Hur många "guldkorskillar" lirar i [MHB] nu?
Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 04 April 2008 - 08:02
Hahaha...!
4st.
lobello
morlock
l2ickard
pokerman_79
Postad 04 April 2008 - 09:03
Hardcore S&D
Postad 04 April 2008 - 11:48
Hahaha...!
Du har väl kört mest Cagematch? (1vs.1)
Har knappt kört det och det skulle vara kul att möta dig nån gång, och se hur dålig man är på det!
Redigerat av Dr. Death, 04 April 2008 - 11:48.
Postad 04 April 2008 - 12:52
Postad 04 April 2008 - 13:12
Postad 04 April 2008 - 13:16
Ses boys!
Postad 04 April 2008 - 13:20
Ni får gärna lägga till mig, PSN: Negothian, kan inte spela på regelbundna tider tyvärr...
Postad 04 April 2008 - 13:23
Menar du att allt ljud ska gå till headsetet och inget komma ut i högtalarna?Hej ni som använder headsets, är det någon som vet hur man får ljudet också att gå till headsetet? Jag har ett USB-headset...
Ni får gärna lägga till mig, PSN: Negothian, kan inte spela på regelbundna tider tyvärr...
eller hur menar du?
Postad 04 April 2008 - 13:24
Jag har shotgun i guld. Crossfire är bästa banan för shotgun. Bloc och Vacant är också bra shotgunbanor, men det går bra på i princip alla banor, gäller bara att ändra spelstil och kryssar sig fram till motståndarna så man inte springer på så mycket öppna ytor.En guldhagelbössa vore inte helt fel (endast 2 vapen ju). Svårt att få headshot bara. Dessutom inte så många banor att spela med hagel på, shipment å banan med borgen i mitten funkar ju. Lite långt å skjuta med hagel på crossfire.... Fast ligger man i så
Postad 04 April 2008 - 13:25
Inser att jag har LÅNGT kvar tills jag får något vapen i guldJag har shotgun i guld. Crossfire är bästa banan för shotgun. Bloc och Vacant är också bra shotgunbanor, men det går bra på i princip alla banor, gäller bara att ändra spelstil och kryssar sig fram till motståndarna så man inte springer på så mycket öppna ytor.En guldhagelbössa vore inte helt fel (endast 2 vapen ju). Svårt att få headshot bara. Dessutom inte så många banor att spela med hagel på, shipment å banan med borgen i mitten funkar ju. Lite långt å skjuta med hagel på crossfire.... Fast ligger man i så
Postad 04 April 2008 - 13:32
Menar du att allt ljud ska gå till headsetet och inget komma ut i högtalarna?Hej ni som använder headsets, är det någon som vet hur man får ljudet också att gå till headsetet? Jag har ett USB-headset...
eller hur menar du?
Precis, kör ljudet bara genom 42" plasma och jag känner att jag har svårt att höra från vilket håll ljudet kommer ifrån... skulle vilja ljud bara till headsetet, har ett bra headset
Postad 04 April 2008 - 14:18
Jag har blivit helt headshot beroende.. om jag dödar nån som inte är headshot så tänker man fan.. helt sjukt
min k:d ratio lär sjunka lite eftersom jag bara går för hs känns det som..
btw morlock: Vad tycker du är bäst för att fixa många headshots? Själv kör jag free for all, tycker det är ganska mycke noobs där som man kan komma bakom och trycka en kula i bakhuvet
Redigerat av Lobello, 04 April 2008 - 14:30.
Postad 04 April 2008 - 15:28
Jag kör TDM och MTDM som spöke. Dvs silencer + UAV + Dead Silence. Lätt att smyga runt och plocka dem i skallen då.LMG's måste vara dom lättaste att få guldvapen till.. bara spraya lite så plingar det
känns iaf så när man möter LMG's
Jag har blivit helt headshot beroende.. om jag dödar nån som inte är headshot så tänker man fan.. helt sjukt![]()
btw morlock: Vad tycker du är bäst för att fixa många headshots? Själv kör jag free for all, tycker det är ganska mycke noobs där som man kan komma bakom och trycka en kula i bakhuvet
Billigaste headshots är alla snipers som finns på alla banor nu. De rör sig inte så mycket , bara att smyga på dem.
Postad 04 April 2008 - 17:53
Ska prova det senare.. jag har kört med stopping power tidigare.. det funkar oxå ganska bra dom dör oftast av ett skott i huvudet om man står näraJag kör TDM och MTDM som spöke. Dvs silencer + UAV + Dead Silence. Lätt att smyga runt och plocka dem i skallen då.LMG's måste vara dom lättaste att få guldvapen till.. bara spraya lite så plingar det
känns iaf så när man möter LMG's
Jag har blivit helt headshot beroende.. om jag dödar nån som inte är headshot så tänker man fan.. helt sjukt![]()
Billigaste headshots är alla snipers som finns på alla banor nu. De rör sig inte så mycket , bara att smyga på dem.
Postad 04 April 2008 - 18:37
Brukar köra 3xfrag. Gillar att kasta granater.Ska prova det senare.. jag har kört med stopping power tidigare.. det funkar oxå ganska bra dom dör oftast av ett skott i huvudet om man står nära
men man blir ju inte lika osynlig om man inte har UAV.. vad kör du för första perk? claymore eller?
Postad 05 April 2008 - 10:11
Postad 05 April 2008 - 10:19
MP44an är ett rätt bra skjuta-från-höften vapen. Bra accuracy så.Fyfan vad mp44'an suger .. fetaste rekylen oxå går den knappt att sikta med.. bara tur dom få headshots man får med den..
Postad 05 April 2008 - 10:46
ok, får prova det.. ska man använda hip fire accuracy då?MP44an är ett rätt bra skjuta-från-höften vapen. Bra accuracy så.Fyfan vad mp44'an suger .. fetaste rekylen oxå går den knappt att sikta med.. bara tur dom få headshots man får med den..
Postad 05 April 2008 - 10:50
Steady AIM är en bra perk.ok, får prova det.. ska man använda hip fire accuracy då?
Hur många vapen är du klar med i assault? I assault är jag bara 100% klar med M16 ännu. (Har spelat i princip uteslutande med SMG och shotgun hittils...)
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 April 2008 - 10:50.
Postad 05 April 2008 - 10:55
jag är bara klar med M16 och M4, sen har jag ca 20-40 headshots med alla andra vapen.. har aldrig använt nått av dom tidigare så har bara kört lite med varje vapen för att se hur dom funkar.. tycker MP44an är klart sämst.. och svårast att få headshot med.. totalt har jag ca, 400 headshots av 1050Steady AIM är en bra perk.ok, får prova det.. ska man använda hip fire accuracy då?
Hur många vapen är du klar med i assault? I assault är jag bara 100% klar med M16 ännu. (Har spelat i princip uteslutande med SMG och shotgun hittils...)
jag har oxå mest spelat med SMG, dock tycker jag att AK'n var riktigt bra nu när jag testade den, både på långt håll och nära.. så därför blir det att satsa på guld ak istället för guld uzi
Redigerat av Lobello, 05 April 2008 - 10:57.
Postad 05 April 2008 - 11:10
Precis, kör ljudet bara genom 42" plasma och jag känner att jag har svårt att höra från vilket håll ljudet kommer ifrån... skulle vilja ljud bara till headsetet, har ett bra headset
Något som borde funka men som kräver andra hörlurar är ju att plugga in ett par gamla hörlurar till stärkaren...
Med ditt USB headset vet jag inte hur det skulle gå till, då får du ju bara chatten...
Ledsen att jag inte kunde spela så länge i dag von ankan och Kerren, det blev så ljust i lägenheten och jag har ju projje så...
dumma sol
Blir nog lite spel i kväll (bara lampan håller :-S)
Postad 05 April 2008 - 12:07
Något som borde funka men som kräver andra hörlurar är ju att plugga in ett par gamla hörlurar till stärkaren...
Med ditt USB headset vet jag inte hur det skulle gå till, då får du ju bara chatten...
Ledsen att jag inte kunde spela så länge i dag von ankan och Kerren, det blev så ljust i lägenheten och jag har ju projje så...
dumma sol
Blir nog lite spel i kväll (bara lampan håller :-S)
Ok, tack,
Kan någon bekräfta att man kan få in ljudet direkt i hörlurarna med BT-headset? I så fall byter jag, har några dagars öppet köp kvar... Tack för svar
Postad 05 April 2008 - 18:22
Du får konversationen i headsetet. Vet inte om man kan ställa in det på annat sätt?
Postad 05 April 2008 - 22:08
har R:FOM
Redigerat av Unregistered93bbd732, 05 April 2008 - 22:09.
Postad 06 April 2008 - 18:01
En guldhagelbössa vore inte helt fel (endast 2 vapen ju). Svårt att få headshot bara. Dessutom inte så många banor att spela med hagel på, shipment å banan med borgen i mitten funkar ju. Lite långt å skjuta med hagel på crossfire.... Fast ligger man i så
Hagelbrakare funkar på alla banor
kör då Sleight Hand, och Sprinter eller martyrdom, 3 stun granades (bättre i närstrider än frags eftersom de exploderar direkt (snabbt alltså) och sen kan man gå fram och skjuta offret). Möter man någon på öppen terräng får man försöka kryssa sig fram mot offret.
Postad 06 April 2008 - 22:01
Hahaha...!
Du har väl kört mest Cagematch? (1vs.1)
Har knappt kört det och det skulle vara kul att möta dig nån gång, och se hur dålig man är på det!
Japp det ør det jag har spelat till ca 90%.
det ør ett helt annat spelsøtt gentemot lagspel, det ør mer tekniskt tønkande angående exakt hur din motspelare rær sig tønker osv, på många banor så spelar man om en specifik byggnad tex.
Jag vinner ca 9,5 av 10 matcher, men detta beror inte på att jag ør ngt proffs, utan på att motspelarna ør dåliga, men jag tar iaf 9 av 10 oberoende på vilken nivå prestige dom ør i.
Men nør man vøl mæter på en duktig lirare så ør det kul att mæta varandra ett par banor i fæljd och gå vinnande ur striden.
Då och då dyker det upp personer som ør så fruktansvørt duktiga att man tappar hakan.
Sen så ør jag(som många andra) bra iband å sømre ibland, och mæter jag en MHB:are så blir jag nervæs å spelar søkert dørefter....men det ør klart vi kan ta en match eller två dr. death!(ør redan skitnervæs nu
(Det ør øven så att det ør många olika folk som spelar på mitt konto, tex. min son och ett par olika vønner, så sånt dør "ratiosnack" kan man ju glæmma)
hehe..
Redigerat av dallan1981, 06 April 2008 - 23:27.
Postad 07 April 2008 - 11:28
Har kört några matcher på Shipment, mest med andra MHB:are, får såna ryck ibland och drar igång en privat match på shipment, rätt intensivt och skoj!
Kommer ihåg en gång när jag invitat lite folk men ingen kom, då fick jag för mig att starta en privat match för att testa lite olika gömställen och liknande, (själv på banan mao.).
Efter att jag knallat omkring på Crash i några minuter och hoppat omkring på rotorblad och markiser osv., så tyckte jag mig höra fotsteg, blev mer eller mindre helt paff och fattade ingenting (tänkte ju inte på att jag invitade för typ 5-6min sedan, dock inte till en privatmatch), rätt var det var så fick jag mig ett skott i nacken och höll på att skita på mig, kommer dock inte ihåg vem det var (hyvonen?), men knepigt blev det, dock rätt skojj!
Jag som i lugn och ro bara utforskade Crash lite djupare, så blir man påhoppad på det sättet!
Redigerat av Dr. Death, 07 April 2008 - 11:29.
Postad 07 April 2008 - 11:37
Efter en vecka utan CoD märker man att man är lite stel i fingrarna. De första matcherna gick inge vidare!
Har redan hunnit spela lite med högberg, noseone och primare. Lär möta på fler under veckan!
Postad 07 April 2008 - 11:52
Blir det inte en jäkla massa kampande på de lite större banorna?
Har kört några matcher på Shipment, mest med andra MHB:are, får såna ryck ibland och drar igång en privat match på shipment, rätt intensivt och skoj!
Kommer ihåg en gång när jag invitat lite folk men ingen kom, då fick jag för mig att starta en privat match för att testa lite olika gömställen och liknande, (själv på banan mao.).
Efter att jag knallat omkring på Crash i några minuter och hoppat omkring på rotorblad och markiser osv., så tyckte jag mig höra fotsteg, blev mer eller mindre helt paff och fattade ingenting (tänkte ju inte på att jag invitade för typ 5-6min sedan, dock inte till en privatmatch), rätt var det var så fick jag mig ett skott i nacken och höll på att skita på mig, kommer dock inte ihåg vem det var (hyvonen?), men knepigt blev det, dock rätt skojj!![]()
Jag som i lugn och ro bara utforskade Crash lite djupare, så blir man påhoppad på det sättet!![]()
hahaha då hade ja skitit på mig om ja sprang omkring ensam på banan och helt plötsligt hör fotsteg
de blir lite som i am legend om du har sett den
Postad 07 April 2008 - 12:05
Tillbaks till verkligheten och kalla Sverige.
Efter en vecka utan CoD märker man att man är lite stel i fingrarna. De första matcherna gick inge vidare!
Har redan hunnit spela lite med högberg, noseone och primare. Lär möta på fler under veckan!
Gick det inte bra när vi spelade? Har för mig att vi vann? Men det kan ju ha varit önsketänkade. Övriga spel gick ganska uselt igår.
Sorry Merger för att jag hoppade ut så abrupt men Nip/Tuck började å då tittar även jag på TV.....
Postad 07 April 2008 - 12:50
Tillbaks till verkligheten och kalla Sverige.
Gick det inte bra när vi spelade? Har för mig att vi vann? Men det kan ju ha varit önsketänkade. Övriga spel gick ganska uselt igår.
Sorry Merger för att jag hoppade ut så abrupt men Nip/Tuck började å då tittar även jag på TV.....
Vi vann en vad jag vet, en domination, men förlora någon S&D om jag minns rätt. Det gick bra för er men jag var inte riktigt nöjd med min insats. Får spela mycket nu i veckan så man kommer tillbaka in i CoD-träsket
Sorry att även jag hoppade ut. Skulle se AvP 2 med en polare. Hade dock önskat att jag hade spelat den stunden istället...
Redigerat av Unregisteredda254153, 07 April 2008 - 12:51.
Postad 07 April 2008 - 14:35
Efter att jag knallat omkring på Crash i några minuter och hoppat omkring på rotorblad och markiser osv., så tyckte jag mig höra fotsteg, blev mer eller mindre helt paff och fattade ingenting (tänkte ju inte på att jag invitade för typ 5-6min sedan, dock inte till en privatmatch), rätt var det var så fick jag mig ett skott i nacken och höll på att skita på mig, kommer dock inte ihåg vem det var (hyvonen?), men knepigt blev det, dock rätt skojj!![]()
Jag som i lugn och ro bara utforskade Crash lite djupare, så blir man påhoppad på det sättet!![]()
hahahaha roligaste på länge
jag hade blivit skit nervös om jag hade börjat höra steg om jag visste att jag var själv i en match
förresten så går det framåt med guld ak'n.. ca 650 headshots / 1050 nu så bara cirka 1/3 kvar
har iaf över 75 headshots med alla vapen nu
Postad 07 April 2008 - 14:41
Jäklar vad du ligger i.förresten så går det framåt med guld ak'n.. ca 650 headshots / 1050 nu så bara cirka 1/3 kvar
![]()
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 April 2008 - 14:41.
Postad 07 April 2008 - 14:59
Postad 07 April 2008 - 18:34
Jäklar vad du ligger i.förresten så går det framåt med guld ak'n.. ca 650 headshots / 1050 nu så bara cirka 1/3 kvar
![]()
Det är starkt jobbat.
Postad 07 April 2008 - 18:45
hehe japp.. men min k/d ratio sjunker stadigt..Jäklar vad du ligger i.förresten så går det framåt med guld ak'n.. ca 650 headshots / 1050 nu så bara cirka 1/3 kvar
![]()
spelar mycket domination.. man får rätt mycke kills där.. dessutom så står motståndarna mycke stilla när dom tar flaggor
Postad 07 April 2008 - 21:34
Jag har börjat tröttna på alla "host ended game" matcher å vill gärna lira med lite mer stabila killar å tjejer(?). Så de som vill kan lägga till mig psn: fraztheman. Jag spelar nästan varje kväll (beroende å tillfälligt arbetslös tills nästa måndag) ofta från 21-22 tiden till tidig morgon.
Postad 07 April 2008 - 22:24
Nja, jag vet inte vad man ska kalla det!?, visst finns det vissa som ENBART sitter å "trycker".
Men dom flesta spelar ju spelet så att søga, sen å andra sidan nør man spelar cagematcher så blir det ju lite invøntande på personen ifråga osv, det ør vøldigt svårt att færklara, men nør man har spelat mkt/många cagematcher så kommer man lixom in i den spelstilen.
Och nør man mæter duktiga spelare handlar det i slutønden bara om vem som ør bøst øndå, eftersom man då vet var "man håller till" på banorna, och sen nør man spelar om vissa byggnader("herren på tøppan") osv, så brukar man ju avlossa lite skott ifrån ngt vapen utan ljuddømpare, fær att visa "hør ør jag, kom då din fjolla så ska du få smisk!!!"
Haha jobbigt løge dør nør du gick runt i godan tro om att allt var lungt, och så dyker ngn upp sådør...
(många kanske skulle tycka att spelsøttet som ofta ør i cagematcher ør ngn form av campande?, tro fær den delen inte att jag ør ngn campare-jag ør relativt agressiv i mitt spelsøtt, men nør jag spelar cagematcher så kan man vara lite mer "metodisk")
/MvH
Redigerat av dallan1981, 08 April 2008 - 01:16.
Postad 08 April 2008 - 07:46
Redigerat av Unregisterededfb6b6e, 08 April 2008 - 07:47.
Postad 08 April 2008 - 07:57
Nja, jag vet inte vad man ska kalla det!?, visst finns det vissa som ENBART sitter å "trycker".
Men dom flesta spelar ju spelet så att søga, sen å andra sidan nør man spelar cagematcher så blir det ju lite invøntande på personen ifråga osv, det ør vøldigt svårt att færklara, men nør man har spelat mkt/många cagematcher så kommer man lixom in i den spelstilen.
Och nør man mæter duktiga spelare handlar det i slutønden bara om vem som ør bøst øndå, eftersom man då vet var "man håller till" på banorna, och sen nør man spelar om vissa byggnader("herren på tøppan") osv, så brukar man ju avlossa lite skott ifrån ngt vapen utan ljuddømpare, fær att visa "hør ør jag, kom då din fjolla så ska du få smisk!!!"![]()
Haha jobbigt løge dør nør du gick runt i godan tro om att allt var lungt, och så dyker ngn upp sådør...
(många kanske skulle tycka att spelsøttet som ofta ør i cagematcher ør ngn form av campande?, tro fær den delen inte att jag ør ngn campare-jag ør relativt agressiv i mitt spelsøtt, men nør jag spelar cagematcher så kan man vara lite mer "metodisk")
/MvH
Låt mig gissa vilket hus man slåss om på Crash.... lol
Postad 08 April 2008 - 14:03
Postad 08 April 2008 - 14:19
Starta en cage-match, och sen bjuder du in. Skulle någon annan hoppa in så säg åt honom att sticka. (om inte ditt guldkors skrämmer bort hanSkulle vara kul att prova möta dig Dallan1981 i en cage match.. aldrig spelat det.. men då måste man nog köra private match för går inte vara i party och köra cage
(Du har väl headset?
Skulle vara kul att vara spectator.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 April 2008 - 14:23.
Postad 08 April 2008 - 17:21
Det låter kul!en cage match turnering mellan alla MHB:are kanske vore nåt?
tror dock inte jag är så bra på det.. passar inte mitt spelsätt
men har inte provat så vet ej..
Postad 08 April 2008 - 17:23
Det låter kul!
tror dock inte jag är så bra på det.. passar inte mitt spelsätt![]()
men har inte provat så vet ej..
passar verkligen inte mig och min m16fetischism heller
men det vore ganska kul ändå,bara testat cage match en gång.
Postad 08 April 2008 - 18:06
Redigerat av Dr. Death, 09 April 2008 - 11:33.
Postad 08 April 2008 - 18:25
Först och främst så kan vi göra en anmälningslista.. finns ju typ 50st i klanenVem tar ansvaret och styr upp denna tunering, skulle gärna vara med och kriga mot MHBkilllar i cagematch!
1. JensLu (Lobello)
2. DrDeath100
3. Smolik (hyvonen?)
4. u_wish (dallan1981)
5?
6?
osv osv.. mitt förslag är att 1'an på listan möter 20 (ev10) etc.. och 2'an 19 (9) osv osv beroende på hur många som är med.. fler förslag?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
30 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?