Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HBO Nordic

3030 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 April 2017 - 17:48

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0

Fargo imorgon? :D

Postad 19 April 2017 - 18:05

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Fargo kommer med ett avsnitt i veckan va? Kommer vänta tills alla är ute... :) 

Postad 19 April 2017 - 18:17

Unregisteredb7bdb1f7
  • Unregisteredb7bdb1f7
  • Beroende

• 1428 inlägg
  • 0

Fargo går ikväll i USA. Har för mig att HBO Nordic visar dagen efter.

Postad 19 April 2017 - 19:37

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Fargo. Ah fasen å.
Måste fortsätta på år 2...
För mycket bra serier, för lite tid

Postad 19 April 2017 - 19:49

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0
Jag har precis svarat på undersökningen.
Ja man hoppas verkligen att dom tar till sig av kritiken!!

Postad 20 April 2017 - 09:31

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Jag har precis svarat på undersökningen.
Ja man hoppas verkligen att dom tar till sig av kritiken!!

Jag blev mest förvirrad över frågorna "Vi har ett brett utbud av filmer" och "Vi har ett brett lokalt utbud". Jag har aldrig sett en enda film på HBO. Samt "lokalt" utbud? Finns det ens några svenska serier på HBO? Vad är det för frågor?

Postad 20 April 2017 - 13:59

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

• 546 inlägg
  • 0
Haha ja de va några rätt konstiga frågor där...

Postad 20 April 2017 - 15:11

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

• 1266 inlägg
  • 0

Jag blev mest förvirrad över frågorna "Vi har ett brett utbud av filmer" och "Vi har ett brett lokalt utbud". Jag har aldrig sett en enda film på HBO. Samt "lokalt" utbud? Finns det ens några svenska serier på HBO? Vad är det för frågor?

Finns ju faktiskt en hel del film, dock är det långt ifrån några storfilmer eller nyare grejer - men ett par klassiker finns där allt.

Postad 21 April 2017 - 05:48

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Hur utvecklas mr robot? Blir det spännande? Kollade på första avsnittet igår och kan inte säga att jag blev trollbunden. Ska dock se klart säsongen. 😊

Postad 21 April 2017 - 07:21

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Finns ju faktiskt en hel del film, dock är det långt ifrån några storfilmer eller nyare grejer - men ett par klassiker finns där allt.

Jo, fast frågan handlade ju om "brett utbud".

Postad 21 April 2017 - 07:34

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

• 1266 inlägg
  • 0

Jo, fast frågan handlade ju om "brett utbud".

Ett par hundra filmer är väl ändå hyggligt brett? 

Jag tolkade nog dit inlägg som om du inte hittat filmutbudet alls :P

Postad 21 April 2017 - 07:39

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Ett par hundra filmer är väl ändå hyggligt brett? 

Jag tolkade nog dit inlägg som om du inte hittat filmutbudet alls :P

Jag anser inte det och svarade också därefter. Om det händelsevis skulle dyka upp någon film som är från de senaste åren så finns den också sedan länge på Netflix eller Viaplay.

Postad 02 May 2017 - 13:46

MumboJumboMike
  • MumboJumboMike
  • Användare

• 184 inlägg
  • 1

För er som gillar dystopier: The Handmaid's Tale.

Vi får hoppas att det inte är en framtidsvision som vi får se... 

Postad 02 May 2017 - 18:05

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tycker de första 2 avsnitten var rätt bra

Postad 03 May 2017 - 14:10

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Spännande. Den ska jag kolla upp. Tack för tips 😊

Postad 05 May 2017 - 09:24

Max Power
  • Max Power
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Såg första avsnittet igår men tycker inte det var ngt speciellt, rätt trist och fånigt. Kommer nog se några fler avsnitt och hoppas den tar sig

Postad 05 May 2017 - 09:50

MumboJumboMike
  • MumboJumboMike
  • Användare

• 184 inlägg
  • 0

Såg första avsnittet igår men tycker inte det var ngt speciellt, rätt trist och fånigt. Kommer nog se några fler avsnitt och hoppas den tar sig

Kan hålla med dig att den är inte helt medryckande i början. Men längre fram så kommer det fram mer om hur det har blivit som det är och då tyckte jag det blev mer spännande. Men helt klart inte en serie för alla.

Postad 23 May 2017 - 14:12

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0

12 monkeys har fått säsong 3 och jag visste inte ens att säsong 2 kommit

Postad 24 May 2017 - 07:59

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Finns det något sätt att se vilka avsnitt man har sett på appen på Playstation 4? Det är väl okej på Twin Peaks med bara fyra avsnitt än så länge men förvirrande om man som mig har dåligt minne att komma ihåg vilket avsnitt man såg sist av en serie. Varför kan HBO inte göra som alla andra och bara visa vad man har sett?

Postad 24 May 2017 - 08:55

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Finns det något sätt att se vilka avsnitt man har sett på appen på Playstation 4? Det är väl okej på Twin Peaks med bara fyra avsnitt än så länge men förvirrande om man som mig har dåligt minne att komma ihåg vilket avsnitt man såg sist av en serie. Varför kan HBO inte göra som alla andra och bara visa vad man har sett?

På Apple TV visas en blå linje under sedda avsnitt. Linjen visar hur långt man har sett.

Postad 24 May 2017 - 18:18

Unregistered9fb1623e
  • Unregistered9fb1623e
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Så här till att Twin Peaks hade premiär kände jag mig tvungen att aktivera mitt HBO Nordic-abonnemang, trots att jag de senaste gångerna blivit så besviken på deras kvalitet. Senaste gången var för något år sedan, men nu var det alltså dags igen. Och givetvis blev jag minst lika besviken denna gång, speciellt på avsaknaden av bildkvalitet. Eller snarare ännu mer besviken, eftersom t.ex. Netflix numera har en fantastisk UHD-kvalitet om man så önskar (vilket jag gör).

Jag fick möjlighet att jämföra bilden med en skärmdump från Showtimes egen streamingtjänst och det är sjuk skillnad:

2remeHNU.jpg

och:

l6bzkr1F.jpg

Skillnaden är som mellan DVD och Blu-Ray, och ändå har HBO Nordic mage att kalla det för HD-kvalitet. Det blev att omedelbart avbryta abonnemanget (återigen...), sedan har man en och en halv vecka på sig att komma på hur man ska göra för att få serien i den kvalitet den förtjänar. Det känns ju helt galet att t.ex. betala för VPN-tjänst när kvaliteten borde finnas från början, men det är väl ända alternativet om man inte vill fulladda?

Man förstår ju att det är så, men det blir ju helt sjukt när en leverantör får ensamrätt på en produkt och sedan väljer att leverera den till undermålig kvalitet. Bättre vore ju att det fick råda fri konkurrens, jag hade lätt betalat mer om kvaliteten varit bra.

Postad 24 May 2017 - 18:35

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0

Så här till att Twin Peaks hade premiär kände jag mig tvungen att aktivera mitt HBO Nordic-abonnemang, trots att jag de senaste gångerna blivit så besviken på deras kvalitet. Senaste gången var för något år sedan, men nu var det alltså dags igen. Och givetvis blev jag minst lika besviken denna gång, speciellt på avsaknaden av bildkvalitet. Eller snarare ännu mer besviken, eftersom t.ex. Netflix numera har en fantastisk UHD-kvalitet om man så önskar (vilket jag gör).

Jag fick möjlighet att jämföra bilden med en skärmdump från Showtimes egen streamingtjänst och det är sjuk skillnad:

2remeHNU.jpg

och:

l6bzkr1F.jpg
Skillnaden är som mellan DVD och Blu-Ray, och ändå har HBO Nordic mage att kalla det för HD-kvalitet. Det blev att omedelbart avbryta abonnemanget (återigen...), sedan har man en och en halv vecka på sig att komma på hur man ska göra för att få serien i den kvalitet den förtjänar. Det känns ju helt galet att t.ex. betala för VPN-tjänst när kvaliteten borde finnas från början, men det är väl ända alternativet om man inte vill fulladda?

Man förstår ju att det är så, men det blir ju helt sjukt när en leverantör får ensamrätt på en produkt och sedan väljer att leverera den till undermålig kvalitet. Bättre vore ju att det fick råda fri konkurrens, jag hade lätt betalat mer om kvaliteten varit bra.

Och det är ingen ide att klaga hos dem heller för de svarar aldrig.

Postad 25 May 2017 - 20:02

Unregistered8de98e76
  • Unregistered8de98e76
  • Lärjunge

• 463 inlägg
  • 0

Har netflix UHD i sin stream?

Postad 25 May 2017 - 22:09

tuna74
  • tuna74
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0

Det enda moraliskt rätta som jag kan se det är att prenumerera på HBO Nordic och sedan ladda hem det man vill se i bättre kvalitet.

Postad 26 May 2017 - 09:28

ruva
  • ruva
  • Mästare

• 2789 inlägg
  • 0

Det enda moraliskt rätta som jag kan se det är att prenumerera på HBO Nordic och sedan ladda hem det man vill se i bättre kvalitet.

Dålig idé då du ändå bryter mot lagen och kan bli skadeståndsskyldig,

Postad 26 May 2017 - 13:09

Unregistered8de98e76
  • Unregistered8de98e76
  • Lärjunge

• 463 inlägg
  • 0

UHD kostar pengar 119 på Netflix. Rätt okej endå.

Postad 26 May 2017 - 17:16

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

nej tyvärr. appen på ps4 suger verkligen och är under all kritik. har spytt galla över det förut här . finns ingenting i stort sett som är bra med appen. 

du kan dock lägga till alla avsnitt i en serie i "min lista" och sen efter varje avsnitt så raderar du avsnittet som du nyss sett. Knappast någon smidig lösning men det är nog det smidigaste som går.

Automatisk uppspelning finns inte heller så du måste backa två steg och sen klicka igång nästa avsnitt själv varje gång.  Extremt pinsamt dåligt.

Postad 26 May 2017 - 19:20

Unregistered8de98e76
  • Unregistered8de98e76
  • Lärjunge

• 463 inlägg
  • 0

Det går inte att klicka till huvudsidan för serien från avsnittet utan man måste backa till sökfältet och skriva in den. Inget drömscenario direkt men de har bra priser.

Redigerat av Unregistered8de98e76, 26 May 2017 - 19:50.

Postad 27 May 2017 - 18:24

tuna74
  • tuna74
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0

Dålig idé då du ändå bryter mot lagen och kan bli skadeståndsskyldig,

Just detta fall har aldrig (så vitt jag vet) testats enligt svensk lag. Så länge jag inte sparar filerna längre än jag har prenumeration hos HBO Nordic så kan jag inte se vilket skadestånd de skulle tänkas kräva av mig.

Redigerat av tuna74, 27 May 2017 - 18:24.

Postad 27 May 2017 - 18:41

Rossifumi
  • Rossifumi
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 1

Just detta fall har aldrig (så vitt jag vet) testats enligt svensk lag. Så länge jag inte sparar filerna längre än jag har prenumeration hos HBO Nordic så kan jag inte se vilket skadestånd de skulle tänkas kräva av mig.

Bara för att du inte kan se vilket skadestånd det skall klassas som betyder inte att det är fritt fram. Det är ju självklart inte tillåtet.

För det första så har du inte tillstånd att ladda ner något, du har i ditt användaravtal med i detta fallet HBO rättigheter att streama deras innehåll genom deras tjänst, inget annat.

Om du laddar ner avsnittet (vilket du inte har tillstånd till) gör du ju det av en extern part som inte har tillstånd att dela ut det och versionen du laddar ner är garanterat inte under ett avtal som tillåter att den laddas ner, särskilt inte av HBO Nordic som inte har något med den att göra.

Det är lika naivt att tro att bara för du prenumererar på något så är det OK att gå in i en butik och plocka åt sig DVD:n och kolla och sedan lämna tillbaka den.

Postad 27 May 2017 - 19:45

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Men det känns ju bättre

Postad 29 May 2017 - 18:15

tuna74
  • tuna74
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0

Det är lika naivt att tro att bara för du prenumererar på något så är det OK att gå in i en butik och plocka åt sig DVD:n och kolla och sedan lämna tillbaka den.

Har jag nånsin påstått det?

Postad 29 May 2017 - 18:20

tuna74
  • tuna74
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0

Bara för att du inte kan se vilket skadestånd det skall klassas som betyder inte att det är fritt fram. Det är ju självklart inte tillåtet.

För det första så har du inte tillstånd att ladda ner något, du har i ditt användaravtal med i detta fallet HBO rättigheter att streama deras innehåll genom deras tjänst, inget annat.

Om du laddar ner avsnittet (vilket du inte har tillstånd till) gör du ju det av en extern part som inte har tillstånd att dela ut det och versionen du laddar ner är garanterat inte under ett avtal som tillåter att den laddas ner, särskilt inte av HBO Nordic som inte har något med den att göra.

Innan saker och ting behandlats av en domstol är det svårt att veta exakt vad som gäller. Jag har också svårt att se att rättighetsinnehavarna eller en åklagare skulle driva ett mål mot en person som gör som jag gör. Men jag kan inte se något som är mer moraliskt rätt.

Postad 29 May 2017 - 18:47

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

• 3394 inlägg
  • 0

Jag har också svårt att se att rättighetsinnehavarna eller en åklagare skulle driva ett mål mot en person som gör som jag gör. 

Problemet är väl att rättighetsinnehavare är helt ovetande om att du betalat via annan kanal och sannolikt inte heller kommer att bry sig om det om du väl fastnat i någon koll.

Postad 30 May 2017 - 04:59

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

• 1918 inlägg
  • 0

Du är knappast ensam. Bojkotta och fixa på annat håll och dom kanske måste tänka om. Netflix har bra ström för serier/dokus så dom låter jag rulla på

Du är knappast ensam. Bojkotta och fixa på annat håll och dom kanske måste tänka om. Netflix har bra ström för serier/dokus så dom låter jag rulla på

Postad 30 May 2017 - 12:50

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

nej tyvärr. appen på ps4 suger verkligen och är under all kritik. har spytt galla över det förut här . finns ingenting i stort sett som är bra med appen. 

du kan dock lägga till alla avsnitt i en serie i "min lista" och sen efter varje avsnitt så raderar du avsnittet som du nyss sett. Knappast någon smidig lösning men det är nog det smidigaste som går.

Automatisk uppspelning finns inte heller så du måste backa två steg och sen klicka igång nästa avsnitt själv varje gång.  Extremt pinsamt dåligt.

Tack! Jag upptäckte man kan se det i appen i telefonen. Så jag kan kolla där och sedan spela upp på PS4. Blir nog en ATV rätt så snart. 

Postad 31 May 2017 - 05:14

castortroy33
  • castortroy33
  • Lärjunge

• 483 inlägg
  • 1

Fargo. Ah fasen å.
Måste fortsätta på år 2...
För mycket bra serier, för lite tid

Har varit besviken på HBO Nordic. Kvalitén på bilden är ofta undermålig och för lite nya bra serier, men Fargo är ett ljus i mörkret, en mycket underskattad serie. Tycker alla säsonger är fantastiska.

Dags för HBO nordic att börja erbjuda 4K material nu. Samt förbättra bilden på många serier. Taboo exempelvis: dålig bild.

Redigerat av castortroy33, 31 May 2017 - 05:25.

Postad 31 May 2017 - 06:45

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Har varit besviken på HBO Nordic. Kvalitén på bilden är ofta undermålig och för lite nya bra serier, men Fargo är ett ljus i mörkret, en mycket underskattad serie. Tycker alla säsonger är fantastiska.

Dags för HBO nordic att börja erbjuda 4K material nu. Samt förbättra bilden på många serier. Taboo exempelvis: dålig bild.

Jag märker ingen skillnad mot bildkvaliteten på Netflix, dvs lika bra.

Postad 31 May 2017 - 07:48

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ser oftast på surfplattan. Märker ingen skillnad mellan Netflix och HBO.

Postad 31 May 2017 - 09:38

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Ser oftast på surfplattan. Märker ingen skillnad mellan Netflix och HBO.

Nä, på så litet märker man kanske ingen skillnad... men vi kollar på 55" respektive 104", och det är stoooor skillnad mellan netflix och hbo! Både i upplösning, sen har hbo 10 ggr mer banding än netflix... :P

Kollar ni verkligen på bra serier på en liten platta? :huh: Kollar ni film ala hacksaw ridge på 32"? :ph34r: ​ :P

Skulle aldrig få för mig att kolla på tex breaking bad på så litet... :mellow: ​ Dokumentärer brukar jag se på plattan, ibland på jobbbet på rasterna, kanske nån komediserie med, som Brooklyn nine nine

Redigerat av Garrett, 31 May 2017 - 09:40.

Postad 31 May 2017 - 09:45

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 1

Jag tycker HBO har några riktigt bra serier... men att navigera där är ett litet helv***, och kvalitetn borde va mycket bättre ja... är ju typ som DVD kvalite... :ph34r: 

Postad 31 May 2017 - 12:23

Sir Mix Alot
  • Sir Mix Alot
  • Forumräv

• 705 inlägg
  • 0

Att HBO Nordic inte levererar en tillräckligt bra upplevelse är en sak, men att jämföra mot Netflix tycker jag blir lite tokigt. Netflix har 100 miljoner användare och HBO Nordic har kanske 200000 användare. Behöver ju ställa dom siffrorna i relation mot ens förväntningar när man uttrycker sina åsikter om de två konkurrenterna. 

Postad 31 May 2017 - 12:31

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 1

Att HBO Nordic inte levererar en tillräckligt bra upplevelse är en sak, men att jämföra mot Netflix tycker jag blir lite tokigt. Netflix har 100 miljoner användare och HBO Nordic har kanske 200000 användare. Behöver ju ställa dom siffrorna i relation mot ens förväntningar när man uttrycker sina åsikter om de två konkurrenterna.

Ah... men då blir ju genast bilden och navigeringen mycket bättre 👀😋
Klart man jämför... helst när ena är så kasst... Hur många användare har Viaplay? För där är mycket bättre än HBO Nordic med 🙄

Redigerat av Garrett, 31 May 2017 - 12:33.

Postad 31 May 2017 - 15:33

vilse
  • vilse
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
Funderar på att säga upp också. Har projektor nu, hbo är i princip otittbar. En pina. Skandal att man betalat egentligen i alla dessa år för en så undermålig produkt. Synd som sagt då de har mycket bra serier. Får göra som med viasat, brukar köpa 1-2 mån om året när man sparat några serier.

Redigerat av vilse, 31 May 2017 - 15:33.

Postad 31 May 2017 - 18:48

tuna74
  • tuna74
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0

Problemet är väl att rättighetsinnehavare är helt ovetande om att du betalat via annan kanal och sannolikt inte heller kommer att bry sig om det om du väl fastnat i någon koll.

För att få ut pengar från mig måste de gå till domstol. Jag skulle tro att domstolen bryr sig.

Postad 01 June 2017 - 08:11

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

• 6401 inlägg
  • 0

tuna74, sluta nu. Att ladda ner serier och film är olagligt oavsett vad du anser. Spelar ingen roll om du har deras tjänst. Dessutom är det ett ämne vi inte tillåter på forumet. Så jag anser att vi släpper den bollen nu och håller oss on topic.

Postad 01 June 2017 - 08:47

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0
Det bästa är väl att bearbeta hbo med mailbombning eller nåt. Att klaga på bildkvalle eller dålig app här på forumet lär inte förändra nåt. :)

Postad 01 June 2017 - 09:49

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

• 7926 inlägg
  • 0

Nä, på så litet märker man kanske ingen skillnad... men vi kollar på 55" respektive 104", och det är stoooor skillnad mellan netflix och hbo! Både i upplösning, sen har hbo 10 ggr mer banding än netflix... :P

Kollar ni verkligen på bra serier på en liten platta? :huh: Kollar ni film ala hacksaw ridge på 32"? :ph34r: ​ :P

Skulle aldrig få för mig att kolla på tex breaking bad på så litet... :mellow: ​ Dokumentärer brukar jag se på plattan, ibland på jobbbet på rasterna, kanske nån komediserie med, som Brooklyn nine nine

Jag ser på 49" via Apple TV. Bara barnen ser på ipad och de ser inte HBO. Jag märker som sagt ingen skillnad normalt, men under "peak hours" kan HBO ha problem som snarare kan härledas till kapacitetsbrist vid leverans av streamen.

Postad 01 June 2017 - 10:06

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Jag ser på 49" via Apple TV. Bara barnen ser på ipad och de ser inte HBO. Jag märker som sagt ingen skillnad normalt, men under "peak hours" kan HBO ha problem som snarare kan härledas till kapacitetsbrist vid leverans av streamen.

Kollade lite på black sails nu, som ligger på bägge, och det va en jäkla skillnad, jämförde netflix och hbo, testade både på ps4, samsungs TV appar, och CC ... när netflix buffrade upp och låg på 480p, så va det ungefär samma som HBO Nordics när den kommit upp i full stream... sen när netflix låg på 1080 va det långt mycket bättre där... körs ens HBO Nordic i HD ens..? :huh:

Vet att för att få bästa bild på Nordic, så är det genom Telias TV box, där är det bättre, kollat hos en kompis som har det... men tänker ju inte skaffa Telia för att få bättre bild på HBO...

Det är väl som en skrev här ovan, får la mailbomba dom... men dom verkar ju vara som en gås som får vatten på sig, det bara rinner av dom... :unsure:  :rolleyes:

Edit: Kanske är bättre på appleTV än dom enheter jag testade, men har inte möjlighet att testa, då jag inte äger nån sådan.

(Får ännu bättre bild i netflix genom samsung appen på UHD spelaren, där körs det i rätt/auto HZ med, men den har ingen HBO)

Redigerat av Garrett, 01 June 2017 - 10:11.

Postad 01 June 2017 - 10:21

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Vad tycker ni om Fargo förresten så här långt? Har inte sett veckans avsnitt än, men tycker dom andra 2 säsongerna va bättre... men 3e är bra med, men når inte upp till dom andra 2 än så länge iaf... :ph34r:  :) 

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.