Borde bli mer strategiskt eftersom alla inte kan mata hur som helst ..
Tror de vore skoj
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 28 February 2009 - 14:18
Kan ni inte testa köra med friendly fire på..
Borde bli mer strategiskt eftersom alla inte kan mata hur som helst .. Tror de vore skoj Postad 28 February 2009 - 14:28
Har inte det varit på? Hmmm... Då har jag skjutit försiktigt i onödan! Postad 28 February 2009 - 14:31
Bump..hur var tackar man ja...hittar inget. Postad 28 February 2009 - 14:37
Stängde av de pga massa onödiga deaths och skadar statsen. :> Postad 28 February 2009 - 14:37
Satsade bara på att få 5 såna kills varje match igår, gick sådär, har 4 st kvar, men det skall fixas ikväll. Skall också fixa 5 pistol kills i varje match x8 så man får revolvern. Provade också med c4 men det räckte ju inte med en c4 för att få en kill utan jag tyckte man var tvungen till att kasta ut alla 3 på samma ställe för att få någon kill... hur gjorde du britt för att fixa alla kills med c4? Postad 28 February 2009 - 14:39
Just nu: nopp, via DLC: möjligt. Postad 28 February 2009 - 14:41
10 pistolkills är det frasse inte det lättaste att syssla med Postad 28 February 2009 - 14:55
Skönt nu har jag bara 2 st body counts ribbons kvar. Är det 2 poäng man får för varje kill när man har corpse counters
Redigerat av Unregistered24235, 28 February 2009 - 14:56. Postad 28 February 2009 - 14:57 3 pinnar. Dock bara i massmord aka body count Postad 28 February 2009 - 14:59
vad är repair ability för nåt?
fick c4 nyss ja med, har dock aldrig använt dom,, men behöver man kasta ut alla tre för att få en kill är det inte så kul att använda väl? Postad 28 February 2009 - 15:00 Nice då går det ju ganska fort att levla om man bara kör body count sen Postad 28 February 2009 - 15:23
Lirade igenom SP innan jag ska börja spela MP, men måste säga att SP var jäkligt bra faktiskt. Klart bättre än förväntat enligt mig.
Postad 28 February 2009 - 15:24
Finns det någonstans jag kan se vad som behövs för att komma upp i olika levels och få nya klasser/vapen med mera.?
Postad 28 February 2009 - 15:30
Första sidan på den här tråden. Postad 28 February 2009 - 15:35
Haha okey, så bra hade jag letat. My bad.. och tack Postad 28 February 2009 - 15:54
Fy fan vad bra det här spelet är. Tycker styrningen är helt perfekt, fattar inte vad det klagas på. Jag testade precis MP för första gången och det var ju hur kul som helst. Jag gillar verkligen att spray and pray inte lönar sig alls i detta spelet. Märker att en del folk är vana vid det från andra spel, var några gånger de stod och sprayade på mig och då är det bara att placera ett skott i pannan på dem så är det över.
Postad 28 February 2009 - 15:57
Då vart det ju lite svårare... Men går man in för det borde det gå... Köra sabotör å skjuta folk i ryggen måste ju funka rätt bra. Kan man få 3 granater? Hur isf? Redigerat av frass3, 28 February 2009 - 15:58. Postad 28 February 2009 - 15:59
Helt sjukt vad mycket ni hunnit spela MP, 25 timmar britt?
En annan har bara haft tid att logga 6 timmar än... Eller assault så man tål lite mer och hinner få iväg fler skott innan man själv ryker i en närstrid.+ Att du får tillbaka livet fortare när man boostar har jag för mig. 3 granater får du om du går och hämtar i en ammodepå som en engineer lagat. Redigerat av Unregisteredf64a5233, 28 February 2009 - 16:00. Postad 28 February 2009 - 16:04
Ops! Själv tror jag att jag klockar in på strax över en timma
Postad 28 February 2009 - 16:05
Blood gracht är en bana som man kan placera ut turrets på många taktiska ställen, säkert 7 av 8 "5 kill ribbon" jag fått är på den banan...
Har precis nåt general nu... SNIPER! Postad 28 February 2009 - 16:39
Helt ärligt borde sniper bannas från alla fps spel som finns...
Gå ett steg,pang skott i huvudet..Respawn ..gå ett steg smack..headshot ...repeat 1000000ggr Postad 28 February 2009 - 16:53
Är det någon som har lyckats få air-defence medaljen, eller en ribbon för delen... Helt omöjligt att få fem kill med en airdrone.. Tror jag har lyckat få 2kills total med en sån..
Redigerat av Unregistered7da62804, 28 February 2009 - 16:54. Postad 28 February 2009 - 16:55
Håller med om att snipers är tröttsamma, men står man inte still så mycket och zickzackar lite lätt när man springer så brukar det gå bra. Fick tillfälle att slå ihjäl Akerren idag när han smög omkring och det kändes bra! Postad 28 February 2009 - 16:59
Äntligen! Efter 6 timmars hård ingenjörskonst så har man låst upp "repair & hack"
Postad 28 February 2009 - 17:02
Repair och hack???? Postad 28 February 2009 - 17:14
Håller på förfullt med de nu, jävligt svårt, 3 utmärkelser kvar :> Postad 28 February 2009 - 17:25
Börjar gå bättre och bättre att lira nu, men det går och upp ner hela tiden. Shotgun är helt enkelt roligast, och mycket farlig på nära håll.
Redigerat av Unregistered28641812, 28 February 2009 - 17:28. Postad 28 February 2009 - 17:33
Saken är väl den att man måste hjälpa sin air-drone, skadeskjuta sin motståndare och låta den göra slut på dom. Man måste nästan göra samma sak med sina turrets. Postad 28 February 2009 - 17:35
Förstår inte hur man får bandet för "Boost" så man kan kombinera det med en annan klass. Enligt första sidan i denna tråd ska ska man använda boost en gång per runda. Har använt boost hur många gånger som helst utan att få en enda utmärkelse. Har samtidigt repererat mer än 5 objekt på en runda, inga utmärkelser där heller.. Hur defineras en "Boost" och vad räknas egentligen som "one repaired object" ?
Postad 28 February 2009 - 18:05
Nu börjar spelet "ta form". Äntligen! Jag har fortfarande grymma problem med å se folk. Fattar aldrig vem som skjutit mig & framförallt inte varifrån. Nu gäller det att få kläm på allt vad ribbons & annat innebär. så kanske man kan sikta in sig på vissa skills istället för å planlöst springa runt. Och jippie, jag är nu med i klanen
Postad 28 February 2009 - 18:06
"Alla kills"?? Jag lyckas nog få 5 kills en gång igår tror jag. Det är som sagt avr grymt svårt. Det gäller att INTE lägga dom där folk bara springer förbi. Då krävs det 3st. Men om man lägger ut 1 på en typisk "sniper spot" så är saken biff! Men som sagt var, dom är lite klena och oftast krävs det minst 2st. Hahaha, jag lyckades ju kasta 1 på din rygg igår frasse! Hahahaha! Undrar vad som händer om man kastar 1 på fi?!? Sprängs dom direkt då eller springer dom omkring med den på sig?!? Hahahaha! Postad 28 February 2009 - 18:07
Någon som vet hur mycket "XP" man får när man helar?
Jag brukar landa på runt 20+ i xp efter en runda(har inte kunnat bli medic ännu). Redigerat av Leftt Behind, 28 February 2009 - 18:08. Postad 28 February 2009 - 18:08
Jag har sagt till tjejen att jag ville lira så mycket som möjligt dom första 3 dagarna eftersom jag, tjejen m fl sticket till Åre imorgon och blir borta 1 vecka. See you next monday! Kanske börjar bli dags för lite officiella clanbattles då?!? Japp, det stämmer att hälsan "regenerates" när man kör med boosten. Postad 28 February 2009 - 18:11
Är numera fixat, trodde inte det var sånt skit om man startade server utan att man fick sätta igång det själv. Men nu är det av iaf och det är en server att lira på när Nasty inte är online. Postad 28 February 2009 - 18:16
Postad 28 February 2009 - 18:17
smög å smög spawnade bakom dig å tog för givet att du var min kompis men tji fick jag Postad 28 February 2009 - 18:50
Jösses va svåra vissa banor är... Vissa får man 50+ poäng på o andra får man typ 15, eller så är det jag som tycker en del banor är tråkiga o engagerar mig inte
Kul o spela med er i vilket fall. VonAnka, u got a nemisis Postad 28 February 2009 - 18:59
jag kommer in vid 20 igen Postad 28 February 2009 - 19:08
Jag kommer gå online någon gång efter melodifestivalen. Trots att man kass tycker jag att det är kul att lira mot folk som man "känner" via detta forum.
Bättre att bli slaktad av någon av er än någon fransman som dessutom har ett spädbarn som skriker i hans headset. Postad 28 February 2009 - 19:12
Oh ja, verkar vara många som har barn med sig när dom spelar. Aja, kommer också in lite senare (seagal88 är jag). Postad 28 February 2009 - 19:14
Singelplayern var ju riktigt skojj på detta spel, klarade det igår, 12 tim tog det, körde på veteran, dog ett antal gånger. hehe.. därav den långa speltiden...
Men har lirat lite multiplayer idag och det va ju tyvärr ingen hit i mina ögon, alldeles för seegt.. Visserligen är jag hyfsat Cod skadad, men 30 fps... det känns inte som det funkar i ett spel med så mycket action i, svårt att få gubben att göra det man vill, tar man i lite med spakarna så blir det ju bara gröt på skärmen... Jag vet att Guerilla inte ville göra en "twitchy shooter" men det känns lite som dom sköt sig lite i foten med deras simulering av tyngd på siktet. Efter 15 timmars speltid så kan jag fortfarande knappt träffa dörröppningen där fienderna strömmar in! Snabba vändningar är ju inte att tänka på. Jag tror att detta spel nog kommer att hamna på hyllan efter nån vecka, lite trist faktiskt... Men ni här på forumet verkar ju tycka att multiplayern är riktigt bra så, jag tänker ge det några ronder till ikväll. Kanske är ett spel man måste lära sig att älska. psn.id Greddelius Just det, riktigt soft att spela utan hud och crosshair , körde igenom hela sp utan. Redigerat av Unregistered34c367ee, 28 February 2009 - 19:36. Postad 28 February 2009 - 19:15
Kommer in igen vid 20, måste ladda min kontroll och headset lite så det räcker till kl 3 inatt.
Postad 28 February 2009 - 19:19 Hahaha, låter som om nån blivit dödad av snipers många, många gånger på t ex Pyrrhus? Apropå snipers och Pyrrhus; vad säger ni om att köra sniperbattle ( när alla levlat upp ) på Pyrrhus? 16 vs 16 MHB-snipers! Kan bli riktigt nice tror jag! Postad 28 February 2009 - 19:24 jag är på Postad 28 February 2009 - 19:28
Hade varit nice men jag är hos tjejen nu, vi sticker som sagt var till Åre imorgon. Fan vad jag kommer tänka på KZ2...NOT faktiskt! Sol, puder, bira i backen, after-ski, bastu, relaxed och grymt ###### kul med tjej och polare, det slår Killzone 2 med hästlängder det! Men vi "ses" på måndag 9/3, då ska återigen skrikas och sväras i micken! Hahahaha, om ni har problem med det; säg åt mig att hålla käft bara så gör jag det! En stund i a f! Redigerat av BrittBastard, 28 February 2009 - 19:28. Postad 28 February 2009 - 19:32
Jag dödade hur många som helst på den banan när jag skulle låsa upp det andra snipersiktet, speciellt när de spawnade var det kul att göra headshots. Jag är på om det är sniperbattle. Postad 28 February 2009 - 19:36
Yea bra, jag startar den nu redan, kommer dock vara borta i nån min nu, ska till affären å köpa lite gött 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |