Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3G *

4925 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilka kommer köpa en Iphone 3g (767 medlem(mar) har röstat)

Kommer du köpa dig en iphone 3g?

1. Självklart (233 röster [30.18%])

Procent av omröstning: 30.18%

2. Nej tack (190 röster [24.61%])

Procent av omröstning: 24.61%

3. Jag väntar och ser (349 röster [45.21%])

Procent av omröstning: 45.21%

Hur har Telias prissättning påverkat dig?

1. Lite,jag är lika säker som innan (114 röster [20.69%])

Procent av omröstning: 20.69%

2. Lite,jag är lika osäker som innan (37 röster [6.72%])

Procent av omröstning: 6.72%

3. Mycket, har fått mig att tänka att jag ska köpa en iphone (39 röster [7.08%])

Procent av omröstning: 7.08%

4. Mycket, har fått mig att fundera över om jag ska låta bli att köpa en iphone (271 röster [49.18%])

Procent av omröstning: 49.18%

5. Delat, varken lite eller mycket (90 röster [16.33%])

Procent av omröstning: 16.33%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 03 september 2008 - 14:43

T.P.
  • T.P.
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

förstår inte meningen med att låsa upp iphone? jag pröjsar 69 öre i minuten till alla som inte har telia då det är gratis till de... för 69 kr i månaden, behövs det vara billigare? då slipper man betala dubbla abbonemang, (jag fick 5 månaders fri abbonemangskostnad också...

Men allt detta har vi gått igenom 40 ggr i denna tråd...

För mig är den största anledningen att jag inte kunde portera mitt nummer till Telia eftersom jag har bindnings tid kvar hos Tele2.
Och ja, för att ringa är skillnaderna inte så stora mellan Telia och de andra men jag betalar bara 39kr/mån för fast data trafik upp till 1GB vilket räcker för mig eftersom jag bara hämtar e-post och surfar lite när jag inte är i närheten av wifi. Jag har wifi både hemma och på jobbet. På data trafiken sparar jag allstå 160kr/mån. Och skulle jag vilja ha 5GB så kostar det bara 99kr/mån hos Tele2.

Redigerat av T.P., 03 september 2008 - 14:46.

Postad 03 september 2008 - 14:47

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

För mig är den största anledningen att jag inte kunde portera mitt nummer till Telia eftersom jag har bindnings tid kvar hos Tele2.
Och ja, för att ringa är skillnaderna inte så stora mellan Telia och de andra men jag betalar bara 39kr/mån för fast data trafik upp till 1GB vilket räcker för mig eftersom jag bara hämtar e-post och surfar lite när jag inte är i närheten av wifi. Jag har wifi både hemma och på jobbet. På data trafiken sparar jag allstå 160kr/mån. Och skulle jag vilja ha 5GB så kostar det bara 99kr/mån hos Tele2.

är det fast data för turbo 3g eller edge?
(låter bra)

Postad 03 september 2008 - 14:52

Unregistered96c62822
  • Unregistered96c62822
  • Lärjunge

• 264 inlägg
  • 0

Du har något fel då, oavsett om du synkar via Itunes, eller hämtar direkt i telefonen, så skall programmen komma upp som ikoner i "listan", precis som allt annat.

Löste sig nu. På synkroniseringen var "synka alla program" ikryssad. Ändrade till "synka markerade program" och kryssade i alla programmen istället och nu funkar det helt plötsligt. Konstigt. ;)

Postad 03 september 2008 - 15:19

Puder-k
  • Puder-k
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0

Jaaaaaa!!!! Kom hem idag med blöta byxor, tog av mig byxorna för att hänga dem över duschväggen. Självklart har vi klinkergolv i badrummet och självklart var min iphone i byxfickan. Den föll i golvet från ca 2 meters höjd. Displayen kraschade såklart, den är ju av glas.

Uppgiven och ledsen begav jag mig till min teliabutik. De skickade den till apples serviceställe. Ska ta ca 2 veckor sedan får jag ett kostnadsförslag. Hoppas att jag slipper blanda in försäkringsbolaget.

Jag frågade på telia om jag var "pionjär" och det var jag, altså inom området "krascha din iphone".

Jaja, fick ju i alla fall ha den i 6 underbara dagar.

Någon här på forumet kanske kommer ihåg när jag postade detta inlägg. Well, nu har jag fått tillbaka den. Har haft den i en dryg vecka. Det tog alltså drygt 5 veckor. Eftersom det tog 5 veckor och inte 2 som de hade sagt gick jag och klagade och fick då 400 kr insatt på mitt telefonkonto.

Telefonen blev så skadad i fallet att det inte gick att laga den så de skickade en ny. Jag blev då självklart tvungen att betala så mycket som en ny kostar. 5495:-. Konstigt ändå att det ska ta 5 veckor att få en ny. De har ju inte ens lagat den och då borde det gå ännu fortare. Men det är klart, det har varit lite dålig tillgång på Iphone och det är antagligen därför det tog sån tid.

Det blev alltså till att kontakta försäkringsbolaget och tillslut gick det igenom. Betalade då 1500 kr för självrisken. Det är ganska stor skillnad mellan 1500 och 5500. Nu kan jag äntligen slappna av och njuta av Iphone som enligt mig är ett av mina bästa köp någonsin.

Rekommenderar för övrigt alla att ha en allriskförsäkring. Man vet aldrig när olyckan är framme.

MVH

Puder-K ;)

Postad 03 september 2008 - 15:31

T.P.
  • T.P.
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

är det fast data för turbo 3g eller edge?
(låter bra)

Det är fast data för Turbo 3G och GPRS. Tele2 har dessvärre inte EDGE utan bara vanlig GPRS vilket är inte bra, eftersom det är så dåligt 3G täckning med iPhone, men jag hoppas att Apple kommer att lösa 3G problemen snart.

Postad 03 september 2008 - 15:35

Lindhardsen
  • Lindhardsen
  • Lärjunge

• 374 inlägg
  • 0

Telefonen blev så skadad i fallet att det inte gick att laga den så de skickade en ny. Jag blev då självklart tvungen att betala så mycket som en ny kostar. 5495:-. Konstigt ändå att det ska ta 5 veckor att få en ny. De har ju inte ens lagat den och då borde det gå ännu fortare. Men det är klart, det har varit lite dålig tillgång på Iphone och det är antagligen därför det tog sån tid.

Fick du tillbaka den trasiga telefonen? Annars kan man jo misstänka att det bara var en story de drog, för att få dig att köpa en ny?

Själv skulel jag kräva att få tillbaka den trasiga telefonen (kanske man kan använda batteriet som reserv, när det nya börjar bli dött, eller något), men det kanske bara är jag?

Postad 03 september 2008 - 15:39

Unregisterede2f66bdc
  • Unregisterede2f66bdc
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0

Någon här på forumet kanske kommer ihåg när jag postade detta inlägg. Well, nu har jag fått tillbaka den. Har haft den i en dryg vecka. Det tog alltså drygt 5 veckor. Eftersom det tog 5 veckor och inte 2 som de hade sagt gick jag och klagade och fick då 400 kr insatt på mitt telefonkonto.

Det blev alltså till att kontakta försäkringsbolaget och tillslut gick det igenom. Betalade då 1500 kr för självrisken. Det är ganska stor skillnad mellan 1500 och 5500. Nu kan jag äntligen slappna av och njuta av Iphone som enligt mig är ett av mina bästa köp någonsin.

Rekommenderar för övrigt alla att ha en allriskförsäkring. Man vet aldrig när olyckan är framme.

MVH

Puder-K ;)

Gott att höra att försäkringen gällde! 1500 är en nätt summa ändå! Kan ju säg att ditt exempel är varnande då jag ständigt har det i åtanke och därmed är extra rädd om min lur!

Postad 03 september 2008 - 15:39

mcbain
  • mcbain
  • Amatör

• 94 inlägg
  • 0

va fan är de för fel!!!!!!
serven svara inte!!!!
är telias mobila internet nere lr vad???

Verkar vara så.. har haft problem från lunch fram till 15-16 tiden.. och inte en rad info på telias hemsida :S

Postad 03 september 2008 - 15:55

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Fick du tillbaka den trasiga telefonen? Annars kan man jo misstänka att det bara var en story de drog, för att få dig att köpa en ny?

Själv skulel jag kräva att få tillbaka den trasiga telefonen (kanske man kan använda batteriet som reserv, när det nya börjar bli dött, eller något), men det kanske bara är jag?

håller fullständigt med! du äger den trasiga mobilen, och den är din, den nya har du ju betalt för (tycker att det var konstigt att du fick betala en ny).

fick du betala månadskostnaden för mobilen ska du även kräva pengarna för det också!

Postad 03 september 2008 - 16:04

Puder-k
  • Puder-k
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
Fick inte tillbaka den gamla men har funderat på att kräva det. Jag betalade ju för abbonemanget på den första telefonen 4200 eller nåt sånt så därför måste jag ju betala för en helt ny denna gången.

Postad 03 september 2008 - 16:08

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

• 935 inlägg
  • 0
Får du pengar för den trasiga prylen av försäkringsbolaget är det inte din längre, utan försäkringsbolagets.

Postad 03 september 2008 - 17:30

Lindhardsen
  • Lindhardsen
  • Lärjunge

• 374 inlägg
  • 0
Nej, det har du väl rätt i, tänkte inte alls på det!
Fast i detta fallet har jo inte Försäkringsbolaget varit involverat direkt med telia (om jag förstod det rätt?), så då borde telefonen jo ha returnerats till Punder-k, så att han snällt kan skicka in den till försäkringsbolaget...
Om vi alltså skall hålla oss till vad som är rätt och fel ;)

Postad 03 september 2008 - 18:07

Puder-k
  • Puder-k
  • Amatör

• 88 inlägg
  • 0
Jag hade inte heller tänkt på att försäkringsbolaget äger den gamla nu. Jaja, då behöver jag inte kräva telefonen tillbaka i alla fall. Nästa skönt att slippa det i och för sig. Jag har fått nog av alla besök i teliabutiken de senaste veckorna.

Postad 03 september 2008 - 18:25

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

cycorder har inge ljud väll? å inte heller möjlighet att lägga upp på youtube?, jag kan ha fel:) kollade precis och hittade "Categories" skönt att rensa lite spel i en mapp:D

Du har rätt i att Cycorder inte spelar in ljud men däremot så är den gratis, vilket inte Videorecorder3G är. Dessutom tar det en evinnerlig tid att spela in med Videorecorder då den ska encoda allt i efterhand vilket tar en massa tid.

va fan är de för fel!!!!!!
serven svara inte!!!!
är telias mobila internet nere lr vad???

Du, lägg ner och bete dig som en vettig människa.

Var har vi nu våra moderatorer...

Postad 03 september 2008 - 20:28

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Du har rätt i att Cycorder inte spelar in ljud men däremot så är den gratis, vilket inte Videorecorder3G är. Dessutom tar det en evinnerlig tid att spela in med Videorecorder då den ska encoda allt i efterhand vilket tar en massa tid.

Det har du rätt, men kostar pengar vet jag inte, hört talas om thepiratebay? "hint"

Postad 03 september 2008 - 20:30

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Det har du rätt, men kostar pengar vet jag inte, hört talas om thepiratebay? "hint"

Ajajaj, inte prata om olagligheter. Tycker det är dålig stil för övrigt. Gör det för vana att åtminstone betala för sånt som du har nytta av.

Redigerat av shapic, 03 september 2008 - 20:31.

Postad 03 september 2008 - 20:31

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Håll snacket om piratkopiering på annat håll.

Postad 03 september 2008 - 20:36

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0
Om man vill ha något så finns det till 99.9% chans på piratebay, det är ju fakta.

Men så släpper vi det där och pratar om trasiga telefoner och annat skoj ;)

Postad 04 september 2008 - 08:30

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Om man vill ha något så finns det till 99.9% chans på piratebay, det är ju fakta.

Men så släpper vi det där och pratar om trasiga telefoner och annat skoj B)

hehe:)

kan ju säga att det "reprfria" glaset inte är så repfritt, har fått 2 repor på den nu:( gissar att det har blivit från jeansfickan...

Postad 04 september 2008 - 15:02

mcbiff
  • mcbiff
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Är det fortfarande kölista för att få tag på en telefon eller kan man gå in i butik och köpa en? I Stockholmsområdet d.v.s.

Postad 04 september 2008 - 15:57

bekkman
  • bekkman
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Nu är min käresta inlämnad (8gb). Hur lång tid tog det för er att få en ny? Ni som fått den utbytt, var den i "nyskick" igen?

Postad 04 september 2008 - 16:17

zbrannigan1
  • zbrannigan1
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Jag lyckas inte hitta mappen med ringsignaler i iPhone 2.0.1:s filsystem - någon som vet var dessa finns?

Postad 04 september 2008 - 17:50

macmic
  • macmic
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0

Är det fortfarande kölista för att få tag på en telefon eller kan man gå in i butik och köpa en? I Stockholmsområdet d.v.s.

Borde inte vara kölista, jag ringde och kollade med telia-butiken, och det var bara att kliva in och köpa.

Postad 04 september 2008 - 17:52

mcbiff
  • mcbiff
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Borde inte vara kölista, jag ringde och kollade med telia-butiken, och det var bara att kliva in och köpa.

Trevligt, då kanske man skulle göra en investering då.

Postad 04 september 2008 - 17:57

Linuus
  • Linuus
  • Användare

• 194 inlägg
  • 0
Fan, ja e sugen på en iPhone nu oxå... Min telefon gick sönder igår oxå när det var lite fest.

Sitter o funderar på Max 25 med Fri Data. Totalt 248:-/mån. Dock så kostar telen 5200:- för 16GB. Är 16GB jättenödvändigt eller överlever man med 8GB?

Säkert sjukt individuellt, men vad tycker ni som har telefonen?

Postad 04 september 2008 - 18:14

Lindhardsen
  • Lindhardsen
  • Lärjunge

• 374 inlägg
  • 0

Fan, ja e sugen på en iPhone nu oxå... Min telefon gick sönder igår oxå när det var lite fest.

Sitter o funderar på Max 25 med Fri Data. Totalt 248:-/mån. Dock så kostar telen 5200:- för 16GB. Är 16GB jättenödvändigt eller överlever man med 8GB?

Jag har i dagsläget ungefär 6Gb fyllt på min Iphone, men då har jag bara musik, och inga filmar än så länge.
Ta 16GB, prisskillnaden är såpass liten att du kommer att ändra var enda dag (efter ca. 2 månader), att du snålade!

Postad 04 september 2008 - 21:20

luncano
  • luncano
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Har precis köpt en iPhone 3g och det kanske är bra att skaffa nåt repskydd innan man börjar bära runt på den i fickan. Letar inte efter något gummiskydd utan något lättare typ en liten "socka" som fanns till ipod, men inte stickade modeller. Ungefär nått i den här stilen fast svart.
http://www.distilled...d-ipod-sock.jpg

Någon som vet vart man kan få tag på en sådan?

Postad 04 september 2008 - 21:30

macmic
  • macmic
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0
Nu har jag testat både ANY-NETWORK och Rebelsim och kan rapportera att:

ANY-NETWORK funkar INTE !

Rebelsim funkar jättebra !

Jag kör med ett simkort från 3.

Någon som fått andra resultat ?

Postad 04 september 2008 - 22:00

Lindhardsen
  • Lindhardsen
  • Lärjunge

• 374 inlägg
  • 0

Har testat I-SmartPhone - och den funkar med 2G - INTE med 3G.

Kör nu med Rebelsim, och jag håller med macmic - den funkar väldigt bra!
Funkar faktisk så bra att jag har köpt hem ett litet lager. Så om någon är intresserade, så skicka gärna ett PM. Du kan jo köpa direkt från England, men jag kan leverera imorgon :)

Redigerat av Lindhardsen, 04 september 2008 - 22:01.

Postad 04 september 2008 - 22:44

Unregisterede2f66bdc
  • Unregisterede2f66bdc
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0

Har precis köpt en iPhone 3g och det kanske är bra att skaffa nåt repskydd innan man börjar bära runt på den i fickan. Letar inte efter något gummiskydd utan något lättare typ en liten "socka" som fanns till ipod, men inte stickade modeller. Ungefär nått i den här stilen fast svart.

Använder butiken Games socka som egentligen är gjord för Nintendo DS. Den är som gjuten för iPhone 3G. Har alltid på sockan när jag låter telefonen glida ner i jeansfickan eller i en väska. Har hittills inte fått en enda repa. Tycker den skyddar bra och ser snyggt ut.

Postad 04 september 2008 - 23:05

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0

Sena Cases
Jag beställde denna från USA med rabattkoden: SJUL10 . Det blev ca 220kr totalt, leverans av Fed-ex till dörren efter 4 dagar. Jag tror dom tar 289kr +frakt via Applestore. Jag är nöjd med den, riktigt kvalitetsläder med sammetsfoder och den är riktigt "slim", passar perfekt på en Iphone.

Redigerat av Unregistered0e3a6535, 04 september 2008 - 23:09.

Postad 05 september 2008 - 07:06

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Jag köpte 2 8 gigare för att jag inte hade råd med 2 16gig direkt,

men samtidigt har jag aldrig fyllt mitt 8 gig...
har säkert 2000 bilder och kanske 30 album
sen brukar jag ha 2-3 filmer, samtidigt så tar jag bort låtar jag inte lyssnar på å lägger in nya och samma med filmer..
det är ju upp till dig om du vill ha hela din skivsamling i mobilen eller de låtar du lyssnar på i mobilen:)
det är en smaksak med andra ord:)

Lycka till med ditt val!

Postad 05 september 2008 - 07:31

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

http://www.tele2.se/...-datapaket.html

Som du ser så stämmer inte din info..
å grattis, 0,384 Mbit/s kommer man långt med:P

Tele2 - Fri surf - 159 kr/mån 0,384 Mbit/s
Telia - Fri surf - 199kr/mån 7,2 Mbit/s

så ja, så stor skillnad är det...

Redigerat av Wiberg_D, 05 september 2008 - 07:31.

Postad 05 september 2008 - 09:00

Unregisteredd2619a18
  • Unregisteredd2619a18
  • Lärjunge

• 403 inlägg
  • 0
kan man köpa en tele utan abb men låst till telia?

Postad 05 september 2008 - 09:02

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

kan man köpa en tele utan abb men låst till telia?

Endast om du redan idag har ett låst abonnemang hos Telia med mer än 3 månader kvar på.

Postad 05 september 2008 - 11:10

PhilleE
  • PhilleE
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Bilden säger det mesta:)
Det är ett ganska nytt. Eller de är ett 3G kort iaf.

Hur mycket har du testat det? Finns det någon mer som kan bekräfta att det fungerar?
Sen undrar jag hur mycket behöver man använda datatrafiken?

Fan om det fungerar med halebop kortet så blir det nog ett köp direkt.

Postad 05 september 2008 - 12:24

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Endast om du redan idag har ett låst abonnemang hos Telia med mer än 3 månader kvar på.

Vad kostar den då

Postad 05 september 2008 - 12:27

macmic
  • macmic
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0

Vad kostar den då

Om du har mer än 3 månaders bindningstid kan du köpa en iPhone 3G till följande pris (med bibehållen bindningstid):
iPhone 3G 8 GB: 4695 kr
iPhone 3G 16 GB: 5495 kr

(saxat från telias hemsida)

Postad 05 september 2008 - 12:27

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Vad kostar den då

Det står på Telias hemsida. Har det inte i huvudet.

Edit: Alla är inte lika lata som jag, se inlägget ovan :).

Redigerat av Phindus, 05 september 2008 - 12:31.

Postad 05 september 2008 - 13:05

macmic
  • macmic
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0

Edit: Alla är inte lika lata som jag, se inlägget ovan :).

Man har väl svart bälte i internet :)

Postad 05 september 2008 - 14:55

luncano
  • luncano
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Använder butiken Games socka som egentligen är gjord för Nintendo DS. Den är som gjuten för iPhone 3G. Har alltid på sockan när jag låter telefonen glida ner i jeansfickan eller i en väska. Har hittills inte fått en enda repa. Tycker den skyddar bra och ser snyggt ut.

Okej, Har du någon länk till den?

Postad 05 september 2008 - 15:25

T.P.
  • T.P.
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

http://www.tele2.se/...-datapaket.html

Som du ser så stämmer inte din info..
å grattis, 0,384 Mbit/s kommer man långt med:P

Tele2 - Fri surf - 159 kr/mån 0,384 Mbit/s
Telia - Fri surf - 199kr/mån 7,2 Mbit/s

så ja, så stor skillnad är det...

De måste ha gjort om det alldeles nyligen, för jag betalar fortvarande 39kr/mån och kan surfa med Turbo-3G. Det måste vara första gången på länge när Tele2 höjer priset istället för sänker. :)
Men som jag sa, så måste jag använda Tele2 för jag kan inte portera mitt nummer.

EDIT: Jag ringde Tele2 och de bekräftade att de har höjt priset, vilket är synd tycker jag. Men eftersom jag beställde mitt Datapaket innan höjningen så gäller det gamla priset för mig. :)
Vad gäller hastigheten så ska det vara 0,384 Mbit/s men jag har 1-2Mbit/s med min iPhone, så dem måste ha gjort något fel med mitt abonnemang och jag får in Turbo-3G. :lol:

Redigerat av T.P., 05 september 2008 - 17:33.

Postad 05 september 2008 - 17:40

Unregisterede2f66bdc
  • Unregisterede2f66bdc
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0

Okej, Har du någon länk till den?

Javisst!

http://www.game.se/a...fo_3142379.html

Sockan ligger i detta protectorkitet. På bilden är den svarta sockan nedvikt. I verkligheten är den cirka 5 centimeter längre än iPhone3G men exakt lika bred. Den är ribbad och därför lite stretchig... det gör att den lätt glider ner i jeansfickan. Jag lägger alltid iPhonen så att högtalaren pekar uppåt... på så vis hör man ringsignalen ännu bättre. Bonus är att sockan är kanon att putsa av mobilen med när den blivit fläckad av feta fingeravtryck. Jag har den vita sockan till min.

Känns som att det skyddar rätt bra även om man skulle tappa telefonen i marken. 99 spänn är ett bra pris. Klart att du får med en massa prylar som du inte behöver... kolla om inte sockan säljs löst i butiken.

Kan tillägga att jag hellre har iPhonen i en socka då jag vill ha telefonen "naturell" när jag använder den. Vill inte smeta på något plastigt/skinnigt fodral som alltid sitter fast kring luren.

Postad 05 september 2008 - 23:36

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Äntligen en som då använder Tre som operatör!

Nu kan vi då få testat hur överföringshastigheten är för din del, hur pass snabbt går det för dig? Kan du testa med t ex INetworkTest som finns gratis att ladda ner från AppStore? Vi är flera som väntar på resultaten! ;)

Postad 06 september 2008 - 00:29

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Om du har mer än 3 månaders bindningstid kan du köpa en iPhone 3G till följande pris (med bibehållen bindningstid):
iPhone 3G 8 GB: 4695 kr
iPhone 3G 16 GB: 5495 kr

(saxat från telias hemsida)

Tack men jag bara spyr på telias j-- a system televerket att lägga sig på 1000 minuter det ställer ju griller i huvudet , jag ringer 1500.2000 min vissa månader .jag har tele fast pris nu 499 i månaden ,,Telia litar jag inte på de lurar sjortan av en hur man en vrider sig

iofs så har jag den oturen att jag han inte ta tele2 39kr heller då jag hade mobilen på företaget utan fick ta upp till 5gb 100 kr månaden men jag skall byta till tre tror jag

Postad 06 september 2008 - 09:24

ozzon
  • ozzon
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Här kan ni köpa den olåst, dock dog dom slut i går men får väl in flera

http://webshop.datam...px?q=p:10500197

Postad 06 september 2008 - 09:44

Lindhardsen
  • Lindhardsen
  • Lärjunge

• 374 inlägg
  • 0

Här kan ni köpa den olåst, dock dog dom slut i går men får väl in flera

http://webshop.datam...px?q=p:10500197

Ja, inte var det billigt i alla fall!

Postad 06 september 2008 - 11:25

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0
nä men de köper de för 5500 typ och så måste de tjäna på affären å då blire dyrt...
skulle aldrig köpa en för det priset...

Postad 06 september 2008 - 12:20

Big-Mamba
  • Big-Mamba
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Nae inte jag heller och absolut inte när jag ringer, skickar sms och surfar gratis i 2år för samma peng.

Angående skydd kör jag med apples egna socka. Lite dumt är det dock att man måste köpa ett paket med massa i olika färger. Men min lokala apple butik hade fixat så man kunde köpa bara en och då till priset av 79:-
http://store.apple.c...amp;mco=NzI4MTU

Postad 06 september 2008 - 23:12

Unregisterede2f66bdc
  • Unregisterede2f66bdc
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0
Verkar ju scysst! Är väldigt lik den sockan man köper till sin Nintendo DS och, som beskrivit, jag använder till min iPhone 3G. Förstår dock inte grejen med endast sexpack! Får gå en stickkurs och fixa en egen!!

Förresten... är det fler än jag som känner sig som en femåring på julafton inför releasen av firmware 2.1... vaaad skall den innehålla?... vaaad skall den fixa?... vaaad skall den förbättra? Om det ens blir någon! Kanske Steve J meddelar något under tisdagens "new iPod nano release!"

Redigerat av Unregisterede2f66bdc, 06 september 2008 - 23:14.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.