Det ryktas att det pågår förhandlingar om att Overeem ska göra UFC-debut mot Lesnar i UFC 140. Stackars Lesnar om så är fallet, men jag ser fram emot en rejäl beatdown.ska bli intressant se hur det till slut blir...
Vore kul om Overeem till slut hamnade hos UFC eller att alla toppnamn hamnar där, så får vi se om han är den bästa HW just nu, själv tror jag ju inte det, absolut inte
Postad 17 August 2011 - 09:48
Postad 17 August 2011 - 09:58
Aha, trevligt...gillar dock ingen utav dem speciellt mycket så jag får hoppas på en "draw" i så fallDet ryktas att det pågår förhandlingar om att Overeem ska göra UFC-debut mot Lesnar i UFC 140. Stackars Lesnar om så är fallet, men jag ser fram emot en rejäl beatdown.
Postad 17 August 2011 - 10:21
Men jag hade nog hellre sett reem mot Santos eller Cain
Eller testa reem mot kongo först
Postad 17 August 2011 - 14:19
Woho, Lesnar skulle förstöra Overeem! Men jäklar vilken rolig match det skulle vara att se!Det ryktas att det pågår förhandlingar om att Overeem ska göra UFC-debut mot Lesnar i UFC 140. Stackars Lesnar om så är fallet, men jag ser fram emot en rejäl beatdown.
Postad 17 August 2011 - 16:37
Lesnar är ju så slagrädd att han skulle turtla ihop sig på golvet i en hög
Postad 17 August 2011 - 17:42
Kan bjuda på en bild från Andersons twitter, han är lika skön som vanligt. Håll till godo moparman!
Postad 17 August 2011 - 17:46
Postad 18 August 2011 - 07:05
Gillar helt enkelt inte kräkframkallande medelHur kan man inte gilla Anderson?
Men seriöst, har faktiskt svårt att sätta fingret på vad det är som gör att jag inte gillar honom..
Det har inte med kompetens att göra för han besitter ju onekligen en del färdigheter
Då måste det vara själva åsynen av honom som stör mig, synen och det sett att "vara" som han visar upp offentligt.
Tycker han verkar skitdryg, gör faktiskt det... Sen störde jag mig rätt bra på när han inte avslutade Maya, tycker det var hans skyldighet
Redigerat av nickeskbg, 18 August 2011 - 07:28.
Postad 18 August 2011 - 07:41
Är man så efterbliven i huvudet att man springer runt å fånar sig å skämmer ut mma så får man stå sitt kast.
Fattar inte att nån vill se han längre.
Han borde ha blivit cuttad från ufc.
Jag skulle dö av lycka om han blev krossad nästa fight,
Tror aldrig jag varit så glad som när Sonnen dominerade Silva 4.5 rond
Postad 18 August 2011 - 07:54
Ja efter dansar med stjärnorna så började jag ogilla han på riktigt.
Är man så efterbliven i huvudet att man springer runt å fånar sig å skämmer ut mma så får man stå sitt kast.
Fattar inte att nån vill se han längre.
Han borde ha blivit cuttad från ufc.
Jag skulle dö av lycka om han blev krossad nästa fight,
Tror aldrig jag varit så glad som när Sonnen dominerade Silva 4.5 rond
Okami med de testonivåerna och en skadad Anderson hade garanterat vunnit den fighten. Tur det var Sonnen Silva mötte och inte Okami
Postad 18 August 2011 - 08:00
Vinner Okami så "spricker" det pga glädjen och vinner Silva så är orsaken ren o skär ilska.. en sk lose lose situation
Postad 18 August 2011 - 08:02
(Om inte Okami går på samma kurer som Sonnen, då har han ju en chans!)
Postad 18 August 2011 - 08:07
Tyvärr tror jag du får rätt så jag borde skippa matchen helt, för hälsans skullDu kan redan nu ställa in dig på att din hjärnblöding kommer orsakas av ilska!
(Om inte Okami går på samma kurer som Sonnen, då har han ju en chans!)
Postad 18 August 2011 - 08:12
Tyvärr tror jag du får rätt så jag borde skippa matchen helt, för hälsans skull
Det är precis min taktik när det gäller nästa TUF, jag vill inte se Bisping en gång till så därför hoppar jag över det. Och hans fighter har jag börjat kolla resultatet på innan, vinner han så tittar jag helt enkelt inte.
Postad 18 August 2011 - 08:17
Ja ibland är det lika bra att anpassa sig efter situationen, man kan vinna så mkt på detDet är precis min taktik när det gäller nästa TUF, jag vill inte se Bisping en gång till så därför hoppar jag över det. Och hans fighter har jag börjat kolla resultatet på innan, vinner han så tittar jag helt enkelt inte.
Postad 18 August 2011 - 10:02
Visst han håller på med fula trashsnack men vem gör inte det?
Jag tycker han verkar vara en skön kille som också verkar ha mognat (spotten Rivera fick förtjänades) en hel del sen sin tid i TUF.
Sen så tycker jag att han har bättrat sig allt mer och mer i buren också.
Redigerat av Unregistered13588716, 18 August 2011 - 10:02.
Postad 18 August 2011 - 10:32
vad är det egentligen folk har så emot Bisping?
Jag tycker han verkar vara en skön kille som också verkar ha mognat (spotten Rivera fick förtjänades) en hel del sen sin tid i TUF.
Om du tycker Bisping är skön så lär det inte finnas många i världen du INTE tycker är sköna.

Jag har nog aldrig känt en sån tillfredsställelse av en mma-fight som när Hendo sänkte den inavlade bonnläppen Bisping, man skulle nog behöva ta till heroin kombinerat med kokain och en trekant med Beyonce och Shakira samtidigt för att uppnå samma rus. Jag bara vrålade ut min lycka när han blev sänkt! Hans stil att hela tiden backa och peta sig till ett domslut är hemsk och bör straffas med döden.
Folk som inte levererar ska inte snacka skit. Undantaget är väl möjligen Sonnen, men han är ju såpass rolig att man kan ha överseende med att han är medioker. Sonnen vill jag ha som kommentator i UFC, skulle Bisping bli det så kommer jag sätta en knytnäve genom tvrutan.
Jag gillar inte killar som GSP/Fitch/Shields/Maynard/Edgar mmfl, men jag har ändå full förståelse för att man gillar dom tråkmånsarna eftersom de är förbannat kompetenta fighters som hela tiden fightas mot dom bästa. Att gilla Bisping är helt annorlunda.
Till råga på allt är han engelsman, bottenskrapet av white trash.
Det var väl det jag har att säga om Bisping såhär på rak arm. Han är inte bra för mitt humör! Men jag har löst det genom att undvika honom i rutan, slipper jag se honom så är jag nöjd.
Postad 18 August 2011 - 10:51
Nu låter du nästan lite bitterOm du tycker Bisping är skön så lär det inte finnas många i världen du INTE tycker är sköna.
Folket i Jersey Shore framstår ju som Svenska Akademien i jämförelse med Bisping. Killen är en fullständig jubelidiot som har levt i en skyddad verkstad eftersom UFC vill tjäna pengar i England. Dessutom är han sjukt kass på trash talk, så fort någon säger något så börjar han ju gråta. Han blir matad med cans för att blåsa upp sitt record, så fort killen stöter på en hyfsad fighter så förlorar han. Möter han vassa motståndare så blir han tokknockad.
Jag har nog aldrig känt en sån tillfredsställelse av en mma-fight som när Hendo sänkte den inavlade bonnläppen Bisping, man skulle nog behöva ta till heroin kombinerat med kokain och en trekant med Beyonce och Shakira samtidigt för att uppnå samma rus. Jag bara vrålade ut min lycka när han blev sänkt! Hans stil att hela tiden backa och peta sig till ett domslut är hemsk och bör straffas med döden.
Folk som inte levererar ska inte snacka skit. Undantaget är väl möjligen Sonnen, men han är ju såpass rolig att man kan ha överseende med att han är medioker. Sonnen vill jag ha som kommentator i UFC, skulle Bisping bli det så kommer jag sätta en knytnäve genom tvrutan.
Jag gillar inte killar som GSP/Fitch/Shields/Maynard/Edgar mmfl, men jag har ändå full förståelse för att man gillar dom tråkmånsarna eftersom de är förbannat kompetenta fighters som hela tiden fightas mot dom bästa. Att gilla Bisping är helt annorlunda.
Till råga på allt är han engelsman, bottenskrapet av white trash.
Det var väl det jag har att säga om Bisping såhär på rak arm. Han är inte bra för mitt humör! Men jag har löst det genom att undvika honom i rutan, slipper jag se honom så är jag nöjd.
Postad 18 August 2011 - 10:57
Lite åt det hållet tycker jag med..vad är det egentligen folk har så emot Bisping?
Samtidigt så vet man ju hur det är när man väl börjar störa sig på någon/något, man hittar saker som irriterar en hela tiden, behöver inte ens leta utan de finns där helt enkelt..
I just Bisping fallet så är det heller inte till hans fördel att han är engelsman då Kamuis engelsk förrakt är ökänd på denna tråd! Man skulle kunna kalla det för rasism då det verkar som att alla dras över samma linje
Postad 18 August 2011 - 11:06
Nu låter du nästan lite bitter
Jag förstår att det kan tolkas som det ja
Lite åt det hållet tycker jag med..
Samtidigt så vet man ju hur det är när man väl börjar störa sig på någon/något, man hittar saker som irriterar en hela tiden, behöver inte ens leta utan de finns där helt enkelt..
I just Bisping fallet så är det heller inte till hans fördel att han är engelsman då Kamuis engelsk förrakt är ökänd på denna tråd! Man skulle kunna kalla det för rasism då det verkar som att alla dras över samma linje
Hehe, en av få engelska fighters jag gillar är ju Daley eftersom han bådar för underhållning och spektakulära fighter. Och Amir Khan är en av mina absoluta favoritboxare, en oerhört duktig kille. Men annars har du rätt, i princip så ogillar jag allt engelskt. Deras besatthet av fotboll, deras fula kvinnor, äcklig mat och skabbiga chavs. Engelsk arbetarklass och miljön i industristäderna får mig att rysa.
Det är nog fan rasism eller vad man ska kalla det!
Redigerat av Kamui, 18 August 2011 - 11:07.
Postad 18 August 2011 - 11:21
Är ganska beredd att hålla med dig.
Postad 18 August 2011 - 11:26
Du hymmlar i alla fall inteJag förstår att det kan tolkas som det ja
Men annars har du rätt, i princip så ogillar jag allt engelskt. Deras besatthet av fotboll, deras fula kvinnor, äcklig mat och skabbiga chavs. Engelsk arbetarklass och miljön i industristäderna får mig att rysa.
Det är nog fan rasism eller vad man ska kalla det!
Postad 18 August 2011 - 17:56
Postad 18 August 2011 - 19:05
Ha ha, bra du har någon/några att hålla handen dåElakaRune och Kniff är mina nya själsfränder!
Ett förtydligande bara, så d inte blir några missförstånd. Jag tycker inte att bisping är "guds" gåva till mma, eller någon gåva i över huvud taget. Dock så tycker jag han är lite underhållande men framförallt så känner jag inget som helst hat emot honom. Rent generellt så brukar jag hålla en tumme för att han ska vinna sina matcher men det är långt ifrån alltid jag benhårt sitter o håller på Bisping. Henderson matchen var jag lite kluven inför, tycker skapligt om bägge (höll dock på Bisping till slut).
Det finns ett fåtal jag riktigt ogillar inom framför allt ufc men den där j*vla spindeln har jag inget till övers för..
Gillar inte den där spindeln från Hawaii heller... För mig är spindlar kryp, vissa till o med kryp under skorna o jag kan inte vänta till den dag någon trampar till Silva ordentligt (utan otillåtna substanser i kroppen)
Postad 18 August 2011 - 19:25
Postad 18 August 2011 - 21:07

EDIT: jag kunde fortsatt med ett tiotal bilder till, men det fick räcka så
Redigerat av Unregistered8147b14e, 18 August 2011 - 21:15.
Postad 18 August 2011 - 21:59
Nä nog fasen är han bland de absolut bästa fighters som finns men det får mig inte att gilla hans utvecklingsstörda sätt.
Åhå....Deal med FOX
TUF kommer att sändas typ live varje vecka ..
Känns som att det är ett bra sätt att förnya TUF.
I övrigt så vet jag för lite om FOX annat än att det när ut till massor av folk
Postad 18 August 2011 - 22:15
Postad 18 August 2011 - 22:58
Antar att det beror på att vi alla är olika...Hur kan man vara ett fan av kampsport och INTE bli helt blown away av Andersson Silva... Det fattar då inte jag. i 90% av hans matcher så ställer man sig ju upp och vrålar: "WHOOOOOOOOOAH!"
Sen handlar det ju inte enbart om kampsport när d kommer till tycke o smak vad gäller fighters, det trodde jag framgått rätt tydligt
Postad 19 August 2011 - 06:54
Hur kan man vara ett fan av kampsport och INTE bli helt blown away av Andersson Silva... Det vfattar då inte jag. i 90% av hans matcher så ställer man sig ju upp och vrålar: "WHOOOOOOOOOAH!"
Jag håller helt med, Anderson Silva är ju den störste som sporten haft (större än Fedor till och med?) och en sån sinnessjukt underhållande fighter. Det är svårt att argumentera mot Anderson eftersom han har spöat alla han har mött i UFC och har ett highlight reel som är från ett annat universum. Enda gången han är tråkig är ju när han möter killar som inte ens vill fightas, och då tänker jag på dönickar som Maia, Leites och Cote. Möter han killar med lite "balls" som Vitor eller Rich Franklin som vill VINNA så blir det ju kul.
nickeskbg: Overeem är ju faktiskt jävligt bra. Att vinna K1 och vinna över Werdum i mma, då är man grym. Sen om han är så bra som hypen säger får vi väl se...
Att hata Anderson som person är ju en grej (och helt förståeligt), men kan du nämna någon idag som är objektivt sett bättre? Fedor är ju GOAT, men när Anderson vunnit över Okami så tycker jag han är förbi. Anderson har ju typ alla UFC-rekord och har väldigt många avslut som varit "Matrix". Fighten mot Griffin (jag såg den senast i helgen) är ju det sjukaste jag har sett inom MMA. Helt j*vla makalöst.
Den ende idag som kanske är i närheten är ju GSP... Han är dock mer en robot och har inga highlights. Men stannar han i ww kommer han nog vara om både Fedor och Anderson rent meritmässigt. Men inte än.
Redigerat av Kamui, 19 August 2011 - 07:15.
Postad 19 August 2011 - 07:19
Jag håller också med, varför verkar ni fått för er något annat?? Silva är absolut en kandidat till den "störste" inom mma, absolut, men det behöver väl inte betyda att jag per automatik måste tycka om honom?? Det handlar inte om argument, det handlar om att den Silva jag exponerats för inte tilltalar mig speciellt mkt, och då pratar vi inte om hans fighting, som i det stora hela är en ren perfektion...Jag håller helt med, Anderson Silva är ju den störste som sporten haft (större än Fedor till och med?) och en sån sinnessjukt underhållande fighter. Det är svårt att argumentera mot Anderson eftersom han har spöat alla han har mött i UFC och har ett highlight reel som är från ett annat universum. Enda gången han är tråkig är ju när han möter killar som inte ens vill fightas, och då tänker jag på dönickar som Maia, Leites och Cote. Möter han killar med lite "balls" som Vitor eller Rich Franklin som vill VINNA så blir det ju kul.
Folk griper ju efter halmstrån med sina argument i stil med "meh vafan asså, han är ju helt cp bah!". Möjligt, men nämn gärna någon bättre fighter...
nickeskbg: Overeem är ju faktiskt jävligt bra. Att vinna K1 och vinna över Werdum i mma, då är man grym. Sen om han är så bra som hypen säger får vi väl se...
Angående Overeem så var det bara lite ironi, han är rätt bra men jag måste ändå säga att jag tycker han ser bra stel, i all fall när han vann K-1 sist, jag blev faktiskt inte så imponerad utav honom där...Tyckte galan var rätt sunkig rakt igenom
Postad 19 August 2011 - 07:26
Jag håller också med, varför verkar ni fått för er något annat?? Silva är absolut en kandidat till den "störste" inom mma, absolut, men det behöver väl inte betyda att jag per automatik måste tycka om honom?? Det handlar inte om argument, det handlar om att den Silva jag exponerats för inte tilltalar mig speciellt mkt, och då pratar vi inte om hans fighting, som i det stora hela är en ren perfektion...
Angående Overeem så var det bara lite ironi, han är rätt bra men jag måste ändå säga att jag tycker han ser bra stel, i all fall när han vann K-1 sist, jag blev faktiskt inte så imponerad utav honom där...Tyckte galan var rätt sunkig rakt igenomMen d är min högst personliga åsikt
Det var inte riktat bara mot dig, det var mer allmänt
Reem hade flyt i K1 på många sätt, men ingen annan mma-gubbe hade tagit sig så långt i samma situation. Werdum-fighten var ju inte optimal för Overeem eftersom han var LIVRÄDD för grapplingen - jag tror nästa fight blir kul med Overeem. Det finns ingen sån grappler som Werdum i UFC, så där tror jag han kan slappna av mer! Jag gillar ju Overeem, men som du säger så ser han stel ut. Vi får se vad som händer i UFC! Han har en del kvar att bevisa, samtidigt har jag svårt att sätta någon som klar favorit mot honom med tanke på styrkan och strikingen.
Postad 19 August 2011 - 07:28
Nu pratar du mitt språkDet var inte riktat bara mot dig, det var mer allmänt
Reem hade flyt i K1 på många sätt, men ingen annan mma-gubbe hade tagit sig så långt i samma situation. Werdum-fighten var ju inte optimal för Overeem eftersom han var LIVRÄDD för grapplingen - jag tror nästa fight blir kul med Overeem. Det finns ingen sån grappler som Werdum i UFC, så där tror jag han kan slappna av mer! Jag gillar ju Overeem, men som du säger så ser han stel ut. Vi får se vad som händer i UFC! Han har en del kvar att bevisa, samtidigt har jag svårt att sätta någon som klar favorit mot honom med tanke på styrkan och strikingen.
Håller fullständigt med dig i ditt inlägg...
Postad 19 August 2011 - 07:34
Nu pratar du mitt språk
Håller fullständigt med dig i ditt inlägg...
Trevligt
Vad tror ni om Shogun-Griffin då? Jag måste erkänna att jag håller lite på Griffin, trots att Shogun är brasse (dock inte Black House)! Forrest har ju fått oförtjänt mycket skit efter Anderson-fighten. Jag tror han har relativt bra chans även om han givetvis inte är favorit den här gången heller.
Postad 19 August 2011 - 11:48
Bara lite nyfiken, är det någon som tränar MMA själv? Det ska dra igång en nybörjarkurs nu i augusti i Mariestad och jag tänkte hoppa med. Jag är ju både lite fet och lite gammal, men jag tror ändå inte att jag skulle vara helt kass.
Förbered dig på att inledningen av säsongerna/terminerna kommer att anstormas av 16-20-åringar som j*vlart ska visa sig på styva linan och kör på 110%, innan de har lärt sig respektera sina medtränare på rätt sätt... iaf var det så här i Umeå.
Postad 19 August 2011 - 11:51
Bara lite nyfiken, är det någon som tränar MMA själv? Det ska dra igång en nybörjarkurs nu i augusti i Mariestad och jag tänkte hoppa med. Jag är ju både lite fet och lite gammal, men jag tror ändå inte att jag skulle vara helt kass.
Oj, jag missade ditt inlägg! Nepp, jag har sysslat med brottning och lite boxning. Så sparkar och bjj är inget för mig
Postad 19 August 2011 - 12:11
Hjärtat säger ju Griffin, en kämpe är alltid en kämpeTrevligt
Vad tror ni om Shogun-Griffin då? Jag måste erkänna att jag håller lite på Griffin, trots att Shogun är brasse (dock inte Black House)! Forrest har ju fått oförtjänt mycket skit efter Anderson-fighten. Jag tror han har relativt bra chans även om han givetvis inte är favorit den här gången heller.
Ja Silva fighten tror jag helst han vill stryka ur historieböckerna, den var inte bra...
Hittar Shogun rätt avstånd tidigt och kommer i samband med en bra träff med en rejäl anstormning så tror jag Griffin får det svårt..Men guld vore ju om Griffin uppreper bedriften från senaste mötet
Redigerat av nickeskbg, 19 August 2011 - 12:12.
Postad 19 August 2011 - 15:09
Jag har bara tränat karate och BJJ (lite submission wrestling också), men senaste 2 åren bara gym och lite blandade konditionsgrejer. Frågan om folk tränar MMA eller något liknande återkommer i tråden med ungefär 10-sidorsintervall. Jag ville i alla fall inte få för mycket smällar mot huvudet så jag tyckte det räckte med BJJ. Jag tycker helt klart att du ska prova på, MMA eller BJJ är jättebra träningsform.Bara lite nyfiken, är det någon som tränar MMA själv? Det ska dra igång en nybörjarkurs nu i augusti i Mariestad och jag tänkte hoppa med. Jag är ju både lite fet och lite gammal, men jag tror ändå inte att jag skulle vara helt kass.
Anderson är en dryg jävel, men han har kanske förtjänat en rematch mot Sonnen snart. Sonnen måste bara göra sitt första titelförsvar mot Brian Stann, som han själv kallar det.
"On Anderson Silva fight losing by triangle choke: “I do give Anderson credit, I’m a little bit embarrassed for him. Triangle chokes are the refuge of cowards. I would never stoop to that level, to lock my legs around a man’s head and squeeze. I only gave him that victory out of pity, because I was embarrassed that he even tried that. He was telling me ‘Oh my rib hurts.’ I was like, ‘Yeah Anderson, I believe you. I mean your ribs have the same problems your hands and feet do. They’re attached to a wimp.”"
Postad 19 August 2011 - 15:28
Jag har bara tränat karate och BJJ (lite submission wrestling också), men senaste 2 åren bara gym och lite blandade konditionsgrejer. Frågan om folk tränar MMA eller något liknande återkommer i tråden med ungefär 10-sidorsintervall. Jag ville i alla fall inte få för mycket smällar mot huvudet så jag tyckte det räckte med BJJ. Jag tycker helt klart att du ska prova på, MMA eller BJJ är jättebra träningsform.
Anderson är en dryg jävel, men han har kanske förtjänat en rematch mot Sonnen snart. Sonnen måste bara göra sitt första titelförsvar mot Brian Stann, som han själv kallar det.
"On Anderson Silva fight losing by triangle choke: “I do give Anderson credit, I’m a little bit embarrassed for him. Triangle chokes are the refuge of cowards. I would never stoop to that level, to lock my legs around a man’s head and squeeze. I only gave him that victory out of pity, because I was embarrassed that he even tried that. He was telling me ‘Oh my rib hurts.’ I was like, ‘Yeah Anderson, I believe you. I mean your ribs have the same problems your hands and feet do. They’re attached to a wimp.”"
Hehe, Sonnen är en rolig prick. Dock inte en särskilt bra fighter, särskilt inte om han tvingas köra med rent mjöl i påsen. En snar rematch är han inte värd med tanke på fusket, men skulle han spöa Maia i en rematch följt av Palhares så ser jag gärna Anderson triangla honom igen. Hade det varit så mesigt med submissions hade han väl aldrig klappat för dom gång på gång...
Drömfighten efter Okami är Jacare som jag ser det. Han blir farlig!
Sonnen skulle funka jäkligt bra som sidekick mellan fighterna i en studio, i de kommande Fox-sändningarna! Vad tror ni?
Postad 19 August 2011 - 15:52
Han förklarade ju faktiskt att han klappade för att han tyckte synd om Anderson.Hehe, Sonnen är en rolig prick. Dock inte en särskilt bra fighter, särskilt inte om han tvingas köra med rent mjöl i påsen. En snar rematch är han inte värd med tanke på fusket, men skulle han spöa Maia i en rematch följt av Palhares så ser jag gärna Anderson triangla honom igen. Hade det varit så mesigt med submissions hade han väl aldrig klappat för dom gång på gång...
Drömfighten efter Okami är Jacare som jag ser det. Han blir farlig!
Sonnen skulle funka jäkligt bra som sidekick mellan fighterna i en studio, i de kommande Fox-sändningarna! Vad tror ni?
Men visst Jacare har en ok chans mot Anderson, annars har Sonnen och även Hendo en jättechans i en eventuell rematch. Jag gillade inte riktigt Jacare i sin senaste match mot Kennedy, men hans stil borde passa väldigt illa för Anderson. Jacare är kanske världens bästa grappler i MMA, hans enda lilla svaghet är brottning även om han är helt ok i det. Han är ju riktigt bra på judo och han är enormt mycket duktigare på nedtagningar jäfört med sådana som Maia och Leithes.
Postad 19 August 2011 - 17:31
Han förklarade ju faktiskt att han klappade för att han tyckte synd om Anderson.
Men visst Jacare har en ok chans mot Anderson, annars har Sonnen och även Hendo en jättechans i en eventuell rematch. Jag gillade inte riktigt Jacare i sin senaste match mot Kennedy, men hans stil borde passa väldigt illa för Anderson. Jacare är kanske världens bästa grappler i MMA, hans enda lilla svaghet är brottning även om han är helt ok i det. Han är ju riktigt bra på judo och han är enormt mycket duktigare på nedtagningar jäfört med sådana som Maia och Leithes.
Jag tror helt ärligt inte att Sonnen kommer ha en chans, han gjorde sitt livs fight fullproppad med prepp mot en skadad Anderson och vann ändå inte. Honom oroar jag mig inte över alls. Jacare är ju så jäkla stor och stark kombinerat med sin grappling och tuffhet, han blir riktigt farlig så därför ser jag helst den fighten snart innan han blir för varm i kläderna
Vitor hoppas jag inte får en fight till, den mannen är farlig... Ska man slå Anderson tror jag mer och mer på att träffa med en enorm bomb för att skaka honom och sen strypa ut honom. Bara brottning duger nog inte i en femrondsfight. Sonnen har pillow hands, Hendo är kanske lite för långsam men har helt klart kraften. Vitor har ju tunga nävar och bra bjj. Usch...
Redigerat av Kamui, 19 August 2011 - 17:32.
Postad 22 August 2011 - 08:06
Kom ihåg var ni hörde gogoplata-tipset först!
Anderson Silva vs. Yushin Okami (kommentar överflödig)
Maurício Rua vs. Forrest Griffin (Domslut)
Antônio Rodrigo Nogueira vs. Brendan Schaub (Snälla låt mig ha fel)
Edson Barboza vs. Ross Pearson (brasse mot engelsman, svårt val?)
Luiz Cane vs. Stanislav Nedkov (borde vara lugnt)
Jag slänger med prelims också eftersom världens tuffaste dvärg är med:
Thiago Tavares vs. Spencer Fisher
Rousimar Palhares vs. Dan Miller (career ending submission?)
Postad 22 August 2011 - 08:24
Som sagt var, finns inga riktiga män som försöker vinna på att lägga sina ben runt en annan mans hals. Inte mina ord...Ok, i helgen smäller det. Vad tror ni? Här kommer mina tips, jag ska ut och resa lite och vet inte om jag kommer kunna se fighten förrän jag kommer hem till Svedala. Därför kommer jag inte kunna sitta här på söndag med ett skadeglatt leende efter att Anderson avslutat Okami med en gogoplata i andra ronden. Eller vad tror du fred2?
Kom ihåg var ni hörde gogoplata-tipset först!
Anderson Silva vs. Yushin Okami (kommentar överflödig)
Maurício Rua vs. Forrest Griffin (Domslut)
Antônio Rodrigo Nogueira vs. Brendan Schaub (Snälla låt mig ha fel)
Edson Barboza vs. Ross Pearson (brasse mot engelsman, svårt val?)
Luiz Cane vs. Stanislav Nedkov (borde vara lugnt)
Jag slänger med prelims också eftersom världens tuffaste dvärg är med:
Rousimar Palhares vs. Dan Miller (career ending submission?)
Anderson Silva vs. Yushin Okami (kommentar egentligen överflödig) - 5 ronder av GnP, Anderson klappar för strikes i 5:e. Yushins polare Sonnen kommer in i buren efter matchen och hånar Anderson, med följden att Sonnen tvingas spöa upp samtliga i publiken när dom stormar buren.
Maurício Rua vs. Forrest Griffin - KO, storgråtande Forrest springer hela vägen hem till USA efter matchen
Antônio Rodrigo Nogueira vs. Brendan Schaub
Edson Barboza vs. Ross Pearson
Luiz Cane vs. Stanislav Nedkov
Rousimar Palhares vs. Dan Miller - om Miller undviker marken vinner han, blir spännande
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 22 August 2011 - 08:26.
Postad 22 August 2011 - 08:47
Som sagt var, finns inga riktiga män som försöker vinna på att lägga sina ben runt en annan mans hals. Inte mina ord...
Anderson Silva vs. Yushin Okami (kommentar egentligen överflödig) - 5 ronder av GnP, Anderson klappar för strikes i 5:e. Yushins polare Sonnen kommer in i buren efter matchen och hånar Anderson, med följden att Sonnen tvingas spöa upp samtliga i publiken när dom stormar buren.
Maurício Rua vs. Forrest Griffin - KO, storgråtande Forrest springer hela vägen hem till USA efter matchen
Antônio Rodrigo Nogueira vs. Brendan Schaub
Edson Barboza vs. Ross Pearson
Luiz Cane vs. Stanislav Nedkov
Rousimar Palhares vs. Dan Miller - om Miller undviker marken vinner han, blir spännande
Så Sonnen=

?
Postad 22 August 2011 - 09:09
Ja det låter ju rimligt.
Men Chucken är ju en finisher, det är ju inte The pillow handed juicer?
Tycker dock det kan bli kul att höra Sonnen i intervjuer osv inför och under galan.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
41 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?