Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommande spel- Xbox 360

3515 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 maj 2007 - 21:17

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1 170 inlägg
  • 0
Assassins creed känns som ett av mina mest efterlängtade spel.
och den nya trailern var otroligt läcker, även om den led lite av GOW Mad world komplex :wub:

Postad 23 maj 2007 - 23:13

catalyst7
  • catalyst7
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Assassins Creed trailern var det grymmaste jag sett på länge. Visst, lite samma upplägg som GoW trailer, men ca tusen gånger bättre :wub: Det här spelet toppar min lista nu, före Bioshock och Mass effect.

Jäklar vad mycket bra spel det kommer :)

Postad 24 maj 2007 - 10:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Lite nytt om UT3 från senaste OXM:

here's some more interesting tidbits from the UT3 article.

- the OXM team played three 'rotating' gametypes: Deathmatch, Capture the Flag, and Warzone.
- Epic's plan is to support four player co-op.
- the controls handled surprisingly well and felt really comfortable.
- UT3's visual bar is based on the Xbox 360.
- will run at a solid 30 frames per second.
- Epic describes UT 3 as "Gears on crack".

edit: I'm skimming through the article but I found a couple other interesting tidbits.

- there are 18 different vehicles players can drive.
- the biggest maps will allow 16-20 players.
- anyone can join any match at any time, so there's never a gimped team.

De säger också att det får Gears of War att se fult ut, tro´t den som vill.

Postad 24 maj 2007 - 16:05

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Lite nytt om UT3 från senaste OXM:

here's some more interesting tidbits from the UT3 article.

- the OXM team played three 'rotating' gametypes: Deathmatch, Capture the Flag, and Warzone.
- Epic's plan is to support four player co-op.
- the controls handled surprisingly well and felt really comfortable.
- UT3's visual bar is based on the Xbox 360.
- will run at a solid 30 frames per second.
- Epic describes UT 3 as "Gears on crack".

edit: I'm skimming through the article but I found a couple other interesting tidbits.

- there are 18 different vehicles players can drive.
- the biggest maps will allow 16-20 players.
- anyone can join any match at any time, so there's never a gimped team.

De säger också att det får Gears of War att se fult ut, tro´t den som vill.

<{POST_SNAPBACK}>

I den här intervjun så säger de att PS3-versionen är jätteviktig för dem då UT3 på PS3 ska vara nån form av showcase. (har jag för mig, kan inte se den igen)

Gäller inte det fortfarande, eller låter det annorlunda om man läser en intervju i PSM istället för OXM?

Postad 24 maj 2007 - 18:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Jo, jag har hört det ett par ggr här på forumet så det minns du säkert rätt i ;) . De demade dessutom UT3 på PS3 första gången jag såg det i rörelse under E3.

Vad vet jag, men OXM artikeln är klart nyast, det är ett multiplattformsspel och gjort av teamet som låg bakom Gears of War. Det krävs väl inget geni för att luska ut att de lär bli visuellt likvärdiga. Som 95% av multiplattformsspelen.

Hoppas det finns en intressant SP campaign så man kan coopa lite. Annars är det ointressant.

Postad 24 maj 2007 - 18:36

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Ähhh...Gud vad jag ska dominera på live ;)

Passa er :)

Postad 24 maj 2007 - 18:37

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0

Hoppas det finns en intressant SP campaign så man kan coopa lite. Annars är det ointressant.

<{POST_SNAPBACK}>

x2!

Helt klart den nya generationens multiplayerspelande.
Men vänta nu, du finns ju inte ens på xbox live! Det börjar bli dags att ge vika för trycket nu zoily...

Postad 24 maj 2007 - 19:16

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0
Intressant läsning om GTA IV (Här eller i Spoilern nedan)

Lägger det i en spoiler för det är väldigt mycket läsning.

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

Det viktigaste för er som inte orkar läsa så mycket:

Ah, ja fattar inte varför man inte kan få göra sin egen gubbe :/

Postad 24 maj 2007 - 19:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Helt klart den nya generationens multiplayerspelande.

<{POST_SNAPBACK}>

Co-op offline menar jag alltså ;)

Postad 24 maj 2007 - 20:54

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Nej, du menar online. Du vet bara inte om det ännu. ;)

Redigerat av lifter, 24 maj 2007 - 20:55.

Postad 25 maj 2007 - 00:47

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Co - op live är nog det spelsätt jag gillar mest nuförtiden, var sin tv men med micken känns det som man sitte ihop. Lite öl på det så är dagen gjord! ;)

Postad 25 maj 2007 - 07:14

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1 542 inlägg
  • 0
Något som är kul med xbox live (och hur jag använder det, jag vet inte hur ni gör så jag talar för migsjälv) är att det dels tar bort det asociala från att vara en gamer (sitta hemma med fördragna gardinder mitt i sommaren). Det jag tänker mest på är Test Drive Unlimited där man kör omkring i en virituell värld och helt enkelt lär känna nya människor. Jag har lärt känna tre personer som jag skulle kalla för mina vänner genom Test Drive Unlimited, en i USA och två i England. Detta är altså personer som man aldrig någonsin skulle kommit i kontakt med om det inte vore för Xbox Live.

Däremot finns ju den asociala biten kvar, om inte annat i en annan form då det lätt blir så att om man (jag) sitter med en god vän hemma hos den ena eller den andra så brukar jag ofta känna att det vore roligare om var och en gick hem till sitt så vi kan mötas på xbox live istället. Eller (den värsta delen) när man känner att det är synd att man måste lämna sina (mina) Test Drive Unlimited kompisar för att gå och umgås med riktiga människor i verkliga livet.

Mycket psykologi ligger inflätad i tevespelen och jag tror att någon med bättre utbildning än mig i ämnet skulle kunna skriva flera sidor ordentligt intressant text om det.

Postad 25 maj 2007 - 14:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Förhoppningsvis inte i kommande spel tråden dock ;)

Postad 26 maj 2007 - 01:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
13 minuter gameplay från Brothers in Arms: HH

http://www.insidegam...way/videos/2591

Ser helt ok ut. Interaktivitet är skoj. Gillar att de dör på ett par skott också så som det ska vara.

Postad 26 maj 2007 - 11:11

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Angående filmen på Brothers in arms: HH, så ser det riktigt bra ut. ÄNTLIGEN MILJÖER SOM GÅR ATT SKJUTA SÖNDER! Hoppas dock det gäller allt, och inte bara sketna staket och så, utan även väggar, träd och så vidare. Vore grymt om folk gick att blasta sönder också. Obehagligt iofs...men ändå! De snackar ju så mycket om realism.

Postad 26 maj 2007 - 14:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Sandsäckar gick sönder och statyn sönderskjöts (med huvudet hängande i luften..), men tyvärr demolerades inte kyrktornet av en bazooka så det är nog begränsat. Och att skjuta av lemmar på människor tror jag inte ingår i deras planer :)

Postad 31 maj 2007 - 11:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Första filmerna på Guitar Hero 3

Slow Ride
My Name is Jonas

Postad 05 juni 2007 - 12:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
F.E.A.R 2 :)

A monstrous explosion devastates an American city: thousands dead, innumerable injured.

Within the chaos, Alma awaits…

A child born with extraordinary psychic power, Alma was once the center of an advanced weapons research program. The program was designed to breed psychic commanders who could telepathically control an army of bioengineered soldiers. Despite her potential, her power proved uncontrollable - with deadly results. The program was closed and buried.

Some cruelty cannot remain hidden. Freed from the program's containment facility, Alma stalks a shattered city. Her motives are unknown.

Sent by the government, you must seek out the answers to the unfolding catastrophe. As the line between reality and nightmare blurs, Alma's suffering has just become yours.

Sometimes, ignorance is bliss… but not this time.

Postad bild

http://xbox360.ign.c...4/794121p1.html

De har en tävling där man kan ge bidrag till vad spelet ska heta. Eftersom Monolith inte jobbar på F.E.A.R 2 så får de nog inte heta något med FEAR i namnet.

Även Condemned 2 Q&A

http://xbox360.ign.c...4/794101p1.html

Brian Legge, Lead Engineer: When we started development of Condemned: Criminal Origins, we had only a rough idea of what the 360 would be able to do. Developers have to play it safe when developing for a platform that is still being worked out. While we delivered the experience we wanted in the first Condemned, we knew we could push it further. Condemned 2: Bloodshot is about taking our tech and truly optimizing it for the platform, giving the designers a richer palette of tools to use. This enables them to create a better gameplay experience.

A large portion of time spent developing a first-generation game, particularly a launch window title, goes into building new technology to leverage the platform. For example, we implemented a resource streaming system for Condemned: Criminal Origins to take advantage of the 360's multiple CPUs. This allowed us to have levels larger than we could fit in memory. The tech worked very nicely, but it changed the way we built levels. It took the designers awhile to learn to push the system. Now that they have more experience and our tools are more mature, they'll be able to build more detailed environments and characters.

On the tech side, Bloodshot will sport a new shader system, a new environmental effect system and a new UI system. In addition, our bloom support is replaced by a new HDR (High Dynamic Range) functionality. The designers have a great deal of control over HDR and screen effect behavior, enabling them to create new and diverse visual effects. We have also made significant optimizations in CPU and memory use which allow us to better leverage the platform.

In addition to the tech challenges in Condemned: Criminal Origins, we had built many new gameplay systems, such as our melee combat system. With Bloodshot, we are starting with both a rich melee and ranged weapon system as a base. This allows the gameplay programmers to focus on diversifying the player combat options, such as throwing weapons and allowing players to perform combos. The forensics, as well, have been completely rewritten to give the player more control over the experience.

En mer nextgen upplevelse, med fler varierade miljöer och hand to hand combat.

Postad 05 juni 2007 - 15:36

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3 653 inlägg
  • 0
en stor xbox nyhet ska komma idag.Microsoft själva säger att detta kommer förändra hela sättet att spela spel på :) har vi inte hört det förut??

i alla fall så har ni en länk här: http://www.n4g.com/x...sCom-43397.aspx

Postad 05 juni 2007 - 16:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Update on Monday, June 4, 2007

We have learned that the Announcement will be Pac-Man related.

Förändra sättet att spela Pac-Man på?

Du får gärna ha lite bättre källkritik Ray. Du drar förhastade slutsatser i förväg.

Postad 05 juni 2007 - 16:26

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Förändra sättet att spela Pac-Man på?

Lär ju vara första gången man kan spela pacman över Live, verkligen nyskapande! :)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 juni 2007 - 16:27.

Postad 05 juni 2007 - 16:53

rayko
  • rayko
  • Mästare

• 3 653 inlägg
  • 0
http://www.xbox360fanboy.com/2007/06/04/ma...tomorrow/\

http://www.gamasutra...php?story=14184

He ended his comments by saying, “And as we get natural input, that will cause a change... Software is doing vision and so, you know, imagine a game machine where you’re just going to pick up the bat and swing it or the tennis racket and swing it.”

Postad 07 juni 2007 - 14:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Itagaki angående Ninja Gaiden 2

GI: Games like Code Cronos and Ninja Gaiden 2 have been sort of waiting in the wings for quite a while now. Do you think we’ll be hearing some announcements about those titles in 2007?

Itagaki: I’d like to show everybody some of the new stuff that we’ve been working on in the near future. The only problem with that is that when the other developers see what we’re doing, they’re going to lose all of their motivation to create any game in the same genre, because there’s no way they can beat it.

Well, han är ju känd för sina uttalanden :) . Ett av de spelen jag ser fram emot mest.

Postad 07 juni 2007 - 14:34

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0

Itagaki angående Ninja Gaiden 2

GI: Games like Code Cronos and Ninja Gaiden 2 have been sort of waiting in the wings for quite a while now. Do you think we’ll be hearing some announcements about those titles in 2007?

Itagaki: I’d like to show everybody some of the new stuff that we’ve been working on in the near future. The only problem with that is that when the other developers see what we’re doing, they’re going to lose all of their motivation to create any game in the same genre, because there’s no way they can beat it.

Well, han är ju känd för sina uttalanden  :) . Ett av de spelen jag ser fram emot mest.

<{POST_SNAPBACK}>

Ninja Gaiden var fett fett fett :(

Hoppas 2:an blir lika bra. Väntar med spänning!

Postad 08 juni 2007 - 08:46

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Enligt Ubisoft är Assassins Creed flyttat till november, kommer även i specialutgåva med plåtlåda och extramaterial.

Postad 08 juni 2007 - 09:24

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

Enligt Ubisoft är Assassins Creed flyttat till november, kommer även i specialutgåva med plåtlåda och extramaterial.

<{POST_SNAPBACK}>

Flyttat...? Det är väl snarare så att dom har sagt att det ska släppas i November enligt ett pressmeddelande, och innan detta hade spelet inget releasedatum.

Postad 08 juni 2007 - 11:05

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Murbank. Jag tog infon härifrån, där nämns september.

http://www.gamereact...rda i november/

Postad 08 juni 2007 - 11:34

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0
Jag har aldrig sett förut att spelet har haft ett releasedatum, men enligt den där sidan har det visst det.

Redigerat av derpious, 08 juni 2007 - 11:35.

Postad 08 juni 2007 - 13:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
De hade väl satt ett placeholderdatum i September och nu har de satt ett mer definitivt datum. Inte heller det kan man lita på till 100% btw.

NHL 08 bilder:

http://media.xbox360...567/imgs_1.html

Redigerat av Zoiler, 08 juni 2007 - 13:01.

Postad 08 juni 2007 - 15:24

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0
Man kan ju aldrig lita på releasedatum, men känns ju lite bättre o veta att spelet har ett releasedatum åtminstone.

Postad 09 juni 2007 - 12:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
En del nytt om Rock Band... Undrar hur mycket det kommer kosta :)

Alex Rigopulos: In addition to the multi-instrument band game, Rock Band will have a full suite of play modes for each of the individual instruments as well. As for your question about the guitar in particular, I can't speak to what Activision has planned for future versions of Guitar Hero, but what I can say is that Rock Band's guitar game alone will be more substantial than any of the prior Guitar Hero releases. PLUS, there's the complete drum game that's just as large. PLUS, there's the complete singing game. PLUS, there's the co-operative band game that ties them all together. Basically, it's four complete games on one disc. The thing is really huge!

Och första bilderna:

http://xbox360.ign.c...5/795310p1.html

Postad 10 juni 2007 - 12:14

Damp
  • Damp
  • Mästare

• 2 750 inlägg
  • 0

En del nytt om Rock Band... Undrar hur mycket det kommer kosta  :)

Alex Rigopulos: In addition to the multi-instrument band game, Rock Band will have a full suite of play modes for each of the individual instruments as well. As for your question about the guitar in particular, I can't speak to what Activision has planned for future versions of Guitar Hero, but what I can say is that Rock Band's guitar game alone will be more substantial than any of the prior Guitar Hero releases. PLUS, there's the complete drum game that's just as large. PLUS, there's the complete singing game. PLUS, there's the co-operative band game that ties them all together. Basically, it's four complete games on one disc. The thing is really huge!

Och första bilderna:

http://xbox360.ign.c...5/795310p1.html

<{POST_SNAPBACK}>

Frågan är bara pris? Kommer det bli som tre ggr GH2?
När släpps det?

Postad 10 juni 2007 - 12:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

IGN: Rumors of prices have already met with quite a chilly reception in forums. Have you got any idea how much everything is going to cost?

Alex Rigopulos: We haven't made final pricing decisions yet. There's a lot of speculation out there, but it's all just that—speculation. Needless to say, we're sensitive to the issue; we're expending a lot of effort trying to balance the real costs of high-quality peripherals with our desire to make the game as affordable as possible for our fans.

Släppdatum, vet ej. Kanske i år. Bra utvecklare iaf.

Harmonix knows music games. Responsible for developing nearly every hit music rhythm game known to man, the studio's credits include Guitar Hero I and II, Frequency, Amplitude, and Karaoke Revolution.

Postad 11 juni 2007 - 16:11

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Har just läst nyaste Superplay...
En kille där har testat bioshock och han verkar inte helt imponerad..
Tycker att det är för mörkt och skuggigt.
Men han tycker ändå att det är ett av årets intressantaste spel..

Ska bli kul att se hur spelet blir...Om det är för hypat...

Jag är liteee skeptisk...Den som lever får se :)

Postad 11 juni 2007 - 16:20

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0
PC Gamers förhandstitt var inte helt positiv heller, dom trodde det skulle vara ett nytt Deus Ex/System Shock 2, men det är mer actionlir än RPG, mycket mer hjärndött skjutande än vad dom hade väntat sig.
Men dom tyckte det kan bli kul bara man inte förväntar sig för mycket.

Postad 11 juni 2007 - 16:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Ett av årets mest intressanta spel, men ändå verkade han inte imponerad?

Konstig snubbe :)

Postad 11 juni 2007 - 18:55

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0

PC Gamers förhandstitt var inte helt positiv heller, dom trodde det skulle vara ett nytt Deus Ex/System Shock 2, men det är mer actionlir än RPG, mycket mer hjärndött skjutande än vad dom hade väntat sig.
Men dom tyckte det kan bli kul bara man inte förväntar sig för mycket.

<{POST_SNAPBACK}>

GameReactor säger samma sak.

Postad 11 juni 2007 - 19:49

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Tjaa....Jag kan citera ett stycke...

SuperPlay #136 juni 2007

Om vi för ett ögonblick bortser från att man borde bedöma spel efter vad det är i stället för vad det inte är finns det någonting som gått fel med Bioshock också.

Bioshock är inte något äventyrsspel.Det är inte ett spel som låter dig utforska och upptäcka.
Någonstans bland alla Atlantis och Ayn Rand-referenser påminns man istället om att det här är en ren shooter.Och jag är inte bekväm med det.Inte just för att det är en shooter,men på grund av att den trampar upp ett tempo som springer förbi allting,jagat av nästa skrikande lik som vill dricka ditt blod.

Skuggorna och de fladdrande ljusen gör sitt bästa för att odla klaustrofobin och någonstans där ligger det andra problemet.Mörkret döljer för mycket.Det du inte springer förbi göms i skuggorna.
på så sätt gör Bioshock,åtminstånde under den bit jag får spela,precis vad det inte borde och marginaliserar de delar som kanske är dess största poäng.

Det borde kanske inte komma som en överraskning.Ken Levine har ju betonat så många gånger att Bioshock är ett actionspel och ingenting annat.Ändå känns det inte riktigt rätt när jag tar mina första steg in i Rapture och bara med hjälp av en walkie-talkie,en rörtång och blotta förskräckelsen överlever min första strid.

Även om vapnet påminner mig om hur ett annat bra actionspel börjar stannar liknelsen där.
Bioshock är definitivt inget Half-Life.Det är något annat.
Och frågan är hur mycket spelet hade vunnit på att vara ett saktmodigt äventyr istället.

Sen tar han upp att action sekvenserna är mycket bra....
Och att han bara spelat 1 timma och inte vet hur storyn kommer att utvecklas

Vill ni läsa mer köp tidningen :)

Sen förstår jag inte riktigt hur så många verkar ha trott att det skulle vara nå sorts äventyrsspel ?
Det har väl ändå varit klart att det är en shooter eller har jag missat nå ?

Tycker det är lite fel att klaga på det...

Postad 11 juni 2007 - 20:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Ja, det var lite underligt. Verkar som han hellre hade velat ha ett annat spel. Om tempot är för högt den första timmen säger ju inte så mycket om spelet dock. Det kan definitivt ändras ju längre fram man kommer. Det borde vara ett hyfsat långt spel.

Sen... när jag kollar på filmer av spelet så ser jag hur man kan gå omkring i ett långsamt tempo och tänka ut vad man ska göra och titta på vattnet och annat godis. När det väl är action är det högt tempo, men det är väl bara bra?

Postad 11 juni 2007 - 20:18

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Joo det är bra tycker jag..

Man får väl ta spelet för vad det är...

Nog önskar jag att Oblivion hade mera fantasy miljöer och mindre grottor och mindre natt men nu är det ju inte ett sånt spel så jag klagar inte på att det är något som det aldrig har varit meningen att bli...

Det får jag väl hoppas kommer i "Oblivion" 2 :)

Postad 11 juni 2007 - 21:32

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

Sen förstår jag inte riktigt hur så många verkar ha trott att det skulle vara nå sorts äventyrsspel ?
Det har väl ändå varit klart att det är en shooter eller har jag missat nå ?

Tycker det är lite fel att klaga på det...

<{POST_SNAPBACK}>

För dom har själva sagt att spelet är en spirituell uppföljare till System Shock 2, som var ett spel som var grymt mycket djupare än bara skjuta, det spelet revolutionerade skjutarspel genrern.

Edit: grymt snabb du är då Zoiler :lol:

Redigerat av derpious, 11 juni 2007 - 21:35.

Postad 11 juni 2007 - 21:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Edit: grymt snabb du är då Zoiler :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Rätt plats vid rätt tidpunkt :)

Det är nog sant som du säger. Jag spelade aldrig SS2, men alla gillar det så mycket. Man får hoppas att Bioshock blir djupare ju längre man kommer, men å andra sidan finns det nog mindre utrymme för att "revolutionera" idag än vad det fanns förr. Det är inte lika lätt att överraska idag.

Postad 11 juni 2007 - 23:23

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0
Nej, samtidigt har det inte alls kommit tillräckligt många kopier på System Shock och Deus Ex, speciellt när Deus Ex 2 blir ett sånt fiasko.
Revolutionerande behöver det inte vara, jag vill bara ha fler spel som påminner om dom tidigare nämnda.

Postad 12 juni 2007 - 08:46

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0
Precis. När bioshock presenterades så var det ju faktiskt inte så att det presenterades som en shooter.

Det var ju AI:ns förträfflighet, friheten att göra som man ville, öppenheten, osv, osv.

Förmodligen så blev det för svårt för dem och då var det enklare att skippa det svåra och göra en ren shooter än att försena projektet.

Postad 12 juni 2007 - 08:58

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1 342 inlägg
  • 0
Jag vet att jag är sen som tusan. Men efter att ha sett Gametrailers preview av The Darkness är jag såld.

Postad 12 juni 2007 - 14:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Ett nytt exklusivt spel till Xbox 360:

Americas Army

Av Ubisoft, byggt med GRAW2 motorn. FPS view. 16 player online co-op.

Antagligen inte så kul för mig dock, säkert mest ett multiplayerspel.

Det är exklusivt beroende på att de har mer erfarenhet av 360 och pga den mycket större userbasen.

Postad 12 juni 2007 - 14:12

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
Ubisoft gillar inte alls PS3 så det är inte förvånande.

Postad 13 juni 2007 - 09:30

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0
En fråga från en som inte har spelet sportspel på år och dar.

Är, eller kommande inkarnationer av, hockey eller fotbollsspelen online multiplayer ännu? dvs, kan man hoppa in 10 st i samma NHL match och spela med varsin hockeytävlare™?

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 13 juni 2007 - 09:31.

Postad 13 juni 2007 - 09:48

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
Även om det går så funkar det inte att spela så många. Det blir bara kaos.
Har provat lira 4 i samma lag i NHL 07 och det går inget vidare. Svårt att hålla sina positioner.

Postad 13 juni 2007 - 13:07

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Även om det går så funkar det inte att spela så många. Det blir bara kaos.
Har provat lira 4 i samma lag i NHL 07 och det går inget vidare. Svårt att hålla sina positioner.

<{POST_SNAPBACK}>

Är det online eller offline då eller?

De borde ju kunna göra en variant av hockeyspelandet så man bara kör två mot två eller fyra mot fyra.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.