Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - HTC Desire *

3018 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 28 augusti 2010 - 09:55

cinemax
  • cinemax
  • Forumräv

• 625 inlägg
  • 0
Jasså, det var ju trist.. :)

Ringde nyss till NoYes och han sa att endast mobiler som var bundna till t.ex Telia fanns på lager. Då måste man alltså köpa ett abbonemang. -.-

Har ingen aning om hur detta fungerar. Hur ska jag göra?

Skumt, det funkar ju att lägga den i kundvagnen och att gå till kassan..
Prova!

Postad 28 augusti 2010 - 10:15

Legendary
  • Legendary
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0

Prova!

Finns det inte risk för att jag blir väntande i ett par veckor då?

Postad 28 augusti 2010 - 10:20

cinemax
  • cinemax
  • Forumräv

• 625 inlägg
  • 0

Det vet man ju aldrig, men du kan ju alltid avboka...

Postad 28 augusti 2010 - 10:50

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0

Prova!

Det vet man ju aldrig, men du kan ju alltid avboka...

Här kan ni diskutera beställningar. Denna tråd är bara om telefonen.

Puss och kram :)

Postad 28 augusti 2010 - 10:53

Legendary
  • Legendary
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0

Här kan ni diskutera beställningar. Denna tråd är bara om telefonen.

Puss och kram :)

Uppfattat!

Postad 28 augusti 2010 - 19:20

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
Nån som har problem med market? Har stora problem med att uppdatera. I övrigt verkar internet fungera, bara market som strular :-\

Postad 28 augusti 2010 - 22:15

Ponisch
  • Ponisch
  • Mästare

• 2 525 inlägg
  • 0

Nån som har problem med market? Har stora problem med att uppdatera. I övrigt verkar internet fungera, bara market som strular :-\

Njao, problem skulle jag inte riktigt beskriva det som, men det tar ett tag för min lur att verkligen leta efter uppdateringar till apparna efter att jag kopplat upp mig till nätet, cirka 5 min eller så.

Postad 29 augusti 2010 - 02:08

pege_amp
  • pege_amp
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0

Bättre att vänta några veckor ändå, tills det kommit en ny sändning till Sverige. Billigare och helt "unbranded".

Har aldrig haft bekymmer med Market, iaf inte så länge det är okej täckning eller WiFi.
Någon gång har det varit seeeegt men då har det berott på att jag varit i gillestugan.
Testat med WiFi? Samma strul?

Postad 29 augusti 2010 - 08:13

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0
Market går trögt just nu. Thats it :-)

Postad 29 augusti 2010 - 09:09

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

• 1 195 inlägg
  • 0
Hur gör jag för att skicka ut ljud (Spotify) via bluetooth på min Desire?

EK

Postad 30 augusti 2010 - 21:06

pege_amp
  • pege_amp
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0

Hur gör jag för att skicka ut ljud (Spotify) via bluetooth på min Desire?

EK

Har du parat med en ljudenhet så kommer det automatiskt ut på blåtandsenheten, iaf på min

Postad 31 augusti 2010 - 08:05

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1 930 inlägg
  • 0
Då medföljande headsets kvalitet är ungefär lika med noll (mitt första började glappa redan efter 4 veckor och nu har micken gått sönder på mitt utbytesheadset) tänkte jag kolla om någon kan rekommendera ett bra headset (gärna med sladd) som har bra ljudkvalitet när man lyssnar på musik och passar bra som ett vanligt headset också.
Det måste ha låtbyte/play/paus vid micken där.

Anledningen till att jag frågar är att jag testat med ett par gamla nokia-headset som jag har liggande, men ingen av dem har fungerat till min Desire. Ljudet har varit alldeles för lågt och man har knappt hört något förutom fladder när man pratat i dom.

Tacksam för alla tips :)

Edit: http://www.misco.se/...r#itab.691036.3 Detta t.ex., ser ut som det som följde med fast stod att det var till HD2, fungerar detta tror ni?

Redigerat av ShaManIX, 31 augusti 2010 - 08:23.

Postad 31 augusti 2010 - 09:23

thecybersponge
  • thecybersponge
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Då medföljande headsets kvalitet är ungefär lika med noll (mitt första började glappa redan efter 4 veckor och nu har micken gått sönder på mitt utbytesheadset) tänkte jag kolla om någon kan rekommendera ett bra headset (gärna med sladd) som har bra ljudkvalitet när man lyssnar på musik och passar bra som ett vanligt headset också.

Anledningen till att jag frågar är att jag testat med ett par gamla nokia-headset som jag har liggande, men ingen av dem har fungerat till min Desire. Ljudet har varit alldeles för lågt och man har knappt hört något förutom fladder när man pratat i dom.

Edit: http://www.misco.se/...r#itab.691036.3 Detta t.ex., ser ut som det som följde med fast stod att det var till HD2, fungerar detta tror ni?

Har precis prövat mina sådana lurar och de fungerar alldeles utmärkt att styra musiken med.

Postad 02 september 2010 - 15:24

Unregisteredd4f89b64
  • Unregisteredd4f89b64
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Varje gång jag startat om telefonen är alla bilder som jag roterat rätt tillbakaroterade. Hur löser jag detta?

Postad 02 september 2010 - 16:53

algorithm
  • algorithm
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Med tanke på det omotiverat höga priset för en medioker sladdhörlur är det bättre med SonyEricsson MW600 (med länk till bilden). :)

- trådlöst (mycket bekvämare i många situationer - jobb där händer rör sig, träning...)
- bättre + ersättbara hörlurar
- bekvämt att prata i
- riktigt bra omdömen från ägare (känner några)
- garanti på denna
- kan användas med bärbara datorer (Skype, Google Talk), din nästa telefon osv...
Ett riktigt kap med tanke på att priset är ~ det dubbla och inte femdubbla.
Butikspriset ligger oftast på ~999 SEK.

Postad 02 september 2010 - 17:17

PiZZaMaN
  • PiZZaMaN
  • Forumräv

• 614 inlägg
  • 0
jag har ett mw600 till min desire. köptes för knappt 400kr inkl porto från www.24nåntin. får det dock inte att funka ihop med inbyggda musikspelaren. funkar det för er andra? funkar med spotify och nån annan musikspelare dock. tänkte om det kanske blir någon konflikt mellan spelarna eller nått sånt. visste dock om det innan jag köpte det då jag lånat polarens som han fick med till sin x10 men ville ha ett ändå. grym räckvidd, bra batteritid och mkt smidig användning. kör rätt mkt radio med den då radion sugen på desiren.

Postad 02 september 2010 - 17:41

Anton_Cimex
  • Anton_Cimex
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Fan, beställde en Desire men den finns ju ingenstans :) Någon som har uppgifter om varför dom inte finns inte osv?

Ber om ursäkt på förväg för att ev inte tittat längrefram i tråden.

Postad 02 september 2010 - 19:15

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0

Fan, beställde en Desire men den finns ju ingenstans :wub: Någon som har uppgifter om varför dom inte finns inte osv?

Ber om ursäkt på förväg för att ev inte tittat längrefram i tråden.

högre efterfråga än htc hade förväntat helt enkelt. den går åt som smör i solsken.

vad gäller mw600 får jag instämma i dom positiva orden. först var jag lite skeptisk, men efter att ha haft den ett tag så ändrade jag mig. mycket MYCKET skönare att ha trådlösa lurar än trådade. har inte provat med inbyggda musikspelaren, men i övrigt verkar det fungera finfint. förstår inte varför det inte skulle fungera med den inbyggda =S

Postad 02 september 2010 - 19:24

aSson
  • aSson
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

jag har ett mw600 till min desire. köptes för knappt 400kr inkl porto från www.24nåntin. får det dock inte att funka ihop med inbyggda musikspelaren. funkar det för er andra? funkar med spotify och nån annan musikspelare dock. tänkte om det kanske blir någon konflikt mellan spelarna eller nått sånt. visste dock om det innan jag köpte det då jag lånat polarens som han fick med till sin x10 men ville ha ett ändå. grym räckvidd, bra batteritid och mkt smidig användning. kör rätt mkt radio med den då radion sugen på desiren.

Har åxå skaffat mej en MW600 och den funkar fint med inbygdda mp3 spelaren,
jag har haft en JABRA BT3030 eller vad den heter tidigare och är mycket mer nöjd med MW600, synd bara att det står SE på den =)

Och har för mej att vid nåt tillfälle så har det även ståt i displayen på MW600 vem som ringt när jag haft missat samtal.

Postad 02 september 2010 - 19:32

LJN
  • LJN
  • Forumräv

• 905 inlägg
  • 0
Är det någon som har lyckats och ladda ner "Astro File Manager" från market i veckan? Jag har försökt flera gånger utan framgång? ( Har 2.2 på min Desire )

/Lennart

Postad 02 september 2010 - 19:35

PiZZaMaN
  • PiZZaMaN
  • Forumräv

• 614 inlägg
  • 0

Är det någon som har lyckats och ladda ner "Astro File Manager" från market i veckan? Jag har försökt flera gånger utan framgång? ( Har 2.2 på min Desire )

/Lennart

testa es file explorer, sök på estrongs file explorer i market. tycker den var bättre än astro

Redigerat av PiZZaMaN, 02 september 2010 - 19:36.

Postad 02 september 2010 - 20:08

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0
File Manager använder jag och tycker att den är smidigare än Astro. Det vad jag använde en gång i Astro var sökfunktionen som saknas i File Manager.

Postad 03 september 2010 - 12:59

Unregistered80e98494
  • Unregistered80e98494
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0
Har lite problem med Facebook i min lur.. När jag ska uppdatera mina avideringar kommer det bara upp ett felmeddelande och sen händer inget... Någon som upplevt samma sak? har varit så i några dagar nu...

Postad 03 september 2010 - 14:44

pege_amp
  • pege_amp
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0

/Lennart

För mig fungerade det (provade på en annan lur än min Desire iof)

Testa Linda Manager eller AndroZip om du behöver något tills vidare...

Postad 03 september 2010 - 15:30

aSson
  • aSson
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Är det fler som inte kan uppdatera/installera från Market idag?
När jag ska uppdatera lite olika appar så går det inte, den tar inte hem någonting står still på 0% nedladdning och det gäller alla program
testade att ta hem A2SD men den gick itne heller att ta hem.

hade bara 5mb ledigt på telefonen (desrie) och har nu flyttat över en del till SD kortet, men har fortfarande bara 12mb lidigt,
hade typ 25 för bara någon dagsen och har inte installerat en massa program,
vad kan allt det beropå och vad kan man göra för att spåra vad som tar plats?

Edit:
Har 41MB ledigt nu, rensade cashen på dolphin browser, och flyttade cashen till SD,
och nu har alla uppdateringar börjat laddas ner som det ska!!

Redigerat av aSson, 03 september 2010 - 15:36.

Postad 05 september 2010 - 22:19

Unregisteredd4f89b64
  • Unregisteredd4f89b64
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0

högre efterfråga än htc hade förväntat helt enkelt. den går åt som smör i solsken.

Fast det är inte riktigt hela sanningen. Det är Samsung som tillverkar OLED/AMOLED-skärmarna som HTC köper in. Dom går inte att köpa av någon annan tillverkare i världen. Det fanns hur många Desire som helst innan Samsung Galaxy kom. Men plötsligt tog Desire slut överallt. Inte så konstigt, det är tactics från Samsung att helt enkelt strypa tillgången på displayer till HTC så att dom själv får sälja sina telefoner.

Postad 06 september 2010 - 11:42

Unregistered1d447573
  • Unregistered1d447573
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Har du parat med en ljudenhet så kommer det automatiskt ut på blåtandsenheten, iaf på min

Jag har en fundering om det där. Har ni testat om ni har någon att spela upp musik till PS3an och därigenom kunna skicka ut signalen till tv eller förstärkare? funkar det ? OM det går köper jag en Desire direkt!!

Postad 06 september 2010 - 15:23

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5 641 inlägg
  • 0
Jag är själv lite småsugen på att att införskaffa en Disire.
Är det någon som har en tillsammans med Glocalnets mobilsurf, funkar det ok?

Postad 07 september 2010 - 16:55

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1 883 inlägg
  • 0

Fast det är inte riktigt hela sanningen. Det är Samsung som tillverkar OLED/AMOLED-skärmarna som HTC köper in. Dom går inte att köpa av någon annan tillverkare i världen. Det fanns hur många Desire som helst innan Samsung Galaxy kom. Men plötsligt tog Desire slut överallt. Inte så konstigt, det är tactics från Samsung att helt enkelt strypa tillgången på displayer till HTC så att dom själv får sälja sina telefoner.

Bedrövligt!
Jag köper hellre en frukttelefon än Samsungs, tur att man hann hoppa på tågen från början o få tag på en Desire.
Synd om dem som nu väntar på en Desire, dom verkar ju vara restade över allt

Postad 07 september 2010 - 18:48

JBA69
  • JBA69
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0

Tror du på det själv eller?
HTC och Samsung har givetvis skrivit avtal där det regleras precis hur det skall gå till,skulle Samsung strypa
tillgången på skärmar skulle HTC stämma dom in på bara benen och Samsung skulle få ett sånt dåligt rykte
i branschen så de skulle snart gå under...

Postad 07 september 2010 - 20:16

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2 644 inlägg
  • 0

Tror du på det själv eller?
HTC och Samsung har givetvis skrivit avtal där det regleras precis hur det skall gå till,skulle Samsung strypa
tillgången på skärmar skulle HTC stämma dom in på bara benen och Samsung skulle få ett sånt dåligt rykte
i branschen så de skulle snart gå under...

Håller med dig. Givetvis är det så-
Svaret är så enkelt att efterfrågan är större än tillgången, man hinner inte tillverka dom och så har det varit konstant lika sen den släpptes 14 Apr.

Var inne en sväng på Phonehouse för att kolla lite närmare på den omtalade Samsung S, av ren nyfikenhet. Hur den tilltalade mig, hoppar jag över. Men under tiden stod en försäljare och lekte med min Desire med lysande ögon och en kort komentar om att detta måste vara den bästa telefon som tillverkats. Han påstod även att hade dom bara kunnat få tag i den, kunde de sälja hur många som helst, speciellt till företagen. De fåtal de fick in var beställda långt i förväg.

Postad 07 september 2010 - 20:25

aSson
  • aSson
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

...stod en försäljare och lekte med min Desire med lysande ögon och en kort komentar om att detta måste vara den bästa telefon som tillverkats...

Hehe, hur festligt som helst! :)

Instämmer helt på den kommentaren.

Postad 08 september 2010 - 08:38

pege_amp
  • pege_amp
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
iPhone 4 vs Desire (eller något i den stilen)

Hittade en funktion i iPhone 4 idag som jag kände att jag saknade i Desire.
Den var parkopplad med en högtalartelefon (Konftel 60W) och när jag ringde ut så kom det automatiskt
upp en meny där det var tre val. Telefon, Högtalartelefon eller Konftel 60W. Har aldrig ens reflekterat
över tanken att det kan vara användbart, eftersom jag inte sett valet på Desire. Så jag var ju tvungen att
kolla om det fungerade. Och det gör det ju. Direkt man ringer kan man trycka på meny
och välja vad man vill använda, BT-enhet, Telefon eller högtalare.

Kan ju även vara användbart om man vill växla mellan blåtandshörlurar fram och tillbaka under pågående samtal.
Många av er visste säkert detta, men som sagt, jag har aldrig reflekterat över det.
En annan sak som var shysst och såklart borde fungera när man tänker efter, vara att under att vanligt samtal
kunna parkera samtalet, gå in och aktivera blåtand, ansluta till Konftel 60W och sen avparkera och skicka samtalet
till Konferenstelefonen.

Tänkte det kunde vara ett tips till er som inte redan visste om det, och nu helt plötsligt känner ett behov... :)

Postad 09 september 2010 - 12:22

pege_amp
  • pege_amp
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
På egen risk;

http://www.droid-lif...boot-animation/

[EDIT] Vill sig inte på min Desire alls av någon anledning, den dumpar filerna men sen är allt som vanligt

Redigerat av pege_amp, 09 september 2010 - 13:19.

Postad 09 september 2010 - 13:57

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

• 1 276 inlägg
  • 0
Finns en uppdatering att hämta manuellt om man inte vill vänta.
Läs mer här

Postad 09 september 2010 - 18:00

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2 644 inlägg
  • 0
Uppdateringen fanns på min, enkel och smidigt att installera.
Vad som blivit bättre vet jag inte än, men något måste det vara på 25 Mb.

Måste berömma HTC för deras snabba uppgradeingar.
En del med andra märken är ju inte lika lyckligt lottade.

Postad 10 september 2010 - 09:12

Unregistered1d447573
  • Unregistered1d447573
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Jag har en fundering om det där. Har ni testat om ni har någon att spela upp musik till PS3an och därigenom kunna skicka ut signalen till tv eller förstärkare? funkar det ? OM det går köper jag en Desire direkt!!

*bump* *bump*

Ingen som har möjlighet att testa?

Postad 10 september 2010 - 11:45

JvD
  • JvD
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
SKulle vilja ha en sådan där enkel sladdgrunka som man kan koppla in sina egna lurar i. Bara med mic- och prat-funktion. Kan man köpa vilken som helst med 3.5-kontakt? Någon ni rekommednerar? Vill helst köra trådat... och billigt förståss.

Redigerat av JvD, 10 september 2010 - 11:45.

Postad 11 september 2010 - 12:56

LJN
  • LJN
  • Forumräv

• 905 inlägg
  • 0
Bordsladdare-/station till HTC Desire, har sökt lite i denna tråd men inte hittat något bra/billigt tips?

Någon som har hittat någon bra på Ebay eller Amazon.com? Sen är det viktigt att den avbryter laddningen när batteriet är fullt.

/Lennart

Postad 12 september 2010 - 07:26

Unregistered8b4a8e90
  • Unregistered8b4a8e90
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
Tips på bra gps mjukvara? Går det att köpa eller finns det gratis?

Postad 13 september 2010 - 06:46

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2 644 inlägg
  • 0
Eftersom jag såg det kom ett dåligt omdöme på Desiren, på grund av bl.a. att micken plötsligt lägger av mitt under pågående samtal, som han skriver.
Vill bara upplysa om att jag gjorde samma fel presis när jag fått den, innan jag kom underfund med att jag lade lillfinger under som stöd, presis för mickrofonhålet.
Kan möjligen vara ett råd för andra som råkat ut för samma.

En annan sak han klaga på var batteritiden, som en del andra. Själv är jag nöjd med batteritiden, efter en del ändringar 3-4 dygn med min användning. Även vid extremt hård användning, minst ett dygn.
Finns en del att läsa om det på swedroid.

Tar upp ett par av dom vicktigaste sakerna för battertiden efter min erfarenhet, som jag testat på min tidigare Samsung Spica och Desiren flertalet gånger. Alla former av programdödare sabbar bara batteritiden, så även T.ex netcounters och likn. Telefonens egna programhantering fixar sådant bäst själv-
En annan sak är att, har man väl haft programdödare inlagt, verkar det vara nödvändigt att göra en fabriksåterställning, dom går alltså inte helt bort med bara en avinstallation, el. så har dom rubbat telefonens egna programhantering.
Det är så klart även bra att dra ner lite på alla synkroniseringar.

Redigerat av ffodil, 13 september 2010 - 07:16.

Postad 13 september 2010 - 16:34

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
min har börjat starta om sig lite då och då, ingen aning om varför. funderar på att göra en fabriksåterställning.

hur gör jag enklast för att se till att den snabbast möjligt sen återgår till nuvarande tillstånd? alltså alla appar, inställningar och så.

Postad 13 september 2010 - 17:01

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2 644 inlägg
  • 0

min har börjat starta om sig lite då och då, ingen aning om varför. funderar på att göra en fabriksåterställning.

hur gör jag enklast för att se till att den snabbast möjligt sen återgår till nuvarande tillstånd? alltså alla appar, inställningar och så.

Du måste anteckna alla appar som du vill ha, för lätt och snabb återinstallation, dom försvinner.
Allt annat återinstalleras som det var. Glöm bara inte kolla så du har telefonen inställd på automatisk kopiering.
Passa då på att rensa bland apparna, installera inte energikrävande och dåliga appar igen.

Ja förresten, när telefonen har återstartat kommer menyn upp som du får gå igenom, vad du vill ha aktiverat Gmail osv. presis som när du startade den första gången.

Redigerat av ffodil, 13 september 2010 - 17:06.

Postad 13 september 2010 - 17:55

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
finns ingen app som man kan fixa det lättare med då, utan jag måste göra det manuellt? iförsig är det bara installation av appar så är det väl inte så ruskigt svårt.

vad menar du med att den ska vara inställd på automatisk kopiering? menar du backupen?

Postad 13 september 2010 - 18:17

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

• 2 644 inlägg
  • 0

finns ingen app som man kan fixa det lättare med då, utan jag måste göra det manuellt? iförsig är det bara installation av appar så är det väl inte så ruskigt svårt.

vad menar du med att den ska vara inställd på automatisk kopiering? menar du backupen?

Jo, presis backupen. Tror inte det finns någon app som underlättar nyinstallationen, men själv tycker jag det är ganska enkelt och snabbt, manuellt.

Postad 13 september 2010 - 18:34

aSson
  • aSson
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Jag kör med appbrain market
då syncar man mot sitt konto på appbrain,
då får du en lista på vad du har på telefonen på deras sida
och då borde det gå fort att åter installera dom som man haft tidigare.

för övrigt här är min lista på installerade appar

Postad 13 september 2010 - 22:28

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
tänkte jag skulle köra återställningen nu, men först för säkerhets skull kolla så att säkerhetskopieringen verkligen var igång, men jag hittar den inte ens >.<. var finns denna inställning nu?

tankade hem appbrains app, och det verkar najs. dock säger den att jag har ett par appar ouppdaterade som jag inte vet hur jag ska uppdatera? en av dom är en köpapp som jag köpt direkt via skaparen, så den kan jag givetvis inte uppdatera på detta sättet, dom andra är street view, facebook och adobe flash. nån som vet varför det ser ut såhär? =/

Edit: nvm, det löste sig. Stod och snurra ett tag men sen kom det ner. Dock undrar jag fortfarande var inställningen är nånstans.

Redigerat av Unregisteredbb649a5e, 13 september 2010 - 23:17.

Postad 13 september 2010 - 22:36

aSson
  • aSson
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0

Tips på bra gps mjukvara? Går det att köpa eller finns det gratis?

läsvärt ifrågan

Postad 14 september 2010 - 09:10

PsychoCheF
  • PsychoCheF
  • Beroende

• 1 353 inlägg
  • 0

Edit: nvm, det löste sig. Stod och snurra ett tag men sen kom det ner. Dock undrar jag fortfarande var inställningen är nånstans.

Den försvann i uppdateringen till 2.2 enligt mitt samtal med htc så kallade support. :blush:

Postad 14 september 2010 - 09:22

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4 239 inlägg
  • 0
såååå... den gör backuper men den gör det osynligt? eller där finns inga backuper alls? =S

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.