Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(32)
|
489:- | |
Call of Duty 4: Modern Warfare - Limited Collector's Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare - Game of the Year Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(1)
|
Inga priser |
Call Of Duty 4 Modern Warfare (3456 inlägg)
|
5 år sedan |
.-*- Min Hembio Clan -*-. (8045 inlägg)
|
6 år sedan |
Call of Duty 4: Modern Warfare (256 inlägg)
|
15 år sedan |
Call of duty 4 - gamertagtråden (160 inlägg)
|
16 år sedan |
1080p kompatibla spel (9 inlägg)
|
17 år sedan |
call of duty 4 (8 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 26 September 2008 - 13:11
Postad 26 September 2008 - 14:52
Kommer Mikko spela nåt i helgen?
Postad 26 September 2008 - 18:02
Har dött ca 50 ggr nu.
Postad 26 September 2008 - 18:38
Jag hamnade i NHL 09 istället. Fyfan va jag suger på det spelet. 10% av mina skott blir mål
Längtar tills v 44 får min flickvän är bortrest, fyfan va jag ska sitta naken och spela Call of duty.
Eh?
Går det inte att sälja in som förspel?
Blir nog lite spelande för mig i helgen också, får se ikväll. Lite seg faktiskt men imorgon blir det nog!
Redigerat av genstruktur, 26 September 2008 - 18:39.
Postad 26 September 2008 - 22:26
Ja jag kommer nog in vid 11 ikväll kanske, ska på bio först.
Kommer Mikko spela nåt i helgen?
Maybe, maybe not...
Har en sambo som just nu ockuperar tv:n
Måste nog köpa en till, och det NU!
Postad 27 September 2008 - 09:11
Maybe, maybe not...
Har en sambo som just nu ockuperar tv:n
Måste nog köpa en till, och det NU!
Min sambo föreslog att vi skulle skaffa en 52" så kunde jag sitta med den i vardagsrummet medan hon använda 37'' i sovrummet. Trodde hon drygade sig, men nu har hon nämnt det ytterligare gånger. Är det sånt här man får höra innan giftemål? I så fall gäller det att vara vaksam nu.
Angående kartorna som fortfarande inte går att ladda ner. Det är nästan så att jag skulle köpt de, men nu är det en principsak att att inte betala dubbelt bara för att M$ suger getmese.
Postad 27 September 2008 - 10:46
Genstruktur, jag har har försökt det mesta för att få spela, finns bara en sak som funkar och man blir ju så ###### trött att man somnar istället för att ta sig till soffan efteråt.
Postad 27 September 2008 - 11:53
Genstruktur, jag har har försökt det mesta för att få spela, finns bara en sak som funkar och man blir ju så ###### trött att man somnar istället för att ta sig till soffan efteråt.
Somnar du på dass?
Postad 27 September 2008 - 12:06
De nya får gärna adda mig om de vill. Har typ 10 platser på listan.
<-- Där är gametagen.
Redigerat av asbra, 27 September 2008 - 12:13.
Postad 27 September 2008 - 13:28
Fyfan va skönt variation man hade fått liksom. Varför tänkte de inte på det?
Postad 27 September 2008 - 13:32
Förresten asbra. Hur fick du din gamerpic där?
*edit*
Ah ok, den är inte dynamisk utan bara en bild.
Redigerat av Unregisterede32cf070, 27 September 2008 - 13:35.
Postad 27 September 2008 - 13:45
Postad 27 September 2008 - 14:44
Nåt sätt att få upp antal gjorda inlägg eller?
Redigerat av genstruktur, 27 September 2008 - 14:47.
Postad 27 September 2008 - 14:47
And where is it?
Det tog väl för lång tid att implementera det och de ville hellre hålla tidplanen än införa fler saker. Det är dyrt att inte hålla tidplaner inom teknikbranchen (inklusive spelbranchen), för utgivarna alltså. För utvecklarna är det ofta bara bra att det drar över på tiden så de kan göra jobbet ordentligt.
Postad 27 September 2008 - 17:22
And where is it?
Det ligger nog i papperskorgen just nu. Det var säkert en punkt de tänkte på, men därifrån till att få med det i spelet är ju ett långt steg, de måste ju sålla en del.
Måste du alltid vara så kryptisk bananajoe?
Nåt sätt att få upp antal gjorda inlägg eller?
Typ
Kanske går in o spelar lite senare.
Redigerat av bananplanta, 27 September 2008 - 17:26.
Postad 27 September 2008 - 22:57
De är inte gratis, du har redan betalat för de genom att köpa GOTY-versionenjag vill ha mina gratis banor!!!
Till skillnad från alla som köpt kartorna genom live har vi inte fått några ännu...
Tydligen är det Microsoft som är långsamma bara, Infinity Ward ligger på de, men det händer inte så mycket. Se min länk tidigare i tråden.
Postad 28 September 2008 - 09:13
De är inte gratis, du har redan betalat för de genom att köpa GOTY-versionen
Eftersom GOTY-versionen är billigare än den vanliga, så är ju banorna mer än gratis, man får ju tillomed betalt för dem.
Strulade som fan med min router igår, kopplade ner hela tiden. Börjar väl bli dags för en ny.
Redigerat av bananplanta, 28 September 2008 - 09:15.
Postad 28 September 2008 - 09:49
Va!?Eftersom GOTY-versionen är billigare än den vanliga, så är ju banorna mer än gratis, man får ju tillomed betalt för dem.
Var är GOTY billigare? Jag hittade inte ens den vanliga när jag skulle köpa spelet.
*edit*
Gjorde en sökning och det stämmer. Dock finns de inte i lager till det priset.
Redigerat av Unregisterede32cf070, 28 September 2008 - 09:50.
Postad 28 September 2008 - 10:02
Det var där jag köpte spelet. Hittade som skrivet aldrig originalversionen. Nåja, jag hade bara otur den här gången. I övrigt brukar GOTY-versioner innehålla allt möjligt gott som man kan ha glädje av.Webhallen har GOTY i lager för 449 kr?
Postad 28 September 2008 - 10:33
Så nu ligger man på 1000/1000GS och inte på 980 vilket jag stört mig väldigt mycket på.
Postad 28 September 2008 - 11:11
Yeah äntligen tog jag mig tiden att plocka den sista achievementen i Cod4, nämligen att hitta alla datorer
Så nu ligger man på 1000/1000GS och inte på 980 vilket jag stört mig väldigt mycket på.
Jag tror att jag behöver avsätta en hel dag om jag ska ta No fighting the war room. När jag dött för sjuttioelfte gången brukar jag lessna. Speciellt som jag inte är tillräckligt snabb ännu för att få en checkpoint innan barrikaden.
Postad 28 September 2008 - 14:23
De är inte gratis, du har redan betalat för de genom att köpa GOTY-versionen
Till skillnad från alla som köpt kartorna genom live har vi inte fått några ännu...
Tydligen är det Microsoft som är långsamma bara, Infinity Ward ligger på de, men det händer inte så mycket. Se min länk tidigare i tråden.
Sett fin tidigare tråd och även själv startat en tråd om det på deras forum när jag beskriver min irritation. Ska fan inte ta över 1 månad för att fixas. Vill ju lära mig kartorna, innan word at war kommer ut.
Postad 28 September 2008 - 21:19
Jag tror att jag behöver avsätta en hel dag om jag ska ta No fighting the war room. När jag dött för sjuttioelfte gången brukar jag lessna. Speciellt som jag inte är tillräckligt snabb ännu för att få en checkpoint innan barrikaden.
Ja det var ett av de ställena man fastnade på. Antar att du spelar på Veteran-nivån?
Jag gjorde mest så att jag valde en av sidorna att rensa först alltid, istället för att stå och skjuta åt alla håll.
Bara rusha in i en av gångarna där det delas och peppra dem som är där inne, sen smyger man runt och plockar lite, till slut lär man sig hur många fiender som kommer och var.
Postad 28 September 2008 - 21:21
Jo, jag behöver bara vara något snabbare nu så kanske jag får min checkpoint i alla fallJa det var ett av de ställena man fastnade på. Antar att du spelar på Veteran-nivån?
Jag gjorde mest så att jag valde en av sidorna att rensa först alltid, istället för att stå och skjuta åt alla håll.
Bara rusha in i en av gångarna där det delas och peppra dem som är där inne, sen smyger man runt och plockar lite, till slut lär man sig hur många fiender som kommer och var.
Postad 28 September 2008 - 21:58
Postad 29 September 2008 - 08:33
De e najs!
Postad 29 September 2008 - 11:09
Eftersom GOTY-versionen är billigare än den vanliga, så är ju banorna mer än gratis, man får ju tillomed betalt för dem.
Sant men priset man får betala verkar ju istället stavas TID.... dagar som går utan att man får det man betalat för, (eller inte betalat för)
Webhallen har GOTY i lager för 449 kr?
Var inne på den lokala Eb-games-butiken där i begagnade-spel-hyllan hittade jag Call of duty 4 (den vanliga versionen) för 499:-... hehe
Redigerat av Unregistered2b236a0e, 29 September 2008 - 11:12.
Postad 29 September 2008 - 14:03
Får väl prova på lite glitchar kanske
Postad 29 September 2008 - 16:17
Postad 01 October 2008 - 17:59
Provar Network Connection men visar inga fel.
Loggar in igen, allt funkar, ända tills jag väljer MP i COD4:s meny.
Börjar bli riktigt irriterad. Ingen annan som märker något liknande efter den förbannade uppdateringen?
EDIT: Nu verkar det funka.
Redigerat av MrSpokk, 01 October 2008 - 18:27.
Postad 01 October 2008 - 21:10
Jag skrev i en annan tråd att jag fick totalt 23 minuters speltid på de 2h som konsolen var igång... jävligt dåligt, allt detta pga disconnections och sega laddningar i COD. Stod ju fan kvar på "Downloading game settings" i fem minuter varje gång.
Postad 02 October 2008 - 07:50
I tisdags så spelade rätt många private match för att det inte gick att spela på annat sätt.
Jag hade problem och blev så trött så det slutade med att jag stängde av boxen. Hade hoppats på att problemet skulle varit löst igår. Men det verkade vara strul till och från för folk.
Vi lyckades med ett party och även komma in i en match med 6st. Helt plötsligt fryser bilden och när det väl släpper så är jag själv. Jag är totalt ensam. Inga medspelare och inga motståndare. Jag sprang runt lite i hopp om att folk skulle ploppa in men efter ett litet tag så avslutades matchen "Host ended game"
Ser fram emot att spela på fredag så man kan hoppas att det löst problemet tills des.
Postad 02 October 2008 - 23:23
Men vi avslutade ändå kvällen med en lång stunds private matches. Detta s.k. Mike Myers spelsättet var nytt för mig men det var jävligt skoj
För er som inte vet vad det är så är man i princip alla mot en, och den som är ensam måste "pjetta" (ta fatt) de andra med sin kniv, och de andra får inte göra något annat än att flasha den ensamma killen. När det bara är två personer kvar så är det pistolduell som gäller
Fy fan vad kul det var, speciellt när vi alla använde Eavsdrop så man kunde reta varandra när man var nära
Postad 03 October 2008 - 06:14
Men vi avslutade ändå kvällen med en lång stunds private matches. Detta s.k. Mike Myers spelsättet var nytt för mig men det var jävligt skoj
Dum fråga kanske, men är det nåt som alltid funnits eller är det nåt nytt?
PS: Min sambo ska på tjejkväll idag så så blir det lite mer qualitytime med min vita låda
Postad 03 October 2008 - 08:12
Dum fråga kanske, men är det nåt som alltid funnits eller är det nåt nytt?
PS: Min sambo ska på tjejkväll idag så så blir det lite mer qualitytime med min vita låda
Jag hade samma funndering först.
Men reglerna är enkla.
Private match.
Team deathmatch.
Man respawnar inte. (död är död, tills nästa omgång)
Väl inne är alla i samma lag utom en stackare som får jaga.
Den personen ska döda alla i motståndarna med kniv förutom när det endast är 1-1 förhållande då får man använda pistol.
Motståndarna får inte döda "Mike Mayer" men man får kasta stun granades.
Den som blir "knivad" först blir Mike Mayer nästa omgång.
Min sambo jobbar idag. Så jag är totalt fri från massa tvång.
Edit: stavfel
Redigerat av mocus, 06 October 2008 - 07:06.
Postad 03 October 2008 - 15:35
Postad 05 October 2008 - 11:15
Postad 06 October 2008 - 13:06
http://www.xcm-usa.c...tent/view/37/1/
Postad 06 October 2008 - 21:59
Det där med rapidfire känns ganska onödigt. fast det hade varit coolt om man kunde konfigurera den så man kunde skjuta pistolbursts à 3 skott på Cod
Postad 07 October 2008 - 07:37
Spoiler:
Från SP till MP:
Fy fan va förbannad jag var igår, först så går det åt **** i S&D, sen när vi väl kört igång HTD så möter vi en viss herr
Tillägg: Kan det vara för att jag bytte clantag som det gick som det gick?
Redigerat av MrSpokk, 07 October 2008 - 07:44.
Postad 07 October 2008 - 07:43
Redigerat av MrSpokk, 07 October 2008 - 07:44.
Postad 07 October 2008 - 07:46
Fastnat totalt i singelplayer Veteran - på banan 'Hunted' (efter "The Bog").
Spoiler:Spoiler
Från SP till MP:
Fy fan va förbannad jag var igår, först så går det åt **** i S&D, sen när vi väl kört igång HTD så möter vi en viss herrSpoileroch sen lägger mitt headset av och allt bara är skit. SUCK. jag vill ha mitt Mass Effect nu så jag "slipper" COD:a på ett (litet) tag.
Tillägg: Kan det vara för att jag bytte clantag som det gick som det gick?
Postad 07 October 2008 - 08:53
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
Call Of Duty 4 Modern Warfare
69 bilder
61 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?