men igår var jag runt med M60n, men vi var ju ett par till i laget :P

Men det måste skärpas till, det ska ju innebära lite respekt när det står MHB på nästan alla i ett lag. Som attacker ska vi fasen inte ha några problem, men det blir lätt problem om folk håller sig på avstånd... Avstånd är ok om man träffar det man skjuter och använder spotknappen på men missar man så är det två saker man kan göra det är att byta kit eller gå närmare..

Finns ju vissa spelare som verkligen kör in huvudet i väggen och gör en enorm nytta och vissa borde fortsätta med MW2 eller vad nu det sniperspelet heter.

Nu har gubben surnat till riktigt, sjönk k/d igår eller :P
Men kan hålla med var riktigt kass faktiskt

Postad 29 April 2010 - 10:23

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Snyft! Jag har ju aldrigt haft förmånen att få spela med de Stora pojkarna. Jag har ju bara fått "äran" att tjabba med Matrixen, nedan, Rick Pip m.fl. Hur länge ska jag behöva stå ut med att springa med småfolket när det finns duktiga gossar att leka krig med?!

Det får bli ändring på det framöver... ;P

Skämt å sido, det är tamigtusan det roligaste med att spela BF BC2. Att spela med MHB:are alltså!

Edit: Nämen vad i h... vvv. Jag är lika gammal som Herr Thomasson och du kallar honom för gubbe. Det var det djaevligaste jag läst på länge! ^_^

Redigerat av muppsson, 29 April 2010 - 10:33.

Postad 29 April 2010 - 10:28

lenko
  • lenko
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0
Gör som jag, hänger bara i apachen nu för tiden, då slipper man ge bort sin tag.
Ser man ändå att de kmr efter än så får det en 70mm upptryckt där bak.

Hade en rolig duell här om dan mot en rank 49. Jag tog hans tag 3 ggr och kände mig oövervinnerlig. Rundan efter tog han min 3 gånger på mindre än 10 min. Det är väl lite så att går man endast in för att kniva så kan man nog komma upp i en del varje match.
Ska ta 5 till, sen har jag platinum. Därefter går jag nog över till kulor igen, för kniven är fortfarande otroligt buggig.

Postad 29 April 2010 - 10:35

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Edit: Nämen vad i h... vvv. Jag är lika gammal som Herr Thomasson och du kallar honom för gubbe. Det var det djaevligaste jag läst på länge! ^_^

Då måste man själva vara sur gubbe...

Postad 29 April 2010 - 10:40

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0

Jag ä int' bitter jag int'! ^_^

Det är synd att muteknappen till headsetet inte går att koppla till handkontrollen. Jag misstänker att det hade uppskattats av mina medkombatanter när jag får mina utbrott över den buggiga kniven eller något annat uppenbart fel i spelet som gör att jag dör hela tiden... ;D

Postad 29 April 2010 - 10:41

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

nice spel igår!

enda nackdelen var en evigt medic skjutande Dragon Puffer som mejade ner en samt risken att alltid få en Carl-gustav i huvudet av Matrixen - som var i det andra laget.

Hihi. Dragon och jag hade riktigt roligt igår. Jag fick platina på Carl Gustaf och därmed min 2:a platina dessutom. Som pansarskytt får jag väl fortsätta med AT4:an. (Siktade inte på huvudet. Hehe)

Sitta och trycka någonstans fungerar liksom inte, det var ett fåtal som var och sprang mitt i smeten medans resten tog en kaffe latte eller rökte buling.

Nä skärpning för fasen, det går att få bra K/D ändå det är rätt enkelt, skjut fler bara ^_^

Vi anmärkte det. Faktum är att MHB-folket är ganska förutsägbara, står på samma ställen och står dessutom tillsammans vilket gör det lätt att skicka in en Carl Gustav. Jag gör nog samma sak... Jag kallar mig inte skicklig (0,67 K/D eller något sådant) men ändå fick jag er. Hehe.

Men det var nog för att du Thomasson inte satt i din "vanliga" buske utanför B och mejade folk... :P

Tror det var jag som fick en av dem. Dragon och jag diskuterade litet om vad ni höll på med. Hehe. Inget motstånd alls.

Snyft! Jag har ju aldrigt haft förmånen att få spela med de Stora pojkarna. Jag har ju bara fått "äran" att tjabba med Matrixen, nedan, Rick Pip m.fl. Hur länge ska jag behöva stå ut med att springa med småfolket när det finns duktiga gossar att leka krig med?!

Det får bli ändring på det framöver... ;P

Skämt å sido, det är tamigtusan det roligaste med att spela BF BC2. Att spela med MHB:are alltså!

Men.... Hehe. Rätt kul att spela mot MHB:are också. Man blir rätt paranoid. Aandi, vad jag blev galen ett par gånger igår! Men jag fick dig med kniven 2 gånger, samt med Carl Gustav ett par gånger också. (Att jag tog självmord ett par gånger räknas ju inte, för ingen såg det).

Redigerat av klarinettmeister, 29 April 2010 - 10:46.

Postad 29 April 2010 - 11:19

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Nu har jag fått hem Tv:n igen så det kan nog bli lite lirande.

Småfolket? ^_^ It hurts when you say so.

Postad 29 April 2010 - 11:20

Unregistered02428d26
  • Unregistered02428d26
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0
Det var riktigt kul och lira igår, även om det gick åt helvette fast vi var 10 MHB'are i samma lag ett tag. Det verkade som om alla var livrädda för och dö och få kass K/D ratio. En annan bryr sig knappt utan köttar bara på för det mesta.
Kommer väll in ett tag efter 14:00 nångång och kör lite om nån vill lira.
Matrixen om du ska lira kan du väll iaf stänga av "shut your fucking face uncle fucker" i bakgrunden ^_^

Postad 29 April 2010 - 11:28

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Det var riktigt kul och lira igår, även om det gick åt helvette fast vi var 10 MHB'are i samma lag ett tag. Det verkade som om alla var livrädda för och dö och få kass K/D ratio. En annan bryr sig knappt utan köttar bara på för det mesta.
Kommer väll in ett tag efter 14:00 nångång och kör lite om nån vill lira.
Matrixen om du ska lira kan du väll iaf stänga av "shut your fucking face uncle fucker" i bakgrunden ^_^

Kanske kommer in en stund. Nu väntat jag på min Avatar-film på BD. Posten brukar vara rätt sen trots att jag bor i innerstan.
Hehe. Antar att du inte kunde somna inatt. Du tänkte väl bara på den låten hela natten! :P

Postad 29 April 2010 - 11:35

Herr_Nilo
  • Herr_Nilo
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Håller med föregående talare angående att spela med MHB tagg.

Jag tror att det finns många spelare därute som lagt MHB på minnet, på både gott och ont.

Det gäller att representera - alltså göra det som krävs för att framhäva MHB som "varumärke", om jag får säga så.

Hade man tänkt lattja - ex bara ränna runt med kniven, inte ge allt för laget osv.
Då tycker jag man kan plocka bort tagen den/de rundorna.

Jag vill att folk ska rygga tillbaka när de ser MHB'are på en server.
Rätta mig om jag har fel.

Postad 29 April 2010 - 11:49

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Minhembio för mig är ett nätverk med trevliga människor och Taggen är ett sätt att visa att man är med där.

Vill man vara hyper seriös tycker jag man kan skapa en Tagg för just det tillfället. När jag ser MHB är det kul att veta att Mannen/Kvinnan sitter här på forumet. Om man bara spelar för att just ha kul (For better and worse) så tycker jag ändå man skall ha rätt till Taggen just för att den kännetecknar detta trevliga community.

Skulle vara olyckligt att spela samma spel som en MHB:are utan att veta om det. Just därför att denne kanske spelar på ett annorlunda vis eller inte tar det så seriöst.

Detta är min tanke till debatten ^_^

Postad 29 April 2010 - 12:06

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Hihi. Jag spelar mitt eget spelsätt, därav min tag. Och den passar mig som handen i handsken, eller något liknande. *host*

Postad 29 April 2010 - 12:17

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Åandra sidan så lägger nog väldigt många MHB på minnet för att de just blivit knivade 5ggr under samma match från någon med MHB tagg. ^_^

Postad 29 April 2010 - 12:52

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Hehe ja shit, på valparaiso igår kväll, jag och matrixen i en bradley på tredje basen. Ni hade lite problem att ta kål på oss i backen där, men ******** i **** vad ni punga på artilleri!

Det roligaste är när man spelar mot MHB:are är att när man råkar upptäcka en MHB:are bakom en , så står hon/han bara där och rör sig lite ihopp om att man inte sett hon/han, allt för en knivtagg ^_^ Man fattar ju hur alla i MHB tänker haha.

EDIT: Ökade iallafall på min guldtagg lista igår iallafall :P

Redigerat av DragonPuffer, 29 April 2010 - 12:56.

Postad 29 April 2010 - 13:47

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Nu har gubben surnat till riktigt, sjönk k/d igår eller ^_^
Men kan hålla med var riktigt kass faktiskt

Hehe ja vad ska man säga, k/d sjönk inte igår den höll sig på 1.97 däremot så sjönk den idag till 1.96 vilket var lite knäckande men jag plattade M60n utan en duglig squad. Jobbigt när de alltid ska göra bort en hela tiden..

De kan ju lika gärna sätta en tracertdart som syns på minimappen på en, så fort man tagit sig fram så spawnar någon nisse på en och börjar antingen leka med 40mm eller C4 alternativt skjuta 100skott in i skogen

Men nu är M60n klar iaf, började på den sista LMG bössan men jag kom inte överrens med den idag, det var när jag började köra med den som allt började gå åt skogen faktiskt nu när jag tänker efter.

Sedan kan jag köpa att MHB ska ses som en god gemenskap, men det behöver inte betyda att man inte åtminstone försöker vinna banan?

Postad 29 April 2010 - 14:03

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Hihi. Jag spelar mitt eget spelsätt, därav min tag. Och den passar mig som handen i handsken, eller något liknande. *host*

Får du många friend request med den?

Postad 29 April 2010 - 14:10

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Får du många friend request med den?

Svar: Ja. Har fått radera en hel del på min vän-lista sedan jag började med BC2. Har nästan bara svenska vänner i min lista.

Postad 29 April 2010 - 14:18

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Svar: Ja. Har fått radera en hel del på min vän-lista sedan jag började med BC2. Har nästan bara svenska vänner i min lista.

Är det något officiellt att alla som spelar i bruna laget kör med den tagen, har sett en del andra som också kör med den. :(

Postad 29 April 2010 - 14:19

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Är det något officiellt att alla som spelar i bruna laget kör med den tagen, har sett en del andra som också kör med den. :(

bruna laget?

Nej, jag har sökt patent på den, så det ska inte finnas andra med den tagen.
Fick Thomassons guld-dogtag igår. Hehe

Postad 29 April 2010 - 17:10

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Hm......är de så illa att jag är "farfar" i gänget när man är inne på sitt 36:e år.... :(
Ni ynglingar skulle ha sett mina skillz när jag var ung.... :D
Får skylla min avsaknad av skillz på min ålder iallfall... ;)

Nu förstår jag varför jag inte kunde joina någon MHB:are igår. Alla var ju i samma match hela tiden.
Fick sitta i min ensamhet. Lyckades dock äntligen få till "Blow up 4 M-COM stations" Har retat mig på att man
har haft flera rundor med 3st så nu var de dax.

Postad 29 April 2010 - 17:54

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
hehe jaken är oxå 36 :(
Född i februari 74!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.