Det låter så gammalt att säga att man är inne på sitt 36:e år, själv är jag 35 och inget mer.Hm......är de så illa att jag är "farfar" i gänget när man är inne på sitt 36:e år....
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(33)
|
50:- | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(13)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC)
(PC-spel)
|
1
|
(6)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser |
Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU (323 inlägg)
|
14 år sedan |
BF: BC2 - VS - MAG!? (27 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 29 April 2010 - 19:20
Postad 29 April 2010 - 19:54
Hm......är de så illa att jag är "farfar" i gänget när man är inne på sitt 36:e år....
Vilken tur att man bara är 33år då...
Vi kanske skulle köra ett 30+ lag.
Postad 30 April 2010 - 08:34
90-talister FTW!
Postad 30 April 2010 - 08:45
hahaFör oss som inte är födda på 90 talet betyder det Fuck The World vettu
Postad 30 April 2010 - 08:49
Typ Senior Battlefielders. Inte så snabba men ack så snygga!
Nyss fyllda 36 och det gör ju att tiden att lira online är svårare att få till..
Plus att man börjar bli så jädrans trött om kvällarna ;-)
Postad 30 April 2010 - 09:38
Just nu försöker jag spela så mycket och så ofta jag kan. Det kommer nog inte att bli så mycket framöver då jag beräknas bli farsa för första gången på tisdag. Får sätta ungen i en babysitter framför TV:n framöver och säga "Kan du säga 'heavy machine gun'?!". Annars lär det ju inte bli så lätt att få tid över till att spela...
Postad 30 April 2010 - 09:58
Att lira med goa gubbar är ju lite annorlunda jämfört med att lira med ett gäng kids. Istället för att medspelarna springer iväg för att fylla på chipsskålen så försvinner folk för att sonen/dottern har tappat nappen eller nåt liknande.
Just nu försöker jag spela så mycket och så ofta jag kan. Det kommer nog inte att bli så mycket framöver då jag beräknas bli farsa för första gången på tisdag. Får sätta ungen i en babysitter framför TV:n framöver och säga "Kan du säga 'heavy machine gun'?!". Annars lär det ju inte bli så lätt att få tid över till att spela...
Grattis i förskott, jodå du kommer hitta tid.
Fasen jag är 31år har två pojkar en som fyller 9 och en som nyligen fyllt 2 och en dotter som fyller 6 förutom det så jobbar jag heltid och sköter om villa med allt vad det innebär. Jag är väl den här på MHB som har spelat mest dessutom, Iaf utav de 25-30st som är på min vänlista härifrån.
Postad 30 April 2010 - 11:06
Grattis i förskott, jodå du kommer hitta tid.
Fasen jag är 31år har två pojkar en som fyller 9 och en som nyligen fyllt 2 och en dotter som fyller 6 förutom det så jobbar jag heltid och sköter om villa med allt vad det innebär. Jag är väl den här på MHB som har spelat mest dessutom, Iaf utav de 25-30st som är på min vänlista härifrån.
Det där blev jag impad av om man ser till dina stats och speltid. Har du ngr tips på hur du hinner med allt?
Redigerat av lenko, 30 April 2010 - 11:06.
Postad 30 April 2010 - 11:16
För oss som inte är födda på 90 talet betyder det Fuck The World vettu
Att lira med goa gubbar är ju lite annorlunda jämfört med att lira med ett gäng kids. Istället för att medspelarna springer iväg för att fylla på chipsskålen så försvinner folk för att sonen/dottern har tappat nappen eller nåt liknande.
Grattis!!Just nu försöker jag spela så mycket och så ofta jag kan. Det kommer nog inte att bli så mycket framöver då jag beräknas bli farsa för första gången på tisdag. Får sätta ungen i en babysitter framför TV:n framöver och säga "Kan du säga 'heavy machine gun'?!". Annars lär det ju inte bli så lätt att få tid över till att spela...
Jag tänkte precis på hur vissa har så pass mycket tid att lägga ner på att spela.. Frågan är ju om du sover någonting?
Själv är man entrepenör och jobbar runt 80h+ i veckan, och är glad om jag får spela några timmar i veckan...
Postad 30 April 2010 - 11:38
Det där blev jag impad av om man ser till dina stats och speltid. Har du ngr tips på hur du hinner med allt?
Jag tänkte precis på hur vissa har så pass mycket tid att lägga ner på att spela.. Frågan är ju om du sover någonting?
Själv är man entrepenör och jobbar runt 80h+ i veckan, och är glad om jag får spela några timmar i veckan...
Ja det har ju inte alltid varit så här, just nu jobbar jag bara 40h vecka förutom en vecka i månaden då det blir 50-55h. Tidigare så var det betydligt mer än så, då han jag ju inte med så mycket spelande.
Men nu ser en normal arbetsdag ut så här
06:30 Vakna
08:00 Mot jobbet
17:00 Hemmåt
20:00 Läggdags för barnen
20:01 Slår jag igång PS3an om frun ej vill nyttja tvn. Glömde nämna att jag är gift också
01:00 Börjar fundera på att slå av alternativt fortsätta till 03:00 sedan börjar det om igen.
Kroppen tycks hålla ihop väldigt väl trots det låga antalet sovtimmar, extremt sällan jag blir sjuk. Kan gå flera år mellan gångerna.
Helgerna ser ju naturligtvis helt annorlunda ut då är det familjen som gäller, men jag prioriterar att spela då jag tycker det är extremt roligt så jag försöker så mycket som möjligt. Dricker sällan eller aldrig om man räknar bort en bira eller två till maten då och då så nykter är man ju nästan alltid också. Många utav mina nära vänner är spelfreaks också, de är i ungefär samma ålder. Jag menar vem här har missat den osynlig MonkeySpankr.
På helgerna blir det oftast bara spel sena nätter, fungerar lite så när de man umgås med har småbarn också. Så det blir ju inte så ofta det blir sena nätter med goda rusdrycker.
Detta var en lätt kort sammanfattning där mycket förstås är utelämnat, men den stora biten i det här är ju prioritering.
edit: glömde en mening
Redigerat av Ola Thomasson, 30 April 2010 - 11:40.
Postad 30 April 2010 - 12:07
Men det gäller ju att verkligen ha rutinerna klara för sig och hålla dem till punkt och pricka!
Själv så är man arbetslös, men brukar sätta mig först vid 17-tiden sen lira till 00-tiden.
Jämför man mina ~310h mot dina ~270h (speltid) så är det grymt gjort med allt du ska hinna med varje dag.
Skulle aldrig orka med det! :S
Till en helt annan sak, vart är alla 360-lirare är det bara jag som fortfarande spelar eller!? Får snart bygga om den till en ps3a.
Postad 30 April 2010 - 12:30
Bra jobbat. Rätt förståeligt när man ser ditt schema nu, du snittar ju alltså ca 5 timmar per dag.
Men det gäller ju att verkligen ha rutinerna klara för sig och hålla dem till punkt och pricka!
Själv så är man arbetslös, men brukar sätta mig först vid 17-tiden sen lira till 00-tiden.
Jämför man mina ~310h mot dina ~270h (speltid) så är det grymt gjort med allt du ska hinna med varje dag.
Skulle aldrig orka med det! :S
Till en helt annan sak, vart är alla 360-lirare är det bara jag som fortfarande spelar eller!? Får snart bygga om den till en ps3a.
Hemskt välkommen till PS3sidan
Alltid roligt med spelare som är dedikerade! Det gillar iaf jag.
Vi har en riktigt fin gemenskap, och du är mycket välkommen.
//psn:thomasson
Postad 30 April 2010 - 12:39
Stort grattis!Att lira med goa gubbar är ju lite annorlunda jämfört med att lira med ett gäng kids. Istället för att medspelarna springer iväg för att fylla på chipsskålen så försvinner folk för att sonen/dottern har tappat nappen eller nåt liknande.
Det är därför som jag försvinner i 5 minuter varje kväll. Dottern på 7veckor brukar ligga i famnen medans fruga borsta tänderna. lite trixigt att spela då men det går...
De bör vara en 6veckor innan man sätter dem i baby sittern.
Postad 30 April 2010 - 16:13
Hemskt välkommen till PS3sidan
Alltid roligt med spelare som är dedikerade! Det gillar iaf jag.
Vi har en riktigt fin gemenskap, och du är mycket välkommen.
//psn:thomasson
Hehe, det förstår jag, problemet är att jag inte har någon, och köpa en är ekonomin lite för knapper till.
Sen att man gått och blivit förälskad i 360-dosan gör ju saken bara än värre.
Postad 01 May 2010 - 09:37
"Farfar" kan va lugn är man nyss fyllda 37 så är det så ....har man inga skills så får man skylla på barnen .....:)men ett 30 + lag låter kul...som nån på tråden snackade om....Hm......är de så illa att jag är "farfar" i gänget när man är inne på sitt 36:e år....
![]()
Ni ynglingar skulle ha sett mina skillz när jag var ung....![]()
Får skylla min avsaknad av skillz på min ålder iallfall...![]()
Nu förstår jag varför jag inte kunde joina någon MHB:are igår. Alla var ju i samma match hela tiden.
Fick sitta i min ensamhet. Lyckades dock äntligen få till "Blow up 4 M-COM stations" Har retat mig på att man
har haft flera rundor med 3st så nu var de dax.
Postad 01 May 2010 - 11:30
Pip lurade mig till att lira hardcore några timmar igår och det var faktiskt riktigt skoj särskilt att sitta i hinden. Men kan nog säga att man inte har gett hardcore en riktig chans, de ggr jag spelat tidigare har det varit total noobsniper fest men igår var det riktigt skoj.
Postad 01 May 2010 - 11:47
Jo hardcore va trevligt faktiskt, men lite segt när du tog en paus o Pip jag o jaken va i praktiken ensamma emot det
andra laget trots vi hade 4-6 lag"kamrater"
Postad 01 May 2010 - 11:48
Själv spelar jag endast det i fortsättningen. Ensamt ibland men igår då var det livat med MHB:are, ett tag allafall
Postad 02 May 2010 - 00:09
Postad 03 May 2010 - 07:18
Så de va därför ja bara försvann.
Postad 03 May 2010 - 07:22
vilken kväll!
Postad 03 May 2010 - 07:39
vvv - thomasson: Min PS3a hängde sig där igår natt så ja passade på att ge för o få lite sömn innan jobbet idag.
Så de va därför ja bara försvann.
Misstänkte att det inte var helt frivilligt, själv satt jag till runt 2. Killen som skickade hatemail som senare jag la till som "friend" dök upp senare. Visade sig vara en trevlig kille från england.
Ikväll är vi väl igång igen hoppas jag, även jag tycker att utkastningarna har börjat bli mer frekvent nu. Gillar inte frysningen på laguna presa när vi hade en monsterrunda. Det bästa med den rundan var dock med bradleyn vid bron då jag fick 5 nemesis pins på rad
//Ola
Postad 03 May 2010 - 07:57
längta hem efter skiten
(ja som gav runt 150kr för spelet via gamestops 2spel +1kr
Igår när ja spela så blev ja utkastad 1gång "bara" men däremot så hängde sig mitt PS3 vid 2 olika tillfällen.
Båda var dock mitt inne i matcher. Ena gången flög ja Apache på Port Valdez och klippte UAV`n med main gunnen.
Sen när ja försökte rädda upp skiten från en frontalkrock med ett hus så hängde sig PS3an och Tamland fick de mindre skoj
som wingman.
Postad 03 May 2010 - 08:08
Vi har blivit utmanade utav Always bet on Sweden ikväll!
De undrar om vi kan lira kl 20:00
(de har inte själva fullt lag just nu så tiden är lite preliminär)
Jag kan som vanligt vara med.
Men har ju spelat alla matcher hittills så även idag så kan ja vara reserv
om vi får ihop 4 som är sugna och laddade!
Postad 03 May 2010 - 08:52
Kan också men är gärna reserv om någon annan känner för att spelaMHB:
Postad 03 May 2010 - 10:40
MHB:
Trevligt boys, men jag måste tyvärr passa denna runda "också" =S
Lirar innebandy med andra stela män kl 20:00 på måndagar haha
Jäkligt synd , för jag är ruskigt sugen på en match
Postad 03 May 2010 - 11:10
MHB:
Jag kör gärna men är lite osäker på om jag hinner hem till kl 20 ikväll, så räkna inte med mig. Blir det framflyttat till kl 21 så är jag med och rockar.
Postad 03 May 2010 - 11:59
Jag måste också passa, jag jobbar till 22 ikväll. Kan hända att jag slutar innan 20 också, isåfall dyker jag upp!MHB:
Postad 03 May 2010 - 12:05
Postad 03 May 2010 - 12:28
haha man undrade vad du höll på med..Igår när ja spela så blev ja utkastad 1gång "bara" men däremot så hängde sig mitt PS3 vid 2 olika tillfällen.
Båda var dock mitt inne i matcher. Ena gången flög ja Apache på Port Valdez och klippte UAV`n med main gunnen.
Sen när ja försökte rädda upp skiten från en frontalkrock med ett hus så hängde sig PS3an och Tamland fick de mindre skoj
som wingman.
Jag kan förresten passa på att tacka de som orkade stå ut med mig och mitt hostande under helgen..
BTW: Knäckemackan var jävligt god!
Postad 03 May 2010 - 12:30
Ledsen m8 , MHB klanen only
Dvs,
AandiOne
Swe-666
l--Jonte--l
MadAbility
Thomasson
Herr_Nilo
Voldoo
Dragonpuffer
Bullen
Jag skrev till dem att vi hellre spelar matchen kl 22.
Inget är officellt ännu som sagt, har bara fått mess från deras ledare.
Ingen riktig spel invit ännu.
Redigerat av Andi_One, 03 May 2010 - 12:31.
Postad 03 May 2010 - 12:34
Postad 03 May 2010 - 12:38
minhembio.com klanen på level7
Postad 03 May 2010 - 12:55
Postad 03 May 2010 - 13:12
Ikväll kör vi så det ryker
Misstänkte att det inte var helt frivilligt, själv satt jag till runt 2. Killen som skickade hatemail som senare jag la till som "friend" dök upp senare. Visade sig vara en trevlig kille från england.
Ikväll är vi väl igång igen hoppas jag, även jag tycker att utkastningarna har börjat bli mer frekvent nu. Gillar inte frysningen på laguna presa när vi hade en monsterrunda. Det bästa med den rundan var dock med bradleyn vid bron då jag fick 5 nemesis pins på rad
//Ola
Postad 03 May 2010 - 13:23
Men din gamle discjockey, äru inne i tråden en kvart nu utan o svara om du kan va med ikväll lr ej?
Men jag är på jobbet och min j*vla mobil gillar inte minhembio.com så om detta inlägg syns öht så är det mitt elfte försök att posta!
Men som svar på din fråga så kan jag som reserv och av erfarenhet så blir det väl dom som spelar matchen när det kommer till kritan, men inte mig emot
Tamland: mackan LÄT god iaf och jag hoppas att brorsan fick sig en knogmacka också
Postad 03 May 2010 - 14:12
Nu på torsdag kl 20, men ja bad om o få ta den kl 22 istället då ja
av erfarenhet vet att det är en bättre tid för oss!
Postad 03 May 2010 - 14:22
Haha!Tamland: mackan LÄT god iaf och jag hoppas att brorsan fick sig en knogmacka också
Postad 03 May 2010 - 17:09
så länge får dom nog inte vara uppe, var ju bara massa snorisar i det lagetNu har vi blivit utmanade utav Always bet on headshot oxå!
Nu på torsdag kl 20, men ja bad om o få ta den kl 22 istället då ja
av erfarenhet vet att det är en bättre tid för oss!
blev det något ikväll förresten?
Postad 03 May 2010 - 22:08
Postad 04 May 2010 - 05:24
Äntligen hemma från innebandyturninergen som höll på hela helgen.. Har BF abstinens nu och sen har ni bokat matcher på kvällarna den här veckan de var ju typiskt när man jobbar natt..
Men det visste vi om
Postad 04 May 2010 - 07:21
Ny statistik sida med ens Dogtags.
(För den som är intresserad av sådant...)
Dock så kan man inte se antalet gånger som man har knivat samma person samt vilken "valör" denne har.
http://bfbc2dogtags.com/
Hittade ytterligare en sida, eller rättare sagt de har äntligen lagt till Dogtags på den (Officellla?) statisk sidan:
http://bfbcs.com/stats_ps3/
Postad 04 May 2010 - 07:37
En schysst statistik app:
http://www.cyrket.co....bc2stats.free/
samt en "snygg" widget. (kanske inte så bra, men trevlig att ha på startskärmen...)
http://www.cyrket.co...e.markus.bfbc2/
finns säkert även till äpplet...
Postad 04 May 2010 - 11:20
Ska köra hårt med XM8 P ikväll
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU
2 bilder
1163 filmer