Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3gs *

4188 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Är du nöjd med di Iphone 3gs? (446 medlem(mar) har röstat)

Lägg din röst på det alternativ du tycker stämmer in

1. Jag tycker att telefonen är överskattad. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

2. Jag är riktigt missnöjd med min telefon. (3 röster [1.69%])

Procent av omröstning: 1.69%

3. Tycker att den är helt ok. (23 röster [12.92%])

Procent av omröstning: 12.92%

4. Det är klart den bästa telefonen jag har haft. (70 röster [39.33%])

Procent av omröstning: 39.33%

5. Det är den coolaste pryl jag ägt. (41 röster [23.03%])

Procent av omröstning: 23.03%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 23 September 2009 - 19:59

Linkanman
  • Linkanman
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
Ni alla som varit med ett tag och hade iPhone 3G. Sjönk den nåt i pris efter lansering? Eller är det samma pris nu som det var i början. Blev det billigara abonemangsrebjudanden efter hand? Har funderingar på att köpa med kontantkort till mitt befintliga tre abonemang.

Postad 23 September 2009 - 21:35

Unregisteredab9a53ca
  • Unregisteredab9a53ca
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0

Flash suger ju cpu kraft som bara den, förstår att de inte vill stödja det.

Jag är inte tillräckligt insatt i hur mycket resurser det suger men med tanke på hur mycket "kraft" det ändå tycks finnas i manicken så tycker jag det är synd att man valt att utestänga stöd för detta otroligt vanliga format när man surfar. Jag menar, Youtube-appen i all ära, men långt ifrån allt man vill se ligger på Youtube. Tror dock att det måste ligga nån annan slags politik bakom detta. Kanske nåt med licensiering från Adobe eller dyl. Strömmande media från SVT körde jag på min HTC S730 innan utan problem och jag vill gärna tro att min Iphone är något bättre.. :P

Tangentbordet roterar inte i safari om du har det framme (av någon anledning), men det är bara att rotera telefonen INNAN du trycker i rutan så får du det ju rättvänt.

Ah, det var ju inte så svårt att klura ut. Tack för tipset!

Håll nere fingret över texten så får du fram ett förstorningsglas som gör att du kan stega i texten bokstav för bokstav.

Super! Perfekt!

Leveranskvitto kan man inte ställa in att få automatiskt, men vill du göra det manuellt så är det bara att skriva *kv# innan den text du ska skriva.

Detta tycker jag är en lite utelämnad finess, även om det går att lösa på detta viset. Häromdagen ville jag vara säker på att mitt SMS gick fram (till utlandet) eftersom Iphonen formaterade telefonnumret så konstigt.

Vad som ligger högst på min önskelista nu är Wifi-synk via Itunes.. Nån som vet nåt om det?

Postad 23 September 2009 - 21:38

Unregisteredab9a53ca
  • Unregisteredab9a53ca
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0

Beställde även jag ett sådant när jag läste ditt inlägg, fick det precis levererat av FedEx.
Härligt snabb leverans, och fodralet håller hög klass!

Rekommenderas!

Kul att du gillade det! Även jag fick mitt idag från Fedex och det var väldigt snabbt levererat med tanke på att jag beställde i helgen. Och hela vägen från Californien skulle paketet till lilla Sverige för endast 10 dollar.

Sitter som en smäck på min Iphone och lär bara bli snyggare med tiden.

Postad 23 September 2009 - 21:51

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Någon som köpt iPhone från 3 och sedan låst upp den direkt?

Hur lång tid tar det innan de låser upp den, samt hur går det till?

Försvinner knappen "Planet3" och kommer de vanliga inställningsmöjligheterna tillbaka när den är upplåst? För som det är nu så har jag ingen möjlighet att lägga till Tele2 som leverantör?

Ruggigt tacksam för svar :P

Postad 23 September 2009 - 21:55

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Har hittat en iphone 3gs 16gb olåst via Apple för 5929:- ink frakt från Australien.
Kan betala med Paypal så han kan inte luras, va tycker ni?
Länk

Edit: beställde en, man måste gambla lite i livet!

Redigerat av Lias08, 23 September 2009 - 23:00.

Postad 23 September 2009 - 22:04

typas
  • typas
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Kan ni ge några tips på en bra fm-sändare till iphonen, jag tänkte ha den i bilen.

Postad 23 September 2009 - 23:08

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

betalar man extra för att gps:en ska fungera? eller hur fungerar den och hur bra är den? måste man ladda ner svenska kartor eller finns det redan i telefon?

En minhemmabio-veteran som inte kan använda sökfunktionen? :P

Tack för ett bra svar! :rolleyes: Men vet någon hur man ställer in detta? Kan vi köra på båda våra datorer eller måste båda vara anslutna till samma dator och Itunes-konto?

Bara att ni loggar in med samma ituneskonto på båda maskinerna.

Postad 24 September 2009 - 00:52

Me0w
  • Me0w
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

Har hittat en iphone 3gs 16gb olåst via Apple för 5929:- ink frakt från Australien.
Kan betala med Paypal så han kan inte luras, va tycker ni?
Länk

Edit: beställde en, man måste gambla lite i livet!

Håll oss uppdaterade ^^
---

Till de som tycker att man inte ska ha telefonen i ett fodral:
Jag kan förstå att känslan av att ha telefonen tunn och så den ska vara är skön, men jag tycker bara det är så ###### skönt att man efter ett års användande kan dra av skalet och se telefonen i sprillans nytt skick. Dessutom ger det ju ett mycket bättre skydd om man tappar telefonen... Sen finns det ju genomskinliga skal med.

Postad 24 September 2009 - 06:57

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Håll oss uppdaterade ^^

Iphonen beställdes igår kl 23:00 och nu är paketet på väg med Fedex. Får hem den senast på fredag enligt Fedex.
Har man bra hemförsäkring då ska man inte oroa sig om iphonen går sönder, jag fick även 1 års mjukvara garanti och 15 dagar ångerrätt.

Postad 24 September 2009 - 07:32

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Iphonen beställdes igår kl 23:00 och nu är paketet på väg med Fedex. Får hem den senast på fredag enligt Fedex.
Har man bra hemförsäkring då ska man inte oroa sig om iphonen går sönder, jag fick även 1 års mjukvara garanti och 15 dagar ångerrätt.

Vad det gäller hemförsäkringen så fick jag igår höra att det i just gårdagens Metro stod att försäkringsbolagen inte längre lät just iPhone ingå i den vanliga hemförsäkringen längre pga att det hade varit, enligt dem, så pass stora volymer av skador för iPhone.

Postad 24 September 2009 - 07:41

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Vad det gäller hemförsäkringen så fick jag igår höra att det i just gårdagens Metro stod att försäkringsbolagen inte längre lät just iPhone ingå i den vanliga hemförsäkringen längre pga att det hade varit, enligt dem, så pass stora volymer av skador för iPhone.

Men har man oturskydd i hemförsäkringen då täcker den allt ink iphone. :P
IF pressmeddelande

Redigerat av Lias08, 24 September 2009 - 07:41.

Postad 24 September 2009 - 07:49

Unregistered8fda5b62
  • Unregistered8fda5b62
  • Beroende

• 1120 inlägg
  • 0

Försvinner knappen "Planet3"

Planet 3?

Jag har ingen sådan knapp på min 3 Iphone?

Har ni andra det? Min 32G har inget som har med TRE att göra i sig...

Postad 24 September 2009 - 08:00

Unregistered41753
  • Unregistered41753
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
Har haft min 3gs i ett par veckor nu och har 4 sidor fyllda med apps... Är sjukt nöjd och telefonen kommer fram hela tiden... Tog tag i min gamla 2g idag och slogs av hur mycket tyngre och rejälare den kändes.

Postad 24 September 2009 - 08:22

vreeswijk
  • vreeswijk
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

Har haft min 3gs i ett par veckor nu och har 4 sidor fyllda med apps... Är sjukt nöjd och telefonen kommer fram hela tiden... Tog tag i min gamla 2g idag och slogs av hur mycket tyngre och rejälare den kändes.

Hur mycket av ditt utrymme har du använt då då?

Postad 24 September 2009 - 08:44

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Hur mycket av ditt utrymme har du använt då då?

Gissar på max 3½ gig.

Postad 24 September 2009 - 08:56

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Gissar på max 3½ gig.

Var det inlägget bara för att pricka in 500 inlägg? :rolleyes: Grattis till uppdateringen från lärjunge till forumräv! :P

Vad det gäller nyttjat utrymme så har jag använt ca 8 GB av 16 och jag har haft min sedan 2008-07-11.

Postad 24 September 2009 - 09:02

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Var det inlägget bara för att pricka in 500 inlägg? :blush: Grattis till uppdateringen från lärjunge till forumräv! :P

Oj, hade faktiskt inte koll på det men tack ändå :rolleyes:
Nej jag räknade mina apps, musik, bilder och annat däreftrer gissade jag.

Postad 24 September 2009 - 09:20

The_net
  • The_net
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Planet 3?

Jag har ingen sådan knapp på min 3 Iphone?

Har ni andra det? Min 32G har inget som har med TRE att göra i sig...

Jag har oxå en 3gs som är löpt från tre. Är upplåst. Men jag har inte sett nåt planet3! Varken innan eller efter upplåsning!!

Postad 24 September 2009 - 09:25

malmapagen82
  • malmapagen82
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
TomTom Car Kit för iPhone 3GS är släppt nu på svenska applestore.

Står att tomtom programvara ingår undra vilka kartor det är som medföljer?

Postad 24 September 2009 - 09:34

menks13
  • menks13
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0
Hur är ljud kvaliten vid musiklyssning? Har idag bara använt sony ericsson och lg och dem har haft mycket bra musik kvalite tycker jag. Är det någon som använder ett bluetooth stereo headset från sony ericsson hb 980 heter det nog. Hur funkar det? synkar dom bra eller är det bara med en sony ericsson telefon man kan se vad det är man lyssnar på i headsetet och vad klockan är osv.

Tackar för svaren som ni kan ge för detta är vad det hänger på :P

Postad 24 September 2009 - 09:39

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

• 925 inlägg
  • 0
Skaffade en 3GS till min kollega. Startade och uppdaterade. Kopplade loss. La in ngra apps för att testa. När jag sedan syncar mot datorn så plockas pgm:en bort från telefonen? Varför - ngn som vet?
Tack för hjälpen!

Postad 24 September 2009 - 10:02

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

TomTom Car Kit för iPhone 3GS är släppt nu på svenska applestore.

Står att tomtom programvara ingår undra vilka kartor det är som medföljer?

Var hittar du detta någonstans?

Postad 24 September 2009 - 10:17

bigbandit
  • bigbandit
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0
Hållaren till tomtom ser riktigt bra ut. Tror det bara är norden kartor till det den :P

http://store.apple.c...?mco=Nzk3MDUyNA

Postad 24 September 2009 - 10:40

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Hållaren till tomtom ser riktigt bra ut. Tror det bara är norden kartor till det den :P

Jag köpte Norden kartorna från TomTom på releasdagen, får man rabatt på hållaren om man har redan Norden kartorna?
Annars är det saftigt att pynta närmare 1100kr för en hållare..

Postad 24 September 2009 - 10:55

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

Jag köpte Norden kartorna från TomTom på releasdagen, får man rabatt på hållaren om man har redan Norden kartorna?

Lägger du den sedan i kundvagnen så ser du att de lägger på ca 8% moms också, dvs att summan blir 1176,25 kr.

Edit : Den kostar ju 872 kr + frakt på 69 kr och sedan moms på totalen, vilket då ger 1176,25 kr.

Redigerat av zinned78, 24 September 2009 - 11:04.

Postad 24 September 2009 - 11:07

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Lägger du den sedan i kundvagnen så ser du att de lägger på ca 8% moms också, dvs att summan blir 1176,25 kr.

1200kr för en hållare är rena rånet! :P
Jag köpte en vanlig bilhållare från dustin som kan monteras på luftutblåsen för 250 om jag minns rätt. Idag fick jag hem blåtand handsfree som passar iphone 3gs/3g för 499kr, har dock inte testat den än, ska hämta den idag efter jobbet från ICA.

Redigerat av Lias08, 24 September 2009 - 11:11.

Postad 24 September 2009 - 11:13

menks13
  • menks13
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0

Hur är ljud kvaliten vid musiklyssning? Har idag bara använt sony ericsson och lg och dem har haft mycket bra musik kvalite tycker jag. Är det någon som använder ett bluetooth stereo headset från sony ericsson hb 980 heter det nog. Hur funkar det? synkar dom bra eller är det bara med en sony ericsson telefon man kan se vad det är man lyssnar på i headsetet och vad klockan är osv.

Tackar för svaren som ni kan ge för detta är vad det hänger på :P

Prövade precis och allting funkade förutom att byta låt finns där nån chans att det är nån istälning som bara ska fixas eller?

Postad 24 September 2009 - 11:27

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

1200kr för en hållare är rena rånet! :P

Märk väl att det priset INKLUDERAR applikationen.

Nu kommer dock ett litet aber...

Jag avslutade precis ett samtal med Apple Store kundservice och de visste som väntat inget om varken applikationen eller car kit'et. Jag ringde dem för att få reda på hur man får tillgång till applikationen, då den skulle ingå, utan att behöva betala för den i AppStore också så man blir debiterad två gånger. Men efter många om och men, efter att han hade kollat runt med hundratvå personer och fått ett avslöjande mail så berättade han att det stod fel i produktinformationen på hemsidan. I det priset ingick INTE applikationen utan bara hållaren, han ville också mena på att inte bara produktinformationen då var felaktig utan även priset.

Det får jag sannerligen hoppas, det bör ju då skrivas ner med ca 650 kr eller vad Nordic-appen nu kostar.

Håll ögonen på Apple Stores hemsida för uppdaterad info...

Redigerat av zinned78, 24 September 2009 - 11:27.

Postad 24 September 2009 - 11:30

bigbandit
  • bigbandit
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0

Det verkar som att man inte kan köpa hållaren utan kartor just nu därav priset.

Vad ingår?

* TomTom Car Kit
* TomTom-navigeringsprogram för iPhone
* Självhäftande skiva
* Dokumentation

Postad 24 September 2009 - 11:56

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Jag har oxå en 3gs som är löpt från tre. Är upplåst. Men jag har inte sett nåt planet3! Varken innan eller efter upplåsning!!

Nae "Planet3" syns bara om man går in i "Inställningar/Telefon", där har jag inga inställningsmöjligheter, det ser ut så här uppifrån och ner:
Mitt nummer
Vidarekoppling
Samtal väntar
Visa mitt nummer
Planet 3

Vart i "Inställningar" kan jag ställa in mms, internetleverantör (Tele2) etc manuellt?

Postad 24 September 2009 - 12:08

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Vart i "Inställningar" kan jag ställa in mms, internetleverantör (Tele2) etc manuellt?

Inställningar
Allmänt
Mobilt datanätverk
MMS

Postad 24 September 2009 - 12:27

menks13
  • menks13
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0
Måste man ställa in sånt manuellt görs inte det automatiskt med hjälp utav sms från tele2??

Postad 24 September 2009 - 12:31

DiSNEY
  • DiSNEY
  • Forumräv

• 879 inlägg
  • 0

Måste man ställa in sånt manuellt görs inte det automatiskt med hjälp utav sms från tele2??

Osäker om Tele2 supportar iPHONE inställningar via SMS. Annars hittar du inställningarna här..

Tele2:
* APN: internet.tele2.se
* MMSC: http://mmsc.tele2.se
* MMS-proxy: 130.244.202.030:8080

/H

Postad 24 September 2009 - 12:56

vreeswijk
  • vreeswijk
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
vad har ni köpt för skydd till er iphone? funderar på dels displayskydd åsen antingen läderväska eller silikonskydd. vad tycker ni är bäst?

Postad 24 September 2009 - 12:59

Rodoga
  • Rodoga
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Skrev innan att iPhone klarar hd via filaid appen. Jag har hittat ett annat bra användningsområde. Jag har många xvid/avi filer på datorn. Dessa måste ju kodas om till mp4 enligt iPhone spec. för att lägga in dem i iTunes och synca med iphonen. Detta tar ju lite tid så nu kan man istället bara koda om ljudet.
Orginalfil: xvid+mp3 i avi
efter omkodning av ljud: xvid+aac i mp4
Sen är det bara att överföra filerna i fileaid, voila. Jag provade att importera dessa filer först via iTunes men bilden blev pixlig och flöt omkring men i fileaid blir det perfekt bild.
Vill du ha undertexter så går det också att lägga in utan konvertering, då kan du välja om du vill stänga av eller sätta på undertexter.

Hoppas någon har användning för tipset. Själv har jag många dvdrips i mkv på datorn som jag också har ändrat till mp4. Iphonen klarar ju 576p via tv ut så det blir klockren bild. Vill du fortfarande ha kvar surroundljud från mkv filen lägg 2-kanals aac som första ljudspår och ac3 som andra ljudspår så kan iPhone fortfarande läsa mp4-filen.

Postad 24 September 2009 - 13:28

menks13
  • menks13
  • Användare

• 132 inlägg
  • 0
Finns appen i iphonen eller i datorn, filaid då alltså? Konverteringen görs väl i datorn? Är det till Pc?

Postad 24 September 2009 - 13:51

The_net
  • The_net
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Nae "Planet3" syns bara om man går in i "Inställningar/Telefon", där har jag inga inställningsmöjligheter, det ser ut så här uppifrån och ner:
Mitt nummer
Vidarekoppling
Samtal väntar
Visa mitt nummer
Planet 3

Jo. Jag förstår att det är där planet3 ligger isf. Men jag har aldrig haft det där

Redigerat av The_net, 24 September 2009 - 13:53.

Postad 24 September 2009 - 13:58

bigbandit
  • bigbandit
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0
TomToms carkit släppt i Apple store - av misstag

Det var för otroligt för att vara sant synd att man inte hann beställa till priset 1090kr inklusive kartor. :blush:

http://macworld.idg....ore--av-misstag

Postad 24 September 2009 - 18:15

Rodoga
  • Rodoga
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Fileaid finns i AppStore. Konvertering gör jag på pc. Kör ett litet script för att automatisera konverteringen. Jag använder ffmpeg för att konvertera ljudet och mp4box för att sätta samman ljud och video till mp4.
Ffmpeg -i xxx.avi (parametrar) -o xxx.aac
mp4box -add xxx.avi -add xxx.aac -new xxx.mp4

Redigerat av Rodoga, 24 September 2009 - 18:24.

Postad 24 September 2009 - 18:53

TheGun
  • TheGun
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0

Inställningar
Allmänt
Mobilt datanätverk
MMS

Jo jag letar just efter dom inställningarna, man jag kommer inte åt dom, Mobilt datanätverk och MMS flikarna finns inte. Jag hade dom inställningsmöjligheterna innan jag accepterade "nya inställningar från min operatör" i iTunes, då försvann dom och jag fick den där Planet3 knappen istället, aaargh så surt. Undrar om det försvinner när den blir upplåst och accepterar mitt Tele2 kort.

Är det någon som låst upp sin iPhone från Tre, skulle vara kul att höra exakt hur man går till väga, om man måste återställa den innan eller om det sker av sig själv helt plötsligt eller om jag måste stoppa in mitt Tele2-SIM innan den låser upp sig etc...

Redigerat av TheGun, 24 September 2009 - 19:22.

Postad 24 September 2009 - 19:37

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

En minhemmabio-veteran som inte kan använda sökfunktionen? :blush:

Bara att ni loggar in med samma ituneskonto på båda maskinerna.

jejeje :P

Postad 24 September 2009 - 21:57

Krigge92
  • Krigge92
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Sökte igenom tråden men hittatde inget, kan man inte radera ett samtal i taget från samtalslistan??
Eller ett SMS i taget utan en hel konversation??

Mvh

Postad 25 September 2009 - 00:38

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1446 inlägg
  • 0

Skaffade en 3GS till min kollega. Startade och uppdaterade. Kopplade loss. La in ngra apps för att testa. När jag sedan syncar mot datorn så plockas pgm:en bort från telefonen? Varför - ngn som vet?
Tack för hjälpen!

Testa att auktorisera telefonen i iTunes. Under Affär-menyn tror jag att det ligger.

Sökte igenom tråden men hittatde inget, kan man inte radera ett samtal i taget från samtalslistan??
Eller ett SMS i taget utan en hel konversation??

Mvh

SMS är det bara att göra en "svepa-till-höger"-rörelse så kommer det upp en delete-knapp.

Enskilda nummer i samtalslisten går däremot inte Att ta bort tyvärr.

Postad 25 September 2009 - 08:41

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Som jag skrev tidigare har jag köpt en 3GS Apple olåst från Australien som är på väg med Fedex.
Jag har några frågor, hoppas att någon kan svara på det.

1- Hur kollar jag att iphonen är Apple olåst?
2- Paketet skickades med Fedex, kommer jag att betala tullavgift?
3- Iphonen beställdes och skickades den 24/9 och nu när jag spårar paketet står "Beräknad leverans Sep 29, 2009". Den 29:e jobbar jag, ringer Fedex innan leverans eller hur går det till?

Postad 25 September 2009 - 09:04

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1235 inlägg
  • 0

SMS är det bara att göra en "svepa-till-höger"-rörelse så kommer det upp en delete-knapp.

Det stämmer inte heller, jag kan iaf inte ta bort enskilda SMS utan endast enskilda konversationer genom att trycka på "Ändra" innan man går in i ett SMS. Väl inne i ett SMS så kan jag inte ta bort något alls.

Postad 25 September 2009 - 09:05

bkam
  • bkam
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0

1- Hur kollar jag att iphonen är Apple olåst?

Ett tips kan ju va att testa med ett simkort och se om du får nät :angry:

Postad 25 September 2009 - 09:10

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Det stämmer inte heller, jag kan iaf inte ta bort enskilda SMS utan endast enskilda konversationer genom att trycka på "Ändra" innan man går in i ett SMS. Väl inne i ett SMS så kan jag inte ta bort något alls.

Nej, man kan inte svepa för att ta bort enstaka SMS, men går du in i en konversation och trycker på "Edit" så kan du sätta "checkmarks" för enstaka meddelanden och sedan trycka på Delete.

Postad 25 September 2009 - 09:12

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Ett tips kan ju va att testa med ett simkort och se om du får nät :)

hehe, det vet jag också :angry:
Jag menade om man kan se nånstans på telefonen om den är Apple olåst.

Postad 25 September 2009 - 09:22

bkam
  • bkam
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0
om du menar att du vill se om dom har kört en Jailbreak för att låsa upp den ,så kommer det att finnas en icon på springborden med Cydia/ icy om den är JB

Redigerat av bkam, 25 September 2009 - 09:25.

Postad 25 September 2009 - 09:27

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

om du menar att du vill se om dom har kört en Jailbreak för att låsa upp den ,så kommer det att finnas en icon på springborden med Cydia/ icy om den är JB

Ok, ska kolla på det sen.

Ingen som kan svara på de andra frågorna? :angry:

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.